Mietityttää Hiacen myynti

havaintoja

Olin puolitoistaviikkoa Saksassa lomamatkalla ja näin kolme hiacea sinä aikana. Yhtä ajoi turbaanipää, yhtä Turkkilaisen näköinen ja yksi oli Suomalaisissa rekkareissa. :) Miksi ylivoimaisesti laadukkain paku ei kelpaa keskieuroopassa ja Ruotsissakin se on huonoiten myyviä pakuja. Saksassa oli tietysti Transiittia ja VW:tä, mutta paljon PSA- konsernin pakuja.

13

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KyöstiBlumerus

      Myö Feijjan kanssa olaan siittä yhtämieltä ettäne ei ymärrä hyvän pääle !

      Kyllä Hiassi on vaa ihan paras pakuautto.

      Syttyy pakkaselaki tulile iha millovaan.

      Vähä vaikeita nuo roskaropotin tekemät laskutehtävvät , miks niita pittää olla ?

    • you know

      Vaikea on ostaa kun ei myydä. Mutta VW:llä on niin vahva asema Saksassa että vaikea sieltä on markkinaosuuksia saadakaan. Tiedätkö muuten mikä on kautta aikain laadultaan paras VW-paku saksalaisten tutkimuksissa? Se on Taro eli omaa sukua Hilux.

      • NAPALANKO

        Mie olin Japanissa lomilla.

        Yhtää Volsua en nähny.

        Hiaceja oli nii pirusti.
        Daihatsuja vielä enempi.

        Teitäki oli niin monessa kerroksessa että meinas niskat nyrjähtää niitä katellesa !


      • ewerter
        NAPALANKO kirjoitti:

        Mie olin Japanissa lomilla.

        Yhtää Volsua en nähny.

        Hiaceja oli nii pirusti.
        Daihatsuja vielä enempi.

        Teitäki oli niin monessa kerroksessa että meinas niskat nyrjähtää niitä katellesa !

        hiaken omistajat ovat senverran junttiloeta että turkin alaniassa ja VIIKINKILAEVASSA KÄYVÄT, EI MIHINÄÄN JAPANIASSA :-D
        sitäpaitsi suurin osa toitojista tehään turkissa muutennii


      • kyytiä
        ewerter kirjoitti:

        hiaken omistajat ovat senverran junttiloeta että turkin alaniassa ja VIIKINKILAEVASSA KÄYVÄT, EI MIHINÄÄN JAPANIASSA :-D
        sitäpaitsi suurin osa toitojista tehään turkissa muutennii

        Miten sää siellä baanalla pysyt haisulilla liikennevirran mukana? Kuulokin taitaa mennä! Oltiin tossa takavuosina saksan maalla Vollkarin Caravelella, sekin meni mittarin mukaan 170km/h eikä sekään liikaa kulkenu. Kyllä siellä haisuja myydään, mutta ehkä sakut käy ensin baanalla kokeilemassa ennenku ostavat.


      • huojuntaa
        kyytiä kirjoitti:

        Miten sää siellä baanalla pysyt haisulilla liikennevirran mukana? Kuulokin taitaa mennä! Oltiin tossa takavuosina saksan maalla Vollkarin Caravelella, sekin meni mittarin mukaan 170km/h eikä sekään liikaa kulkenu. Kyllä siellä haisuja myydään, mutta ehkä sakut käy ensin baanalla kokeilemassa ennenku ostavat.

        Ajatko ylinopeutta vai näyttääkö se karavellen mittari liikaa? 80-90 kmh on ihan sopiva vauhti pakettiautoille - varsinkin volkkarille jos siihen erehtyy laittamaan kuormaa kyytiin.


      • Reeneli
        huojuntaa kirjoitti:

        Ajatko ylinopeutta vai näyttääkö se karavellen mittari liikaa? 80-90 kmh on ihan sopiva vauhti pakettiautoille - varsinkin volkkarille jos siihen erehtyy laittamaan kuormaa kyytiin.

        Meillä kulki portteri 178 km/h juhannuksen maissa.
        Kysy vaikka Mikkelin poliisilta.


      • .........
        ewerter kirjoitti:

        hiaken omistajat ovat senverran junttiloeta että turkin alaniassa ja VIIKINKILAEVASSA KÄYVÄT, EI MIHINÄÄN JAPANIASSA :-D
        sitäpaitsi suurin osa toitojista tehään turkissa muutennii

        Mitäs Turkissa tehdään


      • myydään sielläkin

        Kyllä saksassa myydään hiaceja. Itse olen ostanut 6 vuotta sitten käytetyn hiacen saksasta, ja on edelleen joka päivä käytössä. Oli elämäni paras autokauppa.


    • Kale´.

      En myös ymmärrä mikä siinä on kun ei uskalleta muulla autolla ajella kuin tuulipukujen Toyotalla.Suomi on takapajula.

      • kl

        Koska hiace on luotettavin, kestävin ja parhaiten arvonsa säilyttävä pakettiauto.


    • Keskieuroopasssa ja siellä päin omaa tuotantoakin paljon tai ainakin lähempänä.

      • Saa Ajatellakkin!

        Suositaan oman maan/euroalueen tuotteita,ihmiset ostavat auton johon sopivat sisään ja välittävät omasta turvallisuudestaankin eivätkä lahjoita eurojaan Kaukoitään,vaan hyödyttämään meitä eurokansalaisia..!Suomessahan ahtaudutaan turvattomaan Hiaseen vuodesta vuoteen ja vaihdetaan Joupilla uuteen kokeilemattakaan muita ja tuurilla mennään ettei kolise=henki lähde.Aivoja ei käytetä,vaan eurot Japaniin,joka ei osta täältä yhtikäs mitään!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe