Tatuointiliike pieksämäki.

Ruis

löytyykö pieksämäellä ammattitaitoista tatuoinnin tekijää.? His master's tattoon sivuilla oli, että liike löytyis, mutta tarkkaa osoitetta ei siitinä mainittu.Eli jos joku tietää liikkeen sijainnin ja tarkan osoitteen olisin kiitollinen.(ja muutenkin kommentit liikkeestä ovat tervetulleita.) Olen piakkoin muuttamassa pieksämäelle ja hyvä tatuointipaikka ja tekijä olisi hakusessa. Tarvittaessa tietysti voi ajella jyväskylään kuvaa tekemään, kun siellä ainakin vaihtoehtoja löytyy.

15

5033

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hookah

siinä tikankadulla,numeroa en muista mutta torilta(mistä vaan keskustasta) kävelee siihen viis minuuttia.
      on auki ajanvarauksella vaan.
      pena tekee kuvia siel ja sit se toinen heppu jonka nimee en muista.
      pena on tehny mulle muutamia kuvia ja jälki on ihan ok. siit toisesta en tiedä.
      mutta ainahan voit tulla mun liikkeeseen....

• tatuoinnit sitten jossain yksityisasunnossa, kun en mitään liikettä ole Tikan kadulla huomannut vaikka päästä päähän olen sen kävellyt. Itse otan kuvat mielummin liikkeessä ja tuntuu hieman oudolta soitella ja varata aikaa, kun ei edes tiedä missä niitä kuvia oikeesti tehdään.. No onneksi vaihtoehtoja löytyy jyväskylästä, joensuusta, mikkelistä ja savonlinnastakin..Tosin tuo jyväskylä ja joensuu kiinnostais eniten.

• hookah
        Ruis kirjoitti:

tatuoinnit sitten jossain yksityisasunnossa, kun en mitään liikettä ole Tikan kadulla huomannut vaikka päästä päähän olen sen kävellyt. Itse otan kuvat mielummin liikkeessä ja tuntuu hieman oudolta soitella ja varata aikaa, kun ei edes tiedä missä niitä kuvia oikeesti tehdään.. No onneksi vaihtoehtoja löytyy jyväskylästä, joensuusta, mikkelistä ja savonlinnastakin..Tosin tuo jyväskylä ja joensuu kiinnostais eniten.

siinä on liike ihan siinä haaviston autokoulun luokan vieressä.siin yhessä kerrostalossa alakerran kulmassa.
        ja teenhän minäkin kuvat yksityisasunnossa.tosin on ihan oma huone sitä varten eli eipä "oikeasta" studiosta eroa.

• hookah
        hookah kirjoitti:

siinä on liike ihan siinä haaviston autokoulun luokan vieressä.siin yhessä kerrostalossa alakerran kulmassa.
        ja teenhän minäkin kuvat yksityisasunnossa.tosin on ihan oma huone sitä varten eli eipä "oikeasta" studiosta eroa.

on se liike, en oo varma onko siin nyt tarroja ikkunassa.
        http://maps.google.fi/maps/ms?f=q&source=s_q&hl=fi&geocode=&q=pieksämäki&g=Helsinki, Finland&ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=115637347689563962855.000450ab89251adb6e9a9&sll=60.176362,24.950249&sspn=0.494482,1.783905&ll=62.298222,27.16059&spn=0.001796,0.006968&t=h&z=18&layer=c&cbll=62.298137,27.160586&panoid=AaIQMqlFEiI9hw2au8rJow&cbp=12,248.87,,0,8.68

• hookah kirjoitti:

on se liike, en oo varma onko siin nyt tarroja ikkunassa.
        http://maps.google.fi/maps/ms?f=q&source=s_q&hl=fi&geocode=&q=pieksämäki&g=Helsinki, Finland&ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=115637347689563962855.000450ab89251adb6e9a9&sll=60.176362,24.950249&sspn=0.494482,1.783905&ll=62.298222,27.16059&spn=0.001796,0.006968&t=h&z=18&layer=c&cbll=62.298137,27.160586&panoid=AaIQMqlFEiI9hw2au8rJow&cbp=12,248.87,,0,8.68

kartasta. Selkeytti heti sijaintia. Pitääpä käydä katsastamassa paikka.

• hookah
        Ruis kirjoitti:

kartasta. Selkeytti heti sijaintia. Pitääpä käydä katsastamassa paikka.

eipä mitään,ole hyvä.
        niillä on sitttten aika kovat hinnat,varaudu siihen.eikä jälkikään ole aina ihan priimaa.
        yhen penan tekemän oon joutunut värittämään uudelleen.ei varmaan ollu penalla hyvä päivä....

• hookah kirjoitti:

eipä mitään,ole hyvä.
        niillä on sitttten aika kovat hinnat,varaudu siihen.eikä jälkikään ole aina ihan priimaa.
        yhen penan tekemän oon joutunut värittämään uudelleen.ei varmaan ollu penalla hyvä päivä....

ole niin kiire kuvan ottamisessa, että kerkii etsiä hinnaltaan ja tasoltaan miellyttävää paikkaa..

• Anonyymi
        hookah kirjoitti:

eipä mitään,ole hyvä.

Höpö höpö😂👍

• Anonyymi
        hookah kirjoitti:

tehäänkö siel lävistyksii

• Tatuointi pilalla

Hes tattoo tekee aika huonoa jälkeä

• huonotatuointi

Olen samaa mieltä tekee huonoa jälkeä enkä mene toista kertaa,on niitä parempiakin paikkoja

• Anonyymi

Ei todella tee!

• tatskakuume

Tietääkö kukaan ketään yksityistä joka tekee tatuointeja pieksämäellä? :)

• Anonyymi

HesTattoo !!

• Anonyymi

Olet aivan oikeassa marko heiskanen pieksämäen hestattoo omistaja on huono tatuointi työ jälki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      383
      8436
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2800
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1142
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      988
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      903
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      886
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      863
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      806
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      792
    Aihe