Suhteetonta
En kestä irtojuttuja
En edes uskalla yrittää
Jään niin helposti kiinni
Rakastun jo kaukaa
Joku tulee ja lähtee
ja osa minusta katoaa
Se pieni pala rakkautta,
lähtee jonkun mukana
Kaipaan sitä palaa
Kuinka sitä voisi kestää
Runo
29
207
Vastaukset
- BlueNightSatin
Kirjoitit pari lausetta tai sanaa,
ne mut mietteisiini hyvin usein sai
Kiinnostuin ajatuksistasi heti silloin kai
lueskelin ja mietin niitä illoin,
en tiennyt silloin mitä löysinkään...
Nyt istun kanssas illoin ja juttelen kuin silloin,
nään hymys ja katsees herkän,
kuulen äänes rauhoittavan soinnun
Mä mitään muuta en voi kun
olla aina sun,
Sun sun sun...mä tiesin sen suhun rakastun
Olet aito, luonnollinen ja ihana..rakas
( muru )- sivuhuomio
Mikset vois vaan tunnustaa, että olette vasta puhelin-vaiheessa suhteessanne, ettekä ole vielä tavanneet, niin loppuisi nämä spekulaatiot ja ilkeydet täällä?
- BlueNightSatin
sivuhuomio kirjoitti:
Mikset vois vaan tunnustaa, että olette vasta puhelin-vaiheessa suhteessanne, ettekä ole vielä tavanneet, niin loppuisi nämä spekulaatiot ja ilkeydet täällä?
voi tunnustaa semmosta, mikä ei ole totta. :)
- sivuhuomio
BlueNightSatin kirjoitti:
voi tunnustaa semmosta, mikä ei ole totta. :)
siis tavanneet irl laskin väärin:in kanssa?
- BlueNightSatin
sivuhuomio kirjoitti:
siis tavanneet irl laskin väärin:in kanssa?
all the time :)
- XX
sivuhuomio kirjoitti:
siis tavanneet irl laskin väärin:in kanssa?
voi tunnustaa semmosta mikä ei ole totta..
- 13
BlueNightSatin kirjoitti:
all the time :)
jep.
- BlueNightSatin
13 kirjoitti:
jep.
:) Onks nyt parempi mieli tään tiedon jälkeen?
- sivuhuomio
BlueNightSatin kirjoitti:
all the time :)
Selvä juttu. En muuten ole laskin..väärin, joka yrittää selvittää missä mennään. Ajattelin vain, että pääsisit helpommalla. Mutta sä valitset noin. Ei mitään. Nyt täytyy mennä.
- BlueNightSatin
XX kirjoitti:
voi tunnustaa semmosta mikä ei ole totta..
en tykkää valehtelusta, enkä juoruilusta. Siksi pitäs pysyä asiassa. :)
- BlueNightSatin
sivuhuomio kirjoitti:
Selvä juttu. En muuten ole laskin..väärin, joka yrittää selvittää missä mennään. Ajattelin vain, että pääsisit helpommalla. Mutta sä valitset noin. Ei mitään. Nyt täytyy mennä.
et ookkaan, tiiän kyllä missä hän on. :)
- 16
BlueNightSatin kirjoitti:
:) Onks nyt parempi mieli tään tiedon jälkeen?
harvoin parantaa mieltä, mut eipä tuo mua mitään tässä asiassa haittaakaan.
- BlueNightSatin
16 kirjoitti:
harvoin parantaa mieltä, mut eipä tuo mua mitään tässä asiassa haittaakaan.
sitten jatka valehtelua enempää. :)
- ainanäitätäällä
BlueNightSatin kirjoitti:
et ookkaan, tiiän kyllä missä hän on. :)
BNS on yhteinen nikki ja sä oot l.v :D BNS on töissä. Ette ole koskaan tavanneet, mut itsesi oot tavannu :D :D
- BlueNightSatin
ainanäitätäällä kirjoitti:
BNS on yhteinen nikki ja sä oot l.v :D BNS on töissä. Ette ole koskaan tavanneet, mut itsesi oot tavannu :D :D
eikä ole yhteistä nicciä. Kummallakin on oma, mä vaan edelleen käyn täällä kirjottelemassa ja hän ei. Mut mä nukahdan ihan pian, sen verran vahvan satsin otin kipuun droppia. Joskus aikoinaan taisin sanoa, että en kuuluttaisi asiasta, jos oisin suhteissa palstalaiseen. Onko se sitten aina pakko kaikille heti huutaa kurkku suorana "hei oon suhteessa palstalaiseen" jotta te voisitte sen vahvistaa ja hyväksyä? Eikö vois vaan pitää omana tietonaan ja kertoa sen minkä itse tahtoo?
- --
BlueNightSatin kirjoitti:
eikä ole yhteistä nicciä. Kummallakin on oma, mä vaan edelleen käyn täällä kirjottelemassa ja hän ei. Mut mä nukahdan ihan pian, sen verran vahvan satsin otin kipuun droppia. Joskus aikoinaan taisin sanoa, että en kuuluttaisi asiasta, jos oisin suhteissa palstalaiseen. Onko se sitten aina pakko kaikille heti huutaa kurkku suorana "hei oon suhteessa palstalaiseen" jotta te voisitte sen vahvistaa ja hyväksyä? Eikö vois vaan pitää omana tietonaan ja kertoa sen minkä itse tahtoo?
edetkää suhteessannne ihan sitä vauhtia kun haluutte. Älkää välittäkö näistä täällä. Vittuakos niille kuuluu, ootteko tavanneet vai ei!
Kauniita unia! - BlueNightSatin
-- kirjoitti:
edetkää suhteessannne ihan sitä vauhtia kun haluutte. Älkää välittäkö näistä täällä. Vittuakos niille kuuluu, ootteko tavanneet vai ei!
Kauniita unia!mekin on tuumailtu. Thanks, uni maistuu kyllä nam :)
- BlueNightSatin
viel, että een vaan ihmiseen oon rakastunut. :') Sweet dreams, en jaksa kirjotella enempää, alkaa silmät tippua jo ..lepo parasta tässä kohtaa.
- sistina.
joku malfunction.. Let me see.. Vaatii vähän ohjelmointi uudestaan.
*hirvee näpytys*
Dääm! Hahmot ei pysy kasassa :O
http://www.youtube.com/watch?v=rLh8Gx_h5ak
:) - .anitsis
sistina. kirjoitti:
joku malfunction.. Let me see.. Vaatii vähän ohjelmointi uudestaan.
*hirvee näpytys*
Dääm! Hahmot ei pysy kasassa :O
http://www.youtube.com/watch?v=rLh8Gx_h5ak
:)Taidankin lopettaa selipaattini :oQ,,,
- sistina.
.anitsis kirjoitti:
Taidankin lopettaa selipaattini :oQ,,,
on se tuolla lopussakin.. Siitä vaan laudalle ;)
- rose18
pala palalta takaisin,
koota särkyneen sydämmen saattaa
elämä vie mennessää ja tuo tulleessaan
mutta yksinäisyyden taakka, on raskasta yksinää kantaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384
