DreamHair - KOKEMUKSIA

jjennin

Heippa,

olen täällä lueskellut palstojanne ja täällä näyttäisi olevan myös järkeviä keskustelijoita ja ihmisiä joilla todella kokemusta tavalla tai toisella geeli kynsistä. Olen itse jo ties kuinka kauan käynyt kynteni laitatuttamassa kynsi salongissa ja olen geeli kynsiin ollut lopen tyytyväinen! Näinpä syntyi kiinnostukseni ruveta itse tekemään omat kynteni. Katselin useaan otteeseen näitä mainostamianne paketteja sun muita web saitteja saksasta mutta ne eivät sytyttäneet.

Joten siirryin DreamHairin sivuille, sivuilta löytyi mukava n. 250, € hintainen valmis paketti mutta päädyin sitten kumminkin omien tarpeideni mukaan räätälöimään itselleni mieleisen paketin lisäillén sinne mm. 90€ parempi tehoisen uv uunin! Nyt paketilla olisi hintaa se 308,€ mutta onhan sekin jonkinlainen sijoitus ja ennen tilauksen vahvistamista haluaisin kuulla kokemuksianne kyseisestä paikasta!

Haluaisin tietää onko geelit ihan ok, millaiset postikustannukset, ja missä ajassa tullut sitten perille maksusta? Myös muuta asiallista, ja asiaan kuuluvaa keskustelua saapi toki käydä!

8

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isabellaah

      Hei!

      Ajattelin kans tilata tuolta Dreamhairista tuon Finailly aloituspaketin. En haluaisi kuitenkaan heittää rahojani suoraan pöntöstä alas ja siksi googletin Finailly hakusanalla. Löysin Finailly-geelien maahantuojan ja ajattelin soittaa huomenna ja kysyä siitä uv-uunista sekä geeleistä.

      • jjennin

        Okei, no mut hei kiva juttu jos viittisit laitella vaikka tänne mitä tuleepi vastaukseksi? =) Olisi mukava turvallisin mielin lähettää tilausta eikä tulla huijatuksi! Tosin mä itse vaihoin uunin tohon 90€ euron 36Wattiseen laitteeseen joka tuntu olevan tehokkaampi kuin tuo pakettiin kuuluva. Muuten aika lailla samat tuotteet mulla tilaukseen tulos kuin tuossa 250€ paketissa mutta joitain lisäyksiä kuten rannetuki ja enemmän viiloja ja pumppupullot! =)

        Heiltä näytti olevan se puhdistus aine jolla pyyhitaan ylimääräinen geeli pinnalta pois niin lopussa.. Löytyskö apteekista jotain vastaavaa?


    • jadoree

      Moikka!

      Mulla on hankittu ensimmäisen ja viimeisen kerran pidennyhiukset Dreamhairista. Hiukset lähtevät irti silikoninauhoista ja olen reklamoinut tämän jo monta viikkoa sitten ilman ratkaisua heidän osaltaan. Pidennyshiusten hiustenlähdön määrä on JÄRKYTTÄVÄ (=normaalista poikkeava) ja vastaukseksi Dreamhairilta olen saanut vain "pidennyshiuksista lähtee aina hiuksia, sille ei voi mitään." Asiakaspalvelu on huonoa ja asiantuntematonta, epäammattimaista. En suosittele.

      • jjennin

        jadoree, kiitos kommentistasi! Olen kuullut kyllä hiukka enemmänkin niin huonoa kuin hyvääkin kommenttia koskienhiustenpidennystä. Ja itse en niitä käyttäisi kuin laitettuna kampaamossa. Kynsistä tosin en ole kuullut yhtään mitään. Ja vaikuttaisi siltä että olisivat ihan kelpo tuotteita. En ole kuitenkaan löytänyt vastaavaa nettimyymälää josta saisi laadajalla valikoimalla varustettuna vaikka mitä! Itse löysin kaiken tarpeellisen tuolta, paitsi desinfiointi aineet (hankin apteekista) ja hedelmätarrat. Täytyy viellä katsella. Saksasta en ole tilaamassa yhtään mitään.


      • ...
        jjennin kirjoitti:

        jadoree, kiitos kommentistasi! Olen kuullut kyllä hiukka enemmänkin niin huonoa kuin hyvääkin kommenttia koskienhiustenpidennystä. Ja itse en niitä käyttäisi kuin laitettuna kampaamossa. Kynsistä tosin en ole kuullut yhtään mitään. Ja vaikuttaisi siltä että olisivat ihan kelpo tuotteita. En ole kuitenkaan löytänyt vastaavaa nettimyymälää josta saisi laadajalla valikoimalla varustettuna vaikka mitä! Itse löysin kaiken tarpeellisen tuolta, paitsi desinfiointi aineet (hankin apteekista) ja hedelmätarrat. Täytyy viellä katsella. Saksasta en ole tilaamassa yhtään mitään.

        Mä tilasin lokakuussa 2010 geelikynsitarvikkeet erikseen, ihan siitä syystä että sain isommat purkit geeliä ja paremman uunin muutaman euron kalliimmalla hinnalla, jätin tosin itelleni tarpeettomia tuotteita siitä pois. Oon tehny kynsiä pääasiassa vaan itelleni ja mulla ne on pysyny kyllä hyvin sen 4 viikkoa, mutta ku kaverille tein niin sillä ei pysyny. Oon tyytyväinen hinta-laatu suhteeseen. Se uuni alotuspakkauksessa on huono, joten kannattais ite räätälöidä paketti jos vaan osaa ja ottaa siihen oikeesti kunnon uuni (esim 36W).


    • Kooo10

      Asiakaspalvelu noilla on ihan järkyn huonoa. En voi suositella kenellekään sillä jos ongelmia tilauksen kanssa tulee ei niihin osata asiallisesti suhtautua!

    • Öqelle

      Dreamhairin pidennyksistä taitaa tuota hiusta irrota aikatavalla. Kaverillani ainakin clip oneista irtosi tukoittain hiuksia ja omistani (Jotka EI ole Dreamhairilta) on lähtenyt muutamia hiuksia pesun ja harjauksen yhteydessä: Laatu erot on todella silmiinpistävän suuret ja tämän takia en suosittele laittamaan rahoja Dreamhair pidennyksiin. Huonoja kokemuksia siis.

    • äkljhtttttt

      onks viel kokemuksii dream hair kynsistä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3578
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      197
      1672
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1327
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      146
      1208
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      855
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      52
      821
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      820
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      809
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe