löytyykö pieksämäellä ammattitaitoista tatuoinnin tekijää.? His master's tattoon sivuilla oli, että liike löytyis, mutta tarkkaa osoitetta ei siitinä mainittu.Eli jos joku tietää liikkeen sijainnin ja tarkan osoitteen olisin kiitollinen.(ja muutenkin kommentit liikkeestä ovat tervetulleita.) Olen piakkoin muuttamassa pieksämäelle ja hyvä tatuointipaikka ja tekijä olisi hakusessa. Tarvittaessa tietysti voi ajella jyväskylään kuvaa tekemään, kun siellä ainakin vaihtoehtoja löytyy.
Tatuointiliike pieksämäki.
15
4584
Vastaukset
- hookah
siinä tikankadulla,numeroa en muista mutta torilta(mistä vaan keskustasta) kävelee siihen viis minuuttia.
on auki ajanvarauksella vaan.
pena tekee kuvia siel ja sit se toinen heppu jonka nimee en muista.
pena on tehny mulle muutamia kuvia ja jälki on ihan ok. siit toisesta en tiedä.
mutta ainahan voit tulla mun liikkeeseen....tatuoinnit sitten jossain yksityisasunnossa, kun en mitään liikettä ole Tikan kadulla huomannut vaikka päästä päähän olen sen kävellyt. Itse otan kuvat mielummin liikkeessä ja tuntuu hieman oudolta soitella ja varata aikaa, kun ei edes tiedä missä niitä kuvia oikeesti tehdään.. No onneksi vaihtoehtoja löytyy jyväskylästä, joensuusta, mikkelistä ja savonlinnastakin..Tosin tuo jyväskylä ja joensuu kiinnostais eniten.
- hookah
Ruis kirjoitti:
tatuoinnit sitten jossain yksityisasunnossa, kun en mitään liikettä ole Tikan kadulla huomannut vaikka päästä päähän olen sen kävellyt. Itse otan kuvat mielummin liikkeessä ja tuntuu hieman oudolta soitella ja varata aikaa, kun ei edes tiedä missä niitä kuvia oikeesti tehdään.. No onneksi vaihtoehtoja löytyy jyväskylästä, joensuusta, mikkelistä ja savonlinnastakin..Tosin tuo jyväskylä ja joensuu kiinnostais eniten.
siinä on liike ihan siinä haaviston autokoulun luokan vieressä.siin yhessä kerrostalossa alakerran kulmassa.
ja teenhän minäkin kuvat yksityisasunnossa.tosin on ihan oma huone sitä varten eli eipä "oikeasta" studiosta eroa. - hookah
hookah kirjoitti:
siinä on liike ihan siinä haaviston autokoulun luokan vieressä.siin yhessä kerrostalossa alakerran kulmassa.
ja teenhän minäkin kuvat yksityisasunnossa.tosin on ihan oma huone sitä varten eli eipä "oikeasta" studiosta eroa.on se liike, en oo varma onko siin nyt tarroja ikkunassa.
http://maps.google.fi/maps/ms?f=q&source=s_q&hl=fi&geocode=&q=pieksämäki&g=Helsinki, Finland&ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=115637347689563962855.000450ab89251adb6e9a9&sll=60.176362,24.950249&sspn=0.494482,1.783905&ll=62.298222,27.16059&spn=0.001796,0.006968&t=h&z=18&layer=c&cbll=62.298137,27.160586&panoid=AaIQMqlFEiI9hw2au8rJow&cbp=12,248.87,,0,8.68 hookah kirjoitti:
on se liike, en oo varma onko siin nyt tarroja ikkunassa.
http://maps.google.fi/maps/ms?f=q&source=s_q&hl=fi&geocode=&q=pieksämäki&g=Helsinki, Finland&ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=115637347689563962855.000450ab89251adb6e9a9&sll=60.176362,24.950249&sspn=0.494482,1.783905&ll=62.298222,27.16059&spn=0.001796,0.006968&t=h&z=18&layer=c&cbll=62.298137,27.160586&panoid=AaIQMqlFEiI9hw2au8rJow&cbp=12,248.87,,0,8.68kartasta. Selkeytti heti sijaintia. Pitääpä käydä katsastamassa paikka.
- hookah
Ruis kirjoitti:
kartasta. Selkeytti heti sijaintia. Pitääpä käydä katsastamassa paikka.
eipä mitään,ole hyvä.
niillä on sitttten aika kovat hinnat,varaudu siihen.eikä jälkikään ole aina ihan priimaa.
yhen penan tekemän oon joutunut värittämään uudelleen.ei varmaan ollu penalla hyvä päivä.... hookah kirjoitti:
eipä mitään,ole hyvä.
niillä on sitttten aika kovat hinnat,varaudu siihen.eikä jälkikään ole aina ihan priimaa.
yhen penan tekemän oon joutunut värittämään uudelleen.ei varmaan ollu penalla hyvä päivä....ole niin kiire kuvan ottamisessa, että kerkii etsiä hinnaltaan ja tasoltaan miellyttävää paikkaa..
- Anonyymi
hookah kirjoitti:
eipä mitään,ole hyvä.
yhen penan tekemän oon joutunut värittämään uudelleen.ei varmaan ollu penalla hyvä päivä....Höpö höpö😂👍
- Anonyymi
hookah kirjoitti:
ja teenhän minäkin kuvat yksityisasunnossa.tosin on ihan oma huone sitä varten eli eipä "oikeasta" studiosta eroa.tehäänkö siel lävistyksii
- Tatuointi pilalla
Hes tattoo tekee aika huonoa jälkeä
- huonotatuointi
Olen samaa mieltä tekee huonoa jälkeä enkä mene toista kertaa,on niitä parempiakin paikkoja
- Anonyymi
Ei todella tee!
- tatskakuume
Tietääkö kukaan ketään yksityistä joka tekee tatuointeja pieksämäellä? :)
- Anonyymi
HesTattoo !!
- Anonyymi
Olet aivan oikeassa marko heiskanen pieksämäen hestattoo omistaja on huono tatuointi työ jälki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379