Ostin imacin, ja haluaisin saada musiikkini tähän, vanhasta koneestani.
No, ongelma on, että vanhasta koneesta ei löydy musiikkia, vaan ne biisit on mun iphonella. Ne biisit on mystisesti kadonneet!?
Elikkäs, miten saan sen puhelimen synkronoitua niin että ne biisit tulee tähän uuteen koneeseen?
Tai onko mahdollista siirtää ne puhelimesta vanhaan koneseen ja sieltä tähän uuteen??
Olen vähemmän nörtti :D
Uusi kone..
3
265
Vastaukset
- gerruli
Eikö kukaan osaa vastata?
- 1stMacFinn
Jos ne musiikit olet poistanut vanhasta koneestasi, paljon ei ole tehtävissä, kenties joku Senutin tyyppinen ohjelma voisi auttaa.
Eikös ne biisit löydy edes varmuuskopioista, joista voisit ne palauttaa siihen uuteen koneeseen? - gerruli
1stMacFinn kirjoitti:
Jos ne musiikit olet poistanut vanhasta koneestasi, paljon ei ole tehtävissä, kenties joku Senutin tyyppinen ohjelma voisi auttaa.
Eikös ne biisit löydy edes varmuuskopioista, joista voisit ne palauttaa siihen uuteen koneeseen?Koska en osaa näitä koneita oikein käyttää, niin en tiiä onko niistä biiseistä mitään varmuuskopioita..
mistä ne löytäis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805