Geelikynsitarvikkeita netistä

kynnet

Mistä olette tilanneet tarvikkeita ja onko ollut moitteeton tilaus? Erityisesti olen yrittänyt etsiä glittergeelejä, mutta ei ole pistänyt silmään..

22

6376

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjennin

      Heippa,

      olen täällä lueskellut palstojanne ja täällä näyttäisi olevan myös järkeviä keskustelijoita ja ihmisiä joilla todella kokemusta tavalla tai toisella geeli kynsistä. Olen itse jo ties kuinka kauan käynyt kynteni laitatuttamassa kynsi salongissa ja olen geeli kynsiin ollut lopen tyytyväinen! Näinpä syntyi kiinnostukseni ruveta itse tekemään omat kynteni. Katselin useaan otteeseen näitä mainostamianne paketteja sun muita web saitteja saksasta mutta ne eivät sytyttäneet.

      Joten siirryin DreamHairin sivuille, sivuilta löytyi mukava n. 250, € hintainen valmis paketti mutta päädyin sitten kumminkin omien tarpeideni mukaan räätälöimään itselleni mieleisen paketin lisäillén sinne mm. 90€ parempi tehoisen uv uunin! Nyt paketilla olisi hintaa se 308,€ mutta onhan sekin jonkinlainen sijoitus ja ennen tilauksen vahvistamista haluaisin kuulla kokemuksianne kyseisestä paikasta!

      Haluaisin tietää onko geelit ihan ok, millaiset postikustannukset, ja missä ajassa tullut sitten perille maksusta? Myös muuta asiallista, ja asiaan kuuluvaa keskustelua saapi toki käydä!

      • 12345......,

        Hei,

        Olen itse käyttänyt rakennekynsiä jo pitkään. Useamman vuoden olen käynyt taitavan ammattilaisen luona laittamassa kynteni, joten kun aloin laittaa kynsiä itselleni olin todella vaativa.

        Itse tilasin juuri tuon edullisen aloitus paketin saksasta. Välineisiin olen loppujen lopuksi erittäin tyytyväinen. Jopa geeleihin olen tyytyväinen. Toki ne ei vedä ihan vertoja LCN:n geeleihin, mutta hyviä on. Ainkin pysyvyys on ihan samaa luokkaa, mikä yllätti minut. Nyt haluaisin kokeilla jotai laadukkaampia geelejä, joten jos päädyt tuon tilauksen tekemään, niin olisi ihanaa jos jaksaisit laittaa myös tänne kommenttia.
        Erityisen tyytyväinen olen ollut UV-uunin. Onneksi en mennyt maksamaan siitä enempää. Paketin miinus puolia on, että viiloja tulee vain 3kpl. Olen tehnyt neljät kynnet ja nyt tarvitsen uusia viiloja. Lisäksi valkoisessa ranskalaisessa geelissä ei tunnu olevan tarpeeksi pigmenttiä. Olenkin miettinyt hankkivani laadukkaimpia väri geelejä. muut geelit on ok.

        Jos tilaat geelejä laitathan kommenttia. Olisi ihana kuulla miten ne toimii!


      • jjennin
        12345......, kirjoitti:

        Hei,

        Olen itse käyttänyt rakennekynsiä jo pitkään. Useamman vuoden olen käynyt taitavan ammattilaisen luona laittamassa kynteni, joten kun aloin laittaa kynsiä itselleni olin todella vaativa.

        Itse tilasin juuri tuon edullisen aloitus paketin saksasta. Välineisiin olen loppujen lopuksi erittäin tyytyväinen. Jopa geeleihin olen tyytyväinen. Toki ne ei vedä ihan vertoja LCN:n geeleihin, mutta hyviä on. Ainkin pysyvyys on ihan samaa luokkaa, mikä yllätti minut. Nyt haluaisin kokeilla jotai laadukkaampia geelejä, joten jos päädyt tuon tilauksen tekemään, niin olisi ihanaa jos jaksaisit laittaa myös tänne kommenttia.
        Erityisen tyytyväinen olen ollut UV-uunin. Onneksi en mennyt maksamaan siitä enempää. Paketin miinus puolia on, että viiloja tulee vain 3kpl. Olen tehnyt neljät kynnet ja nyt tarvitsen uusia viiloja. Lisäksi valkoisessa ranskalaisessa geelissä ei tunnu olevan tarpeeksi pigmenttiä. Olenkin miettinyt hankkivani laadukkaimpia väri geelejä. muut geelit on ok.

        Jos tilaat geelejä laitathan kommenttia. Olisi ihana kuulla miten ne toimii!

        Joo, no uskoisin laittavani tilausta huomenissa ja näin ollen tilauksen luulisin maanantaina about tulevan. :) Toki voin tänne laittaa sitten mielipidettä geeleistä!

        Jos käyttää valkoista tippiä niin eikö siitä suht helppo sitten ranskalainen manikyyri tehdä? Ja millaisia apuvälineitä käytätte tässä prosessissa?

        Itselläni on tekijä kastanut valkoisen geelin viimeistely vaiheessa pensseliä desinfiointi(?) aineeseen ja pyyhkaissyt aina vähän pois siitä raunuksilta. Toimiiko desinfiointi aine tässä hommassa?


      • ssseeeee
        jjennin kirjoitti:

        Joo, no uskoisin laittavani tilausta huomenissa ja näin ollen tilauksen luulisin maanantaina about tulevan. :) Toki voin tänne laittaa sitten mielipidettä geeleistä!

        Jos käyttää valkoista tippiä niin eikö siitä suht helppo sitten ranskalainen manikyyri tehdä? Ja millaisia apuvälineitä käytätte tässä prosessissa?

        Itselläni on tekijä kastanut valkoisen geelin viimeistely vaiheessa pensseliä desinfiointi(?) aineeseen ja pyyhkaissyt aina vähän pois siitä raunuksilta. Toimiiko desinfiointi aine tässä hommassa?

        Mäkin olen kattonut tuolta dreamhairista sitä valmista aloituspakettia. olisi myös kiva kuulla muiden kokemuksia. Semmoista myös mietin että mistähän niitä nukkaamattomia vanulappuja saa ostettua lisää, kun en oikein mistään kaupasta ole niitä löytänyt.
        olisi myös kiva tietää kuinka yksityiskohtainen se "opetusvideo" on? Siitä on niin kauan kun itsellä on kynnet ollut etten muista mihin väliin ne hileet ja muut koristeet tulee.
        Aloittajalle vastaisin että tuolta nail4you:lla näytti olevan jotain glittereitä ja muita koristeita.


      • Pionsez
        ssseeeee kirjoitti:

        Mäkin olen kattonut tuolta dreamhairista sitä valmista aloituspakettia. olisi myös kiva kuulla muiden kokemuksia. Semmoista myös mietin että mistähän niitä nukkaamattomia vanulappuja saa ostettua lisää, kun en oikein mistään kaupasta ole niitä löytänyt.
        olisi myös kiva tietää kuinka yksityiskohtainen se "opetusvideo" on? Siitä on niin kauan kun itsellä on kynnet ollut etten muista mihin väliin ne hileet ja muut koristeet tulee.
        Aloittajalle vastaisin että tuolta nail4you:lla näytti olevan jotain glittereitä ja muita koristeita.

        Täällä on myös varsin kivat valikoimat mm. koristeita ym.
        http://www.jtcosmetics.fi/kynsitarvikkeet-kynsikoristeet-c-75_27.html


      • hellekesä_

      • faerieee

        Dreamhairilla ei ole hinnat verrattavissa laatuun. Hinta on kauhea, vaikka tarvikkeet on huonolaatuisia.

        Britanniasta saa reilulla 200 eurolla maailman parhaimpien geelimerkkien joukkoon kuuluvan CND Brisan alotuspaketin.


      • faerieee
        jjennin kirjoitti:

        Joo, no uskoisin laittavani tilausta huomenissa ja näin ollen tilauksen luulisin maanantaina about tulevan. :) Toki voin tänne laittaa sitten mielipidettä geeleistä!

        Jos käyttää valkoista tippiä niin eikö siitä suht helppo sitten ranskalainen manikyyri tehdä? Ja millaisia apuvälineitä käytätte tässä prosessissa?

        Itselläni on tekijä kastanut valkoisen geelin viimeistely vaiheessa pensseliä desinfiointi(?) aineeseen ja pyyhkaissyt aina vähän pois siitä raunuksilta. Toimiiko desinfiointi aine tässä hommassa?

        Jos käyttää valkoisia tippejä, niin niissähän on valmis ranskalainen eikä se tarvi muuta. Ainoa vaan, että niitä ei pysty oikein huoltamaan, joten sen takia on fiksumpaa tehdä kärki geelillä/maalilla/akryylilla. Jos hymystä ei tule ihan tasainen niin esim. appelsiinipuutikuilla voi muokata ennen kovettamista sitä reunaa. En suosittele tuota puhdistusainetekniikkaa jos et ole 100% varma, että niin voi tehdä myös omien geelien kanssa.


      • olis kiva
        faerieee kirjoitti:

        Dreamhairilla ei ole hinnat verrattavissa laatuun. Hinta on kauhea, vaikka tarvikkeet on huonolaatuisia.

        Britanniasta saa reilulla 200 eurolla maailman parhaimpien geelimerkkien joukkoon kuuluvan CND Brisan alotuspaketin.

        olen harkinnut myöskin Brisaan vaihtoa. Joten jos osaat sanoa suoraan mistä vois tilailla..kiitos=)


      • faerieee
        olis kiva kirjoitti:

        olen harkinnut myöskin Brisaan vaihtoa. Joten jos osaat sanoa suoraan mistä vois tilailla..kiitos=)

        Esimerkiksi täältä saa (hollantilainen verkkokauppa): http://www.haarshop.nl/EN/Valuta/Euro.aspx

        En nyt tähän hätään muista sen brittiläisen kaupan nimeä/osoitetta, kun kouluttaja tilasi ne meille suoraan. Enkä ole ihan varma pystyykö sieltä tilaamaan ilman ytunnusta tai CND:n koulutusta.

        Kalliiksihan tuo Brisa tulee jos satunnaisesti tekee silloin tällöin itselle. Eikä muutenkaan ole oikeastaan järkeä ilman koulutusta lähteä tekemään noin kalliilla tarvikkeilla, koska kalliit tarvikkeet menee vähän itse edestään.


      • juppers
        hellekesä_ kirjoitti:

        Totta, olen kans tilannut jo yli vuoden tuolta jt-cosmeticsista koristeita ja lakkoja ja ei ole mitään moittimista kyllä siitä kaupasta.

        ne hinnat.....


    • kynnetkynnet2

      huutonet

      • COOLIS.

      • hinta ei = laatu
        COOLIS. kirjoitti:

        http://looksdesign.fi/?365

        Aloittajalle suosittelisin kuitenkin sitä saksalaista liikettä, mistä on täälläkin ollut paljon keskusteluja. Itse en uskaltanut sieltä tilata vaan kaveri tilasi tunnuksillaan ammattilaisten tukusta minulle universal nailsien aloituspakkauksen. Nytkun geelit olivat loppuneet päätin kokeilla tuota EDND:tä ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

        Minusta tuntuu, että Suomi yrittää vetää taas välistä kauheita hintoja ja muualta saa paljon edullisemmin. Dreamhairin hiukset eivät ainakaan olleet hyviä, kynsiä en ole kokeillut, mutta jotenkin epäilyttää...


      • amy***
        hinta ei = laatu kirjoitti:

        Aloittajalle suosittelisin kuitenkin sitä saksalaista liikettä, mistä on täälläkin ollut paljon keskusteluja. Itse en uskaltanut sieltä tilata vaan kaveri tilasi tunnuksillaan ammattilaisten tukusta minulle universal nailsien aloituspakkauksen. Nytkun geelit olivat loppuneet päätin kokeilla tuota EDND:tä ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

        Minusta tuntuu, että Suomi yrittää vetää taas välistä kauheita hintoja ja muualta saa paljon edullisemmin. Dreamhairin hiukset eivät ainakaan olleet hyviä, kynsiä en ole kokeillut, mutta jotenkin epäilyttää...

        Mäkin näkisin niin että mitään Brisan tasoista ei kannata kotiin ottaa, ellei nyt sit satu olemaan hurjasti ylimääräistä jolle ei keksi käyttöä :D Itse olen työskennellyt Brisalla, (luonnollisesti koulutukset takana jne.) enkä edes harkinnut sitä kotisarjaksi.
        Ebaysta löytyy aika kivasti erilaisia paketteja ja samoin tosiaan ulkomailta, muitakin kuin Saksaa kannattaa katsella. Hinnoissa on paljon eroja, samoin kuin pakettien sisällöissä.


    • 0987

      www.annavdesign.fi

      • nita00

        ^ En ole huomannutkaan että tuolta em. liikkeestä saa muutakin kuin kynsikoristeita? Mitä sarjaa mahtaa myydä?


      • näin on!
        nita00 kirjoitti:

        ^ En ole huomannutkaan että tuolta em. liikkeestä saa muutakin kuin kynsikoristeita? Mitä sarjaa mahtaa myydä?

        ainakaan näy..... muutenkin aika aneeminen juttu..... tilaa varmaan ebaysta ja myy kolminkertaseen hintaan.


      • nita00
        näin on! kirjoitti:

        ainakaan näy..... muutenkin aika aneeminen juttu..... tilaa varmaan ebaysta ja myy kolminkertaseen hintaan.

        No sitä mäkin epäilen. Ja samaa taitaa harrastaa suurin osa tuollaisita pienistä puljuista. Itse olen tilannut kaikki koristeet suoraan ebaysta, eivät maksa juuri mitään (tuhansia timangeja parilla eurolla) ja kun katsoo mistä maasta tilaa niin postikulutkin säästyvät.


    • blahblahblah..

      Itse tilasin melko kattavan aloituspaketin euronaildiscountista vaimikäsenon :D Mutta siis tuli 30 mg:n geelit valkoinen geeli ja tipit sun muut härpäkkeet ja vain geelit ja tipit olen joutunut nyt puolen vuoden päästä tilaamaan uudet, mutta viiloja, lamput ja ne pyyhkimislappusia riittää vieläkin. Paketti maksoi siis jotain satasen pintaan.

    • parhaat geeelit

      moikkka!!!tiedän TODELLA hyvän ppaikan mistä tilaat gelli rakenne akryyli juttui sun muita geeliglittreita halvalla ja hyvällä laaddulla se on NDED.FI.Sieltä kö tilllaat niin poka hyvä tullee!!!

    • Kikyo

      www.ihanatkynnet.fi -nettikaupassa on paljon kynsitarvikkeita, myös niitä glittergeelejä. Itse en ole rakennekynsitarvikkeita sieltä tilannut, mutta muita kynsijuttuja on tullut hankittua, ja paketti on tullut muistaakseni kolmessa päivässä. Kauppa on suomalainen ja luotettava ja asiakaspalvelu moitteetonta. Omien ostosten lisäksi saa myös pienen kaupanpäälisen.
      Ebay on toinen paikka, josta varmasti löytyy, kun osaa oikealla hakusanalla hakea. Tavara on todella halpaa, mutta toimituksessa kestää kauemmin. Itsellä mennyt noin pari viikkoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      302
      3508
    2. 204
      2971
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2534
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      235
      2015
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1435
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1324
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe