Miehet+auto+kaahailu

nainen31vee

Miehet, osaatteko selittää, että mistä johtuu varsin outo käytöksenne silloin kun ajatte auton
esim. parkkiin johonkin hiekkatien reunaan ja paikalla on muita miespuolisia niin miksi se auto pitää
ajaa siihen tiensivuun täysillä ja näyttävästi, niin että hiekka vaan pöllyy ja kivet lentelee vaikka siinä ei oo mitään järkee? Jotain ihme näyttämisen halua? Kelle, niille toisille miehillekkö? Miksi naisilla ei ole moista tarvetta revitellä?

Toinen kysymys on se, että miksi pikkuautoa aliarvioidaan liikenteessä?
Jos ajan moottoritiellä jossa on 100km/h rajotus niin mittarin mukaan 115km/e (eli oikea nopeus varmaan jotain 110-112) niin ohi pitää mennä ja sitten jäätte siihen kuppaamaan eteen tai jos olette menossa oikealle liittymään nin ensin pitää päästä takaa ohi ja sitten koukata edestä oikealle ja liittymään, vaikka takana ei olisi yhtään autoa...tosi järkevää ja mitä siinä säästää? Tuskin mitään, siis onko tuo vaan egojuttu, että pienet pois alta? Ymmärtäisin jos olisin joku liiketeessä kuppaaja ja ajaisin 100 alueella alinopeutta, mutta kun en ole mikään hidastelija...

Kolmas kysymys on se,että miksi taas on kuollut miespuolisia moottoripyörä- ja auto-onnettomuuksissa, miksi naisten osuus on lähes olematon moisissa onnettomuuksissa? Onko siis kiva kaahata? Kokea vauhdin hurmaa? Pidän minäkin vauhdissa mutta ajan sitä sallitulla radalla, turvavarusteiden kera ja nautin, enkä näe mitään tarvetta kaahata liikenteessä. (Myönnän, olen joskus ajanut roimaa ylinopeutta kaupungin läpi, mutta silloin oli hätä, isoäitini ei vastannut puhelimeen..pääsin paikalle niin hän oli jo kuollut..)

Neljäs kysymys, miksi moottoritiellä on nopeuskyltit jos niitä kukaan ei noudata? Pitäiskö sinnekin laittaa valvontatolpat? 120km/h rajoitusalueella ei riitä, että ajaa 140km/h , siellä tuntuu jäävän jalkoihin ja vaaratilanteita syntyy kun yhtäkkiä joku singahtaa peräluukkuun kiinni ja sitten äkkiä ohi ja vielä nopeammin pitää palata siihen eteen, viedään lähes etukulma mennessään kun nuolemalla pitää sekin ohittaa..ei ymmärrä ei! 99% edellä mainituista toiminnoista tekee MIESPUOLINEN!

Joku vetää tästä varmasti herneet nenää, mutta oikeasti haluaisin tietää mistä moiset käytökset mihillä johtuu? Miksi mulla tai tuntemillani naispuolisilla kaverereillani ei ole tarvetta moisiin näyttämisiin?

Sen tiedän, että useimmiten auto on miehille ego juttu, mulle ja osalle se on kulkuväline paikasta a to b.

66

2643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KAAHAILU:::..!!!1%#?

      .

      on merkki alhaisesta ÄO:sta

      M.O.T.

      .

      • karzan68

        avaa täti nuttura


    • "Miehet, osaatteko selittää, että mistä johtuu varsin outo käytöksenne silloin kun ajatte auton
      esim. parkkiin johonkin hiekkatien reunaan ja paikalla on muita miespuolisia niin miksi se auto pitää
      ajaa siihen tiensivuun täysillä ja näyttävästi, niin että hiekka vaan pöllyy ja kivet lentelee vaikka siinä ei oo mitään järkee?" - Tuo on sellaisten juuri kortin saaneiden kakaroiden hommaa, tai sitten on vaan helvetin kova kiire.

      "Toinen kysymys on se, että miksi pikkuautoa aliarvioidaan liikenteessä?
      Jos ajan moottoritiellä jossa on 100km/h rajotus niin mittarin mukaan 115km/e (eli oikea nopeus varmaan jotain 110-112) niin ohi pitää mennä ja sitten jäätte siihen kuppaamaan eteen" - Tyypillistä on, että nainen kiihdyttää niin hitaasti autollaan, että siinä ehtii palaa tankillinen bensaa, kun täys nopeus on saavutettu, mutta taloudellinen ajohan ei tarkoita sitä, että pitäisi ajaa ylinopeutta.

      "tai jos olette menossa oikealle liittymään nin ensin pitää päästä takaa ohi ja sitten koukata edestä oikealle ja liittymään, vaikka takana ei olisi yhtään autoa...tosi järkevää ja mitä siinä säästää? Tuskin mitään, siis onko tuo vaan egojuttu, että pienet pois alta?" - Jos on pohjalla kova nopeus ja oikealla kaistalla jonoa, niin paras tapa päästä kääntymään ramppiin, on ohittaminen, mutta kieltämättä usein näkee tyyppejä, jotka ajavat pitkään takana samaa vauhtia, kuin minäkin, mutta ohittavat juuri ennen ramppia turhaan ja leikkaavat edestä suoraan ramppiin... varmaan jotain vajaita, en muuta selitystä keksi.

      "Kolmas kysymys on se,että miksi taas on kuollut miespuolisia moottoripyörä- ja auto-onnettomuuksissa, miksi naisten osuus on lähes olematon moisissa onnettomuuksissa? Onko siis kiva kaahata? Kokea vauhdin hurmaa?" - Sukupuoliroolit... :D

      "Neljäs kysymys, miksi moottoritiellä on nopeuskyltit jos niitä kukaan ei noudata? Pitäiskö sinnekin laittaa valvontatolpat?" - Ei vitussa. Moottoritiellä poliisitkin ajaa 140km/h ja se on siellä normaali nopeus. Kiireisimmät ajaa sitten sen 160-180km/h. Ei pitäis tuottaa ongelmia, jos on nopeet kädet. ;D

      • minus.virus

        "Miehet, osaatteko selittää, että mistä johtuu varsin outo käytöksenne silloin kun ajatte auton
        esim. parkkiin johonkin hiekkatien reunaan ja paikalla on muita miespuolisia niin miksi se auto pitää
        ajaa siihen tiensivuun täysillä ja näyttävästi, niin että hiekka vaan pöllyy ja kivet lentelee vaikka siinä ei oo mitään järkee?" - Tuo on sellaisten juuri kortin saaneiden kakaroiden hommaa, tai sitten on vaan helvetin kova kiire.

        "Toinen kysymys on se, että miksi pikkuautoa aliarvioidaan liikenteessä?
        Jos ajan moottoritiellä jossa on 100km/h rajotus niin mittarin mukaan 115km/e (eli oikea nopeus varmaan jotain 110-112) niin ohi pitää mennä ja sitten jäätte siihen kuppaamaan eteen" - Tyypillistä on, että nainen kiihdyttää niin hitaasti autollaan, että siinä ehtii palaa tankillinen bensaa, kun täys nopeus on saavutettu, mutta taloudellinen ajohan ei tarkoita sitä, että pitäisi ajaa ylinopeutta.

        ---> Niin no, noinkin voi olla, pääasiassa kuitenkin wttaa suunnattomasti ne nysvärit, jotka ei tiedä auton kiihtyvän nopeammin kun pienentää hetkeksi vaihdetta ja painaa kaasua. Automaatilla ei tarvis kun näpäyttää kaasupoljinta niin se vaihtaa pienemmälle. Mutta "nainen kiihdyttää niin hitaasti autollaan, että..."...koita jatkossa pysyä perässä :)

        "tai jos olette menossa oikealle liittymään nin ensin pitää päästä takaa ohi ja sitten koukata edestä oikealle ja liittymään, vaikka takana ei olisi yhtään autoa...tosi järkevää ja mitä siinä säästää? Tuskin mitään, siis onko tuo vaan egojuttu, että pienet pois alta?" - Jos on pohjalla kova nopeus ja oikealla kaistalla jonoa, niin paras tapa päästä kääntymään ramppiin, on ohittaminen, mutta kieltämättä usein näkee tyyppejä, jotka ajavat pitkään takana samaa vauhtia, kuin minäkin, mutta ohittavat juuri ennen ramppia turhaan ja leikkaavat edestä suoraan ramppiin... varmaan jotain vajaita, en muuta selitystä keksi.

        "Kolmas kysymys on se,että miksi taas on kuollut miespuolisia moottoripyörä- ja auto-onnettomuuksissa, miksi naisten osuus on lähes olematon moisissa onnettomuuksissa? Onko siis kiva kaahata? Kokea vauhdin hurmaa?" - Sukupuoliroolit... :D

        "Neljäs kysymys, miksi moottoritiellä on nopeuskyltit jos niitä kukaan ei noudata? Pitäiskö sinnekin laittaa valvontatolpat?" - Ei vitussa. Moottoritiellä poliisitkin ajaa 140km/h ja se on siellä normaali nopeus. Kiireisimmät ajaa sitten sen 160-180km/h. Ei pitäis tuottaa ongelmia, jos on nopeet kädet. ;D


      • napsahti

        "Neljäs kysymys, miksi moottoritiellä on nopeuskyltit jos niitä kukaan ei noudata? Pitäiskö sinnekin laittaa valvontatolpat?" - Ei vitussa. Moottoritiellä poliisitkin ajaa 140km/h ja se on siellä normaali nopeus. Kiireisimmät ajaa sitten sen 160-180km/h. Ei pitäis tuottaa ongelmia, jos on nopeet kädet. ;D "

        Moottorietien nopeusrajoitukset pitäisikin muuttaa mielestäni jotakuinkin muotoon 80-200 km/h, vapaasti valittavissa. Nopeuserot tossa on kuitenkin sen verran pienet, ettei vaaratekijää vielä muodostu. Ja se pienikin virhearviointi olisi helposti korjattavissa nopealla käden reagoinnilla, kun "ohjaamo olisi täynnä käsiä".

        Taikka sitten olisi kolmikaistainen moottorietie, joka olisi kaistakohtainen: 80-110 hitaille, köyhille ja ympäristöä ajatteleville, keskimmäinen, 110-140 olisi tavalliselle tien kuluttajalle ja nopein 140-200 olisi rikkaille taikka muuten itsekkäille sekopäille, johon aina itsekin välillä kuuluun, kun hermot menee, milloin mistäkin. Samaa tahtia siinä höryt pääsee pään sisältä mitä syvemmälle saa runtattua ja mitä korkeampaa ulinaa kuuluu. Silloin tuntuu, että ihan sama vaikka lentäisi pusikkoon seuraavassa mutkassa. Vaikka yleensä pyrin tosin ajamaan taloudellisesti ja järkevästi, koska tässä ollaan köyhiä ja kipeitä. Jos voin säästää sadalla kilometrillä litrankin polttoainetta, niin siihen pyrin. Rikkailla taas on ehkä puute ajasta, jolloin täytyy nipistää joka mahdollinen sekunti, en tiedä.. Vai mahtaako riskiohittajat laskea mielessään matkalle lähtiessään, että nyt he ovat viimeisellä sijalla ja mitä enemmän ohituksia tulee, niin sen enemmän pisteitä on taas maaliin tullessa. Jos ohittaa vaikkapa parikymmentä autoa, niin siinä ois melkeen ku Vetteli.

        Ja mitä tulee kameratolppiin, niin mun mielestä ne vois mitata kahden auton välisen matkan, ja jos se on liian pieni, niin silloin se ottaisi perästäroikkujasta kuvan takaapäin - tolpan ohitettua. Mulla ainakin napsahtaa useastikkin, kun joku ajaa yli satasen vauhdissa metrin päässä. Ja jos nostaisi nopeutta, niin tilanne olisi ihan sama. En tosiaan edes yritä hillitä provosoitumista ja se on usein ihan mielen mukaan, eli joko mennään ihan järjettömän kovaa taikka hieman alinopeutta. Siinä syy miksi perässäroikkuja ongelmaan olisi hieno löytää ratkaisu. Ylipäätänsä en ymmärrä miksei pystytä pitämään sopivaa välimatkaa. Ohittaminenkin on paljon helpompaa, kun pitää juuri sopivan välimatkan - mutta toki jos aivoissa litranen kone, niin ei voi vaatia kauhalla vaatia.


    • ..joten en myöskään kaahaa. En ylipäätään välitä autoista/moottoriajoneuvoista, joten paha mennä sanomaan... =P

      • HOMOJEN HOMMAA! ;D


      • dazu kirjoitti:

        HOMOJEN HOMMAA! ;D

        ..en mene sanomaan puolesta tai vastaan. ;)

        Mulle ne on aina vaan ollu väline jolla pääsee pisteestä A pisteeseen B. Ei muuta...


    • Vain miehen läsnäolo vapauttaa autossa piilevät VILLIT HEVOSVOIMAT.

      YEEEEEHAAAA!!!!!!

    • kundi.kundine

      Miehet, osaatteko selittää, että mistä johtuu varsin outo käytöksenne silloin kun ajatte auton
      esim. parkkiin johonkin hiekkatien reunaan ja paikalla on muita miespuolisia niin miksi se auto pitää
      ajaa siihen tiensivuun täysillä ja näyttävästi, niin että hiekka vaan pöllyy ja kivet lentelee vaikka siinä ei oo mitään järkee? Jotain ihme näyttämisen halua? Kelle, niille toisille miehillekkö? Miksi naisilla ei ole moista tarvetta revitellä?

      - naiset ei osaa revitellä, ku niilt karkais mopo käsist ja sit kualis joku. et hipasust ei oteta.

      Toinen kysymys on se, että miksi pikkuautoa aliarvioidaan liikenteessä?
      Jos ajan moottoritiellä jossa on 100km/h rajotus niin mittarin mukaan 115km/e (eli oikea nopeus varmaan jotain 110-112) niin ohi pitää mennä ja sitten jäätte siihen kuppaamaan eteen tai jos olette menossa oikealle liittymään nin ensin pitää päästä takaa ohi ja sitten koukata edestä oikealle ja liittymään, vaikka takana ei olisi yhtään autoa...tosi järkevää ja mitä siinä säästää? Tuskin mitään, siis onko tuo vaan egojuttu, että pienet pois alta? Ymmärtäisin jos olisin joku liiketeessä kuppaaja ja ajaisin 100 alueella alinopeutta, mutta kun en ole mikään hidastelija...

      - nii kovaa ei voi ajaa, et joku ei ajais ohi. ja akoist ja ladoist ajetaa ohi vaiks henki lähtis.

      Kolmas kysymys on se,että miksi taas on kuollut miespuolisia moottoripyörä- ja auto-onnettomuuksissa, miksi naisten osuus on lähes olematon moisissa onnettomuuksissa? Onko siis kiva kaahata? Kokea vauhdin hurmaa? Pidän minäkin vauhdissa mutta ajan sitä sallitulla radalla, turvavarusteiden kera ja nautin, enkä näe mitään tarvetta kaahata liikenteessä. (Myönnän, olen joskus ajanut roimaa ylinopeutta kaupungin läpi, mutta silloin oli hätä, isoäitini ei vastannut puhelimeen..pääsin paikalle niin hän oli jo kuollut..)

      - naiset ei kuole, ku niil o äijät siin edes pehmusteena.

      Neljäs kysymys, miksi moottoritiellä on nopeuskyltit jos niitä kukaan ei noudata? Pitäiskö sinnekin laittaa valvontatolpat? 120km/h rajoitusalueella ei riitä, että ajaa 140km/h , siellä tuntuu jäävän jalkoihin ja vaaratilanteita syntyy kun yhtäkkiä joku singahtaa peräluukkuun kiinni ja sitten äkkiä ohi ja vielä nopeammin pitää palata siihen eteen, viedään lähes etukulma mennessään kun nuolemalla pitää sekin ohittaa..ei ymmärrä ei! 99% edellä mainituista toiminnoista tekee MIESPUOLINEN!

      - nopeusrajoitukset olis vaa ohjeelline ja ehdottomasti alin tieosuudel sallittu nopeus.

      Joku vetää tästä varmasti herneet nenää, mutta oikeasti haluaisin tietää mistä moiset käytökset mihillä johtuu? Miksi mulla tai tuntemillani naispuolisilla kaverereillani ei ole tarvetta moisiin näyttämisiin?

      - naisilt puuttuis testosterolit ja muut elämise rimukkuutee liittyvät hormolit.

      Sen tiedän, että useimmiten auto on miehille ego juttu, mulle ja osalle se on kulkuväline paikasta a to b.

      - joo mut miks pitää hankkii kaikelaisii p*skoi, joil ei oo kiva mennä paikast a paikkaan b.

      tollee.

    • xcvbjhgv

      Minä taas olen ihmetellyt, kun nuoret tytöt menee vauhdilla ohi. En viitsi pitempään runoilla.

    • Autoilija vm. 59

      Pitääkö tästäkin asiasta tehdä miesten ja naisten välinen asia?

      Mitä noita kaahareita on katellu niin ratissa on sekä miehiä että naisia.
      Ja vastauksena kysymykseesi, että miksi mies, ehkä niitä miehiä kuitenkin on enempi ratin takana kuin naisia ja siksi tuntuu siltä, että myös kaahailuun ym. syyllistyy mies.

      Ja kuinkan moni moottoripyörällä ajava on nainen? tässäkin pätee sama asia.

      Muuten ihan asiaakin tuossa eli nämä kaahailut jne. kyllä pitää paikkansa.

      En muutenkaan tajua tätä vastakkain asettelua mies vs nainen, homo vs hetero, nuori vs vanhus, köyhä vs rikas.

      Paljon paremman vastaanoton nämä kirjoitukset saa jos pysyttelee asiassa eli miksi joku kaahaa? miki joku tekee vaarallisia ohituksia?

      Hyvää ja turvallista kesää kaikesta huolimatta ja pidetään ne turvavälit siellä liikenteessäkin eikä roikuta puskurissa kiinni ;-)

    • ämmäraati

      parkkipaikalla, jolla ei mikään muu auto edes liiku?

      • fhdhrdhfgs

        oon nähnyt vain miehiä jotka kolaroivat parkkipaikalla jolla mikään muu auto ei liiku :D (5 kertaa nähny kolarin p-paikalla ja joka kerta mies kyseessä)


      • ämmäraati
        fhdhrdhfgs kirjoitti:

        oon nähnyt vain miehiä jotka kolaroivat parkkipaikalla jolla mikään muu auto ei liiku :D (5 kertaa nähny kolarin p-paikalla ja joka kerta mies kyseessä)

        Kun minullä oli Honda Civic suurin riskitekijä.....naisajaja!!!


      • pillunkantoteline
        fhdhrdhfgs kirjoitti:

        oon nähnyt vain miehiä jotka kolaroivat parkkipaikalla jolla mikään muu auto ei liiku :D (5 kertaa nähny kolarin p-paikalla ja joka kerta mies kyseessä)

        saastaisessa huoran mielikuvituksesessasi kirmannutta viittä kertaa ei lasketa oikeiksi kolareiksi


    • Aina naiset itkee

      1. Ei oo kokopäivää aikaa parkkeerata ja hiekalla se pito vaan on huonompi ku asfaltilla joten kivet lentelee.

      2. Sun todellinen nopeus ei oo edes 110 joten sä ajat liian hitaasti. Sen lisäks pikkuautosta huokuu se ekoilun tarve eli jos sattusitkin kääntymään samasta liittymästä sais sun perässä roikkua sen puol päivää kun et vaan pääse seuraavasta risteyksistä liikkeelle sillä ekomopollas.

      3. Motoristeista pienempi osa on naisia, varsinkin nopeiden pyörien omistajista. Skoottereilla tytöt mällää yhtä suurella prosentilla. Autoilla taas naiset on harvemmin porukan kuskina kaupungin ulkopuolella, sattuu tosin näitäkin.

      4. 140 on motarilla normi nopeus vähänkään paremmilla autoilla joissa ei sisämelu raasta sisuskaluja irti.

    • Santeri777

      Pääsääntöisesti kaikkiin kysymyksiin pätee enemmän tai vähemmän yksi ja sama vastaus.

      Valitettavan suuri prosentti miehistä on helvetin tyhmiä putkiaivoja, täysin alistettavissa/manipuloitavissa olevia äitin pikku reppanoita. Leikitään miestä ja pullistellaan (titteleineen, rahoineen,...) mutta todellisuudessa nuo vikisevät pikkupojat itkee pään sisällä koko ajan krokotiilin kyyneliä ja unelmoi saavansa olla MIES edes joskus, edes sen pienen hetken.


      Liikenne on se pieni hetki saada olla MIES, sitten palataan taas alistetuksi poitsuksi kun auto laitetaan parkkiin. Tuo se syy on ihan oikeesti, kaikkeehan voi tietysti selitellä.
      Ammattiautoilijana näkee tuota "liikennekulttuuria" ihan riittävästi ja mitään järjellisyyteen viittaavakaan ei ole näkyvissä pohtiessa aloittajan esittämiä sangen asiallisia kysymyksiä, liittyen läheisesti ammattini varjopuoliin.

      • Driver since 1982

        Ainut positiivinen puoli ammattiautoilijoissa liikenteessä on ,ettevät he tee niin paljon 'yllättäviä' liikkeitä ajolinjoissaan. Muuten kyllä jyrätää koon ja /tai ammattilaisuuden varjolla tyyliin 'pois alta mä oon tulossa'


      • Tien päällä

        AIkamoista yleistämistä tuo sun kirjoituksesi mutta ei voi vaatia kauhalla jos on lusikalla annettu sanoo vanha kansa.

        EIkö asioista nykyään puhuta muuten kuin että "mies" tai "nainen" tee sitä tai tätä. Tiellä suurin osa autoilijoista on miehiä ja varmaan siksi suurimmaksi osaksi kaahailuun ym. syyllistyy mies eikä nainen, tällä ei sinänsä ole mitään tekemistä miehen egon tai machoilun ym. kanssa.

        Tämä on vähän sama asia kuin, että Etelässä ei osata ajaa autoa vaan kolareita on hirveästi enempi. Tässäkin pitäisi tajuta se seikka, että Etelässä on autoja vaikkapa n. 2,5 miljoonaa verrattuna Pohjoisen vaikkapa 100 000 autoon, on täysin selvä minkä takia Etelässä on enempi kolareita, sama pätee myös siis kaahailuun ja muuhun hölmöilyyn liikenteessä.

        Omakohtaiset kokemukseni tässä lähialueen kaahailijoista on juurikin naisia, jotka pistää silmään eritoten koska nämä muutamat paikalliset kaaharit tällä alueella on naisia, ei miehiä. Tällä en halua sitten yleistää että miksi "naiset" on kaahreita, haluaako ne todistaa omaa feminististä vahvuuttaan vai mitä lien.

        On se kumma, että täällä kirjoittelun taso on tälläistä paskaa ja varsinkin "ammattiautoilijan" suusta ei luulisi tuollaista yleistämistä kuultavan, mutta ehkä se "ammattiautoilija" onkin vain mielikuvituksessa joillain ihmisillä, jotta viesti saisi pontta asiantuntevuuden suhteen.

        Vapaa maa Suomi on, joten kirjoittakaa mitä haluatte mutta toivoisi tälläisten yleistyksien jo pikku hiljaa loppuvan ja samoin vastaikkain asettelut.

        Hyviä provoja tietty tänne ajoittain joukkoon porukat laittaa, ehkäpä tääkin on sellainen.


    • 40 tkm/v

      Vastaus kaikkiin kohtiin: testosteroni.

    • jokke)((/%/&¤&%

      vaan ajavasi tarpeeksi kovaa , et tajua miltä micra/punto/yaris (yaris verso maailman rumin auto?) näyttää moottoritiellä Audi/Mersu kuskin silmissä. siinä missä litistät kinnerilläsi yli 100 kmh kunnon autossa ei tunnu yhtään kaahaamiselta. kukaan ei halua juuttua taaksesi koska tod näköisesti et pysty edes ohittamaan rekkaa kunnolla pieni tehoisella eko henkisellä autollasi.tuskin sinäkään tykkäät ajaa mopoauton perässä. ja jos on liittymä tulossa on varmasti kiire päästä edellesi vaikka ihan viime hetkellä ettei taas juutu taaksesi.

    • puntokunniaan

      rehentelijät ajavat yksinkertaisesti yleensä leasing tai rahoitusyhiön autoilla. ei kukaan terve järkinen hullunlailla omaansa kiusaa. ajan itse työajoa 200km päivässä ja moottoritiellä senkin,siellä näkee myös kaahaavia naikkosia että ei se nyt pelkästään miesten pahe ole.

      • jokkis66

        todellakaan tarvi olla mikään leasing auto jos esim Audilla ajaa moottoritiellä 120 kmh , kiertää moottori omassa 3000 rpm . 180 kmh vastaa 4500 rpm. Vaikka ajaa 140-150 kmh ei kuule juuri yhtään moottorin ääntä eikä todella tunnu auton kiusaamiselta, päinvastoin tuntuu Audi sitä paremmalta mitä kovempaa ajaa. Puntossa varmaan ihan päinvastainen tunne.


    • Matti Viikate
      • cdvfgrby

        Sinäkin luuseri joka ketjussa olet kommenttejasi tyrkyttämässä. KETÄÄN EI KIINNOSTA!


      • Matti Viikate
        cdvfgrby kirjoitti:

        Sinäkin luuseri joka ketjussa olet kommenttejasi tyrkyttämässä. KETÄÄN EI KIINNOSTA!

        Niin jos otetaan asiallisesti, niin ei ole pakko lukea jos ei kiinnosta. Sitten on se etta kaiketi tatakin palstaa joku lukee kun tata pidetaan, kirjoituksiakin tanne ilmaantuu, joten on perusteltua olettaa etta taalla on ihmisia jotka ovat kiinnostuneita taalla olevista asioista syysta tai toisesta. Toinen asia on se etta eihan se minun ongelmani ole jos jotain ei kiinnosta, ja jos kiinnostukseen ei ole tarvetta niin silloin se ei ole kenenkaan muunkaan ongelma.


    • ********

      ...kyllä vanhat ämmätki osaa olla aika tyhmiä liikenteessä ja tässä sattui juuri tilanne, jossa eräs kuljettaja oli peruuttamassa parkkiruutuu, jolloin parkkiruudusta pois peruuttava ämmä avasi ikkunan ja alkoi huutaa jotain peruuttamisesta tms.

      Miltähän vuosisadalta se akka oli saanu korttinsa kun ei tienny että parkkiruudussa olevalla ei ole sen enempää valtuuksia alkaa huutelemaan hävyttömyyksiä toisille?

      Voisin vaikka alkaa seuraavalla kerralla "sinuttelemaan" sitä akkaa! Ja akka se oli, ei kukaan selväjärkinen ala huutelmaan kun toinen peruuttelee parkkiruutuun.

      Niin että kyllä ämmätki osaa olla perin paskoja liikenteessä.

      • näyttää hölmöltä

        Kahva eellä kurvailevat ja vinguttavat rengasta. Hyvä kun alta pois ehtii.


    • Taas näitä

      Alahan jo menemään siitä, hus pois!

      No ni niinku olis jo, hopi hopi!

    • Paras autokuski

      sinä peräpukamia täynnä oleva skitso mummo vailla menneisyyttä ja tulevaisuutta,olisko aika mennä hoitoon kenties ja opetella puhumaan totta?Mee harjaamaan niitä läskitissejäs jonnekin mattolaiturille kun on hieno kelikin ja opettele ajaa autolla sinne jos osaat.Seuraavan kerran kun oot taas miettimässä naapurien kyttäämistä tai suomi24:sen palstoilla paskan kirjottamista niin pistäpä LÄHDETIETOA perään seuraavan kerran mistä näkee että puhut asiaa etkä heitä noita juttuja/lukemia päästäs.

    • :,LööLLKjkj

      Kuule, hommaa nopeempi auto jos noin kivistää päänuppias kun toiset menee ohi!!

    • Ei näin

      Oot aika ahdasmielinen nainen jolla on pienet kuviot,sulla on vaa oma napa ja pari kaveria jonka perusteella alat latelee väitteitä,sun maailmas on tämmöinen: "minä ---> kaverit"..tässä yksi esimerkki pienestä maailmastas:

      "Miksi mulla tai tuntemillani naispuolisilla kaverereillani ei ole tarvetta moisiin näyttämisiin?

      Sen tiedän, että useimmiten auto on miehille ego juttu, mulle ja osalle se on kulkuväline paikasta a to b. "

      niinmpä niin,"Miksi mulla tai tuntemillani naispuolisilla kaverereillani ei ole tarvetta moisiin näyttämisiin?"...

      Annapa luotettavaa lähdetietoa tälle: "miksi naisten osuus on lähes olematon moisissa onnettomuuksissa?"

      naisten osuus olematon?Salli mun nauraa :D en jaksa enempää kirjottaa (vielä ainakaan)

      • PRÖÖÖÖÖT

        Keskity nyt vain siihen omaan ajamiseen äläkä toisten sillä se tiedetään miten siinä käy jos nainen yrittää keskittyä moneen asiaan yhtä aikaa. Surullisen kuuluisa näky on nimittäin nämä naiset jotka peilailee itseä liikenteessä "Oih, voih, onks mun tukka hyvin" tai luuri puhelimessa, puhelimeen puhumista näkee miehissäkin mutta naisissa enemmän - usein osamaksuauton ratissa nainen joka puhuu puhelimeen tärkeän oloisena. Tämä siis avauksen tekijälle.


    • noanesthesia

      Onhan noita kaahareita molemmissa sukupuolissa, miehiä kylläkin enemmän.
      Sitä en ymmärrä että normaali tiellä kun ajelee rajoituksen mukaan, ja risteävältä tieltä kääntyy auto perään niin ei mene kuin hetki kun auto on ajanut eron kiinni.
      Siinä roikutaan ihan loosterissa kiinni eikä mennä ohi, pahimmillaan tätä jatkuu kilometrikaupalla.

      Mikä ihme siinä on että pitää ajaa toinen ylinopeudella kiinni, mutta ei mennä sitten ohi vaan roikutaan perässä olemattomalla turvavälillä.

      Kyllä suomalaiset ovat sitten SURKEITA ohittajia. Harva sen osaa. Opetelkaa.

    • KoppavaHoro

      mutta minulle henkilökohtaisesti road ragesta ja kaahailuvimmasta kärsivä, helposti liikenteessä provosoituva mies on totaalinen turn-off.

      Jos mies osaa ajaa muiden törttöilyistä välittämättä, rauhallisesti ja tasaisesti, sääntöjä noudattaen tai edes niiden rajoilla, niin se taas saa minut todella kuumaksi. Mikään ei ole seksikkäämpää kuin mies, jonka ego kestää huristelun vaikka jollain Micralla ja sääntöjä noudattaen.

      • MUKAISESTI::..!!11%#

        .

        kerran jopa poliisiltakin paloi käämit että miksi sä noin tarkasti ajat

        .


    • kupeloinen

      Kylläpä olli kiva akun joku toinenkin on ymmällään miesten käyttäytymisestä. Olen ajellut yli 30 vuotta eikä mikään ole muuttunut. Eteen kurvaavat ohittelijat ovat vihonviimeisiä varsinkin vesisateella ja loskalla kuin myös pöllyävän lumen aikaan. Sitten täällä Joensuussa on tapana, ettei anneta vaihtaa kaistaa vaan ajetaan rinnalle ja vielä irveillään. Siinä joutuu usein aikamoisen lenkin tekemään, että pääsee takaisin. Ohitukset ovat aivan karmeita, ylämäki ja kaksi ulkuviivaa, ei kun ohi!!! Jos miehet olisivat maltillisempia saattaisivat päästä listalle, kuka paras kuski! Sitten olisi syytä rintaa röyhistellä.
      Jos ja kun kaikki ottaisivat toiset huomioon ja ennen kaikkea liikenteen sujumisen kannalta kohteliaat köytöstavat, jäisi poliisille vähemmän töitä! Ja toine kauhistus on puolivaloissa ajavat, siis ei ole kuin yksi lyhty palamassa!!!! Pimeällä, syyssateella, lumipyryssä jne, EI koskaan voi tietää onko edessä yksi- vai nelipyöräinen ajopeli.

      Kyllä olisi joskus ihanaa nähdä kun herrasmies näyttäisi kädellään valoillaan tai vilkulla; tule vaan, en aja päälle enkä kiilaa!!!!

      Jalankulkkijat ovat myös aivan tallattuja, ei thdo päästä yli millään! Mie kun olen autoileva, niin yritän katsoa aina tilanteen koko liikenteen kannalta. Joskus on kyllä pakko mennä jalankulkijan puolelle ja "pysäyttää liikenne" ja mikä palkaksi; Iloinen vilkutus ja helpottunut ilo.
      Meillä Enossa arvostetaan jalankulkijaa. Kun muutin kaupungista tänne, olin aivan ymmälläni. MIE MENENKIN ENSIN. Ei tuutata eikä millään tavalla häiritä jalankulkijaa. Niinpä mie teen saman toisille, annan mennä ekaks.

      Näissäkin asioissa voimme toimia rakkaudellisesti ja sopuisasti, aika pian varmaan huomaatte, että matka sujuu paljon paremmin, liika kiire pois (joka on kesittyä useinkin).
      Kesähelle kiristää hermoja, oeln huomannut, mutta YRITETÄÄN SIITÄ HUOLIMATTA, EI MEITÄ KOVINKAAN USEIN HELTEELLÄ HEMMOTELLA.

      Nimim. talvinen ajelija

      • eilen...

        Erikoisia naisautoilijoita liikenteessä..Edelläni ajoi uuhdehko Fiat henkilöauto,jossa oli kaksi naista. Rajoitus tiellä oli 80 km/h. Naiskuljettaja ajoi välillä 60 ja välillä jopa sitä 80 km/h. Ihan mielenkiinnosta ajelin heidän takanaan,tottakai riittävän kaukana. Noin 20km heidän takana ajettuani,naiset tekivät hätäjarrutuksen ja kääntyivät sitten tienhaarasta toiseen suuntaan(ilman että vilkkua olisi käytetty missään vaiheessa).Toinen näkemäni naiskuljettaja sitten teki 20-30m ennen liikenneympyrää u-käännöksen. Kolmas naisautoilija sitten olikin jo hieman räväkämpi autoilija,hän satasen alueella ohitti useitakin autoja ja sitten muutaman kilometrin päässä oli pysähtynyt ostamaan mansikoita. Näin kiire katosi häneltä, huomattuaan mansikan myyntipisteen. Sitten vielä joku kehuu naisia vastuullisiksi ja muita tiellä liikkuvia huomioon ottaviksi kuljettajiksi.


    • annantoki

      Liittyy liikenteeseen, siihenkin. Lue loppuun asti.

      Mistä johtuu se käärme paratiisissä lausahdus raamatussanne? Onko se johtuvaa vain siitä, että raamatun kirjoitti mies eikä nainen? Ei raamattua varmaan nainen kirjoittanut, miehen kirjoittama se oli, eikä minkään jumalankaan kirjoittama ainakaan.

      Kuka on suunnitellut liikennemerkit? Ei kai kukaan nainen, vaan mies. Kuka keksi auton? Ei kukaan nainen, vaan mies.

      Miten miehet ajavat miesten suunnittelemilla kulkuneuvoilla miesten keksimien liikennesääntöjen mukaan miehekkäästi? Ei sitä voi nainen ymmärttää, ei vaikka sen naiselle vääntäisi rautalangasta. Pitäisikö se koettaa virkata tai kirjoittaa runoksi?

      Kokeillaan.

      Mies oon, munat mulla, toimiva peli eikä mikään pulla.
      Kun mä paikalle tuun, tuun jotta pöllähtää, uroon lailla karjun, tai karjuu edes autoni moottori, eikä mikään singeri.

      Urokset kukkoilee luonnostaan, luonnossakin sen näkee... vai näetkö riikinkukko baaraalla koreata pukua, eikä mies fasaanikaan ole syyttä korea, naaraan kuuluu olla sorea.

      Kukolla on heltta, kanat ne vain kaakattaa... mutta mieluummkin munivat vireälle kuin poloiselle poikaselle.

      Luonnonlaki koskee ja koskettaa, uroot tekevät vain minkä luonto teettää, naaraat nalkuttavat naurettavasti naisina, mutta antaisitko hiljaiselle hiirelle? Et, mutta viriilille visertäisit.

      Nainen ei tiedä, vaikka tietää jos osaisi ajatella... mies ei ole tapojensa vaan geeniensä synnyttämä, ja niin tulee olla ja tulee olemaan aikojen alusta aikojen loppuun.

      Auta armias, ettei naiset saa kirjoittaa jatkossakaan liikennesääntöjä, raamattuja eikä mitään muutakaan kovin merkittävää julki, koska eihän he puörääkään keksineet, tuskin ompelukonettakaan jos virkkuukoukkuaansa.

      Kuka keksi kauhan? Ei ainakaan nainen, mutta oppi sitä sitten käyttämään eikä sentään onneksi soimaa miestä joka opetti kuinka soppa syntyy kun sitä oikein hämmentää.

      Jos vastaus ei tyydyttänyt, voin minä tyydyttää, siinä ei tarvita sanoja vaan pensselin heilautusta ja raukean olotilan vallitessa ei jaksa kaakattaa kovin mitättömiä miesten liikkumisesta miestebn liikennevälineillä.

      • Ei oo naisista tänää

        Juuri näin!


    • älämölöttäjä

      löytyy myös liikennepalstoja joka tarpeeseen. Olikohan se nyt autot ja liikenne tai jottain! Siellä on hyvä naistenkin käydä tutkailemassa! Ei oppi ojaan kaada!
      Vaikka näin fiksua juttua! Tuo alla oleva teksti jäi jostai kumman syystä mieleeni! Ehkä siksi kun vanha nainen ymmärtää enemmän kuin moni nuori!

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9147500

    • ihmeprinssi

      yleistystä. Minä olen mies. Enkä kuuna päivänä ole kaahannut enkä edes kolaroinut autolla täydessä ymmärryksessä ollessani kuin parkkipaikalla.

      "Neljäs kysymys, miksi moottoritiellä on nopeuskyltit jos niitä kukaan ei noudata? "

      Ööh. Selventämään sitä mikä kyseisenä vuodenaikana ja paikoin jopa mikä kyseisellä säällä tai muuten kyseisessä tilanteessa on asetettu tien kattonopeudeksi. Monesti pelkkä moottoritiemerkki asettaa maa- ja ajoneuvokohtaisen sallitun enimmäisnopeuden.

      Liikenteessä on mukavampaa kun keskittyy ajamaan itse sujuvasti ja turvallisesti perille eikä murehdi niin paljon sitä mitä muut tekevät olkoot he sitten miehiä tai naisia, nuoria tai vanhoja.

    • -.............

      Syy kaikkiin näihin "ongelmakäyttäytymisiin" on se, että miehet eivät pääse nykyään sivistyksen aikakaudella pätemään muiden silmissä taisteluissa/suojaamistehtävissä/ruuanhankkimisessa, joten auto on se viimeinen linnake, jota miehet voivat puolustaa ja jonka kautta päteä ja kilpailla muiden kaltaistensa kanssa.
      Miehet kokevat auton nykypäivänä ainoaksi omaksi alueekseen, ja jos joku uhkaa sitä (esim. ohittamalla), koetaan se henkilökohtaisena loukkauksena, jolloin on ryhdyttävä vastaiskuun ja liimauduttava persiisiin sopivaa ohitustilannetta kyttäämään.
      Tämä auton kokeminen omaksi yksityiseksi pikku linnoitukseksi selittää myös sen, miksi 99% miehistä kokee tarvetta kaivaa nenää, kun linnake on on lepotilassa, eli seisoo liikennevaloissa. Punaisissa seisominen on vähän niinkuin väliaika, jolloin mikään ei uhkaa, eli aika voidaan käyttää huvitteluun nenäkaivuun merkeissä.

      • läskit liikkeelle

        Kerta sulla ei ole mitään järkevää sanottavaa niin voit samantien suksia vittuun siitä!


    • tvtimkky

      "Kolmas kysymys on se,että miksi taas on kuollut miespuolisia moottoripyörä- ja auto-onnettomuuksissa, miksi naisten osuus on lähes olematon moisissa onnettomuuksissa?"

      Kun ei itselläsi selvästikään aivokapasiteetti riitä asian ratkaisemiseen, kerron sinulle vastauksen; MOTORISTEISTA YLIVOIMAISESTI SUURIN OSA ON MIEHIÄ. Idiootti.

    • akkaratissa

      Itselläni on näyttämisen tarvetta liikenteessä ja pidän vauhdista.Sorrun usein lapsellisuuksiin liikenteessä, esimerkiksi haluan liikennevaloissa aina päästä ekana liikkeelle. En siedä jonossa ajamista edes sallittua nopeutta ajaen, vaan pyrin ohi. Moottoritiellä nopeusteni on usein 140, koska se on mukavin nopeus ajaa. Joskus tyydyn köröttelemään 100-120.
      Me ihmiset vaan nyt ollaan erilaisia, naiset ja miehet. Toiset ovat turvallisuushakuisempia kuin toiset ja toiset malttamattomia, kuten itse.

      Minkä sille voi, jos pitää moottoreista.

    • jonkinasteinen ego juttu.

      Ainut mikä poistaa egoilun, on tievarren "telkänpönttö", mitä ennen painetaan jarrua, jotta ei tulisi ylinopeussakkoa.

    • Ukkomies pohjanmaalt

      meillä, vaikka minä niin mielelläni ottaisin olutta auton kylmlaukusta ja nauttisin hänen oikeaoppisesta ajosta.
      Vaan kun haluu minun ajavan turvallisempana kuskina ja nukahtaa ennen kehäkolmosta mökille mentäessä.
      Siis nyt naiset taas yrittää nostaa heikkoa ajotaitoaan tällä jutulla, kyllä he ees joutaisivat kasvattamaan lapsia ettei miesten tarvi sitäkin tehdä, vai miten on ootas kun isä tulee kotiin niin minä kerron mitä olet tehnyt.

      • millimilli

        Olen itse nainen ja mulla on ollut ajokortti ja oma LAATU-auto :) jo yli 30-vuotta. Itsekkin tuskastun usein esim tapuksiin, kun joku haluaa tulla liittymältä motarille ja ajaa hitaaaaaaasti leikkien leikkiä: tulen, en tule, tulen, en tule, odotan viimeistä autoa..... ja lähes poikkeuksetta ratissa on nainen. Miksi hemmetissä ei paina kaasua ja liity jonoon sutjakkaasti, vaan aiheuttaa vaaratilanteita epäröinnillä?

        Mutta paljon enemmän näkyy teillä ja ratissa miehiä, jotka aiheuttavat katastrofeja äkkinäisllä jarrutuksilla, tempoilevalla ja röyhkeällä, kaahailevalla ajotyylillä. Yleensä nämä ovat nuoria miehiä.

        Sukulaismies ( ikä 23 ) on hajottanut jo 14 autoa lunastuskuntoon, miettikää 14 AUTOA! Seinän takana asuva samanikäinen kaveri vei hautaan tyttöystävänsä aiheuttamalla massiivisen kolarin hurjastelullaan! Työkaverin nuori poika istuu pyörätuolissa lopun ikänsä, koska 45-numeron kaasujalka oli liian raskas suhteututtuna järkeen ja ajotaitoon.

        Oma mieheni ( ikä 59 )on tunaroinut liikenteessä autonsa raapamille useaan otteeseen, vaikka ajaa varsin maltillisesti. Kokoajan kyydissä ollessani kuulen kuitenkin kommentteja " Audimies se siinä kiilaa prrkle, just joo Volvolla voi ajella miten lystää, katotaas kumpi jää valoihin nukkumaan jne jne..."

        Meillä ajankin yleensä minä! Mulla ei ole mitään hinkua ajaa tuhatta ja sataa, nitistää Bemari-Punto-Nissan-Volvo kuskia. Jään mielelläni valoissa kakkoseksi, ei haittaa.

        Yhtään kolaria en ole ikinä aiheuttanut ja mun kyydissä on turvallista ja mukavaa olla. Matka joutuu sutjakkasti ilman läheltäpiti-tilanteita.

        Se, että kaasujalka painaa ei tee kuskista hyvää ajajaa. Liikenteessä pitää toimia joustavasti ja ennakoiden tulevia tilanteita. Se on ydinasia, joka unohtuu usein näiltä kaahareilta.

        Niin ja jopa mieheni on myöntänyt, että olen meistä parempi kuski.


      • 36 v ratin takana
        millimilli kirjoitti:

        Olen itse nainen ja mulla on ollut ajokortti ja oma LAATU-auto :) jo yli 30-vuotta. Itsekkin tuskastun usein esim tapuksiin, kun joku haluaa tulla liittymältä motarille ja ajaa hitaaaaaaasti leikkien leikkiä: tulen, en tule, tulen, en tule, odotan viimeistä autoa..... ja lähes poikkeuksetta ratissa on nainen. Miksi hemmetissä ei paina kaasua ja liity jonoon sutjakkaasti, vaan aiheuttaa vaaratilanteita epäröinnillä?

        Mutta paljon enemmän näkyy teillä ja ratissa miehiä, jotka aiheuttavat katastrofeja äkkinäisllä jarrutuksilla, tempoilevalla ja röyhkeällä, kaahailevalla ajotyylillä. Yleensä nämä ovat nuoria miehiä.

        Sukulaismies ( ikä 23 ) on hajottanut jo 14 autoa lunastuskuntoon, miettikää 14 AUTOA! Seinän takana asuva samanikäinen kaveri vei hautaan tyttöystävänsä aiheuttamalla massiivisen kolarin hurjastelullaan! Työkaverin nuori poika istuu pyörätuolissa lopun ikänsä, koska 45-numeron kaasujalka oli liian raskas suhteututtuna järkeen ja ajotaitoon.

        Oma mieheni ( ikä 59 )on tunaroinut liikenteessä autonsa raapamille useaan otteeseen, vaikka ajaa varsin maltillisesti. Kokoajan kyydissä ollessani kuulen kuitenkin kommentteja " Audimies se siinä kiilaa prrkle, just joo Volvolla voi ajella miten lystää, katotaas kumpi jää valoihin nukkumaan jne jne..."

        Meillä ajankin yleensä minä! Mulla ei ole mitään hinkua ajaa tuhatta ja sataa, nitistää Bemari-Punto-Nissan-Volvo kuskia. Jään mielelläni valoissa kakkoseksi, ei haittaa.

        Yhtään kolaria en ole ikinä aiheuttanut ja mun kyydissä on turvallista ja mukavaa olla. Matka joutuu sutjakkasti ilman läheltäpiti-tilanteita.

        Se, että kaasujalka painaa ei tee kuskista hyvää ajajaa. Liikenteessä pitää toimia joustavasti ja ennakoiden tulevia tilanteita. Se on ydinasia, joka unohtuu usein näiltä kaahareilta.

        Niin ja jopa mieheni on myöntänyt, että olen meistä parempi kuski.

        Ei kolareita. Sanoo nainen


      • jaana18v
        36 v ratin takana kirjoitti:

        Ei kolareita. Sanoo nainen

        kolereita. 95 vuotta ratin takana vittu perkele. Sanoo nainen.


    • awefafafs

      eniten liikenteessä vituttaa
      a) mammat ja papat jotka ajaa aina vähintään 20km/h alinopeutta
      b) takana roikkujat eli vitun homot, taitaa perä kiihoittaa ku ei ohi mennä vaikka pysäyttäis auton

      • rapurapu

        Edelliselle; kuule sun vaan täytyy varautua siihen, että siellä kylän raitilla ajelee muitakin kuin sinä... siinä avain hyvään ajotaitoon! Jostain syystä kuulostat homokammoisalta nuorelta mieheltä!

        Vaikka muiden ajotaito vituttaa, niin hillitse itsesi.

        Vaikutat ihmiseltä, joka syöksyy tuunatulla anglialla ensimmäiseessä kurvissa kohti kalliota ja menettää samalla nuoren elämänsä.

        Pura ihmeessä testosteronisi esim. kuntosalilla, tytöt/pojat tykkää... tuloksesta. Ei tarvitse kiihtyä muusta liikenteestä, kun oma nuppi on kunnossa!


      • perseenreikä.
        rapurapu kirjoitti:

        Edelliselle; kuule sun vaan täytyy varautua siihen, että siellä kylän raitilla ajelee muitakin kuin sinä... siinä avain hyvään ajotaitoon! Jostain syystä kuulostat homokammoisalta nuorelta mieheltä!

        Vaikka muiden ajotaito vituttaa, niin hillitse itsesi.

        Vaikutat ihmiseltä, joka syöksyy tuunatulla anglialla ensimmäiseessä kurvissa kohti kalliota ja menettää samalla nuoren elämänsä.

        Pura ihmeessä testosteronisi esim. kuntosalilla, tytöt/pojat tykkää... tuloksesta. Ei tarvitse kiihtyä muusta liikenteestä, kun oma nuppi on kunnossa!

        ... haistan kateellisuutta ...


    • Anonyymi

      Osaatteko te naiset tai muu-sukupuoliset sanoa miksi sillä autolla pitää ajaa niin hiljaa ja huonosti? En ymmärrä miksi pitää aina olla ylivarovainen ja ajaa motarille 80km/h. Se on aina ne naiset ja miehet ei ikinä. Kaikille naisille pitäis alkaa antaa sakkoja jos näkee ratissa.

      • Anonyymi

        Heh, mulla oli kerran kakskyt ja risat ikäisenä 2000-luvun alkupuolella yhdessä työpaikassa vanhempi naispuolinen työkaveri kyydissä ja hyvä ettei kirkumaan ruennut, kun kiihdytin normaalisti satasen vauhtiin moottoritien rampilla :D
        Ei tarvinnut toista kertaa kyydittää xD


    • Anonyymi

      Kukkahattu has been added to your inventory!
      Your brain has left the chat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4964
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3257
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1395
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1235
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      71
      929
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe