Runo

Suhteetonta

En kestä irtojuttuja
En edes uskalla yrittää

Jään niin helposti kiinni
Rakastun jo kaukaa

Joku tulee ja lähtee
ja osa minusta katoaa

Se pieni pala rakkautta,
lähtee jonkun mukana

Kaipaan sitä palaa
Kuinka sitä voisi kestää

29

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BlueNightSatin

      Kirjoitit pari lausetta tai sanaa,
      ne mut mietteisiini hyvin usein sai

      Kiinnostuin ajatuksistasi heti silloin kai
      lueskelin ja mietin niitä illoin,
      en tiennyt silloin mitä löysinkään...

      Nyt istun kanssas illoin ja juttelen kuin silloin,
      nään hymys ja katsees herkän,
      kuulen äänes rauhoittavan soinnun

      Mä mitään muuta en voi kun
      olla aina sun,
      Sun sun sun...mä tiesin sen suhun rakastun

      Olet aito, luonnollinen ja ihana..rakas

      ( muru )

      • sivuhuomio

        Mikset vois vaan tunnustaa, että olette vasta puhelin-vaiheessa suhteessanne, ettekä ole vielä tavanneet, niin loppuisi nämä spekulaatiot ja ilkeydet täällä?


      • BlueNightSatin
        sivuhuomio kirjoitti:

        Mikset vois vaan tunnustaa, että olette vasta puhelin-vaiheessa suhteessanne, ettekä ole vielä tavanneet, niin loppuisi nämä spekulaatiot ja ilkeydet täällä?

        voi tunnustaa semmosta, mikä ei ole totta. :)


      • sivuhuomio
        BlueNightSatin kirjoitti:

        voi tunnustaa semmosta, mikä ei ole totta. :)

        siis tavanneet irl laskin väärin:in kanssa?


      • BlueNightSatin
        sivuhuomio kirjoitti:

        siis tavanneet irl laskin väärin:in kanssa?

        all the time :)


      • XX
        sivuhuomio kirjoitti:

        siis tavanneet irl laskin väärin:in kanssa?

        voi tunnustaa semmosta mikä ei ole totta..


      • 13
        BlueNightSatin kirjoitti:

        all the time :)

        jep.


      • BlueNightSatin
        13 kirjoitti:

        jep.

        :) Onks nyt parempi mieli tään tiedon jälkeen?


      • sivuhuomio
        BlueNightSatin kirjoitti:

        all the time :)

        Selvä juttu. En muuten ole laskin..väärin, joka yrittää selvittää missä mennään. Ajattelin vain, että pääsisit helpommalla. Mutta sä valitset noin. Ei mitään. Nyt täytyy mennä.


      • BlueNightSatin
        XX kirjoitti:

        voi tunnustaa semmosta mikä ei ole totta..

        en tykkää valehtelusta, enkä juoruilusta. Siksi pitäs pysyä asiassa. :)


      • BlueNightSatin
        sivuhuomio kirjoitti:

        Selvä juttu. En muuten ole laskin..väärin, joka yrittää selvittää missä mennään. Ajattelin vain, että pääsisit helpommalla. Mutta sä valitset noin. Ei mitään. Nyt täytyy mennä.

        et ookkaan, tiiän kyllä missä hän on. :)


      • 16
        BlueNightSatin kirjoitti:

        :) Onks nyt parempi mieli tään tiedon jälkeen?

        harvoin parantaa mieltä, mut eipä tuo mua mitään tässä asiassa haittaakaan.


      • BlueNightSatin
        16 kirjoitti:

        harvoin parantaa mieltä, mut eipä tuo mua mitään tässä asiassa haittaakaan.

        sitten jatka valehtelua enempää. :)


      • ainanäitätäällä
        BlueNightSatin kirjoitti:

        et ookkaan, tiiän kyllä missä hän on. :)

        BNS on yhteinen nikki ja sä oot l.v :D BNS on töissä. Ette ole koskaan tavanneet, mut itsesi oot tavannu :D :D


      • BlueNightSatin
        ainanäitätäällä kirjoitti:

        BNS on yhteinen nikki ja sä oot l.v :D BNS on töissä. Ette ole koskaan tavanneet, mut itsesi oot tavannu :D :D

        eikä ole yhteistä nicciä. Kummallakin on oma, mä vaan edelleen käyn täällä kirjottelemassa ja hän ei. Mut mä nukahdan ihan pian, sen verran vahvan satsin otin kipuun droppia. Joskus aikoinaan taisin sanoa, että en kuuluttaisi asiasta, jos oisin suhteissa palstalaiseen. Onko se sitten aina pakko kaikille heti huutaa kurkku suorana "hei oon suhteessa palstalaiseen" jotta te voisitte sen vahvistaa ja hyväksyä? Eikö vois vaan pitää omana tietonaan ja kertoa sen minkä itse tahtoo?


      • --
        BlueNightSatin kirjoitti:

        eikä ole yhteistä nicciä. Kummallakin on oma, mä vaan edelleen käyn täällä kirjottelemassa ja hän ei. Mut mä nukahdan ihan pian, sen verran vahvan satsin otin kipuun droppia. Joskus aikoinaan taisin sanoa, että en kuuluttaisi asiasta, jos oisin suhteissa palstalaiseen. Onko se sitten aina pakko kaikille heti huutaa kurkku suorana "hei oon suhteessa palstalaiseen" jotta te voisitte sen vahvistaa ja hyväksyä? Eikö vois vaan pitää omana tietonaan ja kertoa sen minkä itse tahtoo?

        edetkää suhteessannne ihan sitä vauhtia kun haluutte. Älkää välittäkö näistä täällä. Vittuakos niille kuuluu, ootteko tavanneet vai ei!

        Kauniita unia!


      • BlueNightSatin
        -- kirjoitti:

        edetkää suhteessannne ihan sitä vauhtia kun haluutte. Älkää välittäkö näistä täällä. Vittuakos niille kuuluu, ootteko tavanneet vai ei!

        Kauniita unia!

        mekin on tuumailtu. Thanks, uni maistuu kyllä nam :)


      • BlueNightSatin

        viel, että een vaan ihmiseen oon rakastunut. :') Sweet dreams, en jaksa kirjotella enempää, alkaa silmät tippua jo ..lepo parasta tässä kohtaa.


      • sistina.

      • .anitsis
        sistina. kirjoitti:

        joku malfunction.. Let me see.. Vaatii vähän ohjelmointi uudestaan.
        *hirvee näpytys*
        Dääm! Hahmot ei pysy kasassa :O


        http://www.youtube.com/watch?v=rLh8Gx_h5ak

        :)

        Taidankin lopettaa selipaattini :oQ,,,


      • sistina.
        .anitsis kirjoitti:

        Taidankin lopettaa selipaattini :oQ,,,

        on se tuolla lopussakin.. Siitä vaan laudalle ;)


    • rose18

      pala palalta takaisin,
      koota särkyneen sydämmen saattaa

      elämä vie mennessää ja tuo tulleessaan
      mutta yksinäisyyden taakka, on raskasta yksinää kantaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe