Hot vai not?
Itse hyväksyn jos on käsintehty VINTAGE turkki, en ostaisi uutta eettisistä syistä, ja ajan patina kaunistaa turkkia. (siis eivät koit)
Turkikset
7
570
Vastaukset
- furman
turkikset tulee taas lujaa katukuvaan,itse miehenä pidän turkiksia käyttävistä naisista suunnattomasti.nainen on kaunis ja eleganssi turkkipäällä
- xoxoxonnnn
Turkikset ihania. Minä omistan turkiksia sekä aitoa, että teko turkista. Onneksi turkit ovat nyt in tänä syksynä/talvena. En todellakaan puolla eläinten häkkiin laittamista ja on törkeää miten niitä kohdellaan, mutta kun on niin kauniita karvoja niin en ajattele edes koko asiaa vaan lämpöä, kauneutta ja ylellisyyttä. I LOVE FURS!
ps. sinikettu on suosikkini
pss. missään nimessä en osta kiinalaisia tai muunkaan maalaisia, vaan ainoastaa suomalaista turkista.
-Turkisten vastustajat sanokoot mitä sanovat me turkisten käyttäjät käytämme niitä ettekä te voi meitä estää PISTE.- - saara12345
xoxoxonnnn kirjoitti:
Turkikset ihania. Minä omistan turkiksia sekä aitoa, että teko turkista. Onneksi turkit ovat nyt in tänä syksynä/talvena. En todellakaan puolla eläinten häkkiin laittamista ja on törkeää miten niitä kohdellaan, mutta kun on niin kauniita karvoja niin en ajattele edes koko asiaa vaan lämpöä, kauneutta ja ylellisyyttä. I LOVE FURS!
pss. missään nimessä en osta kiinalaisia tai muunkaan maalaisia, vaan ainoastaa suomalaista turkista.
-Turkisten vastustajat sanokoot mitä sanovat me turkisten käyttäjät käytämme niitä ettekä te voi meitä estää PISTE.-hehe kuulostaa vähän siltä miljonääri-äidiltä, joka sano juuri samalla tavalla. kyllähän se nyt tarkoittaa, että puollat sitä häkkiin laittamista, jos turkkeja kerran ostat :D
pidän kyllä itsekin turkiksista, mutta en sentään ole niin "kiero", että väittäisin, että turkistarhaus on huono asia tms. , mutta samalla ostaisin turkkeja - kuulostaisi vähän omituiselta nimittäin
ps. minäkään en mitään kiinalaisia eläinrääkkäysturkkeja ostaisi, mutta kotimainen minkkiturkki tuolla vaatekomerossa kyllä roikkuu, tiedä vaikka ostaisin sille kaverin täksi talveksi :) - furfur
xoxoxonnnn kirjoitti:
-Turkisten vastustajat sanokoot mitä sanovat me turkisten käyttäjät käytämme niitä ettekä te voi meitä estää PISTE.-Laita viestiä jos haluat olisi kiva kuulla millaisia turkkeja sinulla on.=) [email protected]
- xoxoxonnn
furfur kirjoitti:
Laita viestiä jos haluat olisi kiva kuulla millaisia turkkeja sinulla on.=) [email protected]
Minähän en ala tuikituntemattomille ronteille laittamaan sähköpostia. Jos kiinnostaa niin löytyyy minkkiä kettua yms... yleisiä turkiseläinten turkkeja.
onko noita enää ois kiav jos jollain tytöllä ois minkkiturkki. tai teko ja sit 2 koiraa hihnassa
- Anonyymi
ONKS NÄITÄ ENÄÄ MISSÄÄN SAATIKKA KATUKUVASSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163413Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102644En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391973Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941248