Click Henkilöstöpalvelut

HR-tyttö

Ko. paikka hakee konsultteja töihin (taas). Nettisivujen mukaan Tampereella ei niitä ole nyt yhtään, mutta joskus ollut kuulemma aika montakin ja porukka on vaihtunut tiuhaan tahtiin. Osaako joku kertoa enemmän, ukaltaako hakea?

42

12766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-Click

      En suosittele hakua ko. firmaan. Työ sinänsä on mukavaa, mutta yrityksen oma henkilöstöpolitiikka on kaikkea muuta kuin palkitsevaa ja yksi iso syy suureen vaihtuvuuteen. Ihmettelen kovasti miksi yrittäjät eivät ymmärrä tätä hälyytystä.

      • Ex-Click

        Taas on näköjään pyörä pyörähtänyt ja haut jälleen päällä. Seuraavat vaan koittamaan onneaan koeajaksi.


      • Vierestä seurannut
        Ex-Click kirjoitti:

        Taas on näköjään pyörä pyörähtänyt ja haut jälleen päällä. Seuraavat vaan koittamaan onneaan koeajaksi.

        En todellakaan suosittele hakemaan. Hirveä henkilöstöpolitiikka, työntekijöitä ainoastaan haukutaan ja heille huudetaan, yrittäjissä ei omassa mielestään mitään vikaa.


    • tyytyväinen

      Itse olin Clickin (Turku) kautta koko kuluneen kesän töissä. Kaikki sujui todella hienosti, mistään Clickiin liittyvästä en voi valittaa! Kiitos heille!

    • TT

      Taas kerran on konsultti hakusessa. Ei taida olla henkilöstöpolitiikka juurikaan muuttunut omien työntekijöiden kohdalla kun porukkaa tulee ja menee jatkuvasti. Näitä vuokrattavia ihmisiä kuitenkin tuntuvat ihan kohtelevan.

    • Ex-Click

      Ei kannata hakea Clickille, sekä assistentin että konsultin työ on pelkkää puhelimessa myyntiä/tyrkytystä, eli samaa työtä voi tehdä paremmalla liksalla vaikka lehtiä myyden. Lisäksi omistajat ovat todella inhottavia joten jengi vaihtuu kovaa vauhtia. Olen todella onnellinen etten enää ole Clickillä töissä!

    • justiinsass2

      Saman olen huomannut, että omat työntekijät vaihtuvat aika tiuhaan.

    • tilannex

      Kyseisen firman kautta nyt hetken ollut hommissa. Hain rakennusapumiehen paikkaa, josta sitten soitettiin "nyt olisi töitä tarjolla, soita asiakasyrityksellemme nymeroon x ja sovi yksityiskohdat". Tähän asti kaikki hyvin, soitin numeroon ja sovimme töiden alkamisesta maanantaina.

      Seuraavaksi clickin toimistolle kirjoittelemaan työsopimusta. Sain paperin eteeni ja rupesin sitä rauhassa lukemaan, jolloin tämä naishenkilö tuntui yllättävän hermostuneelta: "kyllä siinä kaikki pitäisi olla kunnossa" "laita vain nimi alle" "on tässä vähän kiire". Luettuani loppuun huomasin TES kohdan ja tähän oli kirjoitettu "Teknologiateollisuuden tes". Kysyin, että miksi emme mene rakennusalan tessin mukaan, vaikka rakennustyöt ovat kyseesstä, vastaukseksi sain "asiakasyrityksen toimiala blaablaablaaa.....". No seuraavaksi sitten kyselemään työmaan osoitetta, joka selvisi sitten olevan noin 40 kilometrin päässä (suuntaansa) ja oman auton käyttö pakollista.

      Tässä kohtaa nousi tietenkin esille matkakorvaus kysymys, johon tämä neiti-ihminen sain jälleen tokaistua "puhutaan vaikka siitä sitten kun olet töihin päässyt... nyt on hieman kiire". Ajattelin, että olkoot ja eikun nimi alle (kun itsellänikin oli toiseen tapaamiseen jo hieman hoppu ja onhan se mukava töihin päästä)

      Ensimmäinen työpäivä koitti ja soittelin toimiston suuntaan ja kyselin matkakorvaus asiaa, johon vastattiin seuraavasti "tähän tessiin ei kyllä kuulu....." ja vähän aikaa asiaa selvitettyäni sain, ei niin ystävällisen vastauksen "EI MEIDÄN KAUTTA PAKKO OLE HOMMISSA OLLA!"

      Asia selvä, 2 viikkoa kohta töitä tehty (talkoohengellä) ja tämäkin vain sen takia, että asiakasyritys ollut hyvä ja työ mieluista.

      ÄLKÄÄ IKINÄ OLKO MISSÄÄN TEKEMISISSÄ KS. LAFKAN KANSSA!

      Ja tämä siis TAMPEREELLA.

      • Anonyymi

        Samanlaista kokemusta täällä. ÄLKÄÄ MENKÖ IKINÄ CLICKILLE TÖIHIN.


      • Anonyymi

        Sama näyttää jatkuvan 2023. Eli eivät suostu ilmoittamaan palkkoja. Kikkailevat siis työehtosopimuksilla duunarille kuivaa kakkoseen.


    • I know

      Hohhoijjaa. Mikä matkakorvaus? Omaan verotukseen menee että heilahtaa. Ihan kuin kaikilla muillakin, kodin ja työpaikan väliset kulut. Vuokrafirmat eivät muutenkaan saa maksaa verottomia korvauksia vuokratyöntekijälle.

      • raksamimmi

        Kyllä rakennusalalle sovitut matkakorvaukset (ei siis tarkoita varsinaista kilometrikorvausta) maksetaan vuokrafirmoissakin. Kyseisen firman töissä en ole ollut, mutta muualla on maksettu ja yleensä jopa ilman eri tappeluita kuten jossain pikkufirmoissa.


    • turhapuro u

      Onko tampereen klikissä vielä se iso tissi blondi haastattelemassa?

    • En suosittele!

      Clickillä "konsulttityö" saattaa kuulostaa helpolta tavalta päästä henkilöstöalalle koska ottavat täysin kokemattomia, mutta todellisuudessa uraputki katkeaakin siihen aivan perusteettomien kilpailukieltolausekkeiden vuoksi. Click ei kouluta edes tarpeellista määrää eikä kehitysmahdollisuuksia ole, mutta muuallekaan ei saa työtä mennä tekemään. Muutenkin kannattaa todella tarkkaan harkita haluaako allekirjoittaa niin rajoittavan ja kohtuuttoman tiukan työsopimuksen jossa kaikki riski siirretään työntekijälle.

    • dfhgjjfd

      Jos yritys itse päättää lopettaa työsuhteen, kilpailukieltosopimus ei tällöin päde. Jos taas itse lopetat työsuhteen, silloin kilpailukieltosuhde astuu voimaan..tosin, en jaksa usko, että siitä tulisi mitää sanktioita, koska aina työsopimus laki menee keskinäisten työsopimusten edelle!

    • jhfgds

      Täälläpä on kaunistelevaan sävyyn kirjoitettu kyseisen yrityksen toiminnasta ja tavoista. Johtaminen on täysin epälineaarista jota ei voi mitenkään ennakoida tai edes ymmärtää. Jokaiseen kehitysideaan ja ehdotukseen vastataan vittuilulla ja asiaa vääristellään ja käännellään niin paljon että alat jo itsekin epäillä jossain vaiheessa omaa mielenterveyttäsi. Mikromanagerointi on jokapäiväistä ja selviät yksinkertaisesti helpommalla kun et kysele mitään vaan etsit itse tiedot. Työ on käytännössä pelkkää puhelinmyyntiä erittäin huonoilla ehdoilla ja palkkausmallilla.

      Mitään koulutusta, tukea tai edes välttäviä työvälineitä ei ole saatavilla. Jos jotain ongelmaa tulee niin esimiehiltäsi tulet saamaan pelkästään negatiivista palautetta ja jopa uhkailua siitä että voit joutua vastuuseen tekemisistäsi. Työpaikan säännöt ja toimintatavat muuttuvat jatkuvasti ja mitä älyttömimpiä asioita keksitään haittamaan tuloksen tekemistä. Muutokset tulevat aina suurimman kiireen keskellä ilman mitään ohjeistusta ja kaiken on silti oltava tehtynä juuri niin kuin yrityksen johtajisto haluaa.

      Useita työntekijöitä on painostettu ulos firmasta ja irtisanoutunut koska yrittäjien moraalittomaan ja epäjohdonmukaiseen toimintaan ei normaalit ihmiset suostu alistumaan. Tämä on syy suuren vaihtuvuuteen. Omistajat ovat tosin itse sitä mieltä, että heidän tapansa ja näkemyksensä on ainoita ja oikeita. Jos pidät kivusta ja kärsimyksestä on tämä firma sinua varten.

      • Olin vähällä hakea

        Firma mainostaa nettisivullaan toimistohenkilökunnan palautekyselyn positiivisia tuloksia: "Useilla eri mittareilla mitaten yritys koetaan erittäin hyväksi työpaikaksi!"
        "Vastaajista jokainen ilmoitti viihtyvänsä nykyisessä tehtävässään."

        Mitens tähän pitäisi suhtautua?


    • Mietippä vielä

      Tämän kokoluokan yrityksissä on aika turha tehdä mitään kyselyä viihtyvyydestä. Muutamien vuosien aikana firmasta on lähtenyt noin 30 ihmistä eikä kukaan mitenkään erityisen hyvissä väleissä johdon kanssa. Kyllähän se kenen tahansa yrittäjän itseluottamusta syö, varsinkaan kun omassa toiminnassa ei mitään kehittämisen varaa nähdä. Jotenkinhan nämä asiat on paikattava ja itselleen seliteltävä. Mikäs sen parempi kuin järjestää joku höpöhöpö kysely ja vielä laittaa se firman nettisivuille. Todelliset johtajat kasvaa ja kehittyy eikä buustaa egoaan jollain turhanpäiväisyyksillään.

      Koko clickin toiminta perustuu siihen että työntekijöiksi haetaan heikkoja persoonia joilla ei ole omaa tahtoa tai ajattelua ja he tekevät niinkuin käsketään. Mikäli kuitenkin omaat itsenäisen tahdon, olet pahassa pulassa. Näköjään olivat ottaneet työntekijöiden yhteystiedotkin sivuilta pois. Ilmeisesti ruletti pyörii siihen malliin ettei ulkopuolisten haluta näkevän kuinka paljon se porukka siellä todellisuudessa vaihtuu.

      • 5+6

        On todella erikoista, ettei yrityksen nettisivuilla ole vastuuhenkilöiden ja koko henkilökunnan nimiä ja yhteystietoja, sehän on ihan perusasiaa.


    • Alan vaihto

      Olisi mukavaa tietää jos joku teistä joka täällä kertoo miten hommat toimii siellä on itse ollut konsulttina kyseisessä lafkassa. Kun itse kiinnostaa vuokrausala mutta haluaisin tietää mihin firmaan kannatta yrittää päästä duuniin.

    • Alan Vaihto

      Jaa, miten on?

      • Voi miksi

        Olen ollut siellä "konsulttina" (puhelinmyyjänä) ja meno oli todella karua. Never again.

        Näemmä taas hakevat uusia höynäytettäviä.


    • Entinen Click

      Tähän firmaan haetaan vain nuoria ja kokemattomia. Heidän toivotaan sokeasti tottelevan jokaista käskyä. Sinulla ei tule olemaan mitään oikeuksia tai sananvaltaa. Jos et tee niinkuin sanotaan, olet todella pahoissa ongelmissa. Mielipiteet ja kehitysehdotukset tulkitaan yrityksen omistajien ja aluepäällikön toimesta riidan haastamiseksi josta seuraa puhutteluja, nöyryytämistä muiden työntekijöiden edessä ja lopulta jaetaan kirjallisia varoituksia tekaistuin perustein.

    • Havainnoinut

      Mulle on tullut kuva, että vuokratyöfirmat ilmoittava ensin mol sivuilla paikkoja auki. Ja kun niihin hakee niin alkavat sitten myymään näitä työntekijöitä yritykselle. Kertokaa nyt konsulttina olleet, että onko epäilyksessäni perää? Jos näin on niin huijauksen tunnusmerkit täyttyy!

    • Tarkkana

      Monesta löytyy fraasit: "Etsimme asiakasyrityksellemme reipasta ja motivoitunutta rakennusmiestä Helsinkiin" tai lopusssa
      "Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten täytä hakemus pikaisesti"

    • Muutamakommentti

      Olen päässyt seuraamaan ko. yrityksen toimintaa ns. sivusta. Ogranisaation (click henkilöstöpalvelut) oma henkilökunta vaihtuu TODELLA paljon, eikä työntkeijät tunnu pysyvät kuin max. vuoden. Huono merkki omasta mielestäni. Työntekijät antavat syyksi asioiden hutilointiin kiireen ja aina asioidessa henkilöstön kanssa, jää paskan maku suuhun, kun asioihin ei paneuduta vaan kiire, kiire & kiire. Toinen vaihtoehto että asiaan luvata palata myöhemmin ja silloinkin vastaus on epäselvä/ympäripyöreästi kirjoitettu, jolloin asioihin olisi ollut kannattavampaa paneutua ihan itse jotain toista kautta. Voin suositella jokaisessa selvitettävässä asiassa kirjallista sähköpostiversiota tai muuuten kirjallista selvitystä, jotta voit mahdollisesti pyytää muuta osaavampaa henkilöä tulkkaamaan mitä selvityksillä on tarkoitettu.

      Vuokratyöläiset "pakotetaan" kirjoittamaan tietynlainen soppari tai muuten annetaan kuva että jonossa on seuraava kyllä ottamassa tämänkin työn vastaan jos ei työnteko heidän ehdoillaan onnistu. Työntekijälle annetaan huonoin mahdollinen tes, joka tilaajayrityksen työalaan vaan sopii ja sen mukaan mennään minimiehdoilla jne. Kokemusmukaiset palkkakorotukset on hyvä ihan itse selvittää ja pitää niistä kiinni. Sama koskee lomarahoja, niiden maksua ja lomien pitämistä.
      Vuokratyöläisille ei tarjota mitään kouluttautumismahdollisuuksia, vaikka työsuhteen aikana tilaajayritys muutaisi toimeenkuvaansa/hankkisi laitteita, jotka vaativat koulutusta.
      Vakkarisoppareitahan ei tällaisilta yrityksiltä saa, tai ainakin se on vielä harvinaista. Perustuuhan koko yrityksen toiminta nopeille "sijaisuuksille" ja heillä täytyy olla listoilla ihmisiä, jotta homma toimii. Tämä jokaisen vuokratyötä sieltä hakevan on ymmärrettävä, ettei sitä kautta uraa rakenneta!

      Mutta siis lyhyitä ajanjaksoja tällaista vänkäämistä ja vonkaamista varmaan jaksaakin. Omista oikeuksista täytyy vain pitää tiukasti kiinni, nimittäin sitä tämä nykypäivän työelämä vaatii. Kusetetaan jos vain mahdollista, sen voi aavistaa. Mutta jos itse tiedät oikeutesi ja osaat asiat oikein esittää, niin uskon että työkokemus ko. yrityksessä voi olla positiivinenkin. Toinen vaihtoehto on ettet tiedä kaikkia oikeuksiasi ja siksi työkokemus on positiivinen (:'D).
      Niin ja vinkkivitonen älä siinä haastattelussa näytä, että tiedät oikeutesi, sillä muuten et pääse eteenpäin. Anna itsestäsi vain hyvä kuva ja perustele sopivuuttasi hakemaasi työtehtävään. Vasta sopparin kirjotusvaiheessa kannattaa kysellä jos on jotain epäselvää. Myöhemmin vastausten saaminen kestää ja kauan.

      Kokonaisuudessaan ihan persoonasta kiinni viihtyykö ko. lafkassa vuokratyöläisenä tai assarina, konsulttina. Varmaan eivät suoraan opeta/sano miten kusettaa vuokratyöläisiä soppareiden kirjoituksessa jne. mutta varmasti opettavat (jos sinne asti pääsee) miten pitää suhteita yllä yrityksiin ja miten markkinoida, sillä sitähän se on. Pitää vaan jaksaa mielistellä johtoa ja esimiehiä, sillä jos et osaa mielipitetäsi ja kantaasi perustella tarpeeksi hyvin, he varmasti ajavat turhanpäiväiset länkytykset alas. Ovathan he kiireisiä bisnesmiehiä.

      Raaka bisnes, mutta nykytyöelämä on.

    • IkkremimiN

      Oma kokemukseni kys. yrityksen kanssa. Kyseessä turun toimipiste. Asiat luistavat hyvin, 6kk työjaksolla yhteyshenkilö on vaihtunut kerran. Palkka tulee ajallaan, ajeluttavat pienimmänkin asian vuoksi tosin toimistolle saakka. Yhteydenpito omalla kohdallani toiminut erinomaisen hyvin.

      Ainut asia mikä harmittaa on se, että lähdin mukaan hommaan jossa tunnit olivat luokkaa "Soitetaan tarvittaessa töihin", mutta parempi sekin kun olla työkkärin listoilla mielestäni. Eikä tämäkään itse firman vika ole, vaan oma vika kun allekirjoitin moisen sopimuksen. Sainpahan ainakin uusia kokemuksia asiasta, josta ei aiemmin ollut kuin muutaman tunnin kokemus.

      Kaikinpuolin olen tyytyväinen yrityksen toimintaan ainakin omalta osaltani. Kysyttiin kesätyötoiveet yms jos paikkoja tulee auki jotka vastaavat osaamista.

      Ps. Tämä ei ole Click HP:n maksama mainos saati imagonkohotus, tämä on vuokratyötä ensikertaa tekevän oma mielipide kyseisestä yrityksestä.

    • Anonyymi

      En tykännyt koko firmasta ja firman kautta tein sellaista työtä että tappouhkauksia sateli plus asiakas firman työkaverit huutamalla mulle puhui vat.

    • Anonyymi

      Älä hae vältä firmaa. Itsellä huono kokemus ja asiakasfirma oli kanssa susi. VÄLTÄ

    • Anonyymi

      Klick ei ota tosissaan hakijoiden kiinnostusta.
      Valehtelee työpaikoista että paikka täytetty?

    • Anonyymi

      Tampereen toimipisteessä, naishenkilö konsultti valehtelee työnhakijalle että paikka on täytetty vaikka ei ole.

    • Anonyymi

      Miettikää kahdesti ennen kuin menette P alkavan nimellä haastatteluun. Lukiopoika ei tiedä mistään mitään

    • Anonyymi

      Suosittelen seuraamaan joka ikisen palkkalaskelman tarkkaan. Joku käy välistä lisiä sekä tunteja viemässä. Eikä vaan yhdestä tilistä vaan hieman useammastakin. Palkanmaksuissa tessiä ei noudateta ja eri teorioita riittää kyllä selitykseksi.

    • Anonyymi

      Hain Turun Clickiltä parin viikon postitushommaa. Työkeikan oli määrä päättyä näinä päivinä, joten olettakaamme, että valinnat on jo tehty.

      Tämä pulju ei nähtävästi osaa lähettää alkeellisintakaan "kiitos mutta ei kiitos" viestiä. Pistää miettimään, kuinka tosissani haluan enää koskaan hakea tällaiseen firmaan.

    • Anonyymi

      Kovia ovat kehumaan itseään, mutta mitään tiedotusta ei työnhakija saa vaikka olisi haastatteluun asti päässyt. Työnhakijaa ei arvosteta edes sen vertaa että tiedotettaisiin.

      Itse en suosittele, enkä tule enää hakemaan kyseisen puljun työpaikkoja.

      • Anonyymi

        Surkea pulju kuten kaikki muutkin vuokraorjuutus firmat.


    • Anonyymi

      Mites click Tampere ?

      • Anonyymi

        Ei jatkoon. Ei osata Tampereellakaan ilmoitella haastatteluissa käyneille mitään. Todella ylimielisiä ahneita haastattelijoita. Minä minä ihmisiä, hakee vaan omaa etuaan ja yrittää hyötyä ja pönkittää egoaan.


      • Anonyymi

        Itsellä hyvät kokemukset Clickistä ja Tampereen toiminnasta. Koko ajan sujuvaa toimintaa ja yhteyshenkilö Johanna hoiti hommat hyvin. Sain aina selkeät vastaukset mieltäni askarruttaviin asioihin. Olin viime vuoden puolella hommissa määräaikaisessa työssä. Työ oli sitä mitä odotin ja sain sellaisen työn mitä hainkin. Nykyään muissa töissä, mutta voin suositella oman kokemuksen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä hyvät kokemukset Clickistä ja Tampereen toiminnasta. Koko ajan sujuvaa toimintaa ja yhteyshenkilö Johanna hoiti hommat hyvin. Sain aina selkeät vastaukset mieltäni askarruttaviin asioihin. Olin viime vuoden puolella hommissa määräaikaisessa työssä. Työ oli sitä mitä odotin ja sain sellaisen työn mitä hainkin. Nykyään muissa töissä, mutta voin suositella oman kokemuksen mukaan.

        En yhtään epäile, etteikö siellä voisi olla maailman mukavin ihminen töissä ja itse kuninkaan kohtelu sille valitulle työntekijälle.

        Mutta kun valtaosalle hakijoista kokemus Clickistä jää tasolle "täytä 20 vuotta vanhan näköinen alkeellinen hakulomake, ja me ei sitten hakemusten perään _mitään_ ilmoitella" (tuo ihan kerrotaan ruudulla, kun on lähettänyt hakemuksen), niin tekee mieli pysyä jatkossa kaukana.

        Tehkää nyt oikeesti jotain siellä Clickillä... Ihan hävettää puolesta, kun joku asiallisen oloinen firma käyttää heitä - tutustukaa aina vähän ensin, ei palvelun hinta ole tärkein. "Erittele" siinä vaan sitten työkokemuksesi ja osaamisesi tällaiseen samanlaiseen vapaatekstikenttään kuin tämä Suomi24:n viestikenttä. Liitteitä et voi laittaa, vuonna 2024. Tuo sopii vain sellaisiin tehtäviin, joissa haetaan tyyppiä, joka on valanut betonia x vuotta ja käynyt kerran elämässään Sonkaperän amiskan, siinä se.

        Ja hakemusten perään ilmoittamattomuutta ei voi selitellä enää mitenkään. Se, että ikivanha järjestelmä ei siihen taivu(?) on huono syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yhtään epäile, etteikö siellä voisi olla maailman mukavin ihminen töissä ja itse kuninkaan kohtelu sille valitulle työntekijälle.

        Mutta kun valtaosalle hakijoista kokemus Clickistä jää tasolle "täytä 20 vuotta vanhan näköinen alkeellinen hakulomake, ja me ei sitten hakemusten perään _mitään_ ilmoitella" (tuo ihan kerrotaan ruudulla, kun on lähettänyt hakemuksen), niin tekee mieli pysyä jatkossa kaukana.

        Tehkää nyt oikeesti jotain siellä Clickillä... Ihan hävettää puolesta, kun joku asiallisen oloinen firma käyttää heitä - tutustukaa aina vähän ensin, ei palvelun hinta ole tärkein. "Erittele" siinä vaan sitten työkokemuksesi ja osaamisesi tällaiseen samanlaiseen vapaatekstikenttään kuin tämä Suomi24:n viestikenttä. Liitteitä et voi laittaa, vuonna 2024. Tuo sopii vain sellaisiin tehtäviin, joissa haetaan tyyppiä, joka on valanut betonia x vuotta ja käynyt kerran elämässään Sonkaperän amiskan, siinä se.

        Ja hakemusten perään ilmoittamattomuutta ei voi selitellä enää mitenkään. Se, että ikivanha järjestelmä ei siihen taivu(?) on huono syy.

        Juu se ihan totta, että heillä hakemuspohja todella tönkkö ja ei tätä päivää. Outoa että ei voi CV:tä lisätä liitteeksi. Minulle henkilö pyysi lähettämään suoraan hakemuksen ja CV:n sähköpostiin. Lisäksi ei myöskään ole tätä päivää, että tunnit kirjataan paperille. Vaikka itselle se nyt meni kun lyhyempi pätkä töissä. Pidemmän päälle alkaisi ärsyttämään tuntien merkkaaminen paperille ja se tulee vielä kuittauttaa. Todella hankala systeemi. Sähköinen järjestelmä tulisi olla nykypäivänä, johon työntekijä kuittaa tunnit ja ne voi sieltä vahvistaa. Myöskin Clickin nettisivut ovat todella jämähtäneet ja ei houkuttelevat. Ehkä kannattaisi asioille jotain tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yhtään epäile, etteikö siellä voisi olla maailman mukavin ihminen töissä ja itse kuninkaan kohtelu sille valitulle työntekijälle.

        Mutta kun valtaosalle hakijoista kokemus Clickistä jää tasolle "täytä 20 vuotta vanhan näköinen alkeellinen hakulomake, ja me ei sitten hakemusten perään _mitään_ ilmoitella" (tuo ihan kerrotaan ruudulla, kun on lähettänyt hakemuksen), niin tekee mieli pysyä jatkossa kaukana.

        Tehkää nyt oikeesti jotain siellä Clickillä... Ihan hävettää puolesta, kun joku asiallisen oloinen firma käyttää heitä - tutustukaa aina vähän ensin, ei palvelun hinta ole tärkein. "Erittele" siinä vaan sitten työkokemuksesi ja osaamisesi tällaiseen samanlaiseen vapaatekstikenttään kuin tämä Suomi24:n viestikenttä. Liitteitä et voi laittaa, vuonna 2024. Tuo sopii vain sellaisiin tehtäviin, joissa haetaan tyyppiä, joka on valanut betonia x vuotta ja käynyt kerran elämässään Sonkaperän amiskan, siinä se.

        Ja hakemusten perään ilmoittamattomuutta ei voi selitellä enää mitenkään. Se, että ikivanha järjestelmä ei siihen taivu(?) on huono syy.

        Auttais ehkä jotenkin jos palautteet antais suoraan Clickille. Ei kiva todellakaan että hakijaa ei mitenkään kontaktoida. Toki hakijoita varmaan paljon, mutta ei voi olla niin alkeellinen järjestelmä että ei jotenkin onnistuis. Henkilökunta varmasti Clickillä pätevää, mutta kuka tietää mikä ohjeistus tulee ns ylemmältä taholta tekemiseen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2754
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1975
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1325
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe