Varoitus Helsinki/Itäkeskus Kynsistudio

mieSinisilmänenHölmö

Varokaa vieatnamilaisia kynsistudioita. Niissä käytetään kuulema vaarallisia aineita, joiden vuoksi kynnet on hiottava niin, että kynsinauhat ovat verillä. Työvälineitä en ole koskaan nähnyt desinfioidun, vaikka veren kautta tarttuvat kaikki taudit ja ainakin yksi henkilö on jo saanut verenmyrkytyksen. Ei kukaan halua riskeerata terveyttään pelkkien kynsien vuoksi. Ovathan kaikki verta vuotaneet asiakkaat käyneet HIV-testissä? En ole itsekään vielä käynyt, mutta menen heti.

Kynsistudion nimi on World Nails.

41

9574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kynsiteknikko

      Se on totta. Eks kukaan mietinyt sitä,miksi ne tekee kynnet niin halvalla? Ne tuo materiaalit omasta kotipaikasta, Elikka Kiinassa ja Vietnamissä myydyissä akryyleissä on MMA aine,joka on täysin Europassa kieletty. Muuten voin sanoa semmosen asian,että jokaisessa tälläisessä vietnami tai kiinalais paikassa on ihan muutama henkilö,joka oli suorittanut koulutuksen,kaikki muut tule työlistymään Suomeen ja oppivat paikan päälä sen homman.
      Kynsinauhat ovat veressä juuri siks,että ne eivät osaa käytää niitä viiloja oikein.
      Desinfiointi on ensimmäinen asia kauneuspisteessä,vaikka oliko se kampaamo tai kynsistudio.
      Minulla on aina desinfioivan aineen pullo poöydällä nestemäisenä ja suhkuttavana,jota asiakas voi aina käytää. Asiakkan tulluessa vaikka välineet steriloitu,mutta varmuuden vuoksi suihkutan pääle desinfioiva ainetta välineelle ihan asiakkan edessä, että hän oli varma,että hygienia taso säilyy...

    • kynsiteknikko

      Miksi ei kukaan asiakaista pystyy tekemään valituksen niistä? Kyseisestä paikasta on älyttömät määrät hälytyksiä netissä,mutta miksi ei vielä kukaan hälyttänyt viranoimaisille????

      • mieSinisilmänenHölmö

        No kenelle valitan niistä vampyyreista?


      • kynsiteknikko
        mieSinisilmänenHölmö kirjoitti:

        No kenelle valitan niistä vampyyreista?

        kuluttajavirastoon voi kokeilla


      • mieSinisilmänenHölmö
        kynsiteknikko kirjoitti:

        kuluttajavirastoon voi kokeilla

        Vai kuluttajavirastoon? Voinhan aloittaa sieltä, mutta välineiden steriloimattomuus on kyllä vakavampi asia. Valvotaanhan Suomessa elintarvikehygieniaakin. Kysyn kuluttajavirastosta.


      • kynsiteknikko
        mieSinisilmänenHölmö kirjoitti:

        Vai kuluttajavirastoon? Voinhan aloittaa sieltä, mutta välineiden steriloimattomuus on kyllä vakavampi asia. Valvotaanhan Suomessa elintarvikehygieniaakin. Kysyn kuluttajavirastosta.

        Kuluttaja virastoltä voi kysyä just huonoista palveluista,juuri hygieniasta ehkä Evirassa....


      • sinisilmänenHölmö
        kynsiteknikko kirjoitti:

        Kuluttaja virastoltä voi kysyä just huonoista palveluista,juuri hygieniasta ehkä Evirassa....

        Kiitos avusta, kynsiteknikko. Tein kuluttajavirastoon valituksen, jossa kerroin myös paikan hygieniapuutteista sekä MMA-epäilyistä. Jos eivät järjestä liikkeeseen terveystarkastusta, valitan edelleen jonnekin muualle, vaikka terveyslautakuntaan.


      • kynsiteknikko
        sinisilmänenHölmö kirjoitti:

        Kiitos avusta, kynsiteknikko. Tein kuluttajavirastoon valituksen, jossa kerroin myös paikan hygieniapuutteista sekä MMA-epäilyistä. Jos eivät järjestä liikkeeseen terveystarkastusta, valitan edelleen jonnekin muualle, vaikka terveyslautakuntaan.

        sinisilmänenHölmö
        Oletko internettin kautta tehnyt ilmoituksen vai soitamalla? Niille on parempi soitaa,koska ne sitten heti voi sanoa,miten asia ratkaisuu.
        En ite pysty tekemään valituksen,koska en ollut niiden asiakas,enkä lähde koskaan samantyypisen paikkan,vaikka valituksia mun tuttuistakin tullut paljon vastaavista paikoista.
        Voit myös antaa linkkin tästä kynsipalstasta. Miten enemmän tietoa niille,sitä parempi.


      • inisilmänenHölmö
        kynsiteknikko kirjoitti:

        sinisilmänenHölmö
        Oletko internettin kautta tehnyt ilmoituksen vai soitamalla? Niille on parempi soitaa,koska ne sitten heti voi sanoa,miten asia ratkaisuu.
        En ite pysty tekemään valituksen,koska en ollut niiden asiakas,enkä lähde koskaan samantyypisen paikkan,vaikka valituksia mun tuttuistakin tullut paljon vastaavista paikoista.
        Voit myös antaa linkkin tästä kynsipalstasta. Miten enemmän tietoa niille,sitä parempi.

        Tein valituksen Internetin kautta, koska löysin valmiin, helpon lomakkeen, joka palautui sähköisesti kuluttajavirastoon. Heillä on nyt yhteystietoni, jos ei rupea kuulumaan mitään, soitan seuraavaksi terveyslautakuntaan. En jaksa nyt hötkyillä enempää, jos muhun on tartutettu HIV, en voi sille mitään nyt tänään.

        Olisi pitänyt käyttää kynsistudiota, joka desinfioi välineensä. Se on kallista, mutta vielä kalliimmaksi tulee HIV, jos on sattunut saamaan tartunnan.


      • kynsiteknikko
        inisilmänenHölmö kirjoitti:

        Tein valituksen Internetin kautta, koska löysin valmiin, helpon lomakkeen, joka palautui sähköisesti kuluttajavirastoon. Heillä on nyt yhteystietoni, jos ei rupea kuulumaan mitään, soitan seuraavaksi terveyslautakuntaan. En jaksa nyt hötkyillä enempää, jos muhun on tartutettu HIV, en voi sille mitään nyt tänään.

        Olisi pitänyt käyttää kynsistudiota, joka desinfioi välineensä. Se on kallista, mutta vielä kalliimmaksi tulee HIV, jos on sattunut saamaan tartunnan.

        Ei se o kallista... Mulla on ihan ook hinnat ja hygieniataso aina paikkoillaan....
        Se hygieniataso on ihan tekijästä eikä hinnasta kiini... Monia paikoja nähnyt ja vaikka hinta voi olla tosi korkealla,mutta laatu on ihan pers... kysymällä ja kokeillemalla löytyy...
        En ite uskaltaa lähteä huoltamaan omia kynsiä jossain muualla,joten teen ite,vaikka se on vaikeampi...
        Harmitta vain se, että ihminen ei koskaan sitten lähtee laitamaan kynsia edellisen huonon kokemuksen takia...


      • Huitsis
        inisilmänenHölmö kirjoitti:

        Tein valituksen Internetin kautta, koska löysin valmiin, helpon lomakkeen, joka palautui sähköisesti kuluttajavirastoon. Heillä on nyt yhteystietoni, jos ei rupea kuulumaan mitään, soitan seuraavaksi terveyslautakuntaan. En jaksa nyt hötkyillä enempää, jos muhun on tartutettu HIV, en voi sille mitään nyt tänään.

        Olisi pitänyt käyttää kynsistudiota, joka desinfioi välineensä. Se on kallista, mutta vielä kalliimmaksi tulee HIV, jos on sattunut saamaan tartunnan.

        hieman kestää se kuluttajaviraston vastaus. Eivät ole mitään kovin nopeita liikkeissään!


      • kynsiteknikko
        Huitsis kirjoitti:

        hieman kestää se kuluttajaviraston vastaus. Eivät ole mitään kovin nopeita liikkeissään!

        Koska täytyy soita sinne ja painaa,että ne ottavat selville...


      • sinisilmänenHölmö
        Huitsis kirjoitti:

        hieman kestää se kuluttajaviraston vastaus. Eivät ole mitään kovin nopeita liikkeissään!

        kuluttajaviraston vastaus on tähän mennessä ollut vain automaattivastaus, jonka mukaan valituslomakkeeni on vastaanotettu. Laitan tänne heti kommentin, kun kuulen jotain lisää. Ja huomenna menen aids-testiin. Kyllä on ihme, jos vielä joskus uskallan ottaa rakennekynnet.


      • sinisilmänenHölmö
        sinisilmänenHölmö kirjoitti:

        kuluttajaviraston vastaus on tähän mennessä ollut vain automaattivastaus, jonka mukaan valituslomakkeeni on vastaanotettu. Laitan tänne heti kommentin, kun kuulen jotain lisää. Ja huomenna menen aids-testiin. Kyllä on ihme, jos vielä joskus uskallan ottaa rakennekynnet.

        Kuluttajavirasto kertoi, että terveystarkastaja on se taho, joka valvoo kynsistudioiden ja esim. kosmetologien puhtautta ja hygieenisyyttä. Otan terveystarkastajaan yhteyttä seuraavaksi.


      • hoitsu vaan
        sinisilmänenHölmö kirjoitti:

        kuluttajaviraston vastaus on tähän mennessä ollut vain automaattivastaus, jonka mukaan valituslomakkeeni on vastaanotettu. Laitan tänne heti kommentin, kun kuulen jotain lisää. Ja huomenna menen aids-testiin. Kyllä on ihme, jos vielä joskus uskallan ottaa rakennekynnet.

        mäin tähän rakoon laitan vielä sen verran että testit näyttävät tartunnan vasta noin 3 kk kuluttua mahdollisesta altistuksesta veri- tai limakalvokontaktiin. Eilinen kontakti ei näy kuin viikkojen päästä.


      • sinisilmänenHölmö
        hoitsu vaan kirjoitti:

        mäin tähän rakoon laitan vielä sen verran että testit näyttävät tartunnan vasta noin 3 kk kuluttua mahdollisesta altistuksesta veri- tai limakalvokontaktiin. Eilinen kontakti ei näy kuin viikkojen päästä.

        Minä hölmö kävin World Nailsilla vuoden.


      • sinisilmänenHölmö
        sinisilmänenHölmö kirjoitti:

        Minä hölmö kävin World Nailsilla vuoden.

        Sain tänään HIV-testin tuloksen ja se oli negatiivinen. Ilmeisesti World Nailsilla ei sitten ole käynyt HIV:n kantajia, sillä monta kertaa ovat harjoittelijat siellä kaivaneet veren erille kynsinauhoista minultakin.


      • katariina.m
        sinisilmänenHölmö kirjoitti:

        Sain tänään HIV-testin tuloksen ja se oli negatiivinen. Ilmeisesti World Nailsilla ei sitten ole käynyt HIV:n kantajia, sillä monta kertaa ovat harjoittelijat siellä kaivaneet veren erille kynsinauhoista minultakin.

        Minä ainakaan en enää koskaan mene World Nailsille. Kyllä hygienia kuuluu kynsistudioonkin ja lain mukaan sen pitää olla ihan samalla tasolla kuin muissakin kauneushoitoloissa. Ajatelkaapa, jos menisitte vaikka ihonpuhdistukseen ja joutuisitte koko ajan pelkäämään HIV-tartuntaa desinfioimattomien välineiden vuoksi!

        Ei hygienia saa olla asiakkaiden varassa, kyllä kauneusyrittäjän täytyy siitä itse aktiivisest huolehtia. Eri juttu tietysti olisi, jos studiossa olisi desinfiointiaineet asiakkaiden käyttöön, tottakai silloin desinfioisin huolellisesti viilat ja kaikki välineet itseäni varten.


      • 18
        katariina.m kirjoitti:

        Minä ainakaan en enää koskaan mene World Nailsille. Kyllä hygienia kuuluu kynsistudioonkin ja lain mukaan sen pitää olla ihan samalla tasolla kuin muissakin kauneushoitoloissa. Ajatelkaapa, jos menisitte vaikka ihonpuhdistukseen ja joutuisitte koko ajan pelkäämään HIV-tartuntaa desinfioimattomien välineiden vuoksi!

        Ei hygienia saa olla asiakkaiden varassa, kyllä kauneusyrittäjän täytyy siitä itse aktiivisest huolehtia. Eri juttu tietysti olisi, jos studiossa olisi desinfiointiaineet asiakkaiden käyttöön, tottakai silloin desinfioisin huolellisesti viilat ja kaikki välineet itseäni varten.

        pelkkä desinfiointi ei ihan riitä siihen hivin torjuntaan..


      • katariina.m
        18 kirjoitti:

        pelkkä desinfiointi ei ihan riitä siihen hivin torjuntaan..

        Hyvä tietää, ettei desinfiointikaan riitä. World Nails ei kuitenkaan tee edes sitä.

        Mitä viiloille yms. pitää tehdä, jotta mahdolliset HI-virukset kuolevat?


      • 314
        katariina.m kirjoitti:

        Hyvä tietää, ettei desinfiointikaan riitä. World Nails ei kuitenkaan tee edes sitä.

        Mitä viiloille yms. pitää tehdä, jotta mahdolliset HI-virukset kuolevat?

        Heittää roskiin. Aina. IKINÄ ei käytetä edellisen asiakkaan viiloja seuraavalle.


    • ääliöt
      • viisaat

        Ei HIV tartu niin helposti kuin yleisesti luullaan, MUTTA "ääliöt" Jos wold nailsissa on käynyt HIV tartunnan saanut asiakas jonka kynsinauhat on viilattu verille kynsienteon yhteydessä ja hänen jälkeensä tulee asiakas jonka kynsinauhat viilataan samalla puhdistamattomalla viilalla myös verille niin kyllä siinä piilee tartunnan riski. Ei sitä tarvi olla kuin vähän vauriota omassa ihossa, niin kosketus HIV veren kanssa voi johtaa tartuntaan.


    • neuroottinen

      Hetkinen; ammattilainen ottaa aina uuden viilan uudelle asiakkaalle! Minun kynsien laittaja antaa aina mukaan viilan, jota on käyttänyt minun kynsilleni tai heittää sen roskiin. Hän myös aina desinfioi minun sormet ja kynnet käyttää itse hanskoja. Lisäksi hän tietysti myös sterilisoi kaikki tuotteet asiakkaiden välissä. Itse olen nimittäin todella neuroottinen ja inhoan epähygieenisyyttä!

    • Kauhea!

      EN ENÄÄ World nailsiin!!!ne mainosta et niillä on ammattilaisia ja jopa antaa 2viikko takuu kysi hoidosta ja ajatelin että kokeilisin....kynsihoidon jälkeen tajusin että se mainos oli ihan paska puheta! Paikka voi olla hieno näköinen ja koristeltu kivasti, mut niiden työntekijöilla ei ole ammatti taitoa, kieli taitoa ei ole todellakaan ja siellä on lapset sekä koko omistajan perhe kavelemassa edes takaisin tujottamassa asiakkaita. Hygieniä puuttuu kokonaan, en kertakaan nähnyt että välineiden desinfiointi ja kysin saman tien paikan omistajalta että miksi desinfektio puuttuu...se ei pystynyt vastata ku se ymmärtänyt mitä tarkoitin koska ei se osaanut suomea...kamala!!!kyllä lähdin pois sieltä sama tien vaikka kynsini ei ollut valmis ja sanoin omistajalle että en ikina tule takaisin ja kerron kaikille tästä mutta ei se ymmärtänyt mitään joten lähdin pois.

    • Anne

      Laitatin ensimmäiset kynteni kyseisessä paikassa yli vuosi sitten ja olin älyttömän tyytyväinen. otatin kynnet talveksi pois ja nyt olen menossa takaisin heti kun saan ajan...hyvää työtä tekevät ja kynnet kestää meikäläisen rankassa työssä..aivan höpö juttuja nuo edelliset. Suosittelen lämpimästi :)

    • Kynsikäs

      Mä myös lämpimästi suosittelen Itäkeskuksen world nails:iä!!oon tosi tyytyväinen kynsiin, tekijöihin & hygieniatasoon :)

    • tyytyväinenasiakas

      Täälläkin tyytyväinen ripsenpidennysasiakas! Oikein mukavia työntekijöitä, hinnatkin kohdallaan!:)

    • 6842-58

      haloo teidän hygieniahärdelleille! miks menette paikkaan jos sielä ei osata viilata. viilaa ei tarvitse vaihtaa jokaisen asiakkaan välillä. miks pitäs..? on olemassa desinfioitavia viiloja ja lisäks ei se viila koske mihinkään mistä mitään leviäisi. ammattilainen ei tee kynsiä ihmiselle jonka kynnet eivät ole terveet. lakatkaa lietsomasta tollasta höpölää.
      ei se viila kestä muutenkaan montaa asiakasta ja se usein näyttää käytetymmältä kuin oikeastaan onkaan.( merkeissä on vähän eroja tän suhteen)

      omapahan on vikanne jos käytte huonolla laittajilla. halvan hinnan perässä ootte menneet. jos on kotilaittaja voi hinnat ymmärrettävästi olla edullisemmat. ei vuokrakuluja, ei prosenttia maksettavana salonkiemännälle tms.. mutta kuten tuolla joku muukin jo sanoi. ei se kova hintakaan aina ole laadun tae. mut jos helkkarisoikoon tuntuu pahalta, sattuu ja varsinkin jos joka kerta puhkee iho niin ei muuta ku perä ylös penkistä ja paikan vaihto. ei tartte maksaa huonolle tekijälle eikä ole pakko laitattaa siellä. muitakin tekijöitä ON, niitä jotka OSAA myös sen viilauksen ja hygienian. näistä asioista voi myös kysellä kun menette paikkaan että mitenkä ne asiat heillä hoidetaan. miks olette niin vietävissä. vaatikaa laatua.. paitti jos oletatte saavanne sen ilmaiseksi. silloin todennäköisintä on että jossain on jotain hämärää.

    • Föder

      Kävin muutama päivä sitten kyseisessä paikassa huollattamassa akryylikynnet. Nettisivuilla ja liikkeen edessä luki että akryyli huolto 20 €. Varasin ajan. Kun olin paikan päällä koko henkilökunta oli erittäin hyökkäävä. Paikan "pomo" käski minut huonolla suomella istumaan pöydän
      ääreen jonka jälkeen työntekijä tuli luokseni eikä ymmärtänyt kun sanoin haluavani huollon uudella kärkivärillä joten hän kutsui siihen toisen työntekijän joka teki toisen asiakkaan kynsiä ja he vaihtoivat paikkaa?? Tyttö joka huolsi kynteni ei edes desinfioinut viiloja eikä edes tervehtinyt minua! Sitten alkoi kynsien viilaus joka sattui ihan saatanasti. Kun hän oli laittanut akryylin kynsiin niin alkoi polttaa kynsiä niin paljon että sai irvistellä!! lopuksi hän käski minun laittaa akrylit uv-uuniin. Olen ymmärtänyt että vaim geelikynnet laitetaan uv-uuniin. Lopuksi hän työnsi minun kynsinauhat omalla kynnellä alas!!!!! Järkyttävää!!!
      Lopuksi hinta olikin 35€ koska oli uusittu kärkiväri vaikka missään ei mainittu että kärkiväri ei kuulu huoltohintaan! Multa ei edes hiottu kynsien alta vanha väri pois joten nyt on kynnet päältä valkoset ja pinkit alta!! Nyt on alkanut jomottaa yhdessä sormessa jumalattomasti ja epäilen että olisi joku tulehdus kyseessä.

      Sitäpaitsi sain kauhean ripulin heidän tarjoamasta kahvista!
      Tänne en mene enää koskaan. Kynnet ovat erittäin leveät. Olisi vaan pitänyt huollattaa samassa paikassa kun ennen eli kampin milagro nailsissa. Heidän tekemään tulokseen olin ERITTÄIN tyytyväinen!

      • Ei ennakkoluuloinen

        Että te ihmiset voitte olla idiootteja ja suopeakatseisia.. Minkä ihmeen takia tulette itkemään asiasta tänne? Avatkaa hyvät ihmiset suunne siellä paikan päällä ja kertokaa mitä haluatte!! Ja totuus on se että aina yrittäjät ilmoittaa hinnan peruskynsille ilman mitään lisiä kärkiväriä yms. Olisi ehkä syytä paneutua asiaan ennen kun lähdet mitään kynsiä ylipäänsä ottamaan. Olen kyseisessä paikassa käynyt kynsiä ja ripsiä laittamassa.. Kynsiin olin äärimmäisen tyytyväinen ja ripsitekijöistä toinen hyvä ja toinen vähän taidottomampi mutta kun et ole tyytyväinen AVAA suusi paikan päällä!!!! Ja voin kertoa kosmetologina että nämä hyvät ja "laadukkaat" paikatkin desinfioivat tavaransa usein aineisaa jotka ovat lillunut astioissa useita viikkoja joten eemne kun et itse näe mitä he tekevät niin suu kiinni vaan ja arvostelkaa kun oikeasti tiedätte jotain :))))


      • Ei ennakkoluuloinen
        Ei ennakkoluuloinen kirjoitti:

        Että te ihmiset voitte olla idiootteja ja suopeakatseisia.. Minkä ihmeen takia tulette itkemään asiasta tänne? Avatkaa hyvät ihmiset suunne siellä paikan päällä ja kertokaa mitä haluatte!! Ja totuus on se että aina yrittäjät ilmoittaa hinnan peruskynsille ilman mitään lisiä kärkiväriä yms. Olisi ehkä syytä paneutua asiaan ennen kun lähdet mitään kynsiä ylipäänsä ottamaan. Olen kyseisessä paikassa käynyt kynsiä ja ripsiä laittamassa.. Kynsiin olin äärimmäisen tyytyväinen ja ripsitekijöistä toinen hyvä ja toinen vähän taidottomampi mutta kun et ole tyytyväinen AVAA suusi paikan päällä!!!! Ja voin kertoa kosmetologina että nämä hyvät ja "laadukkaat" paikatkin desinfioivat tavaransa usein aineisaa jotka ovat lillunut astioissa useita viikkoja joten eemne kun et itse näe mitä he tekevät niin suu kiinni vaan ja arvostelkaa kun oikeasti tiedätte jotain :))))

        Ja lisään vielä että itse kynsikoulutuksen saaneena viiloja ei tarvitse vaihtaa joka kerta mutta jokaisen asiakkaan jälkeen ne suihkutetaan desinfektiosuihkeella joten kun istut pöydän ääreen siinä on valmiina puhdistetut viilat eikä tekijä ala sun silmien edessä niitä suihkutella ja märillä viiloilla hinkata sun kynsiä!!!


      • 1616
        Ei ennakkoluuloinen kirjoitti:

        Ja lisään vielä että itse kynsikoulutuksen saaneena viiloja ei tarvitse vaihtaa joka kerta mutta jokaisen asiakkaan jälkeen ne suihkutetaan desinfektiosuihkeella joten kun istut pöydän ääreen siinä on valmiina puhdistetut viilat eikä tekijä ala sun silmien edessä niitä suihkutella ja märillä viiloilla hinkata sun kynsiä!!!

        hmm.... minäkin olen montakin kynsikoulutusta saanut enkä ikäkuuna päivänä käyttäisi samoja viiloja eri asiakkailla. Vakkareilla on omat viilansa minulla nimikoidusti tallessa ja satunnaiset asiakkaat saavat viilansa joko mukaan tai heitän roskiin!
        Viilat ovat erittäin pieni menoerä ja mahdoton saada täysin pöpöpuhtaaksi!


      • 1120

        Kynsien laiton ei kuulu missään vaiheessa sattua, koskaan.

        Ainoa jossa kipua voi tulla on geelin uunitus mutta siinäki on ehdottomasti lupa ottaa käsi uunista kunnes poltteen tunto häipyy.

        Perussääntö siis AINA - rakennekynsien laitto EI satu! (jos sattuu, tekijässä on melkoinen vika!)


    • Annuli

      Hei!
      Olen ollut kysesissä paikassa (World Nails Itis) useita kertoja jalkahoidossa, kulmien siistinnässä ym. ja aina olen saanut hyvää ja ystävällistä palvelua. Hinnat ovat tosi edulliset. Kynsijutuista ei ole kokemusta. Omasta puolestanai suosittelen.

    • kynsi

      MMA on vaarallinen/myrkyllinen aine jonka käyttö EU:n alueella on kielletty, muttei rangaistavaa. Jos ei Suomen viranomaisia kiinnosta niin EU:a kiinnostaa nimenomaan tuon EU:n säädöksen takia.

    • anna3

      ÄLKÄÄ IKINÄ MENKÖ HIUSTEN PIDENNYKSEEN ITÄKESKUKSEN WORD NAIL LIIKKEESEEN. TÄYDELLINEN KUSETUS KOKOPAIKKA. MINULLE PITI TEHDÄ AITOHIUKSESTA PIDENNYKSET SINETEILLÄ. TEKIVÄT LIIMALLA PIDENNYKSET JA HIUKSET EIVÄT JUURI PYSYNEET PÄÄSSÄ OLISIN VOINUT SAADA VOIMAKKAAN ALLERGISEN REAKTION !!!! PÄÄNI KUTISI, KUIN SIELLÄ OLISI OLLU TÄITÄ. älä ikinä ota sieltä palveluita, oman terveytesi kustannuksella siellä valehdellaan ja kusetetaan ihan päin naamaa. liimapidennys ei ole sama asia, kuin sinettipidennyt ja aitohiusta lupasivat ja sain päähäni ihmeellistä synteettistä paska tukkaa. älä mene sinne liikkeeseen ikinä. hygieniastakaan en ole vakuuttunut, jatkuvasti sain odottaa kun oli vietnamilaisella tädillä monta rauhtaa tulessam, eli monta asiakasta. tämä oli varoitus, en halua kenellekkään sitä samaa. minun oma tukkani meni aivan pilalle . täynnä kaljuja kohtia :( !!!!! kävin oikealla suomalaisella kampaajalla ja hän sanoi, ettei ole koskaan nähnyt näin pahasti vaurioituneita hiuksia ja liima pidennyksiä ei käytetä suomalaiseen tukkaan, vaan afroon. Ei niillä ole siellä mitään ammattitaitoa.

    • Haloo hei, järki hoi

      Miks ihmeessä pitäs vaihtaa viiloja joka asiakkaalle? Ei ne muutenkaan kestä montaa asiakasta skarppina. Täytyy olla jonkun myyjän tekstiä tuo höpötys! Kuka muu haluaisi viilojen kuluvan noin vinhaa vauhtia? Asiakkaan kynnet on desinfioitu viilausvaiheeseen mennessä ainakin kahdesti. Viila ei koske sen kummemmin pöpöihin kuin esim ihmisen kätellessä toista. Miettikää paljonko suudellessa pöpöjä vaihtuu.. Taas joku pöpökammoinen kiihkohenkilö vauhdissa.

    • Jajasiskot

      Juu karsea paikka on,olen sen avatessa käynyt muutamaan otteeseen.
      Tympäännyin kuitenkin siihen ettei siellä osata eikä ymmärretä suomea taikka englantia, hygienia puuttuu ja viimeinen pisara oli kun viilasivat oman kynnen puhki.
      Köyhä olen joten hinta vaan oli niin sopiva.
      Lehdissä on kirjoitettu että tuo juuri olisi se paikka joka harrastaa ihmiskauppaa, olen myös kuullut siellä käyneiltä viitteitä siitä.
      Ne tyttöparat tekevät hirveitä tuntimääriä viikossa ja lauantaisin myös,sääliksi käy.
      Keskustelin myös paikan perustajan kanssa kun aikoinanin kävin siellä ja hän kertoi järjestävänsä firmassaan maansa nuorille töitä.
      Jonkinmoista riistoa epäilen.

    • 15+13

      Kaiken lisäksi kynsikuvagalleriassa on blogeista jne kopioituja kuvia, ei siis heidän tekemiään.

    • Anonyymi

      Joo, kerran kävin ja kynsinauhat leikattiin kokonaan nilelle , sormet kipeenä monta päivää 😡😡😡

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe