Sheriffi

Lähetin seuraavanlaisen työhakemuksen ylläpidolle:

"Hei

Olisin hyvä valinta sheriffiksi siksi, että olen kirjoitellut tälle palstalle noin neljän vuoden ajan ja oppinut tuntemaan kirjoittajat ja he minut. (ehkä vähän liioittelin tässä kohtaa...)

Vaikuttaa siltä, että olisi parempi jos Miesten-logiikka palstalla olisi kaikille tuttu sheriffi ja joskus allekirjoittanutta on ehdotettukin kyseiseen virkaan. (lupaan noudattaa sääntöjä sokeasti)

Suurin ongelma taitaa olla ne muutamat henkilöt, jotka tekevät toisista kirjoittajista häväistys-aloituksia ja ne, jotka eivät pysy aiheessa. (so true)

Ystävällisin terveisin,

MarttyyriMallari-TTt"


http://www.youtube.com/watch?v=9q95ncQzLOg


"Vastustan sensuuria, mutta vapauden nimissä ei saisi tehdä mitä tahansa"


MarttyyriMallari-TTt

27

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstakerma

      Mikä ettei.

    • Marjelie

      tälle saitille kirjoittele kuin muutama tyyppi vakituisesti. Suurin osa kommentetista on niiden tekemiä jotka vain ohimennen vilkaisevat tänne.

    • Dazu-Z

      että kritisoit virheellistä argumentointia!:D

    • sefu toiselta chat.

      Ihan jees, muuat siitä puuttui pari seikkaa jonka tähden sinä et ole sopiva, voi surku.

      # Perusteluksi ei riitä se, että olet kyllästynyt toisten häiriköintiin.
      # Sheriffiksi voit päästä vain, jos sinulla on rekisteröity nimimerkki ja olet ollut Suomi24:n jäsen vähintään 6 kuukautta.
      # Sinulla on oltava kahden sheriffin suositus ja suositukset tullaan vahvistamaan kyseisiltä sheriffeiltä.
      # Sinulla on oltava Suomi24:n Galleriassa julkinen profiilisivu.


      Olisit maininnut jotain muuta kuin se häiriköinti perusteluiksi.

      • mutta nuo kriteerit koskevat chat-palstan sheriffejä, eivät keskustelupalstojen valvojia.

        "Mutta katsotaan mitä ylläpito tuumaa"

        MarttyyriMallari-TTt


    • rusalkaa

      "Hei

      Olisin hyvä valinta sheriffiksi siksi, että olen kirjoitellut tälle palstalle noin neljän vuoden ajan ja oppinut tuntemaan kirjoittajat ja he minut. (ehkä vähän liioittelin tässä kohtaa...)

      Vaikuttaa siltä, että olisi parempi jos Miesten-logiikka palstalla olisi kaikille tuttu sheriffi ja joskus allekirjoittanutta on ehdotettukin kyseiseen virkaan. (lupaan noudattaa sääntöjä sokeasti)

      Suurin ongelma taitaa olla ne muutamat henkilöt, jotka tekevät toisista kirjoittajista häväistys-aloituksia ja ne, jotka eivät pysy aiheessa. (so true)

      Ystävällisin terveisin, rusalka

      • en yhtään epäile etteikö sinusta voisi tulla hyvä valvoja keskustelupalstalle, mutta ei tälle.

        "Naisena et voi tuntea miesten-logiikkaa"

        MarttyyriMallari-TTt


      • HÄIVY FEMULAAN

        .


      • 68eidlj,z
        HÄIVY FEMULAAN kirjoitti:

        .

        purkaa katkeruuttaan


    • Galleriasivultasi löytyi seuraava mainoskampanjasi tunnuslauseeksi sopiva teksti:

      En pidä:
      amislaisista, maalaisista, miesten-logiikka palstan kirjoittajista, Kokoomus-puolueesta, urheiluautoista epärehellisistä ihmisistä.

      Pitäisikö meidän siis pitää sinusta? Ja jos, niin miksi?

      • en oikein osaa antaa sopivaa vastinetta kysymykseesi ihan näin yhtäkkiä, vaikka tässä tunnin ehdinkin miettiä sopivaa vastausta.

        "Tottakai me pidämme toisistamme, mutta vain tiettyyn rajaan saakka ja sitä ei ylitetä"

        MarttyyriMallari-TTt


    • ijuihjöjö

      Niinpä niin? Tämä todella on keskustelupalsta, jossa pahuus tunkee ns. vähän liian lähelle. Mitähän älykkyyttä muka esimerkiksi se mahtaa edustaa, että jotkut tekevät rekisteöidyillä nimimerkeillä huuhaa-sonta-aloituksia, kyttäävät kaltaisiani tällaiselle foorumille kokonaan nimimerkkiä omaamattomia ja sitten ahdistelevat ja suorastaan häpäisevät minun kaltaisiani viattomia kommenteillaan, kun edes mielipiteen menen ilmaisemaan? Tai mitä älykkyyttä muka edustaa se, että hyvinkin paljon höpöttäjiä moraalisesti fiksummalle ja fiksulle, mutta ei tekniikka- ja tietokonespesialistille aiotaan julkisella keskustelupalstalla koko ajan päättömyyksillä päätä?

      Kiitos, mutta ei kiitos sinua sheriffiksi, jos minä saisin päättää! En tosin tunne palstalle tai foorumille kirjoittavia kirjoittajia ( en tiedä sinusta mitään; kunhan näin kirjoituksen ja kommentoin), mutta sen verran olen näitä palstajuttuja lukenut, että kyllä omaan mielipiteen sinunkin tyylilajistasi. Saatanpa tässä jossakin vaiheessa soittaa tietotekniikka-sedille, että tulevat tarkistamaan pari sangen kummallista ilmiötä koneeltani, joita tässä aika suuresti ihmettelin... Älkää ihmetelkö, jos viaton kaltaiseni ärtyykin näillä palstoilla joskus.

      Jollei keskustelu onnnistu ilman taukoamatonta provokaatiota keskustelun aloituksissakin, on muuten aika surkeasti sellaisella asiat. Ja Ps.: Minä en sitten ole mikään rekisteröitynyt, vaan oikeasti sivullinen palstakävijä, jolla ei ole saitille nimimerkkiä, että jos jättäisitte kaikki, mun näillä keskustelupalstalla käydessäni, edes minut henkilöiviltä höpötyksiltä tyystin rauhaan.

      • niin?

        muuta olet tehnyt itse kuin haukkunut rekisteröityneitä kirjoittajia?


      • ipihpi
        niin? kirjoitti:

        muuta olet tehnyt itse kuin haukkunut rekisteröityneitä kirjoittajia?

        Asiatonta läppää sinulla. Minä en juurikaan tämän palstan rekisteröityjä nimimerkkejä ole haukkua tavannut ( enkä muuten ylipäätään koe mitään halua tai kiinnostusta tuntemattomien ihmisten haukkumiseen missään), jos kirjoittajat vain kirjoittavat normaalisti ymmärrettävää sälää kaltaisteni tuntemattomien kansoittamalle keskustelupalstalle, mutta jos nyt jotkut kirjoittavat aivan aivotonta tai outoa sontaa ja vielä rekisteröidyillä nimimerkeillä, en pidä siitä, että edes inhimillisesti tyhmät käyvät minun nimettömän ja rekisteröityä nimimerkkiä koko saitille omaamattoman keskustelupalstakävijän kimppuun, syytellen minua pelkästä mielipiteen vastineella antamisesta niihin tyhmiin aloituksiin, enkä etenkään siksi, että kun oma mielipiteeni asiattomiin aloituksiin on hyvin usein ollut jopa koko ketjun järkevimpiä ja asiallisimpia vastineita.

        Minusta nimittäin pitäisi edes yrittää käsittää, että _ei ole asiallista käytöstä_ keneltäkään kytätä kaltaisiani viattomia, esim. ruippimalla teknisesti kimpussani. En missään ole väittänut olevani erityinen neropatti tai joku moraalin ylijumala, mutta se pitää paikkansa, etten minä ole mitään, mitä tämän keskustelupalstan - tai mahdollisesti ehkä muun fooruminkinkaan, kävijät minusta puhuvat tällaisilla palstoilla: minä nimittäin en ole tuttu vaikkapa tämän Miehen Logiikka-palstan rekisteröityjen nimimerkkien vakkarijengin kanssa, vaikka he kommenteissaan usein toisenlaisia suoltavatkin.


      • sykiatrii-dazzuu
        ipihpi kirjoitti:

        Asiatonta läppää sinulla. Minä en juurikaan tämän palstan rekisteröityjä nimimerkkejä ole haukkua tavannut ( enkä muuten ylipäätään koe mitään halua tai kiinnostusta tuntemattomien ihmisten haukkumiseen missään), jos kirjoittajat vain kirjoittavat normaalisti ymmärrettävää sälää kaltaisteni tuntemattomien kansoittamalle keskustelupalstalle, mutta jos nyt jotkut kirjoittavat aivan aivotonta tai outoa sontaa ja vielä rekisteröidyillä nimimerkeillä, en pidä siitä, että edes inhimillisesti tyhmät käyvät minun nimettömän ja rekisteröityä nimimerkkiä koko saitille omaamattoman keskustelupalstakävijän kimppuun, syytellen minua pelkästä mielipiteen vastineella antamisesta niihin tyhmiin aloituksiin, enkä etenkään siksi, että kun oma mielipiteeni asiattomiin aloituksiin on hyvin usein ollut jopa koko ketjun järkevimpiä ja asiallisimpia vastineita.

        Minusta nimittäin pitäisi edes yrittää käsittää, että _ei ole asiallista käytöstä_ keneltäkään kytätä kaltaisiani viattomia, esim. ruippimalla teknisesti kimpussani. En missään ole väittänut olevani erityinen neropatti tai joku moraalin ylijumala, mutta se pitää paikkansa, etten minä ole mitään, mitä tämän keskustelupalstan - tai mahdollisesti ehkä muun fooruminkinkaan, kävijät minusta puhuvat tällaisilla palstoilla: minä nimittäin en ole tuttu vaikkapa tämän Miehen Logiikka-palstan rekisteröityjen nimimerkkien vakkarijengin kanssa, vaikka he kommenteissaan usein toisenlaisia suoltavatkin.

        voisitko esitellä itsesi?

        Oletko nainen vai mies?

        Miksi keskustelet sellaisella palstalla jolla et viihdy?

        Miksi sinua epäillään Kukkomieheksi?

        Mistä syystä olet noin agressiivinen muita kohtaan?


      • hluöh
        sykiatrii-dazzuu kirjoitti:

        voisitko esitellä itsesi?

        Oletko nainen vai mies?

        Miksi keskustelet sellaisella palstalla jolla et viihdy?

        Miksi sinua epäillään Kukkomieheksi?

        Mistä syystä olet noin agressiivinen muita kohtaan?

        No en tiedä, että miksi sinä epäilet minua joksikin nimimerkin Kukkomies käyttäjäksi. Voi jumalauta: jos minä hyvän maineeni haluaisin pilata, niin tekisin sen varmasti aivan toisin, kuin esiintymällä jollakin anonyymilla palstalla nimimerkillä Kukkomies... Joskin olen kyllä sen verran täyspäinen, etten mainettani muutenkaan välitä pilata, kun se katsos on aika ok. ja minä itse ihan tavallinen keskustelupalstoilla käyvä ihminen.

        Miks tästä keskustelusta nyt jo näemmä on poistettu joitakin osia? Muuten menee ilmeisesti kaksi päivää, että mitään poistatetaan...


      • ipriuklvjhr
        sykiatrii-dazzuu kirjoitti:

        voisitko esitellä itsesi?

        Oletko nainen vai mies?

        Miksi keskustelet sellaisella palstalla jolla et viihdy?

        Miksi sinua epäillään Kukkomieheksi?

        Mistä syystä olet noin agressiivinen muita kohtaan?

        Ja laitetaan vielä lisäys epäasialliseen kyselyysi, että siinä salamana näemmä poistastetussa kerroin faktaa, etten koskaan elämässäni ole käyttänyt esimerkksi Messenger-palvelua ja etten tunne esimerkiksi mitään alluja tai santtuja, jotka olen saanut kimppuuni, ilmeisimminkin keskustelemalla tällä palstalla: satuin vilkaisemaan tietokoneeni tiettyyn osaan ja VÄHÄN ihmettelen näkemääni! En pidä KYYLISTÄ, jotka ahdistelevat kaltaisiani viattomia keskustelupalstoilla. Ja se nimimerkki zisel saa lopettaa minun kimpussani ruippimisensa - joku raja saamari sikailulle mun viattoman keskustelupalstakävijän kimpussa. Hoidan kyllä itseäni fiksummat katsomaan ja tarkistamaan tän koneeni, mutta sen voin sanoa, että me tavikset ja kirjoittajia tuntemattomat tavataan yleensä luottaa siihen, että julkisen keskustelupalstan rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittavat myös ovat sitä, mitä sanovat jutuissaan olevansa. Sillä ajatuksella minä vastineita rekisteöidyillä nimimerkeillä kirjoittavien sonta-aloituksiin olen kommentoinut, en muulla. En osaa kokea erityistä mielenkiintoa nimimerkkeihin julkisella keskustelupalstalla ja tämä johtuu siitä, että käyn keskustelupalstoilla keskustelemisen vuoksi keskustelemassa. En ole myöskään tuttu kenellekään -vaikkapa esimerkiksi Miehen Logiikka- palstalle rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittaneelle- vakkarikirjoittajalle.


      • sykiatrii-dazzuu
        ipriuklvjhr kirjoitti:

        Ja laitetaan vielä lisäys epäasialliseen kyselyysi, että siinä salamana näemmä poistastetussa kerroin faktaa, etten koskaan elämässäni ole käyttänyt esimerkksi Messenger-palvelua ja etten tunne esimerkiksi mitään alluja tai santtuja, jotka olen saanut kimppuuni, ilmeisimminkin keskustelemalla tällä palstalla: satuin vilkaisemaan tietokoneeni tiettyyn osaan ja VÄHÄN ihmettelen näkemääni! En pidä KYYLISTÄ, jotka ahdistelevat kaltaisiani viattomia keskustelupalstoilla. Ja se nimimerkki zisel saa lopettaa minun kimpussani ruippimisensa - joku raja saamari sikailulle mun viattoman keskustelupalstakävijän kimpussa. Hoidan kyllä itseäni fiksummat katsomaan ja tarkistamaan tän koneeni, mutta sen voin sanoa, että me tavikset ja kirjoittajia tuntemattomat tavataan yleensä luottaa siihen, että julkisen keskustelupalstan rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittavat myös ovat sitä, mitä sanovat jutuissaan olevansa. Sillä ajatuksella minä vastineita rekisteöidyillä nimimerkeillä kirjoittavien sonta-aloituksiin olen kommentoinut, en muulla. En osaa kokea erityistä mielenkiintoa nimimerkkeihin julkisella keskustelupalstalla ja tämä johtuu siitä, että käyn keskustelupalstoilla keskustelemisen vuoksi keskustelemassa. En ole myöskään tuttu kenellekään -vaikkapa esimerkiksi Miehen Logiikka- palstalle rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittaneelle- vakkarikirjoittajalle.

        vastaa: oletko nainen vai mies?

        Ps: kukaan ei ahdistele sinua ellet ensin itse ala veetuilemaan muille


      • ihjpiuhp
        sykiatrii-dazzuu kirjoitti:

        vastaa: oletko nainen vai mies?

        Ps: kukaan ei ahdistele sinua ellet ensin itse ala veetuilemaan muille

        Sinulle ei v*tun vertaa kuulu, että mitä julkisella keskustelupalstalla olen, jos viestisi on täyttä sontaa. Tekee oikeasti ihan hekisesti pahaa, että kukaan tuntematon kehtaakin mua viatonta kohtaan käyttäytyä esim. noin. Sitpäpaitsi olet väärässä: olen näyttänyt yhdelle kaverilleni yhdenkin ketjun, jossa kirjoitin ainoastaan parin lauseen asiallisen viestin ja mitä siihen sain vastineeksi: kymmenen asiatonta solvaajaa... Saanko lisäksi kysyä, että miten koskaan saitille nimimerkkiä omaamaton voisi " ensin veetuilla muille"? Mahtaa olla tampio, jos kyseisiä analyyseja on. Reskisteröityjä ilmoittautumassa?


      • sykiatrii-dazzuu
        ihjpiuhp kirjoitti:

        Sinulle ei v*tun vertaa kuulu, että mitä julkisella keskustelupalstalla olen, jos viestisi on täyttä sontaa. Tekee oikeasti ihan hekisesti pahaa, että kukaan tuntematon kehtaakin mua viatonta kohtaan käyttäytyä esim. noin. Sitpäpaitsi olet väärässä: olen näyttänyt yhdelle kaverilleni yhdenkin ketjun, jossa kirjoitin ainoastaan parin lauseen asiallisen viestin ja mitä siihen sain vastineeksi: kymmenen asiatonta solvaajaa... Saanko lisäksi kysyä, että miten koskaan saitille nimimerkkiä omaamaton voisi " ensin veetuilla muille"? Mahtaa olla tampio, jos kyseisiä analyyseja on. Reskisteröityjä ilmoittautumassa?

        kiljotusvilheitä vilisee ja ärräpäät rehoittavat :)

        Älä_kiinnitä_toisiin_kommentaattoreihin_huomiota_vaan_keskity_aiheisiin.


      • vili.
        sykiatrii-dazzuu kirjoitti:

        kiljotusvilheitä vilisee ja ärräpäät rehoittavat :)

        Älä_kiinnitä_toisiin_kommentaattoreihin_huomiota_vaan_keskity_aiheisiin.

        vaan vetää kamaa.

        Hähä! :D


      • ujhijhl
        sykiatrii-dazzuu kirjoitti:

        kiljotusvilheitä vilisee ja ärräpäät rehoittavat :)

        Älä_kiinnitä_toisiin_kommentaattoreihin_huomiota_vaan_keskity_aiheisiin.

        Ei kyllä rehoittaneet ärräpäät tossa, mustamaalari-sika. Olen havainnut, että pakkomiellle teillä tän mielen logiikkap- keskiustelupalstan käövijöillä ilmeisesti on minuun ja onnettomuuteni on, että te todellakin kehtaatte kirjoittaa sontaa, ilman mitään kyseenalaistusta tai kriittisyyttä. Ihan turhaa enää mainitakaan faktaa, etten ole rekisteröitynyt, joskin toki voi todeta, erttä normaali ymmärtäisi ton sanomisen yhdestä lauseestakin. Runkku.

        Hei pitäiskö mun olla innoissani! Joku paska esittää tai feikkaa mua tällä saitilla ja kaikki on tosi yhdenmielisiä sen kanssa, mitä tulee mun keskustelupalstasanomisiin! Pitäiskö olla onnellinenkin tästä asiasta, kun sellaista palautetta teiltä muilta nimettöminä esiintyviltä keskustelupalstakeskustelijoilta saan? Pitäisikö minun olla kenties onnellinenkin siitä, etä persoonani on raiskattu tällä keskustelupalstalla ILMAN OMAA MYÖTÄVAIKUTUSTA? Pitäisikö olla onnellinen, että ahdistelette persoonaan käyvillä asiattomuuksilla lähes jokaisessa keskusteluketjussa, häh!

        Sori, mutta idiootti minä en ole, enkä koskaan kirjoittanut yhtäkään kirjoitusta millekään keskustelupalstalle millään rekisteröidyllä nimimerkillä. Mene muualle siitä ahdistelemasta!


      • hglug
        ujhijhl kirjoitti:

        Ei kyllä rehoittaneet ärräpäät tossa, mustamaalari-sika. Olen havainnut, että pakkomiellle teillä tän mielen logiikkap- keskiustelupalstan käövijöillä ilmeisesti on minuun ja onnettomuuteni on, että te todellakin kehtaatte kirjoittaa sontaa, ilman mitään kyseenalaistusta tai kriittisyyttä. Ihan turhaa enää mainitakaan faktaa, etten ole rekisteröitynyt, joskin toki voi todeta, erttä normaali ymmärtäisi ton sanomisen yhdestä lauseestakin. Runkku.

        Hei pitäiskö mun olla innoissani! Joku paska esittää tai feikkaa mua tällä saitilla ja kaikki on tosi yhdenmielisiä sen kanssa, mitä tulee mun keskustelupalstasanomisiin! Pitäiskö olla onnellinenkin tästä asiasta, kun sellaista palautetta teiltä muilta nimettöminä esiintyviltä keskustelupalstakeskustelijoilta saan? Pitäisikö minun olla kenties onnellinenkin siitä, etä persoonani on raiskattu tällä keskustelupalstalla ILMAN OMAA MYÖTÄVAIKUTUSTA? Pitäisikö olla onnellinen, että ahdistelette persoonaan käyvillä asiattomuuksilla lähes jokaisessa keskusteluketjussa, häh!

        Sori, mutta idiootti minä en ole, enkä koskaan kirjoittanut yhtäkään kirjoitusta millekään keskustelupalstalle millään rekisteröidyllä nimimerkillä. Mene muualle siitä ahdistelemasta!

        Ja korjaan & lisään edeltävään: sanoin kylläkin Miehen logiikka-palsta, ja vaikka kirjoitusvirheitäkin teen, en todellakaan tuollaisia, kuten postattuna näyttää, eli kuka saasta mun koneella itseni lisäksi on?

        V*ttu sanon, että minä en ketään ahdistele, mutta joku paskakasa on kiinnostunut minusta.


    • YIIäpitå

      Jotenkin luonnonlapsimainen eikä yhtään tärkeilevä. Ottaisin sinut, jos saisin olla päättämässä!

    • hölmö jätkä

      ei ikinä pääse sheriffiksi!

    • et ole narsisti

      totta että Kukkomieshän se siellä..


      Kukkomies on sortaja...johtoportaan ja rahvaan välissä sukkuloi, kuvittelee olevansa jotain suurempaakin...
      Kukkomies on sortaja ja alistaja sen huomaa hänen kommenteistaan mutta onneksi äly loppuu jossain vaiheessa...muista että aina tulee suurempia ja fiksumpia kuin sinä, ja hyviäkin..

      paska se hiljaa häpeää

    • Eewari

      Ratikkakuskia sefuksi, koska hän on paikalla 24/7 ja tuntee palstan paremmin kuin omat taskunsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      345
      4088
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2307
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      129
      1650
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      97
      1431
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1403
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      54
      1110
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1074
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1006
    Aihe