Olen ajatellut ottaa tatuoinnin pian, se olisi siis ensimmäiseni. Paikaksi olen päättänyt yläselän mutta aihe on vielä auki ja siksi pyytäsin vähän teiltä neuvoa.
Ajattelin mustavalkoista liljaa tai tämän tyyppistä kissaa
http://www.milliontattoodesigns.com/wp-content/thumbnail/2009_07/Black-cat-tattoo-design.jpg
En vain ole varma, jos nuo on liian yleisiä aiheita, koska haluaisin vähän jonkin yksilöllisemmän. Aiheella ei oikeastaan tarvitse olla mitään suurta merkitys minulle, esimerkiksi en minä ottaisi mieheni nimeä minnekään, mutta aihe voisi olla joku nätti, ei pääkalloja tai mitään. En siis pyydä teitä kertomaan ihan tarkkaan mikä kuva pitäisi ottaa mutta että jos teillä olisi jotain pientä ideaa niin voisin ottaa vastaan :D En mitään kovin monimutkaista tatointia halua, ei siis mitään väriä tai varjostuksia.
Tatuointi hakusessa
6
480
Vastaukset
- Hakattu
nyt itse hakemaan oman tatuointikuvasi. :) Niitä on netti pullollaan, kunhan vain osaa käyttää Googlea, ja tatuointistudioista löytyy lisää. Jos yhtääkään epäilet, että onkohan tämä nyt se, minkä haluan ihooni ikuistettavan, niin ÄLÄ ota! Sun pitää olla 101%:sesti varma valinnastasi.
- on
Monet tatuoijat myös sunnittelevat tatuointeja, eli jos sinulla on jonkunlaista ideaa niin mene kertomaan tatuoijalle ne niin hän voi sitten suunnitella kuvan. Silloin saa ainakin yksilöllisen kun ei ole netistä löydetty valmis kuva. Voithan ottaa jonkunlaisen mallikuvan mukaan ja sanoa että haluat jotain yksilöllisempää siihen niin ammattitaitoinen tatuoija kyllä osaa muuttaa kuvaa ja tehdä siitä mieleisesi.
- RituK
on kirjoitti:
Monet tatuoijat myös sunnittelevat tatuointeja, eli jos sinulla on jonkunlaista ideaa niin mene kertomaan tatuoijalle ne niin hän voi sitten suunnitella kuvan. Silloin saa ainakin yksilöllisen kun ei ole netistä löydetty valmis kuva. Voithan ottaa jonkunlaisen mallikuvan mukaan ja sanoa että haluat jotain yksilöllisempää siihen niin ammattitaitoinen tatuoija kyllä osaa muuttaa kuvaa ja tehdä siitä mieleisesi.
Minulla on kyllä tarkoitus piirtää kuva itse, se aihe vaan on se joka puuttuu.
- Tatboy
RituK kirjoitti:
Minulla on kyllä tarkoitus piirtää kuva itse, se aihe vaan on se joka puuttuu.
Itse tehty on aina yksilöllinen...
Eli jos toi kissa oli joku valmis-malli, niin eipä tuollaistakaan ole minun silmiini kellään näkynyt...
- Justjoo>>
ajatus. Vilkaisen tuollaista sekunnin verran ja pyrin unohtamaan sen jälkeen. Mitä ihmeessä ajattelit viestiä tuolla? "Olen kova mimmi ja uskallan ottaa tatuoinnin äärimmäisestä kivusta huolimatta"? "Haluan huomiota, kehu minua persoonalliseksi"? "Olen mielikuvitukseton ääliö ja luulen, etten kulje valtavirrassa"?
Ehdottaisin, että teet itsellesi suunnitelman, joka pitää sisällään myös tulevat tatuoinnit vaikkapa 30 vuoden ajalle tai kun tila alkaa käymään ahtaaksi. Jos pystyt tällaiseen, luulen että sinusta löytyy oikeaa ainesta tatuoinnin ottamiseen. Tee samalla päätös, että et tule katumaan pikku piperrystäsi.- RituK
Minulla ei ole mikään tarkoitus viestiä yhtään mitään tatuoinnin otollani, ei ainakaan mitään "uu, kattokaa kun oon ihan kamalan kova".
Ajattelin ottaa kissatatuoinnin (eikä mikään tarkoitus ole ottaa juuri tuollaista kissaa vaan tuollainen yksinkertainen ilman mitään varjostuksia) siksi, että itselläni on kissa, jota rakastan todella paljon. Ja muutenkin kun olen eläinrakas ihminen. Lilja taas on ollut lempikukkani vuosia. Tatuointeja minulla ei ole tarkoitus ottaa tämän tatuoinnin jälkeen kuin kaksi-kolme, ja nämä tulevat olemaan pienempiä ja niille on omat merkityksensä joita en nyt rupea kertomaan. Mutta niiden aika on myöhemmin. Nyt ottamalleni tatuoinnille ei ehkä löydy niin suurta tarinaa taustalta, mutta mitä väliä. Voi tatuoinnin ottaa pelkästään aiheesta josta pitää, ei siis valitse vaan nopeasti tatuoijalla vaan aiheena on joku joka on sydäntä lähellä vaikka ei niin merkityksellinen olekaan. Ei tatuointia tarvitse välttämättä ottaa jonkun syöpään kuolleen veljen muistoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243