Miten voi löytää "sen oikean" jos ei pidä epämääräisten testisuhteiden pyörittämistä moraalisesti hyväksyttävänä.
Logiikkaongelma
33
189
Vastaukset
- fetissisuhteiden
fetissistä puhut?
Taidat olla tissimiehiä, buddy-love...Optikolla auttaa.
(Testi)
Lue ääneen : Testisuhde
Mikäli luetusta löytyy F-kirjain pitää asialle tehdä jotakin.
Suurempi monitorikin auttaa, tai sitten vain suurennat tekstiä.- fetissisuhteiden
buddy-love kirjoitti:
Optikolla auttaa.
(Testi)
Lue ääneen : Testisuhde
Mikäli luetusta löytyy F-kirjain pitää asialle tehdä jotakin.
Suurempi monitorikin auttaa, tai sitten vain suurennat tekstiä.varma, ettei sinulla kuitenkin ole tissifetissiä ja korkokenkäfetissiä ja pikkuhousufetissiä?
EI SE MITÄÄN HAITTAA, jos olisikin! fetissisuhteiden kirjoitti:
varma, ettei sinulla kuitenkin ole tissifetissiä ja korkokenkäfetissiä ja pikkuhousufetissiä?
EI SE MITÄÄN HAITTAA, jos olisikin!Kyseessä on tissikuvafetissi ja tässäpä taas yksi:
http://c0424301.cdn.cloudfiles.rackspacecloud.com/boob-scarf2.jpg- fetissisuhteitako
buddy-love kirjoitti:
Kyseessä on tissikuvafetissi ja tässäpä taas yksi:
http://c0424301.cdn.cloudfiles.rackspacecloud.com/boob-scarf2.jpgettet ole koskettanut naisen tissiä vuosikymmeniin, mutta kaipuusi koskettaa on kova.
fetissisuhteitako kirjoitti:
ettet ole koskettanut naisen tissiä vuosikymmeniin, mutta kaipuusi koskettaa on kova.
Vaan vuosisatoihin ja kaipaan taas 1700-luvun Ranskaan, jossa oli muotina pitää niitä näkyvillä.
- fetissisuhteitako
buddy-love kirjoitti:
Vaan vuosisatoihin ja kaipaan taas 1700-luvun Ranskaan, jossa oli muotina pitää niitä näkyvillä.
että elän 1700-luvun Ranskassa... elänyt jo parisen viikkoa.
- tk
kun kohtaa oikean. Ei tarvita epämääräisiä testejä epämääräisten ihmisten kanssa.
- tk
Oikeassa ei ole mitään epämääräistä, vaan kaikki on kirkasta ja selvää. Ei ole myöskään kiirettä mihinkään, kuten jossain sosiopaattisuhteessa.
tk kirjoitti:
Oikeassa ei ole mitään epämääräistä, vaan kaikki on kirkasta ja selvää. Ei ole myöskään kiirettä mihinkään, kuten jossain sosiopaattisuhteessa.
Seuraan tässä sivussa erään kaverin suhdeverkostoitumista, josta ei ota enää kukaan kohta selvää.
Toisaalta tilastolliset todennäköisyydet tukevat tuota lähestymistapaa.
- baddy-love
Olen koeponnistanut leegioittain ehdokastyrkkyjä ja vieläkin on kliimaksin hyötysuhde ollut parhaimillaan
62% nettimeetingien aiheuttaman kitkan lämpö sulattaa laakerit galanttien tautien sankarilta. - nim.kokemusta on
sen huomaa viimeistään siinä vaiheessa kun sydämesi ei ole unohtanut ihmistä jota et ole nähnyt vuosiin.
Aika harvalla vain on niin hyvä tuuri. Tai sitten riman pitää olla niin alhaalla, että voi uskotella itselleen sen vääränkin olevan oikean, ettei tarvitse erota.
Ihmisillä on taipumusta tehdä oikea valinta aina viimeisenä...
- energiakenttä
Ongelmasi on, että hajotat liikaa energiaasi. Keskity enemmän äläkä ole tuollainen jokapaikanhöylä.
- energiakenttä
varovaisempi niiden suhteen, jotka vain imevät sinut kuiviin. Ota etäisyyttä heikkoihin energiakenttiin nähden!
energiakenttä kirjoitti:
varovaisempi niiden suhteen, jotka vain imevät sinut kuiviin. Ota etäisyyttä heikkoihin energiakenttiin nähden!
Oikeassa, mutta monialaisten on pakko toteuttaa lajityypillistä käytöstään.
Ja nyt on ollut liikaa varovaisuutta jo vuosia (tosin lakko vaikuttaa jatkuvan, vaikka sitä yritetäänkin horjuttaa).- energiakenttä
buddy-love kirjoitti:
Oikeassa, mutta monialaisten on pakko toteuttaa lajityypillistä käytöstään.
Ja nyt on ollut liikaa varovaisuutta jo vuosia (tosin lakko vaikuttaa jatkuvan, vaikka sitä yritetäänkin horjuttaa).itseäni ja energiaani mihinkään epämääräisyyden ylläpitoon. Minua kiinnostavat vain vahvat energiat.
energiakenttä kirjoitti:
itseäni ja energiaani mihinkään epämääräisyyden ylläpitoon. Minua kiinnostavat vain vahvat energiat.
Suhteet ovat alussa epämääräisiä ja haparoivia.
Useimmat siihen jäävätkin.
Herättävät kuitenkin väärää toivoa - josta seuraa pettymyksiä.
Mutta myös täydellinen asketismi luo pettymyksiä niille joilla on toiveita askeetin suhteen.- energiakenttä
buddy-love kirjoitti:
Suhteet ovat alussa epämääräisiä ja haparoivia.
Useimmat siihen jäävätkin.
Herättävät kuitenkin väärää toivoa - josta seuraa pettymyksiä.
Mutta myös täydellinen asketismi luo pettymyksiä niille joilla on toiveita askeetin suhteen.että siinä missä toisten ihmisten vahingoittaminen, myös toisten auttaminen luo energiaepätasapainoa. Kaikkei typerintä on jumittua samaan kohteeseen. Parasta olisi, kun kävisi tönäisemässä jotakuta hereille ja antaisi tämän selviytyä itse.
- energiakenttä
buddy-love kirjoitti:
Suhteet ovat alussa epämääräisiä ja haparoivia.
Useimmat siihen jäävätkin.
Herättävät kuitenkin väärää toivoa - josta seuraa pettymyksiä.
Mutta myös täydellinen asketismi luo pettymyksiä niille joilla on toiveita askeetin suhteen.edellä sanomasi perusteella ole vielä törmännyt vahvoihin energioihin.
energiakenttä kirjoitti:
että siinä missä toisten ihmisten vahingoittaminen, myös toisten auttaminen luo energiaepätasapainoa. Kaikkei typerintä on jumittua samaan kohteeseen. Parasta olisi, kun kävisi tönäisemässä jotakuta hereille ja antaisi tämän selviytyä itse.
Mutta tasapainoisinta olisi jos kaksi selviäisi parhaiten toisiaan auttaen.
energiakenttä kirjoitti:
edellä sanomasi perusteella ole vielä törmännyt vahvoihin energioihin.
ole suhdeverkoston minimoinnilla mahdollistakaan.
- energiakenttä
buddy-love kirjoitti:
ole suhdeverkoston minimoinnilla mahdollistakaan.
siellä se on mahdollista, kun häiriötekijät on minimoitu. Varoitan kuitenkin, että vahvan energian kohtaaminen ei ole mikään läpihuutojuttu. Siksipä neuvonkin sinua kokoamaan omaa energiaasi kasaan tai hukut kuin lakanpoimija suonsilmäkkeeseen.
energiakenttä kirjoitti:
siellä se on mahdollista, kun häiriötekijät on minimoitu. Varoitan kuitenkin, että vahvan energian kohtaaminen ei ole mikään läpihuutojuttu. Siksipä neuvonkin sinua kokoamaan omaa energiaasi kasaan tai hukut kuin lakanpoimija suonsilmäkkeeseen.
Luonnollisesti turvallisin vaihtoehto on säilyttää riittävä etäisyys kaikkiin vaaroihin.
Ja lakanpoimijoille lumikengät jalkaan.- energiakenttä
buddy-love kirjoitti:
Luonnollisesti turvallisin vaihtoehto on säilyttää riittävä etäisyys kaikkiin vaaroihin.
Ja lakanpoimijoille lumikengät jalkaan.ei tunneta silloin, kun kaikki luonnonvoimat käyvät yhtäaikaa kimppuusi... tai siltä se vahvan energian kohtaaminen tuntuu.
energiakenttä kirjoitti:
ei tunneta silloin, kun kaikki luonnonvoimat käyvät yhtäaikaa kimppuusi... tai siltä se vahvan energian kohtaaminen tuntuu.
Siirryn nyt perunakellariin ja miinoitan sinne johtavan polun suklaarasioilla (suklaa auttaa kaikkiin ongelmiin).
;)
(ja nyt irl-puolelle)
- Minä hölmö,
haluaisin ensin tutustua ihmiseen ennen suhdetta. Ystävyydestä rakkauteen.
- Jääpähän ne
buddy-love kirjoitti:
Harvoin, mutta kaverit ovat tietysti hyviä olemassa.
kaikki epämääräiset testisuhteet säätämättä.
- Taitaa olla
mahdotonta. Mä en ole myöskään koskaan halunnut multideittailla, enkä maata kenen kanssa tahansa, enkä sitä muuta sähläystä, joten olen ollut ihan suosiolla yksin. Sitä paitsi suurin osa miehistä on niin yököttäviä sikoja, että todennäköisesti siinä vaiheessa kun olisin (jos olisin) löytänyt sen yhden hyvän yksilön, niin olisin jo ollut niin kyyninen miesvihaaja, että olisin toivottanut hänetkin heti kättelyssä alimpaan helvettiin. Tällä tavoin pystyn edes unelmoimaan siitä hyvästä miehestä ja uskomaan, että niitäkin muutama on, vaikka valtaosa ovat täysiä paskoja.
- ihmeprinssi
että pitää ne testisuhteet ei-epämääräisinä. Myös "se oikea" on pohjimmiltaan määrittelykysymys.
- scale
Se on vähän, kuin yrittäisit löytää hyvän ja itsellesi sopivan vaihtoauton koeajamatta sitä ensin. Ei kukaan niin hullu ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429
