Korvia olen venyttäny jonkun aikaa ja tällä hetkellä ovatkin 10mm kummatkin. Tarvittavan ohjeistuksen venytykseen olen aikoinani saanut, mutta nyt huomasin olevani tyhmä yhden asian suhteen: Toisessa korvassa on 10mm tunneli joka meni siihen todella nätisti, ei mitään ongelmia. Samalla venytyskorulla venytin myöhemmin toisenkin korvan 10mm:iin ja nyt kun siihen oli sitten tarkoitus saada hankkimani 10mm tuubi, se ei menekään. Mistä johtuu? Mittasin tuubin ja kyllä se sen 10mm on. Ajattelin myös että jos venytys on vielä sen verran tuore ettei se siksi menisi ja vertauksen vuoksi koitin tuubia tuohon vanhempaan venytykseen jossa on ollut tunneli, ei se mennyt siihekään. Mikä on pielessä? :D
korvanvenytys ja tuubi
1
353
Vastaukset
- dfgejktrje
se on useammilla ihmisillä silleen että toinen korva venyy eri nopeutta ja sillee :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510474- 425572
- 435133
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033891- 483568
- 133523
- 313036
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise782874- 442683
- 562583