TUTORIA VAILLA

huudan

Nykyään ei enää ole perehdyttämistä varsinaiseen musiiki mailmaa.
Tai no jotai klassista, kuinka kaikki alko jne.

Itse olen vailla tietoa ja vahvoja mielipiteitä, vinkkejä ja opastusta, erillaisten
genrejen sisälle pääsyyn. En käytä itse nettiä niin paljon että jaksaisin tässä kytätä
kaikki mailman wikipediat läpi ja olla niin _tietäväinen asioista_.

Minä olisin siis vailla vähän niinku "tutoria" joka jakaisi omaa näkemystään ja tietämystään
vähän musiikin historiasta sekä nykypäivän ug-pohjaisista pyörittäjistä.

Klassista musiikkia ei tarvitse niinkääne nää toitottaa, mutta esimerkiksi jazz ja funk ja soul, nämä kulutetut termit, ovat nykypäivänä hämärän peitossa, ja ne kiinnostavat hyvin paljon.
Myös UG - hiphop ja reggae soundit , ennen ja nyt, kiinnostavat. (en nyt todellakaan puhu mistään 50centistä joten älä tule aukomaan, puhun esittäjistä jotka pyörivät kaupallisuuden takana)

* Olen loppupelissä täysin varma että luon jonain päivänä omaa musiikkia, siis muuhun kuin omaksi iloksi.
Sen takia olisi myös hyväkseni perehtyä näihin erillaisten musiikki tyylien omiin mailmoihin, jotta löytäisin ne omimmat vaikutteet.

JA HUOMIO olen nyt yrittänyt tätä itse jo tehdä, mutta motivaatio jää yksin työskennellessä puolitiehen, kaipaan siis samanhenkistä seuraa, mielellään asioista tietävää ja kärsivällistä "opettajaa".

0

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 460
        6630
      2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
        Ikävä
        26
        2491
      3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
        Ikävä
        217
        2437
      4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
        80 plus
        141
        1724
      5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
        Ikävä
        114
        1688
      6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
        Kuhmo
        60
        1103
      7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
        Ikävä
        74
        1103
      8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
        Tv-sarjat
        4
        1085
      9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        136
        1005
      10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
        Ikävä
        62
        887
      Aihe