Logiikattomuus

Papu.Sparrow

Jaahas, taas alkoi näköjään ymmärtämättömien kampanja. Ei voi olla noin vaikeeta ymmärtää?? Kyllä se näköjään on, joten avaampas pikkuisen niin ymmärrätte mistä on kyse, kun hylkäilen vastauksia tai yritän saada vastausta. Minä olen looginen ihminen. Jos kysyn jotain, haluan siihen vastauksen. En halua mitä tahansa vastausta, vaan vastauksen kysymykseen.

Mua risoo ne jotka eivät vastaa koko aiheeseen tai vastaa jotain ihan puutaheinää, kun ei ole tajunnut koko kysymystä tms. ja yms. Kun mä kysyn jotain, niin haluan keskustelua, mutta ensiksi vastauksen siihen kysymykseen. Nykyään käy täällä näin:

Aloitus
Kysymys: Onko prostut kivoja?

vastaus1: Haukutko sä saatanan peräreikä mua lutkaksi?? tuommonen ääliö pitää viedä saunan taakse ja lopettaa!!11

vastaus2 nallekarkit on kivoja.. saispa niitä keltaisia vielä kaupasta.

vastaus3 sua panee miesgigolo peffaan siellä koko ajan.. hahaha siks oot niin kiukkunen!!!

vastaus 4. mitä äijjäs tekee??

vastaus5: VITTU SÄÄ OOOTT tyhmä!!!!!1111111

vastaus6: Vähän mua naurattaa kaltaisesi umpikateelliset. Sä oot vaan kateellinen!!11

vastaus7: taikka katkera

vastaus8: Mitä sä tommosia kyselet?? koskettaako tää sua jotenkin.

vastaus9: mun mielestä kauniit kukkaset on niin ihkuja

59

301

Vastaukset 59

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *

....montako tuntia olet tietokoneella päivittäin? ...itse olen 2 tuntia.

• Esimerkki juuri siitä mistä koko aloituksen puhuin :)

Hylätty vastaus

• erässmies

Mutta pakko sanoa, että olet törmännyt ilmiöön, jossa ihmiset eivät vastaa siihen mitä kysytään, vaan siihen mihin haluavat vastata. Mikä usein on angstien, kellä mitäkin, purkamista. Linjakkuus ei ole huudossa tällä jumalan hylkäämällä palstalla. Eräitä harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta.

• Tolle jumalan hylkäämälle.. se sopii tälle palstalle niin hyvin :)

Mutta joo, ja varmaan käytöstavoilla tms. on vaikutusta. Tai ei yksinkertaisesti osata keskustella tj.

• erässmies
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Tolle jumalan hylkäämälle.. se sopii tälle palstalle niin hyvin :)

Mutta joo, ja varmaan käytöstavoilla tms. on vaikutusta. Tai ei yksinkertaisesti osata keskustella tj.

Sosiaalinen funktio onkin monelle juuri se että täällä voi "keskustella" eli mökeltää omituisia omiaan ihan miten vaan,mikä irl on huomattavasti hankalampaa. Ainakin pidemmän päälle ellei pidä monologeista.

• erässmies kirjoitti:

Sosiaalinen funktio onkin monelle juuri se että täällä voi "keskustella" eli mökeltää omituisia omiaan ihan miten vaan,mikä irl on huomattavasti hankalampaa. Ainakin pidemmän päälle ellei pidä monologeista.

Siltä se tosiaan näyttää :)

Mua ei haittaa rönsyily, mokeltajatkin saa useimmiten skipattua jne. Mutta sitten haittaa kun sen määrä on jotain 95% eikä minkäänmoinen järkevä keskustelu aiheesta meinaa mitenkään onnistua.

Mä olen luovuttanut jo aikaa sitten kunnon asia-aiheitten kanssa. Niitäkin kyllä joskus yritin, mutta jälki oli tylyä ja ennalta arvattavaa :D

Ja sitten välillä joku narisee miksei täällä laiteta asia-aloituksia.. mikseiköhän..?? Koko ketju muistuttaa jonkun apinalauman sekoilua, pikkulasten paimentamista tai kännisen miesporukan autoon saamista :D

• erässmies
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Siltä se tosiaan näyttää :)

Mua ei haittaa rönsyily, mokeltajatkin saa useimmiten skipattua jne. Mutta sitten haittaa kun sen määrä on jotain 95% eikä minkäänmoinen järkevä keskustelu aiheesta meinaa mitenkään onnistua.

Mä olen luovuttanut jo aikaa sitten kunnon asia-aiheitten kanssa. Niitäkin kyllä joskus yritin, mutta jälki oli tylyä ja ennalta arvattavaa :D

Ja sitten välillä joku narisee miksei täällä laiteta asia-aloituksia.. mikseiköhän..?? Koko ketju muistuttaa jonkun apinalauman sekoilua, pikkulasten paimentamista tai kännisen miesporukan autoon saamista :D

apinayhteisö voi olla hyvinkin järjestäytynyt. Johtajauros saa kuksia ketä haluaa, johtajanaaraan silmille eivät muut hypi ja toisista huolehditaan nyppimällä kirput hellästi turkista :) ML-palsta on tolla mittapuulla pikemminkin epäyhteisö, joka ehkä onkin synonyymi palstayhteisölle..?

• erässmies kirjoitti:

apinayhteisö voi olla hyvinkin järjestäytynyt. Johtajauros saa kuksia ketä haluaa, johtajanaaraan silmille eivät muut hypi ja toisista huolehditaan nyppimällä kirput hellästi turkista :) ML-palsta on tolla mittapuulla pikemminkin epäyhteisö, joka ehkä onkin synonyymi palstayhteisölle..?

Känniset äijät tai paimennusta vaativa pikkumukulalauma ei välttis ole ihan yhtä hyvin järjestäytynyt.. varsinkaan sillä hetkellä kun ne on aivan sekaisin ja sinkoilee minne sattuu eli juuri sillä hetkellä mikä tällä palstalla tuntuu olevan vallitsevana tilanteena, ja jota tarkoitettiin kun haettiin esimerkkiä ilmentämään täällä vallitsevaa päätöntä kaaosta.. jne :D

Mjuu, ei tämä varsinainen yhteisö ole, ainakaan kaikilta osin.

• Sellaista se vain on tällaisella keskustelupalstalla. Olen joskus kysynyt jotain ja ilmeisesti ilmaissut muiden mielestä itseni niin epäselvästi, etten saa vastausta kysymykseeni edes tarkentavalla kysymyksellä. Edellisestä voin päätellä itsekin ymmärtäväni ajoittain väärin ja vastaavani asian vierestä. Lisäksi keskustelut usein rönsyilevät aivan eri urilla kuin alunperin tarkoitettu. Mahtaako siitä suurempaa haittaakaan olla.

Vastaukseni tähän aloitukseen on vissiin hylätty. Mitä muuten kysyitkään? ;-)

• hopsi jaro

palstamerkonomi taas hilpeänä :P

• Itseasiassa suoriuduit nyt oikein hienosi. Et mennyt henkilökohtaisuuksiin ja pyörittelit aiheessa.

Itse muistan 1 kerran kun olet ollut epäselvä ja ristiriitainen etten itekkään tajunnut vaikka mä sen tään aina yritän.. ja sen lisäksi olen välittämättä selvistä kirjoitusvirheistä tms. Kyllä mä useimmiten tajuan kupletin juonen vaikkei esitys nyt niin nappiin olisi. Puhdasta esitystä en kaipaa enkä tarvi, kykenen vastaan vähemmälläkin.

"Lisäksi keskustelut usein rönsyilevät aivan eri urilla kuin alunperin tarkoitettu. Mahtaako siitä suurempaa haittaakaan olla."
        -Ei mua haittaa keskustelu eikä rönsyily.. KUNHAN ON EKAKSI VASTATTU ITSE KYSMYKSEEEEEEENN!!!!!!
        *lipitystä ja nuoleskelua.. mustakin on tosi kiva keskustella ja se on tärkeetä ja silleen niinku..

Mä saan kohtauksen jos ei vastata kysymykseen tai suksitaan samantien jonnekkin muualle.
        :D

• VARPAAT:::.!!!11#%?+
      • ihmeprinssi

• Unohdinkin noista vastausvaihtoehdoista nää laiskimmat puutaheinää vastaajat eli ne jotka vippasee vaan jonkun juutuubilinkin (jota ees harva katsoo ja joka harvemmin liittyy mihinkään).

(>

• TURVIN::.!!!11%#?+!1
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Unohdinkin noista vastausvaihtoehdoista nää laiskimmat puutaheinää vastaajat eli ne jotka vippasee vaan jonkun juutuubilinkin (jota ees harva katsoo ja joka harvemmin liittyy mihinkään).

(>

.

mie vain haluisin tuoda esille että pitäkää hyvää huolta varpaistanne :)

.

• TURVIN::.!!!11%#?+!1 kirjoitti:

.

mie vain haluisin tuoda esille että pitäkää hyvää huolta varpaistanne :)

.

Kiitos kovasti, pidän kyllä :)

• älä ota vakavasti

sillä hyvä

• Elämä ja tietysti otan vakavasti sen ongelman kun ei irtoa yhtään, tai huolestuttavan vähän, asiallisia vastauksia kysymykseen jne.

Parempi on kun vastaataan asiallisesti, niin se on hyvä.

• Pågen

on miesmäinen kuva profiilissa?

• Hylätty vastaus.

• Pågen
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Hylätty vastaus.

miksi sulla on miesmäinen kuva profiilissa?

• Pågen kirjoitti:

miksi sulla on miesmäinen kuva profiilissa?

väärä vastaus

• Pågen
        Papu.Sparrow kirjoitti:

väärä vastaus

logiikkaa nainen

• Pågen kirjoitti:

logiikkaa nainen

väärä vastaus

• Pågen
        Papu.Sparrow kirjoitti:

väärä vastaus

sulla ei ole logiikkaa edelleenkään

• Pågen kirjoitti:

sulla ei ole logiikkaa edelleenkään

hylätty vastaus

• Pågen
        Papu.Sparrow kirjoitti:

hylätty vastaus

logiikkasi loistaa poissaolollaan

• Pågen kirjoitti:

logiikkasi loistaa poissaolollaan

hylätty vastaus

Tämä jää nyt voimaan ja ilmoitan muutoksesta vain jos kykenet vastaamaan oikein. Eli jos en vastaa, niin väärin menee edelleen.

Tsemppiä yritykselle :D

• Pågen
        Papu.Sparrow kirjoitti:

hylätty vastaus

Tämä jää nyt voimaan ja ilmoitan muutoksesta vain jos kykenet vastaamaan oikein. Eli jos en vastaa, niin väärin menee edelleen.

mitä hyötyä kuurolle puhua?

• jääräpäinen
        Papu.Sparrow kirjoitti:

hylätty vastaus

jankuttaja, MOT

• 10
        Papu.Sparrow kirjoitti:

hylätty vastaus

Papeetella yli 70 viestiä vuorokauden aikana, plus puskakommentit.

• Minua ei taaskaan haukuta täällä, mikä on täysin epäreilua.
      ;)

• Buddyseni onnistui vastaan väärin :D

Toisaalta taas toi kyllä haiskahtaa aiheeseen kuuluvalta koska tiedän mikä takana on..

Hmm..

• Papu.Sparrow kirjoitti:

Buddyseni onnistui vastaan väärin :D

Toisaalta taas toi kyllä haiskahtaa aiheeseen kuuluvalta koska tiedän mikä takana on..

Hmm..

Mä oon niin ovela, että kaikki virheetkin ovat harkittuja ansoja ;)

• buddy-love kirjoitti:

Mä oon niin ovela, että kaikki virheetkin ovat harkittuja ansoja ;)

Kyllä tosi hyvä mut mä oikeesti hokasin sen heti. Loukkavaa että edes yritit MULLE tommosta:D

Kyllä tosi hyvä mut mä oikeesti hokasin sen heti. Loukkavaa että edes yritit MULLE tommosta:D

Tuohan oli ulkopuoliselle yleisölle tarkoitettu syötti ja tiedän että tiesit sen heti.
        (ja tähänkin saattaa joku innokas trolliharjoittelija tarttua)

• buddy-love kirjoitti:

Tuohan oli ulkopuoliselle yleisölle tarkoitettu syötti ja tiedän että tiesit sen heti.
        (ja tähänkin saattaa joku innokas trolliharjoittelija tarttua)

Okei :)

Nyt mä menin paljastaan sen.. sorii.. :)

Okei :)

Nyt mä menin paljastaan sen.. sorii.. :)

Nyt vain odotetaan käykö syöttiin jotain ;)

• se,

että kuvittelet mielipiteilläsi olevan jotain merkitystä.

• väärä vastaus

• .
        Papu.Sparrow kirjoitti:

väärä vastaus

Väärä kysymys.

• Millään ei ole oikeasti mitään merkitystä, eikä sinuakaan kukaan sadan vuoden päästä muista.
        Muutama hetki siihen lisää ja aurinko kärventää koko pallon.

Se mitä silloin jää, on muutama hetki radiotaajuuksia, jotka etenevät kohtaamatta ketään asiasta kiinnostunutta. Ja jos sattumalta joku jotain jossain koneisiinsa nappaisikin, niin silläkään ei olisi juuri mitään merkitystä.

• tarkoitettu
        buddy-love kirjoitti:

Millään ei ole oikeasti mitään merkitystä, eikä sinuakaan kukaan sadan vuoden päästä muista.
        Muutama hetki siihen lisää ja aurinko kärventää koko pallon.

Se mitä silloin jää, on muutama hetki radiotaajuuksia, jotka etenevät kohtaamatta ketään asiasta kiinnostunutta. Ja jos sattumalta joku jotain jossain koneisiinsa nappaisikin, niin silläkään ei olisi juuri mitään merkitystä.

muistettavaksi.

Eikä sinunkaan mielipiteillä ole mitään merkitystä. Ei nyt, eikä myöhemminkään.

• tarkoitettu kirjoitti:

muistettavaksi.

Tähtäänkin pelkästään nykyhetkelliseen ärsyttävyyteen :)

• tarkoitettu kirjoitti:

muistettavaksi.

Eikä sinun ja nyt kun olemme saaneet käsiteltyä tämän täysin turhan ja asiaankuulumattoman sivujuonen, niin voit vastata ja kertoa mietteistäsi itse asiasta. Jos et halua asiasta puhua, voimme hieman ihmetellä mitä hittoa sitten teet keskustelupalstalla vastailemassa kysymyksiin joihin et halua mitään sanoa. Tai sitten ei.. ei muakaan kiinnosta tässä kohtaa kuin tuo aihe ja keskustelu sen ymärillä :)

Vinkiksi.. älä takerru mun persoonaan.

• sulle:
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Eikä sinun ja nyt kun olemme saaneet käsiteltyä tämän täysin turhan ja asiaankuulumattoman sivujuonen, niin voit vastata ja kertoa mietteistäsi itse asiasta. Jos et halua asiasta puhua, voimme hieman ihmetellä mitä hittoa sitten teet keskustelupalstalla vastailemassa kysymyksiin joihin et halua mitään sanoa. Tai sitten ei.. ei muakaan kiinnosta tässä kohtaa kuin tuo aihe ja keskustelu sen ymärillä :)

Vinkiksi.. älä takerru mun persoonaan.

Jos haluat oikeita vastauksia, kysy oikeita kysymyksiä.

• sulle: kirjoitti:

Olemassa muita kuin oikeita kysymyksiä?
        Mutta onko olemassa muita kuin vääriä vastauksia?

Ainakaan kaikki vastaajat eivät ole oikeita vastaajia?

• sulle: kirjoitti:

kysytään aina oikeita kysymyksiä. Myös minä kysyn oikeita kysmyksiä. Jos kysymys ei miellytä tai et osaa vastata, siirry seuraavaan aiheeseen. Se on niin helppoa.

• Ellu..

En voi olla kommentoimatta miten tässä lapsellisessa viestissäsi tuot esille hyvin narsistisen ja huomiohakuisen persoonallisuutesi. Huomaatko ollenkaan omassa viestissäsi mitään erikoista? Selvennän hieman, jos et itse huomaa. Viestissäsi ei selvästikään ole mitään sanomaa, sen tarkoituksena on ilmiselvästi hakea vain huomiota. Koko aloitus on hyvin minäkeskeinen ja toisia ylhäältäpäin neuvoja jakelevan omahyväinen. Katsot oikeudeksesi olla vaatimassa ja hylkäämässä täällä vastauksia, käsittämätöntä. Koko viestisi sanoma on itsekkään ihmisen "minä haluun"-inttämistä. Yrität esittää omassa viestissäsi, että kaipaat muka asiallista keskustelua ja vastauksia kysymyksiisi, mutta näetkö ollenkaan sitä paradoksia, mitä kirjoituksesi pitää sisällään? Oma asiallisuutesi ? Oma halusi olla esillä. Viimeisessä kommentissasi pyydät vastaamaan sinun kysymykseesi, mutta mikä se on? Sitä näet ei nimittäin ole selkeästi missään esitetty. Viestisi on kyllä tosi pitkä, josta suurin osa on aivan turhaa huuhaata, kun asian olisi voinut esittää ihan lyhyesti ja ytimekkäästi, saati tuoda 13 toisten sinuun turhautuneita vastauksia esille.

Jos aloituksesi kysymykset ovat luokkaa: "onko prostut kivoja, tai koira-aiheisia, niin olet mielestäni ansainnut minusta vastauksen: "mitä sä tommosta kyselet". Oikeasti, keksi itsellesi parempaa tekemistä, kuin kysellä moisia typeryyksiä tälläisellä palstalla, jossa yksi mies esiintyy kymmenen eri nimimerkin takana vastaamassa ja töräyttelemässä sinulle ja muillekin miehenkipeille naikkosille tööt,tööt- vastauksia. Jos ei ole kunnon kysyttävää, ei tarvitse kysyä mitään, niin helppoa se on.

Ensimmäinen vastaaja kysyi, montako tuntia olet tietokoneella päivittäin?, toinen paradoksi tulee siinä, kun et itse vastaa selvään kysymykseen, vaan ylimielisesti päätät ohittaa koko sinulle epämieluisan kysymyksen vastaamalla "hylätty vastaus".

Olen vain ohikulkumatkalla, mutta en voinut olla kommentoimatta tätä aloitusta. Niin typerän lapsellinen ja naurettava se oli kaikkine vastauksineen. Ei tarvitse vastata tähän, en tule sitä lukemaan.

• Hylätty vastaus. En tosin lukenut kuin pari sanaa alusta, mutta se riitti arvion antamiseen.

Ja sullekkin tieoksi että vastaan sulle vain jos onnistut vastaamaan oikein tähän.

• ymmärtävät saamatonta miestä.

ps. kuuntelin tässä päivällä radiota, maassamme moni prostu käyttää naisen kondomia, mitä voi pitää koko "työvuoron", näin hän suojaa itsensä sukupuolitaudeilta.
      Naisen kondomissa on se etu, että ennen lähtöä illanviettoon voi asettaa paikalleen ja aamulla ottaa pois.
      Näin välttyy sähläämästä kondomien kanssa.

• Hienoa :D

Nyt on jo puhti pois. Tarvii mennä varmaan pupeltaan pitsaa, niin jaksaa taas..

• Käyttö tavallisen kumin kanssa on kielletty.
        Kitka kuulemma särkee toisen niistä.

• zzzzzzzzzzzzzzzzz

Ei kannata olla liikaa auringossa.

• zisel

mä mielestäni vastasin sun avaukseen miehistä jotka ei käytä kumia maksullisten naisten kanssa ihan aiheeseen liittyen mutta vastasit mulle vaan jotain "jaa" (vai miten se nyt oli?). Halusit keskustelua siis? Ok...

Ps. Tarkotukseni ei ollut nostaa tätä ketjua vaan kerroin siinä "kumin käyttö prostituoitujen kanssa"- ketjussa että tulen myöhään illalla kattoo tänne uudestaan.

• Joo :)

Ihan vaan siksi että mielestäni ei noussut esiin mitään uutta joka olisi vaatinut lisäkeskustelua tms. Samaa mieltä jne. Joo, kirjoitin perään näyttääkseni että olen sen lukenut jne.

Joskus vastaus on tyhjentävä ja hyvä, eikä siitä saa irti enempää. Varsinkaan jos se on joku 50 :s tms.

• zisel
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Joo :)

Ihan vaan siksi että mielestäni ei noussut esiin mitään uutta joka olisi vaatinut lisäkeskustelua tms. Samaa mieltä jne. Joo, kirjoitin perään näyttääkseni että olen sen lukenut jne.

Joskus vastaus on tyhjentävä ja hyvä, eikä siitä saa irti enempää. Varsinkaan jos se on joku 50 :s tms.

Ok :)

• Anonyymi00026

Tyhjää kohta sanat viety pakolla mitä sä kysyitkään kohta shiatsu videot

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      823
    2. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      43
      794
    3. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      758
    4. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    5. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      42
      743
    6. 51
      637
    7. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      587
    8. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      587
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      566
    10. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      28
      508
    11. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      18
      487
    12. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      485
    13. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      99
      478
    14. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      44
      475
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      32
      469
    16. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      437
    17. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      58
      421
    18. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17