MITÄ KIELTÄ TÄÄ O?

Auttakaa ny miästä

Sain tänä aamuna tämmösen viästin puhelimeeni (jossa on viä salanen numero ) eli: Xuan day, khang co so dt cua thang cai ko ? gui cho x voi ! Chac hom nay ko di lam dc roi !

Eli siis mitähän mulle on laitettu? Mul on kyl pari kiinalaistakin kaverii mut yleensä keskustellaan englanniks,ja toi ei tullu kenenkään niiden numerosta.Ja onko toi ees kiinaa vai mitä??? Tai joku "kännykkäviirus"???

13

285

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..se on kaukoitää kyllä muttei kiinaa eikä japskii se on sitä eteläistä kaukoitää luulen ma (vietnam,tahimaa) ..tai sitten se on viirus..niitäkin siellä on.-.

• ------------------da

et mitähän mulle on yritetty kirjottaa.tai si elän toivos et oli väärä nummeero.. mut oikeesti,aika härö viästi.

• näkyy olevan, mutta ei sisällä mitään järkevää lausetta, joten odota mahdollista virusta....

• tyhymä minä

Voiks sellanen virus tarttuu tollaseen perus samsungiin ja jos,nii mitä se aiheuttaa? voiks se levitä ettepäin? Ja mistä tommosii ees tulee ku toi numero ei o mitenkää yleises jaossa? nää o sen luokan hämäriä juttuja et en tosiaankaan tiiä niist mitään,joten kaikki viisaammat ja fiksummat,auttakaa! Pliis (rukoilee polvillaan)

• nokialainen 70
        tyhymä minä kirjoitti:

Voiks sellanen virus tarttuu tollaseen perus samsungiin ja jos,nii mitä se aiheuttaa? voiks se levitä ettepäin? Ja mistä tommosii ees tulee ku toi numero ei o mitenkää yleises jaossa? nää o sen luokan hämäriä juttuja et en tosiaankaan tiiä niist mitään,joten kaikki viisaammat ja fiksummat,auttakaa! Pliis (rukoilee polvillaan)

samsungii liian lähellä korvaa,mato luikertelee sisään

• da da daa
        nokialainen 70 kirjoitti:

samsungii liian lähellä korvaa,mato luikertelee sisään

No,eipähä aiheuta suurta vahinko,.ku tua pää kopassa on aika avaraa ja tilavaa menetettyäni järkeni...

• tarkistaa*
        tyhymä minä kirjoitti:

niitä ystävyys suhteuta?

• habatitilallaa
        tarkistaa* kirjoitti:

niitä ystävyys suhteuta?

tarkistin mut ei ollu niiltä. eivätkä oo antanu mun numbeeroo mihkä ettepäin...

• นักท่องเที่ยว
        habatitilallaa kirjoitti:

tarkistin mut ei ollu niiltä. eivätkä oo antanu mun numbeeroo mihkä ettepäin...

Thaimaasta käännetty englangiksi siinä ehdotetaan yhteistyötä ja henkilöitten nimet

• ------pip...........
        นักท่องเที่ยว kirjoitti:

Thaimaasta käännetty englangiksi siinä ehdotetaan yhteistyötä ja henkilöitten nimet

kiitos vastauksista,eli tää o vähä samantyyppine viästi ku ne roskapostihässäkät mitä väliin tipahtelee sähkopostiin. "_olen mr chan ja kehoitan turvautua luotta minä sinun kanssa ryhtyä ystävyysbisnes suhde..." ?? ihme juttu vaa että puhelimeenki viä ja ku ei tosiaan oo mikään julkinen numero(salainen het alusta asti)enkä oo sitä levitelly mihkää.. osaavia ovat,pirulaiset. :/

• bbbbbbbbbbbbbbbbb

thaikkua. oudosti kirjoitettuna

• mr_von.huuhaa

"kaunista päivää ja yhteistyötä eri asioiden suhteen" ja loppu onkin hebreaa? eli olisiko jonkinlainen kerjuu juttu kysymyksessä? Sanat on todella asetettu väärinpäin ainakin loppuosassa.

• OO¨¨¨
        mr_von.huuhaa kirjoitti:

"kaunista päivää ja yhteistyötä eri asioiden suhteen" ja loppu onkin hebreaa? eli olisiko jonkinlainen kerjuu juttu kysymyksessä? Sanat on todella asetettu väärinpäin ainakin loppuosassa.

seA3RSWJKT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe