Sain tänä aamuna tämmösen viästin puhelimeeni (jossa on viä salanen numero ) eli: Xuan day, khang co so dt cua thang cai ko ? gui cho x voi ! Chac hom nay ko di lam dc roi !
Eli siis mitähän mulle on laitettu? Mul on kyl pari kiinalaistakin kaverii mut yleensä keskustellaan englanniks,ja toi ei tullu kenenkään niiden numerosta.Ja onko toi ees kiinaa vai mitä??? Tai joku "kännykkäviirus"???
MITÄ KIELTÄ TÄÄ O?
13
274
Vastaukset
..se on kaukoitää kyllä muttei kiinaa eikä japskii se on sitä eteläistä kaukoitää luulen ma (vietnam,tahimaa) ..tai sitten se on viirus..niitäkin siellä on.-.
- ------------------da
et mitähän mulle on yritetty kirjottaa.tai si elän toivos et oli väärä nummeero.. mut oikeesti,aika härö viästi.
näkyy olevan, mutta ei sisällä mitään järkevää lausetta, joten odota mahdollista virusta....
- tyhymä minä
Voiks sellanen virus tarttuu tollaseen perus samsungiin ja jos,nii mitä se aiheuttaa? voiks se levitä ettepäin? Ja mistä tommosii ees tulee ku toi numero ei o mitenkää yleises jaossa? nää o sen luokan hämäriä juttuja et en tosiaankaan tiiä niist mitään,joten kaikki viisaammat ja fiksummat,auttakaa! Pliis (rukoilee polvillaan)
- nokialainen 70
tyhymä minä kirjoitti:
Voiks sellanen virus tarttuu tollaseen perus samsungiin ja jos,nii mitä se aiheuttaa? voiks se levitä ettepäin? Ja mistä tommosii ees tulee ku toi numero ei o mitenkää yleises jaossa? nää o sen luokan hämäriä juttuja et en tosiaankaan tiiä niist mitään,joten kaikki viisaammat ja fiksummat,auttakaa! Pliis (rukoilee polvillaan)
samsungii liian lähellä korvaa,mato luikertelee sisään
- da da daa
nokialainen 70 kirjoitti:
samsungii liian lähellä korvaa,mato luikertelee sisään
No,eipähä aiheuta suurta vahinko,.ku tua pää kopassa on aika avaraa ja tilavaa menetettyäni järkeni...
- tarkistaa*
tyhymä minä kirjoitti:
niitä ystävyys suhteuta?
- habatitilallaa
tarkistaa* kirjoitti:
niitä ystävyys suhteuta?
tarkistin mut ei ollu niiltä. eivätkä oo antanu mun numbeeroo mihkä ettepäin...
- นักท่องเที่ยว
habatitilallaa kirjoitti:
tarkistin mut ei ollu niiltä. eivätkä oo antanu mun numbeeroo mihkä ettepäin...
Thaimaasta käännetty englangiksi siinä ehdotetaan yhteistyötä ja henkilöitten nimet
- ------pip...........
นักท่องเที่ยว kirjoitti:
Thaimaasta käännetty englangiksi siinä ehdotetaan yhteistyötä ja henkilöitten nimet
kiitos vastauksista,eli tää o vähä samantyyppine viästi ku ne roskapostihässäkät mitä väliin tipahtelee sähkopostiin. "_olen mr chan ja kehoitan turvautua luotta minä sinun kanssa ryhtyä ystävyysbisnes suhde..." ?? ihme juttu vaa että puhelimeenki viä ja ku ei tosiaan oo mikään julkinen numero(salainen het alusta asti)enkä oo sitä levitelly mihkää.. osaavia ovat,pirulaiset. :/
- bbbbbbbbbbbbbbbbb
thaikkua. oudosti kirjoitettuna
- mr_von.huuhaa
"kaunista päivää ja yhteistyötä eri asioiden suhteen" ja loppu onkin hebreaa? eli olisiko jonkinlainen kerjuu juttu kysymyksessä? Sanat on todella asetettu väärinpäin ainakin loppuosassa.
- OO¨¨¨
mr_von.huuhaa kirjoitti:
"kaunista päivää ja yhteistyötä eri asioiden suhteen" ja loppu onkin hebreaa? eli olisiko jonkinlainen kerjuu juttu kysymyksessä? Sanat on todella asetettu väärinpäin ainakin loppuosassa.
seA3RSWJKT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603395Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111- 711104
Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27869- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854