Ostin imacin, ja haluaisin saada musiikkini tähän, vanhasta koneestani.
No, ongelma on, että vanhasta koneesta ei löydy musiikkia, vaan ne biisit on mun iphonella. Ne biisit on mystisesti kadonneet!?
Elikkäs, miten saan sen puhelimen synkronoitua niin että ne biisit tulee tähän uuteen koneeseen?
Tai onko mahdollista siirtää ne puhelimesta vanhaan koneseen ja sieltä tähän uuteen??
Olen vähemmän nörtti :D
Uusi kone..
3
310
Vastaukset 3
- gerruli
Eikö kukaan osaa vastata?
- 1stMacFinn
Jos ne musiikit olet poistanut vanhasta koneestasi, paljon ei ole tehtävissä, kenties joku Senutin tyyppinen ohjelma voisi auttaa.
Eikös ne biisit löydy edes varmuuskopioista, joista voisit ne palauttaa siihen uuteen koneeseen? - gerruli
1stMacFinn kirjoitti:
Jos ne musiikit olet poistanut vanhasta koneestasi, paljon ei ole tehtävissä, kenties joku Senutin tyyppinen ohjelma voisi auttaa.
Eikös ne biisit löydy edes varmuuskopioista, joista voisit ne palauttaa siihen uuteen koneeseen?Koska en osaa näitä koneita oikein käyttää, niin en tiiä onko niistä biiseistä mitään varmuuskopioita..
mistä ne löytäis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.521358Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt181053- 93987
- 77683
- 37678
- 27480
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.17458- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423