Tuoreen euroopanlaajuinen tutkimus yli 370 000:lla ihmisellä kertoo, että ne jotka söivät lihaa runsaasti, lihoivat enemmän kuin lihaa vähän syöneet. Tutkimus oli erittäin laaja ja luotettava. Tutkijoiden loppupäätelmä on, että virallisten suositusten pitäisi ohjata vähentämään lihan syöntiä.
http://www.nhs.uk/news/2010/July07/Pages/cut-down-weight-lose-weight.aspx
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1296727/Sorry-Dr-Atkins-eating-LESS-meat-way-lose-weight-results-year-study-show.html
http://www.ajcn.org/cgi/content/abstract/92/2/398
Lihansyönti
15
243
Vastaukset
- Totuudentorvi...
Lihansyönti kasvattaa triglyseridejä, kokonaiskolesterolia, huonoa LDLllää, homokysteiinia ja metioniinin nousua. Lihassa on siis 5 sydän- ja verisuonitaudeille altistavaa tekijää vähintään. Summasummarum Tutkimuksen tulos oli odotettu ja kertoo totuuden, että ainakin osasyynä lihomiseen on rasva ja liiat kalorit.
- +++++++++++++++
Liha on ruokien aatelia, proteiinit oikeassa muodossaan sekä rasvahappoprofiili optimaalinen. Suurenmoinen ravinto.
- Chiller666
+++++++++++++++ kirjoitti:
Liha on ruokien aatelia, proteiinit oikeassa muodossaan sekä rasvahappoprofiili optimaalinen. Suurenmoinen ravinto.
Lihan proteiinien biologinen arvo on melko huono ja rasvahappokoostumus arakidonihappo ja omega6 ovat myrkkyä elimistölle.
- lihan grillaaja
ja ei varmasti syödä yhtään perunaa eikä makaroonia ole lainkaan. Salaattia on iso kulhollinen ja sitä syödään. Kenties oliiviöljyä lisätään salaattiin.
- hyvänolon laitos
vältä niitä.
- 10 kg
no fakta on se, että ei mikään sovi kaikille. Äidilleni tuli 10 kg lisää kun alkoi syömään rasvaa ja lihaa, ruokavalio on vähän yksilöllinenkin juttu. ei kaikki sovi kaikille.
- ku-klaus
10 kg kirjoitti:
no fakta on se, että ei mikään sovi kaikille. Äidilleni tuli 10 kg lisää kun alkoi syömään rasvaa ja lihaa, ruokavalio on vähän yksilöllinenkin juttu. ei kaikki sovi kaikille.
saman teki minulle myös, 10 kg tuli lisää vhh-lla.
En koskaan ole lihonut hiilareilla, rasvalla todella herkästi. Lienee yksilöllistä. - vhhrulettaa
"hyvänolon laitos" syöt tietenkin margariinia ja kuvittelet että olet kuolematon :D :D
Kaikki täältä aikanaan lähtee,kukin vuorolloaan.
Minä käytän voita ja eläinrasvoja ja elän terveellisesti ja pidempään. - wrgnwtym
10 kg kirjoitti:
Paino nousi lihaa syöden
- Kutvonen XC
johan tuon on virallinen taho tiennyt jo iankaiken. Mutta lihateollisuuden lobbarit tietysti tekevät kaikkensa että tieto vääristyisi.
- ei ole
yllätys. Kohtuus kaikessa.
- heh.
ja joulupukki on olemassa.Ihan yhtä uskottavaa molemmat jutut:D
- Onko
joulupukin olemassaolo vihdoinkin todistettu laajalla tutkimuksella. Saisinko viitteen ko. tutkimukseen?
- ethq42tj
olen syönyt paljon siankylkeä tänä kesänä ja paino on noussut.
- tuuliahuu.
olen syönyt siankylkeä ym....eläinrasvoja tänä kesänä ja paino tippunut.
Tähän asti olen ollut rasvakammoinen hiilarihemmo ja paino nousi jatkuvasti.
VHH:lla laihtuu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483533Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k421704- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391400