Olavi Virta -kisa ja Viihdeohjelmat!!

valssi menneiltä ajo

Pari kertaa paikalla olleena (semifinaalissa) tuli tämänvuotisen kisan järjestelyistä mieleen seuraavaa:a) Miksi valitaan tapahtuman juontajaksi sellainen henkilö, joka ei siihen selvästikään sovellu...aiemmin on ollut hyviä juontajia, jotka omalla panoksellaan ovat saaneet hyvän tunnelman aikaan, b) miksi ei huolehdita siitä tosiasiasta, että alkupäässä laulvat saisivat yhtä hyvän äänentoiston kuin myöhemmin laulavat?? ja c) ns. diplomien jako on turha pitää ennen kisaa, ne jaettakoon laulusuorituksen jälkeen käteen! Tässä ajatuksia järjestelyjen parantamiseksi!!

5

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ko a) ja b)?

      Kuka tietää a) kuka juonsi ja varsinkin b) kuka huolehti äänentoistosta vai oliko peräti joku kuuluisista huippumiksaajista ppuikoissa?

      • tyttö metsässä

        koska olin paikalla...Juontajana oli Pauli Virta, joka ei mielestäni ollut "oikea mies" siihen hommaan..Säädöistä huolehti kaiketi orkesteri itse, tai jotain! Ei ollut miksaajaa paikalla, taaskaan! Koko kisan kuunnelleena voin sanoa, että säädöt ei tosiaankaan ollut paikallaan kisan alussa..sääli sinänsä, koska laulajat siitä kärsi! Ensi vuodeksi toivoisin parannusta näihin asioihin! Kiitos.


      • se oli....
        tyttö metsässä kirjoitti:

        koska olin paikalla...Juontajana oli Pauli Virta, joka ei mielestäni ollut "oikea mies" siihen hommaan..Säädöistä huolehti kaiketi orkesteri itse, tai jotain! Ei ollut miksaajaa paikalla, taaskaan! Koko kisan kuunnelleena voin sanoa, että säädöt ei tosiaankaan ollut paikallaan kisan alussa..sääli sinänsä, koska laulajat siitä kärsi! Ensi vuodeksi toivoisin parannusta näihin asioihin! Kiitos.

        me tykättiin..tosi kiva viikonloppu .....


    • Minä tiedän

      Minun mielestä se oli kiva kun alussa meidät laulajat otettiin huomioon lauluhetkellä. Siihen tuli semmoinen
      rento meininki ja minulta ainakin jännitys hävisi hiukan. Tunnelma oli semifinaalissa koko viikonlopun tosi hieno,uusia tuttavuuksia sain ja näin moni muukin laulaja oli mieltä. Semin juotaja kuuluu tähän kisaan ja hän juonsi kilpailun omalla tavallaan. Äänentoisto oli hyvä kun kuunteli muita laulajia. Todella hienosti järjestetty tapahtuma!

    • ja ole rohkea

      Mikset ota yhteyttä Viihdeohjelmiin ja kerro heille tästä? Ei ne varmaan ehdi lukea näitä sivuja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1475
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1040
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      907
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      773
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe