Puumaäitikö?

Anna_P

Olen ajautunut aika ongelmalliseen tilanteeseen. Mistähän alottaisi purkamaan. Olen siis 38 vuotias yh-äiti. Poikani meni juuri armeijaan ja päädyin hänen parhaan ystävänsä kanssa sänkyyn. Olin jo aikaisemminkin huomaavinani hänen meillä käydessään hänen hieman flirttailevan minulle ja taisin vastatakin niihin hieman. Nyt pojan mentyä armeijaan törmäsimme lähiöpubissa juttelimme niitä näitä ja illan edetessä ja tuoppien tyhjetessä hän kertoi himoinneensa minua jo pidemmän aikaa. Olin ollut jo useamman kuukauden puutteessa ja alkoholin vaikutuksesta ei hänen ystävyytensä poikani kanssa enää haitannut. Sängyssä hän oli hyvä vaikka tietääkseni hänellä ei juuri tyttöystäviä ole ollut.

Nyt hän sitten haluaisi viettää yhteisen viikonlopun ja olen vähän kahden vaiheilla. Toisaalta vahinko on jo tapahtunut, mutta uskallanko antaa asioiden edetä. Jotkut ystävättäristäni kehoittavat jatkamaan, koska ei koskaan tiedä mistä onni löytyy ja toiset taas kehottavat lopettamaan ihan vain poikani tähden ja ikäerokaan ei taida olla heille mieleen.

Mitä siis tehdä? Onko kenelläkään vastaavasta kokemusta?

298

32549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm..

      Ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta tarinasi herätti ajatuksia.
      Kun mietit nyt, selvinpäin ja jalat maassa ja aikuisena naisena, mitä koet saavasi poikasi ikäiseltä pojalta muuta kuin seksipalveluja ja imartelevaa huomiota, niin miltä susta tuntuu, riittääkö se sulle itsellesi? Ja miten pitkälle se riittää? Missä sulla tulee vastaan raja jota et ole valmis ylittämään? Vai onko sitä rajaa vielä olemassakaan?
      Sä olet jo elämää kokenut ihminen ja osaat jo vastata tuollaisiin kysymyksiin, jotka väistämättäkin tulevat eteen jos tuo juttu jatkuu. Jos sinä suostut jatkamaan sitä, nyt viikonlopun yli ja sitten ja sitten....

      Sit on vielä sen pojankin tunteet. Entäs jos hän todellakin rakastuu sinuun? Sehän on täysin mahdollista. Mutta silloinkin sinä olet se jonka pitää tehdä päätös siitä jatkuuko se eteneminen vaiko ei. Hänhän on varma siitä, että onnistuu missä vaan. Se kuuluu nuoruuteen ja kokemattomuuteenkin.
      Ja sun on myös valmistauduttava jo nyt vastaanottamaan poikasi reaktio jos ja kun hän kuulee teistä. Siitä vastuusta sä et tule pääsemään vaikka mitä tekisit. Meneekö pojilla ystävyys jos sun ja sen ystäväpojan suhde ei toimi ja se poika ottaa siitä nokkiinsa...

      • Anna_P

        No, mennään puhumaan tää selväksi mökille hänen kanssaan. Enköhän saa pidettyä aisoissa jos alkaa lähentelemään. :)


      • Höpö höpö
        Anna_P kirjoitti:

        No, mennään puhumaan tää selväksi mökille hänen kanssaan. Enköhän saa pidettyä aisoissa jos alkaa lähentelemään. :)

        Tuo on kyllä lapsellinen ajatus. Nuoremman hemmon huomio on sulle kuitenkin niin hyräilyttävää, että jos lähdet mökille hänen kanssaan, tiedät jo itsekin, miten siinä käy. Eli olet siis jo päättänyt jatkaa suhdetta - ainakin vielä mökkireissun ajan? Mitäpä sitä sitten täällä kyselemään. Omapa on mokasi.

        Jos oikeasti haluat toimia oikein, kieltäydyt mökkireissusta ja lopetat suhteen ihan vaikka puhelimitse etkä tapaa poikaa enää kahden kesken. Jos nuorta haluat, niin iske nyt edes joku muu, kuin poikasi paras ystävä, kyllä niitä halukkaita löytyy. Ei tuossa kuitenkaan ole mitään mahdollisuutta mihinkään kauniiseen lopputulokseen.


      • optitar
        Höpö höpö kirjoitti:

        Tuo on kyllä lapsellinen ajatus. Nuoremman hemmon huomio on sulle kuitenkin niin hyräilyttävää, että jos lähdet mökille hänen kanssaan, tiedät jo itsekin, miten siinä käy. Eli olet siis jo päättänyt jatkaa suhdetta - ainakin vielä mökkireissun ajan? Mitäpä sitä sitten täällä kyselemään. Omapa on mokasi.

        Jos oikeasti haluat toimia oikein, kieltäydyt mökkireissusta ja lopetat suhteen ihan vaikka puhelimitse etkä tapaa poikaa enää kahden kesken. Jos nuorta haluat, niin iske nyt edes joku muu, kuin poikasi paras ystävä, kyllä niitä halukkaita löytyy. Ei tuossa kuitenkaan ole mitään mahdollisuutta mihinkään kauniiseen lopputulokseen.

        Pessimisti sanoo ei mahdollisuutta, optimisti = minä näen mahdollisuuden kauniiseenkin lopputulokseen.

        Miltei viisikymmisenä tunnen pariskuntia missä nainen yli kaksikymmentä vuotta vanhempi, lähipiirissä pariskunnalla 22 vuotta ikäeroa ja ovat olleet yhdessä avoliitossa jo 17 vuotta.


      • sussu.

        anna palaa vaan,olen kade sulle....


      • vallan kukkuloilla

        Niinhän sitä helposti käynee kun pyytää lykkäystä armejasta.


      • ...
        optitar kirjoitti:

        Pessimisti sanoo ei mahdollisuutta, optimisti = minä näen mahdollisuuden kauniiseenkin lopputulokseen.

        Miltei viisikymmisenä tunnen pariskuntia missä nainen yli kaksikymmentä vuotta vanhempi, lähipiirissä pariskunnalla 22 vuotta ikäeroa ja ovat olleet yhdessä avoliitossa jo 17 vuotta.

        Ovatko näiden pariskuntien miespuoliset nuorukaiset kenties tämän naisen pojan parhaita ystäviä..?? Kuinkahan monta kaunista ja onnellista loppua on tällaisessa tilanteessa, ja kuinka monella on vielä hyvät suhteet poikaansa..?

        Suosittelisin aloittajalle tekemään lopun tällaisesta hetken huumasta ja ajattelemaan kuin aikuinen; lopetat tämän nuoren tapailun jos sinua yhtään kiinnostaa poikasi tunteet ja todellakin etsit jotain muuta seuraa hyvä ihminen.


      • toinen sussu
        sussu. kirjoitti:

        anna palaa vaan,olen kade sulle....

        Tuoko on kommentti aikuiselta ihmiseltä... noin sanoo itserakas ihminen. Ei taida sua paljon muiden tunteet kiinnostaa


      • nhhg
        ... kirjoitti:

        Ovatko näiden pariskuntien miespuoliset nuorukaiset kenties tämän naisen pojan parhaita ystäviä..?? Kuinkahan monta kaunista ja onnellista loppua on tällaisessa tilanteessa, ja kuinka monella on vielä hyvät suhteet poikaansa..?

        Suosittelisin aloittajalle tekemään lopun tällaisesta hetken huumasta ja ajattelemaan kuin aikuinen; lopetat tämän nuoren tapailun jos sinua yhtään kiinnostaa poikasi tunteet ja todellakin etsit jotain muuta seuraa hyvä ihminen.

        agreed! oksettava ajatus. se on sun poikas ystävä!


      • ÄITI 84

        sIIS MITÄ,JOS OLET PUUTTEESSA NIINKUIN KERROIT,NI EIKÖ BUBISTA SAA IKÄISTÄSI???!!!OKSETTAAA TOUHUSI!!!!TEET ITSESTÄSI HALVAN POIKASI SILMISSÄ AIKUINEN JA VANHA NAINEN!!!!!!!!!


      • itekkin daiju
        optitar kirjoitti:

        Pessimisti sanoo ei mahdollisuutta, optimisti = minä näen mahdollisuuden kauniiseenkin lopputulokseen.

        Miltei viisikymmisenä tunnen pariskuntia missä nainen yli kaksikymmentä vuotta vanhempi, lähipiirissä pariskunnalla 22 vuotta ikäeroa ja ovat olleet yhdessä avoliitossa jo 17 vuotta.

        Tässä suhteessa nyt ei olekaan kyse ikäerosta, mikä nyt ei ole mikään taivastelun aihe vaan että mies on pojan paras kaveri. Voihan olla, että poika (jos on yhtä tyhmä kuin äitinsäkin) hyväksyy asian ja hänen mielestään on "okei" kun paras kaveri panee äitä. Mutta voinpa arvailla, että poika vetää aika pahat pultit asiasta. Ainakin jos mun kaverit kävis paneen äitiäni niin voihan vittu.

        Teidän ihmissuhdepaskajutut on välillä niinkun 14-vuotiaitten teinityttöjen jauhantaa. Jumankekka jos nelikymppinen ämmä sekaantuu poikansa parhaaseen kaveriin niin ei voi kuin nauraa ja toivoa, että hommat kosahtaa todella pahasti ja kaikille tulee selväksi millainen idiootti ämmä on.


      • PAHUUTTA TOI ON
        Höpö höpö kirjoitti:

        Tuo on kyllä lapsellinen ajatus. Nuoremman hemmon huomio on sulle kuitenkin niin hyräilyttävää, että jos lähdet mökille hänen kanssaan, tiedät jo itsekin, miten siinä käy. Eli olet siis jo päättänyt jatkaa suhdetta - ainakin vielä mökkireissun ajan? Mitäpä sitä sitten täällä kyselemään. Omapa on mokasi.

        Jos oikeasti haluat toimia oikein, kieltäydyt mökkireissusta ja lopetat suhteen ihan vaikka puhelimitse etkä tapaa poikaa enää kahden kesken. Jos nuorta haluat, niin iske nyt edes joku muu, kuin poikasi paras ystävä, kyllä niitä halukkaita löytyy. Ei tuossa kuitenkaan ole mitään mahdollisuutta mihinkään kauniiseen lopputulokseen.

        LOUKKAAMAAN KAVERIAAN OIKEIN KUNNOLLA SEN MUTSIN KAUTTA .


      • ÄLYÄ HOI
        sussu. kirjoitti:

        anna palaa vaan,olen kade sulle....

        LOUKATA TON OMAA POIKAANSA TOLLAI JA HÄPÄISTÄ ?? MUTSI SIINÄ HUORAA .


      • Liitukaltsi

        Ota vaan vastaan Jos on hyvät seksipalvelut,sittenkun olet "hieman jäähtynyt" ajattelet asioita uudelleen kaikessarauhassa.
        JK.älä kerro pojallesi mitään toistaiseksi.Se on iso kysymys mieti rauhassa.


      • J23

        Olette molemmat aikuisia, joten ei sillä mitään väliä ole. Olen kateellinen poikasi kaverille! T: J23


      • Pete-Turk
        ÄITI 84 kirjoitti:

        sIIS MITÄ,JOS OLET PUUTTEESSA NIINKUIN KERROIT,NI EIKÖ BUBISTA SAA IKÄISTÄSI???!!!OKSETTAAA TOUHUSI!!!!TEET ITSESTÄSI HALVAN POIKASI SILMISSÄ AIKUINEN JA VANHA NAINEN!!!!!!!!!

        Ei hän ole eka puuma joka tuhoo omilla puutteillaan perheen.Vaikka luulen et tässä on pari ahnetta paskaa mukana. T:Pete-Turku


      • Anonyymi
        ÄITI 84 kirjoitti:

        sIIS MITÄ,JOS OLET PUUTTEESSA NIINKUIN KERROIT,NI EIKÖ BUBISTA SAA IKÄISTÄSI???!!!OKSETTAAA TOUHUSI!!!!TEET ITSESTÄSI HALVAN POIKASI SILMISSÄ AIKUINEN JA VANHA NAINEN!!!!!!!!!

        Vähä samaa miettii mies 81 vaikka 12 vuotta menny sun kommentista


      • Anonyymi
        Pete-Turk kirjoitti:

        Ei hän ole eka puuma joka tuhoo omilla puutteillaan perheen.Vaikka luulen et tässä on pari ahnetta paskaa mukana. T:Pete-Turku

        ternaspierua . ternaspierus


    • Hah !

      Ikäsi huomioiden on kyllä aika säälittävää, että pistät asian alkoholin syyksi. Sillä lailla peitetään järjen ja ajattelukyvyn vähyys.

      • tosimies41

        Pitäkää hauskaa! Mitäs tota turhaan stressaamaan, sano vaan ett voit ryhtyy sen "fuckbuddyks" ilman sitoumuksia, mut ettei sit rupee rakastumaan suhun tai sä siihen tms. Siinä käy tolla ikäerolla huonosti kuitenkin. Ja vahinko on jo tapahtunu joten älä omalle pojalles selitä mitään ja käske jätkän pitää turpansa kiinni. "Mä nussin sun mutsia" jossain tilanteessa ei varmaan poikaas ilahduta, mut asia ei sille mitenkään kuulu.

        Mä näin märkiä unia yläasteikäisenä jostain 20v. vanhemmasta naisopesta ja oon sitä mieltä vieläkin et olis kyllä ollu tosi nastaa jos se olis käyttäny mua seksuaalisesti hyväkseen :)


      • Miksi ei pitäisi

        Nuori kundi polkee 38:sia kuin tulpatonta mopoa. Jä täti huutaa kuin oikohöylä. Sitten täti vielä kyselee että pitäiskö?


      • kokee
        tosimies41 kirjoitti:

        Pitäkää hauskaa! Mitäs tota turhaan stressaamaan, sano vaan ett voit ryhtyy sen "fuckbuddyks" ilman sitoumuksia, mut ettei sit rupee rakastumaan suhun tai sä siihen tms. Siinä käy tolla ikäerolla huonosti kuitenkin. Ja vahinko on jo tapahtunu joten älä omalle pojalles selitä mitään ja käske jätkän pitää turpansa kiinni. "Mä nussin sun mutsia" jossain tilanteessa ei varmaan poikaas ilahduta, mut asia ei sille mitenkään kuulu.

        Mä näin märkiä unia yläasteikäisenä jostain 20v. vanhemmasta naisopesta ja oon sitä mieltä vieläkin et olis kyllä ollu tosi nastaa jos se olis käyttäny mua seksuaalisesti hyväkseen :)

        ...or attityde?
        Isalläni ja äidilläni oli ikäeroa 29 v 8 kk. Olenko minä nyt sitten joku kummallisuus?
        Parhaat vanhemmat mitä olla saattoi! Vastuullisia, rakastavia, mutta ei määrääviä. Rajat rakkaudella!
        Kahden kauppa ja kolmannen korvapuu.
        Erittäin monet menestyneet (ei vain rahallisesti) ovat parisuhteessa suriakin ikäeroja kaihtamatta.
        Nyt olen parisuhteessa huomattavasti suuren ikäeromme haittaamatta.
        On "Hywää tarkoittawat" ystävämme asiasta huolissaan....
        Miksi taas kiinnitämme huomion siihen, miten joku nai ja kenen kanssa rakastelee?
        Muutoin ollaan kuin ellun kanat....
        Eiköös se entinenkin mies sanonut: "Heittäköön ekan kiven se joka ei ole asiaan potkaissut"?
        Mie olen! Ja taidan uusiakin. Yhteisesti sovittuna


      • kokee kirjoitti:

        ...or attityde?
        Isalläni ja äidilläni oli ikäeroa 29 v 8 kk. Olenko minä nyt sitten joku kummallisuus?
        Parhaat vanhemmat mitä olla saattoi! Vastuullisia, rakastavia, mutta ei määrääviä. Rajat rakkaudella!
        Kahden kauppa ja kolmannen korvapuu.
        Erittäin monet menestyneet (ei vain rahallisesti) ovat parisuhteessa suriakin ikäeroja kaihtamatta.
        Nyt olen parisuhteessa huomattavasti suuren ikäeromme haittaamatta.
        On "Hywää tarkoittawat" ystävämme asiasta huolissaan....
        Miksi taas kiinnitämme huomion siihen, miten joku nai ja kenen kanssa rakastelee?
        Muutoin ollaan kuin ellun kanat....
        Eiköös se entinenkin mies sanonut: "Heittäköön ekan kiven se joka ei ole asiaan potkaissut"?
        Mie olen! Ja taidan uusiakin. Yhteisesti sovittuna

        oot harvinainen yksilö maanpäällä:))


    • n24

      Älä tressaa upea nainen ;) Anna mennä vaan!

      • n24

        Oho, kirjoitusvirhe, siis stressaa piti sanoa :D aamupöpperössä kirj.


      • Tonrita

        Hei!

        Mä 43 -vuotias nainen ja seksisuhde 24 -vuotiaaseen mieheen, ja voin kertoa ettei tämä mies todellakaan ole mikään poikanen. Olen sinkkuna(n. 5v) ollessani tapaillut monia miehiä vanhempia ja nuorempia, eikä henkisellä tasolla eroa huomaa, moni vanhempi niin kaavoihin kangistunut ja toimintakyky/halu huono ettei parhaassa vireessä olevalle naiselle riitä. Kyllä suosittelen nuoremman kanssa suhdetta.

        Kummallista kyllä, kun olen hakenut netissä seuraa suurella ikähaitarilla, papparaiset kyselee et miksi haet nuorempaa, miehiä selvästi käy kateeksi jos nainen haluaa nuorempaa miestä, vaikka itse 50v miehet kyllä ottavat 30 vuotiaan naisen jos vaan saavat, sääliksi vaan käy näitä naisia seksin suhteen.


      • mjuvela

        voiko ajatella aivoillasi etkä alapiellä


      • jos saisin..
        Tonrita kirjoitti:

        Hei!

        Mä 43 -vuotias nainen ja seksisuhde 24 -vuotiaaseen mieheen, ja voin kertoa ettei tämä mies todellakaan ole mikään poikanen. Olen sinkkuna(n. 5v) ollessani tapaillut monia miehiä vanhempia ja nuorempia, eikä henkisellä tasolla eroa huomaa, moni vanhempi niin kaavoihin kangistunut ja toimintakyky/halu huono ettei parhaassa vireessä olevalle naiselle riitä. Kyllä suosittelen nuoremman kanssa suhdetta.

        Kummallista kyllä, kun olen hakenut netissä seuraa suurella ikähaitarilla, papparaiset kyselee et miksi haet nuorempaa, miehiä selvästi käy kateeksi jos nainen haluaa nuorempaa miestä, vaikka itse 50v miehet kyllä ottavat 30 vuotiaan naisen jos vaan saavat, sääliksi vaan käy näitä naisia seksin suhteen.

        Kyllähän asia on niin että meilläkin n45 ja mä 40 rupeaa muijasta puhti loppuun ja naimaan pääsee kerran kuussa....ei oo ihme että nuorempaa naista mieli tekee!! Mä vetelisin kyllä vaikka kolmesti päivässä mutta kun ei niin ei.
        Varmaa kohta vaihettava eukkoo että saa tässä elämässä ees kunnolla seksiä.


      • tonrita
        jos saisin.. kirjoitti:

        Kyllähän asia on niin että meilläkin n45 ja mä 40 rupeaa muijasta puhti loppuun ja naimaan pääsee kerran kuussa....ei oo ihme että nuorempaa naista mieli tekee!! Mä vetelisin kyllä vaikka kolmesti päivässä mutta kun ei niin ei.
        Varmaa kohta vaihettava eukkoo että saa tässä elämässä ees kunnolla seksiä.

        Suuret puheet pienet teot:))

        40 vja kolmesti päivässä, huh olisipa totta niin ei tarvisi haikailla nuorten miesten perään.

        Kokemus, myös naiskaverieni on ettei ole kun 1 sadasta kuka tohon kykenee tai haluaa, ainakaan neljäkymppisistä miehistä. Kyllähän ne kapakassa vonkuvat ,mutta kun päästään tositoimiin niin usein lörppä muna.


      • jos saisin...
        tonrita kirjoitti:

        Suuret puheet pienet teot:))

        40 vja kolmesti päivässä, huh olisipa totta niin ei tarvisi haikailla nuorten miesten perään.

        Kokemus, myös naiskaverieni on ettei ole kun 1 sadasta kuka tohon kykenee tai haluaa, ainakaan neljäkymppisistä miehistä. Kyllähän ne kapakassa vonkuvat ,mutta kun päästään tositoimiin niin usein lörppä muna.

        No,mä olen sit varmaan se 1/100. Jos epäilet niin kokeillaan...?..:)
        (vaatimuksena tietenkin että oot edes jotenkin normaalin näköinen ja "teho"painosuhde kohdillaan :D


      • lukemaan palstaa:)))
        Tonrita kirjoitti:

        Hei!

        Mä 43 -vuotias nainen ja seksisuhde 24 -vuotiaaseen mieheen, ja voin kertoa ettei tämä mies todellakaan ole mikään poikanen. Olen sinkkuna(n. 5v) ollessani tapaillut monia miehiä vanhempia ja nuorempia, eikä henkisellä tasolla eroa huomaa, moni vanhempi niin kaavoihin kangistunut ja toimintakyky/halu huono ettei parhaassa vireessä olevalle naiselle riitä. Kyllä suosittelen nuoremman kanssa suhdetta.

        Kummallista kyllä, kun olen hakenut netissä seuraa suurella ikähaitarilla, papparaiset kyselee et miksi haet nuorempaa, miehiä selvästi käy kateeksi jos nainen haluaa nuorempaa miestä, vaikka itse 50v miehet kyllä ottavat 30 vuotiaan naisen jos vaan saavat, sääliksi vaan käy näitä naisia seksin suhteen.

        Mikä vaivaa kun pitää antaa 23 v itetunnon pönkkittäminen vai ,, oletko lapsukainen itekkin vielä 43 v
        haloo menkä'ä itseenne naiset eikö ole mitään rajaa !!!!!!!!!!!!!!!


      • masa600
        Tonrita kirjoitti:

        Hei!

        Mä 43 -vuotias nainen ja seksisuhde 24 -vuotiaaseen mieheen, ja voin kertoa ettei tämä mies todellakaan ole mikään poikanen. Olen sinkkuna(n. 5v) ollessani tapaillut monia miehiä vanhempia ja nuorempia, eikä henkisellä tasolla eroa huomaa, moni vanhempi niin kaavoihin kangistunut ja toimintakyky/halu huono ettei parhaassa vireessä olevalle naiselle riitä. Kyllä suosittelen nuoremman kanssa suhdetta.

        Kummallista kyllä, kun olen hakenut netissä seuraa suurella ikähaitarilla, papparaiset kyselee et miksi haet nuorempaa, miehiä selvästi käy kateeksi jos nainen haluaa nuorempaa miestä, vaikka itse 50v miehet kyllä ottavat 30 vuotiaan naisen jos vaan saavat, sääliksi vaan käy näitä naisia seksin suhteen.

        Käy sääliksi naista jos mies yli 50 seksiasioissa? Olen itse 61 ja elän parasta aikaani seksissä osaan nauttia ja antaa nautintoa, ja mikä parasta se kestää ja kestää en eds aina laukea, mutta se ei haittaa, kohan naiseni saa mitä haluaa.. tiedän myös miehiä jotka panee 70 viel täysin. Mutta ovat kylläkin huolehtineet kunnoistaan. Et älä yleistä älä


      • suhteen
        tonrita kirjoitti:

        Suuret puheet pienet teot:))

        40 vja kolmesti päivässä, huh olisipa totta niin ei tarvisi haikailla nuorten miesten perään.

        Kokemus, myös naiskaverieni on ettei ole kun 1 sadasta kuka tohon kykenee tai haluaa, ainakaan neljäkymppisistä miehistä. Kyllähän ne kapakassa vonkuvat ,mutta kun päästään tositoimiin niin usein lörppä muna.

        Itse kuuskymppisenä papparaisena harrastan seksiä puolisoni kanssa kahdesta kolmeen kertaan viikossa ja se on minulle aivan liian vähän! Kyllä sitä haluais harrastaa seskiä aamuin ja illoin, mutta kun kumppanilla ei ole virtaa, niin ei sitten!

        Hyvän kumppanin seurassa vieläkin kykenen laukeamaan lukuisia kertoja vuorokauden aikana.
        En edes viitsi kertoa, mitä seksi oli parhaimmillaan 40-kymppisenä uuden kiihkeän naisen kanssa.
        Ei muuten jääny kolmeen kertaan päivässä!


      • jolla toimii...
        tonrita kirjoitti:

        Suuret puheet pienet teot:))

        40 vja kolmesti päivässä, huh olisipa totta niin ei tarvisi haikailla nuorten miesten perään.

        Kokemus, myös naiskaverieni on ettei ole kun 1 sadasta kuka tohon kykenee tai haluaa, ainakaan neljäkymppisistä miehistä. Kyllähän ne kapakassa vonkuvat ,mutta kun päästään tositoimiin niin usein lörppä muna.

        Itse en toisin ole kuin 39 vuotias mies, mutta naisin ilomielin kolmesti päivässä, ei ehkä ihan joka päivä muttta vaikka viitenä päivänä viikossa.

        Muija antaa suunnilleen kerran kahdessa viikossa ja sitten tumputan enimpiä paineita käteen kerran pari päivässä.

        Kyllä on ollu mielessä että jos vaihtais pariin parikymmpiseen jotka jaksaa naida ja tykkää siitä.


      • Faktahomma.

        Onko se miehen vika jos maan vetovoima voittaa naisen vetovoiman. 95% naisista on surkeita sängyssä ja koko homma on miehen varassa.


      • Puuma-69
        Faktahomma. kirjoitti:

        Onko se miehen vika jos maan vetovoima voittaa naisen vetovoiman. 95% naisista on surkeita sängyssä ja koko homma on miehen varassa.

        En yleensä jaksa kirjoitella näihin seksiä koskeviin kirjoituksiin,mut nyt älähdän! Jos nainen on toistuvasti lahna sängyssä sinun kanssasi,olipa sama tai eri nainen,sun taidoissa on jotain pahasti vialla.Mulla on sen verran elämänkokemusta ja kokemuksia myös erilaisista miehistä nuorista mun ikäsiin,että sanon suoraan et hyvä mies saa naisen kuin naisen voihkimaan nautinnosta!!!!
        Mä tykkään seksistä ihan hirveästi ja takuulla innostun,jos mies taitava.Jos taas mies on "perinteiden" tyylin harrastaja,jää se kyllä sit siihen yhteen kertaan...Että ehkä kannattaisi vilkaista peilliin ennekuin väittää naista lahnaksi ;)


      • HuhHuh!
        suhteen kirjoitti:

        Itse kuuskymppisenä papparaisena harrastan seksiä puolisoni kanssa kahdesta kolmeen kertaan viikossa ja se on minulle aivan liian vähän! Kyllä sitä haluais harrastaa seskiä aamuin ja illoin, mutta kun kumppanilla ei ole virtaa, niin ei sitten!

        Hyvän kumppanin seurassa vieläkin kykenen laukeamaan lukuisia kertoja vuorokauden aikana.
        En edes viitsi kertoa, mitä seksi oli parhaimmillaan 40-kymppisenä uuden kiihkeän naisen kanssa.
        Ei muuten jääny kolmeen kertaan päivässä!

        Totta varmaan on haluja ja kykyä, kun lääketehdas on pillerit tehnyt..... LOL


      • naganaa

        Opettelisitko kiitos kirjoittamaan, ennen kuin lauot täällä typeriä juttujasi!


      • säälin
        jos saisin.. kirjoitti:

        Kyllähän asia on niin että meilläkin n45 ja mä 40 rupeaa muijasta puhti loppuun ja naimaan pääsee kerran kuussa....ei oo ihme että nuorempaa naista mieli tekee!! Mä vetelisin kyllä vaikka kolmesti päivässä mutta kun ei niin ei.
        Varmaa kohta vaihettava eukkoo että saa tässä elämässä ees kunnolla seksiä.

        No eipä taida sullakaan olla paljoo tunteita naistasi kohtaan, jos olet eroamassa seksin tähden. Seksihän se tässä elämässä tärkeintä on, ei se että voi luottaa omaan puolisoonsa. Näinpä, seksi on kyllä osa suhdetta, mutta kyllä vituttaa nämä jotka käyttää naista vaan pelatakseen omalla pikku pilillä. Koska siellähän se sinunkin aivot taitaa olla.


      • SvidusveF
        Puuma-69 kirjoitti:

        En yleensä jaksa kirjoitella näihin seksiä koskeviin kirjoituksiin,mut nyt älähdän! Jos nainen on toistuvasti lahna sängyssä sinun kanssasi,olipa sama tai eri nainen,sun taidoissa on jotain pahasti vialla.Mulla on sen verran elämänkokemusta ja kokemuksia myös erilaisista miehistä nuorista mun ikäsiin,että sanon suoraan et hyvä mies saa naisen kuin naisen voihkimaan nautinnosta!!!!
        Mä tykkään seksistä ihan hirveästi ja takuulla innostun,jos mies taitava.Jos taas mies on "perinteiden" tyylin harrastaja,jää se kyllä sit siihen yhteen kertaan...Että ehkä kannattaisi vilkaista peilliin ennekuin väittää naista lahnaksi ;)

        Puuma-69.. Tohan taas menee kaavan mukaan.. Mies se työt tekee ja nainen voihkii tai ei.. Mut periaate sama.. Nainen makaa vaan lahnana.. Taitava nainen voisi antaa oppimattomalle kyydit ja saada itekkin samalla kun opettaa..? Kyllä taitava nainen ohjaa miestä mut suurin osa vaan kuuluu sit tähän lahna kategoriaan.. Harmi että näitä taitavia liian harvassa :(


      • vdfgläöå
        jos saisin.. kirjoitti:

        Kyllähän asia on niin että meilläkin n45 ja mä 40 rupeaa muijasta puhti loppuun ja naimaan pääsee kerran kuussa....ei oo ihme että nuorempaa naista mieli tekee!! Mä vetelisin kyllä vaikka kolmesti päivässä mutta kun ei niin ei.
        Varmaa kohta vaihettava eukkoo että saa tässä elämässä ees kunnolla seksiä.

        ei se nyt ihan niinkään oo,että miehen on valittava nuorempi eukko että pääsee pukille riittävän usein.
        ei kaikki ole samanlaisia. mun mies on "pihtari", eli jaksaa muutaman kerran viikossa, vaikka olemme "parhaassa iässä" (25v)
        itse taas haluisin joka päivä ja koko ajan. tää on varmaan sukuvika, meitin suvussa 40 emännätkin ovat varsin viriilejä =)
        eli ei voi yleistää että 40-50w naiset ei enää haluis!
        kyllä noita pihtari miehiäkin on ihan yhtä paljon, ja varmasti joka ikäluokassa on yhtä paljon pihtareita ja kiimasia =D
        mut sitten itse aiheeseen..
        jos itse kuulisin parhaan ystäväni nussivan äitiäni,niin varmasti oksentaisin.. pakko asettua tuon intissä olevan pojan puolelle, tohon asiaan on varmasti aika vaikea suhtautua!
        kannattaisia kertoa pojalle suoraan mitä tapahtui, tosi hirveetä jos se kuule tuosta muualta! pojan kaverille toi varmasti on hauska juttu josta se ei malta olla kertomatta muille kavereille ja niin juttu leviää äkkiä.. jos poika sitten osaa asiaan suhtautua,niin mikäs siinä sitten, mutta jos se on hänelle shokki, niin kuitenkin parempi että hän kuulee sen asianomaiselta itseltään,eikä ulkopuolisilta..
        vaikea paikka..
        itse en kyllä koskis lapseni kavereihin, jos mulla ois lapsia =D


      • -86

        vastuu se lörppämuna nyt sitten on? =D em. tilanteessa "kapakassa vonkuvat" miehet ovat siis olleet humalassa ja alkoholi tunnetusti pienentää jöpötyksen mahiksia puhumattakaan suorituskyvystä. Minun miestäni on vaikea saada nousemaan silloin kun hän on väsynyt tai muuten tilanne ei vain ole hänen fysiologiansa puolesta otollinen ja ikää on 25, enkä ole itse sen häävimpi tapaus =D halukkuus ja kostumisen helppous riippuvat kuun kierron vaiheesta, esileikistä ja siitä onko asiat suhteessa mallillaan vai kaihertaako jokin mieltä.

        Muuten olen kyllä samaa mieltä, että nautinnolliseen seksiin tarvitaan tunnepuoltakin. Josta johtuen väite pettämisen/salasuhteen merkityksettömyydestä on täyttä potaskaa.

        Eli lyhyesti ja ytimekkäästi; ei se määrä vaan se laatu!! Ja laatu paranee kun ollaan oltu yhdessä kauemmin ts. toisen oppii tuntemaan.


      • vstr
        tonrita kirjoitti:

        Suuret puheet pienet teot:))

        40 vja kolmesti päivässä, huh olisipa totta niin ei tarvisi haikailla nuorten miesten perään.

        Kokemus, myös naiskaverieni on ettei ole kun 1 sadasta kuka tohon kykenee tai haluaa, ainakaan neljäkymppisistä miehistä. Kyllähän ne kapakassa vonkuvat ,mutta kun päästään tositoimiin niin usein lörppä muna.

        Todennäköisin syy, jota ei haluta uskoa lienee juuri se että ei halua sekstata niin useesti, ei edes vapaapäivänä. Eikä päde vaan vanhempii vaan myös nuarempii miähii.


      • vstr
        SvidusveF kirjoitti:

        Puuma-69.. Tohan taas menee kaavan mukaan.. Mies se työt tekee ja nainen voihkii tai ei.. Mut periaate sama.. Nainen makaa vaan lahnana.. Taitava nainen voisi antaa oppimattomalle kyydit ja saada itekkin samalla kun opettaa..? Kyllä taitava nainen ohjaa miestä mut suurin osa vaan kuuluu sit tähän lahna kategoriaan.. Harmi että näitä taitavia liian harvassa :(

        Joo, ja ne jotka luulee jotai osaavansa, ehkä osaavatki ..jonku kanssa, mutta ei samat temput päde kaikkii. Yksikään ei oo saanu miut tulemaa millää tavalla, yhdynnässäki pätenyt siis sanonta "mies pitää huolen kummanki orgasmeista"


      • vstr
        -86 kirjoitti:

        vastuu se lörppämuna nyt sitten on? =D em. tilanteessa "kapakassa vonkuvat" miehet ovat siis olleet humalassa ja alkoholi tunnetusti pienentää jöpötyksen mahiksia puhumattakaan suorituskyvystä. Minun miestäni on vaikea saada nousemaan silloin kun hän on väsynyt tai muuten tilanne ei vain ole hänen fysiologiansa puolesta otollinen ja ikää on 25, enkä ole itse sen häävimpi tapaus =D halukkuus ja kostumisen helppous riippuvat kuun kierron vaiheesta, esileikistä ja siitä onko asiat suhteessa mallillaan vai kaihertaako jokin mieltä.

        Muuten olen kyllä samaa mieltä, että nautinnolliseen seksiin tarvitaan tunnepuoltakin. Josta johtuen väite pettämisen/salasuhteen merkityksettömyydestä on täyttä potaskaa.

        Eli lyhyesti ja ytimekkäästi; ei se määrä vaan se laatu!! Ja laatu paranee kun ollaan oltu yhdessä kauemmin ts. toisen oppii tuntemaan.

        Miul meni päinvastoin. Homma oli hyvää alussa, kunnes arvailut toisesta osottautui paikkansapitäviksi, ja tuli vielä tunteen perkeleetkin mukkaan häirihtemmää. Siinä vaiheessa kun mielummi sooloili, kun oli kumppanin kanssa sillai oli korkea aika lopettaa kivireen vetäminen.
        Olen kyllä sitä mieltä että seksi on nautinnollisempaa jos tunteet on mukana, kunhan ne tunteet on toivottuja ja kohdistuvat oikeaan ihmisee. Ei väärän kaa piä olla, vaikka fyysisesti homma ois kui hulppeaa.

        Mutta se on totta että väsymys ja häirihtevät ajatukset estää innostumasta. Ite olin yö/aamupanoihminen, puoliso ilta/yöseksin harrastaja, niin välillä piti odotella että toinen heräilee tarpeeks, ja sitten kun niin kävi oli ite ehkä jo vähemmän innostunut. Mitä iltoihin tulee ni monestihan kävi niin että kun edes hetken sai levätä ja pitää silimiä kii vaikka toinen on kimpussa, niin kyl sitä piristy ja sitten meniki monta tuntia ennen ku oikeest pääs nukkuu. :D


      • vstr
        säälin kirjoitti:

        No eipä taida sullakaan olla paljoo tunteita naistasi kohtaan, jos olet eroamassa seksin tähden. Seksihän se tässä elämässä tärkeintä on, ei se että voi luottaa omaan puolisoonsa. Näinpä, seksi on kyllä osa suhdetta, mutta kyllä vituttaa nämä jotka käyttää naista vaan pelatakseen omalla pikku pilillä. Koska siellähän se sinunkin aivot taitaa olla.

        No mut samahan se on naisilla, heijä mielestää se joka panee parraiten pidetään kauiten. Miksei miehet sais ajatella samoin?

        Myönnän poikkeuksia on, mutta aivan liian harvassa.


      • vstr
        vdfgläöå kirjoitti:

        ei se nyt ihan niinkään oo,että miehen on valittava nuorempi eukko että pääsee pukille riittävän usein.
        ei kaikki ole samanlaisia. mun mies on "pihtari", eli jaksaa muutaman kerran viikossa, vaikka olemme "parhaassa iässä" (25v)
        itse taas haluisin joka päivä ja koko ajan. tää on varmaan sukuvika, meitin suvussa 40 emännätkin ovat varsin viriilejä =)
        eli ei voi yleistää että 40-50w naiset ei enää haluis!
        kyllä noita pihtari miehiäkin on ihan yhtä paljon, ja varmasti joka ikäluokassa on yhtä paljon pihtareita ja kiimasia =D
        mut sitten itse aiheeseen..
        jos itse kuulisin parhaan ystäväni nussivan äitiäni,niin varmasti oksentaisin.. pakko asettua tuon intissä olevan pojan puolelle, tohon asiaan on varmasti aika vaikea suhtautua!
        kannattaisia kertoa pojalle suoraan mitä tapahtui, tosi hirveetä jos se kuule tuosta muualta! pojan kaverille toi varmasti on hauska juttu josta se ei malta olla kertomatta muille kavereille ja niin juttu leviää äkkiä.. jos poika sitten osaa asiaan suhtautua,niin mikäs siinä sitten, mutta jos se on hänelle shokki, niin kuitenkin parempi että hän kuulee sen asianomaiselta itseltään,eikä ulkopuolisilta..
        vaikea paikka..
        itse en kyllä koskis lapseni kavereihin, jos mulla ois lapsia =D

        Kannattasko opetella suomen kieltä ja selvittää mitä se pihtari tarkottaa. Ei se sitä tarkota että ei jaksa. Vaan sitä ettei halua. Iteki oon pihtari ja kuullu siitä. Sitähän ajatellaa että sinkkuna kun voi valikoida, niin vois keskittää tarmonsa toiseen ja jättää jonku toisen vähemmälle huomiolle. Tuo oli kyllä aika kärjistettyä.

        Jos sitten vihdoin kommentoist aihettakin. Ite aattelin aikoinaa nuarempana (teininä) et ompas bestikseni mutsi hyvin säilyny, mut eipähä tua ollutkaan silloin ku muistaakseni vähän reilut 30v ja eihä se oo viel ikä eikä mikää. Ja kyl kerran muistaakseni mainitsin asiasta kaverilleni, eikä häntä ois tuntunu haittaavan yhtää vaik oisin vaakamamboiluun päätynykki.


      • aika paljon...
        jolla toimii... kirjoitti:

        Itse en toisin ole kuin 39 vuotias mies, mutta naisin ilomielin kolmesti päivässä, ei ehkä ihan joka päivä muttta vaikka viitenä päivänä viikossa.

        Muija antaa suunnilleen kerran kahdessa viikossa ja sitten tumputan enimpiä paineita käteen kerran pari päivässä.

        Kyllä on ollu mielessä että jos vaihtais pariin parikymmpiseen jotka jaksaa naida ja tykkää siitä.

        ite olen nainen ja vasta 21v, mutta elämässäni on ollu jo semmoset neljä erittäin kuivaa suhdetta... johtuen täsmälleen siitä, että miestä ei ole kiinnostanut. ulkonäkö ei todellakaan ole ongelma, kuntoilen ja olen normaalipainoinen ja muuta paskaa. ensimmäinen kuiva suhde oli 3,5 vuotta kestävä nörtti, jota kiinnosti tietokone ja auto enemmän kuin minä. (peliä ei voinut jättää kesken jos mua himotti) ja tosiaan tein aina aloitteen, että sekään ei mielestäni ollut vikana.
        toinen suhde sitten oli semmoinen, että mitä tahansa tein sängyssä, jätkä itse oli aivan lahna. olen kyllä ajatellut, että tämä vissiin johtunu siitä että hän oli täysi narsisti ja ignorasi minut toiminnallaan näin ja nöyryytti minua.
        kolmas sitten oli "mies" jonka kanssa olin n. 2,5 kuukautta ja sain n. 15 sekuntia kestävää hinkkaamista tasan kuudesti. hänellekin koitin aina tehdä aloitteen ja siihen hänen vastauksensa oli "ei sitä kokoajan jaksa louhia".
        neljäs suhde sitte oli muuten normaali, mutta siinäkään ei seksi maistunut ja miehen runkkaaminen ei tullut kyseeseenkään esim. suihkussa tai jos hänellä oli aamustondis.
        että voin tässä naisenakin sanoa, että mitä tahansa teidän miehien eteen tekee, niin ei sekään aina miellytä, molemmilla puolilla on ihan selvästi ongelmia yhtä paljon.
        kaikesta ei tarvitse naista syyttää.


      • Mies joka ottaa nais
        Tonrita kirjoitti:

        Hei!

        Mä 43 -vuotias nainen ja seksisuhde 24 -vuotiaaseen mieheen, ja voin kertoa ettei tämä mies todellakaan ole mikään poikanen. Olen sinkkuna(n. 5v) ollessani tapaillut monia miehiä vanhempia ja nuorempia, eikä henkisellä tasolla eroa huomaa, moni vanhempi niin kaavoihin kangistunut ja toimintakyky/halu huono ettei parhaassa vireessä olevalle naiselle riitä. Kyllä suosittelen nuoremman kanssa suhdetta.

        Kummallista kyllä, kun olen hakenut netissä seuraa suurella ikähaitarilla, papparaiset kyselee et miksi haet nuorempaa, miehiä selvästi käy kateeksi jos nainen haluaa nuorempaa miestä, vaikka itse 50v miehet kyllä ottavat 30 vuotiaan naisen jos vaan saavat, sääliksi vaan käy näitä naisia seksin suhteen.

        Jos 12v. nuorempi naiseni ei jaksa tahtiani, niin miten ikäiseni???
        Ja Kyllä! 24v. on Poika. Todella Poika! Sen tajuaa täydellä järjellä.


      • Taitaja
        Puuma-69 kirjoitti:

        En yleensä jaksa kirjoitella näihin seksiä koskeviin kirjoituksiin,mut nyt älähdän! Jos nainen on toistuvasti lahna sängyssä sinun kanssasi,olipa sama tai eri nainen,sun taidoissa on jotain pahasti vialla.Mulla on sen verran elämänkokemusta ja kokemuksia myös erilaisista miehistä nuorista mun ikäsiin,että sanon suoraan et hyvä mies saa naisen kuin naisen voihkimaan nautinnosta!!!!
        Mä tykkään seksistä ihan hirveästi ja takuulla innostun,jos mies taitava.Jos taas mies on "perinteiden" tyylin harrastaja,jää se kyllä sit siihen yhteen kertaan...Että ehkä kannattaisi vilkaista peilliin ennekuin väittää naista lahnaksi ;)

        Naisista ovat "lahnoja". Niin se vain on. Todelaa taitavaa naista on todella vaikea löytää.
        Miesten taitavuudesta kaikki on kiinni, ja miehet ovat h-tin paljon taitavampia ja uskaltavat
        paljon ennemmän kuin naiset ikinä!


      • suhteen kirjoitti:

        Itse kuuskymppisenä papparaisena harrastan seksiä puolisoni kanssa kahdesta kolmeen kertaan viikossa ja se on minulle aivan liian vähän! Kyllä sitä haluais harrastaa seskiä aamuin ja illoin, mutta kun kumppanilla ei ole virtaa, niin ei sitten!

        Hyvän kumppanin seurassa vieläkin kykenen laukeamaan lukuisia kertoja vuorokauden aikana.
        En edes viitsi kertoa, mitä seksi oli parhaimmillaan 40-kymppisenä uuden kiihkeän naisen kanssa.
        Ei muuten jääny kolmeen kertaan päivässä!

        En oikeest kehtaa sanokkaa kuin vanha olen. Sen sanon ikä ei seksiä minnekkään hylkaa. Toiset naiset on parhaimmillaa vasta yli 6o:sin. No itsestä en puhua voi mutta vielä sokeri suussa sulaa'. Ei rakastelun määrä mitään ratkaise. Toisinaa voi rakasatella kolme neljä kertaa päivässä.eihän yö ole mitta . Toisinaa taas ei. on nuoretkin hyviä mutta liikaa siihen nopeuteen kiinittävät huomita. . Eli nopeesti on tunnettava. Ei siinä vika ole. Kukin rakastelee miten osaa. En tiedä pelätäänkö rakkauden pois pakenevan. Ei se minnekkän mene. aina sen löytää ja jokainen rakastaa miten osaa. Niin ainkin minä yritän tehdä. Ikä on sivuseikka jokainen on mitä on.


      • epä-lahna
        Faktahomma. kirjoitti:

        Onko se miehen vika jos maan vetovoima voittaa naisen vetovoiman. 95% naisista on surkeita sängyssä ja koko homma on miehen varassa.

        Mun kokemat miehet ei ole kyllä ollu mitään hääppösiä. n. 20 miestä on tullu nautittua ja niistä ehkä 3-4 on ollu sellasia että jääny mieleenki. Tämän hetkinen avomieheni yksi heistä.

        Olen 18 vuotias nuori nainen ja mitä tulee naisten osaamiseen niin voin sanoa, että jos naiset ennen ovat olleet lahnoja tai huonoja n. 95 prosenttisesti - tuulet ovat ainakin muuttumassa.
        Eilen iltapäivälläkin kkatsottiin parhaan kaverini kanssa seksioppaita kirjakaupasta varmaan tunnin verran ja ostetiin molemmat miehillemme kirja: 365 asentoa. Onko tämä aktiivisuutta?

        Itse ainakin olen pyytänyt jokaista miestä opettamaan minua. Miten tehdä mitäkin ja kysynyt mistä mies pitää ja mistä taas ei. Avomieheni mielestä minulle ei oikein voi enää opettaa mitään, hänen mielestään tyydytän hänet oikein mukavasti. Itse taas olen puolestani opettanut avomiestäni.
        Suhteen alussa kertoja oli korkeintaan 2 päivässä, koska en saanut orgasmia hänen kanssaan kovin helposti ja se masensi kumpaakin. Mutta kun kertoi mistä pitää ja oli itse seksin suhteen aktiivinen niin kyllä se yhteinen sävel sieltä löytyi. Nykyään saatetaan panna 4 kertaa päivässä niin, että molemmat tulevat jokaisella kerralla. Minä joskus jopa sarjoissa.

        Nykyäänkin on kuitenkin niin, että itse haluan koko ajan, voisin harrastaa seksiä useita kertoja joka päivä. Mutta poikaystäväni ei halua kuin ehkä 4 kertaa viikossa. Tarpeemme seksin suhteen ovat aivan eri luokkaa. Minä olen yleensä se joka tekee aloitteen, eli siinäkin tulee sitä aktiivisuutta.

        En tiedä, ei minua ainakaan lahnaksi voi syyttää. Ja tässä puhun kaikkien naisten puolesta.
        Mies ei koe kaikkia naisia, eli tuo 95% on mitattu sen 5-15 naisen kanssa, suunnilleen (saattaa tietysti olla vaikka 100 - mikäs sekin on todella pieni määrä kun ajattelee kuinka paljon naisia on maailmassa), eikä siis paljasta vielä alueellisia eroja, eroja ikäjakauman suhteen (koska yleensä sitoudutaan jossain vaiheessa, eikä ehdi kokea kaiken ikäisiä naisia), eikä tietenkään paljasta eroja miehen osuuden vaikutuksesta naisen halukkuuteen olla aktiivinen!

        Itse olen myös bi-seksuaali ja olen kokenut oman osuuteni näistä lahna naisista. Ei muuten ole 95% omalla kohdallani - mutta hei, ehkä minulle osui vain ne aktiivisimmat yksilöt.. tai sitten osaan vain innostaa esileikilläni, toisin kuin suurin osa miehistä.


      • 20
        jos saisin.. kirjoitti:

        Kyllähän asia on niin että meilläkin n45 ja mä 40 rupeaa muijasta puhti loppuun ja naimaan pääsee kerran kuussa....ei oo ihme että nuorempaa naista mieli tekee!! Mä vetelisin kyllä vaikka kolmesti päivässä mutta kun ei niin ei.
        Varmaa kohta vaihettava eukkoo että saa tässä elämässä ees kunnolla seksiä.

        Ei se määrä, vaan se laatu. Yhtä ja samaa hinkkausta ei kukaan jaksa montaa kertaa. Opettele vähän uusia tapoja, niin eiköhän se muijakin siitä innostu.


      • 24

        Toivottavasti olet yhtä älykäs ja huomiokykyinen myös sängyssä. Onnellinen on se nainen, joka saa kokea. :)


      • 27
        jolla toimii... kirjoitti:

        Itse en toisin ole kuin 39 vuotias mies, mutta naisin ilomielin kolmesti päivässä, ei ehkä ihan joka päivä muttta vaikka viitenä päivänä viikossa.

        Muija antaa suunnilleen kerran kahdessa viikossa ja sitten tumputan enimpiä paineita käteen kerran pari päivässä.

        Kyllä on ollu mielessä että jos vaihtais pariin parikymmpiseen jotka jaksaa naida ja tykkää siitä.

        Ei se naisen iästä ole kiinni kuinka monta kertaa "jaksaa" naida.

        Parikymppisenä en "jaksanut" juurikaan kertaa viikossa enempää, koska silloinen mies oli totaalisen mielikuvitukseton yhden-asennon-rynkyttäjä, joka laukesi minuutissa. Ihan sama miten paljon itse yritti opastaa, neuvoa nätisti ja kääntyillä eri asentoihin, seksi oli vain ihan kamalaa. Kaiken lisäksi mies pyysi seksiä kuin leipää "anna pimppaa". Ei ihan paras lause kiihottamiseen.

        Nyt nelikymppisenä seksi on mahtavaa ja kolme kertaa päivässä onnistuu loistavasti. Mutta nykyinen mies onkin huippuhyvä sängyssä, mielikuvitusta löytyy, hellyyttä ja rajuutta sopivassa suhteessa ja ennen kaikkea jokainen setti kestää riittävän pitkään. Mies osaa esileikin, mutta osaa vaihdella sitäkin (joskus pitkä kaava, joskus suoraan asiaan). En olisi ikinä 20v. sitten uskonut, että seksistäkin voi nauttia näin paljon. ;-)

        Yhteispeliä se on ja molempien pitää sopia toisilleen. Ikäkysymys se on korkeintaan siinä vaiheessa, kun fysiikka alkaa pettää. Ja siihenkin on ainakin miehille keksitty jo lääke.


      • pikkumyytär
        jos saisin.. kirjoitti:

        Kyllähän asia on niin että meilläkin n45 ja mä 40 rupeaa muijasta puhti loppuun ja naimaan pääsee kerran kuussa....ei oo ihme että nuorempaa naista mieli tekee!! Mä vetelisin kyllä vaikka kolmesti päivässä mutta kun ei niin ei.
        Varmaa kohta vaihettava eukkoo että saa tässä elämässä ees kunnolla seksiä.

        Ootko varma että puhti loppuu vai olisiko kyse kyllästymisestä? Jos muijankin mieli tekis nuorempaa..


      • Anonyymi
        Tonrita kirjoitti:

        Hei!

        Mä 43 -vuotias nainen ja seksisuhde 24 -vuotiaaseen mieheen, ja voin kertoa ettei tämä mies todellakaan ole mikään poikanen. Olen sinkkuna(n. 5v) ollessani tapaillut monia miehiä vanhempia ja nuorempia, eikä henkisellä tasolla eroa huomaa, moni vanhempi niin kaavoihin kangistunut ja toimintakyky/halu huono ettei parhaassa vireessä olevalle naiselle riitä. Kyllä suosittelen nuoremman kanssa suhdetta.

        Kummallista kyllä, kun olen hakenut netissä seuraa suurella ikähaitarilla, papparaiset kyselee et miksi haet nuorempaa, miehiä selvästi käy kateeksi jos nainen haluaa nuorempaa miestä, vaikka itse 50v miehet kyllä ottavat 30 vuotiaan naisen jos vaan saavat, sääliksi vaan käy näitä naisia seksin suhteen.

        Juu no jos pelkkää seksiä ajattelee, niin taitaa joidenkin nuorten naisten ja vanhojen ukkojen tarpeetkin kohdata. Samoin nuorten poitsujen ja aikuisten naisten.

        Ap:lle..... Jos tuo poitsu olisikin joku muu kuin poikasi kaveri niin ok, mutta kun on kaveri, niin tuosta voi tulla tosi rumaa jälkeä. Joka tapauksessa oot jo mokannut.


    • Sairasta touhua


      Lopeta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • hyvä,hyvä

        Mitähän sairasta tuossa on???
        Pankaa niin perkeleesti, kumpikin täysi-ikäisiä.


    • mam70

      Kyllä maailma on sekaisin kun ei malta etsiä oman ikäistä seuraa. Tuon ikäiset jätkät eivät hallitse/ tunne omaa seksuaalisuuttaan, ja sitten kokenut vamppaa jätkän. Minusta kyllä on noloa ettei pysty itseään hillitsemään, fantasioita saa olla, mutta järki käteen. Ei tuosta ikinä tule kuin seksisuhde, alkuasetelmat on jo niin pilalla. Nyt peli poikki ennen kuin meno karkaa käsistä !

      • yrde.

        nii jos panisin 18v tyttäreni kaveria.samanikäistä tyttö.olisiko oikein.no en pane.olen 38v isä


      • kljdf

        ikä on vain numeroita.. hauskaa voi pitää aina!! :D anna mennä vaan mut tosiaan niinku joku aikasemmin sanoi tee selväksi mitä haluat ja mitä et ja pojallesi ei kannata paljastaa!


      • kljdf kirjoitti:

        ikä on vain numeroita.. hauskaa voi pitää aina!! :D anna mennä vaan mut tosiaan niinku joku aikasemmin sanoi tee selväksi mitä haluat ja mitä et ja pojallesi ei kannata paljastaa!

        ANNA POIJALLE OIKEIN KUNNON KYYDIT JA JOKA REIKÄÄN!!!!!!!!!!!


      • mjuvela
        kljdf kirjoitti:

        ikä on vain numeroita.. hauskaa voi pitää aina!! :D anna mennä vaan mut tosiaan niinku joku aikasemmin sanoi tee selväksi mitä haluat ja mitä et ja pojallesi ei kannata paljastaa!

        se tulee ilmi kuitekin kun se kaveri käy kylässä siellä


      • semmosta...
        yrde. kirjoitti:

        nii jos panisin 18v tyttäreni kaveria.samanikäistä tyttö.olisiko oikein.no en pane.olen 38v isä

        Mä kyllä panisin nelikymppisenä 18 vuotiasta ja näyttäsin oikeen kunnon temput,mihin ei välttämättä poikaset kykene...ja säkin varmasti naisit kyllä tilaisuuden tullen.


      • No mikä ettei
        yrde. kirjoitti:

        nii jos panisin 18v tyttäreni kaveria.samanikäistä tyttö.olisiko oikein.no en pane.olen 38v isä

        No miksi ei aikuinenhan se on. Vai eikö sulla muuta jäykkää löydy kuin asenne?


      • lil_miss
        yrde. kirjoitti:

        nii jos panisin 18v tyttäreni kaveria.samanikäistä tyttö.olisiko oikein.no en pane.olen 38v isä

        Samaa mieltä, olen 24v nainen ja en pysty edes veljeni ikäisen kanssa olemaan koska ajattelen vain että hän on VELJENI IKÄNEN :D en usko että ikinä voisin harrastaa seksisuhdetta edes pojan ystävän kanssa. Kerran voi sanoa vahingoksi (vaikka jos poika saa tietää niin se ei ole hyvä tekosyy). Pitäisin sitä omana tietona ja etsisin miestä joka olisi valmis vähän enempään kuin seksisuhteeseen.

        Ymmärrän että se voi olla kivaa kouluttaa, mut jos sitä haluaa niin otan ihan joku muu kuin pojas kaveri!


      • joo...
        yrde. kirjoitti:

        nii jos panisin 18v tyttäreni kaveria.samanikäistä tyttö.olisiko oikein.no en pane.olen 38v isä

        mutta ku en ole vapaa...


      • typy41-xxl
        kljdf kirjoitti:

        ikä on vain numeroita.. hauskaa voi pitää aina!! :D anna mennä vaan mut tosiaan niinku joku aikasemmin sanoi tee selväksi mitä haluat ja mitä et ja pojallesi ei kannata paljastaa!

        itseki olen 44v talevlla täytän 45..nuorin sexisuhtee ollut 18v miehen kans.en näe siinä mitään rikollista jos nai nuoremman miehen kans..miksi vanhemmat miehet saa naida nuorempia naisia ja vanhemmat naiset ei saa naida nuorempien miesten kans..ja ihan yhdes ranskalaises dokumentis tuli 2 tunnin ohjelma mis vanhemmat naiset ihan naimisis nuorempien miesten kans..ja ne liitot sit kestää paljon kauemmin mis nainen vanhempi ja mies paljon nuorempi..ei ne mis mies vanhempi ja nainen nuorempi..se on ihan päinselvä että se nainen pian ala vanhemman miehen vierestä ottama omaikäistä..kas kun se vanhempi mies ei jaksaa antaa nuoremmalle likalle niin paljon asentoja ja saamisia mitä se haluaa..mut vanhempi nainen jaksaa antaa nuoremmalle miehelle..koska nuori mies virkistä aina vanhemman naisen fantasioita ...sehän on itsestänsä selvä juttu..mä pidän kyl siitä että saan huomiota nuoremmista miehistä..ja osahan ne ollaki nykyaikana sängyssä ihania,helliä,huomavaisempia ja jaksavampia..anna mennää vaan sanon mä..ja ei sitä toisilta kannata kysyä..mistä itse pitää..mä en kysyis..tekisin just sillai kuinka itse parhaks näen..=))


      • typy41-xxl

        se mikä mul nimimerkkinä.ei ole pakko olla totta..että te ihmiset olette joko katellisia vai muu paha syöppä teitä kalvaa..mut sanon sulle suoraan.olen naimisissa ihan 25v miehen kans jo ollut pian 3v ja ei se ole siitä kiinni oletko xl-xxxxl vai xxxxxxxl. vaan siitä kuka kenestä potää..itse olen m kokoa ja mies s kokoa..ja mitä vidun väliä täs nyt kropalla..en ymmärrä sua mikä sua riivaaaaaaaaaa...oletko sä katellinen että nautin nuorten seurasta vai mikä?että ottaa päähään sellaiset vanhukset kuka itse ei saa nuoria tai muulla tavalla rumia..sit laittavat tänne toisille haukkuja jne..mä ainaski olen sen yh puolella ihan ..anna mennää vaan..oikein teet..


      • sä taidat olla tääl aikas arvostelija mitä kuka tekee jne..mut onko sulla oma elämä?mietis sitä..en usko..ja muuten..esiinnyt tääl aina jonkun numerosarjan nimimerkkeinä jne..hanki elämä..anna toisil elää ja elää itse oma..selväkö?


      • Kenrro
        semmosta... kirjoitti:

        Mä kyllä panisin nelikymppisenä 18 vuotiasta ja näyttäsin oikeen kunnon temput,mihin ei välttämättä poikaset kykene...ja säkin varmasti naisit kyllä tilaisuuden tullen.

        Mä nelikymppinen, ja miksen panisi jotain 16-20 vuotiasta joka itseään tyrkyttää, panen aina kun mahdollisuus. Tiukkaa ja nuorta. 16 on suojaikäraja, eli turha tulla haukkumaan pedofiiliksi,


      • cgf kirjoitti:

        ANNA POIJALLE OIKEIN KUNNON KYYDIT JA JOKA REIKÄÄN!!!!!!!!!!!

        senkin sairaat paskiaiset!!!


    • Tshaikovski

      Ei muuta ku nautit täysin rinnoin nuoresta mulukusta!
      Ei Kenraalitar Järnefeltkään paljo nikotellu ku sen poitsun kämppis Juhani Aho halus häsii sitä. Eikä poika ollu ees armeijassa, vaan kaupungilla ettimässä ikäistään tyttöseuraa (löytämättä kuitenkaan koskapa kirjoitti asiasta suurella tunteella "Tunnustuksia"- kirjassaan).

      Ja ku Aho sit myöhemmin kosiki Ainoa, tytärtä, ni Matami oli syvästi pahoillaan ja loukkaantunu :(

    • 19+2

      Oletko nyt tehnyt omasta pojastasi vihollisesi? Mieti miten itse lapsena suhtautuisit siihen jos kuulisit vanhempasi paneskelleen ystävättäresi kanssa. Ei se kolli suutaan kiinni pidä, koska sillä ei ole elämänkokemusta. Livauttaa se pojallesi, luulavasti kaikilla ykstyiskohdilla maustettuna. Olet yh ja kohta lapsesi hylkäämä. Taitaa käydä niin että olet kohta todella yksin. Tuon ikäisen lapsen viha on leppymätöntä.Puumaäiti voisi nyt jo valmiiksi kiivetä turvaan sinne puuhun. Et taida olla kovin aikuinen kaikesta huolimatta. Ihan kuka tahansa muu kuin oman lapsen kaveri.

      • Muuten ok

        Jos ei olisi poikasi kaveri niin sanoisin, että "ei se käyttämällä kulu". Mietippä. jos poikasi ja hänen kaverinsa kaveruus rakoilee...silloin kaveripiirissä kulkee huhu "oon paneskellu ton äitiä......". Ei muuten naurati siun poikaa silloin. MIETI!


      • Onko seksi tosiaan noin tärkeä asia ihmisille nykyään, että sen vuoksi kannattaa riskeerata mitä vain (tässä tapauksessa suhde omaan poikaan). Äly hoi, järki älä jätä. Säälittävää (olin ollut puutteessa pidemmän aikaa), voi veljet.


      • naikkonenxzx
        Muuten ok kirjoitti:

        Jos ei olisi poikasi kaveri niin sanoisin, että "ei se käyttämällä kulu". Mietippä. jos poikasi ja hänen kaverinsa kaveruus rakoilee...silloin kaveripiirissä kulkee huhu "oon paneskellu ton äitiä......". Ei muuten naurati siun poikaa silloin. MIETI!

        On se kumma, että jos kyseessä olisi 38-vuotias mies ja nuori nainen, niin täällä EI kukaan sanoisi että onpas kummaa kun ei etsitä ikäistään seuraa!!! tai muutenkaan tuomittaisi, taputuksia ja naurua piisaisi! Jos joku suunsa asiasta avaisi, hän olisi se kateellinen akka joka haukuttaisiin heti.

        Olen siinä samoilla linjoilla, että mitään vakavaa elinikäistä suhdetta tuosta tuskin tulee, mutta siitä vois silti tulla suhde jossa on hauskaa. Tarvitseeko sen olla enempää, on mielestäni kysymys mitä sinun kannattaisi miettiä. Millaista suhdetta haluat? Jos jotain sitovaa ja vakavaa, unohda koko juttu.

        Jos mietin että alkaisit itse seurustelemaan poikani kaverin kanssa-ei kävis.
        Jos mietin, että isäni seurustelisi kaverini kanssa, niin en siihen kuolisi MUTTA se on nyt tässä iässä. Kaksikymppisenä olisin ollut ehkä toista mieltä.


      • mjuvela

        siinä olet oikeassa


    • dfrgthyjukilo

      Kukaan tuonikäinen ei halua vanhaa naista tyttöystäväkseen, mutta kokemuksien hankkiminen totta kai. Tyttöystävän hän hankkiin ikäluokastaan, mutta sinä saatat hetken aikaa säilyä piparivarastossa varapiparina. Vaihtelu miehiä aina virkistää.

      Pahimmillaan (tai ehkä mielestäsi parhaimmillaan) yhteinen viikonloppu johtaa siihen, että hän tarjoaa sinua kavereilleenkin. Kimppakiva kokemuksien järjestäjä on kulman kingi. Tarpeeksi juopuneena suostut varmasti.

      Kaikissa tapauksissa saatat poikasi naurunalaiseksi ja olet todennäköisesti jo saattanut. Poikasi kuulee juttuja, että hänen äitinsä on lutka, joka jakaa piparia kaikille halukkaille.

      Vai oliko tämä tähänkin asti tiedossa?

      Taisi olla.... :D

    • Ei paneta enää

      Himot ne on hiirelläkin! Sellaista se oli minullakin silloin nuorempana, kun halut veivät ja äly tuli kaukana perässä. Enpä nyt viitsi niitä pahemmin muistella, sellaista keskenkasvuisen sekoilua aikuiselta ihmiseltä. Vaan sattuuhan sitä vieläkin sellaista, mikä panee naurattamaan. Eräänä helleiltana yritti minua 25 vuotta nuorempi mies iskeä. Ei kännissä, ihan siistin näköinenkin. Vientiä olisi kunhan en paljasta ikääni. Vaan eipä ole enää tarvetta todistaa haluttavuuttani jakamalla makeaa kaikille. Iloisesti voi toki jutella kaikenikäisten kanssa.

      Ei kaikkea hauskaa pidä pilata nussimalla! On nääs elämässä muutakin hauskaa. No sinä revittelet, jotta sitten vuosien päästä voit arvioida, oliko se sen arvoista. Oliko kivaa olla nuorten kollien panopuu? Itsekunnioitustakin voisit harjoitella. Pitemmän päälle se kannattaa enemmän kuin muutamat orkut.

    • mjuvela

      hei munkin mielestä kannattaa lopettaa suhde heti eikä jatkaa suhdetta .. en usko et poikasi ja hänen kaverissa suhde kärsii siintä et kävi sun kanssa pedissä .. seurustelin aikoinaan puoli vuotta yhden pojan kanssa joka oli 18v ja itse olin silloin 22v ja oltiin kihloissa puolivuotta ja sit jättin hänet kun hän kävi kiinni minuun .... se jälkeen en ole ex nähnyt enkä halua olla hänen kanssa missään tekemissä .. jos haluut niin vastailepa minulle ,,, lähetä yksityis sähköpostia ...

      • huiiiii!

        Minun miehellä ja minulla on 4 vuotta ikäeroa, ei siinä ole mitään ihmeellistä tällein yli kaksikymppisinä. :D


    • ihmettelen asiaasi

      menetät poikasi kun se asia tulee ilmi. Poikasi alkaa inhota sinua. Järki käteen.

    • hellureijahellättunt

      näin menetät vain poikasi kunnioituksen! Olet hänen silmissään huora. Eikö ole aivoja päässäsi. Olen yh-äiti ja ei missään tapauksessa pidä mennä tollaiseen mukaan. Ajatteleppas jos sulla olis tytär joka menis sänkyyn sun miesystävän kanssa. No totta sitähän sulla ei ollut. No jos nuoren haluat niin ota se jostain muusta kun poikasi ystäväpiiristä. Mutta olet jo itsekunnoituksesi menettänyt , ja alentuntu tuollaiseen täysin ala-arvoiseen niin et enää arvosta poikaasi etkä itseäsikään. Sori vaan että kirjoitin suoraan. Satun vain olemaan tätä mieltä. >Mielipiteitähän pyysit.

      • MIETI

        Jatka vaan ni menetät poikas. Poikas ei todellakaan tuu ymmärtämään että äitinsä paneskelee kaverinsa kanssa, et pysty mitenkään ikinä sitä selittämään pojalles niin että tekos olis hänen silmissään jotenkin oikeutettua. Sun ei pitäis ees harkita asiaa, SAIRASTA! Yhdyn edelliseen: jos haluat nuorta kollia ni hae sellasta seuraa jostain muualta kuin poikas kaveripiiristä! Todennäkösesti oot jo rikkonu luottamuksen äitinä.


      • Prkl !

        Ei helweette ! Oliko poijjaat 'sellainen' pari ? Ma olen luullut, että tässä puhutaan heteroista. Enpä tiedä kantsiiko mieltään ilmaista, jos karsinan seinät ovat melkein kiinni toisissaan, ahdasta on.


    • 2. äiti

      Minusta sinun pitäisi hyvin tarkasti miettiä, mitä tuo seksisuhteesi vaikuttaa omaan poikaasi!

      • Erilainen mutsi

        Mitä tekemistä / sanomista pojalla on äitinsä seksi-, tai ylipäätään mihinkään suhteisiin ? Äiti on muutakin kuin äiti; nainen, ihminen, persoona, itsellinen, vapaa, velvollisuudet aikuisia lapsia kohtaan ovat ohi ...


    • Sadboy

      Taitaa olla jo myöhäistä vastata, kun vahinko on jo tapahtunut.
      Et taida olla kummoinen äiti, koska olet päästänyt poikasi parhaan kaverin sänkyysi.
      Jos kerran sinua noin paljon nuoremmat kiinnostaa, niin kannattaisi vampata
      muita kuin poikasi kavereita.
      Miten voit luulla löytäväsi onnen kavereista, jotka hakevat sinulta vain seksiä.
      En tiedä voiko tuo hivellä edes itsetuntoakaan, kun on saanut nuorta.
      Eikä tuo sinun ystäväpiirisikään näytä olevan mitään ruudinkeksijä-
      porukkaa, kun he kehottavat sinua jatkamaan.

      Tällainen on tämän päivän ihminen, hetken himosta
      tuhotaan elinikäinen luottamus. Surullista.

    • erkki K.

      Olen ollut vastaavassa tilanteessa. Minulla ja naisella 21v. ikäero. Eipä tuo menoa haitannut, homma toimi sängyssä kuin arkielämässä. Monta ihanaa vuotta.

    • _Jonze_

      24v jätkänä voin kuvitella, että minua vaivaisi jos äitini panisi jotakin kaveriani. Se olisi nöyryyttävää, koska kaveri voisi sanoa, että "panin sun mutsia," nuorella miehellä on kuitenkin ylpeys äitiään kohtaan, ja tuollainen toiminta antaisi itsestäänkin halvan kuvan.

      Ei siinä ikäerossa mitään vikaa ole, päinvastoin! Mutta kannattaa jatkossa hakea meitä nuoria viriilejä oriita jostain muualta ja pitää sillein salassa. Itse tykkään 40-vuotiaista paljon enemmän kuin ikäisistäni sängyssä.

    • Järki käteen nainen

      Hei! Olisiko tuota tapahtunut,jos olisit ollut selvinpäin. Ole varovainen ,ettet sotke nyt poikasi elämää.Monet kun lähtee armeijaan,kaikille se paikka e ole mieleen.Siinä on aluksi tosi rankkaa,ennenkuin tottuu siellä olemaan.Toivottavasti et nyt mene ainakaan kertomaan pojallesi sitä ensimmäisenä.
      Ihmettelen,kun olet aikuinen nainen.Eikö sänkyjutut voisi jättää omaan tietoon.Vai etkö ole selvinnyt vielä humalastasi. Sinähän et pilaa siinä vain poikasi elämää,vaan sinä langetet myös sen miehen syntiä harjoittamaan kanssasi.
      Jos haluat olla onnellinen nainen.Aloita kaikki selvinpäin ja selvän miehen kanssa.Mikäli sitten hän on kiinnostunut juttelemaan kuten ennenkin.Keskustelkaa asioista.Kysy onko hän ajatellut,mitä se sitten on muutaman vuoden päästä .Jospa hän haluaakin oma ikäisensä tytön.Ei kannata pettää itseään hetken huumalla ja varsinkin ajattelen sitä nuorta miestä.Hän voi saada kunnollisen vaimon,joka ei kapakoissa istu.Näin ainakin toivon.Lämmöllä ja lähimmäisen rakkaudella

    • siitä vaan

      Siitä vaan! Mulla oli nuorempana silloisen tyttöystävän äidin kanssa paljon hauskempaa sängyssä ja muutenkin juttu toimi paremmin äidin kanssa vaikkakin se hauksa sitten loppui aikanaan ihan sovussa eikä tytär niistä tapahtumista tiedä vieläkään.
      Oli muuten äiti muutenkin paremmassa kunnossa fyysisesti kun tytär:)

    • 24v nainen

      Mun mielipide:
      Helvetin ällöttävää! Aikuinen nainen ota järki käteen!
      PUUMA!!!

    • AM

      Tee niinku sun sydämesi tuntee.

      Sä sen päätöksesi teet, eikä sun ystävät.

      Sinuna antasin suhteen roihuta, nauttia se...mistäs tiijät mitä huominen tuo: ELÄ KUIN VIIMEINEN OLISI PÄIVÄSI.

      T. AM

      • hah hah haa!!!

        Kyseessähän on vanhan ja puutteessa olevan naisreppanan pitkästä puutteesta johtuvan kovan kiiman aiheuttama tilanne.

        Ensimmäisen vähänkin halukkaan tikkariin tiukasti kiinni.... :D


      • itekkin daiju

        Mitä elämästäkin tulisi jos eläis niinkuin olisi viimeinen päivä? Jos olisi viimeinen päivä, niin jättäisin kaikki laskuni maksamatta, vetäisin turpaan ärsyttävää naapuria ja voisinpa vaikka raiskata velipojan vaimon. Ihan hyvin vois ajella autolla kännissä, ajaa vaikka naapurin ärsyttävän tyypin pentujen yli, että loppuis se kirkuminen ja sitten vois vaikka ampua jonkun kadulla ihan kokeakseen miltä tuntuu ampua joku. Mitä sillä olis väliä mitä hommasta seuraa kun kyseessä on kuitenkin viimeinen päivä.

        Vittu että mua ärsyttää tuollaiset paskafraasit "elä kuin viimeistä päivää" ja tuollaiset paskaneuvot "tee niinkuin sydämesi tuntee"...


    • yxexpuuma

      ....Vähän jotain kokemusta....olin siis 33v ja tollai nuori miehenalku hurmasi mun pääni ( 22vee)....sinnikkäästi yritti ja sitten vei jalat alta...siis multa :) Noh... alussa yritin räpiköidä vastaan, mutta tunteet vei naista ja rakastuin hulluna, seurasi aika pitkä suhde, jotain kuustoistavuotta, johonkin se sitten aikanaan päättyi ja karmeet sydänkivut sain siitä, ja tietysti paljon ihania muistoja......
      Hmmm....Sulla hiukan toinen kuvio ( poikasi siis) mun viesti on että = unohda.
      Maailmassa on PALJON ihania , mukavia ja kiinnostavia miehiä = sullekkin !!

    • täti sininen

      hallusinaatioita tää hellekin teettää... heh.. onneks kohta viilenee, niin unet ja haaveet nuorista komeista miehistäkin sitten katoaa.. muista lukee tämä kirjottama juttu 10 vuoden päästä,niin voi nauraa itsekkin kuvitelmillesi...

      • täti vihreä

        Uskallan vaan haaveilla moisesta, vaik pojat tykkäis, oon 39v. Ois siistii silitellä nuoren kollin selkää ja vatsaa ja rintalihaksia....nammmm. Ette tie kui paljon on bimboja parikymppisiä kun kihnaa nuorten poikien ympärillä (kommenttia nuoret miehet). Terve, ajatteleva nuori mies ei niitä ala vaikka sais.
        Ihanaa, pankaa meneen, naisten aika ottaa miehet kiinni oma seksuaalisen reviirin määrittelyssä. Kiitos madonna kun annat esimerkkiä. It`s my life, it`s now or never, I aint gonna live forever!!!


      • 1+10
        täti vihreä kirjoitti:

        Uskallan vaan haaveilla moisesta, vaik pojat tykkäis, oon 39v. Ois siistii silitellä nuoren kollin selkää ja vatsaa ja rintalihaksia....nammmm. Ette tie kui paljon on bimboja parikymppisiä kun kihnaa nuorten poikien ympärillä (kommenttia nuoret miehet). Terve, ajatteleva nuori mies ei niitä ala vaikka sais.
        Ihanaa, pankaa meneen, naisten aika ottaa miehet kiinni oma seksuaalisen reviirin määrittelyssä. Kiitos madonna kun annat esimerkkiä. It`s my life, it`s now or never, I aint gonna live forever!!!

        Ihanko tosissasi täällä kirjoittelet noita unennäköjäsi?

        Nuoret kokemuksia halajavat kollit haluaisivat vain pipariasi. vanhalle naiselle voi lisäksi esittää vaikka mitä erikoisuuksia ja he kyllä taipuvat siihet. Tai vaikka kutsua kaverit kimppakivaan. Mikäs sen kivampaa?

        Yksikään ei varmasti haluasi pysyvää seuraasi. Ehkä se riittäisi sinulle...


    • ???

      sinähän sopisit ÄIDIKSI tälle pojalle !

    • O.o;;

      ......... en voi muuta kuin sääliä poikaasi. En sano siksi että menit makaamaan niinkin nuoren sällin kanssa vaan siksi että kyseessä on poikasi kaveri. Asioita mitä lapselle on varmasti aika paha pala niellä on että kaverinsa on pannu omaa äitiään. Olisi minun ainakin poikasi saappaissa vaikeaa olla äitini ja varsinkin kaverina seurassa jos tietäisin mitä on tapahtunu. Eihän pojat edes katso hyvällä että kaveri panee siskoaan niin mitenkäs sitten äitiään?

      Olit kännissä tai et niin olisi hiukan voinut ajatella ennen kuin menit tekeen mitä menit....

    • hyi Helwå

      poltettiin vielä 150 v uotta sitten roviolla..................

      • Hah !

        No muuta sinä sinne menneeseen aikaan, me muut elämme tätä vuotta.


    • Kaivelkaapa jostain esille määritelmä ilmeisesti Amerikasta lähteneestä määritelmästä puuma. Hän on noin 40 vuotias nainen joka haluaa noin 20 vuotiasta poikaa.

    • w.c.fields

      Et arvaa miten paljon hilpeyttä asia herättää poikasi kaveripiirissä. Tiedän vastaavan tapauksen jossa yhdestä kaverista tuli parhaan kaverinsa isäpuoli ja tietäisitpä kuinka paljon asialle naurettiin porukassa.

    • Ding!!

      Pari juttua.

      Poikasi tietää jo, että kaverinsa on sinusta kiinnostunut. Sitä on todennäköisesti puhuttu tyyliin "sun äitis on makee" ja "turpa kiinni, pervo." Todennäköisesti on jo käyty keskustelu, että kaveri "yrittää" sinua. Se, että kuinka tosissaan nämä keskustelut on käyty, on eri asia. Kannattaa kysyä tältä poikasi kaverilta, että ovatko puhuneet asiasta.

      Poika on kasvanut pornoskeneen, jossa MILF (Mother I'd Like to F***) on ilmiö. Lisäksi ikärasismi on teinielokuvien, Cougars, Housewifes -sarjojen jälkeen hieman vähentynyt. Nykyään kun nainen saa myös ottaa nuoren miehen. Nuoremman ottaminen ei siis enää ole vain miesten oikeus.

      Jos poika on tosissaan (epäilen tosin, että olet vain tuollainen äiti joka on saatava sänkyyn ja siitä voi kehua kavereille), tulet kohtaamaan ihan uskomattoman määrän päänaukomista, selän takana puhumista ja muuta sontaa. Varaudu siihen henkisesti. Minun äitini otti 13 vuotta nuoremman miehen (Oli hassua, kun isäpuoli sopi omaan ikäryhmään: olin itse 23 ja poikaystäväni 28, isäpuoli 31) ja ihan hyvin pärjättiin, kunnes äiti väsyi ainaiseen ikävit**iluun.

      Katso miten käy ja puhu sitten vasta poikasi kanssa. Ei kannata rikkoa poikien ystävyyttä ennen kuin tiedät varmaksi, että rikkominen on sen arvoista. Puhumattakaan siitä, että omat välisi poikaasi voivat hiukan tulehtua, kun viet hältä kaverin.


      Iänikuinen neuvoni on siis, että keskustele. Ota asia ensin puheeksi nuoren valloituksesi kanssa ja sitten poikasi.

    • Ole aikuinen....

      Poltat siipesi!!!
      Ja saat poikasi vihat.
      Ihmiset nauravat selkäsi takana.

      • Vitsiniekka ehta

        ihan avoimesti päin naamaa, jos yhdessä esiinnyt julkisesti.

        Säälin poikaasi ja häneen kohdistuvaa kettuilua lutka-äidistään, jota kaverit panee....

        Tooooodella säälittävä tapaus, mutta jos ei miestä ole saanut, niin pitää tyytyä poikastan panopuuksi!!!!

        Muistanet vanhan vitsin vanhasta moposta. Kyllä sillä pojat vielä voivat harjoitella ja saada ensikokemuksensa... :D


      • Vitsiniekka ehta kirjoitti:

        ihan avoimesti päin naamaa, jos yhdessä esiinnyt julkisesti.

        Säälin poikaasi ja häneen kohdistuvaa kettuilua lutka-äidistään, jota kaverit panee....

        Tooooodella säälittävä tapaus, mutta jos ei miestä ole saanut, niin pitää tyytyä poikastan panopuuksi!!!!

        Muistanet vanhan vitsin vanhasta moposta. Kyllä sillä pojat vielä voivat harjoitella ja saada ensikokemuksensa... :D

        Mitä helvetin väliä sillä, nauraako joku :D Ihmiset aina vittuilee ja naureskelee, antaa niitten vaan olla.


      • 12+12
        Powerina kirjoitti:

        Mitä helvetin väliä sillä, nauraako joku :D Ihmiset aina vittuilee ja naureskelee, antaa niitten vaan olla.

        Avoin nauraminen on samalla sulkemista pois yhteisöstä ja/tai vakavasti otettavien ihmisten joukosta. Ja SILLÄ on jokaiselle täysipäiselle ihmiselle väliä.

        Sinusta en kuitenkaan tiedä.... :D


    • Antero676

      Kaksi aikuista ihmistä viihdyttämässä toisiaan fyysisen aktiviteetin kautta, mitäs ihmeellistä siinä on ?
      Satutte nyt tuntemaan toisenne poikasi kautta, so what ?

      Seksisuhteita tulee ja menee. Mikä ihme tuossa voi olla ongelma ?
      Sekö on ongelma että äidillä on seksielämä vai siinä että seksikumppani on pojan kaveri ?
      Tietääkseni kahden aikuisen henkilön seksisuhde ei kuulu ulkopuolisille pätkääkään ja jos siitä joku vetää herneet nenään, siitä vaan.

      Voihan se olla että poikasi mielestä äiti on ns.siveellinen, madonna ... eli komplekseja kuupassa.
      Mikäli näin on, poikasi on jo korkea aika tutustua realismiin ja huomata että äitinsä on verta ja lihaa niinkuin muutkin.
      Voihan se olla että poikasi kaveripiiri kutistuu yhdellä, mutta kavereita tulee ja menee ... ja voihan se olla ettei poikasi enää tuo kavereitaan kotiinsa visiitille, voihan niitä nähdä muuallakin.

      • Jätkä 25

        Tykkäisit varmaan itsekkin jos joku sinun kaverisi olisi käynyt panemassa sun mutsiasi? Ja mitäs vielä jos olisi tullut raskaaksi!? Minusta aika noloa kylläkin!


    • ...kerran

      Ei ole kokemusta ja ymmärrän kyllä kaikki ne huonot puolet, mitä asiassa on. Mutta joskus saa olla ihan täysin itsekäs jos ei kovasti loukkaa muita. Jos ei asia haittaa poikaasi, anna mennä. Koskaan ei tosiaan tiedä, mistä se onni löytyy...

      • drtyuio

        Näkee kyllä, että suomifemakot ja nuoret pojat täällä tukevat puutteessa elävävää epätoivoista naisreppanaa.

        Suomifemakot tukevat siinä toivossa, että heidänkin puutettaan joku suostuisi helpottamaan ja nuoret kollit tietenkin ylimääräisen piparin toivossa. Jokainen mielellään nauttii vanhempaakin piparia. Jopa susiruman pipari kelpaa pahaan puutteeseen ja/tai täysin kokemattomalle kollille.

        Jokainen kolli kuitenkin häpeää sisimmässään, eikä varmasti suostu julkiselle paikalle vanhan piparin kanssa. Ainkaan ensimmäisen piparin haukkaamisen jälkeen.

        Rakkaudesta on täysin turha puhua.


    • kokeillut

      Voi hyvä äiti! Nyt äkkiä lelukauppaan jos ei muuta ole tarjolla kun "sakkolihaa". Kyllä niitä jytkyjä ja surruttimia löytyy joka lähtöön!

      • ^^^^

        Ymmärsin, että kyseinen mies on parikymppinen, siis täysi-ikäinen. Mitä sakkolihaa se sellanen on? Vai ymmärsinkö väärin? Parikymppisetkin ymmärtä'ä nykyään jo yllättävän paljon asioita...


    • normikansalainen

      Lutkamaisuudestasi ja samalla alkaa ajatella lastasi etkä vain itseäsi.

    • naureskellaan

      Eipähän tarvi ihmetellä, miksi jätkät yh:lle naureskelee...teepä sille vielä kakara, niin riittää tämänkin kavereista rattopoikia vanhuuden iloksi.
      Sääliksi käy poikaasi.

    • Nainen 55 vuotta

      Olen siis kerta toisensa jälkeen hirveän hämmästynyt nuorison moralistisesta ellei jopa kaksinaismoralistisesta asenteesta näihin juttuihin. Voi hyvä jysäys kun ollaan niin tuohtuneita, niin tuohtuneita ja nimitellään vaikka miksi. Poikakullat saa (omasta mielestään) kyllä heilua heppinsä kanssa missä lystää, mutta jos "vanha" nainen tekee jotain vastaavaa, niin ollaan kuin isä-paavin oppipoikia. Kakaroita koko lauma eli siinä mielessä en suosittele sekoamaan tollasiin henkiseltä kehitykseltään täysin keskeneräisiin tyyppeihin. Eikä ne sängyssäkän niin hyviä ole kuin luuleevat olevansa... Anna kasvaa niin ei tule pojille paha mieli....

      • Yks herra

        Jos kyseessä olisi ollut yh-isä, joka kyselee mitä tekee vieteltyään tyttären parhaan kaverin, niin suomifemakoiden huuto olisi karmea.

        HYIHYIHYIHYI! Peeedooofiiiliiii, peedoofiiiiiliiii -huudot kaikuisivat täällä tukevien suominaisten näppäimistöltä.

        Mutta nyt on näkökulma toinen.... :D

        Mitä kommentoivat suomifemakot???


      • Nainen 55 vuotta
        Yks herra kirjoitti:

        Jos kyseessä olisi ollut yh-isä, joka kyselee mitä tekee vieteltyään tyttären parhaan kaverin, niin suomifemakoiden huuto olisi karmea.

        HYIHYIHYIHYI! Peeedooofiiiliiii, peedoofiiiiiliiii -huudot kaikuisivat täällä tukevien suominaisten näppäimistöltä.

        Mutta nyt on näkökulma toinen.... :D

        Mitä kommentoivat suomifemakot???

        Suomifemakko? On sitä älyn vähyyttä ja kypsymättömyyttä näköjään hieman vanhemmissakin ikäluokissa. Kun ei kyetä asialliseen keskusteluun, niin ei kyetä. Minkäs sille voi? Vanha sanonta kuuluu: Kun on lusikalla annettu jne.


      • Minulle kauhalla...
        Nainen 55 vuotta kirjoitti:

        Suomifemakko? On sitä älyn vähyyttä ja kypsymättömyyttä näköjään hieman vanhemmissakin ikäluokissa. Kun ei kyetä asialliseen keskusteluun, niin ei kyetä. Minkäs sille voi? Vanha sanonta kuuluu: Kun on lusikalla annettu jne.

        Olisi pitänyt heti nähdä, että rouvalle on annettu vain lusikalla.

        Pahoittelen!


      • Nainen 55 vuotta
        Minulle kauhalla... kirjoitti:

        Olisi pitänyt heti nähdä, että rouvalle on annettu vain lusikalla.

        Pahoittelen!

        Ja sulle on annettu pikkulusilalla, jos nyt silläkään. .. Nyt on "herra" niin loukkaantunut että... Vai oikein kauhalla. Hah...Et muuten vastannut, mikä mahtaa olla Suomifemakko? Jo tuollaisten termien käyttäminen kertoo kirjoittajasta hyvin paljon.


      • nainen 55
        Nainen 55 vuotta kirjoitti:

        Ja sulle on annettu pikkulusilalla, jos nyt silläkään. .. Nyt on "herra" niin loukkaantunut että... Vai oikein kauhalla. Hah...Et muuten vastannut, mikä mahtaa olla Suomifemakko? Jo tuollaisten termien käyttäminen kertoo kirjoittajasta hyvin paljon.

        se ole esimerkiksi sinä.


      • mintsuke
        nainen 55 kirjoitti:

        se ole esimerkiksi sinä.

        oikeinkirjoitus .


      • Kauhalla annettu
        nainen 55 kirjoitti:

        se ole esimerkiksi sinä.

        Katsoisit peiliin, mutta jos on rouva femakolle annettu lusikalla, niin ei kai sitä silloin tajua... :D

        Kaikille ei ole annettu kauhalla... ;)


      • typy41-xxl
        Yks herra kirjoitti:

        Jos kyseessä olisi ollut yh-isä, joka kyselee mitä tekee vieteltyään tyttären parhaan kaverin, niin suomifemakoiden huuto olisi karmea.

        HYIHYIHYIHYI! Peeedooofiiiliiii, peedoofiiiiiliiii -huudot kaikuisivat täällä tukevien suominaisten näppäimistöltä.

        Mutta nyt on näkökulma toinen.... :D

        Mitä kommentoivat suomifemakot???

        ei sitä naista saa pedofiiliksi kutsua kun poika on täysikäinen..halo..lue ekana teksti kunnolla ja sit ala laukkamaan tääl..aikuisia molemmat on..


    • käsittämöntä........

      Synninpäästöäkö tulit täältä hakemaan vai mikä aivopieru oli tulla tänne kertomaan seikkailuistasi? Tällaisten temppujen jälkeen on turha ihmetellä, miksi nuoret voivat pahoin? Sinulla ei selvästikään ole niin paljoa vastuuntuntoa, että jaksaisit murehtia poikasi kaverin tunteista, mutta onko se kertakaikkisen mahdotonta edes oman poikasi kohdalla? Ja turha laittaa sekoiluasi oluttuopin syyksi. Olisit juonut limpparia.
      Asetu hetkeksi, mikäli mahdollista, oman lapsesi asemaan. Mieti miltä sinusta tuntuisi hänen asemassaan. Sen jälkeen sinun ei enää tarvitse tulla täältä elämänviisauksia hakemaan. Sinä olet äiti, esimerkki ja esikuva pojallesi, muista se!
      Hirvitää jo nyt poikasi puolesta. Siellä llähiöpubissa on ollut monta uteliasta silmää seuraamassa epätoivoista flirttiäsi ja pikkulinnut laulaa jo.....Säälittää!

    • blatsarus

      Eikös nämä tämänkaltaiset tarinat kuulu tuonne Cityn rippituoliin? Siellä on sivut täynnä koulupoikien kirjoittamia vastaavanlaisia kertomuksia rakkaudesta ja sen lieveilmiöistä. Käy sivuilla, saat väkeviä neuvoja!

    • kokeile ja kato mitä siit tulee. jotkut tykkää vanhemmist, jotkut ei. ehkä sil ei juuri oo ollu ketään, jos sen ikäiset ei kiinnosta. mut älä kerro pojalles, se ei varmaan tykkää. salaa se, nii jos homma ei luista nii sen ei tarvii tietää mitään.
      useinhan nuoremmat himoitsee vanhempii koska tietää niitten osaavan enemmän sänkyhommis, eikä ne oo niin lapsellisii kuin sen ikäset. vanhemmat naiset tietää mitä haluavat.
      terv. 22v neiti :D

      • ???

        muka oot osaava vai teets sitä ammatikses


      • 18

        tykkää vanhoista naisista, mutta sellaiset kyllä kelpaavat kokemusten hankkimiseen.

        Jokainen haluaa kehua kokemuksillaan ja koska vanha nainen hävettää, niin hänestä puhutaan vanhana lutkana, joka suostuu kaikkeen perverssiin... :D

        Salassa pitäminen ei varmasti onnistu.


      • --------------------
        18 kirjoitti:

        tykkää vanhoista naisista, mutta sellaiset kyllä kelpaavat kokemusten hankkimiseen.

        Jokainen haluaa kehua kokemuksillaan ja koska vanha nainen hävettää, niin hänestä puhutaan vanhana lutkana, joka suostuu kaikkeen perverssiin... :D

        Salassa pitäminen ei varmasti onnistu.

        keskiikäiset naiset ovat nuorten poikien panopuita. Yleensä tussua lohkeaa helposti, mutta harvemmin kukaan 18-20 nuori mies alkaa vakavasti olemaan 40-kymppisen naisen kanssa.


      • typy41-xxl
        18 kirjoitti:

        tykkää vanhoista naisista, mutta sellaiset kyllä kelpaavat kokemusten hankkimiseen.

        Jokainen haluaa kehua kokemuksillaan ja koska vanha nainen hävettää, niin hänestä puhutaan vanhana lutkana, joka suostuu kaikkeen perverssiin... :D

        Salassa pitäminen ei varmasti onnistu.

        Ja taas sä numerosarja tääl kritisoit muita..mut jos sä nyt miettisit pikkasen itteä..kyl sä nussisit kans ilomielin oma tyttären kaveria..olen tuhat varma.ja jos se sun tyttären kaveri olis viel 21v..mietis sitä..


    • Usko kerrankin kieltäviä ystäviäsi.ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ HÄPÄISE ENEMPÄÄ POIKAASI.
      Onko sinulla vanhemmuus hukassa?
      Äidit jotka iskevät tyttäriensä poikaystäviä ovat HÄPEÄKSI itselleen ja tyttärelleen. Isät jotka iskevät poikiensa tyttöystäviä ovat Häpeäksi itselleen ja pojalleen.
      Lopeta suhde ajoissa haluatko poikasi ja hänen kaverin välirikon ja sen kuka sinua vanhana muistaa kun käry käy.

    • juha=)=)/)/&76

      et ole minun äiti. mikä olisi pojalle nolompaa kuin äiti joka tekee sitä kaverin kanssa. hyi , tosi inhottava mamma.

      • onnea löytyy

        Itse olen 40v nainen ja mieheni on 20v. Ikäerosta huolimatta suhde sujuu hyvin ja mies on aika namu sängyssäkin. :) Molemmat tyytyväisinä yhteiselosta.


      • _Pum_
        onnea löytyy kirjoitti:

        Itse olen 40v nainen ja mieheni on 20v. Ikäerosta huolimatta suhde sujuu hyvin ja mies on aika namu sängyssäkin. :) Molemmat tyytyväisinä yhteiselosta.

        Luuletko vielä vuoden kuluttua kirjoittavasi tuon saman tekstin. Siis kantaako juttu sinne saakka...
        Kenties, mikäli uusi poju kainalossa.
        Ja riittävän iso paikkakunta, jotta tuollaiseen touhuun ilkeää.


      • Kolli minäkin
        onnea löytyy kirjoitti:

        Itse olen 40v nainen ja mieheni on 20v. Ikäerosta huolimatta suhde sujuu hyvin ja mies on aika namu sängyssäkin. :) Molemmat tyytyväisinä yhteiselosta.

        Noin nuori kolli kyllästyy löysään lihaan hetkessä, joten täysin turha tuudittautua pitkään suhteeseen. Voihan kyseessä olla henkisesti häiriintynyt, joka oikeasti on sinusta kiinnostunut, mutta eppäilen, eppäilen...

        Toki saat aina uuden kokemattoman, joka suostuu hankkimaan omat mopo-kokemuksensa sinun kanssa. Mutta jokainen haluaa kuitenkin oikean moottoripyörän, jolla kehtaa kruisailla kaupungilla.

        Näin se on.... :D


      • Hah !
        onnea löytyy kirjoitti:

        Itse olen 40v nainen ja mieheni on 20v. Ikäerosta huolimatta suhde sujuu hyvin ja mies on aika namu sängyssäkin. :) Molemmat tyytyväisinä yhteiselosta.

        Jos sinä olet vakisuhteessa niin sinä et ole "puuma" vaikka kaveri olisi 15-vuotias. Puuma iskee saaliin yhdeksi / muutamaksi illaksi. That's it.


      • typy41-xxl
        onnea löytyy kirjoitti:

        Itse olen 40v nainen ja mieheni on 20v. Ikäerosta huolimatta suhde sujuu hyvin ja mies on aika namu sängyssäkin. :) Molemmat tyytyväisinä yhteiselosta.

        olen sun kans sama mieltä..miksi naiset ei saa olla niin kun miehet..monettuhannet miehet on nussinut oma tyttärien tai poikien ystäviä.ei niille nauretta..mut naiselle juu..on se kumma asia..


    • höpö höpö

      Kirjoitus on provo.
      Joku keksii näitä juttuja ja kirjoittelee tänne.

      • pöhö, pöhö

        Kirjoitus on provo. Just. Nimittäin sun juttus. 'Joku keksii näitä juttuja ja kirjoittelee tänne'. Hyvä havainto, että joku kirjoittelee. -Osaatkin lukea. Eikujjoo. Sä ammut suurinpiirtein kaikkea liikkuvaa, kaikki mahdollinen elämässä on silkkaa provoa.


    • Pumas_power

      Suottapa täältä kyselet.
      Vastaus tulee kyllä - viiveellä.

      Ensinnäkin; viettihän vie ja sinä vikiset. Vietti sumentaa järjellistä puolta ja varmaa on vain se,
      että pikkuhousut pyörii jalassasi.

      Järki tuo viiveellä jarrua. Jarru tulee omasta päästäsi; puumanainenko? Vastaus: kyllä.
      Puuma alkaa murisemaan päässäsi päivä päivältä enemmän ja särky lisääntyy.
      Järkeä tuo myös se, että ulkoinen tuomitsevuus on kova...erittäin kova!

      Eli se vikinä sinussa sammutetaan kyllä, vaikka voimakeinoin.
      Ja myöhemmin toteat siis; Hyvä niin.

    • fdhgkdglkd

      Huvittavaa, että se on ihan ok että nelikymppinen mies hässii parikymppistä naista, mutta annas olla jos asetelma onkin toisin päin! D: Ihan kamalaa, eikai nyt parhaassa iässä oleva nainen voi nuorta kollia ottaa! Minusta vähän turha moralisoida "puumanaisia". Ihan kuin jokainen mies ei haaveilisi jossain vaiheessa selkeästi nuoremmasta naisesta.

      • Ehkä tiedän, ehkä...

        Ikäeron suhteen on aika vähän kritiikkiä esitetty.

        Sen sijaan suhde pojan kaveriin on ollut kritiikin kohteena. Aika älämölö täällä olisi, jos joku yh-mies olisi vietellyt tyttären parhaan kaverin. Ja vielä tämän ollessa humalassa kapakissa. Mutta nyt vaan tuetaan puutteessa olevaa naisreppanaa ja syytetään kriitikkoja tekopyhyydestä.

        Aloittaja ei varmaankaan ole mikään todellinen ruusu, koska hänellä ei ole miestä ja oli puutteessa ollut. Hän on väistämättä (enempivähempi kokemattomalle) pojalle vain tilapäinen pano, jolla poika taatusti leveilee kavereille.

        Kertoo vanhasta kiimaisesta lehmästä, joka suostuu mihin vaan saadakseen makeaa tikkaria.... :D


      • N43.

        eihän kukaan paheksukkaan aloittajan ja pojan välistä ikäeroa vaan sitä että panee oman poikansa ystävän kanssa. Kyllä käy sääliksi poikaa, jos asia tulee ilmi. Missä on äidin moraali? Jalkovälissäkö? Jos pitää nuorten poikien kanssa panna, niin ihan ulkopuolinen paras vaihtoehto.
        En hlökohtaisesti ymmärrä, mitä hyvää on seksissä nuorten miesten kanssa. Miksi ei oman ikäinen? He osaavat homman ilman opettamista.


      • 11+18
        N43. kirjoitti:

        eihän kukaan paheksukkaan aloittajan ja pojan välistä ikäeroa vaan sitä että panee oman poikansa ystävän kanssa. Kyllä käy sääliksi poikaa, jos asia tulee ilmi. Missä on äidin moraali? Jalkovälissäkö? Jos pitää nuorten poikien kanssa panna, niin ihan ulkopuolinen paras vaihtoehto.
        En hlökohtaisesti ymmärrä, mitä hyvää on seksissä nuorten miesten kanssa. Miksi ei oman ikäinen? He osaavat homman ilman opettamista.

        nämä eronneet/yh:t naiset, joilla ei ole ollut aikoihin ikäistään fiksua ja kyvykästä miestä, eikä mitään saumaa saadakaan, haluvat saada kuitenkin suureen puutteeseensa.

        Tällöin jää vaihtoehdoksi oman ikäluokan luuserit, vanhemmat miehet tai sitten nuoret kollit, jotka haluavat saada kokemuksia.

        Nämä "puumat", jotka koto-Suomessa ovat tyypillisesti elähtäneitä naisia, joiden liha on hyvin riippunutta, toimivat nuorille kolleille "mopoina".

        Niillä voi harjoitella navetan takane, ennen kuin hankkii oman moottoripyörän ja lähtee näyttämään sitä muille.

        Mopoa hävetään ja sillä ajetaan vain navetan takana... :D


      • N43v.
        11+18 kirjoitti:

        nämä eronneet/yh:t naiset, joilla ei ole ollut aikoihin ikäistään fiksua ja kyvykästä miestä, eikä mitään saumaa saadakaan, haluvat saada kuitenkin suureen puutteeseensa.

        Tällöin jää vaihtoehdoksi oman ikäluokan luuserit, vanhemmat miehet tai sitten nuoret kollit, jotka haluavat saada kokemuksia.

        Nämä "puumat", jotka koto-Suomessa ovat tyypillisesti elähtäneitä naisia, joiden liha on hyvin riippunutta, toimivat nuorille kolleille "mopoina".

        Niillä voi harjoitella navetan takane, ennen kuin hankkii oman moottoripyörän ja lähtee näyttämään sitä muille.

        Mopoa hävetään ja sillä ajetaan vain navetan takana... :D

        Ja tuo on niin totta. Olen kylläkin itsekkin eronnut, mutta kyllä nelikymppisiä mukavia miehiä seksiin on ainakin tähän asti löytynyt. Ja jos ei kunnollista löydy, niin sitten olen mieluummin ilman. Oksettaa pelkkä ajatuskin nuorista pojista. Niin epätoivoista minusta ei ikinä tule, että moiseen alentuisin.


      • typy41-xxl
        11+18 kirjoitti:

        nämä eronneet/yh:t naiset, joilla ei ole ollut aikoihin ikäistään fiksua ja kyvykästä miestä, eikä mitään saumaa saadakaan, haluvat saada kuitenkin suureen puutteeseensa.

        Tällöin jää vaihtoehdoksi oman ikäluokan luuserit, vanhemmat miehet tai sitten nuoret kollit, jotka haluavat saada kokemuksia.

        Nämä "puumat", jotka koto-Suomessa ovat tyypillisesti elähtäneitä naisia, joiden liha on hyvin riippunutta, toimivat nuorille kolleille "mopoina".

        Niillä voi harjoitella navetan takane, ennen kuin hankkii oman moottoripyörän ja lähtee näyttämään sitä muille.

        Mopoa hävetään ja sillä ajetaan vain navetan takana... :D

        hahahah..sä se taidat olla aika provasoiva tääl naisia kuka nuorten kans on..mitä hemmettiä se sulle kuuluu onks se liha riippunutta vai ei..sama saa sanoa yh miehestä kuka nussi oma tyttären kaveria ja on 38v ei jaksaa jne..mitä ajattele sit se nuori nainen..yöks..olishan se pitänyt arvata..vanha mies on vanha mies..ja nuoret miehet mielellään vie vanhempia naisia baarin-yökerhoihin jne..ja on jopa ylpeitä.kas kas..mitä nyt suuhuun pistät numeroarvostelija senkin..halo vanhuus..alapas laputtama..


    • ensinkään

      mutta jos nyt ihan huvin vuoksi kuvitellaan, että kyseessä olisi oikea tilanne. Aikaisemmissa viesteissä on jo varmaan tullut selväksi, ettei suhteen aloittaminen poikasi parhaan kaverin kanssa ole viisasta. Mutta voisi myös miettiä sitä, millainen "paras kaveri" aloittaa suhteen kaverinsa äidin kanssa?
      Yhdyn edellisiin siinä, ettei siinä mitään pahaa ole, jos nuorempaa tekee mieli, mutta vedä raja siihen, ettet ryhdy mihinkään poikasi kustannuksella. Se on nimittäin liian kova hinta maksettavaksi hetken tai vaikka pidemmänkin hetken huumasta.

      • asdfghjkkjhg

        Kuka hullu tänne näitä juttuja sepittäisi muuten kuin sairaan mielikuvituksen tuotteena.


    • voi luoja

      nyt housus jalassa, kattele ikäsiäs miehiä, joskin ne ei sua haluu jos tietävät sun tehneen noin törkeesti. no, ainahan voi parantua.. TOIVON VILPITTÖMÄSTI !!!

    • iso jortikka

      anna mullekkin pillua jookosta

    • älä valita morkkista

      anna mennä vaan eihän siihen merkkiä jää, jokainen vastaa antamisistaan itse.

    • kokenut40+

      Anna palaa vaan! Itselläni on ollut muuta suhde, joissa meis on ollut noin 17 v nuorempi. Suoraan sanottuna säälittää noita nuoria naisia, kun niiden kundikaverit hakee chateis seksiseuraa vanhemmista naisista, kun oma kulta ei kykene muuta kuin sängyssä rakastelemaan sivistyneesti...mutta itsekin olin sellainen nuorena, joten nuoret, puhukaa nyt ihmeessä partnerinne kanssa, mitä ja millaista seksiä haluatte, niin ei tarvitsisi nuorten kundien hakea sitä muualta. Mies tarvitsee muutakin kuin hellää rakastelua! Tottakai sitäkin täytyy olla, mutta oppikaa nauttimaan muustakin!

      • typy41-xxl

        sama mieltä sun kans..ja monessaki asiassa...


    • 16+16=?

      Trolli. Mutta ajatuksena mielenkiintoinen. En ymmärrä, mikset puhu omista tunteistasi. Jos niitä on, niistä mainitsisit. Jos poikasi kaveri on mahtava tyyppi tai jotain, kyllä siitä varmasti sanoisit. Jäljelle jää vain seikkailu. Itse en lähtisi sotkemaan suhdetta omaan poikaani turhanpäiväisen jutun takia. Ei ihan ole sen arvoista.

    • Hydrex

      Älä välitä muista vaan elä itsellesi. Kyllä sinun poikasikin pian tottuu ajatukseen jos saa tietää asiasta ja on ehkä ylpeä niin nuorekkaasta äidistä. Minä itsekin seurustelen 20 vuotta nuoremman miehen kanssa ja lapseni ovat hyväksyneet asian. Ei rakkaus katso ikää eikä paikkaa Jatka vaan seurustelua äläkä välitä kateellisista ilkeämielisistä vastauksista. Hyvää jatkoa sinulle elämääsi!! ANNA PALAA!!!!!!!!!!

      • xdfgtjukilo

        kaikille halukkaille jos siltä tuntuu. Vaikka kaikille pojan kavereille peräkkäin tai ehkä jopa yhtä aikaa.

        Mitä väliä on poikasi häpeästä. Kyllä hän siihen tottuu...

        Kunhan vaan äiti saa suureen puutteeseensa.

        PS. Taidat kuvitella olevasi nuorekas, kun nuoret kollit sinua painavat. OIkea syy on saada vanha nainen taipumaan riettaaseen seksiin. Julkisesti vanhojen naisten kanssa hävettää olla.

        Hah hah!!!


      • asdfghjklövr

        oikeasta femakosta! Onnittelut!

        Luulet sen olevan rakkautta, kun nuori kolli haluaa harjoitella vanhalla naisella hetken aikaa. Vanhaa ja irstasta lutkaa nuori kolli kehtaa laittaa tekemään kaikkea samaa, kun pornoleffoissa.

        Siitä on seurustelu kaukana. Kukaan itseään kunnioittava kloppi ei kerro seurustelevansa vanhan naisen kanssa. Mutta saattaa kehua laittavansa se tekemään vaikka mitä....

        Hyvää jatkoa sinulle elämässä!!!

        Aika reppana olet! LOL!


      • typy41-xxl

        Nyt puhut asiaa..jokainen elää oma elämää..ja mitä se toisille kuuluu..


    • Tuitsukka67

      Itse en voisi koskaan olla poikani frendien kans(poikani 20-v) Otappa järki nyt käteen,saat varmasti omanikäisiäkin miehiä.Itsellä on kyll niin ihana ja viriili 40- v mies,etten ikinä vaihtais mihinkään parikymppiseen pojankloppiin ;o)

      • Hah !

        No eikö tämä asenne ole ihan sun oma ongelma. Joillekin "kloppi" on se paras vaihtoehto.


    • mua yököttää

      Nii, eikö ois kivaa kuin oma poikasi toisi sinun ikäisen miniän taloon. Olisi anopilla ja miniällä yhteiset intressit. Toinen leipos pullaa pojalleen ja toinen antas pi..luu.

      • Oma mokasi

        Tiiijätkö; kun muolima on ihmeellinen niin kyllä tällaisia tapauksia on olemassa. Eikä fiksulla äidillä ole mitään sanomista, koska poika 'rakastaa', palvoo ja ihannoi. Kaikki äidit(kään) eivät leivo pullaa vuonna 2010, joten laajenna sinäkin elämänpiiriäsi, noin ahtaassa karsinassa tukehtuu.


      • typy41-xxl

        ja jos mulla olisi poika..kuka toisi munikäisen naisen taloon..tervetuloa...


    • Peper

      Kun suhteenne päättyy, viimeistään silloin pojallesi tullaan vittuilemaan tosi rankasti sillä, että kaverit panee hänen äitiä. Tuolloin nuorella miehellä on pokka kovilla, käämit käryää ja ongelmia tulee.

    • dr phil

      Olet henkisesti sairas. Eikö oma lapsesi merkitse mitään. On tiettyjä asioita moraalisella tasolla jota ei tehdä. Ja tämä kuuluu niihin. Ajattelet vain omia himojasi. Lastasi et ollenkan, muuten et tekisi noin. Olet jo ylittänyt rajan. Tollasille naisille on nimikin... Sitä niität mitä kylvät. Varmaa on vain se että kaikki kaatuu päällesi.

      • Hah !

        No jo on h-n ahdasta ajattelua.


    • hannuhannu

      Hyvä meininki. Jos oot 2:n vaiheilla, olet jo päättänyt. Joten mökille vaan, saat kerrankin tarpeekseen.

    • hyytelömunkki

      En oikein tiedä pitäiskö edes uskoa tuota.
      ..mutta mikä helvetin äiti se sellanen olisi joka menee sänkyyn poikansa parhaan ystävän kanssa! Vielä enemmän järkyttää se osa porukasta, joka vissiin ihan tosissaan tulee kommentoimaan "You go girl!" mitä helvettiä, aikuiset ihmisetkö tuollasta kehtaa viljellä täällä? Hävetkää hyi.. Jos äidillä on minkäänlaista kunnioitusta lastaan kohtaan niin ei kyllä mitään seksisuhdetta tai muutakaan yrittäisi tämän parhaan kaverin kanssa. Kehtaako joku oikeasti tulla kannustamaan toista mahdollisesti pilaamaan välinsä poikaansa. Jos olet kovinkin kuumottava misu niin kai löydät jonkun muun nuorukaisen joka haluaa kokemuksia? Vahinko voi olla tapahtunut mutta ei kyllä ole yhtäkään hyvää syytä jatkaa. Toivottavasti olet paha, paha trolli.

      • typy41-xxl

        mut en haluaa olla arvustelija..mut jos sä menisit sänkyyn sun ystävätären isän kans kuka on ok näköinen jne..mitäs miettisi sun ystävätär..mietis sitä..
        ja jos viel meet sanomaan ystävätärelle..olipas sulla ok isä..saisi viel lisää..sama pätee siiheen 38v naiseen..


    • Tilanne siitä kuitenkin syntyy ku poikas saa tietää olisit rehellinen itellesi ja pojallesi! jos teillä synkkaa nii.... on näitä ikä eroja monellakin parisuhteella.

    • frrrgr

      Sä kirjoitat aika oudolla tyylillä naisexi! Kirjoitustyylistä huomaa että olet teinipoika joka fantasioi tollasista koska itse olen myös niin huomaan jos joku muu kaltaiseni kirjoittaa. Sä' oot FAKE!

    • Ruby D

      No joo, puuma äiti taidat olla. Parempi vaihtoehto viikonlopun vietolle on kunnollinen keskustelu nuoren miehen kanssa. Vaikka olisitkin jo ehtinyt viettää kanssaan sen. Olit humalassa ja mainitsit olleen sängyssä hyvä. So what? Eiköhän ratkaisevampaa ole minkä laatuinen luonne on. Ajatteleeko ja puhuuko esim. pojastasi, millainen vaikutus on mahd. heidän ystävyyteensä? Tai arki jos suhteenne jatkuu? Kiinnostavatko sinun ajatuksesi, tunteesi, elämäsi? Vai onko keskiössä "vain" himo? Ihminenhän suhteissa pääosassa on; ei niinkään ikä vaikka ajattelen rehellisesti parinkymmenen vuoden olevan hiukan liikaa tässä vaiheessa. Miehenpuoli kun on 18-20 vuotias. Vasta. Ja entä itse; mieti tarkkaan oletko lähinnä vain otettu huomiosta, hyvästä kokemuksesta sängyssä. Etukäteenhän ei poikasi suhtautumista pysty ennustamaan jos kuulee asiasta mutta eiköhän kerro itsellesi jotain arastelu ja vaivautuneisuus siitä että niin kävisi. Päättäväisyyttä ja hyvää jatkoa sinulle.

    • kahden pojan isä

      Anna palaa vaan, ei se järvi soutamalla kulu...

      Itsekkin iskin kapakoista alle kolmikymppisenä poikamiehenä vanhempia naisia, heiltä kun sai paremmat kyydit kuin oman ikäisiltä. Vakavampaa suhdetta en olisi voinut kuvitellakkaan näiden naikkosten kanssa, mutta hauskaa pidettiin.

      • .,.,.,.,.,.,.,.,.

        Jos päättäisit aloittaa suhteen hänen kanssaan niin poikasi parhaasta ystävästä tulisi tavallaan hänen isäpuolensa...eh...
        Todennäköisesti poikasi tulisi myös erittäin mustasukkaiseksi jos ystävä tulisi käymään mutta vain tapaakseen sinua, ei viettämään aikaa hänen kanssaan.


      • dtyuit

        vain harjoittelua nuorempia naisia varten. Jotta osaa toimia kuin mies.


    • mertus

      Anna mennä vaan. Nauti elämästä...

    • Mä kannustan sua tekemään ihan niin kuin hyvältä tuntuu!

      • Jos koukkaan sut?


      • ex Powerina
        p.makila kirjoitti:

        Jos koukkaan sut?

        No, ihan ensimmäisena en ole etsimässä ketään katkeraa ja epätoivoista, vanhaa ukkoa elämääni !


    • Do Think

      Itse en näe ongelmana nuoren miehen ja vanhemman naisen välistä suhdetta, vaan kyseisessä tapauksessa ongelma on nimenomaan nuoren miehen ystävyys naisen pojan kanssa. En voi kuvitellakaan että poika hyväksyisi suhdetta, vaan vaakalaudalla ovat sekä pojan ystävyys kaveriinsa sekä välit äitiinsä. Mieti haluatko menettää poikasi jatkamalla suhdetta, jolla tuskin on pidempää tulevaisuutta. Pojalle voi olla ylivoimaista antaa ikinä anteeksi äitinsä suhdetta kaveriinsa.

      Mikäli nuorempi mies houkuttaa, mitä jos kokeilisit sellaista joka ei ole poikasi tuttu. Tehtyähän ei saa enää tekemättömäksi, mutta jatkamalla suhdetta teet asiat vain vaikeammiksi kaikille osapuolille. Laita siis suhteelle heti piste äläkä suostu keskustelemaan aiheesta enää enempää ja tee myös tuolle nuorelle miehelle yksikantaisesti selväksi että asia jää salaisuudeksi ja oli ehdottomasti vain yksi kerta.

      Neljääkymppiä lähentelevänä naisena ymmärrän viehtymyksen nuorempiin miehiin hyvin, onhan heissä ehdottomasti paljonkin enemmän tärkeitä ominaisuuksia kuin vanhemmissa miehissä.

    • Anna mennä. Parrua pesään, wham, bam, bam.

    • david754

      yksin asia pidä muista. ajatele poikasi mieltä. se saa tietä se ei puhua sulle koska sitten siitä alkaa häpetän
      ja mieti asia koska poikasi ystävä saada kertoa muille sun maine menen

    • Anna palaa vaan ,kerranhan täällä vaan eletäään mutta kannattaa varautua silti ongelmiin.
      Hyvää kesää vaan..

      • lits lits

        Eiköhän panna pystyyn saman tien kunnon orgiat...mä tuun kans ja otan ton naapurin Jaskan ja Pertsan mukaan kans. Hii-o-hei.


      • typy41-xxl
        lits lits kirjoitti:

        Eiköhän panna pystyyn saman tien kunnon orgiat...mä tuun kans ja otan ton naapurin Jaskan ja Pertsan mukaan kans. Hii-o-hei.

        tietkö sanan lits-se on käännös viroksi-huoraa--olisko nainen huoraa jos antaa nuorelle miehelle siks rakkautta koska pitää hänestä..mut kuka on sit mies kuka nussi oma tyttären ystäviä--huoraa kans..enemmänki..


    • böömä

      viriliistä nuorukaisesta. En näe asiassa mitään pahaa, kun olet sinkku. En ainakaan olisi itse pahastunut siitä jos äitini olisi ollut kaverini kanssa. Äitini suhteet ei kuulu minulle ja minun suhteeni ei kuulu äidilleni. Samoin kuin lapseni suhteet eivät kuulu minulle. Pääasia on että teistä kumpikin hyväksyy sen:)

    • kolokolok,ok

      Siiderivalaalla o käyny tsägä. No sölli kyllästyy väljään lohkoon ja sun hormooniheilahteluihin ja hommaa uuden kun kerkee.

      • typy41-xxl

        hahha..nyt nauratti kivasti..kuka sanoi että vanhemmilla naisilla väljää lohko..kuulemma vanhemmilla naisilla paremmat lohkot mitä nuorilla..hmm..


    • tosi yök

      Voi yh-äiti parkaa kun pilaa poikansa ihmissuhteita.

      • pukkumista

        Ihmetyttää, että olet valinnut seksiseuraksi juuri poikasi ystävän - poikasi ei varmasti tulee asiaa katsomaan hyvällä silmällä - voit pilata suhteesi omaan poikaasi. Aiotteko pitää suhteen salassa pojaltasi? Mitä mieltä poikasi on asiasta - tuossa iässä on vaikeaa ymmärtää äitiä, joka sekstailee oman kaverin kanssa. Äitihän on kuitenkin oma äiti.
        Luuletko, että tämän pojan kaverin ja Sinun välillä on kiintymystä ja rakkautta vai onko kyse pelkästään seksistä? Pelkän seksin takia ei kannata rikkoa suhdetta omaan poikaansa. Onko aikeenanne vakavan seurustelusuhteen aloittaminen? Mieti asiaa myös poikasi kannalta, sillä hänelle tilanne saattaa olla vaikea ja toisaalta myös Sinua voidaan pitään helppona nakkina poikasi kaveripiirissä ja poikasi joutuu naurunalaiseksi ja kiusaamisen kohteeksi äitinsä takia kaveripiirissään.


      • _ihmettelijä_

        En jaksanut kaikkea lukea, mutta ihan tuli oksettava olo. Miten äiti voi tehdä jotain noin hirveää omalle pojalleen? Rakastatko poikaasi ollenkaan? Tiedätkö, ymmärrätkö ollenkaan tekosi seurauksia ja poikasi kärsimystä ja HÄPEÄÄ oman äitinsa puolesta. Kyllä kaveripiiri nauraa ja pilkkaa poikaasi sinun takiasi.
        Miten hän jaksaa armeijan, kun kuulee asiasta ja varmasti kuulee. Tuonikäiset poikaklopit eivät pidä suutaan kiinni, vaan kertovat kuinka helposti olit valmis "nakki". Poikasi joutuu kärsimään ja häpeämään sinun yksinkertaisuuttasi. Itkeä tekisi mieleni, niin pahalta tutuu. Kuinka poikasi voi koskaan luottaa kehenkään naiseen, kun oma äitikin on noin helposti jymäytettävissä?!


      • 8+3
        pukkumista kirjoitti:

        Ihmetyttää, että olet valinnut seksiseuraksi juuri poikasi ystävän - poikasi ei varmasti tulee asiaa katsomaan hyvällä silmällä - voit pilata suhteesi omaan poikaasi. Aiotteko pitää suhteen salassa pojaltasi? Mitä mieltä poikasi on asiasta - tuossa iässä on vaikeaa ymmärtää äitiä, joka sekstailee oman kaverin kanssa. Äitihän on kuitenkin oma äiti.
        Luuletko, että tämän pojan kaverin ja Sinun välillä on kiintymystä ja rakkautta vai onko kyse pelkästään seksistä? Pelkän seksin takia ei kannata rikkoa suhdetta omaan poikaansa. Onko aikeenanne vakavan seurustelusuhteen aloittaminen? Mieti asiaa myös poikasi kannalta, sillä hänelle tilanne saattaa olla vaikea ja toisaalta myös Sinua voidaan pitään helppona nakkina poikasi kaveripiirissä ja poikasi joutuu naurunalaiseksi ja kiusaamisen kohteeksi äitinsä takia kaveripiirissään.

        Kyseessä on pojalle vain seksikokemusten hankkiminen. PISTE!

        Jotta nolaisit poikasi oikein kunnolla, niin vihjaa kimppakivasta kaikkien kavereiden kanssa....


      • typy41-xxl
        8+3 kirjoitti:

        Kyseessä on pojalle vain seksikokemusten hankkiminen. PISTE!

        Jotta nolaisit poikasi oikein kunnolla, niin vihjaa kimppakivasta kaikkien kavereiden kanssa....

        numerokyttä täs taas arvostele 38v naista..eiköhän se oo sen naisen ja sen 21v pojan oma asia mitä ne tekee..taidat olla aikas vihainen sille 38v naiselle kun itse et oo nuorta saanut..hahahah..


    • näin::::::::::::::::

      No huorako olet vai mitä .. En ymmärrrä teitä puuma naisia kun pitää nuorelle poitsulle antaa en toedellakaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En tosiaan ymmärrä että pitää antaa 20 v miehelle en jaksa ymmärtää !!

      • typy41-xxl

        puhu katkera vanhuus..ei muuta lisättävä..vanhat ukot sa nussia nuoria..mut ei vanhemmat naiset nuorempia..haloo..järki käteen ja keppi käteen ja kävelemään..


    • asdfghjkjhgf

      Vähennä alkoholin käyttöä ennen kuin olet kylän yleinen jakorasia. Voit olla sitä sukupuolesta riippumatta. Riipaiseva tarina jälleen kerran...

    • cop333

      Kukaan ei kadu öitä, jotka viettää 20 vuotta nuoremman pojan kanssa. Sen sijaan jokainen katuu sitä, kun on jättänyt ne yöt käyttämättä.

    • mies 46v

      jos kerran molemmat on vapaita ja haluavat samaa, niin miks ei. eikä siinä oo kukaan tilivelvollinen kaks aikuista, nauttikaa toisistanne . antakaa mennä, niin minäkin tekisin jos olis mahdollisuus kypsään naiseen

      • Fiksumpi teitä

        Eiks teil ole muuta tekmistä ko naimisianne täällä puhuu....voiha perkele,,,,,sanon mää....Kaikkihan me naidaan,,,mutta kaikki ei ol nii tyhmii että sitä täällä levittelisi...Halooo järkeä' päähänne!!!!


    • KOMIA MIES

      MIELESTÄNI TUOSSA OLE MITÄÄN VÄÄRÄÄ,KUN KAIKKI ON AIKUISIA JA TÄYS-IKÄISIÄ. MONESTI NUOREMMAT MIEHIÄ KIINNOSTAA VANHEMMAT NAISET,EIKÄ SIINÄ MUN MIELESTÄ OLE MITÄÄN OMITUISTA. IHMISILLÄ ON TARPEENSA JA HIMONSA..POJAN PITÄIS YMMÄRTÄÄ ÄITINSÄ TOUHUT,MUT VOI SE KYLLÄ TUNTUA VÄHÄN OMITUISELTÄ... VIELÄPÄ KAVERIN KANSSA ÄITI TOUHUAA..EI OLE PETTÄMISTÄ,KUN ON SINKKU PUOLIN JA TOISIN. MUUTKUIN PELIT JA VEHKEET KEHIIN VAAN.=)

    • pitää uskaltaa

      Itse olen 44v mies eronnut, on ollut tarjolla ja mahdollisuus suhteeseen noin 20v nuorempien naisten kanssa. Mutta en ole uskaltanut ehkä olen vanhanaikainen tai jotain. Mutta kuitenkin jos sinusta tuntuu tällä hetkellä hyvältä niin anna palaa sillä huomenna on aina uusi päivä.

      • diddo

        Itse olen parikymppinen nainen ja jos ajattelisin että minun isä seurustelisi parhaan ystäväni kanssa. Hm. Mun maailmaan se kuulostaa täysin sairaalta.
        Joku aiempi tuolla sanoi että jos kaipaat nuorta niin ota edes joku muu.


    • Nuori mies

      kuin anna mennä vaan. Tuon ikäiset pojat ei rakastu, ainoastaan ihastuu ja jos sänkyhommat luistaa molempia tyydyttävällä tavalla, niin hyöty on molemminpuolinen. On tietysti mahdollista, että itse rakastut mutta jos se ei haittaa, niin so what.
      Muutaman vuoden päästä et voi kuin unelmoida nuoresta miehestä sängyssä, joten kannattaa ottaa jos saa.
      Niin eletuksena tietysti se, että sulla ei ole vakituista kumppania, jota saattaisit pettää tämän nuoren kaverin kanssa.

    • eräs mummi

      Voin vain toivoa, että poikasi ei hylkäsi sinua sen jälkeen kun asia tulee häneen tietoonsa. Olis luulu sViestiinulla olevan sen verran järkeä ettet olisi sekaantunut poikasi parhaan ystävän kanssa. Tämän jälkeen varmaan pijallasi ei ole luottamusta sen enempää sinuun kun häneen parhaaseen ystävään. Vapaita miehiä varmaan olisi löytynyt muualtakin jos niin kova hinku olisi mennä sänkyyn. Mielestäni olet tehnyt tyhmästi ja saat varmaan katua sitä loppuelämääsi. On turhaan syyttää alkoholia ym. Joka tapauksessa se mitä on tapahtunut sitä ei saa tapathumattomaksi joten syyt ja seuraukset joudut kantamaan loppuelämäsi. Toivon vaan sydämestäni ettei poikasi hylkää Sinua.

    • Aikuisia ollaan,vai?

      Itselläkin kokemusta "muutamista" äideistä jo kuustoistavuotiaana ekan kerran, ja parista kaverinkin sellaisesta! Se on tervetullutta vaihtelua molemmille ja omasta kokemuksesta voin kertoa ettei sitä sille kaverille ole kerrottu, tai ei ole ainakaan tullut kumpikaan sanomaan että vittu panit meijän mutsia... ;)

      Antakaa nyt jumalauta ihmisten pitää hauskaa...ja tuskin siitä mitään kovin suurta rakkaustarinaa syntyy jos molemmat suhtautuu asiaan kuin aikuiset, vai?

      Ja edelleen jos täällä on joku 35-55.v nainen joka ei saa tyydytystä omassa suhteessaa tai liitossaan tai ihan muuten vaan on kunnon kyydin puutteessa, niin mulla ainakin aina kovana, ihan sama minkä kokoinen tai näköinen niin mä hoidan ja hoidan kunnolla. Pistää tänne viestiä, niin laitan myöhemmin oman sähköpostini tänne yhteydenottoja varten...keskustelusta päätellen tarvetta on! Enkä veloita mitään!Terveisin Hämeen mies 32.v

      • dangled

        Onko isoa tarjolla? On sen verran löysät paikat, että prinssinakki ei riitä!


      • Yöäk !
        dangled kirjoitti:

        Onko isoa tarjolla? On sen verran löysät paikat, että prinssinakki ei riitä!

        Mistä h-stä sä sen kuvittelet tietäväsi. Ja mitä se haittaa jos alapäässä on "löysää" (jos ei ole jumpannut), sun kannattaisi ennemmin huolehtia siitä löysyydestä, joka löytyy omien korviesi välistä.


      • hyvää rouville
        dangled kirjoitti:

        Onko isoa tarjolla? On sen verran löysät paikat, että prinssinakki ei riitä!

        Uskon että saadaan hyvä ja toivottu lopputulos aikaiseksi


      • typy41-xxl
        dangled kirjoitti:

        Onko isoa tarjolla? On sen verran löysät paikat, että prinssinakki ei riitä!

        justhan sä todesit sen että sulla prinssinakki..voihh sua..


    • ei

      minäkin päädyin poikani kaverin kanssa suhteeseen, oltiin ydessä monta vuotta. erottiin hänen toiveesta mutta me oltiin ystäviä. hän yritti itsemurhaa, minä olin paikalla ja estin sen.noin kymmenen vuotta sen jälkeen hän meni naimisiin, hän tappoi itsensä ja otti vaimonsa mukaan.
      mun poika suuttui kamalasti kun sai tietää meistä, se aika oli kamala.
      asiat kuitenkin järjestyj.
      minä en kuiteenkaan haluaisi että joku toinen kävisi saman läpi mitä minä

    • ;)

      jatka vaan ihan hyvillämielin... jos sinulla on hyvä ja mukava olla pojan seurassa niin mitä väärää siinä muka on?

    • äidiksi kelpaamaton

      Olet todella vastuuntunnoton ja häikäilemätön omien halujesi vanki. Poikasi saa tietää enemmin tai myöhemmin asian ja voin vain kauhistella, miltä pojastasi tuntuu. "minun äiti makaa kaverini kanssa". Ajattele itsesi pojan asemaan. Täytyy sanoa, että vaikka ikää sinulla on 38 v, käyttäydyt kuin alle kaksikymppinen. Hävetä saisit.

      • Häpeä ei kasvata

        Mitä sanomista pojalla on äidin tekemisiin ja elämään ylipäätään. Äiti(kin) on ihminen, oma itsellinen persoona, ei lastensa eikä kenenkään muunkaan omistama. Jokainen makaa niin kuin petaa, seuraukset kantaa äiti itse, muilla ei ole osaa eikä arpaa. Eikä siis sananvaltaa.


    • Nainen 40v

      Jumatsuikka anna palaa, jos mies on kuitenkin jo aikuinen.. Mitä sen muka pitäis vaikuttaa, että on poikasi kaveri, ellei ole hänen kanssaan parisuhteessa..??

      Vanhempi nainen ja nuori mies on nykyään niin tavallista arkipäivää, ettei enää tällä vuosisadalla luulis aiheuttavan paheksuntaa. Nainen kypsyy seksuaalisesti myöhemmin ja mies on vireimmillään nuorempana. Vanhempi nainen tuo nuorelle miehelle myös kokemusta ja "oppia", jota ei ikäisiltään tyttösiltä takuulla saa; molemmat hyötyvät tilanteesta ja kokemus voi olla tosi upea!

      Unohda kateellisten kitinät ja koe elämä!

      Ei liene yllätys pojallesi, että hänen omalla äidilläänkin on seksielämä?! -jollei asiasta ole aiemmin avoimesti puhuttu, niin on kyllä aika.

      -- itse seurustelin hetken aikaa yli 50v miehen kanssa, jolla oli kaksi aikuista poikaa ---voi herranjumala mitä seksielämän piilottamista ja salailua talo oli pullollaan! -siinä yksi syy, miksi lähdin nostelemaan; miehen omat pojat olisivat voineet olla rakastajiani fyysiseltä iältään.. -- vanhempien seksielämän olemassaolo oli perheessä piilotettu niin tarkkaan, ettei jumaliste saanut edes suukkoa töistä tullessaan, jos pojat oli paikalla --aivan pimahtanutta touhua tähän maailmanaikaan!

      • Kolmen äiti..

        Mitä ihmeen kadehdittavaa on typerässä keskenkasvuisessa,38-vuotiaassa ikiteinissä, joka ei ilmeisesti kykene (yh) olemaan ikäistensä kanssa, saatikka rakentamaan parisuhdetta.

        Aikuisuus on näiden ikiteinien ja puumanaisten (huvittava koko ilmiö, mutta jotkut oikeasti ihailevat, hah) mielestä jotakin tylsää ja puuduttavaa. Joskin tämä negatiivinen käsitys johtuu omasta vajaasta minäkäsityksestä ja kykenemöttämyydestä elää oikeaa ikuisten nautinnollista ja suhteellisen viisastakin elämää.

        Nuoruuden ihannointi ja näköjään nuoriin sekaantuminen on jotenkin muotia, joskin erittäin säälittävää ja surkuhupaisaa. Media rummuttaa puumanaisten perään ja kansa nauraa hihaansa; ei kai kukaan oikea ja aito nainen halua olla ryppynen teini, jolle selän takana naureskellaan. Uskokaan tai älkää meidän nuoremmekin ja nuoret aikuiset haluavat, että me keski-ikäiset, johon 38-vuotiaskin kuuluu, käyttäytysimme kuin ikäisemme ja omaisimme jo jonkin verran viisautta ja älyä, jota jopa jakaa meitä nuoremmille.

        Myös lapsemme toivovat vanhempien käyttäytyvän ensisijaisesti äidin/isän lailla, ei suinkaan ikiteinin lailla, joka taas omista lapsista on hävettävää ja erittäin noloa.


      • typy41-xxl

        puhut asiaa..


    • 39 ja 19

      No mul on suhde mun parhaan kaverin tyttären 19v kanssa ja mun oma tytär ja mun "daami" on kavereita keskenään.
      Ollaan nyt noin vuosi oltu ja en tiedä mitä helvettiä tästä oikein tulee.

      Mä olen kai sitten "Jaguaari-Isä".

      Tiedän että mua haukutaan vastauksissa pedofiliksi yms, mutta evvk.

      Toisaalta ajattelen että tää menee pian ohi.
      "Likat" lähtee opiskelemaan niin helpottaa, mutta miten toi ns.jälkihoito? Jos joskus ilmi tulee.

      Pitäis kuitenkin tässä samalla kadulla elää ja olla varmaan jokunen vuosikymmen "daamin" vanhempien kanssa kuitenkin tekemisissä.
      Oman rouvan kanssa enää sinänsä ole mitään muuta yhteistä kuin lapset eli ei sen väliä mitä sieltä, mutta muuten?...

    • Romani mies.

      Voi nainen sun kans..... mitähän jos mietit asiaa hiukan eri vinkkelistä, esim: mitä sinä ajattelisit jos sinun poikasi olisi mennyt sänkyyn ystävänsä äidin kanssa.
      Pakko todeta että kummalla päällä oikeesti olet ajatellut asioita.

      • treman86

        mäki haluun tollasta puumanaista, olen 24v kundi. pistäkääpä puumat viestiä ---------> [email protected]


    • turpiin sietäs

      Mikä lutka sä olet. Tuo EI ole tervettä - se poika on todellakin nuori - LIIAN NUORI - hyi hitto millainen olet.

      • bigarm

        Mikä lutka sä olet. Tuo EI ole tervettä - se poika on todellakin nuori - LIIAN NUORI - hyi hitto millainen olet.

        -PIDÄHÄN SINÄ NYT JO SE TURPASI KIINNI! VARMAAN ITSEKIN HIMOITSET NUORTA KULLIA MUT ET SAA KUN OLET SUSI-RUMA JOTA PULSUTKIN KARTTAVAT KARTSALLA KUIN RUTTOA.


      • Voi voi voi
        bigarm kirjoitti:

        Mikä lutka sä olet. Tuo EI ole tervettä - se poika on todellakin nuori - LIIAN NUORI - hyi hitto millainen olet.

        -PIDÄHÄN SINÄ NYT JO SE TURPASI KIINNI! VARMAAN ITSEKIN HIMOITSET NUORTA KULLIA MUT ET SAA KUN OLET SUSI-RUMA JOTA PULSUTKIN KARTTAVAT KARTSALLA KUIN RUTTOA.

        Oma lehmä ojassa ja toivot, että sinuakin joskus samanlainen onni kohtaisi, jotta saisit pahaan puutteeseesi.... :D


      • typy41-xxl
        bigarm kirjoitti:

        Mikä lutka sä olet. Tuo EI ole tervettä - se poika on todellakin nuori - LIIAN NUORI - hyi hitto millainen olet.

        -PIDÄHÄN SINÄ NYT JO SE TURPASI KIINNI! VARMAAN ITSEKIN HIMOITSET NUORTA KULLIA MUT ET SAA KUN OLET SUSI-RUMA JOTA PULSUTKIN KARTTAVAT KARTSALLA KUIN RUTTOA.

        kivasti annoit sille susirumalle..plussapisteitä..


    • Ei hyvä valinta

      Lukiessani en voinut olla ottamatta kantaa tarinaasi, joten minä sinuna lopettaisin suhteen poikani ikäisen pojan kanssa, kun poikasi tulee lomille hän haistaa varmasti jotain palaneen käryä jos hän on fiksu, ja sinä olet jo varttuneempi Äiti, joka tiedät mitä haluat en usko siihen että sinä voisit kokeneena Äitinä alkaa olemaan poikasi ikäisen pojan kanssa.

      Aikuinen nainen tarvitsee aikuisen miehen rinnalleen, ei poikasta joten sinä valitset tiesi ja luulen että käryn käydessä itket katkerasti sitä haksahdusta, kuvittele menit nuorukaisen kanssa sänkyyn, mtä sait hetken johteesta, et mitään muuta kuin sitä, mieti elämääsi ja mainettasi tarkemmin

    • Hyvä äiti

      Tiedossa ei tule olemaan mitään hyvää. Poikasi tulee saamaan asian selville, eikä kunnioitusta äitiä kohtaan löydy enää, vaan jatkuvaa naljailua tapahtuneesta jatkossa. Näin asia on mennyt tyttava perheessä. Taidat olla pahemman kerran puutteessa kun menet sänkyyn oman poikasi kaverin kanssa. YÄK!
      Luulisi, että potisit todella moraalista krapulaa, mutta ei, suunnittelet jo jatkoa?

      • typy41-xxl

        ei se ole sitä puutteessa vai ei..ei ihastuminen-rakastuminen sitä kysy milloin se tulee ja minkäikäisen kans..voi teitä ihmisiä.millä vuosisadalla te elätte-arvostelijat..


    • kovajöppänä31

      tilalle.olen 31v ja aina puutteessa kotona,osaan jo kaikki temputkin ja tiedän miten naista rakastellaan.kotona on liian hiljaista siinä asiassa.sopiiko sinulle näin?

    • jfjf

      Mitä ihmeen itkemistä tuossa nyt on? 2 aikuista ihmistä kohtaa ja loppu on historiaa. Puhut, kuin olisit pettänyt poikaasi, ei kai hän nyt sentään ollut suhteessa tämän ystävänsä kanssa?

    • yököttää

      olet, häpee vähän jos vielä pystyt.

      • on...

        Tyypillinen esimerkki uusavuttomasta. Aloittaja on jo 38 vuotias ja vielä kyselee netistä neuvoja,voiko seurustella ja harrastaa seksiä? Ymmärtäisin jos kyseessä olisi teini,mutta aikuinen nainen vielä viitsii kysellä. Hohhoijaa.


      • h

    • Isoisäfaari

      pilasit poikasi ja hänen kaverinsa ystävyyden, sillehän ei mitään voi, että vittu vie, ja nyt olet lähdössä mökille "keskustelemaan" asiasta, älä nyt edes itsees yritä pettää tässä, meet sinne naimaan, ja mikään ei muutu eikä lopu yhtään mihinkään, tuo on ktkaistava kerralla, ja toivottava, että tyyppi osaa pitää päänsä kiinni, ja etteivät he poikasi kanssa usein käy luonasi, koska tilanne on luonnoton. Olen 53v mies, kolmannessa liitossa, puolisoni on vai 2v vanhempi, kuin vanhin lapseni, toki meilla on myös yhteinen, joka on nuorempi kuin lastenlapseni, joita on 3. mutta tämä tästä.

    • kolmestipäiväs

      anna mennä vaan se opettaa suhtautumaan nuoriin hiukan eritavalla ja voit smalla opettaa sitä nuorta käsittelemään tulevaan aviovaimoaan.kolme kertaa päivässä minäkin annoin aikoinaan vanhemmallle naiselle.ja en ole katunut asiaa.ja jos oikein kauan olet suhteessa sen poikasi kaverin kanssa kannattaa kertoa sille ,et ei jää hiertämään kenkään kivi.

    • juupa juu

      Mitä sitten???? Tuskin tota on edes tapahtunut muutenkaan. korkeintaan mielikuvituksessas :D

    • vai puumA ?

      ttota ny ei oo edes tapahtunutkaan ku sun mielikuvituksessas :)

    • exlama

      olen nyt jo mies ja olen ja ollaan oltu kaveripiirissä vastaavanlaisissa tilanteissa. Ja lupaan ja vannon, että tapat poikasi ja "poikaystäväsi" ystävyyden. silloin kun olin nuori ja vastaavaa tapahtui se oli meistä kiehtovaa, mutta nyt minusta sairasta. sairasta siis sinun puolesta. ei aikuinen nainen voi olla selvinpäinkin vielä noin v....n tyhmä. en keksi parempaa tapaa nöyryyttää omaa lasta kuin paneskella sen kaverin kaa. toivottavasti poikasi toipuu tuommoisesta nöyryytyksestä sillä en olisi niinkään varma, että kaikki selviävät. se että joudutko sinä naurunalaiseksi on yhdentekevää, mutta poikasi joutuu ja ilman omaa syytään. jos tarinasi on aito niin lopeta ihmeessä sen toitottamanin ja kiistä tarvittaessa kaikki. melko varmasti tuon ikäinen jossain vaiheessa humalassa kertoo jollekkin, joko retostellen tai sitten että se oikeesti painaa. se että tämä "poikakaverisi" pyytelee sua selvinpäinkin vielä jatkamaan kertoo tosin siitä että sekin on ääliö tai reppana ja se tavallaa yhdistää teitä, koska sinäkin olet.

    • kulli 17cm

      poika halus ehkä vaan maistaa hieman kokoneemman naisen märkää tussua.

    • Annatko

      Minulla on juuri samanlainen kokemus. Ystäväni lähti siis armeijaan ja päädyin hänen äitinsä kanssa sänkyyn. Olin myöslähipuissa ja juttelin hänen kanssaan ja kerroin himoinneen häntä jo pidemmän aikaa kun joimme tuoppeja. Huomasin naisen olevan puutteessa ja hän kehui minua sängyssä hyväksi.

    • TIMPANE

      ANNA POJAN PANEKSIA VAAN TEETÄ SILLE LAPSI ;)

    • paska stoori

      paskoja aloitustarinoita oikein tulee...saaks näiden keksimisestä rahallisen korvauksen?

    • -86

      jos ensin mietit mitä suhteelta haluat, sitten kysyt tältä klopilta mitä hän sinusta haluaa ja riippuen keskustelunne tuloksesta pyydät pojaltasi "siunausta" tai tunnustat "rikoksen" hänelle. Sinun on joka tapauksessa kerrottava pojallesi asiasta, mutta sinuna en aliarvioisi poikaasi: tiedä miten fiksusti hän asiaan suhtautuu. Tottahan se ettei tiedä mistä se onni loppujen lopuksi löytyy =) vaikka sen voi valita mistä sitä etsii..

    • joku toinen

      Heippa! Mieti myös sitä, että jos poikasi ja hänen ystävänsä välit menevät täysin pilalle, niin kumpi on se jonka joudut hylkäämään. Aika kova paikka!
      T: Kulkunen
      P.S. Jokaisella ihmisellä on oikeus onneen, eikä se ole ikä-/ikäerokysymys. Itse olen seurustellut sekä nuorempien että vanhempien naisten kanssa välittämättä muiden mielipiteistä. PAITSI oman lapseni mielipiteestä. Olen 42v yh mies ja viimeisin pitkä ihmissuhteeni päättyi hyvin pitkälti siihen että lapseni ja avopuolisoni eivät oikein koskaan päässeet samalle aaltopituudelle. Vaikka itse tulin toimeen hyvin, en voinut katsoa lapseni kärsivän (kärsivän on ehkä liioiteltu sana mutta en keksi tähän parempaa), joten laitoin suhteen poikki -pitkän harkinnan jälkeen- ja tunnen tehneeni oikein.
      Toivottavasti tästä on jotain apua:)

    • zzzxxxcccff

      Vitun puuma. Wannabe pedofiili. Ihan kuin haluaisit nussia poikasi kanssa. Mitä luulet poikasi ajattelevan sinusta ja parhaasta ystävästään saatuaan tietää?
      Vaikka vittuakos sinä siitä välität, pääasia että sinun pillussa tuntuu hyvälle...
      Mene hoitoon tai hyppää sillalta. Tässä ohjeeni sinulle saatanan horo.

      • joku toinen

        Parahin zz jne: kokeilisit joskus, saattaisit tykätä:)
        Vitun idiootti...


      • typy41-xxl

        hmm..pedofiili..kuinka..jos mies on 21v..sairas oot vai..


    • Cloetta..

      Näinhän se menee; on puumanaisia, nuorekkaita keski-ikäisiä, iättömia vanhempia jne. Kukaan ei halua olla aikuinen vaan jatkaa ihanaa vastuutonta teiniaikaa. Ja sitten me hurskaasti taivastelemme sitä, mihin meidän nuorisomme on menossa, mitä heistä tulee ja plaa plaa plaa.

      Perään kuulutan nyt sitä, että missä on 38-vuotiaan äidin järki?? Vieläkö tuossa iässä etsitään "onnea" ihan mistä sattuu ja millä ehdoilla vain? Eikä edes elämänkokemus nosta päätään ja kuiskaile edes jotakin? Eikä jonkinlaista viisautta voi jo edellyttää ikäiseltäsi naiselta?

      Ehkei? Ehkä meidän pitäisikin rueta elämään niin kuin nuoret ylipäätään; ei huolta huomisesta, ottakoon vastuun se joka sen keksikin tai pikemminkin ne muuta ja vaikka viime kä'dessä yhteiskunta. Eikö kaikilla olisi sitten tosi kivaa, vai olisko? Millaisia ihmisiä me äidit oikein kasvatamme, jos itsellä ei j'rki päätä pakota vaan mennään ja eletään mielihyväperiaatteella.

      Jos muu ei merkitse sinulle, niin eikö edes poikasi elämä? Uskoisin, että tälle poikasi bestikselle et ole muuta kuin helppo ja mahdollisesti hyväkin pano. Ja puumathan ovat tavisten mielestä lähinnä säälittäviä.

      • Antimorallllll

        Tyylikäs moraalisaarna sinulta.
        Eletäänkö me varttuneemmat kuitenkaan kuin nuoret?
        Ehkä nuorison hurviton nykymeininki on kuitenkin heijaste aikuisten näyttämästä mallista.
        Eron jälkeinen elämä ei usein kestä päivänvaloa -- naisillakaan.

        Eron jälkeisessä hajaannuksessa koetaan, että on oikeus ryhtyä puuma-naisiksi, hakea netistä läheistä "ystävää" arjen ratoksi...
        Sanotaan, että lapset aistivat kaiken; niin myös varmasti nuoret - jopa näkevät.
        Turha kuvitella leikittelevänsä salasuhteilla; nuoret näkevät kaiken vanhempiensa puuhat.
        Ja puuhailu-perinnettä jatketaan...


    • JOH 3;16

      SEKSI KU EI O RAKKAUTTA . KÄNNISSÄ TEKEE ASIOITA JOITA EI SELVIN PÄIN TEE .
      MONELLA POJALLA ON JUOPPOHUORAÄITI JA POJISTAKIN TULEE JUOPPOJA JA HUORAAVIA .
      SE ON KUIN SUKUKIROUS JOKA EI KATKEA KUIN JEESUKSESSA KRISTUKSESSA JUMALAN POJASSA
      JA GOLGATAN RISTILLÄ POLVILLAAN APUA PYYTÄMÄLLÄ JEESUKSELTA AUTA JEESUS PELASTA .
      SILLÄ SYNTI VIE HELVETTIIN JA SITOO SINNE EIKÄ PELASTUSTA OLE KUIN JEESUS .
      AINOASTAAN JEESUS VOITTAA SAATANAN JA DEMONIT SEKÄ HELVETTI HIMOT .

      • typy41-xxl

        montako pilleria otit ylimääräistä..kai monta..


    • ymmärrys hoi

      Toivottavasti poikasi on fiksu ja jatkaa elämäänsä ilman äitiään. Kauheinta mitä pojallesi olet tehnyt. Häpeäisit enneminkin kuin kerskuisit suurellakin saavutuksellasi. Et ole mikään äiti!

    • mirri 69

      Toki jatkat jos siltä tuntuu,,,,ikä on numeroita ja rakkaus ei katso ikää !!!

    • s.l.a.

      No huh huh. Ajattele järkevästi ja hae ikäistäsi seuraa. Jos mä tekisin saman ja poikani saisi tietää niin kyllä olisi oksat pois ja hemmetinmoinen halveksunta mua kohtaan. Pahemmassa tapauksessa välit poikki omaan lapseen. Ja kyllähän juttu on niin ettei toi suhde etene puuta pidemmälle. Uskoisin et se on kaverillakin vain hetken huuma ja kokeilun paikka. Miltä tuntuu kun hän kertoo muille et on pannut parhaan kaverinsa äitiä ? Kannattaa miettiä kaksi kertaa. Se on helppo laittaa kaikki viinan syyksi. Mut eikö fiksu ihminen osaa käyttäytyä myös silloin. Vai onko niin että tunsit itsekkin olevan vielä yhtä nuori kuin kavaljeerisikin. Kyllä mä painuisin maanrakoon jos olisin tehnyt saman mokan enkä varmaan kertoisi muille mitä tuli tehtyä.

      • Hah !

        Ahtaat on raamit, niin ahtaat. Jaksatko / pystytkö hengittämään ?


    • ttt...'

      Tulee mieleen historiasta kirjailija Juhani Ahon suhde kaverinsa äitiin. Poikien välejä se ei rikkonut, mutta kun Jussi alkoi vähän katsella sillä silmällä kaverinsa siskoa, niin kaveri esti moiset haaveet hyvin määrätietoisesti.

    • pahempaa

      Etkö tosiaan löytänyt mitään muuta tapaa loukata poikaasi?
      Aviorikoskin on anteeksiannettavampi virhe, kuin oman lapsensa pettäminen ja samalla pistät kaverinkin pettämään lapsesi.
      Äiti muka, hyi hitto!

    • Ajattele huomista

      Mietippä itse, miltä sinusta tuntuisi jos poikasi tapaisi SINUN ikäistäsi naista...???!!! Hyväksyisitkö asian? Poikasi kaveri on sinusta tuskin ottamassa tulevaa vaimoa saatikka lastensa äitiä. Hänellä on elämä edessä esim. perheen perustaminen, sinulla on jo tuo aika eletty ja koettu. Olen itse sinua hieman vanhempi ja minulla on myös intti-ikäinen poika. Minua oksettasi ajatus jos poikani "deittalisi" ikäiseni naisen kanssa. Monet naiset itseni (olen naimisissa) mukaan lukien elää "läheisyyden puutteessa", mutta eivät silti koskaan koskisi lapsensa ikäiseen. Seuraa saisin ihan varmasti, mutta haluan pitää itseni moraalisena naisena/äitinä ja esimerkkinä lapsilleni. Enkä tosiaan halua, että tyttärestäni tulisi helposti saatava yhden illan kumppani kenellekkän. Voitko olla varma, ettei poika nyt kehuskele saavutustaan koko kaveriporukassa?? Älä jatka pojan kanssa, saat varmasti ikäistäsi seuraa.

      • Ei helweette !

        Onko sinun piirisi / karsinasi niin pieni ja ahdas, että et tiedä yhtään tapausta, jossa mies on noin parikymppinen ja nainen yli 40-vuotias. Laajenna elämänpiiriäsi, kokemuksiasia, näkemyksiäsi ...

        Moraalistasi sinä maksat h-n kalliin hinnan; tyhjän elämäsi. Toivon sinulle kuitenkin silmien ja mielen aukeamista, että jaksat taistella itsellesi edes vähän onnea kaikista moraalisäännöistäsi ja 'kiinnikkeistäsi' huolimatta.


    • nuorimies-x
      • Everstiluutnantti

        Jos aikuinen nainen panee - toivottavasti myös kykenee tyydyttämään eikä 'torttu' ole sellainen että siellä mopolla ajaisi - nuoren miehen kanssa, mitä sitten?

        Poikasi ystävä - sellaista sattuu. Jos poikasi kuulee Panopuustasi, kyllä hän asiaan sopeutuu.

        Anna palaa ja nauti. Toki vaarana on se, että ikäisesi henkisesti ja fyysisesti varteenotettava mies ei ehkä sinusta innostu, mutta elämässä ei ole ilmaista lounasta.


      • Hihhihhii
        Everstiluutnantti kirjoitti:

        Jos aikuinen nainen panee - toivottavasti myös kykenee tyydyttämään eikä 'torttu' ole sellainen että siellä mopolla ajaisi - nuoren miehen kanssa, mitä sitten?

        Poikasi ystävä - sellaista sattuu. Jos poikasi kuulee Panopuustasi, kyllä hän asiaan sopeutuu.

        Anna palaa ja nauti. Toki vaarana on se, että ikäisesi henkisesti ja fyysisesti varteenotettava mies ei ehkä sinusta innostu, mutta elämässä ei ole ilmaista lounasta.

        Ihmettelen kovin tätä yleistynyttä pelottelua että jos vanhempi nainen on nuoremman miehen kanssa sängyssä, niin "sitten naisen ikäiset miehet eivät enää naisesta kiinnostu". No voi hellandyydeli sentään! Eiköhän se mene sittenkin niin päin että "sitten nainen ei enää kiinnostu ikäisistään miehistä".

        Miksi hemmetissä pitäisi. Jos elukat tuolla luonnossa parittelevat, niin kyselevätkö ne toistensa ikää? Aivan sama vaikka nartulta puuttuisi yksi kulmahammas tai tassukin vähän lenkkaisi miten sattuu, kyllä kelpaa. Urosten sensijaan pitää pitää pintansa ja pärjätä muille uroksille, väsähtäneet vässykät tippuvat armotta pariutumiskuvioista susien syötiksi.

        En lukenut ketjua perusteellisesti, mutta olihan siellä tietysti jotain huorittelua ja ulvomista kuinka ka-ma-laa se on jos vanhemmalla naisella on nuorempi mies ja vieläpä oman pojan kaveri. Mitä helvettiä sitten jos on.

        Eihän se aloittaja omaa poikaansa ole pannut. Jos olisi niin sitten olisi syytä ulvoa.


      • Hah !
        Everstiluutnantti kirjoitti:

        Jos aikuinen nainen panee - toivottavasti myös kykenee tyydyttämään eikä 'torttu' ole sellainen että siellä mopolla ajaisi - nuoren miehen kanssa, mitä sitten?

        Poikasi ystävä - sellaista sattuu. Jos poikasi kuulee Panopuustasi, kyllä hän asiaan sopeutuu.

        Anna palaa ja nauti. Toki vaarana on se, että ikäisesi henkisesti ja fyysisesti varteenotettava mies ei ehkä sinusta innostu, mutta elämässä ei ole ilmaista lounasta.

        No woi kiesus; jos nuori mies kiinnostuu niin miksi ihmeessä vanhempi, "henkisesti ja fyysisesti" (?) "varteenotettava" ei kiinnostuisi ? 'Himot ne on hiirelläkin' eikä mieästen henkisyys ole ikinä este panopuuhille.


      • puumiainen
        Hah ! kirjoitti:

        No woi kiesus; jos nuori mies kiinnostuu niin miksi ihmeessä vanhempi, "henkisesti ja fyysisesti" (?) "varteenotettava" ei kiinnostuisi ? 'Himot ne on hiirelläkin' eikä mieästen henkisyys ole ikinä este panopuuhille.

        Hahaa... Miesten henkisyys ei todellakaan ole mikään kriteeri yhtään millekään pelkästään seksuaalista toimintaa ajatellessa. Henkisesti köyhää miestä voi aivan hyvin käyttää seksiin, mutta ei muuhun.
        Siksipä onkin aivan samantekevää, onko mies henkisesti kehittynyt vai ei, jos ei muuta itse ole vailla kuin seksiä. :)


      • typy41-xxl
        Hihhihhii kirjoitti:

        Ihmettelen kovin tätä yleistynyttä pelottelua että jos vanhempi nainen on nuoremman miehen kanssa sängyssä, niin "sitten naisen ikäiset miehet eivät enää naisesta kiinnostu". No voi hellandyydeli sentään! Eiköhän se mene sittenkin niin päin että "sitten nainen ei enää kiinnostu ikäisistään miehistä".

        Miksi hemmetissä pitäisi. Jos elukat tuolla luonnossa parittelevat, niin kyselevätkö ne toistensa ikää? Aivan sama vaikka nartulta puuttuisi yksi kulmahammas tai tassukin vähän lenkkaisi miten sattuu, kyllä kelpaa. Urosten sensijaan pitää pitää pintansa ja pärjätä muille uroksille, väsähtäneet vässykät tippuvat armotta pariutumiskuvioista susien syötiksi.

        En lukenut ketjua perusteellisesti, mutta olihan siellä tietysti jotain huorittelua ja ulvomista kuinka ka-ma-laa se on jos vanhemmalla naisella on nuorempi mies ja vieläpä oman pojan kaveri. Mitä helvettiä sitten jos on.

        Eihän se aloittaja omaa poikaansa ole pannut. Jos olisi niin sitten olisi syytä ulvoa.

        sama mieltä sun kans..


    • A

      Onhan tuo itsellekkin nuorena miehenä suuri fantasia ja pidän poikasi kaveria onnekkaana. Ei tuo tilanne silti tule loppumaan hyvin jos sitä jatkaa. Jos lapsesi saa selville, niin hänellä lähtii pultit ja kaverisuhde loppuu. Ehkä tuo on hauskaa parin illan juttuna, mutta sitä ei kannata jatkaa liian pitkälle, että ei pojan kaverin tunteet menisi myöskään peliin.

    • nxpalleroisille

      sun kandee pallura heivata painostas tollanen niinku 30 kiloa
      että muutkin kuin hömbbeli tpikkajannut kiinnostuisivat

    • mk

      Sille poijaanklopille että tämä on peökkä seksisuhde ettei vain rupea sinusta avovaimoa suunnittelemaan ja kunnuoruus sen menee ja pojalla ikää kohta 25v niin rupeaa kattelemaan samanikäisistä vaimoaan mutta jos haluat nuoren rakastajan joka jaksaa niin siitä vaan mutta pidä huoli ettei poikais saa tietää asiasta.

      • typy41-xxl

        mut jos se on molemmille pelkkä sexisuhde..mitäs sit jos se 38v nainen ei muuta haluka siitä 21v miehestä.sama kun se 21v mies 38v naisesta..mitäs siiheen sanot..


    • ehdotus

      Jos haluat eroon pojastasi.

    • Kullia tarttee.....

      Naimaan vain, mutta yli 20vuotiaita ja EI poikasi kavereita...
      Poikasi saa muuten hävetä..
      Itse olen nuorekas hoikka 45v ja samanikäisistä miehista ei enää ole muuhun kuin panemaan äkkiä se vehe koloon,joten nuoret miehet vielä sentään muistaa, miten naista naidaan..
      Parhaimpia on 25-35 vuotiaat ja kun vain sänkyseuraa haetaan, ei kannata edes pitempään mitään suunnitella.
      Katri-Helunalla on hyvä esimerkki onnistuneesta valinnasta, mutta en ymmärrä, miksi aloitti kestävän suhteen mieheen, kun se ei pitemmän päälle varmaan onnistu, mutta se on heidän asiansa se..

    • piste.

      en tiä muuta sanoo ku viina ei oo koskaan mitään hvyää tuonut ihmisten välille.

    • Bad and old

      No olen 36v nainen. Nuorin on ollut 19v. Nykyinen mieheni on minua kaksi vuotta vanhempi enkä vaihtas mihinkään. Nuoret kyllä jaksavat... he siinä seksin saannin innostuksessa puhuvat mitä sylki suuhun tuo jne. Mutta kyllä se KUNNON seksi tulee hieman vanhemmalta mieheltä. On näitä tässä elämän aikana tullut koeajettua sen verta monta että voin todeta.
      Nykyinenkin mieheni kykenee moneen kertaan päivässä jos niin haluamme ja arjessa on siihen mahdollisuus, mutta tärkeämpää onse laatu. Se että tunnen olevani haluttu ja voin puhua siitä mitä haluan ja kuinka jne.
      Toivon mukaan meillä jatkuu tämä hedelmällinen suhde vielä kauan ja pitkään. En enää ainakaan nuorempia himoitse.
      Baarissa on turha kännisiä poikia tai miehiä mukaansa ottaa. HYI. Se on ihan sama onko nuori vai vanha niin muna harvemmin jaksaa loppua loppuun asti vaikka mitä temppuja tekis. Aamulla taas hävitään tai eihän sitä krapulassa enää olekkaan niin mahti sonnia mitä illan humalassa.
      Puheet on aina puheita teot on tekoja. Niillä mut saa omakseen.
      Oman lapseni ikäistä en ottaisi enkä varsinkaan lapseni ystävää. Suuri loukkaus.

      • _Niintotta

        Nuorten miesten paremmuus sänkyhommissa on kyllä suurinta bullshittia mitä löytyy.
        Sama totuus pätee tällä alueella kun muillakin,vai kumpi on parempi,muurari joka muurailee ensimmäisiä tiiliä vai sellainen joka on heitellyt tiiliä 20 vuotta.


      • Anonyymi
        _Niintotta kirjoitti:

        Nuorten miesten paremmuus sänkyhommissa on kyllä suurinta bullshittia mitä löytyy.
        Sama totuus pätee tällä alueella kun muillakin,vai kumpi on parempi,muurari joka muurailee ensimmäisiä tiiliä vai sellainen joka on heitellyt tiiliä 20 vuotta.

        PIERU LENTÄÄ


    • äiti miekin

      Ei ole kokemusta kun en kännää itseäni koskaan tuommoiseen kuntoon että oman poikani ikäisen nuoren kehdonryöstäjäksi aikoiisn..olet bitch...LOPETA äläkä kiusaa hormonien vellomaa nuorta poikaa..Älyn jättiläinen?..

    • elä, ota ja anna

      Minulla ei kylläkään ole kokemusta, mutta sanoisin että anna mennä vaan. Tosiasiassa tiedät, että suhde joskus päättyy, koska todennäköisesti poika joskus haluaa lapsia, mutta olet aika vanha niitä enää tekemään. Toisaalta, voi olla että poika rakastuu niin että elätte onnellisina niin kauan kunnes....
      Meillä on yksi elämä.
      Siis elä ja anna toiselle...

    • Kokematon 23

      Kuuloostaa kyllä todella epäoikeudenmukaiselta omaa poikaa kohtaan tehdä tuollaista. Hitto että mä olen silti kateellinen jos tuo on totta. Olen itse haaveillut jo monta vuotta vanhemmista naisista enkä ole vielä edes poikuudesta päässyt eroon.

    • Annamarie96863

      kysykää vielä mistä tulevat tasapainottomat nuoret miehet jotka ampuvat koulukaverinsa. He ovat tällaisten äitien jälkikasvua. Vapaan seksuaalisuuden nimissä on kaikki sallittua ja luottamus vanhempiin ja sitä myötä muihin aikuisiin on nollissa. Aivan sairasta. Herätkää. Tuollainen sude ei ole mitenkään koskaan missään tilanteessa oikein. Normaalit ihmiset, luottakaa moraaliinne. Se on enimmäkseen oikeassa!

      • Älä viitti. Mä ottasin ton kohteliaisuutena. Mutta jos mun mutsille tehtäis noin JA puhuttas pahasti samalla äidistä niin se olisi kanssa viimeinen kerta kun niin tekee. Toisella kerralla katkasen välit eikä ole sen jälkeen mitään asiaa mun ja äidin lähelle muuta kun vilpitön anteeksipyyntö ja sen jälkeen saa jatkossakin pysyä kaukana. Ei kannata ryhtyä tuommoiseen lapsen kaverin kanssa jos sillä kaverilla ei varmasti ole mitään kunnioitusta, eikä ikinä ole mitään takeita.


    • kerkkeri

      Kannattaa kartottaa tarkkaan tahtooko poju muuta kuin pimpsaa, jos rupee löpertelemään pehmosia niin poika kiertoon ja uutta hakuseen. Kaverin mutsin kanssa vajaat kymmenen vuotta sitten tuossa tilanteessa olitiin, todettiin yhdessä tuumin että naidaan nyt aikamme kun kerta kummallekin kelpaa. Salattiin suhde parhaamme mukaan ja kyllähän se onnistui, kivaa oli ja aikanaan siirryttiin sitten eteenpäin.

    • Mies33v..

      Asiassahan ei ole mitään muuta ongelmaa kuin se, että tyyppi on oman pojan kaveri ja moisen asian selvitessä se saattaa olla aika rankka juttu. Ainakin itselleni olisi. Muutoin en kuitenkaan missään määrin moralisoi tai kritisoi. AIkuiset ihmiset saavat ja pitäisikin tehdä mitä lystää.

    • sipeliini

      No nauti kun saat nuoren miehen käymään itseesi kuumana, jos olis kyse toisin päin siis et mies olisi sinua noin 20v vanhempi kukaan ei ihmettisi tilannetta.
      Olen minäkin huomannut et nykyajan nuoret miehet silmäilevät hyvin uteliaana jopa meikää vaik oon jo mummikin, se taitaa ollaa nykyään ihan trendikästä tuo nuorten miesten kiinnostus kypsempiin naisiin. Nauti nuoresta miehestä ja sopikaa pelisäännöt tuon kaverin kanssa siis miten etenette ja miten kerroltte pojallesi.
      Puumat on muotia ja se on hyvä!.

    • Nuori mies 23v

      Mä haluan kans puumanaisen joka vie ensin mun poikuuden ja sitten voidaan naida kunnolla ja usein. Taitaa jäädä haaveeksi :(

    • Anonyymi

      Mä oon 19v mies. Kaverin mutsii käyn painaa about kolme kertaa viikos. 43v on hän....kolme muuta satunnaista varattuu sillo tällö. On se vaa, nii, et vanhemmat tykkää lihaksakkaasta, isokullisesta panosta....mut niin mäkin kokeneista. On se aika kiihottavaakin nussii niitte parisängys ja heittää spermat millo mihinkin....
      Mulla 24cm kaluu ja paksu. Tuntuu, et vanhemmpien miehet ei pane tarpeeks tai liian pieni

    • Anonyymi

      Täysi ikäiset ovat vapaita sekstamaan ja viettämään vaikka viikonloppuja. Mitä pahaa koet asiassa,vaikka on poikasi ystävä kyseessä? Ei niin mitään. Nainen,anna palaa!

    • Anonyymi

      Nainen parhaassa iässä!!!! Siitä vaan. Ei kannata muilta kyselllä.

      • Anonyymi

        Haista paska urmas


    • Anonyymi

      Muistuu mieleen vuosituhannen vaihde ja inttiajat Lahdessa. Mukava 40 nainen aina lämmitteli saunan ja mielellään tuntui peuhaavan nuoremman miehen kanssa. Ja meitä kävi saman naisen luona useampia, kaikki tiedettiin toki kun varuskunnassa panoista jälkikäteen hekumoitiin. Kivaa oli, mutta pelkkää seksiä. Pienessä mielessäkään ei mikään suhde kyllä käynyt, varmaan kummallakaan osapuolella.

    • Anonyymi

      Sinäkö livertelet kaikki munat ystävillesi, häpeä nainen.

    • Anonyymi

      Nussikaa niin paljon kun hyväksi näette.Vielä tulee aika,että pesä ei limotu kunolla niin homma on liukkari hommaa. Ei muuta kun munaa mekkon.

      • Anonyymi

        Pidä sinä pikku ruikkoo pääsi kiinni!


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe