Tatuointiliike pieksämäki.

Ruis

löytyykö pieksämäellä ammattitaitoista tatuoinnin tekijää.? His master's tattoon sivuilla oli, että liike löytyis, mutta tarkkaa osoitetta ei siitinä mainittu.Eli jos joku tietää liikkeen sijainnin ja tarkan osoitteen olisin kiitollinen.(ja muutenkin kommentit liikkeestä ovat tervetulleita.) Olen piakkoin muuttamassa pieksämäelle ja hyvä tatuointipaikka ja tekijä olisi hakusessa. Tarvittaessa tietysti voi ajella jyväskylään kuvaa tekemään, kun siellä ainakin vaihtoehtoja löytyy.

15

4727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hookah

siinä tikankadulla,numeroa en muista mutta torilta(mistä vaan keskustasta) kävelee siihen viis minuuttia.
      on auki ajanvarauksella vaan.
      pena tekee kuvia siel ja sit se toinen heppu jonka nimee en muista.
      pena on tehny mulle muutamia kuvia ja jälki on ihan ok. siit toisesta en tiedä.
      mutta ainahan voit tulla mun liikkeeseen....

• tatuoinnit sitten jossain yksityisasunnossa, kun en mitään liikettä ole Tikan kadulla huomannut vaikka päästä päähän olen sen kävellyt. Itse otan kuvat mielummin liikkeessä ja tuntuu hieman oudolta soitella ja varata aikaa, kun ei edes tiedä missä niitä kuvia oikeesti tehdään.. No onneksi vaihtoehtoja löytyy jyväskylästä, joensuusta, mikkelistä ja savonlinnastakin..Tosin tuo jyväskylä ja joensuu kiinnostais eniten.

• hookah
        Ruis kirjoitti:

tatuoinnit sitten jossain yksityisasunnossa, kun en mitään liikettä ole Tikan kadulla huomannut vaikka päästä päähän olen sen kävellyt. Itse otan kuvat mielummin liikkeessä ja tuntuu hieman oudolta soitella ja varata aikaa, kun ei edes tiedä missä niitä kuvia oikeesti tehdään.. No onneksi vaihtoehtoja löytyy jyväskylästä, joensuusta, mikkelistä ja savonlinnastakin..Tosin tuo jyväskylä ja joensuu kiinnostais eniten.

siinä on liike ihan siinä haaviston autokoulun luokan vieressä.siin yhessä kerrostalossa alakerran kulmassa.
        ja teenhän minäkin kuvat yksityisasunnossa.tosin on ihan oma huone sitä varten eli eipä "oikeasta" studiosta eroa.

• hookah
        hookah kirjoitti:

siinä on liike ihan siinä haaviston autokoulun luokan vieressä.siin yhessä kerrostalossa alakerran kulmassa.
        ja teenhän minäkin kuvat yksityisasunnossa.tosin on ihan oma huone sitä varten eli eipä "oikeasta" studiosta eroa.

on se liike, en oo varma onko siin nyt tarroja ikkunassa.
        http://maps.google.fi/maps/ms?f=q&source=s_q&hl=fi&geocode=&q=pieksämäki&g=Helsinki, Finland&ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=115637347689563962855.000450ab89251adb6e9a9&sll=60.176362,24.950249&sspn=0.494482,1.783905&ll=62.298222,27.16059&spn=0.001796,0.006968&t=h&z=18&layer=c&cbll=62.298137,27.160586&panoid=AaIQMqlFEiI9hw2au8rJow&cbp=12,248.87,,0,8.68

• hookah kirjoitti:

on se liike, en oo varma onko siin nyt tarroja ikkunassa.
        http://maps.google.fi/maps/ms?f=q&source=s_q&hl=fi&geocode=&q=pieksämäki&g=Helsinki, Finland&ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=115637347689563962855.000450ab89251adb6e9a9&sll=60.176362,24.950249&sspn=0.494482,1.783905&ll=62.298222,27.16059&spn=0.001796,0.006968&t=h&z=18&layer=c&cbll=62.298137,27.160586&panoid=AaIQMqlFEiI9hw2au8rJow&cbp=12,248.87,,0,8.68

kartasta. Selkeytti heti sijaintia. Pitääpä käydä katsastamassa paikka.

• hookah
        Ruis kirjoitti:

kartasta. Selkeytti heti sijaintia. Pitääpä käydä katsastamassa paikka.

eipä mitään,ole hyvä.
        niillä on sitttten aika kovat hinnat,varaudu siihen.eikä jälkikään ole aina ihan priimaa.
        yhen penan tekemän oon joutunut värittämään uudelleen.ei varmaan ollu penalla hyvä päivä....

• hookah kirjoitti:

eipä mitään,ole hyvä.
        niillä on sitttten aika kovat hinnat,varaudu siihen.eikä jälkikään ole aina ihan priimaa.
        yhen penan tekemän oon joutunut värittämään uudelleen.ei varmaan ollu penalla hyvä päivä....

ole niin kiire kuvan ottamisessa, että kerkii etsiä hinnaltaan ja tasoltaan miellyttävää paikkaa..

• Anonyymi
        hookah kirjoitti:

eipä mitään,ole hyvä.

Höpö höpö😂👍

• Anonyymi
        hookah kirjoitti:

tehäänkö siel lävistyksii

• Tatuointi pilalla

Hes tattoo tekee aika huonoa jälkeä

• huonotatuointi

Olen samaa mieltä tekee huonoa jälkeä enkä mene toista kertaa,on niitä parempiakin paikkoja

• Anonyymi

Ei todella tee!

• tatskakuume

Tietääkö kukaan ketään yksityistä joka tekee tatuointeja pieksämäellä? :)

• Anonyymi

HesTattoo !!

• Anonyymi

Olet aivan oikeassa marko heiskanen pieksämäen hestattoo omistaja on huono tatuointi työ jälki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2463
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1743
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1054
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      295
      1022
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      982
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      854
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      759
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      745
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      728
    Aihe