Mies joka haukkuu ex-naisiaan

sinkkuliina

kun treffaan miehen, kiinnitän huomiota miten puhuu entisistä naisystävistään. Jos haukkuu huoriksi tai muuten puhuu negatiivisesti, en halua jatkaa tapailua. Vain törpöt miehet tekevät niin, sillä eivät näe itsessään mitään vikaa. Jos puhuu exästä hyvää, on mies aikuinen ja tutustumisen arvoinen.

33

3148

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virhe...

      Jos exät ovat olleet huoria ja varkaita, miksi niitä pitäisi kehua?

      Haluatko miehen joka ei puhu totta?

      • Sinnikäs_

        vielä mitään, mitä exät voivat tehdä, kun riitäävästi vaikutusvaltaa rahalla ja narsisti. On mennyt työ ja kaikki uudet suhteet mustamaalattu. Silti olen onnellinen. Kyllä nyt tyydyn yksin elämään vuosia ja hitaasti rakennan uutta elämää.


      • 21

        Ystäväpiirissä on useamman kerran tullut vastaan sellainen ilmiö, että exiään haukkuva mies/poika on itse tehnyt jotakin kamalaa näille naisille/tytöille....


      • Uomo°

        >> Jos exät ovat olleet huoria ja varkaita, miksi niitä pitäisi kehua?

        Mikäli tämä olisi todellakin realiteettinen tilanne, niin ko. miehen tulisi kiireesti suorittaa itselleen rehellinen introspektio ymmärtääkseen miksi tuntee vetoa mainitsemasi kaltaisiin naisiin. Ei terveen henkilön toimintaa.

        Henkisesti ja tunneperäisesti tasapainoinen, sekä rakentavan asenteen elämiseen omaava yksilö ( olkoon mies tai nainen ) ei tunne vetoa eikä sielujen sympatiaa mainitsemiesi kaltaisiin henkilöihin, ei edes samaa sukupuolta olevina kavereina / ystävinä. Ajan, elämän ja energian haaskausta.

        >> Haluatko miehen joka ei puhu totta?

        Mikäli tuollaiset suhteet olisivat tosia, niin niistä rehellisesti puhuva henkilö tekisi palveluksen potentiaaliselle tulevalle kumppanilleen. Tämän ansiosta tuo potentiaali uusi kumppani osaisi välittömästi siirtää katseensa ja mielenkiintonsa toisaalle, kohti terveitä ihmissuhteita.


      • agtedg
        Uomo° kirjoitti:

        >> Jos exät ovat olleet huoria ja varkaita, miksi niitä pitäisi kehua?

        Mikäli tämä olisi todellakin realiteettinen tilanne, niin ko. miehen tulisi kiireesti suorittaa itselleen rehellinen introspektio ymmärtääkseen miksi tuntee vetoa mainitsemasi kaltaisiin naisiin. Ei terveen henkilön toimintaa.

        Henkisesti ja tunneperäisesti tasapainoinen, sekä rakentavan asenteen elämiseen omaava yksilö ( olkoon mies tai nainen ) ei tunne vetoa eikä sielujen sympatiaa mainitsemiesi kaltaisiin henkilöihin, ei edes samaa sukupuolta olevina kavereina / ystävinä. Ajan, elämän ja energian haaskausta.

        >> Haluatko miehen joka ei puhu totta?

        Mikäli tuollaiset suhteet olisivat tosia, niin niistä rehellisesti puhuva henkilö tekisi palveluksen potentiaaliselle tulevalle kumppanilleen. Tämän ansiosta tuo potentiaali uusi kumppani osaisi välittömästi siirtää katseensa ja mielenkiintonsa toisaalle, kohti terveitä ihmissuhteita.

        Joo mutta se että nainen pettää ei tarkota että se on HUORA.
        Kukaan ei muista huoran alkuperäistä määritelmää enää?
        - Huora myy itseään rahasta, ei ole pettävä vaimo.


      • Anonyymi
        agtedg kirjoitti:

        Joo mutta se että nainen pettää ei tarkota että se on HUORA.
        Kukaan ei muista huoran alkuperäistä määritelmää enää?
        - Huora myy itseään rahasta, ei ole pettävä vaimo.

        Raamatusta tulee huorinteko. Portoksi kutsutaan raamatussa huoria.


      • Anonyymi
        agtedg kirjoitti:

        Joo mutta se että nainen pettää ei tarkota että se on HUORA.
        Kukaan ei muista huoran alkuperäistä määritelmää enää?
        - Huora myy itseään rahasta, ei ole pettävä vaimo.

        Huora on fiksumpi


    • ftjmhgvb

      kertoo miehen asenteesta ja kunnioituksesta muita ihmisiä kohtaan. Jollei ole mitään hyvää sanottavaa, voi olla sanomatta mitään. Jos taas on, niin miksi sitä sitten pitäisi välttää sanomasta?
      Itsellä into loppui taannoin erääseen eronneeseen mieheen heti toisilla treffeillä, kun tämä alkoi nimitellä lastensa äitiä - niin, sitä entistä suurta rakkautta - laiskaksi lehmäksi. Tiedustelin, että mikäköhän nimeni tulisi olemaan, jos meillä sukset menisivät ristiin..? No, se kerrottiin kyllä tekstarilla minulle jälkeenpäin, kun treffien päätteeksi ilmoitin, että emme enää tapaa. Kiva...

      • sinkkuliina

        Sinulla alkoi varoituskellot soida ja aavistit oikein. Jos ei lapsensa äidistäkään pysty mies sanomaan hyvää, on mies aikamoinen kamalus. Itse tietysti on aivan täydellinen uros.. omasta mielestään ja nainen on tyhmä jos ei sitä tajua.


      • Lisää kylmää
        sinkkuliina kirjoitti:

        Sinulla alkoi varoituskellot soida ja aavistit oikein. Jos ei lapsensa äidistäkään pysty mies sanomaan hyvää, on mies aikamoinen kamalus. Itse tietysti on aivan täydellinen uros.. omasta mielestään ja nainen on tyhmä jos ei sitä tajua.

        Tähän aloittamaasi ketjuun kun on tullut jo muitakin jänniä mielipiteitä, niin pakko kysäistä tarkennusta, miten niitä exiä oikeastaan pitäisi käsitellä? Näin miehisellä kokemuspohjalla kun on osoittautunut melkoisen yhdentekeväksi, miten existä puhuu. Joka tapauksessa tulee lunta tupaan.

        Esimerkkitapaus: suhde päättynyt eroon naisen uskottomuuden takia.

        Sinun & muutaman muun logiikka: naista ei saa esittää negatiivisessa valossa. Miten ihmeessä tuo asia sitten pitäisi esittää, kun niistä existä kuitenkin tulee jossain vaiheessa puhetta?

        Vaihtoehto 1: keskitytään neuvosi mukaan niihin asioihin, joista voi sanoa jotain hyvää. Vaikka se olisi sitten tasolla "en kait mä nyt täysin kelvottoman ihmisen kanssa kimppaan olisi mennyt -> kokemusperäinen naisten reaktio: sä rakastat sitä huoraa vieläkin, vaikka se petti sua. Sä oot varmaan heti menossa takaisin sen luo, kun se vaan pyytää.

        Täällä tarjottu vaihtoehto 2: Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, ei kannata sanoa mitään. -> Kokemusperäinen naisten reaktio: Sä salaat multa asioita. Jos et sä pysty puhumaan exästäs avoimesti ja rehellisesti, niin sä varmaan rakastat sitä vieläkin. jne. jne.


      • Beri
        Lisää kylmää kirjoitti:

        Tähän aloittamaasi ketjuun kun on tullut jo muitakin jänniä mielipiteitä, niin pakko kysäistä tarkennusta, miten niitä exiä oikeastaan pitäisi käsitellä? Näin miehisellä kokemuspohjalla kun on osoittautunut melkoisen yhdentekeväksi, miten existä puhuu. Joka tapauksessa tulee lunta tupaan.

        Esimerkkitapaus: suhde päättynyt eroon naisen uskottomuuden takia.

        Sinun & muutaman muun logiikka: naista ei saa esittää negatiivisessa valossa. Miten ihmeessä tuo asia sitten pitäisi esittää, kun niistä existä kuitenkin tulee jossain vaiheessa puhetta?

        Vaihtoehto 1: keskitytään neuvosi mukaan niihin asioihin, joista voi sanoa jotain hyvää. Vaikka se olisi sitten tasolla "en kait mä nyt täysin kelvottoman ihmisen kanssa kimppaan olisi mennyt -> kokemusperäinen naisten reaktio: sä rakastat sitä huoraa vieläkin, vaikka se petti sua. Sä oot varmaan heti menossa takaisin sen luo, kun se vaan pyytää.

        Täällä tarjottu vaihtoehto 2: Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, ei kannata sanoa mitään. -> Kokemusperäinen naisten reaktio: Sä salaat multa asioita. Jos et sä pysty puhumaan exästäs avoimesti ja rehellisesti, niin sä varmaan rakastat sitä vieläkin. jne. jne.

        olen käyttänyt termiä "toimivat välit". Tarkentanut sitä vielä lisäyksellä että kun lapsista on yhteishuoltajuus niin lasten asioista pitää pystyä puhumaan myös naamakkain. Tämä on useimmille riittänyt. Jos on haluttu tarkemmin vielä tietää minun ja ex:n väleistä niin kyllä siitä alkaa paistaa jo mustasukkaisuus läpi.


      • Onnekas Omena
        Beri kirjoitti:

        olen käyttänyt termiä "toimivat välit". Tarkentanut sitä vielä lisäyksellä että kun lapsista on yhteishuoltajuus niin lasten asioista pitää pystyä puhumaan myös naamakkain. Tämä on useimmille riittänyt. Jos on haluttu tarkemmin vielä tietää minun ja ex:n väleistä niin kyllä siitä alkaa paistaa jo mustasukkaisuus läpi.

        puhuu pitkäaikaisesta ex avovaimostaan näin: ollaan väleissä vaikka aihetta olisi ollut laittaa välit poikkikin. Ei hauku häntä ja kunnioitan tosi paljon sitä(kin) piirrettä miehessä. Heillä ei ole lapsia. Minun ex haukkuu minua huoraksi vaikka itsellä oli monia naissuhteita ennen eroamme. Minulla ei ollut ketään toista. Uutta naisystäväänsä ylistää vaikka jokainen näkee millainen se nainen on. Kerron täällä anonyymisti nämä asiat, oikeasti en hauku lasteni isää kenellekään enkä hänen nykyistä naistaan. Vakka kantensa valitsee. Nuorena en sitä ymmärtänyt ja sen takia olin niinkin kauan suhteessa joka ei tyydyttänyt seksuaalisesti eikä varsinkaan henkisesti. Näin kypsempänä valitsin aivan toisin ja siksi olen onnellisempi kuin koskaan. Ainoa hyvä asia liitosta ex:n kanssa ovat lapsemme ja sen takia en kadu niitä vuosia.


      • klllllll

        juu, just tuollainen kakaramainen nimittely töksähtää munkin korvaani. vaikka ei exän kanssa olisi väleissä ja vaikka miten kusipää se exä olisi ollut, niin kai sitä nyt luulisi aikuisen ihmisen osata asiallisesti puhua siitä kuitenkin. itsekin kun treffasin yhtä miestä niin jossain välissä se vouhkas exästään ja käytti juuri jotain lehmä-nimitystä ja haukkui ihan aivottomaksi. siis juuri sellaisella kakaramaisella tyylillä. antoi kyllä aikamoisen junttimaisen kuvan itsestään se mies.

        kannattaa myös kiinnittää huomiota siihen miten mies puhuu äidilleen, koska sillä tavalla hän tulee myös puhumaan vaimolleen.


      • gsgsgs5
        Lisää kylmää kirjoitti:

        Tähän aloittamaasi ketjuun kun on tullut jo muitakin jänniä mielipiteitä, niin pakko kysäistä tarkennusta, miten niitä exiä oikeastaan pitäisi käsitellä? Näin miehisellä kokemuspohjalla kun on osoittautunut melkoisen yhdentekeväksi, miten existä puhuu. Joka tapauksessa tulee lunta tupaan.

        Esimerkkitapaus: suhde päättynyt eroon naisen uskottomuuden takia.

        Sinun & muutaman muun logiikka: naista ei saa esittää negatiivisessa valossa. Miten ihmeessä tuo asia sitten pitäisi esittää, kun niistä existä kuitenkin tulee jossain vaiheessa puhetta?

        Vaihtoehto 1: keskitytään neuvosi mukaan niihin asioihin, joista voi sanoa jotain hyvää. Vaikka se olisi sitten tasolla "en kait mä nyt täysin kelvottoman ihmisen kanssa kimppaan olisi mennyt -> kokemusperäinen naisten reaktio: sä rakastat sitä huoraa vieläkin, vaikka se petti sua. Sä oot varmaan heti menossa takaisin sen luo, kun se vaan pyytää.

        Täällä tarjottu vaihtoehto 2: Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, ei kannata sanoa mitään. -> Kokemusperäinen naisten reaktio: Sä salaat multa asioita. Jos et sä pysty puhumaan exästäs avoimesti ja rehellisesti, niin sä varmaan rakastat sitä vieläkin. jne. jne.

        Siinähän ne vaihtoehdot ovat

        1) Kritisoi => olet huonokäytöksinen juntti tai ilkiö
        2) Älä sano mitään => olet peittelevä tai umpimielinen, et halua paljastaa jotakin, peittelet ehkä sitä että suhde jatkuu yhä
        3) Kerro positiivista => olet yhä kiinni exässä, pidät ehkä exää parempana tms.

        Kuten totesit: "Joka tapauksessa tulee lunta tupaan"


      • #22
        Lisää kylmää kirjoitti:

        Tähän aloittamaasi ketjuun kun on tullut jo muitakin jänniä mielipiteitä, niin pakko kysäistä tarkennusta, miten niitä exiä oikeastaan pitäisi käsitellä? Näin miehisellä kokemuspohjalla kun on osoittautunut melkoisen yhdentekeväksi, miten existä puhuu. Joka tapauksessa tulee lunta tupaan.

        Esimerkkitapaus: suhde päättynyt eroon naisen uskottomuuden takia.

        Sinun & muutaman muun logiikka: naista ei saa esittää negatiivisessa valossa. Miten ihmeessä tuo asia sitten pitäisi esittää, kun niistä existä kuitenkin tulee jossain vaiheessa puhetta?

        Vaihtoehto 1: keskitytään neuvosi mukaan niihin asioihin, joista voi sanoa jotain hyvää. Vaikka se olisi sitten tasolla "en kait mä nyt täysin kelvottoman ihmisen kanssa kimppaan olisi mennyt -> kokemusperäinen naisten reaktio: sä rakastat sitä huoraa vieläkin, vaikka se petti sua. Sä oot varmaan heti menossa takaisin sen luo, kun se vaan pyytää.

        Täällä tarjottu vaihtoehto 2: Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, ei kannata sanoa mitään. -> Kokemusperäinen naisten reaktio: Sä salaat multa asioita. Jos et sä pysty puhumaan exästäs avoimesti ja rehellisesti, niin sä varmaan rakastat sitä vieläkin. jne. jne.

        Tai miksei voi vain kertoa totuutta, eli nainen petti suhteen aikana. Tähän voi sitten lisätä ettei suhde uskottomuuden jälkeen toiminut, joten oli parempi erota. Näin asiat saa sanottua siististi ja mahd. uusi kumppanikin pystyy helposti päättelemään miten tämän kaltainen tilanne hoidettaisiin sitten tulevaisuudessa.


      • -matkallajonnekin-
        #22 kirjoitti:

        Tai miksei voi vain kertoa totuutta, eli nainen petti suhteen aikana. Tähän voi sitten lisätä ettei suhde uskottomuuden jälkeen toiminut, joten oli parempi erota. Näin asiat saa sanottua siististi ja mahd. uusi kumppanikin pystyy helposti päättelemään miten tämän kaltainen tilanne hoidettaisiin sitten tulevaisuudessa.

        tehdä näin. Huomattavasti parempi kuin se usein viljelty epämääräinen kaunainen "lehmättely" ja "huorittelu". Faktojen kertomisesta kukaan ei voi pahastua - no tosin en minä ihan ekoilla enkä tokilla treffeillä välttämättä halua vielä kuulla yhtikäs mitään miehen exästä, mutta pidemmän päälle on hyvä tietää tuollaisesta.
        Totta kai negatiiviset asiat pitää saada sanoa - mutta parikin kertaa olen törmännyt mieheen, joka haukkuu about ekan tilaisuuden tullen exänsä eikä vaivaudu puheitaan selventämään muuta kuin tokaisemalla jotain epämääräistä tyyliin "no se on sellanen" tai "et sä sen kanssa ole elänyt". Ja ikävä kyllä kummassakin tapauksessa kuulin sitten jälkeenpäin, että mies oli ollut vanhassa suhteessa se pettävä osapuoli - mutta nainen ansaitsi haukkumiset, kun pisti miehen kierrätykseen.


      • Lisää kylmää
        -matkallajonnekin- kirjoitti:

        tehdä näin. Huomattavasti parempi kuin se usein viljelty epämääräinen kaunainen "lehmättely" ja "huorittelu". Faktojen kertomisesta kukaan ei voi pahastua - no tosin en minä ihan ekoilla enkä tokilla treffeillä välttämättä halua vielä kuulla yhtikäs mitään miehen exästä, mutta pidemmän päälle on hyvä tietää tuollaisesta.
        Totta kai negatiiviset asiat pitää saada sanoa - mutta parikin kertaa olen törmännyt mieheen, joka haukkuu about ekan tilaisuuden tullen exänsä eikä vaivaudu puheitaan selventämään muuta kuin tokaisemalla jotain epämääräistä tyyliin "no se on sellanen" tai "et sä sen kanssa ole elänyt". Ja ikävä kyllä kummassakin tapauksessa kuulin sitten jälkeenpäin, että mies oli ollut vanhassa suhteessa se pettävä osapuoli - mutta nainen ansaitsi haukkumiset, kun pisti miehen kierrätykseen.

        "Huomattavasti parempi kuin se usein viljelty epämääräinen kaunainen "lehmättely" ja "huorittelu". Faktojen kertomisesta kukaan ei voi pahastua"

        Hehe. ja mistähän lähtien naisille on riittänyt faktojen kertominen? Siis se että vain toteaa, että näin kävi, piste ja loppu. Lähes poikkeuksetta siihen on reaktiona jonkinlainen jatkokysymys siitä, miltä asia on tuntunut ja millaisia ajatuksia herättänyt.

        Vaihtoehtoisena reaktiona on naisten toimesta jonkinlainen profilointi, johon edellytetään jonkinlaista reaktiota, jonka sisältö on vapaasti muotoiltuna; siis se exähän on sellainen täysin moraaliton petturi ja kaikin tavoin kelvoton ihminen, toisin kuin mä, eiks niin?

        Ja sittenhän ollaankin siinä tilanteessa, jossa tasapainoillaan alkuperäisten, huonosti päättyvien vaihtoehtojen välillä...


      • -matkalla...
        Lisää kylmää kirjoitti:

        "Huomattavasti parempi kuin se usein viljelty epämääräinen kaunainen "lehmättely" ja "huorittelu". Faktojen kertomisesta kukaan ei voi pahastua"

        Hehe. ja mistähän lähtien naisille on riittänyt faktojen kertominen? Siis se että vain toteaa, että näin kävi, piste ja loppu. Lähes poikkeuksetta siihen on reaktiona jonkinlainen jatkokysymys siitä, miltä asia on tuntunut ja millaisia ajatuksia herättänyt.

        Vaihtoehtoisena reaktiona on naisten toimesta jonkinlainen profilointi, johon edellytetään jonkinlaista reaktiota, jonka sisältö on vapaasti muotoiltuna; siis se exähän on sellainen täysin moraaliton petturi ja kaikin tavoin kelvoton ihminen, toisin kuin mä, eiks niin?

        Ja sittenhän ollaankin siinä tilanteessa, jossa tasapainoillaan alkuperäisten, huonosti päättyvien vaihtoehtojen välillä...

        Noin siis naiset käyttäytyvät sinun kokemuksiesi mukaan?

        No, olen sitten varmaan se poikkeus, joka vahvistaa säännön: en halua kuulla yhtään enempää kuin mitä toinen haluaa sanoa - se on taaksejäänyttä elämää ja that's it. En myöskään pönkitä egoani kerjäämällä toista kehumaan kunnollisuuttani - teot puhukoot puolestaan.


      • ................

        Juu tuollaiset tapaukset, joissa on lapsiakin ja lehmitellään/huoritellaan heti alkuhetkillä sitä exää on kyllä selvä merkki juosta pois ja pian. Ei edes ainoastaan sillä, että kertoo persoonasta jos tarvitsee haukkua noin alatyylisesti. Vaan myös siksi, että se voi merkata erittäin huonoja välejä exien kesken. Ja se on vihoviimesintä yrittää elellä kodissa, jossa mies ja exänsä käyvät toistensa kurkkuun jatkuvasti puhelinlankoja pitkin. Eli silloin voi toisaalta olla ihan hyvä, että saa tietää edeltä mitä se elo voi olla miehen (ja miksei naisenkin) kanssa, jolla tulee kylkiäisenä lasta ja exää.

        Sen kyllä ymmärrän, että joskus siitä exästään ei oikeasti voi keksiä mitään hyvää eikä se välttämättä ihmisestä tee huonoa. Eikä mun mielestä siinä tarvitse alkaa muuta väittämään ja antamaan väärää kuvaa tilanteesta. Siinä vaan riittää yleensä sen toteaminen, että aika riitaisaa ollut/huonoissa väleissä, mutta sellanen alatyylinen haukkuminen ja ylipitkä vatvominen tekee kyllä aikkas huonon vaikutuksen.


      • Anonyymi
        Lisää kylmää kirjoitti:

        Tähän aloittamaasi ketjuun kun on tullut jo muitakin jänniä mielipiteitä, niin pakko kysäistä tarkennusta, miten niitä exiä oikeastaan pitäisi käsitellä? Näin miehisellä kokemuspohjalla kun on osoittautunut melkoisen yhdentekeväksi, miten existä puhuu. Joka tapauksessa tulee lunta tupaan.

        Esimerkkitapaus: suhde päättynyt eroon naisen uskottomuuden takia.

        Sinun & muutaman muun logiikka: naista ei saa esittää negatiivisessa valossa. Miten ihmeessä tuo asia sitten pitäisi esittää, kun niistä existä kuitenkin tulee jossain vaiheessa puhetta?

        Vaihtoehto 1: keskitytään neuvosi mukaan niihin asioihin, joista voi sanoa jotain hyvää. Vaikka se olisi sitten tasolla "en kait mä nyt täysin kelvottoman ihmisen kanssa kimppaan olisi mennyt -> kokemusperäinen naisten reaktio: sä rakastat sitä huoraa vieläkin, vaikka se petti sua. Sä oot varmaan heti menossa takaisin sen luo, kun se vaan pyytää.

        Täällä tarjottu vaihtoehto 2: Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, ei kannata sanoa mitään. -> Kokemusperäinen naisten reaktio: Sä salaat multa asioita. Jos et sä pysty puhumaan exästäs avoimesti ja rehellisesti, niin sä varmaan rakastat sitä vieläkin. jne. jne.

        Erittäin hyvät pointit! Klap*Klap*!


    • 12+6

      Tota tota. Yritin pinnistää ja miettiä milloin viimeksi puhuin exästäni. Ei tullut kyllä ihan heti mieleen.

      Oonko tutustumisen arvoinen ja aikuinen, kun en juurikaan puhu exästäni mitään?

      Vai kyseletkö miehiltä, jotka tapaat: "No, mitäs mieltä oot existäs?".

      • Sinkkuliina

        Tarkoitan aloituksellani juuri sellaisia uunoja, jotka itse ottavat exän esiin ja innokkaasti haukkuvat koittaen korottaa sillä olemattomia pisteitään. Exästä ei ole pakko puhua ollenkaan, en minäkään puhu ja jos joku kysyy, en hauku vaan sanon jotain neutraalia.


      • exexexexexexeexe
        Sinkkuliina kirjoitti:

        Tarkoitan aloituksellani juuri sellaisia uunoja, jotka itse ottavat exän esiin ja innokkaasti haukkuvat koittaen korottaa sillä olemattomia pisteitään. Exästä ei ole pakko puhua ollenkaan, en minäkään puhu ja jos joku kysyy, en hauku vaan sanon jotain neutraalia.

        muistaa, että joillakin on oikeasti ollut aika pahoja exiä. Omani esimerkiksi oli väkivaltainen.

        Tähän tapaukseen liittyen olen pitänyt linjanani, etten nyt heti ensimmäisillä (enkä toisilla enkä kolmansillakaan...) treffeillä ryhdy kenenkään niskaan noita asioita kaatamaan. Mutta jos suhde jatkuu pidemmälle, näissäkin asioissa on hyvä olla avoin... ihan jo senkin takia, ettei tuoreen kumppanin tarvitse kummastella viiltoarpia kehossani ("ei, rakas, en ole harrastanut itseni viiltelyä") tai joitain alitajunnastani tietyissä tilanteissa kumpuavia tunteita.

        Voin kai rehellisesti sanoa, että suhde oli huono, olen siitä pääosin yli päässyt ja valmis uuteen, paremapaan suhteeseen... ilman että syyllistyisin kauheaan exäni panetteluun.


      • åpoijuhgf
        Sinkkuliina kirjoitti:

        Tarkoitan aloituksellani juuri sellaisia uunoja, jotka itse ottavat exän esiin ja innokkaasti haukkuvat koittaen korottaa sillä olemattomia pisteitään. Exästä ei ole pakko puhua ollenkaan, en minäkään puhu ja jos joku kysyy, en hauku vaan sanon jotain neutraalia.

        Minulla oli myös aluillaan oleva suhde 2:n lapsen isään, ja hieman särähti korvaan, kun mies kutsui exäänsä loiseksi yms.. itse kun tiedän ettei exäni ikinä puhuisi minusta vastaavaa enkä minäkään hänestä.,, kunnioitan kuitenkin häntä lasteni isänä vaikka yhteiselosta ei mitään tullutkaan.


    • osittain kohtelias

      Se on vihje naiselle, että voit nyt dumpata mut...

      • jiiiiiiiiiiiiiiiiiii

        Usein hakkaajat juuri haukkuvat entiset puolisonsa.


      • osittain kohtelias

        ;)


    • agreed>>>

      just niin.

    • ja ihan taatusti

      Mies joka puhuu yleensäkään ex:stä treffeillä MIHIN tahansa sävyyn. Ex on Ex ja kuuluu todellakin menneisyyteen ja treffit on nykyisyyttä. JOs mies ei kykene unohtamaan ex:ää niin minä unohdan miehen. Heippa vaan.

      Mutta jokainen tavallaan, minusta mies joka ylipäätään puhuu ex:stä ja muistelee menneitä on myös vielä kiinni siinä ex:ssä.

    • junakulkeetaas

      Etsit 2 vuotta miestä -> löydär sen -> kysyt millainen oli hänen edellisensä -> mies vastaa huono -> etsit toiset 2 vuotta.

    • Anonyymi

      Terve aikuinen ihminen ei hauku eikä nimittele KETÄÄN: oli kyseessä sitten ex puoliso tai vaikkapa joku julkkis.

      Mikäli tällaista tapahtuu, minulla on vain yksi neuvo: Juokse karkuun ja lujaa, isoja ongelmia tiedossa.

    • Anonyymi

      Miks niistä pitää puhua yhtään mitään miten se liittyy sen hetkiseen suhteeseen jos ei ole vaikka lapsia niin mitä sitä vanhoja lässyttään.

    • Anonyymi

      Miksi mies valehteleé?...Muuttuuko mies koskaan joka tunnnetusti valehtelee ihan kaikesta?...muutama drinksu viikossa oma kertomus alkoholin käytöstä?...todellisuudessa runsasta ja humalahakuista juomista.
      Kerta toisensa jälkeen jää kiinni valheista.
      Missään asiassa ei häneen pysty luottamaan.
      Olisiko viisasta erota pitkästä liitosta?...
      Onko valehtelijalle apua tarjolla?...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      520
      13077
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8494
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      40
      7839
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      354
      2546
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2414
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1987
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      23
      1626
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1530
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1353
    Aihe