treffit & kehuminen

nainen89...

olen miettinyt että eikö ole ihan suotavaa olettaa kun treffeissä toinen näkee kuvan niin tulisi edes jotain kehua jos tykkää näkemästään? ihmettelen miestä joka kirjoittaa paljon itsestään ja kysymyksiä, pyysi nähdä kuvia ja näytin paljon kuvia mutta ei antanut mitään palautetta niistä, ei sanaakaan.. jatkoi vaan itsestään yms. puhumista.. jäi häiritsemään..
onko tämä jotain kulttuurijuttuja ettei Suomessa ole tapana kehua heti alussa tai se koetaan jotenkin häiritsevänä ja yli-innokkaana touhuna? kumminkin naisena haluaisin kuulla edes jotain kehua jos se naama miellytti vai eikö.. eikä kehuminen kerro huonosta itsetunnosta se on vain pieni mukava tapa piristää päivää ja jos toista aikoo iskeä niin eihän se täysin ilman kehuja onnistu.

7

687

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeesboksi

Ehkei ole huomannut kuvaa. Kysy tuliko kuva perille.

• Röömeö

Kyllä itse ainakin tykkään kehua, jos pidän näkemästäni (ja lukemastani). Ei se ole minulta mitenkään pois, ja samalla se nostaa toisen itsetuntoa. Tietysti liika kehuminen liitetään usein pelimiehen elkeiksi, mutta kohtuudella harrastettuna se on ihan normaalia.

Vaikea sitten tietää, mikä kyseisellä miehellä on syynä. Mies ei välttämättä tiedä, miten naiseen tehdään vaikutus tai sitten hän ei itsekään tiedä, onko sinua soveliasta kehua. Pahin vaihtoehto on tietysti se, että mies olisi narsisti...

• Arvelisin näin

Yksi vaihtoehto on että ei pitänyt ulkonäöstäsi, mutta on niin naisenpuutteessa ettei tohdi jättää väliin edes niitä naisia joita ei pidä henk.koht. viehättävinä. Tai sitten jos hän on kovin puhelias, hänelle on tärkeintä että joku lukee hänen lässytyksiään, muusta viis.

Kyllä normaali mies sanoo heti jos tykkää naisen ulkonäöstä. Jos ei tykkää niin yleensä sitten keksii jonkun syyn millä perusteella lopettaa yhteydenpidon, tai jos ei osaa keksiä niin sitten vaan pikkuhiljaa katoaa langoilta.

• nainen89...

että näytin niin nuorelta ettei mies osannut sanoa mitään. Aloin kyllä jo epäillä narsismiakin, ensin hän oli oikein ylimukava hymiöineen kaikkineen nyt puhuu vain itsestään eikä sellainen jaksa kiinnostaa.. olisi hän jotain edes voinut sanoa kun kuvan näki kyllä se meni perille, minäkin kommentoin hänen kuviaan mutta se vain johti lisää siihen että puhua pulputtaa itsestään ja antaa hieman itserakkaan kuvan, ärsyttävää. Parempi olla yksin kuin yksin toisen kanssa yksin..

• nainen89..
        nainen89... kirjoitti:

että näytin niin nuorelta ettei mies osannut sanoa mitään. Aloin kyllä jo epäillä narsismiakin, ensin hän oli oikein ylimukava hymiöineen kaikkineen nyt puhuu vain itsestään eikä sellainen jaksa kiinnostaa.. olisi hän jotain edes voinut sanoa kun kuvan näki kyllä se meni perille, minäkin kommentoin hänen kuviaan mutta se vain johti lisää siihen että puhua pulputtaa itsestään ja antaa hieman itserakkaan kuvan, ärsyttävää. Parempi olla yksin kuin yksin toisen kanssa yksin..

näytin miehelle kuvia vähän sellaisen systeemin kautta kuin irc-galleria (ei kumminkaan juuri se) jossa näkyy muidenkin kommentit ja kehut, silti mies oli ihan kuin ei olisi yhtään kuvaa nähnyt vaikka varmasti näki nyt hän on päiväkausia jo höpöttänyt vain omista kuvistaan, ei sellainen jaksa kiinnostaa.. oletan että normaalissa keskustelussa kysytään myös toisen kuulumisia jne.

• deft
        nainen89.. kirjoitti:

näytin miehelle kuvia vähän sellaisen systeemin kautta kuin irc-galleria (ei kumminkaan juuri se) jossa näkyy muidenkin kommentit ja kehut, silti mies oli ihan kuin ei olisi yhtään kuvaa nähnyt vaikka varmasti näki nyt hän on päiväkausia jo höpöttänyt vain omista kuvistaan, ei sellainen jaksa kiinnostaa.. oletan että normaalissa keskustelussa kysytään myös toisen kuulumisia jne.

Hyvin oletettu. Normin mukaisessa keskustelussa ollaan kiinnostuneita muustakin kuin omista asioista. Muuten se on enemmän tai vähemmän tilittämistä ja avautumista, siihen taas voi olla monia syitä. Todennäköisesti mies ei ole tarkoittanut mitään pahaa, joten älä ota itseesi.

• tyhjä taulu

miehenä kun olen vaihtanu naisen kanssa kuvat niin ensimmäinen kysymys on,että mielyttikö.siitä sitten jatketaan jos jatketaan.jonku verran olen näitä chatteja käyttäny niin tiedän ettei ilman kuvanvaihtoa homma etene.jos toinen alkaa selitellä ettei kuvaa ole niin nykypäivänä se ei enään mee läpi.meninköhän asian viereen:D ...kun saan kuvan kehun,jos se mielytti ja jos ei mielytä niin silloin joku asiallinen kommentti.vaikka,että sorry,et ole mun tyyppiä...saatte nyt käydä keskustelu ton kommentin asillisuudesta;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe