Millaista palkkaa saa kevyestä varastotyöstä? En tiedä vielä enempää työn sisällöstä, mutta ei ainakaan tarvitse trukinajotaitoa, ja muutenkin työ on kai melko kevyttä ja siistiä. Eli millainen palkkatoive kannattaa esittää tai millaista palkkaa voi odottaa? Vai kannattaako jättää hakematta koko työtä?!
Varastotyö
23
29143
Vastaukset
- Anja
minulle kelpaa jollet sinä mene. Kerrot vaan mihin pitää mennä !
- .....
Varastomiehen paikkoja on pilvin pimein...kato vaikka MOLlin sivuilta ja valitse mihin menet..minä jätin nuo varastoduunarinpaikat väliin.
- Avance
..... kirjoitti:
Varastomiehen paikkoja on pilvin pimein...kato vaikka MOLlin sivuilta ja valitse mihin menet..minä jätin nuo varastoduunarinpaikat väliin.
Palkat löytyy taulukosta (PAM).
Yötyössä isossa paikassa; lisineen palkka/kk = 3000 euroa. - niin
Avance kirjoitti:
Yötyössä isossa paikassa; lisineen palkka/kk = 3000 euroa.yksitoikkoinen työ ja usein raskaskin ja tuo 3000 euroa/kk on BRUTTO palkka,mitä YÖ työstä maksetaan,eli kannataakin unohtaa
- Mäsä
niin kirjoitti:
yksitoikkoinen työ ja usein raskaskin ja tuo 3000 euroa/kk on BRUTTO palkka,mitä YÖ työstä maksetaan,eli kannataakin unohtaa
varastotyöntekijä pääkaupunkiseudulla 1. vuotena 8,63/h, muu Suomi 8,07. Siitä verot pois. Eli käteen jää n.1000 Euroa/kuukausi. Työilmapiiri on huono, vaikkakin Postin omissa kyselyissä se on huippuluokkaa. Hommia on sen verran mitä kerkiät tekemään, ja vähän enemmänkin. Pakolliset TES:ssä mainitut lisät voit saada jos osaat niitä ITSE vaatia. Henkilökohtaisia lisiä ei juurikaan makseta. Muutaman vuoden takainen mainoslause osuu kyllä oikeampaan kun tekijä on arvannutkaan: POSTI EI OLE ENTISENSÄ!
- Repe
Avance kirjoitti:
Yötyössä isossa paikassa; lisineen palkka/kk = 3000 euroa.varmasti ole josset ole mikään osaston johtaja yövuorossa....peruspalkka n.1450 yölisät suoritteet=n. 2200-2400€/kk
- Hannu26,5vee
Kirjoita Googleen varastotyöntekijän työpaikka mahdollisuudet, niin sieltä tulee Itella Maantiekylään, Focus jne.
- abait mach frei
Siinä elämä on pelkkää työkyvyn vaalimista ja osoittamista. Sen pelottava iskulause on: työ tekee vapaaksi.
http://megafoni.kulma.net/index.php?art=357
USKALLA SANOA EI TYÖLLE! ROHKEUTTA TARVITAAN, DUUNIA EI OLLENKAAN!
TUE YSTÄVÄÄSI KAMPPAILUSSA TYÖTÄ VASTAAN.
JOKAISELLA ON MAHDOLLISUUS TURVATTUUN, TYÖTTÖMÄÄN ELÄMÄÄN!
ELÄMÄ ON PARASTA TYÖTÄ!
http://megafoni.kulma.net/index.php?art=461
http://megafoni.kulma.net/index.php?art=193
- duunarityttö
olin just haastattelussa.
palkka tesssin mukaan jotain 1700 euroo.
riippuu työkokemuksesta myös.- crazy_kani
Minulla kohtalaisen raskas työ vaatii trukilla ajoa ja lemppaamista aloituspalkka oli 1950€ miinus verot etuja löytyy känny lounasseteli terveydenhuolto hammaslääkäri etu ja bonukset jotka maksetaan 3 kuukauden välein 800-1500 euroa palkan päälle olen vasta aloittanut työn 2 kuukautta sitten
- tiedän
crazy_kani kirjoitti:
Minulla kohtalaisen raskas työ vaatii trukilla ajoa ja lemppaamista aloituspalkka oli 1950€ miinus verot etuja löytyy känny lounasseteli terveydenhuolto hammaslääkäri etu ja bonukset jotka maksetaan 3 kuukauden välein 800-1500 euroa palkan päälle olen vasta aloittanut työn 2 kuukautta sitten
atk:n palkka perus varastosta on turun seudulla 10,41 tunti plus lisät eli tässä tapauksessa iltavuorolisä 1.78 ja yö 2,48e
- hazoi
kuinka vanha voi tehdä varasto työtä?
- Ei olisi kannattanut
"Sain" töitä yksityiseltä jossa ensin olin 3kk ilmainen harjoittelija ja sen jälkeen minut palkattiin 6kuukaudeksi joka sisälsi koeajan 4kk (eli jos eivät olisi olleet tyytyväisiä olisivat saaneet heti potkaista ulos) ensinmäisenä vuotena palkka oli 7euroa ja tietenkin verot pois ja seuraavana vuotena 7,5euroa. Ei minkäänlaisia etuja ja ruokatunti pidettiin omalla ajalla, työmatkaa päivässä tuli 20km. Eli aivan pohja palkka ja kaikki nosteltiin käsin, trukista ollut koskaan puhettakaan. Ja selkäni meni ja kun lääkäri määräsi sairaslomalle, sain kuulla vain piruiluja ja naurua , niinkuin olisin ollut pois huvikseni. Työnantajani häiritsi myös seksuaalisesti mutta siitähän ei saanut puhua varaston seinien ulkopuolella. Olisi heti pitänyt kertoa koko maailmalle siitä!
- toi nyt ollut
ihan vaan sun oma kokemus, eikä mikään yleistys varastoalalta..
Kyllä kunnnon varastossa tehdään töitä siten, ettei selkä mene. Kunnon vehkeet ja ohjeistus työasennoissa ym.
Ja *****hän ihminen on, jos puhuu talon sisällä asiasta muttei muualle`?? Seksuaalinen häirintä ei ole pomon luontaisetu, katsos. Ihminen, joka ei tee ilmoitusta seksuaalisesta häirinnästä (varsinkin jos törkeää), omalla käytöksellään aiheuttaa tulevaisuudessa muille seksuaalista häirintää, koska "ketjua" ei saada poikki.
- -BR-
Tere tahaksin väga saada lattu tööle! Kas keegi oskab midagi pakkuda??
- -birgit-
Hei haluaisin kovasti saada varastoon töihin! Voiko kuka tahansa tarjota jotain??
- ukki19
Tuolla hakemuspohjia
http://www.kolumbus.fi/tyohakemus_ja_cv/ - haluaa terminaaliin
Voi jestas näitä kirjoittajia, voi jee mää haluan varastolle töihin, en mää osaa ajaa trukilla enkä tiedä mistään mitään, mutta haluanpa kuitekin ja sitten sen pitäisi vielä olla kevyttä ? voi voi. Ei täällä pääse kaikki varastolla olleetkaan trukkikortin omistavat varastolle töihin, vaikka on omat turvakengät, niin miten sitten tuollaiset ?
- pyydätota
1980e keskipalkka
- niinpäniin
en tiiä pitääkö kaikki tiedot täysin paikkansa, itse olen varastolla yövuorossa. saan verojen jälkeen käteen n. 2600e. täysin perus tunti palkka (reilu 10e) yölisä (reilu 4e) olosuhde lisä (vajaa 1e) ja kannustinpalkka (kerran kuussa about 250-400e). työ on aika löysää pari kiireistä yötä viikossa. usein työpäivät kuluvat puhelinta näprätessä taukohuoneessa. en ole ikinä ymmärtänyt miks yövuoroa 'vihataan'. jos vaan pystyy muuttamaan rytmiään, mikäs siinä. ja lisätäkköön, että tulin näihin hommiin ilman minkäänlaista kokemusta.
- VarastoPalkkaus
Tuota noin, miten käteen jää 2600e. Eli 165 * (10 4 1) 400 = 2875. Itselläni on noin 5000 euron palkka ja ei jää paljoa enempää käteen. Eli teetkö ylitöitäkin?
- niinpäniin
joskus kyllä ylitöitä kun on tarjolla, mutta en ottanut niitä laskuihin mukaan. veroprosenttini on alhainen, olen laskenut melko tarkkaan vuoden tienestit. tuntipalkka 10,69 yölisä 4,30 olosuhde 0,86 ja se kannuste palkka. myöskin sunnuntaina pari tuntia tulee tuplana. noista se koostuu. en tiedä miten se on matemaattisesti mahdollista mutta näin on. enkä saanut mätkyjä.
- Tyhmä trukkikuski
14,27€/h lisät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693