Mitäs se tarkoittaa tuo kasikerrospoltto: oman formaatin levy johon voi polttaa molemmille puolille eli kapasiteettiä lisää, tämä tuli nimestä mieleen mutta miten on?
levyn polttaminen
8
217
Vastaukset
Ei vaan kaksikerrospolttoon käytetään kaksikerroslevyjä. Sitten on erikseen molemmille puolille levyä tallennus jos on sellaisia.
- Polttolaitosmies
"Sitten on erikseen molemmille puolille levyä tallennus jos on sellaisia."
???
Siis on jos on? on niitä 2 puolisiakin, mutta hyvin harvinaisia koska ei niitä juuri mee.
Lightscripe levyille kyllä poltellaan molemmille puolille mutta vain toiselle puolelle dataa, kun toiselle puolelle käryytetään etiketti :)Polttolaitosmies kirjoitti:
"Sitten on erikseen molemmille puolille levyä tallennus jos on sellaisia."
???
Siis on jos on?Niin? Jos olet ostanut kaksipuoleisen aihion niin kääntää levyn ympäri niin voi tallentaa taas. Mikä tässä on nyt niin vaikeata ymmärtää?
- Polttolaitosmies
M-Kar kirjoitti:
Niin? Jos olet ostanut kaksipuoleisen aihion niin kääntää levyn ympäri niin voi tallentaa taas. Mikä tässä on nyt niin vaikeata ymmärtää?
Aamukahvin puutetta...
Itse ostin joskus yhden 9,6gt levyn ihan prisman hyllystä osittain vahingossa. Myöhemmin en ole niitä käyttänyt kun tavallinen dvdkin riittää.
- Tuli poltti sen.
sfinski80 kirjoitti:
Itse ostin joskus yhden 9,6gt levyn ihan prisman hyllystä osittain vahingossa. Myöhemmin en ole niitä käyttänyt kun tavallinen dvdkin riittää.
Yleensä on DVD-R/RW joita löytyy kaupasta niissä on maininta 2-kerros levystä .Ei niitä käännellä kuin hellan rinkuloita ,ainoastaan poltettaessa Lifd SCRIPELLÄ LEVYKUVA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402