Minulla on kotona lähiverkko sekä langaton yhteys, joten miten iPod Touch kytketään langattomaan.
Olen ajatellut sellaisen ostaa ja haluaisin sen verkkoon. Omassa langattomassa verkossa se toiminee kuten kannettava tietokonekin eli mitään ylimääräisiä maksuja netistä ei tule?
iPod Touch nettiin
4
425
Vastaukset
- 1stMacFinn
Koska sulla on jo toimiva langaton verkko, senkun kytket Touchissa wifi verkon päälle, annat kysyttäessä verkkosi salasanan ja eikun surffaamaan.
Ainoa lisämaksu on sen Touchin ostohinta ja ne softat jotka kenties ostat siihen. Verkkoyhteydestä kuluja ei tule.- bdfndnc
Onneksi tuli nyt esille, nimittäin ei ole tiedossakaan tuota verkon salasanaa :). Tai on minulla yksi mahdollinen, joka on kyllä aika pitkä salasanaksi.
- Mäkkitupalainen
bdfndnc kirjoitti:
Onneksi tuli nyt esille, nimittäin ei ole tiedossakaan tuota verkon salasanaa :). Tai on minulla yksi mahdollinen, joka on kyllä aika pitkä salasanaksi.
Jos et ole määritellyt kotiverkkoosi mitään salasanaa, niin se on silloin avoin eikä muutkaan laitteet tarvitse salasanaa.
- polke
jepulis joo siellä asetuksissa tosiaan sellanen valikko olikoha wifi tjsp ni siihe pois/päälle ni jep alkaa toimiin kuha valitset oikean netin vaan sielt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995