APUA APUA!!! mistä löytäisin mombasan nuotit ja sanat???
mombasa
15
10842
Vastaukset
- fenderman
Kysyppä kirjastosta. Hitit 7o-luku kirjassa ainaski on..
- rick
laitappa veppiosoitteesi niin pistän tulemaan, on vaan pdf-versio
- acdc
laita tohon osotteeseen nuotit
- black sabbath
acdc kirjoitti:
laita tohon osotteeseen nuotit
juho_ailunka @hotmail.com nuotit voi laittaa tohon osoitteeseen
- Metsänraivaaja:):)
Öö... Sitä vaan, et löysin Mombasa -laulun SANAT Googlesta, hakusanalla Mombasa -laulun sanat. Ensimmäinen linkki vaihtoehdoista ja simsala bim! Siinä ne ovat.
- mä vaan
minä en löydä mombasaan sanoja enkä nokkahuilulle nuotteja!!
- Emppula92
Jäi Mombasaan vain päivä elämää
Ja elämään nyt Mombasa vain jää.
Kuuman kostean minä tunsin Mombasan
Ja meren taivaan Afrikan.
Mä ensin näin vain meren sinisen,
Ja koralliin löi aallot jylisten.
Pärskeen takaa näin sinun hahmos yllättäin,
Sä nousit rantaan nauraen.
Ja simpukan niin vaahdonvalkoisen
Sä ojensit ja katsoit hymyillen.
Koskin simpukkaa ja sen pintaa karheaa,
Kuin vartaloas kosteaa.
Niin polttaen löi tuuli kasvoihin,
Mut käsissäs sä kannoit aaltoihin.
Tyrskyn alle jäin, olit vahva sylissäin,
Niin lämmin, suolan makuinen.
Kun saapui yö, niin tyrskyt lannistui
Ja lahdelmaan vain kevyt vaahto ui.
Kuulin unessain leopardin huudon vain
Ja kosketin sua uudestaan.- 19
Olen lasten kanssa työskentelevä. Meille musiikki on tärkeää. Eräs pieni 7-vuotias tyttö rakastaa Mombasa-laulua. En ole muistanut sanoja. Nyt voin tuottaa hänelle ilon. Hän voi esittää sen meille kaikille. Sanon sinulta rakkaita terveisiä!!! Terveisin Vivianne Helmi
- jufr1
rakastan mombasa -laulua kiitti sanoista
- (:
Liramasta löytää laulun sanoja, mutta voiko siis pianolle nuotteja saada jostain?
- kaipailija
Miten saisin tulostettua Mombasan sanat? Se on paras laulu minkä ikinä voin tietää! Olisiko missään muualla tämän laulun sanoja?
- kaipailija<3<3
Kirjoitin juuri nimellä kaipailija, että mistä löytäisin sanat mombasa- lauluun. Anteeksi kun vaivasin, sillä löysin juuri äsken ne sanat liramasta. Suosittelen liramastakin laulujen sanoja etsimistä. Mutta täältä minä löysin lintu lauluun sanat! Sydämmelliset kiitokset!!!!!!!
- PIKKUMYY !
oisko kellään mombasaan _NUOTTEJA ? kiiiiitos (:
- Anonyymi
tossa nuotti jos joku vielä haluaa
https://musescore.com/user/78016003/scores/21508330?srsltid=AfmBOoqQ28cUMJSom5qJIcts0x2Kmg-1sD93e_0Hnqpm_zO2lgZ01nqW
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1821284- 791052
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm93859- 77845
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82757- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114603- 47580
- 18548