jep, eli kaveri soitti mulle tätä fanittamaansa "aphex twin" -nimisen tyypin musiikkia jota se jostain syystä tuntuu palvovan, kun kuulin sen niin olin ihan että WTF! äijä hakkaa koskettimistoa ja rumpukonetta ihan summittaisesti ja syntyvää meteliä kutsutaan vielä "musiikiksi".. jep jep.. ehkä en vain ymmärrä koska olen "vain" ammattikoulun käynyt, toisin kuin kaverini joka opiskelee yliopistossa, joten ehkä joku teistä voisi kertoa mikä helvetti tuollaisessa "musiikissa" viehättää?
aphex twin
5
652
Vastaukset
- Ponterosa
Hommaappa toi levy, niin ei ole koskettimia eikä rumpukonetta vaan pelkkää suhinaa. biiseillä ei ole edes nimiä, vaan jotkut kuvat "niminä". Oikean kuvan pystyy yhdistämään oikaan biisiin päättelemällä pituuden perusteella, mikä kuva on mikäkin. Kannattaa hommata toi vielä vinyylinä, jossa on bonusbiisinä "sininen".
Muuten, herra Aphex twin eli Richad James kertoi aikoinaan, kun Nine Inch Nailsin remix-levyä tehtiin, että ei jaksanut krapulapäissään käyttää alkuperäisiä nauhoja, vaan nappasi hyllystä jonkun aikoinaan tekemänsä väsäyksen ja täydestä meni.- .....
Aphex Twinin debyyttilevy "Selected Ambient Works" on vielä parempi (1. cd jonka olen alkuperäisenä ostanut samalla kun ostin cd-soittimen vuonna 92). 13 biisiä ja kaikki tosi melodisia ja hyviä, toinen toistaan parempia. 14-vuotiaana siis vääntänyt jo parhaat biisinsä ja sen jälkeen taso vain laskenut vaikka tekniikka kehittynyt huimasti.
- Maugga
Luulisin että tämä biisi ois kummiskin aika jees: Windowlicker
- 35´å0jaeråhij
Ketjun aloittajalle kun lyödään nokan eteen rumpukone ja "koskettimet", ja katsotaan miten se hittibiisi syntyykään... Jatka vaan sen sokkarin ympäri ajamista asconalla basshunteria kuunnellen..
- Minä vaa 473.
Outoa. Mun korvissa Aphex Twinin teokset ei kuulosta summittaiselta meteliltä. Ihan hienoja ideoita löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984