Miksi pitäisi laskea rimaa?

-kele

Täällä törmää jatkuvasti kommentteihin, joissa kirjoittajia kehotetaan etsimään "omaa tasoa vastaava" mies/nainen, ja moititaan siitä että rima on liian korkealla jos ketään ei löydä. Siis mitäh? Miksi pitäisi tyytyä siihen kenet saa, sen sijaan että saisi sen kenet haluaa? En itsekään ole mikään missi, kokolailla tavanomaisen näköinen, mutta en tod suostu huolimaan ensimmäistä tallaajaa joka vastaan kävelee! Ja jostain syystä ainakin tähän asti tapailemani miehet, ja miehet joiden kanssa olen ollut pidemmissä suhteissa, ovat olleet komeita kavereita. Ilmeisesti minun kohdallani paljon kehuttu luonteeni kompensoi mahdollisia ulkonäöllisiä ominaisuuksiani. Eli rima ei laske!

30

532

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lycklig

Eihän kenenkään tarvitse tehdä mitään (muuta kuin maksaa veroja ja kuolla). Ei tarvitse laskea rimaa, ei tarvitse kelpuuttaa ketään joka ei täytä omia kriteerejä... Koko keskustelu on ihan absurdia! Jos joku haluaa miehen, jolla on toinen silmä vihreä ja toinen ruskea, niin mikään maailman mahti ei pakota ottamaan muunlaista. Ja jos joku haluaa naisen, jolla on F-kupin luomurinnat ja 50 cm vyötärö niin kaikin mokomin, hän saa toki etsiä haluamansa. Kukaan ei liioin pakota ottamaan "suominaista" vaikka välillä siltä tuntuu kun lukee uhoamista siitä, kuinka nainen pitää hakea jostain muualta. Naiset puolestaan saavat ottaa tai olla ottamatta "musukuukerin", ihan omista kriteereistään riippuen

Jokaisella on omat rimansa ja kriteerinsä ja oikeus niihin. Simple.

• kyllänäin on

Juuri näin!
        "Jokaisella on omat rimansa ja kriteerinsä ja oikeus niihin. Simple."

Miten voisi ees olla jotenkin toisin?

Ihan turhaa kenenkään mennä sanomaan että "sun kannattais tehä näin eikä näin" ihmissuhdeasioissa. Kukin tekee kuten parhaaksi katsoo.

• ei enää siloposki

Rehellinen pitää olla, eli ei ole oikein poimia jotain tyyppiä, josta ei välitä seurustelukumppaniksi vain ettei tarvitse olla yksin tai että saisi seksiä. Mutta jos kumppanin löytyminen alkaa käydä hankalammaksi kuin ennen, niin kannattaa ehkä miettiä sitäkin että onko itse enää ihan samassa kuosissa kuin joskus x vuotta sitten kuin oli vielä helppo pokata selkeästi kauniita/komeita kumppaneita. Fakta tahtoo olla että itse kukin vähän menettää nuoruuden hehkeyttään ajan kanssa.

• --_---_---

Mutta olen huomannut varsinkin pitkään sinkkuilleissa miehissä sen piirteen, että vaikka itse eivät todellakaan olisi mitään lottovoittoja ulkonäöltään, luonteeltaan tai vaikka varallisuudeltaan, niin se rima naisten suhteen on ihan järkyttävän korkealla. Ihan kuin kukaan muu kuin joku huippumalli ei siihen enää ylettäisi. Mutta siinähän sitten vanhapoikailevat, jos naisen ulkonäkö on se tärkein kriteeri...

• Lycklig

rima on älykkyydessä, huumorintajuisuudessa, omanarvontunnossa, itseluottamuksessa... niin potentiaalisten kumppaneiden määrä pikemmin kasvaa kuin vähenee vuosien myötä. Ja usko tai älä, "normaalit" miehet, "KTM:t", arvostavat myös naisissa samoja ominaisuuksia. Teeskentelevät, kun eivät saa huippunaisia? Tämähän on se teidän mielipide mutta aika hyviä ovat teeskentelemään, kun niin monta "keskitason" paria tunnen ja monet heistä vaikuttavat varsin onnellisiltakin.

• Älymies 23

En minäkään kelpuuttaisi rumaa naista. Niillä ei ole minulle mitään tarjottavaa.

• totta puhut

Aivan. Eikä sinulla heille.

• Sulla ei ole

mitään tarjottavaa kennelekään

• BlaaamBlaaaaam

Loogisuutta nyt kehiin.

Kun et saa ketään on rima liian korkealla.

Kun saat kaikki on rima liian matalalla.

Kun saat yhden - jota et pysty pitämään - on rima liian korkealla taas kerran.

Kun saat muutaman joista edes yksi suostuu oleen sun kaa... On rima juuri sopiva.

Onnee matkaan vaan ellet tätä enigmaa pysty ratkoon omin nokin.

• Mikä ihmeen rima? Ihan sama mikä rima, kunhan vaan löydän sen yhden, jonka kanssa sovitaan yhteen ja tunne on molemminpuolinen!

• 87tyigfvhm

No toi nyt on vielä helppoa, kun sullakin tuo ulkonäkö tuntuu olevan tärkein kriteeri: komeushan on katsojan silmässä. Monta kertaa kun mun kaverilla on mielestän ollut uskomattoman komea mies, se ei mulle ole ollut mitään. Joten jos se on se rima, ulkonäkö, niin ei todellakaan kannata enää laskea rimaa, se ei ole paljon vaadittu.

Ja se, että sanot näin:"Ilmeisesti minun kohdallani paljon kehuttu luonteeni kompensoi mahdollisia ulkonäöllisiä ominaisuuksiani. "
      On tavallaan ihan hyvä... Paitsi, että tuohan tarkoittaa, että olet miten ihana tahansa, olet kakkoslaatua, koska et ole ulkonäöltäsi täydellinen, jopa omasta mielestäsi, ja luonteesi ei ole oikeasti mitään muuta, kun kompensoija, sen ykkösen puuttuessa. Oisko hieman pinnalliset arvot?

Mä en ole tavannut vielä ulkonäöltään täydellistä ihmistä, enkä ketään, kuka miellyttäisi kaikkia. Mä en ole tavannut myöskään ihmistä, jolla komeus olisi mitenkään kompensoinut aidosti ja lopultakaan kusipäisyyttä. Vaikka joittenkin ihme kekkuleitten perässä jotkut naiset juoksee,- juurikin nämä tavalllisen näköiset yleensä, joitten mielestä heidän luonteensa kompensoi, eivätkä todellisuudessa arvosta itseään, heillä harvoin on mitään aitoa. Kumppani voi olla kaunis tai ruma tai mitä vaan, mutta kyllä sen luonteen pitää olla se ensisijainen ja muu on vain pelkkää extraa, -tai on olematta. Oikeasti itsensä hyviksi ja kauniiksi tuntevat ihmiset, joilla on hyvä itsetunto, ajattelevat näin. Kyllä seurustella voi kauniin tai ruman kanssa, kunhan se ei ole se syy.

Mutta juu: itselleen sopiva sen olla pitää, eikä kuka tahansa! Joten hyvä jos kriteerit on selvät kuitenkin :)
      Ei saa tyytyä liikaa eikä kenenkään tarvitse ottaa ensimmäistä tielle sattuvaa.

• mies olen

"Mä en ole tavannut myöskään ihmistä, jolla komeus olisi mitenkään kompensoinut aidosti ja lopultakaan kusipäisyyttä."

Mä taas olen kuullut monta kertaa, kuinka kusipäisyys pikemminkin voimistaa miehen seksuaalista vetovoimaa ja saa naisen aivan toisella tasolla kiimaan kuin "kiltteys". Jos siis kahta komeaa verrataan. Aitous ja lopullisuus mitataan siinä, miten paljon ja miten nopeasti nainen kaipaa miestä iholleen.

• näin on....
        mies olen kirjoitti:

"Mä en ole tavannut myöskään ihmistä, jolla komeus olisi mitenkään kompensoinut aidosti ja lopultakaan kusipäisyyttä."

Mä taas olen kuullut monta kertaa, kuinka kusipäisyys pikemminkin voimistaa miehen seksuaalista vetovoimaa ja saa naisen aivan toisella tasolla kiimaan kuin "kiltteys". Jos siis kahta komeaa verrataan. Aitous ja lopullisuus mitataan siinä, miten paljon ja miten nopeasti nainen kaipaa miestä iholleen.

"Mä taas olen kuullut monta kertaa, kuinka kusipäisyys pikemminkin voimistaa miehen seksuaalista vetovoimaa ja saa naisen aivan toisella tasolla kiimaan kuin "kiltteys"."

Joo tuo on varmasti tuttu juttu ainakin kaikille vanhoille panomiehille jotka naisten kanssa paljon pelanneet ovat. Se on juurikin miehen kiltteys jonka nainen lähes poikkeuksetta tulkitsee miehessä epävarmuuden merkiksi, mikä epävarmuus miehessä taas on naisille pahimpia turn-offeja.

• meneekö perille?
        mies olen kirjoitti:

Jos näät jotain mihin takertua?
        Kirjoitus jatkui aiheesta näin:
        "Vaikka joittenkin ihme kekkuleitten perässä jotkut naiset juoksee,- juurikin nämä tavalllisen näköiset yleensä, joitten mielestä heidän luonteensa kompensoi, eivätkä todellisuudessa arvosta itseään, heillä harvoin on mitään aitoa."

Et ymmärrä luettua vai et todella osaa nähdä, kun sen minkä haluat?

"Aitous ja lopullisuus mitataan siinä, miten paljon ja miten nopeasti nainen kaipaa miestä iholleen. "
        Ei, vaan siinä mitataan vaan se, jos tarvitsee panoa, eli haluaa panna miestä nyt ja heti, älä sekoita rakkautta seksiin, miehet! Seksi ja rakkaus on eri asioita, tottakai kiima on aitoa, mutta kun puhutaan kiimasta, ja tästä mistä sinä puhut, puhutaan siitä, että hei, jos haluaa vaan panna, niin vittuako se luonne siinä kiinnostaa? Ei mieheltä pelkässä panemisessa luonnetta kysellä ja tutustua haluta, vaan seksiä, munaa ja panoa. Sinä sekoitat puurot ja vellit.

Kun puhutaan suhteista, rakkaudesta jne. puhutaan eri asiasta ja sehän tulikin tuolla yllä jo taas kerrattua, vai pitäskö vielä..?

• sitä rimaa---

laskea tarvitse, ja valheissakin saa pyrkiä elämään jos se helpottaa, mutta se on ikävää jos sitkeästi roikutaan jossain keskustelupalstalla loputtomasti toistamassa näitä valheellisia juttuja suurina totuuksina.

" Ilmeisesti minun kohdallani paljon kehuttu luonteeni kompensoi mahdollisia ulkonäöllisiä ominaisuuksiani. Eli rima ei laske!"

Tämä on varsin tyypillinen asenne naisilla ja nimenomaan niillä vähemmän kauniilla tai rumilla naisilla. Sitä halutaan tosisitkeästi pitää kiinni siitä että siellä omien korvien välissä(eletty elämä kokemuksineen ja kyky tehdä johtopäätöksiä kokemuksistaan sekä yleensä ajatella) on jotain niin tavattoman arvokasta ja muille mielenkiintoista että sen vuoksi miehet ovat kiinnostuneita vaikka ulkonäkö onkin huono.
      No ei ne miehet eikä sen paremmin naisetkaan todellakaan ole juurikaan kiinnostuneita siitä mitä heidän tavoittelemansa parittelukumppanin korvien välissä liikkuu.

Se taas miksi rumatkin naiset kelpaavat ainakin nuorena miesten nussittaviksi johtuu yksinkertaisesti siitä, että miehillä on niin suuri tarve nussia ja n.s. kaataa naisia mahdollisimman paljon. Miksi tuo tarve kaataa mahdollisimman paljon rumempiakin naisia johtunee siitä, että näin mies saa parittelukumppaneita pois toisilta miehiltä ja sitä kautta enemmän omaa sukuaan korostettua. Suuren naismäärän kaataminen nostaa myös miehen itsetuntoa ja kokemusta naisasioissa ja tekee hänestä entistä kiinnostavamman naisten silmissä ja siksi tämänkin takia mies pyrkii kaatamaan niin paljon naisia kuin ikinä pystyy.

Naiselle taas tärkeintä miehessä on itsevarma macho-käytös(nussinut palon ja monia naisia) ja ulkonäkö ja asema sosiaalisissa hierarkioissa tai varallisuus, joista viimeksi mainitulla on sellainen vaikutus että se tukee edellisiä. Nainen taas ei ainakaan hyödy(parisuhde/seksi-markkina-arvoaan ajatellen) juuri mitään parisuhde/seksi- kokemustensa määrästä tai siitä kuinka monen miehen kanssa hän on nussinut, vaikka jotkut naiset luulevat tällaista kokemustakin miesten arvostavan. Ei edes se jos nainen on onnistunut höynäyttämään mieheltä varallissuutta tai päässyt asemiin miehen avulla paljonkaan nosta hänen markkina-arvoaan joka on riippuvainen lähes yksinomaan naisen ulkonäöstä/iästä. Eli naiset etsivät sitä unelmiensa prinssiä ja yleensä päätyvät jonkun panomiehen naisverkostoihin jonkin tason vakipantaviksi joksikin aikaa ja kaikkein rumimmatkin nuoret naiset voivat kelvata näille miehille yhden illan kassien tyhjennykseen. Niin, ja entä ne todelliset unelmien prinssit. Niitä ei todellakaan paljon ole, ja ei niitä voi saada kuin ne kaikkein kauneimmat naiset.

• mies olen

Näinhän ne asiat ovat aika tarkalleen. Mutta näin niiden kai "pitääkin" olla. Koska naisella on seksuaalinen valta, ei asiat muutu ennen kuin nainen itse voi huonosti.

• Ei.. Se satujen prinssi oli aina huomaavainen hoikka/normaali ja hyväkäytöksinen nuori mies, joka vei prinsessan turvaan maailman vaaroilta (joihin lohikäärmemäiset pelimiehet ja naisia väheksyvät noidatja peikot voi laskea).

• Miehen mielipide

Hyvää pohdintaa. Olen pitkälle samoilla linjoilla. Ajatellaanpa hetki myös sitä toista osapuolta. Ei varmaan olisi kovin hienoa olla se mies/nainen, johon on tyydytty riman laskemisen jälkeen!

En ole mikään komistus minäkään: löytyy ylipainoa vaa'an (joskaan ei mittanauhan ja peilin) mukaan, on jo nuorena siunaantunut se paljonpuhuttu kalju eikä tuota pituuttakaan ole edes keskivertomiehen vertaa... Mutta kun sielu on esteetikon sielu, ja kumppanilta toivoo myös silmän iloa! Mutta olisikin pelkkä esteetikko! Eiköhän sitä aina joku pinnalta nätti mutta sisältä tyhjä löytyisi. Van kun ei riitä, niin ei riitä. Jos olisin niitä miehiä, joille riittää pelkkä seksiseura, niin homma olisi helpompaa. Tiukkapipo en ole, mutta kaipaan myös henkistä yhteyttä kumppanin kanssa. Suomeksi se tarkoittaa, että ei seksiä ilman seurustelusuhdetta. Seurustelusuhde taas edellyttää riittävää yhteensopivuutta luonteessa, kiinnostuksenkohteissa, arvomaailmassa jne.

Riman laskemista pidän oikeastaan toisen ihmisen hyväksikäyttönä. Silloin luovutaan omista ihanteista siksi, että saadaan edes joku jonka kanssa... niin, mitä muuta kuin seksiä ja korkeintaan ehkä pintapuolista yhdessäoloa?

Nirsoiluni takia en voi kehuskella suurella määrällä naissuhteita. Mutta en minä kokematonkaan ole; muutamia pitkiä ja hyviä suhteita on ollut. Kun on kulkenut silmät ja mieli avoinna, on tullut kohdalle niitä tilanteita, missä omat ominaisuudet ja omat toiveet kohtaavat toisen osapuolen vastaavien kanssa.

• mies olen

Jos puhutaan totetutuvista seksipitoisista suhteista (ei siis mistään kaukoihastuksista tai päiväunista), niin rimaa pitää sekä miehen että erityisesti naisen nostaa vähitellen, kunnes lopulta löytyy Se Oikea. Riman korkeus eli taso tarkoittaa seksuaalista puoleensavetävyyttä, koska siihen miehen ja naisen liitto perustuu. Mies yleensä toimiikin näin, ja puoleensavetävin nainen otetaan vakikumppaniksi. Nainen yleensä toimii toisin, ja vakikumppaniksi saatetaan ottaa jopa mies, joka on seksuaalisesti vähemmän puoleensavetävä kuin monet naisen aiemmista panoista. Naisen vastavirtaan uinnin voinee selittää sillä, että usein nainen aloittaa liian korkealta - iso joukko nuoria naisia sekstailee pienen miesjoukon kanssa: nainen ei enää voi nostaa tasoa ja on näin pelannut itsensä kentältä ulos.

• niin se on

että tällainen rimaa laskeva nainen on tasan tarkkaan sellainen amatöörinainen joka on jo tullut varsinaisille nussijamiehille kelpaamattomaksi, ja tietoisuus tästä taas on pahin turn-off monelle miehelle . Näin nussijamies pystyy juurikin tekemällä kaatamaansa/nussimansa naiset muille miehille turn-offeiksi korostamaan näinkin omaa perimäänsä suvunjatkajana.

Nyt kun saarnataan siitä että parisuhteiden tulisi perustua pelkästään molemminpuoliseen seksuaaliseen vetovoimaan eikä mitään muita tekijöitä saisi olla ainakaan suoraan vaikuttamassa(epäsuoria vaikuttajia ei tietenkään voi mitenkään poissulkea erityisesti miehen osalta, esim. miehen asema ja varakkuus vaikuttaa niin moneen asiaan) siksi että näin pääseee valikoitumaan suvunjatkoon luonnostaan siihen kelvollisimmat, niin on tämäkin minusta yhtä lailla falski argumentti jota yksinkertaisesti sen saarnaajat vain pitävät itselleen edullisena parisuhde/seksi- kulttuurina. Jo se herättää epäilyksiä kun tietää miten paljon moderni korkean teknologian talous/yhteiskunta vaatii ihmisiltä muitakin asioita kuin seksuaalista vetovoimaa, ja jos taas suvunjatko perustuisi pelkästään seksuaaliseen vetovoimaan niin nämä muut asiat sitten jäisivät ainakin toisarvoiseen asemaan ja karsiutuisivat poiskin.
        Minusta tässä ollaan lähtökohtaisesti juurikin unohtamassa ihminen eläimenä jolla kulttuuri on varsin keskeisellä ja määräävällä sijalla, ja enemmänkin vaan pyritään keskittymään ihmisen tähän biomassaluonteeseen.

• mies olen
        niin se on kirjoitti:

että tällainen rimaa laskeva nainen on tasan tarkkaan sellainen amatöörinainen joka on jo tullut varsinaisille nussijamiehille kelpaamattomaksi, ja tietoisuus tästä taas on pahin turn-off monelle miehelle . Näin nussijamies pystyy juurikin tekemällä kaatamaansa/nussimansa naiset muille miehille turn-offeiksi korostamaan näinkin omaa perimäänsä suvunjatkajana.

Nyt kun saarnataan siitä että parisuhteiden tulisi perustua pelkästään molemminpuoliseen seksuaaliseen vetovoimaan eikä mitään muita tekijöitä saisi olla ainakaan suoraan vaikuttamassa(epäsuoria vaikuttajia ei tietenkään voi mitenkään poissulkea erityisesti miehen osalta, esim. miehen asema ja varakkuus vaikuttaa niin moneen asiaan) siksi että näin pääseee valikoitumaan suvunjatkoon luonnostaan siihen kelvollisimmat, niin on tämäkin minusta yhtä lailla falski argumentti jota yksinkertaisesti sen saarnaajat vain pitävät itselleen edullisena parisuhde/seksi- kulttuurina. Jo se herättää epäilyksiä kun tietää miten paljon moderni korkean teknologian talous/yhteiskunta vaatii ihmisiltä muitakin asioita kuin seksuaalista vetovoimaa, ja jos taas suvunjatko perustuisi pelkästään seksuaaliseen vetovoimaan niin nämä muut asiat sitten jäisivät ainakin toisarvoiseen asemaan ja karsiutuisivat poiskin.
        Minusta tässä ollaan lähtökohtaisesti juurikin unohtamassa ihminen eläimenä jolla kulttuuri on varsin keskeisellä ja määräävällä sijalla, ja enemmänkin vaan pyritään keskittymään ihmisen tähän biomassaluonteeseen.

"Minusta tässä ollaan lähtökohtaisesti juurikin unohtamassa ihminen eläimenä jolla kulttuuri on varsin keskeisellä ja määräävällä sijalla, ja enemmänkin vaan pyritään keskittymään ihmisen tähän biomassaluonteeseen."

Eläimellistä primitiivikerrosta ei voi ohittaa. Se määrää vietit ja tunteet. Vasta sitten tulee järki ja kulttuuri. Sitä ei voi kääntää ylösalaisin.

• tuossa----
        mies olen kirjoitti:

"Minusta tässä ollaan lähtökohtaisesti juurikin unohtamassa ihminen eläimenä jolla kulttuuri on varsin keskeisellä ja määräävällä sijalla, ja enemmänkin vaan pyritään keskittymään ihmisen tähän biomassaluonteeseen."

Eläimellistä primitiivikerrosta ei voi ohittaa. Se määrää vietit ja tunteet. Vasta sitten tulee järki ja kulttuuri. Sitä ei voi kääntää ylösalaisin.

"Eläimellistä primitiivikerrosta ei voi ohittaa. Se määrää vietit ja tunteet. Vasta sitten tulee järki ja kulttuuri. Sitä ei voi kääntää ylösalaisin."

No ei tietenkään voi ohittaa enkä minä ole sellaista suinkaan väittänyt. Ota kuitenkin huomioon se seikka että siinä vaiheessa kun tämä kulttuuri on jo tullut kehiin niin se vaikuttaa ja luo omia paineitaan ihmisten käyttäytymiselle, eikä siis eläimelliset vietit silloin enää ole yksin määrävässsä asemassa paitsi sellaisiten yksilöiden osalta jotka jotenkin ovat irrallaan tai pystyneet irroittautumaan näistä kulttuurisista paineista ja arvoista(esim. juurikin jossain kulttuurin murrosvaiheessa). Niin, ja kun ne kulttuuriset arvot ja paineet kerrran ovat tulleet niin sen jälkeen ne myös ovat pysyvästi läsnä, vaikkakin itse nämä arvot ja paineet voivat tietenkin muuttua ajan saatossa. Tästä kulkttuurin ylläpidosta ja/tai muuttamisesta taas me itse kukin omalla palautteellamme kulttuuriin päin vastaamme.
        Eli tarkoitan tällä sitä että nämä kulttuuriset tekijät väistämättä vaikuttavat niin, että nuo primitiiviset vietit eivät ainakaan niin aitoina pääse toteutumaan paitsi ehkä joidenkin yksilöiden osalta. Yksilöiden jotka oman parittelunsa maksimoidakseen käyttävät hyväkseen vaikkapa juuri jotain kulttuurin murrosvaihetta jollaista selvästi olemme näissä asioissa esim. juuri nyt eläneet. Eli ei nämä parittelujutut meille realisoidu yksinomaan näiden primitiivisempien viettiemme perusteella, vaikkakin nämä primitiiviset jutut tietenkin ovat hommassa koko ajan vahvasti taustalla vaikuttamassa. Toisille yksilöille kulttuuriset paineet merkitsevät enemmän toisille vähemmän, mutta niistä tykkänään vapaita ovat tuskin muut kuin täydelliset mielipuolet jotka juridisestikkin ovat statuksella 'täyttä ymmärrystä vailla'

• kaksinyksin

Ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa! Mitä järkeä kelpuuttaa vain joku sosiaalisen paineen alla jotta tulisi hyväksytyksi tusinatavisten joukkoon? Rima korkealle ja nokka pystyyn, ei elämä ole elämisen arvoista jos se on onnenmurusten keräämistä!

• fghfghjh

sulla ei ilmeisestikään ole tässä asiassa ongelmaa, miksi siis kommentoit sitä puhtaasti omasta näkökulmastasi? Jos joku tolkuttoman ruma, sosiaalisesti kömpelö ihminen hakee hyvännäköistä ihmistä, niin kyllä siinä kannattaa korjata kriteereitään. Jos nimittäin haluaa seuraa joskus.

• questar

Ei se, että sun rima hipoo taivaita, ole mikään tae, että suhteesta tulee hyvä.

Jos sulla ja muilla naisilla on rimat korkealla, täytyy miesten vastaavasti niitä laskea, mutta todellakaan ei se useimmiten mikään ongelma ole, kyllä sitä vaatimattoman näköistäkin pystyy rakastamaan, (ehkä sinä tarvitset sen komean miehen.)

• Realistiiii

Jos ei muuten saa, niin se on laskettava silloin rimaa, perkule!

• Tai monipuolistettava sitä. Jos oma miesmaku muistuttaa kaikkien barbieblondien miesmakua, niin kannattaa huomioida, että yleiskomeilla keneillä on usein aika leuhka asenne ja itsekkyyttä riittämiin. Se taas ei ylitä minun rimaani...

• Doris_

Ei todellakaan tarvitse laskea vaatimustasoaan! Ilmankin saa olla ja elää elämänsä yksin ilman rakkautta ja huolenpitoa.

• Realistiii

Se se onkin kivaa!

• mestaria odotellessa

Jos ei laske niin sitten sitä katselee illat pornoa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      195
      2737
    2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      298
      2632
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      41
      2334
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      159
      1414
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1112
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      1080
    7. 57
      782
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      781
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      699
    10. 55
      682
    Aihe