...
9
225
Vastaukset
Anna mun kaikki kestää... Onko näiltä ämmiltä rahat loppunut?
90-luvun huippusuosittu tyttöbändi Spice Girls palaa yhteen elokuvansa jatko-osaan. Viisikko työstää nyt musikaalia, joka perustuu yhtyeen hittibiiseihin.
Victoria Beckham, Emma Bunton, Geri Halliwell, Melanie Brown ja Melanie Chisholm ilmoittivat aiemmin tänä vuonna, että he kehittelevät teatterimusikaalia Mamma Mia! -ohjaaja Judy Craymerin kanssa.
Nyt Baby Spice -lempinimellä tunnettu Emma Bunton on puolestaan kertonut, että ryhmä siirtää Viva Forever -hittinsä teatterilavoilta myös valkokankaalle. Elokuva olisi jatko-osa vuoden 1997 Spice World -elokuvalle.
- Olemme kaikki mukana Spice Girls -leffassa. Lähettelemme toisillemme ideoita sähköpostilla ja olemme todella onnellisia, että tämä tapahtuu, Bunton kertoo.
Hän mainitsee myös, että yhtye olisi halunnut tehdä toisen elokuvan heti Spice Worldin jälkeen, mutta uusi albumi, kiertue ja Geri Halliwellin lähtö bändistä murskasivat unelmat jatko-osasta.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010072312081176_vi.shtmlGenio.Mente kirjoitti:
Anna mun kaikki kestää... Onko näiltä ämmiltä rahat loppunut?
90-luvun huippusuosittu tyttöbändi Spice Girls palaa yhteen elokuvansa jatko-osaan. Viisikko työstää nyt musikaalia, joka perustuu yhtyeen hittibiiseihin.
Victoria Beckham, Emma Bunton, Geri Halliwell, Melanie Brown ja Melanie Chisholm ilmoittivat aiemmin tänä vuonna, että he kehittelevät teatterimusikaalia Mamma Mia! -ohjaaja Judy Craymerin kanssa.
Nyt Baby Spice -lempinimellä tunnettu Emma Bunton on puolestaan kertonut, että ryhmä siirtää Viva Forever -hittinsä teatterilavoilta myös valkokankaalle. Elokuva olisi jatko-osa vuoden 1997 Spice World -elokuvalle.
- Olemme kaikki mukana Spice Girls -leffassa. Lähettelemme toisillemme ideoita sähköpostilla ja olemme todella onnellisia, että tämä tapahtuu, Bunton kertoo.
Hän mainitsee myös, että yhtye olisi halunnut tehdä toisen elokuvan heti Spice Worldin jälkeen, mutta uusi albumi, kiertue ja Geri Halliwellin lähtö bändistä murskasivat unelmat jatko-osasta.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010072312081176_vi.shtmlMinä luulen, että kyseessä on enemmän huomiohuoraaminen kuin rahan puute. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä luulen, että kyseessä on enemmän huomiohuoraaminen kuin rahan puute. ;-)
et jollakin niistä on hillotki loppu ja velkaantunut. Hyvä sauma ottaa tyhmältä jees-kansalta rahat pois...
- ,..,.,.,.,.,.,.,.,.,
osti pentuna tuon ekan starwars leffan soudtrackin ja kuunteli vanhemillani sitä.
jätkä ol ihan leffan pauloissa Voisiko ylläpito olla niin ystävällinen ja heivata tän bitti-avaruuteen. Tää on liian mauton tänne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244