iTunes 9

Haluaa 4

Hei miel on ongelmii iTunes 9 lataamisessa saan ladattu sen koneelle mutta kun yritän avata tiedoston ei se avaa sitä vaan herjaa jotakin.. Muilla samoja komemuksia??

5

540

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "jotakin"? Etkö osaa lukea sitä?

• iPodtouch8gt4

Nyt lukutaitoani hyödyntäen luin seuraavan herjauksen '' iTunesSetup.exe ei ole kelvollinen win32-sovellus''

• iPodtouch8gt4 kirjoitti:

Nyt lukutaitoani hyödyntäen luin seuraavan herjauksen '' iTunesSetup.exe ei ole kelvollinen win32-sovellus''

No koitas ladata se uusiksi. Tarkista, että jos on 64-bittinen Windows niin lataat 64-bittisen version mutta 32-bittiselle Windowsille lataat 32-bittisen version.

• superihminen
        M-Kar kirjoitti:

No koitas ladata se uusiksi. Tarkista, että jos on 64-bittinen Windows niin lataat 64-bittisen version mutta 32-bittiselle Windowsille lataat 32-bittisen version.

Macilla ei ole tollasia ongelmia! XD

• turhaantunutgg
        superihminen kirjoitti:

Macilla ei ole tollasia ongelmia! XD

Oon kokeillu kaikkee noista mutta mikään ei toimi.. '' iTunesSetup.exe ei ole kelvollinen win32-sovellus''
        herjaa edelleen tota.. Alkaa pikkasen nyppiin kun en pysty käyttää iphonee ilman itunesia joka on yli 9.2... any ideas?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2361
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      59
      804
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      46
      798
    4. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      219
      625
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      587
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      559
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      47
      538
    8. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      532
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      524
    10. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      520
    Aihe