MLL työpaikkana ?

Sirkku sirpakka

Kokemuksia haetaan.

31

3915

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+2+2

Tämänhän sinä halusit kuulla, eikö?

• fhynjtyjy

Joensuun yhdistystä vai piiriä????

• Vehviläiselle

ainakin. Muut kai tekee talkootyötä tässäkin Keskustan laitoksessa.

• aloittelijako vain

Siis ylipäätään, onko millainen työilmapiiri esimerkiksi Joensuun yhidtyksen puolella?

• kerrottttu
        aloittelijako vain kirjoitti:

Siis ylipäätään, onko millainen työilmapiiri esimerkiksi Joensuun yhidtyksen puolella?

oompa kuullu, ettei oo oikee hyvä "ilmasto" siellä...en menis, jos muuta ois...

• lukija vain
        kerrottttu kirjoitti:

oompa kuullu, ettei oo oikee hyvä "ilmasto" siellä...en menis, jos muuta ois...

Minun mielestä hyvä näistä asioista keskustella että osaa välttää paikan josta liikkeellä huhuja että paikan ilmapiiri huono, ja mahdollisesti ? työpaikkakiusaamistakin harrastettu. Toivottavasti kenenkään ei tarviisi kokea kiusaamista se kun on todella raadollista henkistälaatua kun on asetelma nainen vastaan nainen. Ja vielä parempi jos pomona on juuri vallan kahvaan päässyt nainen, joka itsekkin hukassa tekemisiensä kanssa. Saattaa alkaa armoton kissa hiiri-leikki.

Eikös jossakin topicissa ollut että joku työntekijä oli saanut osakseen julmaa kiusaamista jossa oli saanut pelätä ihan fyysisen terveytensä puolesta?

• hujmhu

luo ne työntekijät siellä.
        Kaikenlaista on kuulemma ollut mutta kuten sanoin niin ihan riippuu työntekijöistä se.

• kestätkö kepulaisten

seuraa. niillä on nääs ihan oma maailmansa.Minua ei saa kirveelläkään sellaiseen työpaikkaan.

• mt

Sirkku jos sinnuu eppäilyttää niin kattele muuta.
      Työpaikka se on MLL:n työkin siinä missä muukin, tosin taitaa olla vaan osa-aikainen.

• Kesätyttöjen kerho

Olen aktiivinen MLL:n palvelujen käyttäjä: vauvakinot, lastenhoitopalvelu, perhekahvilat, matkasängyn/turvaistuimen vuokraus jne ovat tulleet tutuiksi. Missään vaiheessa en ole törmännyt "kireään" ilmapiiriin kuten joku oli kommentoinut. Päinvastoin, työntekijät esim perhekahvilassa ja mukulakadulla ovat olleet ystävällisiä ja aurinkoisia, ja yhdistyksen toimistolla asioidessani keväällä olin todella iloinen saamastani asiakaspalvelusta. Myös kesällä keskustassa pyörinyt Mummola oli loistava piristys perheemme aamuihin. Siksi olenkin hieman hämmästynyt työpaikkakiusaamisjutuista, koska kuinka työntekijä voisi olla iloinen ja hyväntuulinen, jos ilmapiiri olisi huono? Tai vapaaehtoiset aktiivisia? Mielestäni järjestön mustamaalaaminen on jokseenkin outoa... Parasta ehkä siis itse tutustua työpaikkaan, jos tällainen asiakaspalvelu ja lasten kanssa toimiminen kiinnostaa. Ymmärtääkseni työpaikat ovat pitkäaikaistyöttömille, joten oiva keino päästä mukaan aktiiviseen toimintaan :)

• :) :) :)

sinulle on töitä tarjottu niin hyvä työpaikka on.
      Ei mitään moittimista, kaikki sujui hyvin. Se on yleensä itse tekijästä kiinni millaiseksi luo sen työympäristön ja miten suhtautuu mihinkin.
      Kiusaamista ei ole ollut eikä muutakaan negatiivista. Kaikenlaisia juttuja on levitelty mutta mielestäni turhaan.
      Ainahan on niitä ihmisiä joilla on negatiivista sanomista kaikesta, mutta jätetään ne sen henkilön huomaan.
      Kirjoittaa ja puhuahan saa mutta se todellisuus on usein toinen.

• jokukukalie0101

Vastaan kahdelle viimoiselle. En todellakaan ole sellainen että urputtaisin tyhjästä. Olen kuullut että siell'ä on työpaikkakiusaamista ollut. Ohjaajien jotka hoitavat kerhoja, kaikki ok. Mutta esimiestaholta kaiketi kiusaamista ollut. Ei sellainen näy välttämättä ulospäin, eikä lasten kanssa puuhatessa kerhoissa.

Hyviä lobbauskirjoituksia, hah! Niin läpinäkyviäkin vielä.. Säälittävää. Kukaan täysitolkkuinen ei hyväksy työpaikkakiusaamista, mutta jokainen tyylillään.

• llllllllllll......
        jokukukalie0101 kirjoitti:

Vastaan kahdelle viimoiselle. En todellakaan ole sellainen että urputtaisin tyhjästä. Olen kuullut että siell'ä on työpaikkakiusaamista ollut. Ohjaajien jotka hoitavat kerhoja, kaikki ok. Mutta esimiestaholta kaiketi kiusaamista ollut. Ei sellainen näy välttämättä ulospäin, eikä lasten kanssa puuhatessa kerhoissa.

Hyviä lobbauskirjoituksia, hah! Niin läpinäkyviäkin vielä.. Säälittävää. Kukaan täysitolkkuinen ei hyväksy työpaikkakiusaamista, mutta jokainen tyylillään.

Oletkos kuullut sanontaa et luulo ei ole tiedon väärti, eli jos sinä olet kuullut mutta et tiedä niin turha selittää tollasta ollenkaan.
        Kuten joku nähtävästi töissä siellä ollut kirjoitti et ei ole kiusaamista ym ollut niin miksi lietsoa tätä pelkkien kuulopuheiden takia.
        Kyllä mielestäni siellä töissä ollut tietää asian oikean laidan paremmin kuin sinä pelkkine kuulopuheinesi!

Eli annetaan asian jo olla, ainakin niiden kuulopuheiden, eikö?

• koko kansan
        llllllllllll...... kirjoitti:

Oletkos kuullut sanontaa et luulo ei ole tiedon väärti, eli jos sinä olet kuullut mutta et tiedä niin turha selittää tollasta ollenkaan.
        Kuten joku nähtävästi töissä siellä ollut kirjoitti et ei ole kiusaamista ym ollut niin miksi lietsoa tätä pelkkien kuulopuheiden takia.
        Kyllä mielestäni siellä töissä ollut tietää asian oikean laidan paremmin kuin sinä pelkkine kuulopuheinesi!

Eli annetaan asian jo olla, ainakin niiden kuulopuheiden, eikö?

kiusaajiahan nämä kepulaiset ovat. Kysele vaikka maanviljelijöiltä. MLL on Keskustan rahankeruujärjestö. Jos olet kepulainen niin siinä sulle vihreä oksa. Pääset mukaan maan suurimpaan saalistukseen. Köyhät kyykkyyn jne.

• nyt ihan
        koko kansan kirjoitti:

kiusaajiahan nämä kepulaiset ovat. Kysele vaikka maanviljelijöiltä. MLL on Keskustan rahankeruujärjestö. Jos olet kepulainen niin siinä sulle vihreä oksa. Pääset mukaan maan suurimpaan saalistukseen. Köyhät kyykkyyn jne.

sekoittanut järjestöt toisiinsa.
        MLL on poliittisesti sitoutumaton järjestö joka on perheiden ja lasten asialla, ei tue puolueita millään muotoa.

• titititi nalle
        jokukukalie0101 kirjoitti:

nyt jo lopettaisit tuon herjaamisen, etkö oppinut jo ensimmäisestä kerrasta.
        Voi tulla isot sanktiot nääs!

• ALOITAJA48462
        titititi nalle kirjoitti:

nyt jo lopettaisit tuon herjaamisen, etkö oppinut jo ensimmäisestä kerrasta.
        Voi tulla isot sanktiot nääs!

MINÄ aloittaja en todellakaan ole herjannut ketään, enkä mitään milläänlailla ja piste. Kyllä yhdistysten toiminnasta SAA JA PITÄÄ pystyä puhumaan avoimesti! Ja piste : p.i.s.t.e

Josko herjaamisesta sanova tarkoittaa tätä ihmistä joka puhuu politiikasta, se en ole minä -> aloittaja.

Joskus vain muistan kuulleeni että siellä olisi ollut työpaikkakiusaamista. Ei pidä heti torpata, todellakaan. Vaikka kyseessä olisi hautaustoimisto tai kirkontoimisto niin sitä työpaikkakiusaamista voi olla. Itse olen kuullut että kirkon toimipisteissä sitä vasta kiusaamisia on ollutkin, mitenkäs se selitätte?

Ei se aina sitä katsokaas katso että yhdistys on lasten asialla. Sinne hallituksiin kun pääsee lähes kuka tahansa istumaan. Ja ihmisiähän ne kaikki siellä on. Ei siinä sen kummempaa selitystä ole.

Mutta se, miksi kiusataan jotain siellä työskentelevää niin etsikää hyvät ihmiset syytä siitä kiusaajasta älkääkä siitä KIUSATUSTA!

• aloittaja vain1383
        ALOITAJA48462 kirjoitti:

MINÄ aloittaja en todellakaan ole herjannut ketään, enkä mitään milläänlailla ja piste. Kyllä yhdistysten toiminnasta SAA JA PITÄÄ pystyä puhumaan avoimesti! Ja piste : p.i.s.t.e

Josko herjaamisesta sanova tarkoittaa tätä ihmistä joka puhuu politiikasta, se en ole minä -> aloittaja.

Joskus vain muistan kuulleeni että siellä olisi ollut työpaikkakiusaamista. Ei pidä heti torpata, todellakaan. Vaikka kyseessä olisi hautaustoimisto tai kirkontoimisto niin sitä työpaikkakiusaamista voi olla. Itse olen kuullut että kirkon toimipisteissä sitä vasta kiusaamisia on ollutkin, mitenkäs se selitätte?

Ei se aina sitä katsokaas katso että yhdistys on lasten asialla. Sinne hallituksiin kun pääsee lähes kuka tahansa istumaan. Ja ihmisiähän ne kaikki siellä on. Ei siinä sen kummempaa selitystä ole.

Mutta se, miksi kiusataan jotain siellä työskentelevää niin etsikää hyvät ihmiset syytä siitä kiusaajasta älkääkä siitä KIUSATUSTA!

Sinulle politiikasta peuhaava henkilö. Tässä en nyt hae mitään näkökantaa politiikan kannalta katsottuna. Ihan vain hain keskustelua kun olen kuullut turuilla ja toreilla että MLL :ssä olisi työntekijää/jöitä joskus kiusattu?

• N-Y-T NYT!
        aloittaja vain1383 kirjoitti:

Sinulle politiikasta peuhaava henkilö. Tässä en nyt hae mitään näkökantaa politiikan kannalta katsottuna. Ihan vain hain keskustelua kun olen kuullut turuilla ja toreilla että MLL :ssä olisi työntekijää/jöitä joskus kiusattu?

Se ei näköjään tuo "Aloittaja XXX" opi kerrasta, eikä kahdestakaan, ettei täällä kannata huudella.
        Sitten jos/kun joku muu kun ko. henkilö tuo esille niitä kiusaamisväitteitä, niin sitten voidaan asiasta keskustella, ennen ei.

Menisit sinäkin "Aloittaja" jo elämässäsi eteenpäin. Jotain kai kertoo se, että yhä ja vieläkin täällä hillut.

• joku kanssa 04848
        N-Y-T NYT! kirjoitti:

Se ei näköjään tuo "Aloittaja XXX" opi kerrasta, eikä kahdestakaan, ettei täällä kannata huudella.
        Sitten jos/kun joku muu kun ko. henkilö tuo esille niitä kiusaamisväitteitä, niin sitten voidaan asiasta keskustella, ennen ei.

Menisit sinäkin "Aloittaja" jo elämässäsi eteenpäin. Jotain kai kertoo se, että yhä ja vieläkin täällä hillut.

Ei kaikki jaksa/kehtaa "tiedotella" näistä kiusaamisista. Minulla ON tiedossa muitakin jotka joutuneet koisaamisen uhriksi. Minulle on kasvokkain näitä asioita kerrottu. Eli KAIKKI muut valehtelevat paitsi sinä nimimerkillä N-Y-T NYT! Niinkö?

Voi voi, tuo on NIIN läpinäkyvää. Mielestäni se jos mikä on eteenpäin menemistä ettei anna tämän asian vain mennä hautumaan multiin. Minä en vaikene, todellakaan. Ja by the way, en ole sama henkilö kuin aloittaja. Meitä on muitakin.

Sana kiirii turuilla ja toreilla.

• UPITTAJA4747
        joku kanssa 04848 kirjoitti:

Ei kaikki jaksa/kehtaa "tiedotella" näistä kiusaamisista. Minulla ON tiedossa muitakin jotka joutuneet koisaamisen uhriksi. Minulle on kasvokkain näitä asioita kerrottu. Eli KAIKKI muut valehtelevat paitsi sinä nimimerkillä N-Y-T NYT! Niinkö?

Voi voi, tuo on NIIN läpinäkyvää. Mielestäni se jos mikä on eteenpäin menemistä ettei anna tämän asian vain mennä hautumaan multiin. Minä en vaikene, todellakaan. Ja by the way, en ole sama henkilö kuin aloittaja. Meitä on muitakin.

Sana kiirii turuilla ja toreilla.

UPPII

• sandybella84747
        UPITTAJA4747 kirjoitti:

UPPII

Olikos se jotenkin niin (muistan lukeneeni / kuulleeni jostain) että kun MLL Joensuun yhdostykseen vaihtui uusi puheenjohtaja vuonna 2009 niin tämä kiusaaminen alkoi, ja että siitä alkean oli alkanut mennä huonosti monilla työntekijöillä.. Näin muistaisin.. Mutta varmaksi en osaa sanoa, myös sellainen seikka että alkaa olla melkoinen maine kyllä kyseisellä yhdistyksellä tuon kiusaamisjutun vuoksi, hyvin monessa paikassa olen kuullut siitä. Ja että kiusattua oltaisiin vähätelty ja joku muukin hallituslainen joka uuden puheenjohtajan kaveri niin ei olisi uskonut, kuulemma vain olkiaan kohautellut..
        Tuttu on saikulla töissä ja kertoili aika mielenkiintoisia asioita.

• Onnellinen,.,.,.,
        sandybella84747 kirjoitti:

Olikos se jotenkin niin (muistan lukeneeni / kuulleeni jostain) että kun MLL Joensuun yhdostykseen vaihtui uusi puheenjohtaja vuonna 2009 niin tämä kiusaaminen alkoi, ja että siitä alkean oli alkanut mennä huonosti monilla työntekijöillä.. Näin muistaisin.. Mutta varmaksi en osaa sanoa, myös sellainen seikka että alkaa olla melkoinen maine kyllä kyseisellä yhdistyksellä tuon kiusaamisjutun vuoksi, hyvin monessa paikassa olen kuullut siitä. Ja että kiusattua oltaisiin vähätelty ja joku muukin hallituslainen joka uuden puheenjohtajan kaveri niin ei olisi uskonut, kuulemma vain olkiaan kohautellut..

Olen ollut kyseisessä työpaikassa töissä enkä ole minkäänlaista kiusaamista kokenut saati sitten nähnyt.
        On usein ihmisestä kiinni miten ottaa minkäkin asian.
        Tässä väittämässäsi ei ole perää sillä nykyinen puheenjohtaja on joustava, hyvin työntekijät huomioon ottava ym ym positiivista.
        Tottakai tietyt säännöt on oltava että työt tehdään ja homma pyörii.
        Jos mielestäsi kiusaamista on se että ohjaa/neuvoo niin sitten kannattaa katsella sinne peiliin ja miettiä ennen kuin kirjoittelee moista.

Vastaisitko:
        Mistä moista lienet kuullut ja milloin tätä on tapahtunut????
        Vai liekö muistissasi jotain vikaa????
        Ja viimeisenä kysyn onko sinulla jotain kaunaa tmv. tätä mainitsemaasi henkilöä kohtaan kun jaksat täällä asiaa puida?

Ja töihin sinne voin mennä vielä uudestaankin jos vain mahdollista, kiva työpaikka!!!! :)

• Mitä!!!
        sandybella84747 kirjoitti:

kuulo ja tieto on ihan kaksi eri asiaa, niin että jos jättäisit jo tuon asian ja keskittyisit van omaan elämääsi, vai onko sitä?!!

• sokkerlakko 9383
        Onnellinen,.,.,., kirjoitti:

Olen ollut kyseisessä työpaikassa töissä enkä ole minkäänlaista kiusaamista kokenut saati sitten nähnyt.
        Tässä väittämässäsi ei ole perää sillä nykyinen puheenjohtaja on joustava, hyvin työntekijät huomioon ottava ym ym positiivista.
        Jos mielestäsi kiusaamista on se että ohjaa/neuvoo niin sitten kannattaa katsella sinne peiliin ja miettiä ennen kuin kirjoittelee moista.

Vastaisitko:
        Ja viimeisenä kysyn onko sinulla jotain kaunaa tmv. tätä mainitsemaasi henkilöä kohtaan kun jaksat täällä asiaa puida?

Ja töihin sinne voin mennä vielä uudestaankin jos vain mahdollista, kiva työpaikka!!!! :)

Tahtoisinpas vain tietää kuka näitä yltiöpäisiä puolustuspuheita pitää ja paasaa niin rintarottingilla, en usko että kys.paikan yksikään työläinen!

Itse tiedän kolme ihmistä joilla ollut hmm.. No "ongelmia" näiden hallituslaisten JA uuden puheenjohtajan kanssa.

Kukaan täysi tolkkuinen nyt ohjaamista ja neuvomista ota kiusaamisena. Siitä ollut puhe koskaan!

Elämän puute se sellaisella henkilöllä on joka kiusaa.

KUN TAITO LOPPUU ALKAA VÄKIVALTA !! Ja kiusaaminen - kin, on väkivaltaa.

• suap jos 93838
        Onnellinen,.,.,., kirjoitti:

Vastaisitko:

Hah, paistaa läpi tuo sun "onnellisuutes" ..Oletko kuullut että SE kellä onni on, sen kätkeköön. Ei tartte todistella JOS..

• Salli Kakkara
        Mitä!!! kirjoitti:

kuulo ja tieto on ihan kaksi eri asiaa, niin että jos jättäisit jo tuon asian ja keskittyisit van omaan elämääsi, vai onko sitä?!!

Olen saanut uuden työpaikan työ- ja elinkeinotoimistosta, ja jo eka viikolla erään pomon kanssa lähti puheeksi MLL ja kuinka kaupungilla kuiskitaan hallituslaisista ja tästä kiusaamisesta.. Olin että ahaa, mieleniintoista. Sanoipa vielä että Joensuu on niin pieni kaupunki että kaikki tieto leviaa kulovalkian tavoin.

Itse en asiasta tiedän, kunhan vain kuulin, liekkö totta, sitä en todellakaan tiedä. Saati toivo kenellekkään. On ammattitaidon puutetta tehdä asiat niin että työntekijä kokee kiusatuksi tulleensa, saati jos kiusataan.

• työläinen (entinen)
        sokkerlakko 9383 kirjoitti:

Tahtoisinpas vain tietää kuka näitä yltiöpäisiä puolustuspuheita pitää ja paasaa niin rintarottingilla, en usko että kys.paikan yksikään työläinen!

Itse tiedän kolme ihmistä joilla ollut hmm.. No "ongelmia" näiden hallituslaisten JA uuden puheenjohtajan kanssa.

Kukaan täysi tolkkuinen nyt ohjaamista ja neuvomista ota kiusaamisena. Siitä ollut puhe koskaan!

Elämän puute se sellaisella henkilöllä on joka kiusaa.

KUN TAITO LOPPUU ALKAA VÄKIVALTA !! Ja kiusaaminen - kin, on väkivaltaa.

alias ....a lopettaisit jo hyvän sään aikana tuon herjaamisen, tiedät itsekin että tämäkin on kiusaamista jos mitä.(lukeneena ihmisenä?)
        Joten itsekin olet ihan samanlainen. Etkö voisi ystävällisesti jo lopettaa tosiaan tätä ja keskittyä muuhun tai jos vielä vuosien jälkeenkin tuo asia vaivaa niin miksi et tee jotain konkreettista. Jos vaikka kokeilisit terapiassa käyntiä.
        Voisi sinunkin elämäsi tasaantua ja nuo vanhat asiat voisit lopultakin heittää romukoppaan.

Mitä sinä oikeastaan haet tällä kirjoittelulla, sääliäkö vai mitä?????

Puolustele en ketään mutta kokemuksena voin sanoa että ei minkään sortin kiusaamista ole tapahtunut minun aikanani ja pitkään siellä toki olin töissä.
        Siksi ihmettelenkin mikä tämä sinun juttusi on ja tietyin väliajoin pitää alkaa tämä sama, onko elämäsi sellaisissa sykleissä että huomaat kuinka yks kaks alkaa taas tämä sama valitus???

• ooooojjjj
        suap jos 93838 kirjoitti:

Hah, paistaa läpi tuo sun "onnellisuutes" ..Oletko kuullut että SE kellä onni on, sen kätkeköön. Ei tartte todistella JOS..

pitäisi kätkeä, eikö ole parempi että näyttää onnelliselta kuin naama mutrussa kulkea niin kuin täälläkin suurimmalla osalla????

• jj,yju,yj vfb ngytku
        Salli Kakkara kirjoitti:

Olen saanut uuden työpaikan työ- ja elinkeinotoimistosta, ja jo eka viikolla erään pomon kanssa lähti puheeksi MLL ja kuinka kaupungilla kuiskitaan hallituslaisista ja tästä kiusaamisesta.. Olin että ahaa, mieleniintoista. Sanoipa vielä että Joensuu on niin pieni kaupunki että kaikki tieto leviaa kulovalkian tavoin.

Itse en asiasta tiedän, kunhan vain kuulin, liekkö totta, sitä en todellakaan tiedä. Saati toivo kenellekkään. On ammattitaidon puutetta tehdä asiat niin että työntekijä kokee kiusatuksi tulleensa, saati jos kiusataan.

työ- ja elinkeinotoimisto tiedetään. Juttuja on paljon liikkeellä ja eihän siellä muuta työtä tehdäkkään kuin juttuja levitellään.

Kas kun ei ole meidän muiden korviin vielä kantautunut tämä tieto kuin nyt vasta ja täällä.
        Onko tästäkin palstasta tullut juoropalsta.
        Hitto lopetan tän palstan lukemisen niin kuin noiden juorolehtienkin lukemisen.
        Alkaa muistuttaa kirjoittajatkin(varsinkin eräs täällä) ihan Matti Nykäseltä. ;D

• jyjyjyjyjyjyjyjyjyjy
        Salli Kakkara kirjoitti:

seuraavalla kerralla kun kuulet jonkun jutun niin et sitten yksinkertaisesti levittele sitä vaan puhut/kirjoitat sitten kun asian tiedät varmasti.
        Kuulopuheethan on vaan kuulopuheita ja kuten varmaan tiedät niin niitähän on kautta aikojen kierrätetty ja ne muuttuu joka ihmisen kohdalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      45
      3675
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      60
      3210
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      47
      3177
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      64
      3000
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      52
      2579
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      36
      2162
    7. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2129
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      60
      1982
    9. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1839
    10. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      49