Pari kertaa paikalla olleena (semifinaalissa) tuli tämänvuotisen kisan järjestelyistä mieleen seuraavaa:a) Miksi valitaan tapahtuman juontajaksi sellainen henkilö, joka ei siihen selvästikään sovellu...aiemmin on ollut hyviä juontajia, jotka omalla panoksellaan ovat saaneet hyvän tunnelman aikaan, b) miksi ei huolehdita siitä tosiasiasta, että alkupäässä laulvat saisivat yhtä hyvän äänentoiston kuin myöhemmin laulavat?? ja c) ns. diplomien jako on turha pitää ennen kisaa, ne jaettakoon laulusuorituksen jälkeen käteen! Tässä ajatuksia järjestelyjen parantamiseksi!!
Olavi Virta -kisa ja Viihdeohjelmat!!
5
523
Vastaukset
- ko a) ja b)?
Kuka tietää a) kuka juonsi ja varsinkin b) kuka huolehti äänentoistosta vai oliko peräti joku kuuluisista huippumiksaajista ppuikoissa?
- tyttö metsässä
koska olin paikalla...Juontajana oli Pauli Virta, joka ei mielestäni ollut "oikea mies" siihen hommaan..Säädöistä huolehti kaiketi orkesteri itse, tai jotain! Ei ollut miksaajaa paikalla, taaskaan! Koko kisan kuunnelleena voin sanoa, että säädöt ei tosiaankaan ollut paikallaan kisan alussa..sääli sinänsä, koska laulajat siitä kärsi! Ensi vuodeksi toivoisin parannusta näihin asioihin! Kiitos.
- se oli....
tyttö metsässä kirjoitti:
koska olin paikalla...Juontajana oli Pauli Virta, joka ei mielestäni ollut "oikea mies" siihen hommaan..Säädöistä huolehti kaiketi orkesteri itse, tai jotain! Ei ollut miksaajaa paikalla, taaskaan! Koko kisan kuunnelleena voin sanoa, että säädöt ei tosiaankaan ollut paikallaan kisan alussa..sääli sinänsä, koska laulajat siitä kärsi! Ensi vuodeksi toivoisin parannusta näihin asioihin! Kiitos.
me tykättiin..tosi kiva viikonloppu .....
- Minä tiedän
Minun mielestä se oli kiva kun alussa meidät laulajat otettiin huomioon lauluhetkellä. Siihen tuli semmoinen
rento meininki ja minulta ainakin jännitys hävisi hiukan. Tunnelma oli semifinaalissa koko viikonlopun tosi hieno,uusia tuttavuuksia sain ja näin moni muukin laulaja oli mieltä. Semin juotaja kuuluu tähän kisaan ja hän juonsi kilpailun omalla tavallaan. Äänentoisto oli hyvä kun kuunteli muita laulajia. Todella hienosti järjestetty tapahtuma! - ja ole rohkea
Mikset ota yhteyttä Viihdeohjelmiin ja kerro heille tästä? Ei ne varmaan ehdi lukea näitä sivuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2183654Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen153575Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä912618Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman142212Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling602180Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.111929Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue481745- 901601
- 861245
- 731175