Olen muuttamassa Tampereelle ja nyt uteliaana kyselisin hyviä ja edullisia saleja keskustan läheisyydestä??
Entäs tietääkö joku, missä Mansessa olisi hyvä aloittaa kuntonyrkkeily? :)
Liikuntamahdollisuudet Tampere
3
374
Vastaukset
- muuuuh
Sali maksaa bussikortilla euron kerta...ja kuntonyrkkeilyäkin sieltä varmaan löytyy...
- avovaimo
Ite käyn Tammelassa Syke-kuntokeskuksessa. On parissa kerroksessa liikuntasaleja ja laitteita, kellarikerroksessa pukuhuoneet, saunat ja solarium. Ryhmäjumpissa käydessäni olen huomannut viereisessä salissa myös jonkinsorttista nyrkkeilyä, eli ei muuta kun kysymään että mitä sieltä löytyy! Sykkeellä on myös nettisivut josta löytyy hintoja ja kalenteri/aikataulut. Tällä viikolla vielä voimassa kesäkalenteri, ens viikosta alkaen palaa normaaliin talvikalenteriin kai.
Itselläni on jäsenyys Sykkeelle, maksaa 59e/kk (paitsi kun avomies liittyi myös, nyt 54e/kk), ja siihen hintaan saa käydä niin paljon kun ehtii ja jaksaa, tosin solarium maksaa erikseen (mutta sitä en itse ainakaan käytä...)! Olen itse käynyt gogolla siellä maksaa 605/vuosi tai 55/kk. Gogo on liikuntakeskus ja niitä on useampia tampereella ja jäsenenä voi käyttää niitä kaikkia. Nyt muutan pois ja sopimusta jäljellä 7kk. Jos on halukkaita, voin myydä sen 300 eurolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273463- 402277
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71927Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131119