voisko joku kertoo onko kermaviili kuinka epäterveellistä! ku ajattelin että olis kiva joskus dippailla kasviksii vaik! ja sit onko olemassa mitää ruokaa mitä voi syödä näin iltaisin hyvällä omalla tunnolla?
kermaviili
5
3961
Vastaukset
- Ota vaikka
hapanta ruisleipää ja pistä päälle niin paksu kerros maitorahkaa kuin mahtuu. Lisäksi kurkkua ja tomaattia.
- jugurtti
Valuta naturellista jugurtista kahvisuodattimessa dippikastike ja mausta se
- DippiDappi
Löytyy Kevytkermaviiliä kaupan hyllyltä jossa ei ole kaloreita nimeksikään. Painonvartijana muistelisin että jotain 0,5-1 piste/dl kun joskus dippailen kurkkuja ja porkkanoita iltaisin.
Nyt kauppaan ja tutkimaan sitä kevyintä,yleensä isoissa marketeissa sitä on aamusta ja päivästä mutta iltaisin se on monesti loppu. - niin...
sisältää paljon tyydyttynyttä eli kovaa rasvaa. Eikös kevytkermaviilin rasvapitoisuus ole 3.5%? Eli en sanoisi, että PALJON/MONESTI syötynä on kovin terveellistä. Kannattaisi tehdä kuten joku edellä mainitsi, että vähärasvaisesta, maustamattomasta jogurtista suodattaa dippikastike ja maustaa se erilaisilla yrteillä. Valmisdippipusseilla, jos sisältävät paljon suolaa(en tiedä koska en ole koskaan ostanut), ei kannattaisi maustaa.
- laihduttaja
Mä syön joka ilta rahka-maitovaahtoa, jonka maustan aina eri tavoilla.
1 dl rasvatonta maitoa vatkataan vaahdoksi
2 rkl maitorahkaa vatkataan sekaan
makeutusjauhetta maun mukaan
0,5 prk Piltti-hed.sosetta tai muuta hilloa tai n.2 rkl likööriä tai omenasosetta kanelia
Tuosta määrästä tulee tosi paljon vaahtoa ( kannattaa vatkata "kovaksi" vaahdoksi. Enempää tuskin pystyis syömään kerralla ! Ei muuta ku herkuttelemaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006