Kumman te valitsisitte?
Ja jos jommasta kummasta kokemusta, kertokaa toki!
Olen nyt kahden vaiheilla, kapseli houkuttaisi kun ei tarvitse pillereitä napsia... Mutta en tiedä, miten se on muilla käytännössä toiminut?
Minipillerit vai kapseli?
5
682
Vastaukset
- Mirena .
pillerit on lopettaa jos eivät sovi kuin se että kapseleita aletaan poistella. Ja muutoinkin, yleensä syödään minejä kokeilumielessä ennen kapselin asennusta
- gdfgdg
Minipillereissä on vaan se että ne pitää muistaa ottaa aina samaan aikaan tai teho heikkenee nopeammin kuin yhdistelmäpillereissä. Kannattaa lukea minipillereitä netistä niistä on monilla paljon huonoja kokemuksia. Miksi et käytä ihan yhdistelmäpillereitä?
- pohdiskelee..
gdfgdg kirjoitti:
Minipillereissä on vaan se että ne pitää muistaa ottaa aina samaan aikaan tai teho heikkenee nopeammin kuin yhdistelmäpillereissä. Kannattaa lukea minipillereitä netistä niistä on monilla paljon huonoja kokemuksia. Miksi et käytä ihan yhdistelmäpillereitä?
Terveydellisistä syistä yhdistelmäpillerit ovat poissuljettu juttu.
En toki tarkoittanut, että kapselin voisin ottaa ennen minipillereitä, mutta jos minipillerit pelaa niin olisiko kapseli hyvä vaihtoehto? - mulle sopii
pohdiskelee.. kirjoitti:
Terveydellisistä syistä yhdistelmäpillerit ovat poissuljettu juttu.
En toki tarkoittanut, että kapselin voisin ottaa ennen minipillereitä, mutta jos minipillerit pelaa niin olisiko kapseli hyvä vaihtoehto?Mä kokeilin minipillereitä ensin muutaman kuukauden. Ja Cerazettessä on ihan se sama 12 tunnin sääntö kuin yhdistelmäpillereissäkin, Mini-Pillissä se taisi olla kolme tuntia. Mulla oli Cerazettet ja ne sopi mulle joten laitatin implantaatit, eikä ole tullut mitään sivuvaikutuksia, ne kestää 5 vuotta.
- tsirppaa
Minullakin ei sopinut terveydellisistä syistä. Ei tosin sopinut mikään hormonallinen. Laitatin suosiolla kuparikierukan, mulla ainakin toiminut ja enää en noihin helkkarin hormooneihin vaihtaisi. Kun lopetin minipillerit painokin tippui salamana 5kg..muista taas sain migreenin, ja sekin katosin kun lopetin.
Kyllähän se kierukan laitto tuntui pahalta, mutta eipä ole tarvinnut tressata mielialasta eikä nesteiden kertymisistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295594Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144164Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512880Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3021419Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601239
- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3991148Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221148