Jätä nyt ne parikymppiset teinitytöt rauhaan siellä treffipalstalla ja pitäytykää niissä oman ikäluokkanne naisissa. Kolmikymppinen nainen on sitäpaitsi parhaimmillaan, ja luultavasti löytyy paljon enemmän yhteistä kuin jostain parikymppisestä nuoruudestaan nauttivasta tytöstä. Terveisin nuori 20-vuotias nainen joka ei jaksa enää katsella vanhempien miesten epätoivoisia yrityksiä saada itselleen pala nuoruutta takaisin.
Sinä +30 vuotias mies.
78
4532
Vastaukset
- ---
Ja sama asia on täällä kolmikymppisen naisen kiusana. Mielellään viestejä saisi tulla niiltä oman ikäisiltä, mutta eniten viestiä laittavat 40-50v miehet. onneksi profiilissa sentään saa estettyä yhteydenotot oman haun ikäryhmän ulkopuolisilta...
- niin totta
Siis nämä törkyturvat jotka kuvittelevat että parikymmpistä kiinostaa sen ikäinen mies varsinkin jos hilloa ei ole riittävästi ( näihin erikoistuneita naisia on toki, kaukoidästä niitä saa ihan tukkuhintaan)
Ulkolukukaan ei heiltä luonnistu. joten ei osata katsoa, hei neito etsii selvästi nuorempaa, laihempaa, ei kertaaleen kierrätettyä ym.
Palveluihin voisi lisätä palvelun josta voisi myös rajata ei toivottujen yhteydenottojen pois pyyhkimistä. Esim ikä, lasten lukumäärä ym. Käyttöä olisi.
Näitä on todella rasittava poistaa ja hukata turhaan energiaa.- Taika-Jimbo
"sen ikäinen mies varsinkin jos hilloa ei ole riittävästi "
Kuinka paljon on riittävästi (nettovarallisuus)?
"ei kertaaleen kierrätettyä"
Eikö olisi oudompaa, jos 30-miehellä ei koskaan olisi ollut aiempaa ihmissuhdetta? - niin totta
Taika-Jimbo kirjoitti:
"sen ikäinen mies varsinkin jos hilloa ei ole riittävästi "
Kuinka paljon on riittävästi (nettovarallisuus)?
"ei kertaaleen kierrätettyä"
Eikö olisi oudompaa, jos 30-miehellä ei koskaan olisi ollut aiempaa ihmissuhdetta?kertaaleen kierrätetty = eronut, kertaaleen vihitty avo tai aviosuhteessa ollut, tuppaa ex jäämään kummitelemaan ja harva osaa päästää irti lopullisesti
Ja se hillon määrä :
Joillekin näyttää riittävän vähemmän esim thai tytöt = riittää että vie vihille ja pääsee suomeen.
Rikkaus on katsoja oma arvio.
Itse voisin harkita jos mies kuuluisi 100 rikkaiman miehen joukkoon maailmassa, ei olisi ollut koskaan aikaisemmin avo tai avioliitossa eikä lehtolapsia löytyisi, silloin voisin harkita..... edes hetken....joten suomalaisilla tuskin yksikään tähän sarjaan pääsee joten ei yli 30 miestä millään ilveellä... ja hakuprofiilissä se 27 on ilmoitettu eikä sitä todellakaan ole tarkoitettu ettei se koskisi jokaista miestä.... ei vaikka mies kuinka luulisi olevansa nuorekas.
Ja totta on outoa jollei yli 30 -vuotiaalla ole takana ihmissuhteita ja juuris siksi ne yli 30 kymppiset eivät kelpaa, todella hienoa meni sinullekin perille.
Se on kummaa ettei kaikki miehet tätä hyväksy naisen ei ole pakko huolia jotain sellaista mitä ei halua.... - Don Kroisos
niin totta kirjoitti:
kertaaleen kierrätetty = eronut, kertaaleen vihitty avo tai aviosuhteessa ollut, tuppaa ex jäämään kummitelemaan ja harva osaa päästää irti lopullisesti
Ja se hillon määrä :
Joillekin näyttää riittävän vähemmän esim thai tytöt = riittää että vie vihille ja pääsee suomeen.
Rikkaus on katsoja oma arvio.
Itse voisin harkita jos mies kuuluisi 100 rikkaiman miehen joukkoon maailmassa, ei olisi ollut koskaan aikaisemmin avo tai avioliitossa eikä lehtolapsia löytyisi, silloin voisin harkita..... edes hetken....joten suomalaisilla tuskin yksikään tähän sarjaan pääsee joten ei yli 30 miestä millään ilveellä... ja hakuprofiilissä se 27 on ilmoitettu eikä sitä todellakaan ole tarkoitettu ettei se koskisi jokaista miestä.... ei vaikka mies kuinka luulisi olevansa nuorekas.
Ja totta on outoa jollei yli 30 -vuotiaalla ole takana ihmissuhteita ja juuris siksi ne yli 30 kymppiset eivät kelpaa, todella hienoa meni sinullekin perille.
Se on kummaa ettei kaikki miehet tätä hyväksy naisen ei ole pakko huolia jotain sellaista mitä ei halua....Tätä lukiessa tulee väkisinkin mieleen tarina.
Herrasmies kohtaa kauniin nuoren naisen. Mies kysyy naiselta "Jos maksan sinulle 100 000€, menetkö sänkyyn kanssani?" Nainen vastaa "Tottakai!". Miesk kysyy "Jos maksan sinulle 100€, menetkö sänkyyn kanssani?" Nainen vastaa tuohtuneena "No en varmasti, millaiseksi naiseksi minua oikein luulet?". Tähän mies toteaa "Se millainen nainen olet on lienee jo selvää, nyt vaan neuvotellaan hinnasta."
Kaikella on hintansa ja kaikki on kaupan :-D. Hyvää loppuelämää. - ;)
Don Kroisos kirjoitti:
Tätä lukiessa tulee väkisinkin mieleen tarina.
Herrasmies kohtaa kauniin nuoren naisen. Mies kysyy naiselta "Jos maksan sinulle 100 000€, menetkö sänkyyn kanssani?" Nainen vastaa "Tottakai!". Miesk kysyy "Jos maksan sinulle 100€, menetkö sänkyyn kanssani?" Nainen vastaa tuohtuneena "No en varmasti, millaiseksi naiseksi minua oikein luulet?". Tähän mies toteaa "Se millainen nainen olet on lienee jo selvää, nyt vaan neuvotellaan hinnasta."
Kaikella on hintansa ja kaikki on kaupan :-D. Hyvää loppuelämää.Huomasit näköjään piikin. Harvoin kohtaa miestä jonka älykkyys riittää sarkasmin lukemiseen. Aina on ollut ja tulee olemaan niitä jotka valitsevat sen puolison se vastapuolen lompakon paksuuden mukaan oli mies tai nainen ( silloin millään muulla ei olekaan väliä) Tälläisen valloittaminen on helppoa kun tekee heti selväksi paljonko pankista löytyy ja mitä omaisuutta omistaa. Tätäkin porukkaa liikkuu yllättävän paljon ( vaikka niillä varoilla ei vielä kannattaisi prassailla) Yksi ällöttävimmistä mies tyypeistä, mutta tietävät etteivät voi naiselle muuta tarjota.
Ja kun osa miehistä oikeesti luulee että heidän pieni ja vaatimaton omaisuus ( siis jos puhutaan suomalaisista niin muitahan täälä ei ole) olisi se millä nainen heidät huolisi.
Kuten ilmaisin niiden 100 joukosta jos löytyy mies joka täyttää myös muut kriteerit niin voin harkita ... ja päätökseenhän on vielä kilometrien matka....
Ehkä minäkin olisi samanlainen jos en luottaisi omaan kykyyn elättää itseäni, mutta koska vietän ihan kivaa elämää omilla tuloilla nytkin niin itseä ei tarvitse myydä ja pakottaa kultaiseen häkkiin.
Totta puhut ihmisen hinta on se minä hän itse itselleen hinnoittelee ja joillekin se itsenäisyys on tärkeämpää kuin raha sekä se että toiset ovat valmiita kestämään paskaa pienestäkin rahasta. Onneksi asun Suomessa koska kaikissa maissa ei asiat ole niin hyvin että naisella olisi valinnanvapaus. Joskus mietin että eikä naisen olisi parempi ( itsensä kannalta) kuolla kun suostua elämään toisarvoista elämää ja olla alistettu.
- 2+8
Jokainen terveellä mielellä varustettu mies osaa pysyä erossa 90-luvulla syntyneistä Sidukka-Liisoista, joiden ainoa "harrastus" on baari ja ilmaiset (pillulla maksetut) drinksut. Näiden parikymppisten naisten maksa-arvot muistuttavat lähinnä pultsarin vastaavia arvoja. Jos kaipaa tervejärkistä seuraa, kannattaa katsoa muutaman vuoden vanhempaa naisseuraa.
- ei vitsi..
anteeks vaan, oon syntyny 92 eli oon siis 19v enkä todellakaan ole mikään Sidukka-Liisa! 1. oon juonu elämäni aikana yhden ainoan siiderin 2. en oo koskaa harrastanu seksiä ja 3. mielestäni oon täysin tervejärkinen! taidat ite olla jotenkin mielenvikanen ikärasisti tai sit oot ollu pilvessä, ku kirjotat tollasta paskaa!
- ...
ei vitsi.. kirjoitti:
anteeks vaan, oon syntyny 92 eli oon siis 19v enkä todellakaan ole mikään Sidukka-Liisa! 1. oon juonu elämäni aikana yhden ainoan siiderin 2. en oo koskaa harrastanu seksiä ja 3. mielestäni oon täysin tervejärkinen! taidat ite olla jotenkin mielenvikanen ikärasisti tai sit oot ollu pilvessä, ku kirjotat tollasta paskaa!
Ja moiseen vastataan vain vielä pahemmassa pilvessä, joten toi kolmonen ei selvästi pidä paikkaansa..
- Beri
Ilmeisesti noita kriteerejä tulkitaan vähän turhan väljästi, kuitenkin ikä (sekä paino ja pituus) nyt ovat asioita joissa ei pitäisi olla tulkintaa. Toisin kuin taiteellisuus tai urheilullisuus.
Itselleni on käynyt tässä parin kuukauden aikana ollut kolmesti tilanne jossa olen joutunut sanomaan kolmekymppiselle naiselle kauniisti että kiitos mutta ei kiitos, taidetaan olla eri elämäntilanteessa.
Itse olen nelikymppinen mies, ja hakukriteereihin olen laittanut yli kolmevitosille.
Miehenä on kyllä sanottava että onhan tuo imartelevaa; naisille ei ehkä niinkään.- blsht
Hah,hah.Taidat olla muija,tai sit sua viiraa nupista aikas pahasti!
- osiris2
blsht kirjoitti:
"Ja totta on outoa jollei yli 30 -vuotiaalla ole takana ihmissuhteita ja juuris siksi ne yli 30 kymppiset eivät kelpaa, todella hienoa meni sinullekin perille."
Kerro vielä, oletko itse neitsyt, kerran kierrätetty vai peräti kiertopalkinto?
Luuletko löytäväsi monta sanotaanko yli 25-vuotiasta miestä, joka ei ole asunut yhdessä naisen kanssa (=avoliitto) tai 20-vuotiasta neitsytmiestä, jolla ei ole takana ihmissuhteita?
Onnea etsintään - sitä tarvitset. - niin totta
osiris2 kirjoitti:
"Ja totta on outoa jollei yli 30 -vuotiaalla ole takana ihmissuhteita ja juuris siksi ne yli 30 kymppiset eivät kelpaa, todella hienoa meni sinullekin perille."
Kerro vielä, oletko itse neitsyt, kerran kierrätetty vai peräti kiertopalkinto?
Luuletko löytäväsi monta sanotaanko yli 25-vuotiasta miestä, joka ei ole asunut yhdessä naisen kanssa (=avoliitto) tai 20-vuotiasta neitsytmiestä, jolla ei ole takana ihmissuhteita?
Onnea etsintään - sitä tarvitset.Tiedän tarvitsevani onnea ja jos sitä ei löydy olen sitten iki sinkku. Ja kyllä luulen että yli parikymppisissä miehissä on niitä jotka eivät ole asuneet naisen kanssa yhdessä avio tai avoliitossa. Ihmissuhde ja asumien yhdessä on helvetin kaukana toisistaan. Ihmissuhteita on vanhempiin, sisaruksiin, sukulaisiin, työkavereihin, ystäviin ja siihen ei sitten seksuaalisuus mahdu.... seurustelu on Ok jos se todellakin on menneisyyttä ( eikä roiku kuvioissa missään tasolla) Yhden illan panojen, FB, syrjähypyt ym taasen ovat kaikki eri kategoriossa. Joillakin kun se alapää johtaa orkesteria ja aivot on pölyyttyneet sielä narikassa pitkään - joten ei kelpaa meikäläiselle
Seurustelulla ja seurustelulla on eroja, neitsyt ei ole tavoite mutta ei mikään kylän pukkikaan kelpaa. Kiertopalkinto ja pukki sopivat yhteen ( yhtä paljon kokemusta) ja kerran kierrätetty sen kertaalleen kierrätetyn kanssa. Koska en kuulu kumpaankaan ryhmään niin vaadin ettei myöskään mies kuulu. Joillakin on tapana valita ne ihmisuhteet hieman tarkemmin eikä sitä tutustumista aloiteta sieltä sängynpohjalta. Niille jolle tämä on vierasta eivät sitä vain koskaan tule ymmärtämään vaikka kuinka vääntäisi rautalangasta.
Ihan riittävästi niitä näkee ja kuulee missä ex roikuuu kuviossa "ystävänä" tai pientä säätöä on vielä menossa... tai mies jolla on kymmeniä panokavereita.... jolla naiset ovat vaihtuneet useimmin kun sukat.... jotka itkevät menneisyyttään kaikillle jotka vaivautuvat sitä kuulemaan... ex teki, sanoi, jätti tekemättä.... yhy yhy roikun menneisyydessä.... - osiris2
niin totta kirjoitti:
Tiedän tarvitsevani onnea ja jos sitä ei löydy olen sitten iki sinkku. Ja kyllä luulen että yli parikymppisissä miehissä on niitä jotka eivät ole asuneet naisen kanssa yhdessä avio tai avoliitossa. Ihmissuhde ja asumien yhdessä on helvetin kaukana toisistaan. Ihmissuhteita on vanhempiin, sisaruksiin, sukulaisiin, työkavereihin, ystäviin ja siihen ei sitten seksuaalisuus mahdu.... seurustelu on Ok jos se todellakin on menneisyyttä ( eikä roiku kuvioissa missään tasolla) Yhden illan panojen, FB, syrjähypyt ym taasen ovat kaikki eri kategoriossa. Joillakin kun se alapää johtaa orkesteria ja aivot on pölyyttyneet sielä narikassa pitkään - joten ei kelpaa meikäläiselle
Seurustelulla ja seurustelulla on eroja, neitsyt ei ole tavoite mutta ei mikään kylän pukkikaan kelpaa. Kiertopalkinto ja pukki sopivat yhteen ( yhtä paljon kokemusta) ja kerran kierrätetty sen kertaalleen kierrätetyn kanssa. Koska en kuulu kumpaankaan ryhmään niin vaadin ettei myöskään mies kuulu. Joillakin on tapana valita ne ihmisuhteet hieman tarkemmin eikä sitä tutustumista aloiteta sieltä sängynpohjalta. Niille jolle tämä on vierasta eivät sitä vain koskaan tule ymmärtämään vaikka kuinka vääntäisi rautalangasta.
Ihan riittävästi niitä näkee ja kuulee missä ex roikuuu kuviossa "ystävänä" tai pientä säätöä on vielä menossa... tai mies jolla on kymmeniä panokavereita.... jolla naiset ovat vaihtuneet useimmin kun sukat.... jotka itkevät menneisyyttään kaikillle jotka vaivautuvat sitä kuulemaan... ex teki, sanoi, jätti tekemättä.... yhy yhy roikun menneisyydessä....Tuosta saa sen kuvan, että mies, joka on asunut naisen kanssa 3 vuotta ja ollut sen jälkeen sinkkuna 4 vuotta on sinulle huonompi kumppani kuin mies, joka on samassa ajassa jumpannut 10 naisen kanssa asumatta kenenkään kanssa päivääkään samassa asunnossa.
Aika ahdasmielistä tuntuu olevan, jos ihmisiä täytyy kategorisoida lokeroihin, joita ei missään nimessä saa sekoittaa. 'Seurustelethan sinä avoliitossa elänyt vain tuossa avoliitto-lokerossa olevan kanssa ja sinä taas tuossa, ei kun älä sittenkään, olet näköjään 2 vuotta liian vanha, joten kuulut tuohon seuraavaan boksiin.'
Oletko koskaan miettinyt, että elämä voisi olla helpompaa, jos et yrittäisi kategorisoida ja pisteyttää ihmisiä etukäteen, vaan tutustuisit ja valitsisit parhaan & mukavimman päältä pestaamatta etsivätoimistoa selvittämään historiaa (joka kaikilta aikuisilta ihmisiltä löytyy) ja syntymätodistusta? Veikkaan, että et ole, koska tunnut olevan mielipiteissäsi aika ehdoton - mikä yleensä heijastuu parisuhteessa konflikteina, kun joustonvara puuttuu melkein asiasta kuin asiasta.
Tai ehkä vai kuvittelet olevasi yli-ihminen, jolla on ottajia jonoksi asti ja joka voi sanella ehtoja - yllä mainitsemaasi esimerkkiä lainaten "olet joko maailman 100. rikkain tai et kiinnosta". Pieni reality-check voisi olla tarpeen: vaikka saat ilmoitukseesi 100 kuolausviestiä, muista, että niin saavat kaikki muutkin naiset täällä. - ups..
osiris2 kirjoitti:
Tuosta saa sen kuvan, että mies, joka on asunut naisen kanssa 3 vuotta ja ollut sen jälkeen sinkkuna 4 vuotta on sinulle huonompi kumppani kuin mies, joka on samassa ajassa jumpannut 10 naisen kanssa asumatta kenenkään kanssa päivääkään samassa asunnossa.
Aika ahdasmielistä tuntuu olevan, jos ihmisiä täytyy kategorisoida lokeroihin, joita ei missään nimessä saa sekoittaa. 'Seurustelethan sinä avoliitossa elänyt vain tuossa avoliitto-lokerossa olevan kanssa ja sinä taas tuossa, ei kun älä sittenkään, olet näköjään 2 vuotta liian vanha, joten kuulut tuohon seuraavaan boksiin.'
Oletko koskaan miettinyt, että elämä voisi olla helpompaa, jos et yrittäisi kategorisoida ja pisteyttää ihmisiä etukäteen, vaan tutustuisit ja valitsisit parhaan & mukavimman päältä pestaamatta etsivätoimistoa selvittämään historiaa (joka kaikilta aikuisilta ihmisiltä löytyy) ja syntymätodistusta? Veikkaan, että et ole, koska tunnut olevan mielipiteissäsi aika ehdoton - mikä yleensä heijastuu parisuhteessa konflikteina, kun joustonvara puuttuu melkein asiasta kuin asiasta.
Tai ehkä vai kuvittelet olevasi yli-ihminen, jolla on ottajia jonoksi asti ja joka voi sanella ehtoja - yllä mainitsemaasi esimerkkiä lainaten "olet joko maailman 100. rikkain tai et kiinnosta". Pieni reality-check voisi olla tarpeen: vaikka saat ilmoitukseesi 100 kuolausviestiä, muista, että niin saavat kaikki muutkin naiset täällä.Miten ihmeessä sinä tällä palstalla oletkaan kaikkine viisauksinesi...
- Beri
blsht kirjoitti:
tarkemmin mikä tuossa nyt on sellaista jonka perusteella minulla viiraa?
- Harmaa tiikeri
Ei kaikilla miehillä ole ollut mitään villiä nuoruutta, varsinkaan teinityttöjen kanssa. Ei ollut villiä aikuisuuttakaan, varsinkaan parikymppisten kanssa. Mutta ihan vaan tiedoksi: Miehet ovat hyvin visuaalisia ihmisiä ja heidät on ohjelmoitu reagoimaan tiettyihin merkkeihin, joita useimmiten löytyy lähinnä parhaassa naimaiässä olevilta naisilta. Niinpä ikähaarukka 16-26 näyttää useimpien miesten mielestä kauniilta, olitpa sinä mitä mieltä tahansa. Miehen ikä EI korreloi sen kanssa, minkä ikäinen nainen hänestä näyttää hyvältä. Kuinka ollakaan, 99% misseistä ja malleista edustaa juuri tätä ikähaarukkaa. Miksiköhän? Olisiko jotain tekemistä sen kanssa, että kaikki miehet reagoivat tämänikäiseen naiskauneuteen, halusivat tai eivät. Siis, moniko nelikymppinen nainen oikeasti ansaitsee tulonsa pääasiallisesti mallina? Tähän kun vastaat, tiedät miksi saat niin paljon postia. Muuten, jos kuvittelet miehen lakkaavan jotenkin olemasta mies täyttäessään 30 tai 40 tai 50, olet pahasti väärässä. Sama ihminen siellä on kuin ennenkin, vähän vain jalostuneempana. Lakatakseen olemasta kiinnostunut nuorista naisista miehen kuitenkin pitäisi lakata olemasta mies, mikä on tietysti teknisesti mahdotonta ilman leikkausta.
Voit kuitenkin lohduttautua sillä, että parinkymmenen vuoden kuluttua olet 40 vuotias ja treffikutsuja tulee lähinnä satunnaisesti, jos silloinkaan. Monille miehille lakkasit olemasta jo 10 vuotta sitten. Jos tykkäät kaljasta ja tupakasta, saatat näyttää niin epäkiinnostavalta, että joudut itse ehdottelemaan miehille. Silloin on hyvä muistella nuoruutta ja täysinäistä sähköpostilaatikkoa.- Taika-Jimbo
Oma ennusteeni on, että ketjun aloittanut jäykkäniska on 10 vuoden päästä tilanteessa, jossa hänellä oikeasti on joku mieskumppani. Jos me muut näkisimme silloin tuon korkean seulan läpi valitun miehen, leukamme loksahtaisivat ja suumme kääntyisivät tahtomatta pieneen virneeseen. Missä onkaan se komea miljardööri, jota haettiin - edessämme onkin vain alkavasti pyylevöitynyt 30-v. asentajakoneistaja.
Pahoittelut kaikille 20-v tuleville asentajakoneistajille (ansaitsette oikeasti paljon parempaa). - niin totta
Samoin naiset ovat visuaalisia ( ainakin osa) ja nykysin se sallitaan jopa sanoa ääneen. Joten se että ihminen on ihminen tekee sen että vastakaista sukupuolta haluaa katsoa ja ihailla sekä jopa haaveilla on ihmisen perusluonteessa ja fakta on että ihminen on parhaimmillaan ennen keski-ikää ( yli 30)
Tiedän monta yli 40 naista jota katsovat ja kuolaavat niitä 16-26 poikia. Ja kuten pikkuveli hyvin heitti on helvettiä olla baarissa kun yli-ikänen tulee pikkupäissään pokaamaan vaikka sanoo suoraan ei kiitos.
Toivotin hänet tervetulleeksi meidän kerhoon, tämähän on arkipäivää lähes kaikille nuorille naisille joka ulkonäkö kestää katseen.
Ja tiedän että visuaaliselle ihmiselle ( mihin itse lukeudun myös) toisen ulkonäkö on ratkaisevan tärkeä ja ikä ei todellakaan kumpaakaan sukupuolta parantava tekijä. Molempien sukupuolinen ulkonäkö on parhaimillaa alle 30:nä.
Mutta kyllä sen verran voisi olla kohteliata tapoja että uskoo jos toinen määrittelee että hakuikä on alle 30 ja itse on päälle niin jättäis vain kirjoittamatta.
Ja ihan tiedoksi minun profiilista ei löydy kuvaa koska en todellakaan halua kaiken maailman kuolaturvilta niintä viestejä. Jos miehen profiili täyttää ehdot muutama viesti ja sitten jos näyttää hyvältä voidaan kuvat vaihtaa ja jos vielä kiinostaa niin jopa nähdä livenä. Seurusteluun tästä on vielä pitkäääää matka. Hyvä olisi jos olisi palvelu jossa voisi rajata oman profiilin näkymään vain sellaisille jotka täyttävät omat valintakriteerit - tämähän olisi molempien sukupuolten etu.
Ja en väitä ettei yhtä paljon ne vanhemman naiset tekisi tätä nuorille pojille. Ainakin minun pikkuveljen hermot menee kun näitä "puuma"naisia roikkuu myös siellä sinkkupalstoilla hakemassa tuoretta lihaa.
Nykysin tuntuu olevan vallalla se tosiasia että kaikki hakevat itseään nuorempaa eikä kukaan halua itsensä ikäista ja missään nimessä ei ainakaan vanhempaa - tämä on tätä päivä. Ja sitten on se meidän vähäinen joukko joka haluaa sen parisuhteen omanikäisestä - mutta meillekään ei kelpaa se vanhempi. Mielummin siis yksin. - Markkumarkunmarkku
niin totta kirjoitti:
Samoin naiset ovat visuaalisia ( ainakin osa) ja nykysin se sallitaan jopa sanoa ääneen. Joten se että ihminen on ihminen tekee sen että vastakaista sukupuolta haluaa katsoa ja ihailla sekä jopa haaveilla on ihmisen perusluonteessa ja fakta on että ihminen on parhaimmillaan ennen keski-ikää ( yli 30)
Tiedän monta yli 40 naista jota katsovat ja kuolaavat niitä 16-26 poikia. Ja kuten pikkuveli hyvin heitti on helvettiä olla baarissa kun yli-ikänen tulee pikkupäissään pokaamaan vaikka sanoo suoraan ei kiitos.
Toivotin hänet tervetulleeksi meidän kerhoon, tämähän on arkipäivää lähes kaikille nuorille naisille joka ulkonäkö kestää katseen.
Ja tiedän että visuaaliselle ihmiselle ( mihin itse lukeudun myös) toisen ulkonäkö on ratkaisevan tärkeä ja ikä ei todellakaan kumpaakaan sukupuolta parantava tekijä. Molempien sukupuolinen ulkonäkö on parhaimillaa alle 30:nä.
Mutta kyllä sen verran voisi olla kohteliata tapoja että uskoo jos toinen määrittelee että hakuikä on alle 30 ja itse on päälle niin jättäis vain kirjoittamatta.
Ja ihan tiedoksi minun profiilista ei löydy kuvaa koska en todellakaan halua kaiken maailman kuolaturvilta niintä viestejä. Jos miehen profiili täyttää ehdot muutama viesti ja sitten jos näyttää hyvältä voidaan kuvat vaihtaa ja jos vielä kiinostaa niin jopa nähdä livenä. Seurusteluun tästä on vielä pitkäääää matka. Hyvä olisi jos olisi palvelu jossa voisi rajata oman profiilin näkymään vain sellaisille jotka täyttävät omat valintakriteerit - tämähän olisi molempien sukupuolten etu.
Ja en väitä ettei yhtä paljon ne vanhemman naiset tekisi tätä nuorille pojille. Ainakin minun pikkuveljen hermot menee kun näitä "puuma"naisia roikkuu myös siellä sinkkupalstoilla hakemassa tuoretta lihaa.
Nykysin tuntuu olevan vallalla se tosiasia että kaikki hakevat itseään nuorempaa eikä kukaan halua itsensä ikäista ja missään nimessä ei ainakaan vanhempaa - tämä on tätä päivä. Ja sitten on se meidän vähäinen joukko joka haluaa sen parisuhteen omanikäisestä - mutta meillekään ei kelpaa se vanhempi. Mielummin siis yksin.Itse jo kohta 50 kymppisenä sanoisin, että kyllä tuo ylpeys ja ylimielisyys vielä tuoltakin
"naiselta" katoaa - niin se katosi minultakin. Ymmärrettävää on, että parikymppisenä luulee, että
koko universumi pyörii juuri sinun ympärilläsi.
Itse olen myös ollut parikymppinen ja ajattelin juuri samoin kuin hän. Ja (tämä ei ole kehumuista
eikä valehtelua) parikymmpisenä minä sain paljon 30-50 naisten seuraa. Että kyllä tuota ilmenee puolin toisin. Olen myös nähnyt toimivia suhteita puolin toisin joissa ikäerot ovat suuria.
Kunha tuokin nainen tuosta vanhenee, menee naimisiin, eroaa ja jää yksin kahden lapsen kanssa luulenpa että hanellä on toinen ääni kellossa. Kolmevitosena parin lapsen synnyttäneenä huomaa
vatsansa roikkuvan ja perseen olevan ladon oven kokoinen niin alkaa kelvata kuka tahansa. Tai sitten epätoivoisena etsii nuorempaa kun ei enää omanikäisilleen kelpaa.
Anteeksi törkeyteni, mutta tässä asiassa todellakin voin sanoa että "kokemusta on". - markkumarkunmarkku
niin totta kirjoitti:
Nykysin tuntuu olevan vallalla se tosiasia että kaikki hakevat itseään nuorempaa eikä kukaan halua itsensä ikäista ja missään nimessä ei ainakaan vanhempaa - tämä on tätä päivä. Ja sitten on se meidän vähäinen joukko joka haluaa sen parisuhteen omanikäisestä - mutta meillekään ei kelpaa se vanhempi. Mielummin siis yksin.Piti vielä sanomani, että itse en haluaisi parikymmpistä naista mistään hinnasta. vaikka tuota varallisuutta onkin :) Mitä ihmettä sen ikäinen "nainen" pystyy antamaan (no pillua tietenkin, mutta....).
Ei kelpaisi ei. Pissikset jääköön rauhaan. - Taika-Jimbo
Markkumarkunmarkku kirjoitti:
Itse jo kohta 50 kymppisenä sanoisin, että kyllä tuo ylpeys ja ylimielisyys vielä tuoltakin
"naiselta" katoaa - niin se katosi minultakin. Ymmärrettävää on, että parikymppisenä luulee, että
Itse olen myös ollut parikymppinen ja ajattelin juuri samoin kuin hän. Ja (tämä ei ole kehumuista
eikä valehtelua) parikymmpisenä minä sain paljon 30-50 naisten seuraa. Että kyllä tuota ilmenee puolin toisin. Olen myös nähnyt toimivia suhteita puolin toisin joissa ikäerot ovat suuria.
Kunha tuokin nainen tuosta vanhenee, menee naimisiin, eroaa ja jää yksin kahden lapsen kanssa luulenpa että hanellä on toinen ääni kellossa. Kolmevitosena parin lapsen synnyttäneenä huomaa
vatsansa roikkuvan ja perseen olevan ladon oven kokoinen niin alkaa kelvata kuka tahansa. Tai sitten epätoivoisena etsii nuorempaa kun ei enää omanikäisilleen kelpaa.
Anteeksi törkeyteni, mutta tässä asiassa todellakin voin sanoa että "kokemusta on".Itse en ole ikinä katsonut naisen ikää seuraa hakiessani. Katson ulkonäköä - mitä väliä sillä on, mitä passissa lukee?
Olen tavannut itseäni vanhempia ja nuorempia naisia, ikähaarukka n. 20 vuotta. Joku 35 tai 40 -vuotias on paljon vetävämmän näköinen kuin toinen 20-vuotias, tai toisinpäin. Osasta näkee jo 20-vuotiaana, että vartalomalli (asenne) ei kehity ainakaan paremmaksi iän myötä ja jotkut vanhemmat ovat todella timmissä kunnossa, hyvät muodot ym.
Ettekö luota silmiinne, kun pitää kysyä papereita? - niin totta
Markkumarkunmarkku kirjoitti:
Itse jo kohta 50 kymppisenä sanoisin, että kyllä tuo ylpeys ja ylimielisyys vielä tuoltakin
Anteeksi törkeyteni, mutta tässä asiassa todellakin voin sanoa että "kokemusta on".parikymmpisenä minä sain paljon 30-50 naisten seuraa. Että kyllä tuota ilmenee puolin toisin
tämä on totta mutta kun kysymys oli siitä että kun olen parikymppinen niin en halua sitä seuraa 30-100 v väliltä vaan omasta ikäryhmästä.
Jokainen vähänkään normaali ja katseen kestävä 20 saa helvetin helposti itseään vanhemista seuraa ( ainakin tilapäistä) mutta kaikki sitä eivät halua.
Kun minä olen 50 vuotias ( vaikka vanha ja ryppyinen ja täysin yksi) niin minulla ei välttämättä ole yhtäkään lasta ( en tiedä tulenko niitä edes koskaan haluamaan) tai olenko edes koskaan ollut parisuhteessa ( jos sopivaa ei löydy olen mielummin ikisinkku) Ja totuus on että vähän vähemmän viehättävä nainen saa ainan seuraa jos tasoon ei kiinitä huomiota....mutta taatusti muistoihin ei kuulu se että jo nuorena joudun tyytymään vahempiin herrasmiehiin ( kun totuus olisi etten saanut oman ikäistä) sekin aika voi sitten joskus koittaa kun itsensäikäistä tai nuorempaa ei saa niin voi olla että jos ei kestä olla yksin niin joutuu tyytymään itseään vanhempaan. Mutta sinä teit sen jo nuorena joten tuskin se elämä omalta osalta muuttui vaikka vanhenit. Minulle siihen varmaan jossain vaiheessa tulee muutos mutta ei vielä nyt
Se että koppavuus ja ulkonäkö varmaan rapistuu päivä päivältä ja tulee sekin päivä kun ole vanha kuten sinä ja silloin oma markkina-arvo on todella kehno, mutta miksi pilata nuoruutta ja murehtia sellasta mikä on edessä tekipä mitä tahansa. Jokainen päivä tuo lisää mittariin, näin se on. - nainen90__
Taika-Jimbo kirjoitti:
Oma ennusteeni on, että ketjun aloittanut jäykkäniska on 10 vuoden päästä tilanteessa, jossa hänellä oikeasti on joku mieskumppani. Jos me muut näkisimme silloin tuon korkean seulan läpi valitun miehen, leukamme loksahtaisivat ja suumme kääntyisivät tahtomatta pieneen virneeseen. Missä onkaan se komea miljardööri, jota haettiin - edessämme onkin vain alkavasti pyylevöitynyt 30-v. asentajakoneistaja.
Pahoittelut kaikille 20-v tuleville asentajakoneistajille (ansaitsette oikeasti paljon parempaa).No en tiedä tuosta sinun ennusteesta, tällä hetkellä tapailen oman ikäisiäni miehiä ja seuraelämässäni ei ole mitään valittamisen aihetta. Voin vain sanoa että minusta itsestäni on lähinnä pedofiilista ja vastenmielistä olla itseäni 10-vuotta vanhemman miehen kanssa. Eikä minun todellakaan edes tarvitse ikinä olla :) Halusin vain herättää huomion siihen että miehetkin, miksei naisetkin, vähän miettisivät millaisen kuvan itsestään antavat etsimällä sitä "nuoruuden paloa". Mikä siinä omassa ikäluokassa on vikana? Miksi 20-vuotiaan pitäisi "tyytyä" vanhaan ukkoon? Miksi miehet odottavat sellaista?
- nainen.
"että parinkymmenen vuoden kuluttua olet 40 vuotias ja treffikutsuja tulee lähinnä satunnaisesti, jos silloinkaan. Monille miehille lakkasit olemasta jo 10 vuotta sitten"
Sun mielestä 30 v naiset lakkaavat olemasta? Ja heidän elämänsä on hyödytön? Tämä varmasti kannustaa kolmekymppisiä yksinäisiä sinkkunaisia. - Lohduttaja.
nainen. kirjoitti:
"että parinkymmenen vuoden kuluttua olet 40 vuotias ja treffikutsuja tulee lähinnä satunnaisesti, jos silloinkaan. Monille miehille lakkasit olemasta jo 10 vuotta sitten"
Sun mielestä 30 v naiset lakkaavat olemasta? Ja heidän elämänsä on hyödytön? Tämä varmasti kannustaa kolmekymppisiä yksinäisiä sinkkunaisia.Minulle nelikymppiselle on treffikutsuja tullut ihan kivasti netissä. Mutta koska olen kranttu niin harva niistä on varsinaisesti kiinnostanut.
- :D
niin totta kirjoitti:
Nykysin tuntuu olevan vallalla se tosiasia että kaikki hakevat itseään nuorempaa eikä kukaan halua itsensä ikäista ja missään nimessä ei ainakaan vanhempaa - tämä on tätä päivä. Ja sitten on se meidän vähäinen joukko joka haluaa sen parisuhteen omanikäisestä - mutta meillekään ei kelpaa se vanhempi. Mielummin siis yksin."Tiedän monta yli 40 naista jota katsovat ja kuolaavat niitä 16-26 poikia."
Olen nelikymppinen nainen enkä tunne ketään suurin piirtein ikäistäni naista joka kuolaisi 16-26 -vuotiaita. Tuossa iässä tosiaan ollaan vielä poikia, ei miehiä, joten eivät ne yleensä iske siinä mielessä. Herättävät enemmänkin äidillisiä tuntemuksia kuin mitään romanttisia tai seksuaalisia viboja. Kivannäköisistä saattaa ajatella vain esim. että "onpa söpö poika", siis vähän samalla lailla kuin ajattellisi että "onpa kaunis lapsi" tai "onpa herttainen mummo" :D
30 miehet ovat sitten jo eri asia. Siinä iässä miehet jo alkavat näyttää miehiltä. :) - ryppyjäjaroikkuja
:D kirjoitti:
"Tiedän monta yli 40 naista jota katsovat ja kuolaavat niitä 16-26 poikia."
Olen nelikymppinen nainen enkä tunne ketään suurin piirtein ikäistäni naista joka kuolaisi 16-26 -vuotiaita. Tuossa iässä tosiaan ollaan vielä poikia, ei miehiä, joten eivät ne yleensä iske siinä mielessä. Herättävät enemmänkin äidillisiä tuntemuksia kuin mitään romanttisia tai seksuaalisia viboja. Kivannäköisistä saattaa ajatella vain esim. että "onpa söpö poika", siis vähän samalla lailla kuin ajattellisi että "onpa kaunis lapsi" tai "onpa herttainen mummo" :D
30 miehet ovat sitten jo eri asia. Siinä iässä miehet jo alkavat näyttää miehiltä. :)Naisten kasvu loppuu n. 16v, miesten 18-22v, inttitietämillä. Murrosikää läpi käyvän pojan karvankasvu vakiintuu loppupuolella, eli monella "pojalla" parta ja rintakarvat kasvavat jo kunnolla ennen 30v ikää, ja pituuskasvu on loppunut jo ajat sitten. Samaan aikaan häviää "pojasta" lapsenpyöreys. Eli onko se ne rypyt ja roikkuva perse mikä tekee XY-kromosomin omaavista "miehiä"?
Haluisin oikeesti tietää mihin tää väite perustuu. - NelkytjarisatN!
:D kirjoitti:
"Tiedän monta yli 40 naista jota katsovat ja kuolaavat niitä 16-26 poikia."
30 miehet ovat sitten jo eri asia. Siinä iässä miehet jo alkavat näyttää miehiltä. :)"Tiedän monta yli 40 naista jota katsovat ja kuolaavat niitä 16-26 poikia."
Voi jestas. Deittipalstalla tulee ähes päivittäin flirttipyyntöjä 20-30v. poikasilta. Jos menee chattiin 40 kategoriaan, voi olla varma, että alle 5 minuutin joku poikanen kyselee kiinnostaisiko nuorempi?
Juu, ei kiinnosta. Jäin vain miettimään, miksi reilu parikymppisiä miehiä kiinnostaa vanhempi nainen kun aloittajan kaltaisia täydellisiä nuoria naisia olisi tarjolla. Tai jos kolmekymppiset "vanhukset" vonkaa nuoria tyttöjä, kuten aloittaja sanoi, niin mistä enää riittää n.30v. miehiä ikäisilleen naisille? Nehän haluaa joko vanhempia tai nuorempia. ;-)
No tuo oli ehkä hieman karrikoitua :-D
No, oikeasti halusin vaan toivottaa aloittajan tervetulleeksi elämään sitten joskus, kun mittariin alkaa vuosia kertyä. Toivottavasti löydät sen ikäisesi unelmamiehen, jonka kanssa voit elää elämäsi onnenpilvissä leijaillen tai sitten sen vähän vanhemman, joka kiinnostaa jos lompakko on riittävän paksu ;-)
- eri mies 33v.
"Totta
Siis nämä törkyturvat jotka kuvittelevat että parikymmpistä kiinostaa sen ikäinen mies varsinkin jos hilloa ei ole riittävästi ( näihin erikoistuneita naisia on toki, kaukoidästä niitä saa ihan tukkuhintaan)
Ulkolukukaan ei heiltä luonnistu. joten ei osata katsoa, hei neito etsii selvästi nuorempaa, laihempaa, ei kertaaleen kierrätettyä ym.
Palveluihin voisi lisätä palvelun josta voisi myös rajata ei toivottujen yhteydenottojen pois pyyhkimistä. Esim ikä, lasten lukumäärä ym. Käyttöä olisi.
Näitä on todella rasittava poistaa ja hukata turhaan energiaa. "
Mikä vittu sinäkin kuvittelet olevasi? Onko sulle joku valttikortti se että olet 20v? Haha! Mulle sinä olet pelkkä pikkulikka, päätään aukova pikku hutsu. Mulle ei ole mitään merkitystä mitä sinä siinä tiuskit eikä se sinusta ole kiinni että saanko susta seuraa tai muusta, vitut minä siitä. Ole sinä ylpeä pikku narttu, niin minäkin olen ylpeä 30v mies. Enkö kelpaa? Olenko jossain vaiheessa sanonut että kelpaako minulle tai meille 30v miehille sunlaiset pikku kusipäät? En tietääkseni ole sanonut sellaista.
Hilloa ei hankita sun tai muiden akkojen vuoksi, sun on turha yrittää rahaa tivata keneltäkään paitsi idiootilta joka antaa sinun ylpeämielisen pikku nartun juosta sun perässä ja ostaa sulle pelit ja vehkeet. ei kaikki ajattele näin, etenkään minä.
Ja mikä vitun neito? Siis pitäisi olla selvä asia että sä etit "laihempaa" tms.? hah! Voi jumalauta miten ylimielinen muija! Siis mun asenteella sulle vois sanoa ihan suoraan päin naamaa että vedä ämmä vittu päähän ja kovaa :)
Miten sä kehtaat vittuilla täällä tohon sävyyn? Luuletko tosiaan että sä ja sun ikäses on jotenkin kovaa kamaa markkinoilla ja sulle ei kelpaa kuka tahansa persenaama? Ei mullekaan kelpaa kuka tahansa, varsinkaan sun ikäinen. Kyllä täällä pantavaa riittää, ei se sinusta ole kiinni joka olet niin olevinasi, hyvä typykkä.
Kyllä mulla on takuulla on enemmän raameja ja karismaa kuin ikäisilläsi armeija-apinoilla, mutta antaa lelliprinsessan itse päättää, sun tyyliinhän kuuluu vittuilla se suoraan päin näköä, eikö vain? :)
Mäkin voin vittuilla sulle takaisin, tiesitkö? Ei se noin helpolla toi asenne aina onnistu, jos luulet käyttäytyväsi ihmisiä kohtaan miten huvittaa :) Kaikki ei ole yhtä kivoja kuin ne paskahousut joita olet sättinyt.
Työnnä siis sinä vaikka perseeseesi ne energiasi :) Yleensä sunlaiset saadaan helpoiten kesyyntymään kun juotetaan puoli pulloa kossua niin eiköhän se hame nouse.
T: Janne Jokinen- Janne Jokinen.
"No en tiedä tuosta sinun ennusteesta, tällä hetkellä tapailen oman ikäisiäni miehiä ja seuraelämässäni ei ole mitään valittamisen aihetta. Voin vain sanoa että minusta itsestäni on lähinnä pedofiilista ja vastenmielistä olla itseäni 10-vuotta vanhemman miehen kanssa. Eikä minun todellakaan edes tarvitse ikinä olla :) Halusin vain herättää huomion siihen että miehetkin, miksei naisetkin, vähän miettisivät millaisen kuvan itsestään antavat etsimällä sitä "nuoruuden paloa". Mikä siinä omassa ikäluokassa on vikana? Miksi 20-vuotiaan pitäisi "tyytyä" vanhaan ukkoon? Miksi miehet odottavat sellaista? "
Ai miehiäkö? hahaha! 20 vuotias saa kasvaa vielä muutaman vuoden ennenkuin aletaan puhumaan miehestä :)
Sinä se tunnut kovasti haluavan olla aikuinen, onkohan pikkupillulle jäänyt murkkuikä päälle?
Vai vielä pedofiilista olla 10 vuotta vanhemman miehen kanssa. Tiedätkö mitä? Mun mielestä on helvetin outoa että sä viihdyt näiden 20v kloppien kanssa mutta et halua aikuista 30v miestä. Muija pyörii 20v poikien kanssa, no sehän on ihan sinun asiasi :)
Ja mikä vitun vanha ukko sulle on 30v? Jotenkin sellainen fiilis että jonkun pitäis pyöritellä sua letistä pitkin jalkakäytävää, sen verran ärsyttävä bimbo olet ikäiseksesi, mutta harvapa sun ikäisistä paljon muutakaan on kun täysiä kusipäitä :)
T: vanha ukko 33v :) - JJ.-
Janne Jokinen. kirjoitti:
"No en tiedä tuosta sinun ennusteesta, tällä hetkellä tapailen oman ikäisiäni miehiä ja seuraelämässäni ei ole mitään valittamisen aihetta. Voin vain sanoa että minusta itsestäni on lähinnä pedofiilista ja vastenmielistä olla itseäni 10-vuotta vanhemman miehen kanssa. Eikä minun todellakaan edes tarvitse ikinä olla :) Halusin vain herättää huomion siihen että miehetkin, miksei naisetkin, vähän miettisivät millaisen kuvan itsestään antavat etsimällä sitä "nuoruuden paloa". Mikä siinä omassa ikäluokassa on vikana? Miksi 20-vuotiaan pitäisi "tyytyä" vanhaan ukkoon? Miksi miehet odottavat sellaista? "
Ai miehiäkö? hahaha! 20 vuotias saa kasvaa vielä muutaman vuoden ennenkuin aletaan puhumaan miehestä :)
Sinä se tunnut kovasti haluavan olla aikuinen, onkohan pikkupillulle jäänyt murkkuikä päälle?
Vai vielä pedofiilista olla 10 vuotta vanhemman miehen kanssa. Tiedätkö mitä? Mun mielestä on helvetin outoa että sä viihdyt näiden 20v kloppien kanssa mutta et halua aikuista 30v miestä. Muija pyörii 20v poikien kanssa, no sehän on ihan sinun asiasi :)
Ja mikä vitun vanha ukko sulle on 30v? Jotenkin sellainen fiilis että jonkun pitäis pyöritellä sua letistä pitkin jalkakäytävää, sen verran ärsyttävä bimbo olet ikäiseksesi, mutta harvapa sun ikäisistä paljon muutakaan on kun täysiä kusipäitä :)
T: vanha ukko 33v :)Suurin osa täältäkin kulkee näiden kriteerien mukaan, että pitää olla laiha ja rahaa oltava tili pullollaan..
sakki on ihan paskahousuja täynnä. Silloin kun lähdetään hakemaan muijaa niin kusipäät tulee tunnistaa ja antaa samalla mitalla takaisin. Ja tosimies saa naisen kun naisen, ei täällä mitään 20v kloppeja tarvi olla joilla sitä asennetta ei ole kuten meillä isoilla aikuisilla miehillä.
asennetta pitää olla! - JJ.-
JJ.- kirjoitti:
Suurin osa täältäkin kulkee näiden kriteerien mukaan, että pitää olla laiha ja rahaa oltava tili pullollaan..
sakki on ihan paskahousuja täynnä. Silloin kun lähdetään hakemaan muijaa niin kusipäät tulee tunnistaa ja antaa samalla mitalla takaisin. Ja tosimies saa naisen kun naisen, ei täällä mitään 20v kloppeja tarvi olla joilla sitä asennetta ei ole kuten meillä isoilla aikuisilla miehillä.
asennetta pitää olla!"Terveisin nuori 20-vuotias nainen joka ei jaksa enää katsella vanhempien miesten epätoivoisia yrityksiä saada itselleen pala nuoruutta takaisin. "
Ai oletko sinä nyt nuori? Ja meidän yritykset ovat epätoivoisia? hahhah :) Sinä ajattelet niin, minä en, tiesitkö? Ei kaikki juokse sun pillis mukaan. Luulet olevasi kaikkien edellä ja miehillä ei ole ihmisarvoa ollenkaan. Luulet olevasi ruusu johon ei saa koskea kuin vain tärkeät ja valitut, näin sinä kuvittelet itsestäsi. Luoja mikä tollo!
Ja mitä vitun nuoruutta pitäisi saada takaisin jos nyt oletetaan että vonkuisin sinulta pillua ? Pitäisikö itkeä kun 10 vuotta sitten olin nuorempi kuin nyt? En kyllä keksi yhtään asiaa mitä en voisi tehdä uudelleenkin, saati että edes kiinnostaako ne asiat enää kun ne on koettu? Sinulle taitaa moni asia olla vielä ihan uutta, voi hellanlettas sentään.
Muija on käynyt baarissa varmaan sen 2 vuotta kun täyttä ensin 18 ja nyt muiden pitäisi itkeä nuoruuden perään. No en minä itseäni vanhana pidä, olen 33 vuotias ja en kadu mitään, enkä halua mitään takaisinkaan. Seikkailua on elämä täynnä.
Ei teille molopäille jaksa enää kohteliaasti puhua koska käyttäydytte kuin 15 vuotiaat pikkulikat murkkuiässä.
Asia 2: Jos annat ikäisillesi, niin olet vielä tyhmempi huora verraten siihen jos annat kokeneemmille miehille jotka osaa naisia käsitellä ja osaa sinuakin pikkutyttöä :) Omapa on asiasi jos tykkäät jaella haarojasi 20v runkkareille. Meillä muilla on jo naiset, joten ei tarvitse tyytyä runkkaamaan.
Paina nää asiat päähäs ja se toinen muija myös. - sainpahan sanotuksi!
JJ.- kirjoitti:
"Terveisin nuori 20-vuotias nainen joka ei jaksa enää katsella vanhempien miesten epätoivoisia yrityksiä saada itselleen pala nuoruutta takaisin. "
Ai oletko sinä nyt nuori? Ja meidän yritykset ovat epätoivoisia? hahhah :) Sinä ajattelet niin, minä en, tiesitkö? Ei kaikki juokse sun pillis mukaan. Luulet olevasi kaikkien edellä ja miehillä ei ole ihmisarvoa ollenkaan. Luulet olevasi ruusu johon ei saa koskea kuin vain tärkeät ja valitut, näin sinä kuvittelet itsestäsi. Luoja mikä tollo!
Ja mitä vitun nuoruutta pitäisi saada takaisin jos nyt oletetaan että vonkuisin sinulta pillua ? Pitäisikö itkeä kun 10 vuotta sitten olin nuorempi kuin nyt? En kyllä keksi yhtään asiaa mitä en voisi tehdä uudelleenkin, saati että edes kiinnostaako ne asiat enää kun ne on koettu? Sinulle taitaa moni asia olla vielä ihan uutta, voi hellanlettas sentään.
Muija on käynyt baarissa varmaan sen 2 vuotta kun täyttä ensin 18 ja nyt muiden pitäisi itkeä nuoruuden perään. No en minä itseäni vanhana pidä, olen 33 vuotias ja en kadu mitään, enkä halua mitään takaisinkaan. Seikkailua on elämä täynnä.
Ei teille molopäille jaksa enää kohteliaasti puhua koska käyttäydytte kuin 15 vuotiaat pikkulikat murkkuiässä.
Asia 2: Jos annat ikäisillesi, niin olet vielä tyhmempi huora verraten siihen jos annat kokeneemmille miehille jotka osaa naisia käsitellä ja osaa sinuakin pikkutyttöä :) Omapa on asiasi jos tykkäät jaella haarojasi 20v runkkareille. Meillä muilla on jo naiset, joten ei tarvitse tyytyä runkkaamaan.
Paina nää asiat päähäs ja se toinen muija myös."Joillekin näyttää riittävän vähemmän esim thai tytöt = riittää että vie vihille ja pääsee suomeen.
Rikkaus on katsoja oma arvio. "
Pakko vielä naurun päälle vastata tähänkin :)
Näyttäisi siltä, että niin moni mies lähtee ulkomailta etsimään kumppania kun suurin osa suomalaisista on tällaisia kuten tämä 20v ruikuttaja avauksessaan.
Ei se mikään ihme ole..
Se on aika pieni prosentti mitä suomessa fiksuja muijia on.. mitä vanhemmaksi tulevat, sen enemmän viisastuvat, eli äly ei todellakaan kulje vielä nuorena siellä nupissa.
Kauneuskin tulee vain laittautumalla, kuka sitä muuten itseään kauniiksi sanoo? Paskapuhetta jos sanoo.
Mallit ja missit ovat vain pynttäytyneitä ja ilman tätä pynttäytymistä ne eivät eroa naapurin flikasta mitään.
Ja yhtä pahalta haisee paska kuin miestenkin, joten en paljon huutelisi täällä 20v neitoina kuinka paljon tarvitaan että saadaan heiltä pillua, hah hah :D - Keski-ikäinen täti;)
sainpahan sanotuksi! kirjoitti:
"Joillekin näyttää riittävän vähemmän esim thai tytöt = riittää että vie vihille ja pääsee suomeen.
Rikkaus on katsoja oma arvio. "
Pakko vielä naurun päälle vastata tähänkin :)
Näyttäisi siltä, että niin moni mies lähtee ulkomailta etsimään kumppania kun suurin osa suomalaisista on tällaisia kuten tämä 20v ruikuttaja avauksessaan.
Ei se mikään ihme ole..
Se on aika pieni prosentti mitä suomessa fiksuja muijia on.. mitä vanhemmaksi tulevat, sen enemmän viisastuvat, eli äly ei todellakaan kulje vielä nuorena siellä nupissa.
Kauneuskin tulee vain laittautumalla, kuka sitä muuten itseään kauniiksi sanoo? Paskapuhetta jos sanoo.
Mallit ja missit ovat vain pynttäytyneitä ja ilman tätä pynttäytymistä ne eivät eroa naapurin flikasta mitään.
Ja yhtä pahalta haisee paska kuin miestenkin, joten en paljon huutelisi täällä 20v neitoina kuinka paljon tarvitaan että saadaan heiltä pillua, hah hah :DNo on se hyvä, että täällä on noin fiksuja miehiä kirjoittamassa...:D
Ihan vain uteliaisuuttani kyselen, että mikä mahtaa olla herran koulutustausta ja asema työelämässä (jos sitä on) ? - ei hyvää päivää
JJ.- kirjoitti:
"Terveisin nuori 20-vuotias nainen joka ei jaksa enää katsella vanhempien miesten epätoivoisia yrityksiä saada itselleen pala nuoruutta takaisin. "
Paina nää asiat päähäs ja se toinen muija myös." Luulet olevasi ruusu johon ei saa koskea kuin vain tärkeät ja valitut, näin sinä kuvittelet itsestäsi. Luoja mikä tollo! "
Tottakai nainen saa itse päättää kuka häneen koskee, oletko joku raiskaaja vai? Sellaiselta ajatusmaailmasi ainakin kuulostaa. Että naisen on pakko antaa koska pakkien antaminen ei ole hyväksyttävää eli pähkinänkuoressa: vain miehellä on oikeus päättää kenet hän "ottaa". Ihan sairasta.. - ei hyvää päivää
T: vanha ukko 33v :)"Vai vielä pedofiilista olla 10 vuotta vanhemman miehen kanssa. Tiedätkö mitä? Mun mielestä on helvetin outoa että sä viihdyt näiden 20v kloppien kanssa mutta et halua aikuista 30v miestä."
Tätä on varmaan moneen kertaan sinulta kysyttykin jo, mutta MIKSI tuo asia sinua liikuttaa? Ensin sanot ettet halua nuorta naista ja haukut heitä koko ajan. Sitten nuori nainen sanoo, ettei hänkään halua vanhempaa miestä. Kilahdat siitä joka kerta ihan totaalisesti ja ihmettelet mikset kelpaisi nuoremmille naisille. MIKSI SINUN PITÄISI KELVATA NUORILLE NAISILLE JOS SANOT ETTET HALUA HEITÄ? Luuletko olevasi joku kuningas jota kaikkien naisien pitäisi ihannoida ja haluta? Sori vain mutta ainakaan tuolla asenteella et ikinä tule löytämään kunnon suhdetta..
"Jotenkin sellainen fiilis että jonkun pitäis pyöritellä sua letistä pitkin jalkakäytävää, sen verran ärsyttävä bimbo olet ikäiseksesi"
Ja nyt vielä oikein uhkailet väkivallallakin. Siis NAISTA ja minkä takia? Sen takia että nainen vain sanoi ettei halua vanhempaa miestä. Pitäisikö sinuakin vetää turpaan sen takia kun sanot ettet halua nuorta naista? Ihan sama perustehan tuossa on. Miten voikin joku vinksahtaa noin pahasti päästään..
- porto
Olet tollo. Eihän niitä tartte katella, kuin ruudulla, eikä siinäkään !!!!
- eikä oo
" Kolmikymppinen nainen on sitäpaitsi parhaimmillaan, "
No ei ole.
Terveisin 32v mies jolla on 26v avovaimo.- porto=kaup.portugal.
Minä tarkoitin, että ap.lla on vapaus valita, eikä valittaa täällä. Näin ikkään...........!
- Setä pohjoisesta
Mistä lähtien parikymppiset ovat olleen "teinejä"?
Toki joku 90 syntynyt voikin juuri nyt olla vielä teini, mutta moni 20 vuotias hakee 30 miestä samalla kun hakee nuorempaakin.
Olen 30 ja haen ainakin itse parikymppistä koska oman ikäiset tuntuu jo tädeiltä ja enemmän olevan henkisesti 40-vuotiaita kuin 20-vuotiaita.
Joku 25-vuotias olisi kaikkein passeli, mutta treffeillä on oltu mm. 20-vuotiaan kanssa jolle ikä ei ollut mikään ongelma.
Tosin olen ikäistäni ehkä pikkaisen nuoremman näköinen ja enkä elämässä jumiutunut jo paikoilleen joka toisaalta ahdistaa lähempänä 30-vuotiaita tai vanhempia koska oottavat että ukolla olisi korkeat tulot, vakaa elämä ja valmiina asettumaan aloilleen.
Mikäs tuossa parikymppisiä ja vaikka nuorempiakin katsastaessa jos tytöt tykkää takaisin. =) - päätöntä
Nyt, ainakin täällä keski-suomessa on jo tämä nuorien perässä juoksu
rantautunut kuulemani mukaan, myös tanssipaikoille.
Nuoret valittaa, että keski ikäiset ukot on kimpussa, kuin sika limpussa.
Sitten nämä samaan ikäryhmään kuuluvat varttuneet naiset ovat seinäruusuja.
Kyllä se niin menee, että ajatusmaailma 20:llä on ihan erilainen, kuin 30
Joskus on jopa säälittää katsoa vanhemman miehen tökeröä iskuyritystä.
HERÄTKÄÄ JO ja palatkaa maan pinnalle !
Myös puumanaiset, omaan ikäryhmään, sillä teinipoikia ei saata vähemmän
kiinnostaa... - ihan-sama
Hassua kun itseään nuorempia metskaavat äijät on pedoja, mutta itseään nuorempia ottavat naiset tyylikkäästi puumia. hohhoijaa... näin just.
- Rex Mundi
Olen 31v miehenä paremman näköinen kuin koskaan ennen ja varmaan paremman näköinen kuin 95% 20-30 vuotiaista. Lisäksi olen kevyesti palkkatulojen suhteen ylimmässä desiilissä, korkeasti koulutettu ja johtaja. Sitä paitsi naiset yleensä rupsahtavat miehiä nopeammin :D.
- Jokaisen oma asia
Mitä ne sellaiset "parikymppiset teinitytöt" ovat? Vanhimmat teinit kun ovat 19-vuotiaita. NineTEEN - TEENager.
Miten se muuten sinulle kuuluu minkäikäistä täysi-ikäistä seuraa kukin hakee? Niihin viesteihin on helppo jättää vastaamatta ellei kiinnosta. Oma isäni on 20 vuotta vanhempi kuin äitini. - Tuskanjäkälä
Saatat olla osaksi oikeassa, osaksi väärässä.
1. Parikymppinen ei ole enää teini :)
2. Joidenkin asioiden vuoksi on hyvä vaan, että mies on hiukan vanhempi
3. Kolmikymppiset naiset saattavat olla hyvin pitkälti suhteessa
4. Lasten kanssa saattaa tulla kiire (ei toki välttämättä)
5. Jos ei tahdo toiselle kierrokselle, kun ei ole sitä ensimmäistäkään käytynä
6. Jos haku kohdistuu kolmikymppisiin sekä niihin parikymppisiin
7. On naisia, jotka haluavat miehen olevan hiukan vanhempi (asialliset, perustellut syyt.
8. Sinä et ole ainoa parikymppinen nainen
9. Kolmekymppiä tulee ennen kuin arvaatkaan, eikä se väli ole niin suuri kuin oletat.
10. Kolmikymppinen nainen on ihan ok, mutta ehkä liian kokenut (ei välttämättä) - Janne.
"Mikä pipipää sä oikein olet? Olet monessa muussakin ketjussa haukkunut naisia vaikka kuinka paljon, nimenomaan nuoria naisia jotka eivät halua vanhempaa miestä, sekä uhkaillut jopa hakkaavasi heitä. Mikä mies se sellainen on joka nimittelee naisia ja haluaa vielä lyödäkin heitä? Ja miksi sinua häiritsee se, etteivät nuoret naiset halua vanhempaa miestä jos itsekin haluat ikäisesi tai vanhemman naisen? Sen verran katkerasti myös tunnut haukkuvan nuorempia miehiä että voisi kuvitella sinun haluavan sen parikymppisen tytön itsellesi kun noin kovasti ottaa päähän nuorten naisten mielenkiinnon puute vanhempia miehiä kohtaan. "
No älä nyt liioittele väkivallalla :) Sanoilla ei voi satuttaa.
Kuka tässä enää pikkutyttöjä haluaa, kun saa parempaakin. Olenhan sentään yli 30 vuotias aikamies :)
Sitten tuosta puutteesta en mene sanomaan mitään mistä mainitsit, koska ethän sinä sitä itsekään voi tietää vai oletko joku tilastotieteilijä :)
"Jossain ketjussa taisit myös uhoilla sillä, että eräällä baarireissulla olit yrittänyt (ilmeisesti nuorempaa) naista iskeä ja kun sait kieltävän vastauksen niin olit jäänyt häiriköimään tätä naista koko loppuillaksi koska sinullehan ei pakkeja anneta sekä vielä tölväissyt tämän seuralaista? Olet sairas äijä, toivon ettei kukaan nainen ikinä ole kanssasi. "
Näin ei ollut käynyt vaan näin TEKISIN ihan tahallani :)
"Nuoret valittaa, että keski ikäiset ukot on kimpussa, kuin sika limpussa.
Sitten nämä samaan ikäryhmään kuuluvat varttuneet naiset ovat seinäruusuja."
Juupajuu.... Kumma on että pikkutytöt jaksaa aina vaan esiintyä maailman haluttavimpana vaikka ne haluttavimmat oikeasti on sieltä vähän alta 30 ja ylöspäin. 20v tytsyt vaan esittää leuhkaa kuten aina, vaikka pärstä ei näytä sen kummemmalta mitä se näytti 5 vuotta aiemmin. Läskejä ja laihoja... kaikkea mahtuu joka ikään tosin, mutta kehittymättömyys ja lapsekkuus ei väisty ennenkuin aikuistuu oikeasti.
"10. Kolmikymppinen nainen on ihan ok, mutta ehkä liian kokenut (ei välttämättä) "
Ilotalostako sinä naisia etit? :)
Käypä joskus muualla penkomassa, niin huomaat että niitä nättejä neitsyeitä löytyy varmasti sinullekin.
Typerää äijäseuraa kannattaa muuten pyrkiä välttämään, jos sieltä olet kuullut sen väljistyneen iän perusteella..
Jos asia noin olisi niin aika ihmeissäni olisin kun kyse vasta 30 veestä..- nainen-89-
"Kumma on että pikkutytöt jaksaa aina vaan esiintyä maailman haluttavimpana"
Ööh, ei me "pikkutytöt" esiinnytä maailman haluttavimpina, media sitä kuvaa koko ajan luo, samoin monet nuorten naisten perässä roikkuvat vanhemmat miehet? Joten jospa vaikka heitä syyttäisit. Aika moni nuori nainen ei halua reilusti vanhempaa miestä itselleen joten emme ole "luulotelleet" heille mitään. Itsekään en pidä vanhemmista miehistä enkä kyllä kuvittele että minä saisin "kaikki" miehet jotenkin lankemamaan itseeni.
Aika outoja viestejä sulla näkyy olevan muutenkin, et taida ihan täysillä valoilla ajella.. - jape.
Et taida janne olla järin viisas ja kuljet laput silmillä,
nainen on haluttavimmillaan alle 3-kymppisenä. jos joku muuta väittää, puhuu ainoastaan henkilökohtaisista mieltymyksistään.
- alle kolkyt vee
En ymmärrä miten tässä nyt taaaaas lähdettiin ihan sivuraiteille...
Aloittajahan nimenomaan ilmoittaa oman kantansa 10-vuotta vanhempien miesten iskuyrityksiin; Ei kiitos.
Jos aloittajalla on profiilissaan, että hän hakee esim. 19-24 vuotiasta miestä, niin mitä hittoa joku 3-kymppinen mies silloin lähentelee?
Uskoisin, että ne jotka voivat kuvitella itsensä myös vuosia vanhemman miehen kanssa suhteeseen, ilmoittavat tästä profiilissaan.
Aloittajalla on myös nuoreksi naisenaluksi hyvä pointti siinä, että 20 -vuotiaalla ja 30-vuotiaalla tuskin on paljoakaan yhteistä arvo -ja ajatusmaailmaa. Noin yleisellä tasolla.
Itse tapailin 25- vuotiaana muutamia kuukausia nelikymppistä lapsetonta miestä, meillä oli hauskaa, mutta elämän tavoitteet- ja näkemykset olivat niiiiiin kaukana toisistaan loppupeleissä. Lisäksi hän usein sanoi minun halutessa tanssimaan yökerhoon, " olen jo nähnyt tuon kaiken kymmenen vuotta sitten" - no mitäs siinä sitten, halusin olla Hänen seurassa, joten jäimme sohvalle katseleen telkkaria. Jes.
Eli pointtina ehkä se, että mitä lähempänä omaa ikää on kumppaninkin ikä, löytyy varmemmin jaksamista ja halua samoihin asioihin. - Näyttää nuo
parikymppiset naiset olevan hulluina yli viiskymppisiin miehiin.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/elokuvat.shtml/1366128/il-jussi-parviainen-kihlasi-36-vuotta-nuoremman-rakkaansa- joo joo, "kaikki"
"Näyttää nuo parikymppiset naiset olevan hulluina yli viiskymppisiin miehiin"
Ai oikein kaikki parikymppiset näyttää olevan hulluina viisikymppisiin äijiin kun YKSI julkisuudenkipeä h-oro nai vanhan äijän rahasta?
- .........
Itse olen nainen ja pian 32v. Mikä ihme saa taas ne 18-25 -vuotiaat pojat ottamaan yhteyttä??? Ei minula ole halua opettaa ketään seksissä. Itse etsin taas hivenen vanhempaa ja kokenutta miestä. Sellanen 5-10 vuotta omasta iästä ylöspäin.
- 434---
Voi voi.. Minä oon 21v nainen ja seurustelen 35v miehen kanssa. Yhdessä ollaan oltu kolme vuotta. Alussa ei edes uskottu että tästä mitään seurustelua koskaan voisi syttyä. Tapailtiin, vietettiin aikaa yhdessä, tehtiin normi juttuja esim käytiin koirien kanssa lenkillä, syömässä, kateltiin elokuvia, kierreltiin kaupoissa. Seksiä ei harrasteltu (paitsi vasta sitten kun alettiin suhteeseen), noin 2kk tapailtiin ennen kun mentiin yhteen.
Mitä ihmeellistä tässä on? Eikä mielestäni 35v ole vanha lainkaan. Olen sitäpaitsi aina kahtellut vanhempia miehiä, en koskaan ikäisiäni. Onhan noita pillun perään vinkujia joka ikäryhmässä.
Vanhemmat, sukulaiset, tuttavat, kaverit - kaikki hyväksyvät ja ovat onnellisia meidän puolesta.
Enkä mielestäni ole mikään lapsellinen typerä bimbo vaikka nuori olenkin. Baareissa en ole koskaan kummemmin hillunut, alkoholia käytän hyvin vähän, en juuri lainkaan. En rilluttele kylillä yötäpäivää vaan senkin ajan käytän lenkkeilyyn, kirjojen lukemiseen, koirien kanssa touhuamiseen, oman mieheni kanssa olemiseen. Kavereita toki on ja kaikki iältään 24-30v. Niiden kanssa käydään joskus esim keilaamassa, pelaamassa sulkapalloa, elokuvissa tai muuten vaan käydään toistelle luona kylässä. Ei siis todellakaan mitään baaritteluja ja juopottelemisia.
Että ei me kaikki nuoret olla mitään idiootteja ja mistään mitään tietäviä pissiksiä. Huoh. Joo, on aika tyhmää tuijottaa ikää jos muuten sopii toisilleen hyvin. Itse olen kolmekymppinen mies mutta näytän ehkä 25v.
- Janne Jokinen.
"Ei kaikilla miehillä ole ollut mitään villiä nuoruutta, varsinkaan teinityttöjen kanssa. Ei ollut villiä aikuisuuttakaan, varsinkaan parikymppisten kanssa. Mutta ihan vaan tiedoksi: Miehet ovat hyvin visuaalisia ihmisiä ja heidät on ohjelmoitu reagoimaan tiettyihin merkkeihin, joita useimmiten löytyy lähinnä parhaassa naimaiässä olevilta naisilta. Niinpä ikähaarukka 16-26 näyttää useimpien miesten mielestä kauniilta, olitpa sinä mitä mieltä tahansa. "
Olet väärässä pölöpää. Nainen on kauneimmillaan 25-40v. Pedofiilit kiinnostuu lapsenkasvoisista amistuheroista.
"Joo, on aika tyhmää tuijottaa ikää jos muuten sopii toisilleen hyvin. Itse olen kolmekymppinen mies mutta näytän ehkä 25v. "
Ai että huomaat eron 5 vuodessa? hahhah...
"Et taida janne olla järin viisas ja kuljet laput silmillä,
nainen on haluttavimmillaan alle 3-kymppisenä. jos joku muuta väittää, puhuu ainoastaan henkilökohtaisista mieltymyksistään. "
Ja sinunko mielipiteesi on se ainoa ja oikea, hah.
Jos nyt puhutaan kauniista naisesta niin se ei todellakaan voi olla joku 20v pissis saati edes 25v. Taidat itse olla vähän urpo jos suuntautumisesi on naisista tyttöihin. Tyttö ei yllä naisekkaaseen kauneuteen.
"Ööh, ei me "pikkutytöt" esiinnytä maailman haluttavimpina, media sitä kuvaa koko ajan luo, samoin monet nuorten naisten perässä roikkuvat vanhemmat miehet? Joten jospa vaikka heitä syyttäisit. Aika moni nuori nainen ei halua reilusti vanhempaa miestä itselleen joten emme ole "luulotelleet" heille mitään. Itsekään en pidä vanhemmista miehistä enkä kyllä kuvittele että minä saisin "kaikki" miehet jotenkin lankemamaan itseeni."
Ei se media mitään kuvaa. Älä unohda sitä ikämaastoa 25-40v, kyllä sieltä löytyy sinua kauniimpia aivan varmasti vaikka se sinua potuttaakin. Kyllä itse kiinnostun aikuisesta kolmikymppisestä ihanasta naisesta kun jostain 20v luuviulusta..
ja aika moni muukin. sama turhake kirjoittelee täällä ja puolustelee itseään kun ei yllä sille tasolle missä oikeasti nuorekas naisellisuus puhkeaa kukkaansa.
Katsopa nyt vaikka esim. monia 30v näyttelijöitä niin ero on selvä.- Janne Jokinen.
"1. Parikymppinen ei ole enää teini :)
7. On naisia, jotka haluavat miehen olevan hiukan vanhempi (asialliset, perustellut syyt.
9. Kolmekymppiä tulee ennen kuin arvaatkaan, eikä se väli ole niin suuri kuin oletat.
10. Kolmikymppinen nainen on ihan ok, mutta ehkä liian kokenut (ei välttämättä) "
Siinä taas yhden kahelin omia mielipiteitä... narkkari kirjoittelee ja kuvittelee että kaikki on samaa mieltä. eikös täällä kaikki elämäänsä kyllästyneet narkit ja nörtit muutenkin mussuta?
eli teinit on in ja aikuiset out?
juupa juu... - kolmekybää täynnä!
10. Kolmikymppinen nainen on ihan ok, mutta ehkä liian kokenut (ei välttämättä) "
Siinä taas yhden kahelin omia mielipiteitä... narkkari kirjoittelee ja kuvittelee että kaikki on samaa mieltä. eikös täällä kaikki elämäänsä kyllästyneet narkit ja nörtit muutenkin mussuta?
juupa juu..."Mitä ihmeellistä tässä on? Eikä mielestäni 35v ole vanha lainkaan. Olen sitäpaitsi aina kahtellut vanhempia miehiä, en koskaan ikäisiäni. Onhan noita pillun perään vinkujia joka ikäryhmässä.
"
No ei tietenkään ole 35 vuotias vanha. Jos olisi niin sitten 65 vuotias olisi nuori.
Sinä olet vaan vielä niin tyhmä ja nuori että kaikki on sulle niiq uutta ja aikuiset on "jotaa 3100 vuotiaita" jeejee. - nainen-89-
"Ei se media mitään kuvaa. Älä unohda sitä ikämaastoa 25-40v, kyllä sieltä löytyy sinua kauniimpia aivan varmasti vaikka se sinua potuttaakin. Kyllä itse kiinnostun aikuisesta kolmikymppisestä ihanasta naisesta kun jostain 20v luuviulusta..
ja aika moni muukin. sama turhake kirjoittelee täällä ja puolustelee itseään kun ei yllä sille tasolle missä oikeasti nuorekas naisellisuus puhkeaa kukkaansa.
Katsopa nyt vaikka esim. monia 30v näyttelijöitä niin ero on selvä."
Ei hitto mikä pipipää olet :D. Etkö osaa lukea steroidipelle? Juurihan tuossa sanoin että en usko olevani kaikkien mielestä haluttava tai kaunein ym. Et ole koskaan vastannut kysymykseen kun sinulta on udeltu että miksi se rassaa niin paljon etteivät parikymppiset naiset kiinnostu yleensä vanhemmista miehistä? Sitä ovat monet sinulta kysyneet mutta ikinä ei löydy vastausta.
Mikä logiikkasi on:
1. Haukut nuoret naiset pystyyn josta saa kuvan että olet katkera koska et saa heitä.
2. Tämän jälkeen joku nuori nainen sanoo ettei halua reilusti vanhempaa miestä eikä viittaa suoraan sinuun.
3. Raivostut silmittömästi ja nimittelet kaikki nuoret naiset alimpaan helvettiin?
Jos sinä et halua nuorta naista niin miten voi noin paljon häiritä että hekään eivät halua sinua? Tuolla aikasemmin selitit ilmeisen ylpeänä kuinka jotain parikymppistä naista pitäisi pyöritellä tukasta asfaltilla siitä syystä ettei hän halua vanhempaa miestä? Sairas äijä, toivottavasti sinut lukitaan johonkin laitokseen ettet joku päivä pääse oikeasti toteuttamaan noita kipeitä mielitekojasi. Ja mikä ihmeen juttu sekin on, ettei pakkeja saisi koskaan antaa ja että naisella ei ole oikeutta määrätä kuka häneen koskee? Oletko raiskaaja vai miksi olet sitä mieltä että naiset ovat niin arvottomia etteivät he saa päättää omasta kehostaan? Pipipää.. - Narkkiparkki
juupa juu...Joo, kyseessä on mun omat mielipiteet. Mitä muuta kuvittelit? Enkä muuten ole narkkari, jos huumavien aineiden väärinkäyttäjää tarkoitat.. Mitä oikein luulit? Enkä muuten ole nörttikään, tiedän jotakin tietokoneista mutta moni tietää varmasti enemmän. Enkä väittänyt, että teinit olisi in ja että aikuiset out. Nyt puhut ihan sekavia. Oliskohan sinun itses pitänyt tarkistaa paremmin, mitä nappeja oikein aamulla siitä purkista napsit...
- Vertailu
Niinistö - tuleva pressa? - yrittää saada pala nuoruutta takaisin? Miten tuomitset Niinistöä ja kumppania?
- -J.
"1. Haukut nuoret naiset pystyyn josta saa kuvan että olet katkera koska et saa heitä.
2. Tämän jälkeen joku nuori nainen sanoo ettei halua reilusti vanhempaa miestä eikä viittaa suoraan sinuun.
3. Raivostut silmittömästi ja nimittelet kaikki nuoret naiset alimpaan helvettiin?"
Joo, ei edelleenkään kiinnosta 20v pissikset vaikka kuinka yrität sitä tyrkyttää.
Tytöt on pojille, naiset miehille.
Luepa uudelleen aiemmat postit. - -J.
MIksi yrittää saada pala nuoruutta takaisin kun asiat ovat nyt noin hyvin?
Niinistö on vaan niin surkea naistenmies, siinä kaikki. Pikkup*llua saa koska pikkup*llu on ahne ja raha kiinnostaa, jotta voi periä.
Niinistön ei pitäisi tehdä näin, mutta vaikea haudassa katua kun ikää tulee. - 20v nainen
-J. kirjoitti:
"1. Haukut nuoret naiset pystyyn josta saa kuvan että olet katkera koska et saa heitä.
3. Raivostut silmittömästi ja nimittelet kaikki nuoret naiset alimpaan helvettiin?"
Joo, ei edelleenkään kiinnosta 20v pissikset vaikka kuinka yrität sitä tyrkyttää.
Luepa uudelleen aiemmat postit.On törkeää, miten yleistät kaikkien 20 vuotiaiden naisten olevan pissiksiä. Todella loukkaavaa. Kaiken lisäksi, 20 vuotias ei ole mikään tyttö vaan NUORI NAINEN.
- hullu mikä hullu
-J. kirjoitti:
Luepa uudelleen aiemmat postit.No jos ei kiinnosta niin miksi raivostut jos nuoret naiset sanovat etteivät halua sinua? Jos kerran "naiset" on "miehille", niin miten voi noin paljon ressata että ne "tytötkään" eivät halua sinua? Mikset osaa vastata tähän?
"Kyllä itse kiinnostun aikuisesta kolmikymppisestä ihanasta naisesta kun jostain 20v luuviulusta.. "
Eli kaikki 30-vuotiaat naiset ovat ihania naisia, mutta JOKAINEN parikymppinen on pissis ja luuviulu? :D Aika pimeää yleistystä, mutta ovathan viestisi muutenkin olleet ihan täyttä jargonia eikä niissä edes ole mitään järkeä. Oletko kehitysvammainen tai muuten jälkeenjäänyt? Se selittäisi tuon räyhäämisesi ja mustavalkoisen maailmankuvasi. Vai oletko saanut aivovaurion steroidien käytöstä?
- Pikkuhoro.
"Jätä nyt ne parikymppiset teinitytöt rauhaan siellä treffipalstalla ja pitäytykää niissä oman ikäluokkanne naisissa. Kolmikymppinen nainen on sitäpaitsi parhaimmillaan, ja luultavasti löytyy paljon enemmän yhteistä kuin jostain parikymppisestä nuoruudestaan nauttivasta tytöstä. Terveisin nuori 20-vuotias nainen joka ei jaksa enää katsella vanhempien miesten epätoivoisia yrityksiä saada itselleen pala nuoruutta takaisin. "
Pikkuh*ora on katkeraa ku ei saa iskettyä aikuista itelleen.- Jep!
"Eli kaikki 30-vuotiaat naiset ovat ihania naisia, mutta JOKAINEN parikymppinen on pissis ja luuviulu? :"
No yleensä kyllä menee näin 20v on aika lähellä amispissistä ja kyllä siltä suurin osa näyttää.
"Aika pimeää yleistystä, mutta ovathan viestisi muutenkin olleet ihan täyttä jargonia eikä niissä edes ole mitään järkeä."
Saahan täällä mielipiteitään esittää ja yleistin vaan asian joka monilla tiedossa muutenkin jo. Et taida vain tykätä kun sen kerroin. Jos tässä ei ole järkeä niin onko muiden?
" Oletko kehitysvammainen tai muuten jälkeenjäänyt? Se selittäisi tuon räyhäämisesi ja mustavalkoisen maailmankuvasi. Vai oletko saanut aivovaurion steroidien käytöstä? "
En ole :)
En ole myöskään saanut aivovauriota ja mahdotontahan se olisi steroidien avulla saadakaan.
Kiukkuiset kommenttisi voisivat ainakin selittää sen, että sinua ärsyttää omat mielipiteeni ja et hillitse itseäsi.
- mies yli 30
20 kymppisten liha ei ole niin kulunutta kuin 30 kymppisten joten jatkossakin aion naida vaan 20 kymppisiä
- hjkjhkjhkjhk
No ei hellvetissä kiinnosta mikää 20v kakara. Itsellä ikää 35v ja kolmekymppiset kiikarissa...
- Pervot yöks
HELV***N HIENOA NUORET NAISET, KUN ETTE ALISTU NOILLE ELÄHTÄNEILLE PERVOILLE!!!
Täytyy olla päässä vikaa kun kuvittelee olevansa joku "saalis" nuorelle, kauniille naiselle, jolla elämä on vielä edessä!
JÄTTÄKÄÄ PERVOT LAPSET JA NUORET RAUHAAN!!!
T. Äiti- hjkhjkjhkhjkj
¨Niinpä. Esim elastinen on 33v elähtänyt vanha äijä.
http://is11.snstatic.fi/img/978/1288441363383.jpeg
Mutta tuskin Elastistakaan kiinnostaa jotkut 20v pissiskakarat kun on jo aikuista naistakin tarjolla... - tällaista täällä
Heh heh, 20-vuotias ei ole enää lapsi tai nuori, no nuori aikuinen mutta mikä siinä on ongelma? Ja pervoa se ei ainakaan ole jos 30-vuotias katselee 20-vuotiaita, aikuisia ihmisiä. Kannattaisi varmaan rauhoittua välillä ja keskittyä johonkin muuhun jossa saa jotain aikaan.
- gsfdfgsdfg
tällaista täällä kirjoitti:
Heh heh, 20-vuotias ei ole enää lapsi tai nuori, no nuori aikuinen mutta mikä siinä on ongelma? Ja pervoa se ei ainakaan ole jos 30-vuotias katselee 20-vuotiaita, aikuisia ihmisiä. Kannattaisi varmaan rauhoittua välillä ja keskittyä johonkin muuhun jossa saa jotain aikaan.
"Heh heh, 20-vuotias ei ole enää lapsi tai nuori, no nuori aikuinen mutta mikä siinä on ongelma? "
Juuri näin. Ja sitä paitsi netissä varmaan puolella parikymppisistä ihannekumppanin ikäkriteeri ulottuu 30 v asti. Tietysti aina on niitäkin joille jo kahden vuoden ikäero on liikaa.
- raipe8
Hmm. Kymmenen vuoden ikäero? Ei tuo nyt ole pahakaan, kun parikymppisenä alkaa olla pahimmat teinidraamailut takana (otsalohkot "kypsyvät" keskimäärin 25-vuoden ikään mennessä).
Ei se ikä, vaan ne yhdistävät tekijät. Niitä voi löytyä iästä huolimatta. Olkoot toinen sitten vanhempi tai nuorempi.
Kiitos terveellisten elämäntapojen, itse olen ikäistäni paremmassa kunnossa ja nuoremman seuran hankkiminen ei ole sitäkään kautta ongelma, jos vain löytyy yhteistä rajapintaa ja kemiaa. Minulle kävisi vanhempikin seura tietysti samoin kriteerein, mutta valitettavan usein on niin, ettei yli kolmekymppinen nainen ole enää fyysisesti viehättävä. Voisi olla tietysti viehättävä, mutta usein ovat alkoholi, liikunnan puute ja huonot ravintotottumukset sitten ehtineet tehdä valitettavan tehtävänsä. Minulla on kaunis vartalo, joten miksi en vaatisi sitä kumppaniltani.
Tietenkin ymmärrän, jos rasvaiset, läskit ällösedät ällöttävät siinä, missä rasvaiset, läskit ja karvaiset ällötäditkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774