Itselläni seuraavanlainen tilanne: työskentelen teknisissä tehtävissä työntekijätasolla julkisella sektorilla. Pohjakoulutuksena ylioppilas, omalta ammattialalta ammattitutkinto ja eräänlainen jatkotutkinto. työkokemusta kyseisistä tehtävistä n. 15 vuotta. Nykyisen työnantajan palveluksessa vajaat kymmenen vuotta. Koko tämän ajan minulle on maksettu pienintä mahdollista palkkaa eli ei mitään henkilökohtaista palkanosuutta. Asiasta on neuvoteltu, lopputuloksena se että jos suorittaisin vielä jonkin tutkinnon niin sitten asiaa ehkä harkittaisiin uudelleen........Samaan aikaan samassa organisaatiossa valitaan esimieheksi henkilö jolla ei ole minkäänlaista koulutusta alan tehtäviin ja jonka työkokemus on tiimin vähäisin. Pätevyyttä ei siis ole mutta sopivuutta ilmeisesti senkin edestä. Vaikka työssäni on paljon hyviä puolia niin minun on erittäin vaikea löytää työmotivaatiota ja mielekkyyttä työhöni koska koen että työnantaja kohtelee työntekijöitä eriarvoisesti eikä anna kaikille tasapuolista mahdollisuutta kehittyä työssään ja edetä urallaan. Organisaation toimintatapoihin ei kuulu asioista avoimesti puhuminen eli sellainen vaihtoehto on poissuljettu. Kuinka te vastaavantyyppisessä tilanteessa olleet olette päässeet asian kanssa "sinuiksi", lähtökohtana siis että työpaikkaa ei lähdetä tässä vaiheesssa vaihtamaan.
koulutus/kokemus
palkkakuopassa
1
481
Vastaukset
- vieras435
Ei muuta, kun uusi työpaikka...
http://www.kolumbus.fi/tyohakemus_ja_cv/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984