Moi! Olen 12 vuotias aloittelija,ja etsin hyvää asetta.Onko CYMAN AK-47 (CM.028 hyvä?) Kestääkö akku pitkään? Mitkä kuulat sopivat hyvin? Kun Fincoinsista tilaa,niin saa 4000 kpl 0,20 g kuulia...Toivottavasti saan vastauksia...
-Rollman-
ONKO CYMA HYVÄ?
10
629
Vastaukset
- ffffhhhh
Tuo cyma on hyvä mutta fincoinssist en oo varma
- asd2536
kannattaa verrata eri paikkojen hintoja. esim katso seuraavat sivut:
milgear.fi
muovisotilas.fi
nuo 2 sivua on ainakin luotettavia.
sitten aseesta.
ase on näitä cyman parempia eli hyvälaatuisia kiinapyssyjä. tehoja riittää (n. 110m/s)
olen pelannut kyseisellä aseella ja kantamaakin riittää ja ase tuntuu hyvältä kädessä.
ase on kevyt mutta se on käyttäjästä kiinni onko se hyvä vai huono asia
itse käyttäisin tuossa aseessa 0.20gr kuulia koska kantamaa tulee lisää mutta jos on kyse sisäpeleistä niin 0.25gr. - -Rollman-
asd2536 kirjoitti:
kannattaa verrata eri paikkojen hintoja. esim katso seuraavat sivut:
milgear.fi
muovisotilas.fi
nuo 2 sivua on ainakin luotettavia.
sitten aseesta.
ase on näitä cyman parempia eli hyvälaatuisia kiinapyssyjä. tehoja riittää (n. 110m/s)
olen pelannut kyseisellä aseella ja kantamaakin riittää ja ase tuntuu hyvältä kädessä.
ase on kevyt mutta se on käyttäjästä kiinni onko se hyvä vai huono asia
itse käyttäisin tuossa aseessa 0.20gr kuulia koska kantamaa tulee lisää mutta jos on kyse sisäpeleistä niin 0.25gr.Musta Fincoins on luotettava,koska kaverini tilasi sieltä aseen,ja on toiminut jo yli vuoden!
Mutta onko ASE luotettava? - Khyllä
-Rollman- kirjoitti:
Musta Fincoins on luotettava,koska kaverini tilasi sieltä aseen,ja on toiminut jo yli vuoden!
Mutta onko ASE luotettava?On. Mun pikuveljellä on toi ase ja toimii moitteettomasti. Itselläni on Cyman aks-74u täysmetalli puuosil. Kannattaa ehdottomasti ostaa toi mieluummin ku joku kallis marui jossa pienemmät lähtönopeudet ja jne. Suosittelen Cymaa lämpimästi.
- kassipassinussi
ei.
- Pro softaaja
Cyma on hyvä mun kaveri käy joka lauantaina linna Softissa ja sillä on cyman ase se on käyttänyt cyman asetta jo kymmenen vuotta.
- Pro softaaja
Jep
- linna soft
no onkoscyman mp5 ump blowback hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28111123
- 1326978
- 955653
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385028- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303849- 613504
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323442Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222965- 742821