Vaimoa vikitellään

Onko ok?

Miten te aviomiehet suhtaudutte, jos joku toinen mies aktiivisesti vikittelee teidän vaimoanne? Oletetaan, että vaimo on uskollista tyyppiä. Oletteko niin kuin ei mitään olisi tapahtunut, vai tekeekö mieli mennä väliin tekemään äijälle reviirin rajat selväksi?

Itselläni on se tilanne, että olemme olleet neljä vuotta yhdessä, rakkautta ja seksiä riittää. Eräs työn puitteista tuttu, röyhkeä ja uraohjus pelimies on päättänyt saada minut valloitettua. Oma mies on ihan viilipytty ja suhtautuu tunkeilijaan lähinnä olankohautuksella. Joskus ihan toivon, että mies käyttäytyisi enemmän omistajan elkein ja auttaisi minua pitämään tämän miehen loitolla. Nyt jotenkin tunnen olevani vapaata riistaa, vaikka osaankin pitää puoleni.

En tietenkään halua mitään mustasukkaisuuskohtauksia, mutta entiset miesystäväni olisivat kyllä jotenkin osoittaneet edes jotain lievää närkästystä ja kiroilua, vaikka eivät nyt ihan turpiin olisi miestä vetäneetkään. Tuntuu vain pikkuhiljaa siltä, ettei mies välitä pelleilenkö jonkun pelimiehen kanssa vai en.

118

8349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mk

      Miehesi laittaa kunnolla pelimiestä turpiin ja teke selväksi että minun naiseeni ei koskata ja jos ei kerralla usko niin sitten vielä phenpi muilutus mutta sillain että kukaan ei näe sitä niin hyvä tulee. Miehesi pitää näyttää että tämä on minun reviiriä.

      • wanhan liiton mies

        Minä ainakin olen valmis heiluttelemaan nyrkkejä. AP:n mies on kuitenkin varmaan imaissut paskapuheen siitä, jonka mukaan sivistyneen miehen tulisi olla aina olla viilipytty, myös silloin jos sattuu löytämään naapurin pumppaamassa omaa vaimoaan.

        Kyseessähän on tietenkin osaltaan feministien luoma tilanne, koska mies ajattelee että nainen ei ole avuton eikä tarvitse miehen apua mihinkään ja koska miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia, niin kyllähän naisen pitäisi itse tuostakin selviytyä.

        jooh itse inhoan liberaali feminististä hapatusta ja olen valmis karkottamaan kilpailijat väkivalloin ja olen joskus niin joutunut tekemäänkin, kun ei ole puhe mennyt perille. Ja for the record, tästä nyrkki-iloittelusta saa myös vaimo osansa, jos menee pettämään, tasa-arvoa katos.


      • sivistynyt mies
        wanhan liiton mies kirjoitti:

        Minä ainakin olen valmis heiluttelemaan nyrkkejä. AP:n mies on kuitenkin varmaan imaissut paskapuheen siitä, jonka mukaan sivistyneen miehen tulisi olla aina olla viilipytty, myös silloin jos sattuu löytämään naapurin pumppaamassa omaa vaimoaan.

        Kyseessähän on tietenkin osaltaan feministien luoma tilanne, koska mies ajattelee että nainen ei ole avuton eikä tarvitse miehen apua mihinkään ja koska miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia, niin kyllähän naisen pitäisi itse tuostakin selviytyä.

        jooh itse inhoan liberaali feminististä hapatusta ja olen valmis karkottamaan kilpailijat väkivalloin ja olen joskus niin joutunut tekemäänkin, kun ei ole puhe mennyt perille. Ja for the record, tästä nyrkki-iloittelusta saa myös vaimo osansa, jos menee pettämään, tasa-arvoa katos.

        >samaa mieltä wanhan liiton mies23.7.2010 10:36 Minä ainakin olen valmis heiluttelemaan nyrkkejä. AP:n >mies on kuitenkin varmaan imaissut paskapuheen siitä, jonka mukaan sivistyneen miehen tulisi olla aina >olla viilipytty, myös silloin jos sattuu löytämään naapurin pumppaamassa omaa vaimoaan.

        Minä olisin kyllä ihan viilipytty työntäessäni sinun laistasi "wanhan liiton" ali-ihmistä elävänä esimerkiksi pilkekoneeseen tai lihamyllyyn. Tai itse asiassa jätepuristin olisi varmaan oikeampi paikka. Eikä se olisi sen kummempaa kuin esim. vanhentuneen tietokoneen poistaminen käytöstä. Tuskin edes tuntisit mitään; sinun laisillasi katsos ei ole edes tietoisuutta.


      • huh huh
        sivistynyt mies kirjoitti:

        >samaa mieltä wanhan liiton mies23.7.2010 10:36 Minä ainakin olen valmis heiluttelemaan nyrkkejä. AP:n >mies on kuitenkin varmaan imaissut paskapuheen siitä, jonka mukaan sivistyneen miehen tulisi olla aina >olla viilipytty, myös silloin jos sattuu löytämään naapurin pumppaamassa omaa vaimoaan.

        Minä olisin kyllä ihan viilipytty työntäessäni sinun laistasi "wanhan liiton" ali-ihmistä elävänä esimerkiksi pilkekoneeseen tai lihamyllyyn. Tai itse asiassa jätepuristin olisi varmaan oikeampi paikka. Eikä se olisi sen kummempaa kuin esim. vanhentuneen tietokoneen poistaminen käytöstä. Tuskin edes tuntisit mitään; sinun laisillasi katsos ei ole edes tietoisuutta.

        Sivistynyt? Vaikutat juttujesi perusteella yhtä sivistyneeltä kuin keskitysleirin vartijat. Uusi erä taas "suihkuun" ja sitten hieman sherryä ja Schuberttia. Sairasta.

        Minäkin näes olen sen verran viallinen, että arvotan tappamisella uhkailun väkivaltaakin korkeammalle. Ja vielä ali-ihminen. Huh huh. Lukiko äitisi sinulle lapsena iltaisin eugeniikkaa, vai Mein Kampf:pia?


      • wanhan liiton mies
        sivistynyt mies kirjoitti:

        >samaa mieltä wanhan liiton mies23.7.2010 10:36 Minä ainakin olen valmis heiluttelemaan nyrkkejä. AP:n >mies on kuitenkin varmaan imaissut paskapuheen siitä, jonka mukaan sivistyneen miehen tulisi olla aina >olla viilipytty, myös silloin jos sattuu löytämään naapurin pumppaamassa omaa vaimoaan.

        Minä olisin kyllä ihan viilipytty työntäessäni sinun laistasi "wanhan liiton" ali-ihmistä elävänä esimerkiksi pilkekoneeseen tai lihamyllyyn. Tai itse asiassa jätepuristin olisi varmaan oikeampi paikka. Eikä se olisi sen kummempaa kuin esim. vanhentuneen tietokoneen poistaminen käytöstä. Tuskin edes tuntisit mitään; sinun laisillasi katsos ei ole edes tietoisuutta.

        "Minä olisin kyllä ihan viilipytty työntäessäni sinun laistasi "wanhan liiton" ali-ihmistä elävänä esimerkiksi pilkekoneeseen tai lihamyllyyn. "

        Varmaankin, jos sussa raukasta vaan olis miestä tuohon. Eli enpä taida vielä aloittaa hätäilemistä.

        Kyllä tässä taas huomataan kuinka "sivistyneitä" ja "suvaitsevaisia" nämä nykyisen feministisen hapatuksen jo äidinmaidossa imeneet profeministimiehet ovat.


    • Mieskin..

      sen miehen kauluksissa niin kauan, että ymmärtäisi lopettaa ja vaimon pitäisin kaukana siitä.
      Eräät miehet luulevat tosiaan, että saavat toisten miesten vaimoja, kun vähän lirkuttelevat, se on heille jonkinlaista "peliä", kun heillä itsellä menee huonosti. Älä vaan mene, vaikka kuinka kehuisi/palvoisi Sinua(se on vaan iskukeino, eikä tule olemaan pysyvää), ole ylpeä ja näytä ettet ole kiinnostunut. Olet voittaja jos se yrittävä mies jää toiseksi, eikä saa Sinua, silloin voit hymyillä itseksesi...
      Se miksi miehesi on passiivinen, hän luottaa Sinuun, ole ylpeä hänestä.

      • t

        Totta on tosiaan että miehesi on passiivinen siksi että luotto pelaa..minä näyttäytyisin vaimoni kanssa "kaulatusten" tämän kyseisen hepun edessä..(riittää suudelma työpaikan ovella..piiiiiiitkä sellainen)
        mitä hyödyt siitä että menet vetämään sitä heppua pataan? no ehkä hetkellisen hyvän olon ja voittaja tunteen ja sakot ja syytteen pahoinpitelystä..kivaa..


      • t kirjoitti:

        Totta on tosiaan että miehesi on passiivinen siksi että luotto pelaa..minä näyttäytyisin vaimoni kanssa "kaulatusten" tämän kyseisen hepun edessä..(riittää suudelma työpaikan ovella..piiiiiiitkä sellainen)
        mitä hyödyt siitä että menet vetämään sitä heppua pataan? no ehkä hetkellisen hyvän olon ja voittaja tunteen ja sakot ja syytteen pahoinpitelystä..kivaa..

        Miehesi luottaa suhun täysin ja on varma teistä. Näin pitäisi mun mielestä ollakin. Turhat uhittelut ja turpaan vedot on kenties aika epäkypsää käytöstä. :)


      • kepuli...
        Wish kirjoitti:

        Miehesi luottaa suhun täysin ja on varma teistä. Näin pitäisi mun mielestä ollakin. Turhat uhittelut ja turpaan vedot on kenties aika epäkypsää käytöstä. :)

        turpaan vetokaan kun ei ole niin helppoa. Itse kerran menin uhoamaan miehelle joka iski mun vaimoa baarissa ja sain itse turpaan. Joten ei Väkivaltaa Kiitos.Ps. Ollaan vieläkin naimisissa=)


      • Petetyksi tullut mie
        Wish kirjoitti:

        Miehesi luottaa suhun täysin ja on varma teistä. Näin pitäisi mun mielestä ollakin. Turhat uhittelut ja turpaan vedot on kenties aika epäkypsää käytöstä. :)

        Sanoi että oletetaan että nainen on uskollinen eikä että hän on uskollinen elikkä hän taitaa itse pelata jotain peliä ja nauttii siitä kun tää vieras mies vikittelee ja oletan että hän antaa selaasta singnaalia tälle vieraalle miehelle mistä tämä mies saa sen käsityksen että tämä nainen on kiinnostunut niinkuin on oletettavasti kiinnostunutkin.
        Niin ja jos täs jotain pitääs motata niin ei mielestäni ainakaan sitä miestä jos nainen kerran antaa ymmärtää että on kiinnostunut.
        Itse en motannu ketään ja annoon vaimon mennä kun kerran halusi niin silloon hän ei ollut arvoiseni nainen.Käyttäyryin samoin että kohentelin vaan olkapäitä ja se johtui siitä kun tosiaan luotin mutta hän ei ollutkaan luottamukseni arvoinen ja siksi hän saikin mennä.Harmittaa vaan nää kevytkenkääset naiset kun lapset joutuu kärsimään eikä nää naiset ymmärä sitä ollenkaan.


    • Liina Anniina

      Onpa röyhkeä mies, joka uskaltaa tunkeutua miehesi reviirille. Tällaisia tyyppejä on, joilla on kuin pakkomielle mennä toisen uroksen alueelle joko julkisesti tai salakähmäisesti.
      Salakähmäinen tyyppi on yleisempi.
      Ystävättärelläni on tuttavapiirissään tällainen kähmis. Kähmis ja kähmiksen oma vaimo ovat perheystäviä heille. Kun he menevät yhdessä mökille, niin kähmismies on jatkuvasti kuin häntäkärpänen kourimassa oman vaimon ja ystävättären miehen silmän välttäessä.
      Mies on tehnyt jopa ehdotuksia salasuhteeseen. Ystävättäreni pakoilee eikä uskalla jäädä kahden kesken.
      Mies vaikuttaa potentiaaliselta väkisinmakaajalta. Tälläiset äijät eivät ansaitse miehen nimeä.
      Ukot ovat aika sinisilmäisiä samaa sukupuolta olevia kohtaan. Liian lojaaleja ja tätä kähmikset ja valloittajat käyttävät hyväkseen.
      Älä missään nimessä mene valloittajan kanssa mihinkään, missä olisitte kahden kesken. Raiskaajat löytyvät juuri sieltä, mistä ei uskoisi. Siististi pukeutuva ja menestyvä mies voi olla väkisinmakaaja siinä missä pusikossa kyttäävät oudotkin tyypit.

      • Ei vedätettävissä

        .. kuule Liisa-pien ole niin hysteerinen. Jokainen nainen pystyy omalla käyttäytymisellään vaikuttamaan siihen kuinka lähellä joku pyörii. En laisinkaan pidä ajatuksesta että nainen toivoo tukea mieheltään, ja jos vaikka kävisi niin että mies sitten häirikköä vaikka vetää turpiin, niin vaimorukka on heti tuomitsemassa väkivallan, kertoo miehensä olevan sairaan mustasukkainen jne. Joten kukin hoitakoot omat ongelmansa.


      • LiiNa Anniina
        Ei vedätettävissä kirjoitti:

        .. kuule Liisa-pien ole niin hysteerinen. Jokainen nainen pystyy omalla käyttäytymisellään vaikuttamaan siihen kuinka lähellä joku pyörii. En laisinkaan pidä ajatuksesta että nainen toivoo tukea mieheltään, ja jos vaikka kävisi niin että mies sitten häirikköä vaikka vetää turpiin, niin vaimorukka on heti tuomitsemassa väkivallan, kertoo miehensä olevan sairaan mustasukkainen jne. Joten kukin hoitakoot omat ongelmansa.

        Hohhoijjaa, että vielä näinkin ajatellaan: naisen vika jos joku pyörii sitkeästi häntäkärpäsenä.

        Kuules, niitä on varsinaisia pässinpäitä miehinä. Tai miehen housuissa. Joku ajattelee vain alapäällään, näistä vonkaajista. Se miestyyppi on sellainen, joka ei vähästä hätkähdä ja luulee naisen vastustelun olevan saman kuin myöntämisen.
        Nämä luupäät luulevat sitkeydellä ja painostamisella olevan naiseen suurikin myönteinen vaikutus.
        Nainen, jos varsin on nätti tietyllä tavalla, ei voi vaikuttaa muuten kuin pukeutumalla burkaan.

        Että semmottista sinä ehdotat lääkkeeksi? Naisen vika kun miehen silmissä himo herää? Mistä kulttuurista olet?


      • arvoisa herra

        Vaikka monet oudot ja alkeelliset ehtivät jo sinutkin lytätä toisessa ketjussa. Olen kanssasi samaa mieltä tässäkin ketjussa, kuten tuossa isäpuolta haukkuvassa ketjussa.

        Tosiaan ovat hämäriä ja vinksahtaneita tyyppejä mieleltään nuo sekoittajat. Turpasauna olisi heille oikea teko ja joka kerta kun yrittävät vähänkin sekoittaa toisten suhteita.


      • Hapeta vähä!
        Ei vedätettävissä kirjoitti:

        .. kuule Liisa-pien ole niin hysteerinen. Jokainen nainen pystyy omalla käyttäytymisellään vaikuttamaan siihen kuinka lähellä joku pyörii. En laisinkaan pidä ajatuksesta että nainen toivoo tukea mieheltään, ja jos vaikka kävisi niin että mies sitten häirikköä vaikka vetää turpiin, niin vaimorukka on heti tuomitsemassa väkivallan, kertoo miehensä olevan sairaan mustasukkainen jne. Joten kukin hoitakoot omat ongelmansa.

        Sinä varmaan kuvittelet että raiskatuksi tulleet naiset ovat omalla käyttäytymisellään aiheuttaneet tilanteen. Mitenkäs mahtaa oma mummosi, äitisi, siskosi, vaimosi ja tyttäresi olla turvassa? Saavatko he kulkea vapaasti kauppa, työ ja koulumatkojaan?????? Oletko nyt ihan varma että he eivät vaan "omalla käyttäytymisellään" aiheuta josku sinulle asenteen muutosta?


      • zxdfghjkjgfcfg
        arvoisa herra kirjoitti:

        Vaikka monet oudot ja alkeelliset ehtivät jo sinutkin lytätä toisessa ketjussa. Olen kanssasi samaa mieltä tässäkin ketjussa, kuten tuossa isäpuolta haukkuvassa ketjussa.

        Tosiaan ovat hämäriä ja vinksahtaneita tyyppejä mieleltään nuo sekoittajat. Turpasauna olisi heille oikea teko ja joka kerta kun yrittävät vähänkin sekoittaa toisten suhteita.

        mutta oikeasti oudot tyypit ovat täällä aina haukkujien puolella. Se vaatii jo yksisuuntaiset putkiaivot.


      • uskollinen41v.
        Ei vedätettävissä kirjoitti:

        .. kuule Liisa-pien ole niin hysteerinen. Jokainen nainen pystyy omalla käyttäytymisellään vaikuttamaan siihen kuinka lähellä joku pyörii. En laisinkaan pidä ajatuksesta että nainen toivoo tukea mieheltään, ja jos vaikka kävisi niin että mies sitten häirikköä vaikka vetää turpiin, niin vaimorukka on heti tuomitsemassa väkivallan, kertoo miehensä olevan sairaan mustasukkainen jne. Joten kukin hoitakoot omat ongelmansa.

        Siksi mies viestii takaisin että oisi sinusta kiinnostunut ettei oisi
        epäystävällinen sinua kohtaa kun liehittelet ja annat ymmärtää että
        tässä olen "rakasta"minua.Kyllä omalla käytöksellä annetaan ymmärtää
        joko kielteisiä tai myönteisiä tunteita joten mieti miten käyttäydyt.Et ehkä
        ole niin viehättävä mitä itse kuvittelet.


    • MINÄ MIEHENÄ

      On kyllä suhteita, jotka eivät toimi ja on jo ajateltu eroakin. Tämä oli puolustus miehelle, joka näkee naiskauneuden. Minä olen sitä mieltä ja en taida olla väärässä, että ei mies omista naista ja reviiriajattelu on p......... alkeellista. Nainen tässä tapauksessa ja jos vielä uskollista sorttia , niin on velvollinen kyllä itse ilmaisemaan miehelle, että on varattu ja on uskollinen. Kumppani luottaa eikä pitäisi olla kyttäämässä ja on ihmissuhteitakin vaikka on aviossa. Minä puuttuisin vasta , jos vaimo itse ei saa asiaa selväksi tehtyä siis itse puhumalla miehelle !

      • wanhan liiton mies

        vaikka mies ei omista naista niin kyllä se on puhdasta vittuilua ja riidanhaastamista, jos toisen omaa vikitellään!

        Niissä keikoissa on aina omat riskinsä. muistan kun kerran joku tyyppi alkoi tuosta vain iskemään avokkia ja meni rajan yli, niin tönäisin kaverin nurin ja kun se pomppas vieterinä takaisin, vetasin samantien oikean suoran naamaan ja sen jälkeen kaverinsakin alkoivat saamaan osansa!

        Että kattokaa ketä yritätte iskeä ja miten! On olemassa hyvän käytöksen rajat, joiden ylitse mennessä alkaa tapahtumaan. Eli liian suoralla tai liian sinnikkäällä iskutaktiikalla voi tulla hyvinkin nenu kipeäksi.

        Ja se vasta alkeellista onkin, jo kuvittelee että voi "sivistyksen" suojissa duunailla ihan mitä haluaa...turpaan vaan moisia. Jos aikoo iskeä toisten naisia, on parempi pyrkiä kohottamaan omia ip-valmiuksia.


      • yksi vaimoista
        wanhan liiton mies kirjoitti:

        vaikka mies ei omista naista niin kyllä se on puhdasta vittuilua ja riidanhaastamista, jos toisen omaa vikitellään!

        Niissä keikoissa on aina omat riskinsä. muistan kun kerran joku tyyppi alkoi tuosta vain iskemään avokkia ja meni rajan yli, niin tönäisin kaverin nurin ja kun se pomppas vieterinä takaisin, vetasin samantien oikean suoran naamaan ja sen jälkeen kaverinsakin alkoivat saamaan osansa!

        Että kattokaa ketä yritätte iskeä ja miten! On olemassa hyvän käytöksen rajat, joiden ylitse mennessä alkaa tapahtumaan. Eli liian suoralla tai liian sinnikkäällä iskutaktiikalla voi tulla hyvinkin nenu kipeäksi.

        Ja se vasta alkeellista onkin, jo kuvittelee että voi "sivistyksen" suojissa duunailla ihan mitä haluaa...turpaan vaan moisia. Jos aikoo iskeä toisten naisia, on parempi pyrkiä kohottamaan omia ip-valmiuksia.

        Naisena ajattelen että on kiva tunne kun mies on vähän mustis mutta ei niin että vieraat miehet ei voi edes jutteleen tulla saatikka vähän flirttailla. En kerro miehelleni näitä tansseissa kuultuja miesten ehdotuksia ja flirttejä, niistä vois tulla tappeluja kun mieskin on mukana.
        Mieheni on käynyt tansseissa ja reissuissa yksinkin, väärin on mielestäni se että vaimo ei saisi käydä vaan hänen pitäisi pysyä kilttinä miehen egon pönkittäjänä jonka ei tarvitse ajatella vaimonsa onnellisuutta ja toiveita. Eikä tässä ole kysymys seksistä vaan ihan arkipäiväisistä toiveista.
        Arjen pienet huomionosoitukset vaikuttaa naisessa miehen arvostamiseen ja seksiinkin, mitä mies ei tule aina ajatelleeksi. Kun vaimo kokee että hänet huomataan tavallisissa arjen asioissa ja hänen mielipiteitään arvostetaan sujuu yleensä seksikin.
        Usein ihailua saa enemmän vierailta miehiltä kuin omalta. Mies kuvittelee vaimon olevan omaisuuttaan käyttäytyy hän itse miten tahansa vaimoaan kohtaan.
        Miesten reissutkaan ei aivan niin viattomia ole, vaikka mies voi niin luulla kun vaimo ei utele tai on hiljaa. Miehethän tekevät keskenään sopimuksia että näistä ei sitten puhuta, joku voi kuitenkin aina puhua.
        Ei naiset tyhmiä ole ei sittenkään jos ovat asioista vaiti. Hiljaa olemisessa on usein viisautta miesten kanssa eläessä.


      • ei aitoa
        yksi vaimoista kirjoitti:

        Naisena ajattelen että on kiva tunne kun mies on vähän mustis mutta ei niin että vieraat miehet ei voi edes jutteleen tulla saatikka vähän flirttailla. En kerro miehelleni näitä tansseissa kuultuja miesten ehdotuksia ja flirttejä, niistä vois tulla tappeluja kun mieskin on mukana.
        Mieheni on käynyt tansseissa ja reissuissa yksinkin, väärin on mielestäni se että vaimo ei saisi käydä vaan hänen pitäisi pysyä kilttinä miehen egon pönkittäjänä jonka ei tarvitse ajatella vaimonsa onnellisuutta ja toiveita. Eikä tässä ole kysymys seksistä vaan ihan arkipäiväisistä toiveista.
        Arjen pienet huomionosoitukset vaikuttaa naisessa miehen arvostamiseen ja seksiinkin, mitä mies ei tule aina ajatelleeksi. Kun vaimo kokee että hänet huomataan tavallisissa arjen asioissa ja hänen mielipiteitään arvostetaan sujuu yleensä seksikin.
        Usein ihailua saa enemmän vierailta miehiltä kuin omalta. Mies kuvittelee vaimon olevan omaisuuttaan käyttäytyy hän itse miten tahansa vaimoaan kohtaan.
        Miesten reissutkaan ei aivan niin viattomia ole, vaikka mies voi niin luulla kun vaimo ei utele tai on hiljaa. Miehethän tekevät keskenään sopimuksia että näistä ei sitten puhuta, joku voi kuitenkin aina puhua.
        Ei naiset tyhmiä ole ei sittenkään jos ovat asioista vaiti. Hiljaa olemisessa on usein viisautta miesten kanssa eläessä.

        Jos nainen rakastaa niin hänellä ei ole tarvetta flirtailla toisille miehille. joten ei sun luonne kovin uskollinen ole vaan periaatteesi taitaa olla kaikkea saa tehdä kunhan ei jää kiinni joten toivottavasti sallit sen myös toiselle.

        Jos itsetunto on kohdallaan niin tollaiset turhat itsetunnon kohotukset tuskin on tarpeen.

        Ei kaikki harrasta teidän kaltaista avointa suhdetta.... sinä tiedät mutta leikit tietämätöntä. Kunhan kulissi pysyy, ja kun toinenkin kerran menee niin omakin omatunto pysyy kirkkaana... onnea valitsemallasi tiellä... sitä tulet vielä tarvimaan


      • silvisiin
        yksi vaimoista kirjoitti:

        Naisena ajattelen että on kiva tunne kun mies on vähän mustis mutta ei niin että vieraat miehet ei voi edes jutteleen tulla saatikka vähän flirttailla. En kerro miehelleni näitä tansseissa kuultuja miesten ehdotuksia ja flirttejä, niistä vois tulla tappeluja kun mieskin on mukana.
        Mieheni on käynyt tansseissa ja reissuissa yksinkin, väärin on mielestäni se että vaimo ei saisi käydä vaan hänen pitäisi pysyä kilttinä miehen egon pönkittäjänä jonka ei tarvitse ajatella vaimonsa onnellisuutta ja toiveita. Eikä tässä ole kysymys seksistä vaan ihan arkipäiväisistä toiveista.
        Arjen pienet huomionosoitukset vaikuttaa naisessa miehen arvostamiseen ja seksiinkin, mitä mies ei tule aina ajatelleeksi. Kun vaimo kokee että hänet huomataan tavallisissa arjen asioissa ja hänen mielipiteitään arvostetaan sujuu yleensä seksikin.
        Usein ihailua saa enemmän vierailta miehiltä kuin omalta. Mies kuvittelee vaimon olevan omaisuuttaan käyttäytyy hän itse miten tahansa vaimoaan kohtaan.
        Miesten reissutkaan ei aivan niin viattomia ole, vaikka mies voi niin luulla kun vaimo ei utele tai on hiljaa. Miehethän tekevät keskenään sopimuksia että näistä ei sitten puhuta, joku voi kuitenkin aina puhua.
        Ei naiset tyhmiä ole ei sittenkään jos ovat asioista vaiti. Hiljaa olemisessa on usein viisautta miesten kanssa eläessä.

        Itsekään miehenä en tahtoisi kuulla, mitä puoliskoni saa kuulla tansseissa, tieto lisää tuskaa, kuten sanotaan.

        Itse avioliiton ensimmäiset 15 vuotta yritin halata, muistaa kertoa rakastavani, ja pieniä hellyyden osoituksia. Mut ne katsotiin vonkaamiseksi. Yhteistä liittoa, puoliskoni yritti hoitaa omien mieltymystensä mukaan, joissa yletön raadanta on suurin rakkauden osoitus. Joten jäin kaipamaani rakkautta vaille.
        Joskus vaan on parempi olla hiljaa, siinä tosiaan on viisautta. en taatusti puhdas pulmunen
        Kiitos kirjoituksestasi, se oli niin aikuinen kirjoitus.


      • Liina Anniina

        Miten niin on alkeellista reviiriajattelua, jos vieras kaveri lähes ahdistelee flirteillä eikä viis veisaa siitä, että nainen ilmaisee olevansa uskollisesti aviossa.
        Ahdistelija on astunut silloin tietyn rajan (reviirin) ylitse, se on sekä naisen että hänen miehensä yhteinen raja (reviiri).
        Minusta tässä ei ole mitään alkeellista, että pidetään rajat käytöksessä ja siinä, että ollaan aviossa.
        Mitä himputin hyötyä on silloin edes pitää yllä avioliittokäsitettä, jos se ei rajoita mitenkään? Kysyn vaan sinulta "Minä miehenä"


      • Minä Miehenä
        Liina Anniina kirjoitti:

        Miten niin on alkeellista reviiriajattelua, jos vieras kaveri lähes ahdistelee flirteillä eikä viis veisaa siitä, että nainen ilmaisee olevansa uskollisesti aviossa.
        Ahdistelija on astunut silloin tietyn rajan (reviirin) ylitse, se on sekä naisen että hänen miehensä yhteinen raja (reviiri).
        Minusta tässä ei ole mitään alkeellista, että pidetään rajat käytöksessä ja siinä, että ollaan aviossa.
        Mitä himputin hyötyä on silloin edes pitää yllä avioliittokäsitettä, jos se ei rajoita mitenkään? Kysyn vaan sinulta "Minä miehenä"

        voisitko lukea ja ajatella uudelleen mitähän mahtoi kirjoitus pitää sisällään.............( on velvollinen kyllä itse ilmaisemaan ) ja vasta sen jälkeen on vuoro .........................................................................................


      • Liina Anniina
        Minä Miehenä kirjoitti:

        voisitko lukea ja ajatella uudelleen mitähän mahtoi kirjoitus pitää sisällään.............( on velvollinen kyllä itse ilmaisemaan ) ja vasta sen jälkeen on vuoro .........................................................................................

        Osaan lukea rivien välistä (=alkup. teksti), että eiköhän hän liene tehnyt selväksi ja pitää oletuksena, että flirttailija tietää hänen olevan varattu.
        Ja koskapa hän nimittää flirttailijaa röyhkeäksi, niin tällä on taustansa, että torjuttu on ja silti yhä yrittää. Nyt siis olisi aviomiehen vuoro tehdä selväksi, että turha yrittää.

        Kirjoituksessasi mainitsit reviiriajattelun olevan alkeellista. Miksi?


      • yksi vaimoista
        ei aitoa kirjoitti:

        Jos nainen rakastaa niin hänellä ei ole tarvetta flirtailla toisille miehille. joten ei sun luonne kovin uskollinen ole vaan periaatteesi taitaa olla kaikkea saa tehdä kunhan ei jää kiinni joten toivottavasti sallit sen myös toiselle.

        Jos itsetunto on kohdallaan niin tollaiset turhat itsetunnon kohotukset tuskin on tarpeen.

        Ei kaikki harrasta teidän kaltaista avointa suhdetta.... sinä tiedät mutta leikit tietämätöntä. Kunhan kulissi pysyy, ja kun toinenkin kerran menee niin omakin omatunto pysyy kirkkaana... onnea valitsemallasi tiellä... sitä tulet vielä tarvimaan

        Teet vääriä päätelmiä kirjoituksesta jossa ei ole läheskään kaikki selvästi kerrottu. Se tärkein onkin tässä että en voisi pettää miestäni noiden flirttailevien miesten kanssa! Flirtit ovat siinä mielessä viattomia ja minun itseni ei tarvitse hakea viehätysvoimalleni miehiltä huomiota, olen saanut kivoja huomautuksia naisiltakin. En flirttaile itse, en edes käy tansseissa ilman miestäni. Olen joutunut tilanteisiin jossa miehet ovat sanoneet myös mieheni kuullen jotakin mieltä kohentavaa. Ihmettelen sitä miksi mieheni ei sano vai luuleeko että ylpistyisin siitä. Mielestäni ulkopuolelta tulevilta kehuilta voisi ylpistyä enemmän kuin oman miehen kehuskelusta. Se tekisi vain iloiseksi että mies on tyytyväinen, mutta hän sanoo niitä ikäviä asioita, eikö se kerro miehen heikosta omanarvontunnosta? Outoa on sekin että mies itse on käynyt yksinkin tansseissa mutta voi sitä sotaa jos minä menisin yksin.


      • pohjanakka345
        ei aitoa kirjoitti:

        Jos nainen rakastaa niin hänellä ei ole tarvetta flirtailla toisille miehille. joten ei sun luonne kovin uskollinen ole vaan periaatteesi taitaa olla kaikkea saa tehdä kunhan ei jää kiinni joten toivottavasti sallit sen myös toiselle.

        Jos itsetunto on kohdallaan niin tollaiset turhat itsetunnon kohotukset tuskin on tarpeen.

        Ei kaikki harrasta teidän kaltaista avointa suhdetta.... sinä tiedät mutta leikit tietämätöntä. Kunhan kulissi pysyy, ja kun toinenkin kerran menee niin omakin omatunto pysyy kirkkaana... onnea valitsemallasi tiellä... sitä tulet vielä tarvimaan

        vieraille naisille/sallivat flirttailun. Jos vaimo siitä suuttuu niin heti leimataan sairaan mustasukkaiseksi.

        Mutta annas olla jos vieras mies on kohtelias ja flirttailee niin johan saa vaimo paikkailla avioliittoaan ensiapuklinikalla.

        Toki on eri asia jos mies ahdistelee,-seksuaaliseksi ahdisteluksi lasketaan kaikki mikä loukkaa toisen asettamia rajoja. Jos nainen sanoo flirtille EI niin se sitten on ei.
        Eri naiset sietävät eri asioita tässäkin suhteessa; toiselle sopii vaikka työkavereiden kesken peffalle läpsäyttäminen, mutta harvassa ovat ne tapaukset joiden mielestä se on sopivaa. Kummallisinta on se että miehet ei tajua tätä, vaan kuvittelevat että jos sarin peffaa saa läpsäytellä niin sama sopii minnallekin.

        Riippuu myös miehestä mitä nainen sietää; toki tissejä voi tuijottaa ihaillen mieluummin hyvännäköinen mies joka tietää että katsoa saa muttei koskea kuin ruma obelix joka kohteliaan kommentin jälkeen luulee saaneensa oikeuden kosketteluun, jos nainen on ollut kohteliauudesta hyvillään.


    • ja puu kuulat

      Mies siis selvästi luottaa sinuun ja sinusta se on huono juttu? Voihan vinetto, sulla on malli mies ja sää nariset. Kyllä niitä mustasukaisia puolisoita ( sairasta) on todellakin ihan liikaa. Jos luottamusta ei ole niin kyllä siinä suhteessa on jotain pahasti vialla. Mutta kyllä sun toivekin kielii vähän jostain isommasta ongelmasta joka on sun pään sisällä. Mieti nyt hieman.

      Kuule kyllä se on yksi sinun ratkaistava missä menee se raja minkä asetat toiselle miehelle. Fiksu mies tietää että se peli jatkuu juuri niin kauan kun sinä se annat jatkua, vaikka salaa. Vaikka kuinka ukkosi olisi vihainen ym niin eihän se tilanne muutu jos sinä et sitä itse halua muuttaa. Joten katse peiliin miksi annat tämän pelimiehen jatkaa peliään, mikä estää sinua sanomasta hänelle että suksi kuuseen juttuinesi. Ainoastaa oma asenne.

      • senverran seurannut

        Nainen tietää paremmin. Mies vaan uskoo romanttisesti.


    • ---

      Jos tilanne selvästi ahdistaa sinua, niin kerro siitä miehellesi ja pyydä reagoimaan. Jos taas tilanne on sinulle sinänsä helppo eli voit viheltää "pelin" poikki milloin vain, niin ehkä miehesi vain ajattelee, että kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen ja edellyttää, että jätetään ennen kuin petetään. Lisäksi hänestä voisi tuntua nöyryyttävältä paljastaa huomanneensa tilanteen ja suuttuneensa siitä. Ei tuollainen reagoimattomuus anna lupuaa pettämiseen, suoraan sanoen kuulostaa tekosyyltä, jos sellaista ajattelee. Onko tässä ainoa ongelmanne? Silloin menee kyllä hyvin. Parisuhdeongelmia ei muutenkaan hoideta toisten makuukammareissa eikä psykologisia ongelmia seksin avulla. Mutta varmaan saat sanottua asiasi miehelle, jollei tunnu taas itsestä nöyryyttävältä "kerjätä" reaktiota. Silloin jos sinua suorastaan ahdistellaan, on todella epäritarillista olla puuttumatta asiaan. Onko miehesi muutenkin sellainen, että sanaharkkaa ei juuri tule, vaan katsotaan miten asia etenee?

      • Stiina Turusta

        No nyt kyllä meikäläinen huomaa olevansa se jonkun keskustelijan inhoama feministi. Minä olen minä, itsenäinen ja sanavalmis ihminen. Mies ei omista minua. Olisin nolo ja pettynyt, jos mieheni olisi niin alkeellinen, että nostaisi riitaa minun, aikuisen ihmisen, takia.

        Olen itse joutunut suoraan kysymään iholle tulleelta mieheltä: "Sano jos ymmärrän väärin, mutta minusta otat vapauksia, jotka ovat sopimattomia. Olen naimisissa oleva ja uskollinen vaimo." Vain kerran pari mies on yrittänyt kukkoilla takaisin. Vasta silloin olen sanonut, että hän taitaa kerjätä keskustelua kaverinsa (eli mieheni) kanssa.


      • Liina Anniina
        Stiina Turusta kirjoitti:

        No nyt kyllä meikäläinen huomaa olevansa se jonkun keskustelijan inhoama feministi. Minä olen minä, itsenäinen ja sanavalmis ihminen. Mies ei omista minua. Olisin nolo ja pettynyt, jos mieheni olisi niin alkeellinen, että nostaisi riitaa minun, aikuisen ihmisen, takia.

        Olen itse joutunut suoraan kysymään iholle tulleelta mieheltä: "Sano jos ymmärrän väärin, mutta minusta otat vapauksia, jotka ovat sopimattomia. Olen naimisissa oleva ja uskollinen vaimo." Vain kerran pari mies on yrittänyt kukkoilla takaisin. Vasta silloin olen sanonut, että hän taitaa kerjätä keskustelua kaverinsa (eli mieheni) kanssa.

        Ilmeisesti et ole riittävän hyvännäköinen tai sinulla on ilmeisen isot ja vahvat nyrkit, joita miehet ovat pelästyneet.

        Kaikilla ei ole näin mainiosti pullat uunissa. Joku voi olla todellisen nätti sillä perinteisellä barbietyylillä: sirorakenteinen, jäntevä, nukkemaiset kasvot. Pitäisikö silloin mennä rumennusleikkaukseen.
        Näitä somia naisia eräät miestyypit jahtaavat sitkeästi, eivätkä usko mitään "olen naimisissa ja uskollinen vaimo" -selityksiä. Tai jos uskovat, niin se vain innostaa lisäämään vauhtia masiinaan.

        Muuta selitystä en löydä, että olet liian tuikitavallinen, savolaistyyppinen nainen, johon flirttaajamies ei ala ylenmäärin panostamaan energiaa


    • tervemennoo!! :D

      Mulla kans ukko jota vain toisten miesten yrittelyt naurattaa..ja miksikö?
      Kas kun hän tietää, että selviän näistä persekärpäsisitä itsekkin..
      Tässä kerran uintireissulla eräs kännikala tuli seksikästä persettäni taputteleen...noo..meikä otti ukon munista uikkareitten päältä oikein kunnon puristusotteen ja väänsin kunnolla ympäri! Jo irtos ukolta ähkintä ja parku...kysyin sitten hymyillen, että tuntuiko hyvältä? Ukkoa vietiin ja lujaa..

    • Onko ok?

      Kyllä minä puoleni pidän, linja on asiallisen ystävällinen, lähinnä kuivan virkamiesmäinen. En nyt töissä viitsi kovin kovaa haloota nostaa. Mietin vain, että onko aviomies ihan oikeasti vain välinpitämätön, kun edellisissä miesystävissä oli enemmän "luolamiestä" vastaavassa tilanteessa. Tuli vain outo tunne, että häntä ei edes kiinnosta. Siksi teen gallupia siitä, onko tämä tyypillistä aviomiehen reagointia.

      • erinlainen...

        kaikille juuri siellä töissä ja aseta mies noloon asemaan työkavereillensa jos ei ole vaaraa, että menetät työsi sen vuoksi. Pidä puolesi.


      • ppopo

        vastaan, että minä en myöskään hirveästi hötkyile jos vaimoa tullaan pokailemaan. Hyvähän se vaan on jos muillekin kelpaisi;) Todellisuudessahan se nainen ei mun omaisuutta ole joten, miksi mä sitä alkaisin vahtia. Jos se minusta tykkää, niin sitten se on minun kanssa, jos ei niin menköön. Ylipäänsä en pidä naisista joita täytyy suojella ja tukea, vaan minulla on oltava itsenäinen ja vahva omilla jaloilla seisova ihminen.


      • SättiÄijÄ

        Sama tilanne, hymyilyttää kun joku vaimoa yrittää vikitellä. Ihan vain siksi, että luotto pelaa ja tiedän, että vaimo hoitaa tilanteen tyylillä (Hänkin tietää). Ei ole kiellettyä samassa saada hieman mielihyvää, että joku muukin on kiinnostunut. Samoin toisinpäin.
        Jos menisin siihen nyrkit pystyssä tai edes sanan säilällä mekastamaan, kertoisi se omasta itsetunto-ongelmastani.
        Jos joku on niin kusipää, että vaimo ei saa tilannetta hallintaa niin silloin hän pyytää häätöapua (tosifiksu nainen tekee niin), jonka jälkeen tilanne on toinen.
        Kukaan ei omista toista, eikä voi näinollen riekkua omistajan elkeinkään. Kyllä näitä pystyviä naisia on. Siihen pystyminen ja feminismi ei ole mitenkään toisiinsa kytköksissä.
        Näin se on. Jokainen ratkaisee pääosin kohdalleen osuvat ongelmat ja ellei onnistu kumppani on sitä(kin) varten, että hän auttaa tai etsitään yhdessä ratkaisua jostain muusta suunnasta.


    • puuta ovat miehet

      Jos siippa laittaa miehelle yhden tekstiviestin, että senkin sika, jätä mun vaimo rauhaan, tai mä alan myös ystävystyä sun vaimosi kanssa, niin kiivastunut sälli uhkaa mennä tekemään rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta ja uhkailusta. Kaikkia äärityyppejä kannattaa varoa ja yrittää hoitaa asia päiväjärjestykseen osittamalla tympääntymistään muilla tavoin. Ennen vanhaan äijät kävivät kaksintaisteluita, myöhemmin vetivät toisiaan turpaan ja nyt tekevät molemminpuolisia rikosilmoituksia...

    • Höhhhöh

      Jos ei nyt ihan vinksahtanut ole, niin kyllä ihminen yleensä luovuttaa, kun tekee mahdollisimman selväksi että ei kiinnosta. Oletko tehnyt? Vai tykkäätkö kuitenkin miehen huomiosta ja lisäksi haluaisit, että miehesi olisi mustasukkainen? Ihme peliä!

      "mies välitä pelleilenkö jonkun pelimiehen kanssa vai en." Pelleiletkö siis? Jos pelleilet niin vika ei ole vain pelimiehessä! Miksi miehen pitää auttaa sinua pitää mies loitolla, miksi et itse pysty? Siitä olisin kyllä enemmän närkästynyt kuin toisen vikittelystä.

    • kunnon mies

      On alhaisten puuhaa. Tuollaisille tyypeille pitäisi hujautta voimakasa nyrkin isku päähän. Älä ole yhtä surkea kuin tuo varatun himoitsija. Ei ole hatrvinaista että tuollainen lipevä on psykopaattikin.

    • toisaan....

      ..vielä jotain luiskaotsaista luolamiestä?

      • sdfghjjhgfdfghj

        Vaistot näissä asioissa on taustalla, eikä mikään järkeily. Eläimellistä touhua siis.


    • Mietin mä vaan

      hienoa, jos mies luottaa vaimoon, eikä mene väliin.
      Todennäköisesti ei pidä tilanteesta, mutta odottaa, että se loppuu aikanaan.
      Voihan olla, että mies ei syystä tai toisesta ole vaimostaan enää kiinnostunut.
      Yleensä tunkeilijan ilmestyminen aiheuttaa ensin reaktion, että ensin pidetään kiinni
      kynsin ja hampain, ja myöhemmin mietitään että onko se sen arvoista.
      Ainakin tunkeilijan ilmestyminen pakottaa miettimään, että mitä haluaa.
      Mahdollisesti mies myös yrittää ainakin aluksi skarpata omaakin käyttäytymistään,
      jos tietää että vaimo ei ole tyytyväinen.
      Puuttumattomuus voi myös johtua siitä, että jos ajattelee, että puuttuminen ratkaisisi
      tilanteen helposti väärään suuntaan.

    • eräs..

      on se hienoa et muillekin kelpaa.;D ;D mutta oikeesti kaikki on sinusta kiinni, tuskin se kundi kauaa jaksaa liehitellä jos annat singnaaleja ettei kiinnosta .Muista ettei se sun miehesi sua omista.
      Olet aikuinen ihminen tee asialle jotain jos se sua häiritsee.

    • ei voitässä kehottaa

      jotain väärää tehdä vikittelijälle

    • elämää nähnyt

      Kyllä naisen pitää pystyä karkoittamaan tunkeilija.jos hän sitä tosiaan haluaa.Voi tietysti pyytää tukea mieheltä, sillä mies ei halua näyttää mustasukkaisuutta.Teissä naisissa on paljon sellaisia jotka lirkkaa miehen selän takana ja sitten väittää että heitä yritetään iskeä!!!

    • Alasin

      Jos kerran koet olevasi vapaata riistaa niin mikä on ongelma? Jos olet varattu niin varmaan osaat senkin tuoda esiin.

    • noin kuvakielellä.

      Liittosi on sitova. Jos mies huomaa tulleensa petetyksi, eli toinen koskee sinuun, olet vastuussa siitä, kun mies astuu sille kentälle, missä rajat etsitään kohdalle.

      Siinä voi väärän pää lähteä hartioiden välistä ja pappi sanoo multien äärellä aamenen ja miehesi lukee tiilenpäitä.

      Sitäkö odotat?

      Ihmisen sisällä asuu aina alkukantainen mies, liipaisin herkkyys on vain niin erilainen.

      • nyt pelottaa

        Hui kauhistus;9


      • odd
        nyt pelottaa kirjoitti:

        Hui kauhistus;9

        itse olen aikalailla viimeisilläni raskaana ja minua on muutaman kerran tultu erinäisissä tilanteissa iskemään kun olen ollut yksin liikenteessä. Olen kyllä todellakin hoitanut tilanteet itse, mutta kyllä mielestäni on sairasta tulla raskaana olevalta vonkaamaan.


      • odd
        odd kirjoitti:

        itse olen aikalailla viimeisilläni raskaana ja minua on muutaman kerran tultu erinäisissä tilanteissa iskemään kun olen ollut yksin liikenteessä. Olen kyllä todellakin hoitanut tilanteet itse, mutta kyllä mielestäni on sairasta tulla raskaana olevalta vonkaamaan.

        liikenteessä tsrkoittaa kaupassa ja uimarannalla.


      • kerro ny
        odd kirjoitti:

        liikenteessä tsrkoittaa kaupassa ja uimarannalla.

        Millä tavoin sinulta on tultu vonkaamaan kun olet ollut kaupassa? Tämä on ihan mielenkiintoista tietää, että uskallanko jatkossa hymyillä tai edes katsoa naisia päinkään, ettei luulla vonkaajaksi.


      • odd
        kerro ny kirjoitti:

        Millä tavoin sinulta on tultu vonkaamaan kun olet ollut kaupassa? Tämä on ihan mielenkiintoista tietää, että uskallanko jatkossa hymyillä tai edes katsoa naisia päinkään, ettei luulla vonkaajaksi.

        tyyppi aloitti tuijottelemalla ja seuraamalla kaupan sisällä. Sanoin siihen jotain aika ärhäkästi ja jatkoin matkaa ja se seurasi edelleen ja sanoi mun vaan olevan niin upea. Minä siihen että enpä nyt kovin upeaksi itseäni tunne nyt kun olen näin raskaana..ja se jatkoi vain kehumista ja sitten kysyi et oletko sä vapaa. No mä siihen et haloo, suhteellisen raskaana tässä olen ja sormukset sormessa. Tuumasi vain et eihän sitä koskaan tiedä ja aina voi yrittää. Et ei kyseessä ihan pelkkä katselu ollut.


    • 7778,99.6

      Ompa eukolla huono itsetunto.
      Haluat selkeästi päästä ukollesi huutamaan, olet mustasukkainen saatanan sika.
      Olet kyllästynyt nykyiseen ukkoosi ja haluat "äksöniä".
      Haluat olla toisen omaisuutta, no niitä omistushaluisia kyllä löytyy, etsi semmoinen.
      Rauhallisesti asioihin suhtautuminen ei tarkoita etteikö rakasta ja välitä, omistushalu
      tarkoittaa juuri päinvastaista.
      Mustasukkaisuus on parisuhteen syöpä ja sinä haluat sitä.
      Onko vaikeeta tajuta että voi olla rauhallisia ihmisiä jotka ajattelee asioita siten että ollaan yhdessä, sitten kun ei haluta olla puhutaan asia ( ero ) selväksi.
      Sen jälkeen sitten mennään kuten huvittaa

    • juttuja..

      näitä

      • Jesus Christ Pose

        Sanoisin sille tyypille selvästi ja suoraan, että jättää vaimoni rauhaan. Jos ei menisi vieläkään perille niin valitettavasti sitten kyllä turvautuisin väkivaltaan.

        Tosin sanoisin tälle vaimolleni, että voi itte sanoa suoraan sille tyypille et painuu helvettiin siitä vikittelemästä vieraita naisia. Siis mikä naisiakin vaivaa, jos ei osaa sanoa miten asiat ovat vai onko tässäkin joku "heh, ai kun imartelevaa et kelpaisin sullekin" -juttu kuitenkin takana?


    • käänteispsyko

      on huono itsetunto.
      tuntuisi että se näyttää sen että ei tunnu missään. vaikka näkee sen uhakana ja siksi ei halua tehdä mitään.
      tajusko tästä mitään :)

    • Asjantuntia

      Jos miehesi luottaa sinuun, miksi hänen pitäisi närkästyä? Hänestä on varmasti mukava kuulla, että on valinnut itselleen naisen (sinut), joka kelpaisi muillekin.

      Tai ehkä hän on epävarma itsestään. Häntä saattaa pelottaa, että lähdetkin jossain vaiheessa tämän toisen miehen petiin/matkaan. Miehesi saattaa yrittää kätkeä mustasukkaisuutensa.

      Paras tapa saada tietää miehesi ajatukset asiasta, on tietenkin kysyä häneltä. "Tää tyyppi yrittää iskeä mua koko ajan. Ärsyttävää. Mitä mieltä sä olet?" Duh.

    • kutsuttu

      VIENO HUTTUNEN, eli miehesi ei välitä kuka siellä käy. Anna vaan rohkeasti muidenkin ruiskaista, ei se siitä ainakaan pahene.

    • juujuuvarattunikki

      Miehesi rakastaa sinua ehdoitta ja luottaa sinuun, ettet tee mitään, mikä satuttaa häntä. Rakastatko sinä miestäsi samalla tavalla?

    • Tavara jakoon

      Oletko ITSE antanut aihetta toiselle miehelle, jotta hän käyttäytyy niin kuin tekee jos olet ns. "LÖYSÄ" tavarastasi niin älä marise turhia anna kaikille jotka haluaa, odotahan kun olet rupsahtanut EI suo kukaan edes katso!!

      • Valitse toinen nimim

        Nykyään kun kaikesta saa syytteen ja rangaistuksen.
        Miksi siis esittämään "kukkoa" jos luottaa toiseen?

        Ok, itse luotin ja tulin petetyksi, mutta se kertookin jo muista ongelmista, ei siitä että MIES olisi hanurista, vaan tuo petollinen nainen! Kait se pomo oli sitten niin paljon parempi että kannatti...


      • GeorgeK
        Valitse toinen nimim kirjoitti:

        Nykyään kun kaikesta saa syytteen ja rangaistuksen.
        Miksi siis esittämään "kukkoa" jos luottaa toiseen?

        Ok, itse luotin ja tulin petetyksi, mutta se kertookin jo muista ongelmista, ei siitä että MIES olisi hanurista, vaan tuo petollinen nainen! Kait se pomo oli sitten niin paljon parempi että kannatti...

        Sun täytyy itse osata pysyä loitolla tuosta pelimies Auvisesta. Olet huora, jos mietit että annatko sille vai et. Mies ei vaan halua näyttää, että on mustasukkainen - se on osoitus luottamuksesta. Turpaan vetämisestä voi seurata ikävyyksiä, etenkään kun Suomi ei ole oman käden oikeuden maa.


    • että viititki

      Näytä että olet ALFA naaras,,,tai jos et..levitä haaras....tyhmää kirjotella tommosii...

    • jotain ryhtiä !!

      Mies on aina mies ja nainen aina kiinnostaa. Siinä vaiheessa kun ei enää kiinnosta, on mies joko vanhus tai sairas. Joten sinua liehittelevä mies on ihan normaali äijä. Se ettei hän ”kunnioita” parisuhdettasi on ihan tyypillistä miehistä käytöstä. Katsopa luontoa! Kyllä naaraita paneskellaan vaikka salaa laumajohtajalta yms. Homma on sairasta vasta siinä vaiheessa, kun toinen tekee sen ihan konkreettisesti väkisin, mikä lähentelee jo sitten raiskausta / seksuaalista häirintää tms.

      Oma miehesi on myös normaali terveellä itsetunnolla varustettu kaveri. Hän luottaa sinuun ja siihen ettet lähde vieraan mukaan petipuuhiin. Tai jos lähdet, et ole kovinkaan erikoinen nainen... sinut voi siis korvata uudella. Ja uuden saa, kunhan vain hakee. Näin hän asian varmasti ajattelee. Miksi muutenkaan nolaisi itseään tai pahimmillaan saisi syytettä päällekarkauksesta? Ketä se muuta hyödyntää, kuin sinun omaa itsetuntoasi, että "sinua puolustetaan".

      Jos vika ei ole yrittelijään miehen, eikä oman kumppanisi, niin kenen sitten? Molemmat miehet laskevat kortin SINUN varaasi. He luottavat, että kyllä sinä tilanteen hoidat. Ongelmaa ei ehkä olisi, jos et tuntisi mitään mielenkiintoa sinua yrittävää miestä kohtaan. Jos olisit sanonut kerrankin vaikka suoraan, että "suksi vittuun runkkari, etkö tosiaan tiedä että oon varattu", niin tuskin ongelmaa olisi. Mies olisi vaihtanut mielenkiintonsa sinua kohtaan jonnekin toisaalle. Mutta et ole tehnyt niin, koska tunnet salaa pientä mielihyvää tilanteesta, että sinä saat olla halun ja ihailun kohde.

      Todellinen ongelma (jos sellaista edes on) on siinä, että sinä et osaa tehdä rajaa itsellesi. Toivot, että joku muu tulee ja ratkaisee kiusallisen tilanteen. Et viitsi kovin sanoin loitontaa liehittelijää, koska pidät siitä. Et myöskään halua luopua nykyisestä miehestäsi. Toivoisit, että he keskenään ratkaisisivat tilanteen. Ihan oikein on, että he eivät sitä tee. Kyllä sinun nyt ihan itse pitää kyetä tekemään ratkaisut ihmissuhteissasi, ilman että odotat asioiden ratkeavan itsestään.

      • alankovaienköala

        Suuri osa näistä turpaanlyöjistä ja muut uhoajat,helppo se on täällä kirjoitella kun tosipaikan tullen...joopa joo.Ja samoin suuri osa naisista kokee sen mukavana asiana että on haluttu muiden miesten keskuudessa.Näin on ja tulee aina olemaan.Järkevä ja sanavalmis nainen tietää miten tällaisissa tilanteissa toimitaan.Ei siinä omaa miestä tarvita apuun!P.S. en jaksanut kaikkia viestejä lukea mut arvaan että samantyyppisiä vastauksia tulee...


      • otksfokme

        Se on aina hienoa kun joku lopulta viitsii sanoa totuuden, niin paljon kuin se varmasti tämänkin ketjun aloittaneeseen mustavalkoisten ratkaisujen etsijään sattuukin.


      • olivi

        "Ketä se muuta hyödyntää, kuin sinun omaa itsetuntoasi, että "sinua puolustetaan". "

        Sinäpä sen sanoit. Miehen kuuluisu osoittaa huolehtivaisuutta naisensa hyväksi. Nainen hyötyy siitä. Ja mieskin tavallaan, jos nainen pitää tärkeänä tällaista puolustamista.


    • kuka kukin on

      Tää dillejen palsta...anna palaa ..kato onko mies vai marjan poimija...vittu et oot tyhmä.-..sori vaan.

      • MUIJA MULLA

        ,se vetää ite tollasta äijää turpiin joka tulee lässyttelemään jotain,ei tartte mun turhaan puuttua


    • ..o..

      Jep luottamus siihen että et petä häntä on varmasti ihan kauheaa, etsi seuraavaksi mies joka seuraa silmä kovana minne menet ja kuulustelee kotona jos olet viipynyt kaupassa 10 minuuttia liian pitkään tai olet jutellut toisen miehen kanssa.
      Voithan tietenkin järjestää kunnon shown jos reaktion haluat mutta vastaat sitten itse seurauksista, kun meillä rauhallisilla napsahtaa jälki on pahaa.
      Mustasukkaisuus on parisuhteen tuhoava voima, se kumpuaa omasta epävarmuudesta, huonosta itsetunnosta tai menettämisen pelosta.
      Terveellä itsetunnolla toimiva ihminen ei pidä mustasukkaisuutta rakkauden osoituksena, jos pitää niin minä ainakin kierrän nämä naiset kaukaa.

    • 21

      naisista tiiä,nykään pitäis olla naisten itsenäisiä ja ei olla miehen omaisuutta yms yms
      mikä perkele sua vaivaa ettet voi itse aukasta sitä turpaasi,kuten täällä kirjoittelet eikö taas aukene suu oikeassa kohdassa taitaa olla kiinnostavaa kun toinenkin mies vikittelee,vitun pelle,lehmä
      kimppakivaa jee!

    • Gentleman .

      ...missä ovat omistajan elkeet?

      Vastaus kuuluu: ne ovat kivikaudella, ja sinne ne kuuluvatkin. Kivikauden ihminen vahti naarastaan ja kalautti kilpailevan uroksen kivikirveellä hengiltä.

      Sinun miehesi ei elä kivikaudella, vaan on sivistynyt herrasmies, jota tämä "pelimies" (lue: kusipää) ei taas ole alkuunkaan. Miehesi ymmärtää, että ketään ei voi omistaa ja luottaa arvostelukykyysi. Tämä ei suinkaan ole osoitus siitä, ettei miehesi välittäisi, vaan se on osoitus hänen suuresta luottamuksestaan sinuun.

      Jos asia häiritsee, voit pyytää mieheltäsi apua. Hän varmasti auttaa sinua, jos sitä pyydät.

    • Mies789

      Jos nainen on fiksu, niin nainen tekee selväksi tuolle pelimiehelle, että on varattu ja uskollinen miehelle.

      Mitä pitempään tilanne jatkuu vaimon ja pelimiehen välillä sen vaarallisempaa se on. Eli tuollainen pelleily pitää lopettaa nopeasti.

      Kenellä miehellä riittää intoa lähteä hätistelee jokaista pelimiestä tiehensä, eli vaimon ja miehen tehtävä parisuhteessa on pitää huolta siitä, että muut pysyvät loitolla.

      • Hermanni 60,5

        kerroit että kosiskelija on uraohjus ja pelimies.Ukkosi on hävinnyt sinut pelissä,et vaan taida itse käsitää rooliasi tässä leikissä.


    • neropatti88..

      Pitää kaikista valittaa ja sitte njos joku on mustasukkainen niin sitten valitetaan liika mustasukkaisuudesta. Naurattavaa että teille akoille ei kelpaa mikään.

    • RH

      Sano sille pelimiehelle että painuu vittuun ja vielä lupaus perään että sen vaimo saa kyllä kuulla.
      Luulisi riittävän. Jos ei riitä voitte tehdä saman miehenne kanssa yhdessä.

    • 100%

      Täysin 100 % miehesi puolella tässä asiassa.

    • Kumma heppu

      Sinulla on oma tahto, eikö niin? Ei ihmisiä voi valvoa jatkuvasti, ja jos nyt kävisi niin, että haluaisit pettää, ei miehesi voisi sille kuitenkaan mitään. Ainoa vastuullinenhan on se jolla on suhde, eli sinä. Ota itse etäisyyttä pelimieheen.

    • MarjaMasu

      Mieltä joka sais "hoidettua"homman kotiin,"sainpas se".Et silleeeee on maailma,kuule Sinulla on "valinta"nyt ja aina noissa tapauksissa.Vaikkakin se joskus mieltä hiveleekin valinta Sinulla.
      Kyllä miehesi Sinua rakastaa,vaikka ei ärhentele baanalla.
      JK.lähden netin huuhaa

    • ei kauppatavara

      Miks pitäis käyttäytyä niin että omistaa naisen? Kai sitä jokainen täysjärkinen nainen osaa klaarata ite ittensä tilanteesta pihalle tms. Eriasia on jos kiinni käydään.

    • blatsarus

      Jos sua vikitellään, on sinun tehtävä selväksi ettet ole kiinnostunut tai halutessasi edetä vikittelysuhteessasi.
      Miehesi tehtävä ei nykypäivänä ole enää laumansa vartioiminen ja nykynaisia nyt ei vartioida voikkaan eikä tarvitse.
      Jos et halua sinua vikittelevän, kerrot sen niin vikittelijäsikin tietää missä mennään.

      • lxlxxl

        Heh minulla on avona luiskaotsainen luolamies, joka ihastuu vähän väliä toisten miesten puoliskoihin, naapurin sinkkunaiseen, ohi kulkeviin koiran lenkittäjiin, kaupan täteihin - eli ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Ja ulvoo vielä näkyvästi näiden perään. Onneksi olen oppinut ottamaan tämän jo ihan luonnollisena ja huumorimielellä - tosin aina on matkalaukku valmiina, josko joku naisista kuitenkin päättäisi haluta mieheni...vielä ei ole oven takana ottajaa ollut. No eipä ihme, mitä rumempi ja suulaampi mies, sitä vähemmän on koputtelijoita. Kuvitelmani uskollisuudesta ja lojaltista koskien miehiä ja ihmisiä yleensä on hävinnyt jo aikoja sitten - ihminen on vain eläin muiden eläinten joukossa. Kuten eräs strippari telkkarissa taannoin lausui; uskollisuus on vain sana, sitä ei ole, niin perheenisät kuin sinkutkin käyttävät esimerkiksi maksullisia palveluja säännöllisesti. Pyöriessäni erilaisissa porukoissa olen huomannut senkin, että ei oma mies sen oudompi otus ole kuin muutkaan, kaikki samanlaisia. Onneksi naisetkin ovat oivaltaneet sen, että eläimiä tässä vain ollaan, tietääkseni yksiavioisia eläimiä on vain joutsen ja muutama muu, kuolemaan saakka jne. Itsekin aikoinani oivalsin, että jos ihmisten kanssa aikoo elää laumassa, niin antaa palaa vain. Tää ihmisen moniavioinen piirre pitää vain sietää, huutoihin pitää vastata tai sitten siirtyä laumasta pois hiljakselleen häntä koipien välissä...ehkä laumasta ja sen tavoista erkaantunut erakko törmää toiseen erakkoon ja siitä se jälleen alkaa. Luonnon lakeja on turha alkaa ihmisen muuttamaan, ennen pitkää potkaisee takaisin varmasti. Tässä ketjussa parjattu vikittelijä on vain miespuolinen ihminen...:)


    • luottamus_123

      Joo kyllä sinun ensin pitää tehdä selväksi ettei kiinnosta ja jos se ei riitä niin sitten toimenpiteitä , mutta miehesi ilmeisesti luottaa sinuun .

      • outoa.

        Ettei aloittaja itse pysty hätistelemään helmoissa pyöriviä miehiä? Mutta ehkä hän ei sitä oikeasti haluakaan tehdä.


    • wamic

      Oletkohan katsonut liikaa jenkkihömppää? Maluat vain, että äijät susta tappelisi, että saisit olla kaiken keskipisteenä. Mutta et taida olla sen arvoinen.

    • meitä joitakin kiihoittaa nähdä oma vaimo muiden käytössä.
      -
      -
      Vaikka voihan se miehesi ajatella että ei omista sinua vaan sinä päätät ja kerrot sen sille toiselle...

    • Olivi

      Kysymys aloittajalle:

      Jos sinun miehesi ympärillä pörräisi joku vikittelijä, menisitkö ilmaisemaan hänelle paheksuntasi? Mies tuskin viitsisi kovin rumasti sanoa toiselle naiselle, koska se ei olisi miehelle sopivaa, mutta vaimollepa olisi. No, toimisitko?

    • Mörlörrö

      Mielestäni se kertoo että mies luottaa sinuun kun ei hypi seinille jostain toisesta äijästä. JOs miehesi raivoaisi ja vaahtoaisi kertoisi se että hän ei luota sinuun jne.

    • Yualle

      Naisen pitää tehdä tuollaisille häntäheikeille selväksi, että ei kiinnosta ja piste. Ei se ole miehesi tehtävä.

      Emme elä missään eläinmaailmassa.

      Kaikenlaista kyseletkin :)

    • M.Aito

      Toivotko miehen vetävän turpiin häntä Heikkii vai odotatko että mies pieksee sinut pettämisen ja huoraamisen takia .
      Osa miehistä on todella sikoja ja heillä on joka puolella pyyntejä ja kokuja helpoille saalille . Reikä kuin reikä niin aina kerran voi painaa on heidän mottonsa . Pyyntiin haksahtaneet saavat omin avuin selvittää aiheutunut sotku .

    • ex mustiksen uhri

      mitään sanomista tuollaiseen niin kauan kuin he itse katselevat muita naisia. En usko että kukaan mies niin ukko- kuin poikamieskään kulkisi laput silmillä naisten ohi kulkiessaan. Meillä ei tuollaisista asioista olla eri mieltä, koska mieheni juttelee naisten kanssa ja suo saman minullekin. Koskaan ei ole tullut mieleenikään pettää miestäni. Jos mies tai nainen on mennäkseen, siihen ei nyrkit sun muutkaan auta. Jos parisuhde on kestävällä pohjalla, se kestää. Liiallinen omistaminen saa mieluummin pakenemaan, kuin luonaan pysymään.

      Miehesi luottaa sinuun. Oletko sen arvoinen?

      • mlxl

        Kukaan ei omista toista. Itse päätämme mitä elämällemme teemme. Olemme eläinkuntaan kuuluvia, joten käyttäydymme myös sen mukaisesti. Katselkaa luonto-ohjelmia, sieltä löydätte myös ihmisen piirteet. Jos nainen itse ei tiedä missä raja menee, niin ei kai sitä kukaan muukaan pysty vetämään hänen puolestaan.
        Typerää "miehen hoiviin heittäytymistä"!


    • Ehkäpä miehesi luottaa sinuun eikä koe asemaansa uhatuksi? Olet osoittanut hänelle rakkautta, kunnioitusta ja uskollisuutta, joten turha pullistelu olisi turhaa.

      • Näin on varmaankin

        '


    • Erotohtori

      ..."kohauttelee vain olkiaan"!?
      Tuu pois sieltä sikalasta ja anna miehen touhuta yksinään, olkikasansa kanssa.
      Nythän sulla on tilaisuus mennä kammariin ja hoitaa se vikittelijä viimeisen päälle!

    • me hiehet

      me miehet ollaan niinku kaikki samanlaisii ja tollee.

    • 44v nainen

      Ihan tutulta kiinnostaa.
      Asiassa on ainakin mielestäni MONTA eri versiota.
      1.Miehesi on fiksu ja kenties sitten myös kun on sinut valinnut luottaa uskollisuuteesi.
      2.Vieras mies piruilee sinun miehellesi sitä kautta mistä luulee ehkä pystyvänsä sinun miestä kolauttamaan, onnistuukohan yrityksessään (saattaa olla jostain asiasta kostoa).
      3.Sinä saatat olla kilpailija jollain saralla työyhteisössä sille vieraalle miehelle, noin sinut sekottamalla ajaa tästä työpaikasta ennemmin tai myöhemmin ulos.
      4.Oma avo/avio miehesi on jo löytänyt toisen ja ei halua sen vuoksi sinua kauaa enää katsella ja ajattelee tuo helpoin ja yksinkertaisin asia hoitaa sinut elämästään.
      5.Sinä annat ymmärtää olet kiinnostunut ja käytettävissä iske minut vieras mies saa sen kuvan käyttäytymisestäsi.Jos ei halua kyllä se näkyisi sinun käytöksestäsi ette ole kiinnostunut tästä vieraasta miehestä!
      6.Ole rehellinen, suorasanainen ja sano suoraan en ole kiinnostunut sinusta muuten kuin työn puitteissa joten muuten jätä minut henkilötasolla omaan rauhaan!
      Jos et todella sitten olekkaan antanut ymmärtää olet kiinnostunut.
      Ps:Moni mies luulee väärin hymyn ja kohteliaisuuden merkitsevän enemmän että, nainen olis muutenkin mukamas kiinnostunut.

    • ..........

      Oma mieheni on yhtä rauhallinen, vaikka joku tulisikin pokaileen pahastikin..Ennemmin näin kuin tappeluita, riehumista tai mustasukkaisuutta, joista sain exäni kanssa tarpeekseni (tosin kaikki nuo kohdistui muhun eikä iskijään).. Itsestäni tää tuntuu hyvältä, ku tiedän et mies luottaa ja varmasti saan iskijät pois kimpustani ko niin haluan (aina).. Jos ei järkipuhe riitä niin oon valmis kyl sanoon pahemminkin tai ääritapauksessa puolustamaan itseäni fyysisesti. Kyl mua ärsyttäisi jos mies olettaisi et hoitelisin kaik ne naiset, jotka sitä sattuisi pokaileen. Parempi tietää, et mies tekee itse jotain asian eteen, koska ei halua mulle pahaa oloa sillä, ettei pistä vastaan.

    • Santeri777

      Nykypäivänä suomessa mies ja nainen on tasa-arvoisia ja tasavertaisia yksilöitä, jokainen päättää tekemisistään itse ja kantaa vastuun niistä.
      Vanhan liiton ihmiset vieläkin "omistavat" toisensa ja tuota mustasukkaisuutta (omistan sinut-asenne) näkyy paikoittain, onneksi alkaa olla jo marginaalinen ilmiö (muisto junttikansan mentaliteetistä).

      Itse en voisi kuvitellakkaan vetäväni mustasukkaisuuskohtausta tuollaisen tapauksen johdosta, ottaisin tosin varmaankin asian aiheeksi jollain tavalla (normaalia keskustelua). Kunnioitus pitää olla niin korkealla tasolla että mihinkään "reviirikiistoihin" ei tarvitse sivistyneiden ihmisten suostua, pitäisin käytöstä moukkamaisena ja loukkaavana.

      Mikäli kirjoitusketjun aloittaja kuuluu niihin yksilöihin jotka tarvitseva kumppaniltaan "todistuksen kiintymyksestään" käyttämällä flirttailen muiden kanssa-tekniikkaa, suosittelisin tehokurssia itsetunnon kohottamiseksi sekä keskinäisen kommunikoinnin alkeet-kirjan välitöntä lukemista. Nimittäin tuo kumppanin "testaaminen" on erittäin loukkaavaa ja moukkamaista käytöstä kumppania kohtaan, todella ala-arvoista.

    • vaiettu totuus

      Ihminen kuten kaikki eläimet paitsi joutsen on ns.moni-avioinen. Yhden partnerin kanssa n.2-3 vuotta, sitten alkaa kyllästyttää. Vaikka aidan toisella puolella on samaa tarjolla, tarjoilu tyyli on aina erilainen, 4 vuodessa homma on jo nähty.

    • ole vain kun et olisi huomavinaan sitä "pelleä miestä" vai pelimiestä miten vaan,ja oisit ilonen et sul o fiksu mies itsellä,ja luottaa suhun,ja siihen että osaat käyttää omaa päätä...etkä vain jalkopäätäsi ;)
      Yhenkään daamin takia ei jaksaisi enää leikkiä mitään,kukaan ei ole sen arvoinen tässä maailmassa ...no omat muksut ois kyllä...sit alkaa raja paukkaa vastaan!!.....

    • 2000.

      Nainen on omaisuutta ja miehen pitää olla luolamies.

      Miten olisi, jos tekisit oikeasti selväksi tuolle ahdistelijalle että teet hänestä ilmoituksen jollei hän peräänny? Miksi haluat pahoinpitely-syytteen miehellesi? Tai miksi haluat yllyttää miestäsi vanhoihin periaatteisiin, joissa nainen kuuluu miehelleen, ja miehen täytyy pystyä turvautumaan väkivaltaan puolustaessaan naarastaan? Tai muuten vain pakottaa ajattelemaan parisuhdettaan omistaja esine-suhteena?

      Itse olisin valmis käyttämään väkivaltaa tai muita kovia otteita vain silloin kun oma puoliso olisi vaarassa. Ja jos tuon toisen hepun flirtti alkaa tuntua ahdistavalta, niin siinä vaiheessa voisi pitää pienen juttelu-hetken, että jollei hän peräänny, oikeat ja asianmukaiset tahot ottavat yhteyttä. Elikkä esimies ja kenties vielä virkavalta, jollei muu auta. Jollei mene viesti perille ettei kiinnosta, niin sen jälkeiset lähentely-yritykset menee jo laittoman puolelle. Valitettavasti (?) uhkailu ja väkivalta voivat johtaa siihen että uhrista tuleekin syytetty. Että vaikka kannattaisittekin moisia keinoja, niin ne voi käydä kalliiksi.

      Mitäs jos koettaisit käyttäytyä kuten aikuinen ihminen (oman miehesi tavoin), ja lakkaisit narisemasta ja hoitaisit tilanteen? Tai jos oikeasti haluat miehesi apua, jollet itse luule pärjääväsi, niin pyydä sitä? ja jos koko ongelma juontaa siitä että tunnet itsesi yhdentekeväksi miehesi silmissä, niin se on sitten aivan toinen ongelma jota lähestyä vaikkapa puhumalla miehelles ihan suoraan?

    • 09879

      Mä ymmärrän kyllä sun pointin, mut ite en olis sun kaltasen ämmän kans päivääkää. Se on sun hommas sanoo sille toiselle miehelle, et "Painu vittuun!". Ei sun miehes. Eikö sulla itelläs oo mitään päätäntävaltaa asioiden suhteen? Ite miehenä tehny heti alkuun kaikille "sillä tavalla" lähestyville naisille selväks, ettei vois vähempää kiinnostaa ja kas kummaa!! eipä oo jaloissa pyörimässä.

      Toki jos mun naisystävän kimpussa olis joku ja nainen olis tehny ite täysin selväks ettei kiinnosta, eikä halua olla yhteydessä kyseiseen mieheen, niin sitte vois paljon tapahtuakin.

      Kuulostat ihan muslimi-naiselta: "Ei me naiset voida sille mitään, että mennään tunteen mukaan, eikä me osata ajatella itse.".

      Toivon todella, et sä oot joku urpo jengiläisen naisystävä yms. etkä kunnon kansalainen. Hävettää tommoset naiset.

    • sapekas

      Kommentti edelliseen naisen näkökulmasta.
      Sanoisin sille miehelle suorat sanat. Onko pakko odotella miehesi väliin puuttumista ??
      Myös voi valittaa työpaikkahäirinnästä nykyään !! jos olet häneen työn merkeissä tutustunut.
      Odotatko jotain ihmeitä mieheltäsi ?
      Entisajan "kukkotappelua" vai ?

    • halujesi humalaa

      sinua, uskollisuutta ja rakkautesi voimaa. kyllä aikuisen itse pitää toimintojen rajat tietää,,jopa naisenkin,, ilman toisen vahtimista. vahtimalla asia vain pahenee,näin uskon ja itsekin toimin kuten miehesi. jos ja kun apua tarvii,sitä mies varmaan antaa,vaikka turpiin antamalla liian röyhkeille tyypeille...tilanteen mukaan.
      rakkaus luottamista kaikessa ja joka hetki.

      • Kokeilut kokeiltu

        Toteat naisen humalhakuisuuden ja sen laajuuden avioliitoissa! sitä se tosiaan on. Miehet vain on yleensä syyllisiä siihen?
        Kuulostaa että miehesi on tavista fiksumpi ja toivon mukaan ei mene sinun koukutusyrityksiin vaan ennemmin tai myöhemmin näkee oletko luottamuksen ja fiksun miehen arvoinen.

        Jos vahtia pitää niin vahdi vain itseäsi. Äläkä miestäsi.


    • Vaihda vaan

      Jos muija menee toisaalle, niin se ei ole miehen arvoinen. Jos se vaihtaa tollaseen, niin se jakaa kaikille, eikä missään tapauksessa ole minkään arvoinen.

      Ai niin. Jos sua ton verran kiinnostaa, etkä tee äijälle selväksi mikä on ahdistelua, niin kantsii jättää nykyinen ja ottaa uusi tilalle.

    • joku vaan

      Mieheltäsi , että sun pitää tehdä sille vikittelijälle itse selväksi tilanne.
      Vaikuttaisi sairaalloisen mustasukkaiselta jos miehesi tulisi väliin!

      • onpaongelmaa

        Vai vielä reviiriä. Ihan hyvä ettei liikaa puututa toisen tekemisiin.
        Jos tuo ylimääräinen hemmo tuntuu häiritsevältä etkä teidä mitä tehdä, niin pyydä miestäsi tekemään asialle jotain. Yleensä kohtelias mies-miehelle-huomautus auttaa, jos ei, niin sitten voi harkita epäkohteliaisuutta.


    • Luota sinäkin

      Miehesi tuntuu luottavan sinuun, eikö olekin hieno asia? Hän tietää, että et ole vietävissä.

    • vastuu oma

      On ihan oikein että, aviomies tosiaan ANTAA SINUN ITSESI PÄÄTTÄÄ! Se on ehdoton asia myös miehelle mutta eritotten naiselle. Olla itse vastuussa omasta toimista ja päätöksistä. Vikittelyä ja kiinostusta ja flirttiä on niin miehillä kuin naisillakin ja myös avioituneita pareja kohtaan.

      Siis koeta päättä itse ja osoita itse mihin kuulut ja mitä kunnioitat äläkä hae vertaistukea siihen tavalliseen "tyydytystarpeeseesi" että sinusta tapellaan kaduilla. Ompa fiksu mies kun ei lähde mukaan sinun oireiden tukemiseen.

      Etsit syyllistä muista A: ensiksi flirttailuun ja koetat vain provosoida heitä. Mikäli arvostat aviosuhdettanne et aliarvosta sitä noin että, haluat aiheuttaa vahinkoa. Myös alistuneisuus sille sinun tavoittelulle on sinun itsesi aikaansaannos eikä ulkoisen mihehen eikä aviomiehesi fiksuus.

      Nm Oma vastuu

    • joku roti

      polvet tohjoksi ja potkisin munille. Eiköhän pahin kiima hellittäis.
      Ja jos sen jälkeen ehdottelisi, äijä häviäisi lopullisesti.

    • "Coolman"

      Heh. Eiköhän ukkosi kuitenkin välitä sinusta, vai onko antanut ymmärtää muuta? Hän ei näköjään ole sitä mustasukkaista tyyppiä, josta ole onnellinen ;) Toisaalta mikä estää sinua juttelemasta ja kysymästä asiasta häneltä? Vanha kunnon puhe voi selventää monta asiaa. Ei kaikki tykkää heilua nyrkit pystyssä vai kaipaatko sitä nimenomaan............epäilen kuitenkin asian olevan niin.

      • onnellinenvaemo79

        Olen miesvaltaisella alalla ja aika ajoin tulee kommenttia ja iskuyrityksiä. Olen kova laskemaan leikkiä ja nauramaan ja jostain syystä se saa miehet ihan pähkinöiksi. Minulla on auttanut se, että olen aina, kun leikki on mennyt liian vakavaksi, ruvennut puhumaan ihanasta puolisostani (on oikeasti ihana, unelmamies, kaikin puolin :) ). Olen joko kertonut miehen sanoista tai teoista palvovaan tyyliin, antanut ymmärtää, että olen onnellinen avioliitossani enkä antaisi minkään pilata sitä. Tämä on tehonnut todella hyvin eikä ole tarvinnut ryhtyä suoraan latelemaan, että sorry olen uskollinen tmv. Tällä keinolla saa torjuttua miehen hyvin niin, ettei mies edes tajua tulleensa torjutuksi. Mielestäsi sinun asenne ap. on vähän semmoinen, että annat ymmärtää, muttet antaa. Minä en anna edes ymmärtää, vaikka joskus silloin tällöin joku leikinlaskuni ymmärtääkin väärin.


    • puhukaa

      Miehesi on voinut hämmentyä eikä ole osannut toimia, eikä tiedä miten sinä siihen suhtaudut.

      Ota asia puheeksi miehesi kanssa. Voit vaikka kysyä että huomasiko miehesi miten röyhkeästi tämä toinen tuli lirkuttelemaan, jos mies on huomannu tai vaikka ei olisikaan, niin voitha pyytää häneltä apua, eli sanomaan jotain kun tämä tahtuu seuraavan kerran. Miehesi olisi tästä kanan otostasi varmasti hyvillään. Nyt hän voi murehtia mielessään että onko teillä jo jotain säätöä keskenänne ja odottaa ehkä vain merkkiä siitä että käryttää sinut pettämisestä.

    • Anonyymi

      vaimoa vikiteltiin kun kävi lähikioskila oltiin asunto autolla liikkeellä ja oltiin parkattu lähi kioskin lähelle. Vaimo meni ensi iltana ostamaan ruokatarvikkeita niin lähimökin mies oli heti houkutellut kahville, vaimo sanoi se oli vähän päissään muuten mukava.
      Illalla hyväilin vähän ja kysyin olisko siinä ollut lomaromanssin paikka nauroi vois olla mutta sinä olet mukana. sanoin mitä minä haittaan jos tilanne tulee vaimo sanoi voi että on joku hullu halasin se olis vaan pannu sillä oli halut päällä.
      Seuraava päivä oli aamusta aurinkoinen käveltiin pitkin rantaa, vaimo kävi uimassa sanoin alkaa satamaan lähdetään. Autolle päästiin vaimo laittoi uuden kesämekon päälle sanoin tuuleta vähän laita vain se mekko. Laiteltiin ruokaa, vaimo sanoi pitää jotain laittaa katso nyt silittelin rintoja nyt on hyvä ne näkyy sievästi ja nostin helmaa vähän pakeni älä yritä.
      Vettä alkoi sataa avattiin viini astia 3L katseltiiin ikkunasta kun vettä tuli kunnolla mentiin katoksen alle istumaan. Sanoin käy kioskilta limukkaa kun heittää satamasta vaimo nauroi vähän humalassa entä jos minut viedään, annoin suukon ja hyväilin polven yläpuolelta sitten vain levität halukkaana reidet ja otat vaimo ei työntänytkään kättä pois katsoi silmiin yllytätkö annoin suukon sitä sinä kerran haaveilit tuo asuntoautoon minä mene pois siksi aikaa nyt vaimo puristi jalkoja yhteen sanoi otetaan ja joi puoli lasia viiniä.
      Äkkiä alkoi paistaa sanoinkiskalle menee porukka mene nyt. Vaimo meni jonon päähän vaimon taakse tuli pitkä mies ja heti jututtamaan vaimo käännähteli miehen suuntaan ja hymyili sille miehen käsi kävi pepulla vaimo katsoi ja naurahteli.
      Laitoin viestiä onko se eilinen näin kun vstas ON. Onko se kiva ON Olen poissa autosta. Käytä siellä ja sano mies tulee kohta niin ei jää virumaan siihen tuli ??.
      Usallatko USKALLAN ja hymiö. Laitoin puhelimen äänettömäksi ja ei värise laitoin parisängyn vieressä olevalle pöydälle vaatteiden sisään testasin pätkän hyvin näkyy. Kurkistin ulosa vaimo seisoi miehen kanssa kioskin päässä mies estottomasti hyväil pulluä. Lähdin autolta, vaimo huomasi ja lähtivät autolle.
      Istuin tosi pitkään penkillä ja join limupullosta laimennettua kossua,
      Mies tuli autosta ja lähti.
      Menin autolle vaimo makasi sängyllä tukka sekaisin ja vähän punotti, kuiskas heti tule. Vaimo halasi ja suuteli kuiskas se oli jännää veti väkisin päälle sanoi heti työnnyin liukkaaseen pilluun vaimo kuiskas ole siinä kuiskas tunnetko minua on pantu ja paineli pyllystä sievästi katsoi herranjumala kun olet kova ja halasi taisit tykätä kun vieras panee minua kuiskasin se oli vasta ensi kerta ja nain vaimo nosti jalat kuiskas olin näin kun käskit että se pani olin koko ajan saamassa ja sainkin se laski täyteen Mies sanoi vaimo tulee ei voi pitkään olla. Nain kiimaista vaimoa ja laukesin sekaan.

      Illalla sanoin haluatko katsoa, vaimo kysyi kuka on laittanu Whast appia annoin puhelimen, katsoi ja katsoi minua nauhotit katsoi innokkaana olenko minä noi porno vaimo imi miehen kalua ja mies nosti väkisin päälleen vaimo itse asetti kalua jasyöksyi sen sisäänsä mies imi nännejä vaimon pannessa vaimo kiljui jeesus kun haluttaa kyrpää, vaimo katsoi en muista tuota vaimo nai itsensä orgasmiin mies työsi pois sanoin katso sun ilmettä kuin olis tikkari viety mies käänsi vaimon ronkilla otteella sanoin katso kuinka olet märkä kau uppisi voimalla pilluun vaimo kuiskas tussa tunsin että olen narttu voi luoja kun se pani sanoin sun kiima valuu näetkö vaimo katsoi silmät suurena kun se kiljui filmissä mies laukesi vaimo huokasi sill sitten tuli ja tuli miesvetäyt pois otti paperia vaimo li kontallaan spermaa valui pillusta pitkin jalkaa mies antoi paperia ja sanoi on vähän kiire.
      Vaimo katsoi ja levitti haarat, kuiskas kokeile olen kiimassa naitiin kiihkeänä uudelleen.
      aamulla sanoi nyt lähdetään tulee vielä vonkaamaan lisää. Ajettiin autolla jonkin aikaavaimo istui vieressä nosti helmaa ja kokeili itseään otti puhelimen ja meni sänkyyn laittoi tyynyn hyvin ja katsoi hyväili pillua haarat levällään näin peilistä vaimo kaiveli laukkua lattialta ja otti ison tekokyrvän vilkaisi eteen ei tiennyt että näen työnsi paksua kalua sisään ja kokonaan veteli sitä sisään ja ulos kalu kiilsi kirkkaana, huusi minulle pysähdytään kö ja laittoi kalun laukkuun.
      Ajoin P-paikalle ja menin taakse vaimo katsoi ja levitti kiiltävän pillun esille kun työnnyin vaimo kiljaisi antoi panna ja työnsi makaa siinä ja istui päälle nakkasi pyyhkeen silmille kuvittele vaimosi nai isoa ja kyllä otti kalua kiihkeänä tuli vavisten laskeutu ja sanoi ihanaa antoi imeä nännejä kalu oli kovana sisässä, kuiskas panet tyttären kaveria katsot sitä aina silmät kiiluen kuiski pieni pillu jäät vielä kiinni vaimo oli uskomattoman märkä koskettelin rintoja vaimo kuiskas et näe mutta tunnet tytön pikku rinnat nostelin pyllyä vaimo kuiskas laske pikku pilluun laukesin voimalla vaimo laskeutui ja nakkasi pyyhkeen ja suuteli vapisi pitkään päällä, kuultiin että auto tuli lähelle moustiin ylös.

    • Anonyymi

      Kait sinä itse osaat kertoa rajasi? Puolisosi ilmeisesti luottaa älykkyyteesi ja fiksuuteesi , joten lunasta nuo odotukset eli sano uraohjukselle, että lopettaa typerän käyttäytymisesi vai provosoitko itse häntä siihen?

      On nimittäin olemassa ihmisiä, jotka syyyttävät kaikesta toisia ihmisiä, myös omasta käyttäytymisestään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe