miniä ruinaa anopilta rahaa

Harmittaa kun veljen vaimo on äidiltäni pyytänyt rahaa johonkin ihan turhanpäiväiseen - eli kauneusleikkaukseen. Veljen perheeni on varakas: on hieno, kallis auto tai siis 2 autoa, kiva koti, matkustellaan paljon jne.

Itse kituuttelen työttömyyskorvauksella. Menis töihin tämä veljen vaimo eikä elä veljen siivellä ja kohta myös äitini! Varakkaat niitä ahneimpia ja itsekkäitä. Pitäsköhän itsekin alkaa ruinaa rahaa anopilta...
Taitaa olla vaihdevuosikriisit menossa ja kohta tyhjän pesän kriisi , ku lapset lentää pesästä... Hoh-hoijaa...

Botoksia tällännyt naamaansa jo lähes 1000e edestä. Voi paskan marjat!

Kertokaahan onko vastaavia kokemuksia??!!

50

7078

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

ihan äitisi ja veljesi vaimon välinen asia, miten se sinulle kuuluu?

• Savon LuigiGuillermo

Ja TAAS samaa fantasiaa suolletaan...ja ihmiset uskoo totena!!!

• etoaa tommoset

Eihän se niin ole.Monet käyttävät vanhoja ihmisiä vääri..Sano tästä veljellesi.Onhan tällä veljen vaimolla omatkin vanhemmat.Menköön sinne ruinaamaan ennakkoperintöä.Ei usein anoppi uskalla sanoa mitään vaan suostuu,koska pelkää menettävänsä esim lapsenlapsensa kun miniä voi vaikuttaa tähän ja alkaa panetella lapsille mummosta vaikka mitä.Nämä tunnetaan kyllä monessa suvussa.Puhu järkeä veljellesi HETI.Vanha ihminen tarvitsee rahansa ITSE.TÖRKEÄÄ

• totta !

Onko ihmisen ahneudella ja röyhkeydellä enään mitään rajaa. Ei olis tullut kuuna päivänä vaatia miehen vanhemmilta yhtään mitään. Mieskään ei ole mitään saanut eikä edes ollut mitään vaillakaan. Toki jos mies jotain saisikin niin ne kuuluvat hänelle eikä minulle. Eikä ketkään täysjärkiset vanhemmat ala kustantamaan lapsiensa puolisoiden luxus elämää ja henkilökohtaisia menoja. Ennemmin kannattaa lahjoittaa hyväntekeväisyyteen jos niin paljon on ylimääräistä jotta voi suruttaa kustantaa kenen tahansa kauneusleikkauksia.

• plaah..

vaatia? Vaatiminen ja pyytäminen on vallan kaksi eri asiaa. Ja meillä on vain aloittajan versio asiasta muutoinkin.

• asia
        plaah.. kirjoitti:

vaatia? Vaatiminen ja pyytäminen on vallan kaksi eri asiaa. Ja meillä on vain aloittajan versio asiasta muutoinkin.

Näitä hyväksikäyttäjiä riittää ja tulee lisääntymään tulevaisuudessakin. Ennen oli tapana mennä töihin kun alettiin kakaraa väsään mutta nykyään ei tarvitse ja epäsosiaalisisa perheistä lähtöisin niitä ei saakkaan. Joillain jää vain keino pyrkiä saamaan kaikki suvusta ja mielellään sen suvusta joka ei ole oma.

Viis kakaraa jota tuupataan isovanhemmille kun itse ei jaksa ja säästää rahaa omiin menoihin sitä enemmän mitä isovanhemmat ruokkii ja kustantaa. Vanhukset jättää matkustelematta kun tulee elättiä kolmen vuoden välein ja vaatimukset vaan lisääntyy. Olen nähnyt kuinka sairauksiakaan isovanhemmat eivät ole voineet hoidatuttaa näiden saatanallisten sikiäkien johdosta.

Naapureihin tuodaan kakaralauma heti hoitoon kun lomat alkavat. Silloin harvoin kun ei ole kakaralaumaa paimennettavina niin pinna on aina kireellä siltikin.

• asia kirjoitti:

Näitä hyväksikäyttäjiä riittää ja tulee lisääntymään tulevaisuudessakin. Ennen oli tapana mennä töihin kun alettiin kakaraa väsään mutta nykyään ei tarvitse ja epäsosiaalisisa perheistä lähtöisin niitä ei saakkaan. Joillain jää vain keino pyrkiä saamaan kaikki suvusta ja mielellään sen suvusta joka ei ole oma.

Viis kakaraa jota tuupataan isovanhemmille kun itse ei jaksa ja säästää rahaa omiin menoihin sitä enemmän mitä isovanhemmat ruokkii ja kustantaa. Vanhukset jättää matkustelematta kun tulee elättiä kolmen vuoden välein ja vaatimukset vaan lisääntyy. Olen nähnyt kuinka sairauksiakaan isovanhemmat eivät ole voineet hoidatuttaa näiden saatanallisten sikiäkien johdosta.

Naapureihin tuodaan kakaralauma heti hoitoon kun lomat alkavat. Silloin harvoin kun ei ole kakaralaumaa paimennettavina niin pinna on aina kireellä siltikin.

Näin se on... Onneks mun äiti on aika tiukka mimmi!!! Mutta kaikkea sitä kuulee - aikaa härskiä touhua, mutta nämä härskithän on niitä nykyajan pärjääjiä ja menestyjiä!!!

On kyllä mennyt aika hurjaksi joillakin nykyajan lasten kasvatus tai oikeammin sen puute! Ei vaadita osallistumista kotitöihin mm.
        Sukulaispariskunta ryyppää niin kovin että jo 6- ja 8-vuotiaat lapset puhuvat mitä he sitten ryyppäävät, kun ovat 18v. Keskisormea näytetään yms.

• ei tosi juttu

kunhan taas huudattaa meitä.....

• Ei_kovin_rikas

No onhan se vähän noloa joltain anopilta rahaa ruinata, varsinkin sellaiseen turhuuteen kuin kauneusleikkaus.

Sitä en silti ymmärrä, että ensin kritisoit sitä veljen vaimoa, mutta sitten alatkin anoppia haukkumaan vaihdevuosikriiseistä yms. Miksi?

Varakkaat itsekkäitä? Millä perusteella? Heidän omia rahojaanhan ne ovat, eikä se veljesi tai anoppisi syy ole jos sinulla ei ole töitä. Sinulleko heidän pitäisi omalla työllään tienattuja rahoja lahjoittaa? Taitaa sinuakin kalvaa hiukan kateus tekstistäsi päätellen..?

• mk

Että pitää vaimonsa töihin että rahat riittävät ja kerrot anopille ettei missään nimessä rupea rahoittamaan aikuisten ihmisten hömpötyksiä. Sinuahan se äitisi pitäisi auttaa kun ei töitä ole.

• hmpf.....

mä oon ihan samaa mieltä asiasta.töihin vaan jos jotain haluaa saada.itse en ilkeäisi anopiltani rahaa ruinata tai edes äidiltäni kauneusleikkaukseen.

• Ehdottomasti

Elekee pösilöt mänkö vuastammaa tuammossii !!!

• The_Evil_Of_Silence

Yleensä raha/rikkaus ei tuo onnea ollenkaan. Syynä on yleensä kateus. Ei (ainoastaan) siksi, että kyseinen ihminen on ilkeä ja leuhka, joka provosoi toisiaan heidän rahoillaan. Myös kiltitkin voivat joutua suuriin ongelmiin kuten esim. joutua huijatuksi autojen tai asuntojen myymisestä, lunnaat ja yms.

On tietenkin äitisi päätettävissä antaako rahaa tuollaiseen vai ei. Eikä taida olla veljesi eikä hänen vaimonsa syypäitä siihen että sinä olet työtön ja saman voisit sanoa itsellesi, menisit töihin niin ei pidä kituutella työttömyyskorvauksella.

• vakavassa asiassa

herran jumala eihän tässä tästä ole kysymys.no sehän???????

• no sehän vastaa
        vakavassa asiassa kirjoitti:

herran jumala eihän tässä tästä ole kysymys.no sehän???????

Etkö lukenut aloitusta, aloittaja kehui kituuttelevansa työttömyyskorvauksella, veljellä on talot ja autot jne. Veljen vaimon pitäisi mennä töihin, miksei aloittajan pidä mennä töihin ? Ja edelleen väitän että on aloittajan ja aloittajan veljen ÄIDIN asia mihin hän rahansa tunkee, se ei muille kuulu. Ainut mikä tuosta aloituksesta paistoi läpi on kateellisuus aloittajan veljeä ja vaimoa kohtaan.

• Itsekin miniä

Tuli mieleen, että aikooko miniä maksaa summan takaisin anopilleen eli äidillesi? Jos kyseessä on välikainainen rahanlainaus, minusta tällöin ok, koska näin ei tarvitse pankille korkoja maksella. Jos taas kyseessä on ilmainen raha ilman takaisinmaksutarkoitusta, sylettäisi itseänikin tilanteessasi. Toisaalta asia ei ole kuin äitisi ja miniän välinen, mutta tottahan mielipiteensä voi tuosta ilmaista. Ja ehkä tässä eniten varmasti sylettää juuri tämä käyttöaihe, mikä tuntuu varsin turhamaiselta ellei kyseessä ole jokin kosmeettinen haitta, jolla meinaan vaikkapa silmien lasik-leikkausta tai kasvojen luomien poistoa tms.

Sinuna en puuttuisi en tarttuisi muutoin kuin ehkä sanomalla äidillesi, että onko ihan varma, mihin haluaa rahansa syytää..

• ????

taitaa olla köyhä kuin kirkon rotta kun pyytää rahaa tollaseen,ja taitaa ellää käestä suuhun eli palkka menee ennen kuin se on ees tullutkaan taitaa olla näyttämisen halu naapurelle että meillä menee hyvin jos on kalliit autot ja pelit alla voi voi teitä

• hei halooooooooooooo

veljesi sun äiti miniältä apua, esim mattojen pesua, siivusapua, kaupassa käyntiä tai pyykkäystä????

Kun on kuse rahan pyytämisestä, se on ruui haloo aina.... mutta kun pyydetään työntekoa ja avustamista, siitä ei pidä olla moksiskaan,niinkö????

Apua pitää antaa työn muodossa , mutta jos pyytää rahaa sen onkin toinen juttu!! Kummallista. Rahaa ei saa pyytää mutta työapua saa..............

• rahapulako?

sä sit kans naimisissa, kun mietit, osko kans alkaisit ruinata rahaa anopilta?. Ehkä äidiltään ennemmin viittii ruinata kuin anopilta. Huh, huh.

• Oskari 40 vee

Josko taustalla on vaan veljesrakkaus? Broidisi laittaa emäntänsä timmiin kuntoon äitinne varoin, jotta kehtaa sitten kutsua sinut kokemaan kolmen kimppaa. Se on todellista rakkautta.
      Kauhian negatiivisesti katselet maailmaa. Patistat tuota hyväosaista botoxinaamaa työelämään ja itse makoilet kotona työttömyyskorvauksella. Mee itte hommiin ja hanki ittelles sellanen akka johon voit kanssa laitattaa lisäsiipee ja puskuria ympäri kehoo ja tietty äidin piikkiin. Saat sisältöä elämääsi ja tuo ylitsevuotava kateus mitä provossasi taiten viljelet saattaa loppua.

• hupshuijaa

Mietippäs miki veljesi perhe on rikas ja sinun köyhä.

• Ryppynaama

Kuin kehtaa? Toivottavasti naama on entistäkin rutummassa velkarahoilla.

• Hömppä*

ja sano että osta vaikka pussi päähän jos ei kehtaa kulkea ulkona :D

Perkele minä en antaisi senttiäkään moisiin joutavuuksiin.

• Heipsus

Veljesi vaimon asemassa pitääkin näyttää hyvältä. Oman ulkonäkösi kanssa on vähemmän tärkeää, koska et oikeqastaan ole "esillä", et edusta menevää miestäsi etkä käy töissä saati matkoillakaan. Yritä olla onnellinen veljesi puolesta, koska hänen vaimonsa välittää ulkonäöstään.

• komee miäs

KATKERA? sinun ei tarvii kauneus leikkauksiin rahaa ollenkaan, kun ei saa nättiä naamaa syntyessään niin ei saa rahallakaan! valmiiksi kauniit niitä kauneus leikkauksia käyttää.

• kauneus on tärkeää

ON JO PIKKUJUTTU TUOLLAISTA TÄÄLLÄ ALKAA KERTOA.Mitäs jo on kanttia pyytää rahaa anopilta ja sinun äidiltäsi niin siit' vaan.Mitäs jos veljesi vaimo pelkää että ,miehensä jättää hänet kurttujensa vuoksi,jos kerran naamalihakset saadaan kireeksi kurtuista niin suo se hänelle vaikka nyt maksaja onkin äitisi.Taas tätä kateutta että ottaa ihan päähän ja piste.

• dädää

Eihän toi ole saanut kuin parit Botoxit tonnilla.

• voi voi..

ei hauesta saa millään nättiä lohta.

• ai että

se katteus on makkeeta.

Vaadi sinäkin ennakkoperintöä...

• SURUSYDÄN

JOO SELLAISIA NE MINJAT ON
        Täälläkin on mummo kitkutellut ,koko elämänsä ja nyt minja ilmoitti et haluaa RAHAA
        On nääs perinnöt vielä saamatta ,vaikka vielä mä kyllä elän

• Kurttunaama nilkku

On tärkeää olla kaunis. Miniä on oivaltanut tämän. Hän on ansainnut kauneusleikkauksensa vaikkapa maksajana olisikin anoppi. Mihinkäs se anoppi laittai8si rahojansa, kauneusleikkauskaan tuskin enää auttaa. On onnellinen siitä, että pojalla on töröhuuli, pystytissi nainen.

• enon veli

täällä marmattaminen turhaa,, aivan turhaa..

• varastetut pojat

Hei!

Jos äitisi ei ymmärrä pitää rahoisttaan huolta tai jos hän ei tee niillä mitään.. niin öpaut..
      Jos minä olisin anoppi, niinkö oonkin.. Joko minä tain sitten tyttöni, jos luoja OLIS sen mulle suonut tytön..mutta tänä päivänä miniöille en anna mitään, eivät hekään antaneet minulle mitään.. pojat veivät.. tytöt tekivät ja pitivät ne lujasti itsellään...

• Onhan se mukavaa, kun miniä on kaunis, jos ei vaan tuu liian kauniiks,et toiset vie.Alkaa sitten rajottelee rahotusta.Raha liikkeelle niin saadaan uusia työpaikkoja.

• JoKkEPaPpA66

Kateellisen puhetta! :D Ihan nauratti kun mokomaa luki.. Ei se ole hullu joka pyytää.... *hillitöntä naurua* :D

• fg7

koko juttu. Mutta jos sattus oleen totta niin äitis pitäs nauraa paskaset naurut moiselle kerjääjälle...

• joo.

Keksimällä keksitty juttu,jotain luovempaa tarinaa pitäisi keksiä.

• ruikutieuikuri

Eihän se hullu ole joka pyytää, vaan se joka maksaa.

• ei niin tyhmä

"Kertokaahan onko vastaavia kokemuksia??!! "

Joo, on näistä trolleista ollut ennenkin kokemuksia, kiitos vaan.

• Hoilaarilaari

"Veljen perheeni on varakas: on hieno, kallis auto tai siis 2 autoa, kiva koti, matkustellaan paljon jne. "

Veljen perheeni?? Siis veljen perhe eli vaimo ja veli vai sinun ja veljesi vanha perhe eli te ja vanhempanne vai sinun ja veljesi avioliitto, jolloin sinä olet se rahanruikuttaja ja sukurutsas.

• ihan oikein

Mitäs ei hyväksy vaimoaan luonnollisen näköisenä. Miksi aina naisen ulkonäköä arvostellaan.

• huomioitava se

mahdollisuus, että jonakin päivänä veljesi vaimo on hoidattanut itsensä veljesi ja äitisi rahoilla missikuntoon ja ajanut molemmat vararikkoon. Ja alkaa siinä vaiheessa etsiä uutta varakkaampaa miestä kaunistellun kropan voimalla.

Siinä vaiheessa olisi hyvä harkita velkojen perimistä. Ellei kaikkea kauneusleikkauksiin kulunutta rahaa saada takaisin, niin loput voisi periä pajavasaralla, niin että kauneusleikkausten hyöty ainakin tulee takavarikoitua :P

• ei käy

ei sitä rahaa oo pakko antaa jos ei halua!! se asia on sillä selvä!!! jos ei halua antaa rahaa niin ei tartte antaa!!! hommatkoon itte rahansa kauneusleikkaukseen!! ellet sä sitte halua sitä rahaa antaa!!!

• tai sitten ei

Jos anoppi on esim. vvanhuudenhöperö tai pelkää menettävänsä lastenlasten tapamisoikeuden, kyse on silkasta hyväksikäytöstä. Se voi kyllä olla sitä muutenkin.

Kysy veljeltäsi, mikä on homman nimi!

Kyllä vanhoja ihmisiä aika törkeästi käytetään hyväksi.

Meillä on lähisuvussa vastaavanlainen tapaus. Miniä lensi ulos kuin leppäkeihäs, kun miehensä sai tietää (ei tietenkään ollut eron ainoa syy vaan piste ii:n päällä).

Jos kyse on täysivaltaisten ihmisten rauhallisesta keskinäisestä sopimuksesta, siihen ei ole kenelläkään nokan koputtamista. Tuntui se kuinka tyhjänpäiväiseltä tajansa. - Tähän on kyllä vaikea uskoa.

Ota selvää!

• Maagi111

Liekö anoppi kovinkin mennyt arvostelemaan miniän ulkonäköä...ei olis ensimmäinen.

• Kyllä tuo totta on. Täytynee liätä että miniä oli kyllä vähän maistissa, kun tuon pyynnön esitti.
      Kyllä kateeksi käy kun ei itse kehtää tuollaista pyyntöö esittää - vaan silti - enpä alennu moiseen.
      Köyhänä on hyvä olla kunnes saan nuo työasiat ja terveyden kuntoon : )

Iloista elokuuta kaikille!!!

• naisbotox

voi sitä kateutta!!!!

• Anonyymi

Onkohan taas uuden rupsahduspäivityksen aika , face-lift???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4383
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2495
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      2059
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      402
      1712
    5. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      187
      1558
    6. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      32
      1517
    7. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1505
    8. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      34
      1496
    9. 250
      1335
    10. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      87
      1295
    Aihe