Onko kokemuksia työn laadusta hygieniasta ?
Siellä aika monta tyyppiä, kuka tekee parasta jälkeä ?
Kiitos avusta!
legacy tattoo
4
1246
Vastaukset
- ??????
Tarkoitus olisi suunnitella tatuointi alusta asti. Kenellä tässä liikkeessä riittää mielenkiintoa ja rahkeita ison tatuoinnin suunnitteluun ?
- fhsi.h
Paikka ei oikein vakuuttanut. Se yleisilme. Ei tuntunut oikein asiaan perehtyneeltä studiolta. Hyvä kun edes löysin.
- kyi
Huippu tekijöitä. Jos tuollainen old schooli innostaa niin sinne.
Eli kuten aina kantsii valita mesta haluamansa kuvan tyylin mukaan.
Vaikka taitoa yleisesti löytyy ei välttämättä innostusta ja taitoa just sun haluamaasi kuvaan. Puskaradio siis se nettisaitti auki ja tutkaile mestojen sivuja tehdyistä kuvista, niin tyyliseikat havaitsee helposti. - go for it
kyi kirjoitti:
Huippu tekijöitä. Jos tuollainen old schooli innostaa niin sinne.
Eli kuten aina kantsii valita mesta haluamansa kuvan tyylin mukaan.
Vaikka taitoa yleisesti löytyy ei välttämättä innostusta ja taitoa just sun haluamaasi kuvaan. Puskaradio siis se nettisaitti auki ja tutkaile mestojen sivuja tehdyistä kuvista, niin tyyliseikat havaitsee helposti.Otin kuvan vuonna 2008, simppeli teksti mutta tyytyväinen kaikinpuolin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968