Komean miehen määritelmä tämä?

gallup-

Lainaan erästä naiskirjoittajaa toiselta palstalta. Onko tässä naisten yleinen määritelmä sille minkänäköistä miestä voidaan sanoa rehellisesti komeaksi?

"Joitain ok tyyppejä.

http://www.youtube.com/watch?v=3ra24GViO6c

Laitoin linkin, jotta aloittaja tajuaisi millä tasolla liikutaan maailmalla. Komea on henkilö joka kelpaisi huippumiesmalliksi, ja niitä ei suomessa montaa ole. Komein on tuo uutisten lukija."

Tarkoittaako tämä naiset sitä, että myöskään kauniita naisia ei Suomessa ole montaa, koska tuon saman logiikan mukaan kauniin naisen määritelmä on nainen, joka on aivan harvinaislaatuisen kaunis? Olkaa rehellisiä vastauksissanne.

17

2088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vb

      .

    • gallup-

      ja kylläpä huvitti. :D Suurin osa videon miehistä oli tavallisen näköisiä ruipeloita ja teinin näköisiä, osa sen lisäksi vielä todella kalpean näköisiä tapauksia.

      • "miehistä"

        suurin osa videon miehistä sellaisia, että taitavat lähinnä vedota omaan sukupuoleensa..


      • were

        Mitä minä näin videosta niin näytti ainakin suurinosa olevan homoja... Ja kaikki olivat laihoja kuin mitkäkin. Kyllä miehellä pitäisi olla jotain muutakin kropassa kuin luuta ja nahkaa. Ja muutenkin kaikki olivat meikkien peittämiä siloposkia... Ei kiitos...


      • 7+1

        gallup,sä oot mies. eiks pitäis naisten mielipidettä kysyä?


    • 14

      kivannäköisiä miehiä. Samanlaisia näkee melkein Suomessakin. Melkein, koska Suomessa miehet ovat antaneet itsensä paisia pullapojan lailla eivätkä he pidä huolta pukeutumisestaan ja muutenkaan ulkonäöstään.

    • dg

      Oo, sinä löysit sen! NAISTEN YLEINEN MÄÄRITELMÄ MIEHEN KOMEUDESTA! Sitä täällä on etsitty ja etsitty, mutta sinä löysit sen tuosta noin vain. Pelastit meidät! Nyt on kaikki selvää. Ei enää huolta! Me tiedämme nyt, että naisten mielestä vain miesmallit ovat komeita. Huh. Ei ehkä mikään hyvä uutinen, mutta ainakin voimme huokaista helpotuksesta kun ei tarvitse enää pohdiskella tätä kysymystä. Naisten yleinen näkökanta on nyt selvä.


      Haistatko sarkasmin?

      • etk*

        joo ihanaa sun sarkasmi, todellakaan kaikilla naisilla ei ole aina samanlainen miesmaku kuten ei miehilläkään sama naismaku. eikö erilaisuus ole rikkautta? yksi tykkää pyörestä ja toinen laihasta, normaalivartaloisesta, lyhyestä, pitkästä, brunetista, blondista, kaljusta...

        esim. minua (n 39) ei kiinnosta siloposkiset mallipojut, niissä ei ole tarpeeksi persoonallista särmää mun makuun. kivoja voivat toki olla, mutta kuka jaksaa olla kauan hyvännäkösen kanssa, pelkästään sen ulkonäön takia, jos ei ole mitään yhteistä harrastusta tai kiinnostusta tai arvomaailmaa tai jos toisella ei ole esim. ollenkaan huumorintajua tai on vittumainen ja ilkeä. mun mielestä useimmissa ihmisissä on joku kaunis/komea persoonallinen piirre. liika täydellisyys on pelottavaa.

        en ole mallityyppiä, vaan lyhyt ja muodokas ja tumma, mutta mieheni ei olekaan koskaan tykännyt laihoista blondeista.


      • tytsy18wee
        etk* kirjoitti:

        joo ihanaa sun sarkasmi, todellakaan kaikilla naisilla ei ole aina samanlainen miesmaku kuten ei miehilläkään sama naismaku. eikö erilaisuus ole rikkautta? yksi tykkää pyörestä ja toinen laihasta, normaalivartaloisesta, lyhyestä, pitkästä, brunetista, blondista, kaljusta...

        esim. minua (n 39) ei kiinnosta siloposkiset mallipojut, niissä ei ole tarpeeksi persoonallista särmää mun makuun. kivoja voivat toki olla, mutta kuka jaksaa olla kauan hyvännäkösen kanssa, pelkästään sen ulkonäön takia, jos ei ole mitään yhteistä harrastusta tai kiinnostusta tai arvomaailmaa tai jos toisella ei ole esim. ollenkaan huumorintajua tai on vittumainen ja ilkeä. mun mielestä useimmissa ihmisissä on joku kaunis/komea persoonallinen piirre. liika täydellisyys on pelottavaa.

        en ole mallityyppiä, vaan lyhyt ja muodokas ja tumma, mutta mieheni ei olekaan koskaan tykännyt laihoista blondeista.

        toisaalta en katsanut kuin muutaman ensimmäisen.
        Yksi taisi olla sellainen miehekäs joka minuun vetoaa. Mutta en ole ikinä muutenkaan pitänyt miehiä, joilla on enemmän meikkiä kuin minulla ja kapeammat hartiat, niin komeina. Pidän enemmän sellaisista "äijämäisistä".

        Harmi että suurin osa minun ikäluokasta on juuri noita siloposki poikia (tai hoppareita) joilla on tukassa purkillinen geeliä. Siksi olen seurustellut aina vanhempien miesten kanssa ;)


      • tytsy18wee
        tytsy18wee kirjoitti:

        toisaalta en katsanut kuin muutaman ensimmäisen.
        Yksi taisi olla sellainen miehekäs joka minuun vetoaa. Mutta en ole ikinä muutenkaan pitänyt miehiä, joilla on enemmän meikkiä kuin minulla ja kapeammat hartiat, niin komeina. Pidän enemmän sellaisista "äijämäisistä".

        Harmi että suurin osa minun ikäluokasta on juuri noita siloposki poikia (tai hoppareita) joilla on tukassa purkillinen geeliä. Siksi olen seurustellut aina vanhempien miesten kanssa ;)

        ja muutama kirjoitusvirhekin tuli kun kiihdyksissäni kirjoitin ;)


      • lopeta vääristely!
        tytsy18wee kirjoitti:

        ja muutama kirjoitusvirhekin tuli kun kiihdyksissäni kirjoitin ;)

        Olen se joka laittoi tuon videon, ja jota lainaat!
        Vastasin sinulle jo muuallakin, ja toistan: "SANOIN ETTÄ TÄSSÄ (videossa) ON JOITAIN OK TYYPPEJÄ!" Mikä on totaalisen eri asia sanoa kuin "nämä kaikki ovat komeita" .Ja myöskin eri asia kuin sanoa "KAIKKI nämä ovat ookoo". Sanoin tässä on joitain ookoo-näköisiä. ÄLÄ VÄÄRISTELE MUIDEN SANOJA! Miehiä voi olla : ok-näköinen, hyvännäköinen, mukavannäköinen, söpö, komea, ym.
        Silti söpö ei ole sama kuin komea. Eikä ookoo ole sama kuin komea.


      • ..........
        lopeta vääristely! kirjoitti:

        Olen se joka laittoi tuon videon, ja jota lainaat!
        Vastasin sinulle jo muuallakin, ja toistan: "SANOIN ETTÄ TÄSSÄ (videossa) ON JOITAIN OK TYYPPEJÄ!" Mikä on totaalisen eri asia sanoa kuin "nämä kaikki ovat komeita" .Ja myöskin eri asia kuin sanoa "KAIKKI nämä ovat ookoo". Sanoin tässä on joitain ookoo-näköisiä. ÄLÄ VÄÄRISTELE MUIDEN SANOJA! Miehiä voi olla : ok-näköinen, hyvännäköinen, mukavannäköinen, söpö, komea, ym.
        Silti söpö ei ole sama kuin komea. Eikä ookoo ole sama kuin komea.

        helvetin eroa on ok-näköisellä ja mukavannäköisellä? Onko naisilla 10 eri luokitusta miesten ulkonäölle?


    • jepjep---

      Siinä se oli. Just tollasia miehen olla pitää.

      • 18+19

        ekan videon miehet olis ihan kivoja, jos niillä olis paremmannäköiset hiukset
        ja jos ne ei olis niin jäykäksipumpattuja salilla. jäntevyys hyvä, jäykkyys ei.
        kasvot sais olla kauniimpia - ei mitään kirveellä veistettyjä niin kuin noilla. isot
        silmät joista näkyy, että jotain liikkuu niiden takana. aistikkuus, olis nam. silloin
        lähtee jalat alta.


    • ************

      Minusta nuo eivät ole komeita, korkeintaan kauniita ( siis näyttävät lähinnä pikkupojilta tai tytöltä)

      Mutta kysymykseen

      Komeita miehiä on todellakin vähän sillä ne ovat poikkeavia ja aivan samoin niitä kauniita naisia on myös vähän. Se tarkoitta todellakin sitä harvinaislaatuisen komeaa tai kaunista.

      Esim suomalaiset missit ja malli ovat keskivertoja eikä niiden joukosta löydy montakaan sellaista joka lähestyy sarjaa kaunis tai komea.

      Sarjassa ihan jees, menettlee, pikku nätti, sopusuhtainen tai herttainen on enemmän. Mutta kaunottarien tai komistusten sarjaa he eivät vain kelpaa.

      Mutta kaunottaria on todellakin hyvin pieni eliitti. Mutta se mitä minä pidän komeana ei välttämättä muut pidä ja myös vaikka muut pitäisivät miestä komeana niin minä en pidä. JOten komeus ja kauneus on katsojan silmässä.

    • 20 + 11

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2206
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1856
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      112
      1278
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1170
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe