Koneesta on taas viety polttoaineet (no, onneksi tällä kertaa vain 30 litraa).
Työkalut eivät kelvanneet (ei niitäkään monta olisi ollut).
Kukahan lienee ollut asialla....
Rasistisia ajatuksiani
27
182
Vastaukset
Multa kerran naapurin kännipääteinit oli autosta pöllinyt bensat. Korjaaja selitti, että oli niin laiskoja varkaita ettei ollut viitsinyt vieressä olevaa lerkua avata ja siitä luruttaa, vaan oli iskenyt puukon bensatankin pohjaan.
Nii..Se oli odotettavissa ole juttu täällä.
Jo kolmas kerta ja samat tyypit tietysti asialla.
Hukanneet yhden korkin, mutta sille on varaosa.
Polttoöljyä, eli ei kovin kallista, mutta pitäisi ilmeisesti vihjata poliisille että käyvät tarkastamassa millä paikalliset iäkkäät mersut käyvät.
Tankin rikkominen on kyllä harvinaisen älytöntä.- SINNE::.1!%#?+!11
buddy-love kirjoitti:
Se oli odotettavissa ole juttu täällä.
Jo kolmas kerta ja samat tyypit tietysti asialla.
Hukanneet yhden korkin, mutta sille on varaosa.
Polttoöljyä, eli ei kovin kallista, mutta pitäisi ilmeisesti vihjata poliisille että käyvät tarkastamassa millä paikalliset iäkkäät mersut käyvät.
Tankin rikkominen on kyllä harvinaisen älytöntä..
viiteryhmät voi käsittää työkalutkin wittuiluksi
. buddy-love kirjoitti:
Se oli odotettavissa ole juttu täällä.
Jo kolmas kerta ja samat tyypit tietysti asialla.
Hukanneet yhden korkin, mutta sille on varaosa.
Polttoöljyä, eli ei kovin kallista, mutta pitäisi ilmeisesti vihjata poliisille että käyvät tarkastamassa millä paikalliset iäkkäät mersut käyvät.
Tankin rikkominen on kyllä harvinaisen älytöntä.Polttoöljy ja mersu.. nyt tiedän ja tiedän senkin että olen törmännyt ennenkin samanlaisiin muualla.
Nimim. bensanmyyjänäkin ollut.. :DSINNE::.1!%#?+!11 kirjoitti:
.
viiteryhmät voi käsittää työkalutkin wittuiluksi
.Täytyyhän "huoltamolla" olla työkaluja, vaikkei asiakaskunta niitä koskaan kaipaisikaan.
Tosin tarjoan vanhanaikaisia palveluja, sillä juomapuolta ei ole ja karkitkin esiintyvät lähinnä pelkkinä papereina.- PALVELUITA::..!!%#?+
buddy-love kirjoitti:
Täytyyhän "huoltamolla" olla työkaluja, vaikkei asiakaskunta niitä koskaan kaipaisikaan.
Tosin tarjoan vanhanaikaisia palveluja, sillä juomapuolta ei ole ja karkitkin esiintyvät lähinnä pelkkinä papereina..
jätä valmiiksi sossun maksuosoitus lappuja
. Papu.Sparrow kirjoitti:
Polttoöljy ja mersu.. nyt tiedän ja tiedän senkin että olen törmännyt ennenkin samanlaisiin muualla.
Nimim. bensanmyyjänäkin ollut.. :DTuollainen automaattinen mielleyhtymä on erittäin asenteellista ja nyky-yhteiskunnassa täysin sopimatonta.
*viheltelee viattomana*PALVELUITA::..!!%#?+ kirjoitti:
.
jätä valmiiksi sossun maksuosoitus lappuja
.Toisen ryhmän edustaja vei autosta kaikki tietokonekuitit. Ilmeisesti sillä oli autotalliin ilmestyneitä kamppeita ja kaipasi niille todisteita omistusoikeudesta.
Omituisinta oli, että se vei myös tyhjät pullot mennessään ja lukitsi oven lähtiessään. Poliisit eivät uskoneet.- PALVELUA::.!!111%#?+
buddy-love kirjoitti:
Toisen ryhmän edustaja vei autosta kaikki tietokonekuitit. Ilmeisesti sillä oli autotalliin ilmestyneitä kamppeita ja kaipasi niille todisteita omistusoikeudesta.
Omituisinta oli, että se vei myös tyhjät pullot mennessään ja lukitsi oven lähtiessään. Poliisit eivät uskoneet..
luultavasti tätäkin on hiottu jo useammassa sukupolvessa
. - VALVONTAA:::!!%?11
buddy-love kirjoitti:
Tuollainen automaattinen mielleyhtymä on erittäin asenteellista ja nyky-yhteiskunnassa täysin sopimatonta.
*viheltelee viattomana*.
nykyäänhän saa noita gsm-hälyttimiä sun muita
Mieluiten useampia kameroita eri tekniikoilla
. VALVONTAA:::!!%?11 kirjoitti:
.
nykyäänhän saa noita gsm-hälyttimiä sun muita
Mieluiten useampia kameroita eri tekniikoilla
.On ollut harkinnassa, mutta ongelma on tilapäinen sillä vehje siirtyy muualle tällä viikolla ja tuskin viitsivät mennä sen perässä, sillä siellä tie on autoille huono.
PALVELUA::.!!111%#?+ kirjoitti:
.
luultavasti tätäkin on hiottu jo useammassa sukupolvessa
.Oli ammattilaatua, sillä usein kadulta hävinnyt auto löytyi kriminaalihuollon pihasta.
(omaa ei viety, mutta sisällä käytiin useampaan kertaan)- SYYTETTÄ::.!!11%#??
buddy-love kirjoitti:
On ollut harkinnassa, mutta ongelma on tilapäinen sillä vehje siirtyy muualle tällä viikolla ja tuskin viitsivät mennä sen perässä, sillä siellä tie on autoille huono.
.
koska huono tien kunto estää viiteryhmien ammatinharjoittamisen
Samaten valvontakamerat tullaan kieltämään samoilla perusteluilla
. SYYTETTÄ::.!!11%#?? kirjoitti:
.
koska huono tien kunto estää viiteryhmien ammatinharjoittamisen
Samaten valvontakamerat tullaan kieltämään samoilla perusteluilla
.Ne saisivat jostain maastoinvataksin.
Täällä kuvataan pelkästään taidekuvia ja sitä ei voi kieltää millään perusteilla :)- HARKINNANVARAINEN:?!
buddy-love kirjoitti:
Ne saisivat jostain maastoinvataksin.
Täällä kuvataan pelkästään taidekuvia ja sitä ei voi kieltää millään perusteilla :).
tuki tulee tässäkin asiassa avuksi ja ammatinharjoittaminen voi jatkua menestyksellisesti?
.
- mariamania
tommoset.
Mä pöllin ala-asteikäisenä kaupasta sulkaalevyn ja se tippui kassalla hihasta lattialle. Elämäni noloin paikka ja kotiin tuli tieto. Sain "koivuniemen herraa" ja jouduin ulos portaille istumaan pimenevään iltaan. Siinä piti tehdä päätös.. että suuntaudunko rikollisen uralle ja lähden kotoo, vai koputanko ovelle ja lupaan parantaa tapani. Valitsin jälkimmäisen.Tyypeillä täällä on kotona ollut ihan toinen systeemi ja ilmeisesti kyseessä on perinteinen "ammatti".
- ETUIHIN:::.!!%#?+!1
buddy-love kirjoitti:
Tyypeillä täällä on kotona ollut ihan toinen systeemi ja ilmeisesti kyseessä on perinteinen "ammatti".
.
kuuluu myös jatkuva invapaikoille pysäköinti???????
. ETUIHIN:::.!!%#?+!1 kirjoitti:
.
kuuluu myös jatkuva invapaikoille pysäköinti???????
.Se on ennakointia siltä varalta että siellä kaupassa ollessa tulisi jotain vaivoja.
ETUIHIN:::.!!%#?+!1 kirjoitti:
.
kuuluu myös jatkuva invapaikoille pysäköinti???????
.No on niitä aivoinvalidejä.
- mariamania
buddy-love kirjoitti:
Tyypeillä täällä on kotona ollut ihan toinen systeemi ja ilmeisesti kyseessä on perinteinen "ammatti".
Ammattilainenkin karttaa persauksissa roikkuvaa isoa hurttaa. Jos sulla ei semmoista ole, niin pyydä jotain kaveria avuksi. Parin illan/yön päivystys on rankkaa, mutta voi hyvinki palkita.
(koiranpitohan ei ole rasismia?) mariamania kirjoitti:
Ammattilainenkin karttaa persauksissa roikkuvaa isoa hurttaa. Jos sulla ei semmoista ole, niin pyydä jotain kaveria avuksi. Parin illan/yön päivystys on rankkaa, mutta voi hyvinki palkita.
(koiranpitohan ei ole rasismia?)Polttoaineen sekaan hiukan happoa ja sen jälkeen syöttöpumppu on entinen.
En ole viitsinyt kuitenkaan tehdä tuota vielä, sillä voi käydä vahinko myös omille koneille.- mariamania
mariamania kirjoitti:
Ammattilainenkin karttaa persauksissa roikkuvaa isoa hurttaa. Jos sulla ei semmoista ole, niin pyydä jotain kaveria avuksi. Parin illan/yön päivystys on rankkaa, mutta voi hyvinki palkita.
(koiranpitohan ei ole rasismia?)viitsiä kertoa, miten naapurin rottweiler aikanaan muotoili samettihameisten naisten helmat repaleiksi, kun yrittivät varastaa lastenvaateliikkeestä tavaraa. Pikkupuoti oli koirallinen.
Vaan töihin taas. Moikka. - LINNAAN::..!!!%#?+11
mariamania kirjoitti:
viitsiä kertoa, miten naapurin rottweiler aikanaan muotoili samettihameisten naisten helmat repaleiksi, kun yrittivät varastaa lastenvaateliikkeestä tavaraa. Pikkupuoti oli koirallinen.
Vaan töihin taas. Moikka..
"rasistisesta hyökkäyksestä??????"
. mariamania kirjoitti:
viitsiä kertoa, miten naapurin rottweiler aikanaan muotoili samettihameisten naisten helmat repaleiksi, kun yrittivät varastaa lastenvaateliikkeestä tavaraa. Pikkupuoti oli koirallinen.
Vaan töihin taas. Moikka.Tekeminen on hyödyllistä.
Täällä pitäisi lähteä tankkaamaan, mutta sataa (eikä ole kiire).- -mm-
LINNAAN::..!!!%#?+11 kirjoitti:
.
"rasistisesta hyökkäyksestä??????"
.Koira elää naapurissa edelleen, tosin jo eläkepäivillä :)
Eikä se koiralta mikään rasistinen hyökkäys ollut.. ei vaan vissiin tykänny sametista.. - BRUTAALISTI::.!!1%#?
-mm- kirjoitti:
Koira elää naapurissa edelleen, tosin jo eläkepäivillä :)
Eikä se koiralta mikään rasistinen hyökkäys ollut.. ei vaan vissiin tykänny sametista...
ammatinharjoittamiseen ja se ei käy se ei käy
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466
