Naproxen 1000mg ja verioksennus!

Otin tänään aamulla 1000mg naproxenia, kun oli aivan järkyttävä migreeni päällä. Meni noin 30min ja oksensin verta ja sen jälkeen ollut maha hieman kipeä ja jonkin verran oksettaa edelleen. Pitäisikö olla huolestunut?
3739
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

yhteys lääkäriin

Äänestä

Tulehduskipulääke ei ole paras mahdollinen lääke migreeniin , ennemmin täsmälääke. Naproxen ärsyttää tyhjää vatsaa ja riski lisääntyy säännöllisessä käytössä. Itselläni oli aiemmin Miranax pääasiallisena migreenilääkkeenä, nyt taas Sumatriptan. Toki Miranaxia on tallessa muihin koviin särkyihin, mutta en ota sitä tyhjään vatsaan.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Pelokas_ kirjoitti:

Otin tänään aamulla 1000mg naproxenia, kun oli aivan järkyttävä migreeni päällä. Meni noin 30min ja oksensin verta ja sen jälkeen ollut maha hieman kipeä ja jonkin verran oksettaa edelleen. Pitäisikö olla huolestunut?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu