Kanebo 38

Sunflower

Hei vaan kaikille!

Voisiko joku, joka on tuota Kanebon 38:aa käyttänyt, kertoa vastaako se koostumukseltaan vedenkestävää ripsiväriä eli kuivuuko suht' nopeasti ripsiin? Vai vetääkö ripset suoraksi heti ripsiin laittamisen jälkeen?(minulla useimmat tavalliset ripsivärit tekevät niin)
Entä lähteekö se todellakin hyvin pelkällä vedellä ja pitääkö veden olla tarkalleen 38 astetta?

Lancomélta on tullut ilmeisesti jokin Kanebon 38'a vastaava tuote. Onko joku kokeillut sitä? Kokemuksia?

9

12095

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • une fille finlandaise

empä oo pahemmin miettiny tota kuivumista :D,mut eipä sillä kestä kuivua yhtään enempää ku muillakaan vedenkestävillä.luulisin.

ei se mulla ripsiä suoraks vedä,täähän on ihan yksilöllistä.jos sulla useimmat tekee sillai niin ei kai auta muu ku kokeilla.

lähtee kyllä hyvin lämpimällä vedellä.en oo lämpömittarin kanssa lämpötilaa katellu,kunhan on lämmintä ni hyvä nii. lancomesta en tiiä.

• jenna

Ihan normaalisti levittyy ja kuivuu... Ja todella lähtee pelkällä lämpimällä vedellä. Ei sen lämpötilan tarvii olla tasan 38 astetta, kunhan on lämmintä, siis vähintään sen 38. Hyvin pysyy ripsissä, ei karise päivän mittaan...eikä bailatessa :)

• molempia

Olen siis kokeillut sekä Kanebon 38:a että Lancoméa. Kanebo 38:a suosittelen todellakin, kun taas Lancomén vastaava on suoraan sanottuna aika p***a.

38 Levittyy mukavan luonnollisen näköiseksi, väriä lähtee harjasta juuri sopivasti, enkä ole huomannut että kuivumiseen menisi yhtään kauemmin kuin tavallisesti.

Lancoméa täytyy laittaa noin miljoona kerrosta ennen kuin se näkyy missään. Enkä siis todellakaan kaipaa mitään kökköripsiä! :D

Osta 38.

• tosi siistii

Olen meikannut yli 30 vuotta, omaa ja muiden naamaa. Kanebon kolmekasi on paras ripsari! Pysyy rasvaisella iholla, jolla ei öljyliukoiset eli vedenkestävät tietenkään pysy. Kestää tuulet ja räntäsateet, uinnit ja urheilut. Mutta lähtee pois vedellä! Mutta huom. lämpimällä, ei haalealla.

• gigi

Itselläni on tuo sama ripsari ja täytyy sanoa, että paras kaikista mitä mulla on ollut. Kestää kosteutta, hikeä sun muuta, mutta tarvitsee vain lämmintä (yli 38'C) vettä ja lähtee sillä ihan hujauksessa. Mä taivutan ripset ennen kuin laitan ripsaria mutta ainakin mulla jää tämän käsittelyn jälkeen ripset kauniin kaareviksi, vaikk mun ripset on melkein tönkkösuorat.

Mutta hinta-laatusuhde on erittäin hyvä, 20 €:n hinta ei tosiaankaan ole paha! Suosittelen lämpimästi!

• eliish

kanebo 38 astetta lähtee pelkällä vedellä hyvin ( lämpimällä 38 asteisella ) , mutta itse otan sen pois anytimen meikin poisto aineella , sillä se lähtee mielstäni parhaiten !
      on veden kestävä ripsiväri , hikoilessa se saattaa vähän valua . kuivuu ripösiin iha tarpeeksi nopeasti . veden on oltava käden lämpöinén tai ylempi .
      lisäksi kanebo on suomen suosituin ripsiväri , jossa on ohut ja pieni harja , että sillä pääsee ripsin tyveen helposti . hintaluokaltaan se on 20 €.

• Fake Stripe

Ostin pitkän harkinnan jälkeen tämän uudemman version Kanebo 38:sta. Olen pettynyt joka suhteessa. Ensinnäkin (lyhyet, suorat, mutta tuuheat) ripseni eivät juurikaan muuttuneet miksikään paremmiksi. Kamalampi pettymys tuli illalla. Olen tottunut poistamaan silmämeikin (jota käytän koko arsenaalin: rajaus, luomivärit ja varjostukset, kajal) tehokkaalla silmämeikinpoistoaineella. Kaikki muu lähti, mutta ripsari tönkötti edelleen. Siirryin kuumaan veteen (mitähän se muuten tekee silmänympärysiholle?) Lopputulos: Mustat pandarenkaat silmien ympärillä, muutama irronnut ripsaripaakku ja loput edelleen ripsissä. Sain hepulin ja hankasin oikein tehokkaasti kuumalla vedellä, silmämeikinpoistoaineella ja vaikka millä. Ripsari lopulta lähti, mutta silmät olivat kuin tomaatit...

Olen kokeillut kaikkia mahdollisia halvoista kalliisiin. Halvoista ehdoton suosikkini on L'Orealin Telescope! Kalliimmista Elizabeth Ardenin taivuttava (en muista nimeä).

• Med
        Fake Stripe kirjoitti:

Ostin pitkän harkinnan jälkeen tämän uudemman version Kanebo 38:sta. Olen pettynyt joka suhteessa. Ensinnäkin (lyhyet, suorat, mutta tuuheat) ripseni eivät juurikaan muuttuneet miksikään paremmiksi. Kamalampi pettymys tuli illalla. Olen tottunut poistamaan silmämeikin (jota käytän koko arsenaalin: rajaus, luomivärit ja varjostukset, kajal) tehokkaalla silmämeikinpoistoaineella. Kaikki muu lähti, mutta ripsari tönkötti edelleen. Siirryin kuumaan veteen (mitähän se muuten tekee silmänympärysiholle?) Lopputulos: Mustat pandarenkaat silmien ympärillä, muutama irronnut ripsaripaakku ja loput edelleen ripsissä. Sain hepulin ja hankasin oikein tehokkaasti kuumalla vedellä, silmämeikinpoistoaineella ja vaikka millä. Ripsari lopulta lähti, mutta silmät olivat kuin tomaatit...

Olen kokeillut kaikkia mahdollisia halvoista kalliisiin. Halvoista ehdoton suosikkini on L'Orealin Telescope! Kalliimmista Elizabeth Ardenin taivuttava (en muista nimeä).

Olisiko tuo silmämeikinpoistoaine jotenkin voinut vaikeuttaa ripsarin poistoa?
        Kanebohan nimittäin lähtee lämpimällä vedellä, LEVIÄMÄTTÄ. Eli siis ripsen mallisina suikuloina. Sehän siinä parasta onkin :D
        Poispestessä kannattaa kuitenkin ensin muutaman kerran kastaa ripset lämpimässä vedessä, ennen kuin yrittää hieroa ripsaria pois.

En tosiaan ymmärrä mikä saisi Kanebon leviämään ;) (nimimerkillä vannoutunut Kanebon käyttäjä jo kaksi vuotta)

• Rouva 43 v

Olen käyttänyt Kanebo 38 -ripsiväriä jo vuosia ja vuosia. Pysyy hyvin silmissä, on helppo laittaa (myynnissä kahta erilaista ripsiharjaa) eikä varise. Pesen illalla lämpöisellä vedellä ripsarin pois. En tarvitse todellakaan mitään muuta! Eikä sitä veden lämpötilaa luonnollisesti tarvitse mitata; kyllä sen sitten huomaa kun vesi on riittävän lämmintä irrottaaksen ripsivärin ripsistä pois :)
      Tuotetta käyttää myös 16- ja 13-vuotiaat tyttäreni!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6665
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2285
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1261
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1042
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      87
      942
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      840
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      767
    Aihe