Kelpaamaton parisuhteeseen?

Yksinäinen.

Millainen on sinusta se mies joka ei kelpaa naiselle parisuhteeseen?

Entäpä millainen on se nainen joka ei oikein kelpaa miehelle?

Millainen ~luonne~ vastakkaisessa sukupuolessa yksinkertaisesti vaan tökkii?!

49

1550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfg

      .

      • Ovat löytäneet toisensa täältä. Seksikin sujuu näppärästi. Kierrättävä kuminukkea postin välityksellä.
        Ja romanttiset illanvietot palstalla näsäviisauksia ladellen ja molemmat uskovat olevansa älykkäitä niin,
        mitäpä heidän fantasiaegoja murskaamaan totuuksilla. Sehän on hienoa, että kaksi muille kelpaamatonta
        vähälahjaista löytävät toisensa ja ovat onnellisia yhdessä, vaikka toinen on ökyrikas ja toinen pummi, ei haittaa sielujen rakkautta.


      • anzzy kirjoitti:

        Ovat löytäneet toisensa täältä. Seksikin sujuu näppärästi. Kierrättävä kuminukkea postin välityksellä.
        Ja romanttiset illanvietot palstalla näsäviisauksia ladellen ja molemmat uskovat olevansa älykkäitä niin,
        mitäpä heidän fantasiaegoja murskaamaan totuuksilla. Sehän on hienoa, että kaksi muille kelpaamatonta
        vähälahjaista löytävät toisensa ja ovat onnellisia yhdessä, vaikka toinen on ökyrikas ja toinen pummi, ei haittaa sielujen rakkautta.

        Minulle jäi vain vähän epäselväksi, miksi sinä yrität meidän fantasiaegojamme murskata? Liittyykö tämä jotenkin niihin muihin harhaisiin mielikuvitusvihollisiisi?


      • ,..,.,.,.,.,.,.,.
        anzzy kirjoitti:

        Ovat löytäneet toisensa täältä. Seksikin sujuu näppärästi. Kierrättävä kuminukkea postin välityksellä.
        Ja romanttiset illanvietot palstalla näsäviisauksia ladellen ja molemmat uskovat olevansa älykkäitä niin,
        mitäpä heidän fantasiaegoja murskaamaan totuuksilla. Sehän on hienoa, että kaksi muille kelpaamatonta
        vähälahjaista löytävät toisensa ja ovat onnellisia yhdessä, vaikka toinen on ökyrikas ja toinen pummi, ei haittaa sielujen rakkautta.

        POTKII ANZZYKULTA


    • vänksy

      ainakin itsekkyys ja erakkoluonteisuus ovat sellaisia ominaisuuksia, jotka nyt eivät ainakaan houkuttele ketään parisuhteeseen kanssaan, vaikkeivät silti pakosti esteenäkään olisi (tilanteista ja ihmisistä riippuen).

      Mä olen itse ainakin hyvä esimerkki ihmisestä, joka ei ole ns. parisuhdeihminen. Että jos et vielä ole palstalla juttujani lukenut niin alapa lukemaan, niin huomaat millainen on ihminen, joka ei helpolla pariudu.:)

      Miehissä mua eniten tökkii junttius (= tilannetajun puute, tunneälyn puute, bootsit jalassa, tai jotkut purjehduskengät, muka hauskat alapäävitsit, kaljamaha, moukkamainen käytös, käytöstapojen puute). Sitten mua tökkii sellainen vässykkämäisyys. En tykkää miehistä, jotka ovat enimmän osan ajasta naisensa tossun alla. Mua tökkii myös miehet, jotka eivät ole yhtään salaperäisiä, eivätkä yllätyksellisiä ja joissa ei ole yhtään Munaa. Ja todellakin sellaiset miehet tökkii, joissa ei ole yhtään tulta ja tappuraa.

      • so?

        sinä jaksat analysoida asiaa, joka ei sinua omakohtaisesti kiinnosta.

        Okei, sinä et ole parisuhdeihminen, sinusta ei kiinnostuta, sinä et kiinnostu kuin yhdestä.


      • frost-free

        ja sit sussa on se ongelma kans että sä oot se roskatynnyri ja hyväksikäytettävä suhteessa...mä vain näin luulen. Mä luulen et se on suurin syy miks sun elämäs ei oikein lähde kulkeen..

        Jännitystä??ööh..? Mimmosta? Jännitystä saat dekkareista, oisko oikeampi sana vaikka salaperäisyys.
        Ei sillä emmäkää voi sietää liian avoimia tai maalaisia miehiä, enkä HITAUTTA!!! Mulla menee hermot ja se ei tiedä hyvää seuraaviksi minuuteksi..

        Onks sulla siniset silmät?


      • vänksy
        frost-free kirjoitti:

        ja sit sussa on se ongelma kans että sä oot se roskatynnyri ja hyväksikäytettävä suhteessa...mä vain näin luulen. Mä luulen et se on suurin syy miks sun elämäs ei oikein lähde kulkeen..

        Jännitystä??ööh..? Mimmosta? Jännitystä saat dekkareista, oisko oikeampi sana vaikka salaperäisyys.
        Ei sillä emmäkää voi sietää liian avoimia tai maalaisia miehiä, enkä HITAUTTA!!! Mulla menee hermot ja se ei tiedä hyvää seuraaviksi minuuteksi..

        Onks sulla siniset silmät?

        jotain on puhunut? Paitsi sinä.


      • frost-free
        vänksy kirjoitti:

        jotain on puhunut? Paitsi sinä.

        puhuinki...heh.. :)

        Joo no mä olen ollut jännityksen hakuinen jo lapsesta. Kuvittelin lapsena olevani salapoliisi ja polttelin leikkitupakkaa pakussa omalla pihamaalla...Sit kykin pakastimen välissä haaveiden huumeiden käytöstä ja syövästä. Mulla kai oli vähän tylsää lapsena..

        Onneks mulla oli perhe joka piti mut kurissa.. nykyään tyydyn dekkareihin.


      • raharaha
        vänksy kirjoitti:

        jotain on puhunut? Paitsi sinä.

        pelasitkaan lottoa?


      • vänksy
        raharaha kirjoitti:

        pelasitkaan lottoa?

        siitä sitä riittävää jännitystä. Miehen muodossa en siksi sitä enää kaipaa..


      • luolamiess

        se alle 30v isohinkkinen nainen Tampereelta joka ei tiedä mitä etsii?
        Minunkin kanssa lopetti yhteydenpidon edes näkemättä livenä vuosi pari sitten. Taisi luulla tätä luolamiestä vässykäksi,mutta kun en ole. Tutustumisvaihees kun heittää outoa höpinää tms,niin karsii typerät naisehdokkaat heti.
        No,kukin taaplaa tavallaan. Ikinä ei ole naisista tai suhteista ollut pulaa,tosin joutunut vaihtamaan naista useamman kerran mitä erinäisten syiden vuoksi. Nyt onnellisesti suhtees sen viimeisen kanssa.
        Onnea vain tyhjän etsintään,vanhuus voi tulla yksin.


      • Anonyymi
        so? kirjoitti:

        sinä jaksat analysoida asiaa, joka ei sinua omakohtaisesti kiinnosta.

        Okei, sinä et ole parisuhdeihminen, sinusta ei kiinnostuta, sinä et kiinnostu kuin yhdestä.

        Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä,
        että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

        Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 40 työtön mies.
        Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi halveksua enempää kuin tällaista ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä,
        että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

        Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 40 työtön mies.
        Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi halveksua enempää kuin tällaista ihmistä.

        Kiitos paljon. Tuleppa sanomaan tuo päin naamaa. Et takuulla uskalla. Jos uskallat, pidän sinulle sellaisen kehityskeskustelun että muistat sen lopun ikääsi.
        Tulet sen jälkeen nöyrästi pyörtämään kantasi, kertoen ihmisille kuinka olit ennen moukka mielipiteinesi ja kerrot kuinka hyviä ja kunnioitettavia ihmisiä me työttömät olemme.


    • jhugjuhiuljh

      No mistä noista asioista voi tietää.... Mulle ei kelpaisi mikään sillätapaa hullu mies, että olisi jotenkin takertuva tai luonteenlaadultaan peruuttamattoman pipi. Samaten inhoan tyyppejä, joille vaikka sattuu olemaan ystävällinen, jotenkin jää kyttäämään, kytäten vaikka elintapoja tai ystävyyssuhteitya tms. ytai jotakin... Vähän niskakarvat nous pystyyn, kun jokukin (suuressa kaupungissa) kerrankin oli sellanen, että pari kertaa olin sen kanssa jutellut, niin seuraavaksi tuli jo luettelemaan, että ketkä ovat ystäviäni ja kyselemään yksityiskohtia elämästäni; ei siis small- talk- normi- hölpönpööhyvää päivää puuta heinää- vaihdetaan muodon vuoksi pari sanaa -tyyliin, vaan oikeasti niinkuin uteliaana. Huuhuu.

      Siitäkään en tiedä, että millainen nainen ei "kelpaa" miehille. Yleensä joka nököhampaalla ja hiirihiuksellakin on mies, jos vain haluaa. En mä ymmärrä, että millainen nainen " ei saisi" miestä? Kyllä se minusta on naisen valinta, jollei miestä ole. Miehistä on ylitarjontaa kaikkialla, ei naisista.

      No vastaan nyt siihenkin kysymykseesi sitten, että sellanen luonne tökkii, vaikka nyt esimerkiksi mammanpoikamaisuus, eli esimerkiksi jokin ällöttävä sovinistinen asennemaailma yhdistettynä täydelliseen riippuvuuteen äidin ruokahuollosta tai päivittäisistä paijauksesta ja elämän ohjeista ( vaikka mies olisi esimerkiksi kolmikymppinen ukkokin jo), tms. ylipäätään teennäinen ja selkärangaton miestyyppi, jonka puhetavat naisista etc. ylipäätään käytöstapa kohdella naisia muuttuu oman äitinsä seurassa merkittävästi siitä, kuin mitä ne ovat muuten. Vakavaa rikostaustaa omaavat ja kys. kaltaiset luuserit yököttää myös. Niistä varmaan kukaan mitään iloa itselleen saisi. Ja roturasistit laittaa kuvottamaan myös, ehdottomasti aina. Korostunut arvomaailman rahvaanomaisuus ja pahansuopuus ja ihmisvihamielisyys ovat minusta tosi tyrkkääviä piirteitä kenessä tahansa.

    • //Mies//

      "Millainen on sinusta se mies joka ei kelpaa naiselle parisuhteeseen?"

      - väkivaltainen, päihdeongelmainen, mies jolla on pahoja mielenterveysongelmia, narsisti, ulkoisesti epäsiisti, pitkäaikaistyötön?, mies jonka tiedetään pettäneen naisia aikaisemmissa suhteissa, mies joka haastaa helposti riitaa, mies joka inhoaa lapsia

      Entäpä millainen on se nainen joka ei oikein kelpaa miehelle?

      - nainen joka ei oikein ole päässyt exästään yli, katkeroitunut, mustasukkainen, huumeongelmainen, jos aikuisena käyttäytyy vielä kuin pissis, nainen jolla on pahoja mielenterveysongelmia, epäluotettava, nainen joka on liian maskuliininen, nainen joka väittää aina olevansa oikeassa

      - Peace -

      =: )

      • muutamia hyviä kahteen ensimmäiseen. sitte mua itseä ei taas oo haitannu toisen mahdollinen rikos- tai väkivaltatausta kunhan ite jään niitten ulkopuolelle, mustasukkaisuudet, työttömyydet tms.. vaan se jos on esim. takertuva, läheisyydenkipeä tai joku epäluotettava törkytyrpa joka luulee itestään liikoja.. tai muuten vaan kohtelee naisiaki ku paskaa jne.


      • LaRito kirjoitti:

        muutamia hyviä kahteen ensimmäiseen. sitte mua itseä ei taas oo haitannu toisen mahdollinen rikos- tai väkivaltatausta kunhan ite jään niitten ulkopuolelle, mustasukkaisuudet, työttömyydet tms.. vaan se jos on esim. takertuva, läheisyydenkipeä tai joku epäluotettava törkytyrpa joka luulee itestään liikoja.. tai muuten vaan kohtelee naisiaki ku paskaa jne.

        joo, se se sana oli.. ku minäkään en siihen suostu.


      • rusalkaa

        tyhmyys ja juorujen levittäminen...elikkä toisten ihmisten kiusaaminen. Toi viimeksi mainittu on joku sisäsiittoisen kyläyhteisön tauti xxxjärvellä päin. Tai sitten isot miehet on jääneet kakaraksi mieleltään. Noh, vaivansa kullakin.


    • ~ LuoEnne ~ :)

      En ennee ehtiä luoksesi voi, on luonasi lenne.

      Lenny, Lenny - mitä tekemään oot menny.

    • johnjv

      omasta mielesta täydellisyys on mahdotonta ja sama koskee parisuhdetta... eli ei voi sanoa mitkä sopivat yhteen ja sitä rataaa....

    • älä kysy miksi

      Suomisiviilit ovat tippuneet todella alas rankinglistalla. Hinta- laatusuhde on onneton.

    • että... mies, joka ei kelpaa parisuhteeseen, on kiltti, ehkä sellaisen naiivin ja helpon oloinen, tai vastaavasti sitten joku todella omituinen tapaus, joka ei ole yhtään sinut seksuaalisuutensa kanssa.

      Suhteeseen kelpaamaton nainen taas olis ei erikoisen näköinen, hiljainen ja vetäytyvä, suht vaikea hurmattava.

      Itselle taas suhteeseen kelpaamaton nainen olisi todennäköisesti valehteleva, pettävä ja muut psykopaatin tuntomerkit täyttävä epäihminen.

    • ***

      Mies: Alkoholisti, epäsiisti, valehteleva/epäluotettava, ei huolehdi raha-asioistaan, väkivaltainen, mustis, laiska, rivosuinen hönöttäjä, vässykkä.

      Molemmissa voi olla samanlaisia piirteitä.

    • Marie-Cecile

      päiheongelmaiset jne pois niin eipä kai sillä ole mitään väliä millainen on. Aina löytyy joku jolle kelpaa, mutta 1) kelpuuttaako hänet itse 2) uskooko itse olevansa parisuhteen arvoinen ja 3) haluaako ylipäätänsä parisuhdetta oikeasti.

    • Sellainen ei kelpaa parisuhteeseen joka ei halua parisuhteeseen. Tai toimii kuin olisi sinkku. Ylipäätänsä ei ota toista huomioon.

      Noi nyt on semmoisia selvempiä ja ekana mieleentulevia.

      Kaikissa tökkii vaikka mikä, joten kamala listata sitä määrää. Kai niitä selviäkin turn offeja on mutta yleensä semmoienn tyyppi ei pääse edes mahdollisten listalle, joten en noteeraa sitä eikä näin ollen sen luonteenpiirteet jää mieleen että ne olisi estänyt seurustelun tms.

      • ,.,.,.,.,.,.

        ET JOKU EI SUA HUOMIOISI :)


      • ,.,.,.,.,.,. kirjoitti:

        ET JOKU EI SUA HUOMIOISI :)

        Se on ihan normijuttu myös mulle :)


      • Anonyymi

        Mamman helmoissa loisijat ei kelpaa kenellekään.


    • mopot on söpöjä

      parisuhteista pois kelvottomuuteni takia en salli itselleni mitään uutta elollista rakkautta.
      rakkaus moottoriajovehkeisiin toimikoot mun sijaisrakkauden kohteena
      moottoriajoneuvot ei vittuile eikä syyllistä jos en pariin viikkoon tankkaa niitä "paitti tien päällä"

      ne on niin lutusia ja uskollisia niitä kohtaan jotka heitä kohtelevat hyvin, kun pidät mopostasi huolta niin seuraavan kerran kun käynnistät sen se sanoo PRUUM PRUUM PRUUM se tarkoittaa hanaa rakas hanaa,kuin moni nainen sanoo miehelleen aina yhtä kivasti??? no ei monikaan vaik kui hyvänä pitäis

      • hjklop+

        kaksi aikuista, jotka ovat kypsiä ihmisinä, eli hyvällä itsetunnolla varustettu, henkisesti kypsiä, kykenevät kaikkeen ,mm. mistä täällä nyt puhutte!!!!!


      • höpö+
        hjklop+ kirjoitti:

        kaksi aikuista, jotka ovat kypsiä ihmisinä, eli hyvällä itsetunnolla varustettu, henkisesti kypsiä, kykenevät kaikkeen ,mm. mistä täällä nyt puhutte!!!!!

        höpö höpö


      • siellä hö-
        höpö+ kirjoitti:

        höpö höpö

        pötät


      • ,,..,,.,.,.,.,..,
        hjklop+ kirjoitti:

        kaksi aikuista, jotka ovat kypsiä ihmisinä, eli hyvällä itsetunnolla varustettu, henkisesti kypsiä, kykenevät kaikkeen ,mm. mistä täällä nyt puhutte!!!!!

        itselleen tunnustamaan olevansa kykenemätön normaaliin parisuhteeseen


    • Minä ainakin

      koen olevani kelpaamaton parisuhteeseen. Mussa ei ole mitään erityistä tai mitään hienoa, enkä ole missään kovin hyvä. Mä en tiedä miehistä oikein mitään, joten en osaisi olla oikeanlainen eikä mulla olisi mitään annettavaa. En osaa mitään upeita erikoisia seksitemppuja enkä ole täydellisen näköinen. En ole jännittävä, enkä osaa leikkiä mitään leikkejä. En oikeastaan edes tiedä mitä miehet naisesta hakee, mutta minussa niitä asioita ei ole.

      • sittenhän meitä on tässä kaksi yhtä hyvällä itsetunnolla varustettua kullannuppua : )

        Ei huolta, murhetta... Aina on Toivoa, varsinkin jos Onni potkii persuuksiin...

        On tää elämä jännää.


      • No jaa...
        Cinnamon.Girl kirjoitti:

        sittenhän meitä on tässä kaksi yhtä hyvällä itsetunnolla varustettua kullannuppua : )

        Ei huolta, murhetta... Aina on Toivoa, varsinkin jos Onni potkii persuuksiin...

        On tää elämä jännää.

        Musta mun itsetunto on ihan ok, ainakin se on realistinen. :) Pahempi kai se olisi, kun kuvittelisi olevansa täydellinen ja ihmettelisi, kun kukaan ei kiinnostu. Mä olen tiennyt jo parikymppisestä, että jään yksin, joten ei tämä niin suuri juttu ole. Pahin aika on jo ohi. :)


      • No jaa... kirjoitti:

        Musta mun itsetunto on ihan ok, ainakin se on realistinen. :) Pahempi kai se olisi, kun kuvittelisi olevansa täydellinen ja ihmettelisi, kun kukaan ei kiinnostu. Mä olen tiennyt jo parikymppisestä, että jään yksin, joten ei tämä niin suuri juttu ole. Pahin aika on jo ohi. :)

        se että parikymppisenä "tietää", ei vielä ole pomminvarmaa : )

        Totta tuo, että realistinen on hyvä eikä täydelliseksi itseään kuvittele... Mutta se että asioita miettii joskus, hiukan kertoo siitä, että toivoisi niiden olevan toisin... Kyllä jos parisuhteeseen on halua, sellainen sulle sopiva joskus eteen avautuu, mä uskon niin : )


      • Niin siitä
        Cinnamon.Girl kirjoitti:

        se että parikymppisenä "tietää", ei vielä ole pomminvarmaa : )

        Totta tuo, että realistinen on hyvä eikä täydelliseksi itseään kuvittele... Mutta se että asioita miettii joskus, hiukan kertoo siitä, että toivoisi niiden olevan toisin... Kyllä jos parisuhteeseen on halua, sellainen sulle sopiva joskus eteen avautuu, mä uskon niin : )

        kun olin parikymppinen on jo niin paljon aikaa, että on jo todistettu, että ihan oikein silloin tiesin. Toki toivoin, että asiat olisivat menneet toisin, mutta eivät menneet ja ymmärrän kyllä miksi.


    • _ Tiipi

      Feministit ovat naisten alinta kastia =)

    • Anonyymi

      Peräkamarin mies ei kelpaa parisuhteeseen.
      Äitillä loisija. Juoppopaska.

    • Anonyymi

      En tiedä kaipa muut sitten auttavat....

    • Anonyymi

      Naisesta ainakin tulee mieleen työtön läski, löysäilijä joka ei jaksa rikkaa ristiin.
      Tietysti juoppopaskalle kelpaa, ei normi miehelle.

    • Anonyymi

      Kelpaamaton on se joka ei parisuhteeseen halua, loput on mielipidekysymyksiä.

    • Anonyymi

      Näyttää siltä, että ei myöskään itsenäiset kelpaa parisuhteeseen. Vaikka ei ole ulkoisesti ”suuria” vikoja. Monen toivomat ulkoiset ”pätevyydet” löytyy ja kelpaan sänkyyn vaikka useamman kerran, mutta en kelpaa sitten muuhun. Parisuhteeseen haluaisin vain rehellisen, luotettavan, omillaan toimeentulevan, tavallisen miehen, joka saisi olla eläinrakas.
      Vaikka itse olen empaattinen, huolehtiva, mukava enkä huuda ja raivoa. En kyttää vaan haluan, että toisellakin osapuolella on harrastuksia sekä muutakin elämää. Mutta tuo itsenäisyys lopulta on se kivi miksi en kelpaa parisuhteeseen vakavasti otettavana kumppanina.

      • Anonyymi

        Miehenä samoilla linjoilla, eläinrakas mut allerginen 👍


    • Sellanen ku tuntuu enemän broidilt mtä kundifrendilt.
      Sellaset, joiden kaa torille ei mennä kehtaa. Saati bileisiin frendien

    • Anonyymi

      Ensin tulee mieleen äitinsä helmoissa loisiva vajakki.
      MT-kuntoutuja.

    • Anonyymi

      Venäläisyritykset ajavat Suomessa työehtosopimusten yleissitovuuden purkua. Venäläisten Oligarkkien joko suoraan tai bulvaanien kautta omistamat firmat ovat jo 1990-luvulta alkaen ajaneet tes-yleissitovuuden purkua., Nämä oligarkkien omistamat yritykset ovat useimmiten niitä joissa Suomessa maksetaan oman alan keskimääräistä pienempää palkkaa. Monissa voi olla Suomalaisniminen omistaja toimitusjohtajana tai omistajana kyseessä on tällöin kuitenkin bulvaaniomistaja tai Suomalaissyntyinen ja Suomen kansalaisuuden omaava henkilö, joka mieltää itrsensä Venäläiseksi..

      Nämä yritykset ovat Suomessa ongelma koska juuri näissä firmoissa poljetaan myös Suomalaista palkkatasoa ja juuri näissä yirtyksissä tapahtuu työvoiman väärinkäyttöä.

      Nämä yritykset tilaavat entisen Itäblokin maista halpatyövoimaa ja palkkaavat heitä euron jopa euron tuntipalkalla ja tarjoavat heille yösijan maakellarista tai vastaavasta paikasta...näistä tapauksistahan olemme toisinaan lukeneet myös lehdistä. Erityisesti rakennusala on tunnettu näistä yrityksistään mutta myös konepaja alalta tätä toimintaa löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe