...
9
245
Vastaukset
Anna mun kaikki kestää... Onko näiltä ämmiltä rahat loppunut?
90-luvun huippusuosittu tyttöbändi Spice Girls palaa yhteen elokuvansa jatko-osaan. Viisikko työstää nyt musikaalia, joka perustuu yhtyeen hittibiiseihin.
Victoria Beckham, Emma Bunton, Geri Halliwell, Melanie Brown ja Melanie Chisholm ilmoittivat aiemmin tänä vuonna, että he kehittelevät teatterimusikaalia Mamma Mia! -ohjaaja Judy Craymerin kanssa.
Nyt Baby Spice -lempinimellä tunnettu Emma Bunton on puolestaan kertonut, että ryhmä siirtää Viva Forever -hittinsä teatterilavoilta myös valkokankaalle. Elokuva olisi jatko-osa vuoden 1997 Spice World -elokuvalle.
- Olemme kaikki mukana Spice Girls -leffassa. Lähettelemme toisillemme ideoita sähköpostilla ja olemme todella onnellisia, että tämä tapahtuu, Bunton kertoo.
Hän mainitsee myös, että yhtye olisi halunnut tehdä toisen elokuvan heti Spice Worldin jälkeen, mutta uusi albumi, kiertue ja Geri Halliwellin lähtö bändistä murskasivat unelmat jatko-osasta.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010072312081176_vi.shtmlGenio.Mente kirjoitti:
Anna mun kaikki kestää... Onko näiltä ämmiltä rahat loppunut?
90-luvun huippusuosittu tyttöbändi Spice Girls palaa yhteen elokuvansa jatko-osaan. Viisikko työstää nyt musikaalia, joka perustuu yhtyeen hittibiiseihin.
Victoria Beckham, Emma Bunton, Geri Halliwell, Melanie Brown ja Melanie Chisholm ilmoittivat aiemmin tänä vuonna, että he kehittelevät teatterimusikaalia Mamma Mia! -ohjaaja Judy Craymerin kanssa.
Nyt Baby Spice -lempinimellä tunnettu Emma Bunton on puolestaan kertonut, että ryhmä siirtää Viva Forever -hittinsä teatterilavoilta myös valkokankaalle. Elokuva olisi jatko-osa vuoden 1997 Spice World -elokuvalle.
- Olemme kaikki mukana Spice Girls -leffassa. Lähettelemme toisillemme ideoita sähköpostilla ja olemme todella onnellisia, että tämä tapahtuu, Bunton kertoo.
Hän mainitsee myös, että yhtye olisi halunnut tehdä toisen elokuvan heti Spice Worldin jälkeen, mutta uusi albumi, kiertue ja Geri Halliwellin lähtö bändistä murskasivat unelmat jatko-osasta.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010072312081176_vi.shtmlMinä luulen, että kyseessä on enemmän huomiohuoraaminen kuin rahan puute. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä luulen, että kyseessä on enemmän huomiohuoraaminen kuin rahan puute. ;-)
et jollakin niistä on hillotki loppu ja velkaantunut. Hyvä sauma ottaa tyhmältä jees-kansalta rahat pois...
- ,..,.,.,.,.,.,.,.,.,
osti pentuna tuon ekan starwars leffan soudtrackin ja kuunteli vanhemillani sitä.
jätkä ol ihan leffan pauloissa Voisiko ylläpito olla niin ystävällinen ja heivata tän bitti-avaruuteen. Tää on liian mauton tänne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522724707Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään993534Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka262846Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672350Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022259TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921519Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411316
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli741276- 67946