Merkit "pettämisestä

Salapolliisia

Eli laitetaan nyt kerrankin järjestykseen, mistä voi epäillä toisen pettävän. Yksi hailee mies tai nainen.

- Käytöksen muuttuminen, joskus välttelevä / sulkeutunut tai ylipirteä.
- Puhelin tyhjennetään numeroista ja viesteistä. Sama koskee tietokoneen logia.
- "Salaisen" sähköpostin hankkiminen. "salainen" puhelinliittymä.
- Epämääräiset menot tai normimenot venyvät.
-Syylistäminen, että toinen onkin se pettäjä.Huomattavan hyökkäävä käytös riidoissa.
- Pukeutumisen muuttuminen radikaalisti yleensä. Ulkomuodon korostunut huoltaminen.
- Sukupuolinen kanssakäyminen loppuu yhteisessä vuoteessa / yliaktiivisuus entiseen normimenoon verrattuna.

Eli siinä alkuun joitan "merkkejä" mistä voi alkaa epäilemään, yksi tai useampi "merkki" uskottomuudesta. Joskus toki ihminen voi tai on päättänyt laittaa elämänsä remonttiin > > > > pukeutuminen / itsestään huolehtiminen tsm. On vaan tullut mitta täyteen entistä ulkomuotoaan. Elämäntilanteet kun voivat muuttua.

Parissa tapausessa tiedän, että ao. henkilöllä vaan tuli mitta täyteen olomuotoonsa ( lihavuus ) ja alkanut hoitaa itseään, eikä taustalla ollutkaan mitään "pahaa".

Eli lissä merkkejä pettämisestä, niitä epäiliville.

126

16279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vainoharhaisiako kai

      - Muuttunut kiltiksi kotona, puoliso saa tahtonsa läpi helposti, kun se aikaisemmin on ollut hankalaa.
      - Vakuuttelut rakastamisesta/välittämisestä = se kakkonen on hylännyt ja pelkää jäävänsä yksin
      - pahantuulinen, ärtyisä
      - kertoilee juttuja ystäviensä seikkailuista, olevinaan kauhistunut
      - plus nuo aloittajan merkit puhelimesta, kuntoilusta, pukeutumisesta, hygieniasta yms.
      - mutta ovelin muuttaa käytöstään toisinpäin, kun suhde kakkosen kans "varmalla" pohjalla, läksii liikenteeseen lenkkivaatteissa, puheet "kukapa tämmöstä räähkää huolis"....

      eli vaikea on pettäjää saada kiinni muuten kuin rysän päältä, pettäjä kun osaa valehdella kirkkain silmin, eikä myönnä mitään, syyttää puolisoa vainoharhaiseksi jne

      • niin..

        Oon kakkonen ja mun kakkonen on juuri tuo "ovelin"... ei panosta sitten pätkääkään ulkoisesti itseensä, tai ei siis mitenkään erityisesti. Toki ulos lähtiessä eri asia. Röyhtäilee ja jopa pieree mun läsnäolessa :D ei kukaan ikinä arvaisi mitä meillä on..


      • lankaan menin
        niin.. kirjoitti:

        Oon kakkonen ja mun kakkonen on juuri tuo "ovelin"... ei panosta sitten pätkääkään ulkoisesti itseensä, tai ei siis mitenkään erityisesti. Toki ulos lähtiessä eri asia. Röyhtäilee ja jopa pieree mun läsnäolessa :D ei kukaan ikinä arvaisi mitä meillä on..

        Joo. Noin minun mieheni varmaan teki kakkosnensa kanssa. Ei käynyt suihkussa, ei ajanut partaa, ei uusia vaatteita. Sopivasti tuli aina työpuheluita lomallakin ennen pettämistäkin,epäsäännöllinen työ samoin, ei ollut haaveellisen oloinen. Ainoa asia joka muuttui oli että seksi väheni. Jos oli kerran viikossa tai enemmän, niin sitten jäi joku kerta väliin. Se selitettiin työväsymyksellä. Joten ei voi mistään tietää jos on tarpeeksi ovela.


      • minni70pk

        Minä olen myös alkanut epäillä.. Mies on ilmeisesti ollut salaa jossain nettideittipalstalla. Hänen käyttämänsä puh.liittymä on minun nimellä ja rupesin ihmettelemään miksi yhteen numeroon oli laitettu 42 tekstiviestiä ja multimediaviestejä. Lisäksi oli soitettu pari kertaa ko.numeroon. Mies sanoi, että kyseessä on työjuttu, mutten uskonut täysin. Nyt vappuna katsoin kännykästä niin tuosta numerosta oli tullut kuvaviesti jossa nainen kahden hevosen kanssa. Tuskin on työasia.. Otin asian puheeksi ja mies sai valtavat kilarit. Ei myöntänyt mitään, sen vain että viestit oli tulleet naiselta, muttei hän kuulemma ole pettänyt minua. Huh huh! Lisäksi suhteessamme on ongelmana miehen alkoholinkäyttö. En kertakaikkiaan pysty häneen enää luottamaan.Pitäiskö erota vai antaa vielä mahdollisuus?


    • tulimuurahainenII

      Ja salainen sähköpostaaminen hoidetaan kirjaston koneelta (esim lomalla tai pitkällä sairiksella), ettei jää kotikoneelle jälkiä. Näin kävi meillä.

    • repseesre

      muutama lisäys:
      -kun kyseessä on ystävä joka on vastakkaista sukupuolta ,mainitaan oikein erikseen tämän olevan pelkkä ystävä-

      .vastakkaisen skupuolen soittaeessa kuulostetaan erityisen innostuneelta ja ollaan niin täpinöissään.

      .tämä "ystävä" tulee mainituksi aina jonkin aiheen kautta kun on vähänkin juotu viinaa.

      .puhelimeen tulee "tärkeitä" soittoja/viestejä erikoiseen aikaan esim keskellä yötä ,usein viikonloppuisin.

      -lisääntynyt halu päästä viikonloppuna baareihin muka sattumalta törmäämään tähän "kaveriin"

      no tais tulla enimmäkseen tosta puhelimen käytöstä ,mutta kokemuksesta voin sanoa et totta ovat.käytöksestä vaikee mennä sanoo oikeen mitään, hmmm....mitehän se sillon omalla kohdallani menikään. no laitetaan jos tulee mieleen/jaksaa edes muistella

      • mutta yksin

        Mitä mieltä olette sellaisesta, kun miehellä on sellainen mielipide että ei kai nyt sellaista tarvitsisi kertoa vaimolle, jos joku nainen olisi lähettänyt jonkun tekstarin esim. pyytänyt joulujuhliin ja eräs toinen pyytänyt tapaamiseen työn merkeissä. Jos on kieltäytynyt. Itse haluan jutella miehen kanssa avoimesti kaikesta, mutta joskus tuntuu, että jos kyselen vähääkään muista naisista esim. kuka se nainen on joka on sulle lähettänyt tuon tekstarin ns. työnmerkeissä niin alkaa kova huuto ja paasaus, en saisi kysellä. Samoin mieheni on sitä mieltä, ettei tarvitse kaikkia menojaan työaikana minulle tilittää, koska on aikuinen ihminen. Työ erittäin joustavaa, välillä voi lähteä omille asioille. Itse taas haluan avoimesti jutella päivän tapahtumista, kun mieheni taas tokaisee ettei hänellä ole mitään kerrottavaa. Pahoitanko turhaan mieleni?En ymmärrä miksi aviovaimolle ei voisi kertoa ihan kaikkia elämän asioita? Voinko luottaa mieheeni? Tuntuu pahalta koska tästä ei voi keskustella, hän heti räjähtää huutamaan. Kaipaan asiallisia kommentteja.


      • pkl1
        mutta yksin kirjoitti:

        Mitä mieltä olette sellaisesta, kun miehellä on sellainen mielipide että ei kai nyt sellaista tarvitsisi kertoa vaimolle, jos joku nainen olisi lähettänyt jonkun tekstarin esim. pyytänyt joulujuhliin ja eräs toinen pyytänyt tapaamiseen työn merkeissä. Jos on kieltäytynyt. Itse haluan jutella miehen kanssa avoimesti kaikesta, mutta joskus tuntuu, että jos kyselen vähääkään muista naisista esim. kuka se nainen on joka on sulle lähettänyt tuon tekstarin ns. työnmerkeissä niin alkaa kova huuto ja paasaus, en saisi kysellä. Samoin mieheni on sitä mieltä, ettei tarvitse kaikkia menojaan työaikana minulle tilittää, koska on aikuinen ihminen. Työ erittäin joustavaa, välillä voi lähteä omille asioille. Itse taas haluan avoimesti jutella päivän tapahtumista, kun mieheni taas tokaisee ettei hänellä ole mitään kerrottavaa. Pahoitanko turhaan mieleni?En ymmärrä miksi aviovaimolle ei voisi kertoa ihan kaikkia elämän asioita? Voinko luottaa mieheeni? Tuntuu pahalta koska tästä ei voi keskustella, hän heti räjähtää huutamaan. Kaipaan asiallisia kommentteja.

        että joko miehes pettää tai sitten hän on niitä jotka tarvii elääkseen pelkän kulissin. Tällaset ihmiset on joko narsisteja tai muuten suhteeseen kykenemättömiä. Ei sitouduta, vaan jutut hoidetaan kodin ulkopuolella. Älä odota, että sinusta tulisi yhtään tärkeämpi tai että miehes jakaisi asioitaan. Hän haluu elää yksin, joten turhaan roikut hänessä. Kaikki on niin tuttua, näin meilläkin ja minä aion erota koska ansaitsen parempaa. Mitä sitä parisuhteessa olemaan jos kuitenkin haluaa elää yksin, eli ei jaeta eikä kerrota. Ei sellanen toimi.


      • mummomuori*
        mutta yksin kirjoitti:

        Mitä mieltä olette sellaisesta, kun miehellä on sellainen mielipide että ei kai nyt sellaista tarvitsisi kertoa vaimolle, jos joku nainen olisi lähettänyt jonkun tekstarin esim. pyytänyt joulujuhliin ja eräs toinen pyytänyt tapaamiseen työn merkeissä. Jos on kieltäytynyt. Itse haluan jutella miehen kanssa avoimesti kaikesta, mutta joskus tuntuu, että jos kyselen vähääkään muista naisista esim. kuka se nainen on joka on sulle lähettänyt tuon tekstarin ns. työnmerkeissä niin alkaa kova huuto ja paasaus, en saisi kysellä. Samoin mieheni on sitä mieltä, ettei tarvitse kaikkia menojaan työaikana minulle tilittää, koska on aikuinen ihminen. Työ erittäin joustavaa, välillä voi lähteä omille asioille. Itse taas haluan avoimesti jutella päivän tapahtumista, kun mieheni taas tokaisee ettei hänellä ole mitään kerrottavaa. Pahoitanko turhaan mieleni?En ymmärrä miksi aviovaimolle ei voisi kertoa ihan kaikkia elämän asioita? Voinko luottaa mieheeni? Tuntuu pahalta koska tästä ei voi keskustella, hän heti räjähtää huutamaan. Kaipaan asiallisia kommentteja.

        Vaikka nainen olen itsekin, olen aina ihmetellyt joidenkin naisten omituista tapaa vaatia toista kertomaan ”ihan kaikki”. No, on heitä miehissäkin. On aika rasittavaa että täytyy tilittää kaikki mahdollinen, kuin luovuttaisi oman mielensä toiselle. Sanon sitä aivorosvoukseksi.

        Se että miehesi ei kerro naisista joita hän tapaa voi johtua myös siitä, että ei ehkä jaksa sitä mitä siitä seuraa. Lisää tenttausta, ahdistavaa epäluuloa tai vaikka riitaa. Jos ajat hänet nurkkaan, voikin tuloksena olla, että hän lopulta ottaa omaa tilaa vaikka pettämällä oikeasti, tai sulkeutumalla vielä enemmän.

        Mielenkiintoista on että me olemme molemmat työssä, jossa on paljon kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen. On puheluja, tekstareita, sposteja, yhteistyötä, palavereja jne. Samoin molempien työhön kuuluu vaitiolovelvollisuus, itselläni ehkä vaativampana. Eli jos kerromme työasioistamme toisillemme sellaista, mitä toinen ei saa tietää, niin syyllistymme rikokseen. Olemme siis oppineet erottamaan sen mitä ja mistä puhutaan ja mistä ei. Tästä syystä en esim. vastaa hänen puhelimeensa, en lue hänen spostiaan (tai hän minun) tai joskus jopa poistumme paikalta kun puhutaan puhelimessa. Eikä se loukkaa kumpaakaan.

        Kysyy luottamusta antaa toisen olla ja että kyllä hän kertoo, jos asia on olennainen. Eivät kaikki koe tarvetta vuotaa ulos jokaista asiaa, varsinkaan jos ei itse koe niitä merkityksellisiksi. Niin, eikä kaikki jaksa kuunnella, se vain ei kiinnosta.


      • Ap. vastaa

        Kyllä joskus vastakkainen sukupuoli voi olla myös pelkkä ystävä, jopa hyvä sellainen. Eikä hänen tarvitse olla homo tai lesbo.

        Itselläkin on vastakkaisen sukupuolen edustaja kaverina, eikä koskaan ole tullut mieleenkään alkaa harrastamaan seksiä hänen kanssaan. Jo ajatuksena se on ällöttävä ja vastenmielinen. Olemme koin sisko ja veli. Niin kummalliselta koiun se kuullostaakin.


      • pettäjä ja puoliso

        Nyt tässä tuli jo niin pitkät listat, että melkein mikä tahansa käytös kertoo pettämisestä.
        Jos ei tiedä, pettääkö toinenv vai ei, eikö silloin kaikki ole hyvin? Mitään sellaista ei ole tekeillä, mikä heijastuisia siihen varsinaiseen, "oikeaan" suhteeseen.


      • Vaistot paljastaa
        pettäjä ja puoliso kirjoitti:

        Nyt tässä tuli jo niin pitkät listat, että melkein mikä tahansa käytös kertoo pettämisestä.
        Jos ei tiedä, pettääkö toinenv vai ei, eikö silloin kaikki ole hyvin? Mitään sellaista ei ole tekeillä, mikä heijastuisia siihen varsinaiseen, "oikeaan" suhteeseen.

        Normaalilla naisihmisellä vaistot ovat valitettavan usein oikeassa. Se kalvaa mieltä ja aiheuttaa valvottuja öitä ja huolia kun vaistoaa että kaikki ei ole hyvin. Epäilyillä on yleensä syynsä jos ei ole sairaalloisen mustasukkainen.

        Selkein merkki on se kun käytöksessä on joku muuttunut, jokin on vinossa niin sanotusti.


    • Muihin lisäksi

      Tämä oli yksi huvittavimmista:
      Mies yllättäen kunnostautui viemään roskat joka päivä, vaikka ei ennen edes huomannut haisevaa kompostia keittiön lattialla. Hän tuli takaisin hyväntuulisena.

      Tämä oli päivittäinen puhelintreffi, vaihtoi puhelimeen prepaidin, lirkutteli hetken, vaihtoi taas vakituiseen simkorttiin ja tuli takaisin sisälle.

    • koko ajan

      Jos miehellä on kakkossuhde koko ykkössuhteensa ajan, niin silloin tätä käytöksen muuttumista ei voi tapahtua. Onhan sellaisiakin miehiä, joilla on ihan alusta kakkosnainen. Eli mikään ei muutu, vaan pysyy samana koko ajan. Sellaista pettäjää on vaikea saada kiinni muuten kuin sattuman ansiosta.

    • Ap. jatkaa

      -Syylistäminen, alkaa pettäjä itse syyllistää puolisoaan. Jolloin saa ns. syyn lähteä "selvittelemään aivojaan" ulos.
      - Ajallisesti pitkittyneet matkat töihin / töistä.
      - Riitaa rahasta. Jos taloudessa on alunalkaen sovittu, kuka maksaa ja mitä, ja toinen haluaa merkittäviä muutoksia maksuperusteisiin. >>>> Tosin taustalla VOI OLLA MYÖS muuttunut palkka / alentunut maksukyky pysyvästi.

      • ykkönen vai kakkonen

        Muutokset puhelimen käytössä ovat aika hyviä merkkejä. Kun tykkää toisesta, niin haluaa pitää yhteyttä. Tulee totuttua enemmän tekstiviestejä ja puheluita.

        Pikkuhiljaa puhelin on niin täynnä sellaista matskua, jota ei haluta näyttää puolisolle. Puhelin saatetaan pitää vaikka koko ajan piilossa/näkyvillä siten ettei toinen saa sitä koskaan yksin käsiinsä.

        ..treffailee sellaisen just eronneen yh:n kanssa joka ei jätä puhelintaan hetkeksikään silmistään kun olen paikalla.


      • syyllistetty

        Tuo syyllistäminen yhdistettynä kännykän piilotteluun oli meilläkin päällimäisenä oireena.

        Mies keksi syyllistää minua mitä ihmeellisimmillä asioilla. Minä siivoan 90% taloutemme sotkuista, silti mies alkoi syyllistää minua ivallisesti, että "mun pitää huomenna kai taas yksin siivota, kun rouva on aina niin kaaauuhean väsynyt...". Minä tietenkin loukkaannuin järjettömän epäreilusta syyllistämisestä ja aloin tyhmyyksissäni väittää vastaan. Siitä kehittyi sopiva riita ja mies julisti, että: "sun kanssa on mahdoton keskustella yhtään mistään".

        Kaiken röyhkeyden huippu oli se mieten hän syyllisti minua alkoholisoitumisesta, tyyliin arkemme on siksi yhtä helvettiä. Itseasiassa olen himolenkkeilijä ja terveysintoilija, mutta nautiskelen silti noin puoli pulloa valkkaria viikonloppuna. Mutta mies keksi, että "viinalta haisevan alkoholisoituneen vaimon rinnalla elämä on ahdistavaa ja surullista ja täytyy etsiä iloisempaa seuraa kodin ulkopuolelta". Taas tyhmyyksissäni puolustauduin, että en ole todellakaan mikään alkoholisti ja mies kuittasi sen että "niin kaikki alkoholistit aina väittävät". Mitä tuohon voi edes sanoa?

        Jos hän halusi lähteä omille teilleen, niin hän kehitteli riidan jostakin. Riitti, että olin vastannut johonkin kysymykseen "ivalliseen äänensävyyn" tai olin "selvästi huonolla tuulella". Itse hän teeskenteli hampaita kiristellen hyväntuulisuutta, tuunasi itseään tapaamiskuntoon hyräillen tai vihellellen, naureskeli itsekseen radiojuontajan vitseille jne. Sitten kun lähdön hetki koitti, niin hän tiuskaisi, että "en jaksa katsoa noin huonotuulista ja hapanta naamaa koko päivää, menee omakin päivä pilalle" ja lähti ovet paukkuen omille teilleen. Jos itse teeskentelin hyväntuulista vesittääkseni hänen suunnitelmansa, niin mies syyllisti minua kaksinaamaisuudesta ja että "susta näkee, että pinnan alla sappi kiehuu ja lähden mieluumin ennen kuin taas jostain typerästä pikkuasiasta räjähtää".

        Jokaisen riidan jälkeen voin fyysisesti pahoin, siis ihan vatsassa kiersi ja oksetti. Tuollainen pahansuopa syyllistäminen oli kammottavaa.


      • minävaan2
        syyllistetty kirjoitti:

        Tuo syyllistäminen yhdistettynä kännykän piilotteluun oli meilläkin päällimäisenä oireena.

        Mies keksi syyllistää minua mitä ihmeellisimmillä asioilla. Minä siivoan 90% taloutemme sotkuista, silti mies alkoi syyllistää minua ivallisesti, että "mun pitää huomenna kai taas yksin siivota, kun rouva on aina niin kaaauuhean väsynyt...". Minä tietenkin loukkaannuin järjettömän epäreilusta syyllistämisestä ja aloin tyhmyyksissäni väittää vastaan. Siitä kehittyi sopiva riita ja mies julisti, että: "sun kanssa on mahdoton keskustella yhtään mistään".

        Kaiken röyhkeyden huippu oli se mieten hän syyllisti minua alkoholisoitumisesta, tyyliin arkemme on siksi yhtä helvettiä. Itseasiassa olen himolenkkeilijä ja terveysintoilija, mutta nautiskelen silti noin puoli pulloa valkkaria viikonloppuna. Mutta mies keksi, että "viinalta haisevan alkoholisoituneen vaimon rinnalla elämä on ahdistavaa ja surullista ja täytyy etsiä iloisempaa seuraa kodin ulkopuolelta". Taas tyhmyyksissäni puolustauduin, että en ole todellakaan mikään alkoholisti ja mies kuittasi sen että "niin kaikki alkoholistit aina väittävät". Mitä tuohon voi edes sanoa?

        Jos hän halusi lähteä omille teilleen, niin hän kehitteli riidan jostakin. Riitti, että olin vastannut johonkin kysymykseen "ivalliseen äänensävyyn" tai olin "selvästi huonolla tuulella". Itse hän teeskenteli hampaita kiristellen hyväntuulisuutta, tuunasi itseään tapaamiskuntoon hyräillen tai vihellellen, naureskeli itsekseen radiojuontajan vitseille jne. Sitten kun lähdön hetki koitti, niin hän tiuskaisi, että "en jaksa katsoa noin huonotuulista ja hapanta naamaa koko päivää, menee omakin päivä pilalle" ja lähti ovet paukkuen omille teilleen. Jos itse teeskentelin hyväntuulista vesittääkseni hänen suunnitelmansa, niin mies syyllisti minua kaksinaamaisuudesta ja että "susta näkee, että pinnan alla sappi kiehuu ja lähden mieluumin ennen kuin taas jostain typerästä pikkuasiasta räjähtää".

        Jokaisen riidan jälkeen voin fyysisesti pahoin, siis ihan vatsassa kiersi ja oksetti. Tuollainen pahansuopa syyllistäminen oli kammottavaa.

        tuolla käytöksellään se vain haki itselleen sopivaa syytä lähteä suhteesta saamatta syyt niskoilleen.


      • julminta touhua
        syyllistetty kirjoitti:

        Tuo syyllistäminen yhdistettynä kännykän piilotteluun oli meilläkin päällimäisenä oireena.

        Mies keksi syyllistää minua mitä ihmeellisimmillä asioilla. Minä siivoan 90% taloutemme sotkuista, silti mies alkoi syyllistää minua ivallisesti, että "mun pitää huomenna kai taas yksin siivota, kun rouva on aina niin kaaauuhean väsynyt...". Minä tietenkin loukkaannuin järjettömän epäreilusta syyllistämisestä ja aloin tyhmyyksissäni väittää vastaan. Siitä kehittyi sopiva riita ja mies julisti, että: "sun kanssa on mahdoton keskustella yhtään mistään".

        Kaiken röyhkeyden huippu oli se mieten hän syyllisti minua alkoholisoitumisesta, tyyliin arkemme on siksi yhtä helvettiä. Itseasiassa olen himolenkkeilijä ja terveysintoilija, mutta nautiskelen silti noin puoli pulloa valkkaria viikonloppuna. Mutta mies keksi, että "viinalta haisevan alkoholisoituneen vaimon rinnalla elämä on ahdistavaa ja surullista ja täytyy etsiä iloisempaa seuraa kodin ulkopuolelta". Taas tyhmyyksissäni puolustauduin, että en ole todellakaan mikään alkoholisti ja mies kuittasi sen että "niin kaikki alkoholistit aina väittävät". Mitä tuohon voi edes sanoa?

        Jos hän halusi lähteä omille teilleen, niin hän kehitteli riidan jostakin. Riitti, että olin vastannut johonkin kysymykseen "ivalliseen äänensävyyn" tai olin "selvästi huonolla tuulella". Itse hän teeskenteli hampaita kiristellen hyväntuulisuutta, tuunasi itseään tapaamiskuntoon hyräillen tai vihellellen, naureskeli itsekseen radiojuontajan vitseille jne. Sitten kun lähdön hetki koitti, niin hän tiuskaisi, että "en jaksa katsoa noin huonotuulista ja hapanta naamaa koko päivää, menee omakin päivä pilalle" ja lähti ovet paukkuen omille teilleen. Jos itse teeskentelin hyväntuulista vesittääkseni hänen suunnitelmansa, niin mies syyllisti minua kaksinaamaisuudesta ja että "susta näkee, että pinnan alla sappi kiehuu ja lähden mieluumin ennen kuin taas jostain typerästä pikkuasiasta räjähtää".

        Jokaisen riidan jälkeen voin fyysisesti pahoin, siis ihan vatsassa kiersi ja oksetti. Tuollainen pahansuopa syyllistäminen oli kammottavaa.

        Jälkeenpäin suhteen paljastuttua traagisesti tajusin, että kaikki se kamala riidan haastaminen ja haukkuminen johtui toisesta naisesta. Katsoin ilkeästi, sanoin epäystävällisesti olivat lauseet joiden turvin hän sai aikaan hirveän mekastuksen ja riidan, jonka jälkeen pääsi lähtemään ulos hullun naisen luota.

        Tuntuu käsittämättömän pahalta, että petetty sai kokea olevansa maailman ällöttävin ihminen ja oma käsityskykykin meni, kun ei tajunnut, mitä taas on tehnyt. (vaikkei ollut mitään tehnytkään). Monta monituista kertaa olin suunnilleen polvillani itkenyt hirveässä riidan haastamisessa, että mitä olen tehnyt, en tiedä...Lisää huutoa, ja halveksuntaa. Todella ahdistaa, kun tuota aikaa muistelee.

        Miehellä oli tietenkin hyvä omatunto lähteä rakkaansa luo kertomaan, kuinka paska akka hänellä onkin, huh hyvä kun pääsi paskasesta kodista, hirveän akan luota, joka vain räpätti, oman kullan ihailtavaksi. Ja salarakas säälii ja lohduttaa hoitaen. Hieno nainen.


    • pettämätön m

      Hmm. Tähän ketjuun tulleista "merkeistä" aika monet pitävät paikkansa minun kohdallani. Petänköhän siis puolisoani? Tietääkseni en, mutta nyt kai sitä on syytä alkaa epäillä.

    • Vaikea tunnistaa...

      Eipä sitä välttämättä huomaa mistään. Jos on aikaisemminkin ollut paljon töiden ja harrastusten puolesta menossa, niin nyt ne menot on vaan muuttunut toisen naisen tapaamisiksi.

      Lompakossa saattaa olla paljon käteistä, sillä pettäjä ei halua jäädä kiinni korttiostoista jotka voisivat paljastaa jotain. Hotellit, ravintolat ja muut epäilyttävät menot eivät näy missään. Ainuttakaan kuittia ei löydy, ne on taatusti hävitetty tarkkaan kuten muukin todistusaineisto.

      Puhelinta ei käytetä yhteydenpitovälineenä. Sen voi ihan huoletta jättää minne vaan vaimon nähtäville. Vain mies soittelee naiselle. Naisen nimi on jollain miespuolisen työkaverin nimellä.

      Mutta jos kotona ei ole kuukausiin ollut seksiä, pitäisi vaimon alkaa epäillä. Jos suhde kotona on huono, mies hankkii helposti tyydytyksen muualta. (Toki on niitäkin, jotka vaan haluavat seikkailla siitä huolimatta, että kotona on kaikki päällisin puolin hyvin.)

      Luulen että paras merkki on naisen vaisto siitä, että jokin on pielessä.

      • Näin se menee

        Se naisen vaisto, sitä kannattaa kuunnella ja uskoa, vaikkei noita em. merkkejä olisikaan.

        Taitavat henkilöt tuntevat puolisonsa ja tietävät miten heitä käsitellään, osaavat suunnitella reissunsa niin, että niissä on aina "ripaus totuuttakin", puolison sattuessa niistä kysymään. Tästä ripauksesta on sitten helppo kehitellä totuudesta mukaeltu kertomus, yhteydenotot suunnitellaan niin, että puoliso on poissa kotoa, käytetään sähköpostia jne. Onhan noita konsteja, kun vaan tahtoa riittää. Ja jotkut eivät usko, vaikka se heille suoraan sanottaisiinkin.


      • 16+13
        Näin se menee kirjoitti:

        Se naisen vaisto, sitä kannattaa kuunnella ja uskoa, vaikkei noita em. merkkejä olisikaan.

        Taitavat henkilöt tuntevat puolisonsa ja tietävät miten heitä käsitellään, osaavat suunnitella reissunsa niin, että niissä on aina "ripaus totuuttakin", puolison sattuessa niistä kysymään. Tästä ripauksesta on sitten helppo kehitellä totuudesta mukaeltu kertomus, yhteydenotot suunnitellaan niin, että puoliso on poissa kotoa, käytetään sähköpostia jne. Onhan noita konsteja, kun vaan tahtoa riittää. Ja jotkut eivät usko, vaikka se heille suoraan sanottaisiinkin.

        Vaikka mies olenkin, niin uskon kyllä tässä tapauksessa, että vaisto on se mihin kannattaa luottaa. Ei mitkään listat käytöksen muutoksista, niillä saa itsensä vain vainoharhaiseksi.


      • liinaharja10
        Näin se menee kirjoitti:

        Se naisen vaisto, sitä kannattaa kuunnella ja uskoa, vaikkei noita em. merkkejä olisikaan.

        Taitavat henkilöt tuntevat puolisonsa ja tietävät miten heitä käsitellään, osaavat suunnitella reissunsa niin, että niissä on aina "ripaus totuuttakin", puolison sattuessa niistä kysymään. Tästä ripauksesta on sitten helppo kehitellä totuudesta mukaeltu kertomus, yhteydenotot suunnitellaan niin, että puoliso on poissa kotoa, käytetään sähköpostia jne. Onhan noita konsteja, kun vaan tahtoa riittää. Ja jotkut eivät usko, vaikka se heille suoraan sanottaisiinkin.

        Taitaapi olla useimmiten toisinpäin, että pettäjä on paatunut valehtelija ja luonnevikainen, eikä tunnusta mitään, ennenkuin rysän päältä on saatu kiinni, pahimmat kieltävät vielä siinäkin vaiheessa!!!!


      • Ronskia pettämistä
        liinaharja10 kirjoitti:

        Taitaapi olla useimmiten toisinpäin, että pettäjä on paatunut valehtelija ja luonnevikainen, eikä tunnusta mitään, ennenkuin rysän päältä on saatu kiinni, pahimmat kieltävät vielä siinäkin vaiheessa!!!!

        Olen liinaharjan kanssa samaa mieltä. Minulle on käynyt juuri noin mieheni oli paatunut pettäjä, eikä tunnustanut mitään kun kävi rakastajattarensa luona petihommissa. Sitten kun jäi puhelinhommista rysän päältä kiinni, valehteli loistavasti, ei ole tavattu eikä oltu seksihommissa. Valetta kesti 31 vuotta, kunnes itse sairastui kuolemanvakavasti ja tunnusti puolen vuoden suhteen, tapaamiset ja seksihommat.

        Siinäpä elämään tuli miettimistä minulle, lapsille ja heidän perheilleen. Lapset ovat myös kauhuissaan. Koska isää olisi tarvittu kotona eikä muualla naimahommissa. Nainen, jota tapasi oli naimisissa ja hänellä myös lapsia. On siinäkin lapsilla äiti lähtee toisten lapsien isän kanssa aina panohommiin. Sääliksi käy hänen miestään ei varmaan tiedä asiasta.


    • salplkisi

      Hyvä ja pettämätön keino on seurata auton matkamittaria. Trippimittarinhan voi sopivasti nollata, mutta ei varsinaista matkamittaria.
      Aika helposti pystyy laskemaan normimenojen etäisyydet ja siitä sitten laskeskella. Toinen on navigaattorin käyttö, joissain kiinteissä malleissahan pystyy katsomaan viimeisimmän ajetun reitin.

      Suurimman varmuuden toki saa viimekädessä, että värvää kavereita kameran kera, kun "pakollisia" menoja tulee ja aina lähestulkoon samaan aikaan.

      • wanhan liiton mies

        kyllähän se ihmettää, jos ylitöissä syntyy matkamittariin ylimääräisiä lukemia.

        matkamittaria ei voi edes mitenkään hämätä.


      • kirkkain silmin

        Matkamittarin lisäksi monissa kännyköissä voi nähdä viestilaskuri-valikosta lähetettyjen ja vastaanotettujen viestien määrän. Eli vaikka strategiset viestit olisi poistettu, viestien lukumäärä pysyy tallessa. Siitä voi seurata kuinka paljon viestejä on poistettu. Epäilyttävää on tietenkin sekin että viestilaskurit on nollattu.

        Päteviä merkkejä ovat myös puheluihin vastaamattomuus, mutta viesteihin vastataan kyllä. Eli ei halua jutella vaimolle salarakkaan seurassa, mutta pikaisen viestin voi aina lähettää, kysymykset ovat ovelia: "Miten on päivä mennyt", tai kiireisyyteen vetoaminen: "Moi kulta, soitan sulle myöhemmin". Ja soittaessa tai nähtäessä ihmeen tarkat selitykset siitä miksi ei vastannut puhelimeen. Myös kotona soittoääni on yleensä äänettömällä ja viestiääni piippauksella.

        Uudet innostuksen kohteet, uusi omituisen paljon kiinnostava harrastus, ja kun kysellään mistä tälläistä keksit, on innostuksen aiheuttaja joku epämääräinen uusi tuttava "et sä sitä tunne".

        Uusi käyttäytyminen sängyssä. Halujen lisääntyminen poissaolevuus tai vähentyminen välttelevyys. Uudet asennot ja temput. Innostunut, vaivaantunut, poissaoleva, ylikiihottunut tai lopahtaa syyllisyydestä.

        Muutokset yleensäkin.

        Syyllistäminen. Marttyyrius.

        VAISTO.

        Kyllä se pettäjä ajattelee ihmeen pitkälle ja näkee ihmeen paljon vaivaa kieltääkseen tekosensa. Osittain varmaan kieltää totuuden itseltäänkin. Valheita valheiden jälkeen, aina vain luontevammin.


    • Tässä merkit

      Varmoja merkkejä:
      -käy joskus jossain, niin ettei kumppani näe. Ontuvat selitykset näihin, kuten olin töissä.
      -ei suostu antamaan kaikkia sähköpostejaan, tavallisia postejaan, teletunnistetietojaan jne. toiselle
      -on joskus iloinen, joskus ei

    • Jotenkuten toipunut

      ettette ole mustasukkaisesti sairaita. Minulle kävi niin että olin uskollinen aviomies yli kymmenen vuotta mutta exältä repesin mustasukkaisuus sairaudeksi ja jouduin lähtemään liitosta. Lopulta en enää voinut mennä töihinkään. Epäilijät - Uskokaa itseenne ja parantakaa itsetuntoanne - älkää ajako puolisoanne pois luotanne epäilyjenne takia.

      • -mies-

        jauha paskaa.

        on totta että osalla ihmisistä vinksahtaa päässä ja mustasukkaisuus repeää käsistä. ihan vastaavasti osalla ihmisistä viina vie. ei se sitä kuitenkaan tarkoita että kaikki mustasukkaiset ovat paranoideja tai että jos juo viinaa, tulee automaattisesti juopoksi.

        eli NORMAALI ihminen ei yleensä epäile turhia, pikemminkin päinvastoin. jos luottamus on kunnossa, epäilykset alkavat nousemaan vasta siinä vaiheessa kun todisteita hierotaan vasten naamaa.


      • AP: Vastaa taas.
        -mies- kirjoitti:

        jauha paskaa.

        on totta että osalla ihmisistä vinksahtaa päässä ja mustasukkaisuus repeää käsistä. ihan vastaavasti osalla ihmisistä viina vie. ei se sitä kuitenkaan tarkoita että kaikki mustasukkaiset ovat paranoideja tai että jos juo viinaa, tulee automaattisesti juopoksi.

        eli NORMAALI ihminen ei yleensä epäile turhia, pikemminkin päinvastoin. jos luottamus on kunnossa, epäilykset alkavat nousemaan vasta siinä vaiheessa kun todisteita hierotaan vasten naamaa.

        Totta kirjoitat. Joillekin täytyy "tarjoilla" ne todisteet, että edes uskoisivat puolisonsa pettävän heitä.

        Tiedän tapauksia, jossa umpirakastunut ei tajunnut hölkäsenpöläystä toisen pettämisestä ja kaikki selitykset menivät läpi, kirkkaasti. Oikein pahaa teki, varsinkin kun niitä kiistattomia todisteita sitten kavereiden kanssa esitettiin.
        Onneksi näin jälkeenpäin ajatellen, me kaverit avasimme hänen silmänsä ja mitä niiden alla tapahtuu, kuin itse olisi joskus tajunnut.
        Ensin toki suuttui aivan ymmärrettävästi, mutta jonkin ajan kuluttua alkoivat hänelläkin omat aivot raksuttamaan. Ja lopputuloshan oli sitten ero.


      • Toinen miäs

        Totta kirjoitat, mutta tällaiset lienevät marginaalitapauksia, meitähän on moneksi.

        Hyvä neuvo on kysyä kavereilta, hyviltä sellaisilta niistä havannoista mitä on "kerännyt" tai huomioinut. Sieltä se totuus asiasta tulee yleensä, jos on tullakseen. Itse tein näin ja kaveripiiri piti kaikkia epäilyksiäni oikeutettuina ja loppupeleissähän se salarakas oli olemassa. Eli perspektiiviä omille epäilyksille kannattaa hakea ystäviltä, eikä tämäkään palsta ole sieltä huonoimmasta päästä.


      • minä vain

        Voi olet ihan oikeassa...itselläni oli vuosi sitten syrjähyppy...ja nyt olen itse mahdottoman mustasukkainen miehestäni ja epäilen joka asiaa hänessä (työaika, loppuu klo 17 ja hän on kotona vasta klo 17.20...sairasta) ja pelkään että jos en nyt jotenkin pääse yli tästä niin kyllä mieheni saa vielä tarpeekseen ja varmaankin sitten lähtee..mutta kun on juurikin tämä tunne "naisenvaisto" joka sanoo että jotain on pielessä, yritän sitä ajaa pois sanomalla itselleni että se on vain omaa syyllisyyttä mitä puran toiseen mutta ei....kun kaikki jotka tänne kirjoittaa tietää sen tunteen ja sitten onkin ollut jotain pielessä (niin sitä vaan sitten jatkaa omaa hullua kuvitteluaan), mutta koskaan tänne ei kirjoita sellaiset ihmiset joilla tuo vaisto on lopultaa ollut pielessä(joka voisi oikeasti auttaa minuakin tämän sairaalloisen mustasukkaisuuden kanssa)!


      • Kyrsiintynyt
        -mies- kirjoitti:

        jauha paskaa.

        on totta että osalla ihmisistä vinksahtaa päässä ja mustasukkaisuus repeää käsistä. ihan vastaavasti osalla ihmisistä viina vie. ei se sitä kuitenkaan tarkoita että kaikki mustasukkaiset ovat paranoideja tai että jos juo viinaa, tulee automaattisesti juopoksi.

        eli NORMAALI ihminen ei yleensä epäile turhia, pikemminkin päinvastoin. jos luottamus on kunnossa, epäilykset alkavat nousemaan vasta siinä vaiheessa kun todisteita hierotaan vasten naamaa.

        - Ei vastaa puhelimeen. -Ai sori, puhelin jäi äänettömälle...
        - Puhelut menee suoraan vastaajaan. - Ai sori, puhelin jäi keittiöön, siellä on huonot kentät... (tämä on kyllä totta)
        - Ennen ei liikkunut kirveelläkään. -Nyt joka päivä lenkillä, parhaillaan lie kahdesti...
        - Hei, kokeillaanko kortsua välillä. -Häh, mistä sä niitä oot löytäny?
        - Tulitsä mua vastaan äsken? - Joo, kävin kaupalla. - Et sitten kerenny päivällä käymään?
        - Kun et vastannu puhelimeen, niin lähdin katsomaan onko sulla täällä toinen nainen. --Syvä hiljaisuus--

        Vainoharhaisuutta, mustasukkaisuutta vai toinen nainen?


      • kerran pettetty

        Minuakin ihmetyttää, miksi pitää joka puhelusta ja tekstarista tehdä tiliä ja koko ajan salaa tarkistellaan toisen puhelinta.
        Vaikka minua on petetty,niin en kyllä jaksaisi sellaista elämää. Aika vahvat epäilyt saisi olla ennenkuin rupeaisin kyttäämään. Eläkää hyvät ihmiset elämäänne.


    • Minttu65.

      Puhelin on äänettömällä ja aina poissa näkyviltä (kun ennen lojui pöydällä) ja puhelin aina mukana. Jopa suihkuun mennessä kylpytakin taskussa. Jos puhelin on pöydällä, niin ainakin se on näyttö alaspäin ettei näe kun viestiä pukkaa.



      Käytös muuttuu etäiseksi ja ikäänkuin olisi kiinnostus hiipunut. Välillä sitten paikkaillaan huonoa omaatuntoa ylenpalttisesti huomioimalla (oikeesti tulee sellainen olo, että mistäs nyt tuulee)

      Esim rautakauppaan tms on usein asiaa. Lapset eivät voi lähteä mukaan. Työasiat venyvät ja työkavereiden kanssa on usein jos sun mitäkin kissanristiäisiä.

      Netistä löytyy profiili, ehkä jopa kuvalla ja sinkkuprofiililla tietenkin.

      Puhelut pitää mennä puhumaan ulos.

      Aina kun erossa ollessa koittaa soittaa, on henkilön puhelin varattu.

      Onhan näitä. Kunhan vastapuolet vaan eivät olisi niin naaiiveja, että kuvittelevat että ei toi varmaan mitään, vaikka merkit on ihan selviä.

      • Kännykästä vielä

        Tuo puhelimen kasvaminen kylkeen kiinni on todella vakio.

        Mieheni jopa nukkui kännykkänsä kanssa. Kännykkä ei siis ollut herätyskellona yöpöydällä, vaan hän alkoi nukkua taskulliset shortsit jalassa ihan sitä varten, että puhelimen sai taskuun piiloon. Ja puhelin meni myös kylpyhuoneeseen kylpytakin taskussa, siis ihan sama juttu.

        Sitä ennen hänellä oli tapana sulkea puhelin ja piilottaa se. Joskus hän etsi sitä kun ei itsekään muistanut minne viimeksi piilotti. Oli siis varmempi pitää se koko ajan mukana. Kun hän lähti postilaatikolle 30 sekunniksi postia hakemaan tai roskia viemään niin kännykkä lähti mukaan. Ja jos puhelin oli kotona esillä niin se oli a) kiinni b) näyttö alaspäin.

        Ja tuo tapa siis ilmestyi kuvioon melko yllättäen. Ennen hän päinvastoin lähinnä unohti kännykän kotiin tai ei edes heti huomannut, jos oli akku loppu. Oli siis melko välinpitämätön koko kännykän suhteen.


      • sdgsdfgsgsdfg

        Aika samat kun mun miehellä noi merkit..

        -puhelin varattu tosi usein

        -kotona äänettömällä alaspäin
        -muisti tyhjennetty
        -haki riitaa joka asiasta
        -ei sanonut kuin joskus rakastan sua ( ennen joka päivä)
        -yllättäviä iltamenoja esim.autopesu..pääsi soittamaan
        -töissä muka koko ajan hirveä kiire ( pettäminen tapahtui työaikana)
        .kalanterissa outoja merkintöjä esim.älä ota mitään
        -lisääntyneet palaverit ( ei voi vastata puhelimeen)

        Mutta kyllä se on se vaisto mikä sen huomaa.


      • 352234
        sdgsdfgsgsdfg kirjoitti:

        Aika samat kun mun miehellä noi merkit..

        -puhelin varattu tosi usein

        -kotona äänettömällä alaspäin
        -muisti tyhjennetty
        -haki riitaa joka asiasta
        -ei sanonut kuin joskus rakastan sua ( ennen joka päivä)
        -yllättäviä iltamenoja esim.autopesu..pääsi soittamaan
        -töissä muka koko ajan hirveä kiire ( pettäminen tapahtui työaikana)
        .kalanterissa outoja merkintöjä esim.älä ota mitään
        -lisääntyneet palaverit ( ei voi vastata puhelimeen)

        Mutta kyllä se on se vaisto mikä sen huomaa.

        Ai niin unohtu muuten yksi..epäili koko ajan että mulla on toinen


      • petetty karaokella
        Kännykästä vielä kirjoitti:

        Tuo puhelimen kasvaminen kylkeen kiinni on todella vakio.

        Mieheni jopa nukkui kännykkänsä kanssa. Kännykkä ei siis ollut herätyskellona yöpöydällä, vaan hän alkoi nukkua taskulliset shortsit jalassa ihan sitä varten, että puhelimen sai taskuun piiloon. Ja puhelin meni myös kylpyhuoneeseen kylpytakin taskussa, siis ihan sama juttu.

        Sitä ennen hänellä oli tapana sulkea puhelin ja piilottaa se. Joskus hän etsi sitä kun ei itsekään muistanut minne viimeksi piilotti. Oli siis varmempi pitää se koko ajan mukana. Kun hän lähti postilaatikolle 30 sekunniksi postia hakemaan tai roskia viemään niin kännykkä lähti mukaan. Ja jos puhelin oli kotona esillä niin se oli a) kiinni b) näyttö alaspäin.

        Ja tuo tapa siis ilmestyi kuvioon melko yllättäen. Ennen hän päinvastoin lähinnä unohti kännykän kotiin tai ei edes heti huomannut, jos oli akku loppu. Oli siis melko välinpitämätön koko kännykän suhteen.

        Jopa vessasa oli puhelin ja silmälasit mukana. Minä tyhmä vaan en älynnyt nmistä on kyse.


    • Vähän lisää vielä...

      Mies ehdottaa vapaata suhdetta. Tai haluaa ottaa eron. Ei muka ole muita... Aika varmasti on mennyt rakastumaan toiseen naiseen, etenkin jos parisuhde kotona on ollut "kunnossa".

    • ..........

      niin että ensin epäilin tavallaan turhaan, mutta näin se sitten pikkuhiljaa ilmeni

      - jos oltiin työpaikan juhlissa niin mies vältteli osoittamasta minkäänlaista hellyyttä mulle jos paikalla oli tietty nainen (jos ei niin osoitti aina). Lopulta ei menty työpaikan bileisiin tai työkavereille kyläänkään, jos se tietty nainenkin oli kutsuttu eikä meitä siis käsittääkseni enää kutsuttu jos nainen oli kutsuttu..selvä merkki siitä, että työkaveritkin jo piti heitä parina tai jotain sopimatonta oli meneillään (mistä mulle ei sopinut vihjaista..?)
      - puhelimesta lähti ja siihen saapui viestejä ja soittoja mutta osa oli aina poistettu niin että laskurit surrasi mutta todellisuudessa mitään ei jätetty nähtäville
      - työt viikonloppuna ja iloinen ilme naamalla paluu kotiin (voitonriemuinen ilo tyyliin: siitäs sait bitch kun mua epäilet)
      - yhtäkkisiä sairaskohtauksia matkalla töihin niin että mies palasi yksin kotiin soittamaan salarakkaalleen
      - kalsareita vietiin töihin!?! ja niitä löytyi aina tuplaten pyykistä
      - työasioista ja työkavereista salailu. jos esim oli tekemässä jotain hommaa ja kertoi että "tultiin just sieltä ja täältä" ja kun kysyn että kenen kanssa niin vastaus on suuttuminen eikä kerro kenen kanssa (eli sen tietyn naisen)
      - työpaikalle olisi pitänyt alkaa leipoa yhtäkkiä ja se on ihan varma merkki jo siitä, että mies yrittää tehdä vaikutusta naiseen
      - yhtäkkinen avuliaisuus työkavereita kohtaan ja ihan selvä mielenkiinnonkohteiden muuttuminen älyllisempään suuntaan kun sitä aiemmin ei ole saanut kiinnostumaan mistään "fiksusta"
      - yhteisistä rahoista otetaan automaatilla rahaa rutkasti ja seuraavana päivänä sitä ei ole enää lompakossa
      - jatkuva iloisuus ilman mitään näkyvää syytä, mutta omaan suhteeseen ei panosteta MILLÄÄN TAVALLA. Vaimo on vaan se joka hoitaa kaikki kotityöt ja ruoat ja ostokset ja siitäkin valitetaan ja jos mies jotain joutuu kotona tekemään niin siitäkin valitetaan tai se tehdään vastentahtosesti -> jossain vaiheessa tätä salasuhdetta oli ylenpalttinen kotitöiden hoitaminenkin ilossasuin..
      - tyypilliset ulkonäköön panostaminen ja urheilu, uudet vaatteet ja tuoksut töihin mitä ei ennen käytetty
      - puhelin tuli jossain vaiheessa sängyn viereenkin ja öisin sitä herättiin tuijottelemaan. Viestien lähettely salarakkaalle mun nenän edessä (no nro ja kelle lähetetty oli tietysti poistettu joten tämä sama että viestejä lähtee mutta ne todisteet..?)
      - fb tili tehtiin salaa ja aamulla mies heräsi aina hyvin aikaisin tarkistamaan onko salarakkaalta tullut viestejä
      - salarakkaan kuvien tuijottaminen netissä haikein katsein ja selvä eroahdistus kun tämä lähti vihdoin pois työpaikalta
      - täydellinen vetäytyminen suhteesta muuten kuin että on fyysisesti läsnä jos on pakko. Ei minkäänlaista panostamista makuuhuoneen puolella ja vastentahtonen yhteiselo muutenkin..
      - tulihan se lopulta se vainoharhaiseksi hulluksi nimittelykin, kun toiseen naiseen oli rakastuttu..
      - salaiset viestit salarakkaalle aina yhteisiltä lenkeiltä joilla väkisin järjestetty aikaa olla yksin niin että viestin ehtii lähettää. Salaiset soitot jotka näkyy saldossa, iloinen ilme naamalla paluu vaimon luokse salasoiton jälkeen ylimielinen ilme naamalla taas tyyliin "siitäs sait bitch"
      - oman vaimon kohtelu todella julmasti ja kylmästi, haukkuminen, nimittely, jopa kiinnikäyminen. Kaikin tavoin sen osoittaminen että toinen on ruma ja inhottava ihminen, joka on oman onnen tiellä..
      - pettäjältä onnistuu todella hyvin sekin, että yhteistä elämää toisaalta suunnitellaan ja lastentekoa. että ihan turhaan täällä itkevät sitä, että "mies lähti toisen matkaan vaikka/kun oon raskaana" tai että "suunniteltiin vielä perheen perustamista". Petturilla ei ole mitään rajaa, hän haluaa kaikki ja kaiken..
      - pettäjä ei jätä vaimoaan, syy ei tiedossa mutta epäilen, että koska ei halua ottaa vastuuta mistään, haluaa kaiken mulle heti nyt, haluaa olla se jätetty jotta voi saada sukulaiset puolelleen. pettäjä ei yleensäkään ota vastuuta vaan jättäjä on lopulta se vainoharhainen vaimo.

      huh, ja varmasti unohdin monta muuta merkkiä..

    • ...............

      - ne salaiset sähkistilit tietysti ja sen että meilejä kirjotellaan muilla kuin kotikoneella.
      - kotikonetta alettiin kuitenkin puhdistella säännöllisesti ja sitäkin piti ihmeellisesti selitellä
      - Sitten vielä se, että mies alkoi kärkkäästi paheksua pettäjiä niin ettei sitä koskaan siinä määrin ollut aiemmin.
      - Mies alkoi haukkua kaikkia muita ihmisiä tyhmiksi.
      - Yliavoimuus niin, että mulle kerrottiin melkein kaikki salasanat sähköposteihin jne, kunhan ne tilit oli tyhjätty todisteista.Tietysti ne salapostitilit, joilla salarakkaaseen pidetään yhteyttä jäi kertomatta :)
      - epäselvä tunne koko ajan siitä, että kaikki ei ole kunnossa ja että toinen valehtelee. se ei jää tuntematta.
      - ihan ylipaljon tulee tekstiä siihen tyyliin, että hän on ainoa joka on rehellinen ja ei koskaan pettäisi. ylipaljon korostuu niin että ei jää epäselväksi se asian oikea laita..
      - eikä varsinkaan koskaan valehtelisi.
      - alkaa muuttaa yhteisiä pelisääntöjä tyyliin että "työkavereiden kanssa voi kyllä soitella ja käydä lounailla" mistä aiemmin ei oltu sovittu ja hei, en tosiaan ole se tiukkapipoisin ihminen mutta sellasten ihmisten kanssa ei käydä lounailla jotka on salarakkaiksi tulossa..
      - ihastus ja rakastuminen tuntui olevan salarakkaan kanssa molemminpuoleista, joten ihmetyttää vaan että miksi mies ei lähtenyt ja ehkäpä se oli raha joka hänen mielessään oli, eli erohan tulee kalliiksi..
      - jatkuva valehtelu. sen tunnistaa siitä, että jostain asiasta alkaa hirveä selittely ja ihan olemattomia asioita. asiasta kerrotaan puolitotuus eli joku asia on kuitenkin totta jotta narsisti saa sen olon itselleen että on rehellinen..

      • tässä se on...

        yllättävä ja selittämätön käytöksen muuttuminen edelliseen verrattuna.


      • kärsivällinen rouva
        tässä se on... kirjoitti:

        yllättävä ja selittämätön käytöksen muuttuminen edelliseen verrattuna.

        Osa täällä teistä "tarkkailijoista" olette vieneet kyttäämisenne taiteen tasolle. Joka pettää se pettää ,kyttäätte tai ette.Itse en alkanut miehen kanssa tuohon kissanhännänvetoon, vaan vetäydyin keslustelusta ja saatoinpa häipyä paikalta, kun ilmiselvät merkit kertoivat totuuden.
        Lähtiessäni kehoitin häntä olemaan se menevä mies, onhan noita tuleviakin. Ylpeyteni vuoksi surin yksin menetettyä luottamusta, eihän häneltä mitään empatiaa herunut.
        Paras on itsenäisesti rakentaa oma elämä ja pärjäämisen kaava. Aikansa mies hillui naistensa kanssa,nyt on aikaa kulunut ja rooilt vaihtuneet.
        Mies kyselee ja odottaa minua, kyselee jne. Vastaukseni ovat suppeita ja asiallisia. Itsenäinen aikuinen nainen tietää, minne on menossa.


      • oikeus ja kohtuus
        kärsivällinen rouva kirjoitti:

        Osa täällä teistä "tarkkailijoista" olette vieneet kyttäämisenne taiteen tasolle. Joka pettää se pettää ,kyttäätte tai ette.Itse en alkanut miehen kanssa tuohon kissanhännänvetoon, vaan vetäydyin keslustelusta ja saatoinpa häipyä paikalta, kun ilmiselvät merkit kertoivat totuuden.
        Lähtiessäni kehoitin häntä olemaan se menevä mies, onhan noita tuleviakin. Ylpeyteni vuoksi surin yksin menetettyä luottamusta, eihän häneltä mitään empatiaa herunut.
        Paras on itsenäisesti rakentaa oma elämä ja pärjäämisen kaava. Aikansa mies hillui naistensa kanssa,nyt on aikaa kulunut ja rooilt vaihtuneet.
        Mies kyselee ja odottaa minua, kyselee jne. Vastaukseni ovat suppeita ja asiallisia. Itsenäinen aikuinen nainen tietää, minne on menossa.

        "Jos pettää se petää" Toki, mutta jos ei myönnä se ei myönnä.

        Kyllä minun kohdallani se tarkkailu kannatti, sillä mies vaikeni kuin muuri ja valehteli jääkylmästi päin kasvoja. En silti halunnut elää valheessa.

        Ei ollut tarkoituskaan jatkaa kissanhännänvetoa saati avioliittoa, mutta mielestäni minulla itsenäisenä aikuisena ihmisenä on oikeus tehdä omat päätökseni tulevaisuuden suhteen. En halua olla toisen valhemaailman manipuloitavana. Haluan myös perustaa päätökseni tyynesti asiatietoon, enkä mahdolliseen villisti laukkaavaan mielikuvitukseen. Sepä vasta kamala tilanne olisi, että jättäisi puolison jonkun väärinkäsityksen vuoksi... Ei, kyllä asia täytyy selvittää, ja jos toinen ei ole rehellisesti yhteisytöhalukas, niin asia selvitetään sitten niillä pettäjän laatimilla kieroilla pelisäännöillä.


      • -----miekkonen
        kärsivällinen rouva kirjoitti:

        Osa täällä teistä "tarkkailijoista" olette vieneet kyttäämisenne taiteen tasolle. Joka pettää se pettää ,kyttäätte tai ette.Itse en alkanut miehen kanssa tuohon kissanhännänvetoon, vaan vetäydyin keslustelusta ja saatoinpa häipyä paikalta, kun ilmiselvät merkit kertoivat totuuden.
        Lähtiessäni kehoitin häntä olemaan se menevä mies, onhan noita tuleviakin. Ylpeyteni vuoksi surin yksin menetettyä luottamusta, eihän häneltä mitään empatiaa herunut.
        Paras on itsenäisesti rakentaa oma elämä ja pärjäämisen kaava. Aikansa mies hillui naistensa kanssa,nyt on aikaa kulunut ja rooilt vaihtuneet.
        Mies kyselee ja odottaa minua, kyselee jne. Vastaukseni ovat suppeita ja asiallisia. Itsenäinen aikuinen nainen tietää, minne on menossa.

        "Joka pettää se pettää ,kyttäätte tai ette."

        et nyt taida ymmärtää, että sinisilmäistä petetään vuosikausia, epäluuloista ei niinkään.

        "Itse en alkanut miehen kanssa tuohon kissanhännänvetoon, vaan vetäydyin keslustelusta ja saatoinpa häipyä paikalta, kun ilmiselvät merkit kertoivat totuuden. "

        Eihän siinä ole mitään ongelmaa silloin kun on ilmiselvät merkit ilmassa. ei silloin tarvitse tutkia tai kytätä, mikäli sattuu kotia silloin kun puolisi nai kakkosen kanssa.

        ongelmia tulee siinä vaiheessa kun ei tiedä, pettääkö toinen vai ei. harvempi on valmis pelkästä epäilyksen häivähdyksestä tekemään niitä toimenpiteitä mitä petturuus vaatii (olipa se sitten avioero, itse vieraisiin lähtö tai ihan mitä tahansa)


    • vielä mainittu

      Mutta mainitaan viimeistään nyt. Yksi hälyttävä merkki on sellaisten tekemisten kertominen ja selittely, joissa ei ole mitään kertomisen arvoista. Siis sellainen käytös, että mies/vaimo tulee vaikka lenkiltä ja kertoo ummet ja lammet sitä, miten jossain joku tienpätkä on asfaltoitu tai miten jossain on puu kaatunut tielle tms. tms. Esimerkki voisi olla vaikka millainen, mutta olennaista on se, että kertojalla on tarve ikäänkuin dokumentoida puuhansa, jotta toinen ei tulisi ajatelleeksi, että hän on poissa silmistä ollessaan tavannut jonkun tai vähintään seissyt jossain juttelemassa kännykkäänsä. Tuollaisten sinänsä todenmukaisten yhdentekevyyksien raportointi kuulostaa uskottavammalta kuin joku epätodennäköisempi tapahtumasarja, mutta sellainen jolla ei ole mitään salattavaa pysyisi luultavimmin hiljaa jos mitään tärkeää kerrottavaa ei ole.

      • 31

        Tuo on aivan totta, selitystä tuli ennen jo kiinnijäämistä.


    • tämäkin vielä

      Epäluonnollinen kiinnostus kumppanin arkirutiineja kohtaan ja yritykset vaikuttaa niihin. Tarkoitan sellaista, että puoliso haluaa käsittämättömän tarkasti tietää, miten kauan toinen aikoo olla kaupassa tai millä nimenomaisella bussilla palaa kotiin, vaikkei ole koskaan aiemmin sellaisista asioista välittänyt. Varmistelu voi mennä pitemmälle siten, että toiselle annetaan kehotus tyyliin "kannattaisi jo pitää kiirettä ettet vain myöhästy!". Tuollaisen näennäisen toisesta huolehtimisen takana voi olla hyvin itsekäs motiivi.

      • Yks vaan

        Myös käänteinen, että itse pystyy tekemään / olemaan pelkoa paljastumisesta. Varmistellaan, ettei jäädä kiinni.


      • ed.
        Yks vaan kirjoitti:

        Myös käänteinen, että itse pystyy tekemään / olemaan pelkoa paljastumisesta. Varmistellaan, ettei jäädä kiinni.

        Sitähän se tietysti on. Toisen ohjelma on ongittava selville niin tarkasti, että voi tämän poissaollessa tehdä mitä haluaa. Eihän siinä tietenkään mistään aidosta mielenkiinnosta ole kyse.


    • AP. jatkaa .

      Siis, periaatteessa kaikki tutuista rutiineista poikkeava voi olla eräänlainen hälytyskello. Mutta useampia yhdessä ne kellot vasta kilkattaakin.
      Monastui yksi muutos johtaa toiseen ja sitäkautta sitten koko touhu paljastuu myöhemmin. Pettäjä kun luulee, ettei toinen tajua on omasta mielestään ovalampi.

      Mutta miten "kostaa" toisen teko, sehän todella satuttaa ja se voi myös aiheuttaa myös fyysisiä oireita. Totta on se "särkynyt sydän" eikä ole pelkkä klisee.

      Eräässä blogissa oli hyvä kirjoitus, miten mies vedätti homman tappiin, eli antoi naisen ihan omaehtoisesti velkautua korviaan myöden ja sitten otti ja lähti. Toki avioliitossa oli avioehto, onneksi.

      Vai, karäyttääkö rysän päältä, kera esim. puolison sukulaisen kanssa jos heidän kanssaan on hyvissä väleissä ? ? ? Nolata toinen jotenkin muuten ? ? ?
      Perinteinen turpaanveto pettäjälle ja/tai hänen "rikostoverilleen" ? ? ? Joku muu ? ? ?

      • Stiju

        no eihän se kuulu aikuismaiseen toimintatapaan. Mutta joo, jos oikein on kovasti käynyt niin miksei sitä voisi jotain keljua järjestää. Loppupelissä siinä häviää kuitenkin se kuka kostaa kun alentuu samalle tasolle..


      • wanhan liiton mies
        Stiju kirjoitti:

        no eihän se kuulu aikuismaiseen toimintatapaan. Mutta joo, jos oikein on kovasti käynyt niin miksei sitä voisi jotain keljua järjestää. Loppupelissä siinä häviää kuitenkin se kuka kostaa kun alentuu samalle tasolle..

        " Loppupelissä siinä häviää kuitenkin se kuka kostaa kun alentuu samalle tasolle.."

        mikä ihmeen sääntö muka noin määrää? eiväthän suomalaiset usko edes karman lakiin, joten ei voi siitäkään olla kiinni.

        itse kannatan ihan rehellistä kaikkien osapuolten pieksämistä, riippuen tietenkin vähän tilanteesta. salasuhteessa ainakin toistaturpaan vaan ja omalle vielä tuplaten. vaikka ei ne ehkä siitä opi, siitä saa itselle hyvän mielen.

        kerran olen itsepuolustukseksi ja toisen kerran vaimon käpälöimisestä miehen hakannut ja kummallakin kerralla jäi kyllä todella positiiviset fiilikset. se on se tosimies, joka seisoo viimeisenä pystyssä. sama eläimellinen vietti antaa tuosta hyvät vibat kuin se mikä ajaa petturin pettämään.


      • Ap kommentoi
        wanhan liiton mies kirjoitti:

        " Loppupelissä siinä häviää kuitenkin se kuka kostaa kun alentuu samalle tasolle.."

        mikä ihmeen sääntö muka noin määrää? eiväthän suomalaiset usko edes karman lakiin, joten ei voi siitäkään olla kiinni.

        itse kannatan ihan rehellistä kaikkien osapuolten pieksämistä, riippuen tietenkin vähän tilanteesta. salasuhteessa ainakin toistaturpaan vaan ja omalle vielä tuplaten. vaikka ei ne ehkä siitä opi, siitä saa itselle hyvän mielen.

        kerran olen itsepuolustukseksi ja toisen kerran vaimon käpälöimisestä miehen hakannut ja kummallakin kerralla jäi kyllä todella positiiviset fiilikset. se on se tosimies, joka seisoo viimeisenä pystyssä. sama eläimellinen vietti antaa tuosta hyvät vibat kuin se mikä ajaa petturin pettämään.

        Akan pyörittämisestä kun ei paljon kostu, mutta kiilapojan pieksäminen se kivalta tuntuukin. Ja mitkä olisi parasta, kun rysänpäältä vielä tavoitti. (tapahtui 26 vuotta sitten: piekseminen pesäpallomailalla, ns. "holkkipolvi" lopunelämäänsä . . . nilkku mikä nilkku. )

        Toisaalta, kaveritkin on "keksitty" . . . Antavat selkään ja vielä kertovat syyn siihen, sekä kehoituksen siirtyä elämään muutaman sadan kilometrin päähän, ihan oman terveyden vuoksi. Ja kun napalanko sitten "kertoo" syyn mahdollisesti pettäjälle . . . luulisi siinä tämän hieman miettivän ja katoavan kuvioista /suhteesta / liitosta, melko hiljaisesti.
        Ei tule sitä perinteistä tappelua tsm. kun "uusi rakas" saa siipensä ja ei ole siinä taustatukena.

        Toisaalta, täydellinen nolaaminen pettäjän suvulle on myös poikaa, varsinkin vanhemmalle väelle. Samoin omille lapsille kertominen, MUTTA vasta kun nämä ovat täysi-ikäisiä. On muuten "tehokas" keino muistuttaa, miksi äiti ja isi erosivat silloin joskus. Pettäjähän on voinut ja luultavasti onkin kertonut oman versionsa erosta.
        Ja todellakin, se lapsille kannattaa kertoa VASTA, kun puberteeti-ikä yms. on ohi ja "pystyvät" ajattelemaan aikuisen tavoin.


      • kerran petetty
        Stiju kirjoitti:

        no eihän se kuulu aikuismaiseen toimintatapaan. Mutta joo, jos oikein on kovasti käynyt niin miksei sitä voisi jotain keljua järjestää. Loppupelissä siinä häviää kuitenkin se kuka kostaa kun alentuu samalle tasolle..

        Joo. Pieksin minäkin vaimon salapaskan (oma bussi- ja taksifirma,ajelee porukoita laivoille ja ympäri suomea esim. hotellit). Oli vähällä lähtee salapaskalta henki. (2viikkoo sairaalassa). Meni koko kylä sekasin kun niin sievä ja siveä mies sai kunnolla turpaan. Oli hemmetin moinen haloo täällä meilläkin päin(80km paikalle). Nuo kaikki edellä esitetyt tunnus merkit pettäjästä toteutu minunkin kohdalla ja kun esitin "todisteet" niin olin musta valkee paskapää joka ei ymmärrä mitään. Nyt vaimo vahtaa suurin piirtein mun kaikkia menoja joten on sillä kestämistä kun minä lähden laivoille. Vaikka kärsin pieksämisesstä tuomion niin tuntu se silti niin hyvältä ja näkivät muutkin mikä tää salapaska on, myös hänen vaimonsa! Eiks oo bussi kuskit niin ihania?


    • kastata paljon

      tulisia hiiliä pään päälle. Kyllä ne sitten korventaa... Toisaalta, kun pettäjä on siinä ihastuksen tai rakastumisen tilassa niin muu ei auta kun antaa tilaa. Ne menee kuitenkin jonne kutemaan kunnes kyllästyvät, viimeistään 1000 päivän jälkeen. Muista että saat sen mistä luovut, et mitä vaadit.

      • kostamisista

        Ei pettäjiin mitään sen ihmeellisempiä kosto-operaatioita tarvitse soveltaa. Yksi ainoa riittävä tapa on olemassa ja se on moraalisestikin katsottava hyväksyttäväksi. Kuten yllä sanottiin, kyllästyminen on vastassa ennemmin tai myöhemmin. Sitten kun sen aika on ja pettänyt puoliso on anomassa anteeksiantoa ja/tai pääsyä takaisin, hänellä näytetään kylmästi ovea. Silloin hänelle valkenee, että on haihattelujensa takia samalla kertaa menettänyt molemmat. Kaikki eivät tietenkään ole tulossa takaisin, mutta sen verran moni on, että joka tapauksessa siihen hetkeen asti kannattaa odottaa.


      • ghdgdfgsdgdg
        kostamisista kirjoitti:

        Ei pettäjiin mitään sen ihmeellisempiä kosto-operaatioita tarvitse soveltaa. Yksi ainoa riittävä tapa on olemassa ja se on moraalisestikin katsottava hyväksyttäväksi. Kuten yllä sanottiin, kyllästyminen on vastassa ennemmin tai myöhemmin. Sitten kun sen aika on ja pettänyt puoliso on anomassa anteeksiantoa ja/tai pääsyä takaisin, hänellä näytetään kylmästi ovea. Silloin hänelle valkenee, että on haihattelujensa takia samalla kertaa menettänyt molemmat. Kaikki eivät tietenkään ole tulossa takaisin, mutta sen verran moni on, että joka tapauksessa siihen hetkeen asti kannattaa odottaa.

        "Sitten kun sen aika on ja pettänyt puoliso on anomassa anteeksiantoa ja/tai pääsyä takaisin, hänellä näytetään kylmästi ovea. "

        mutta kun ei kaikki petturit tee tuota. siksipä kannattaa ehdottomasti kostaa silloin, kun se on vielä mahdollista.


      • ed.
        ghdgdfgsdgdg kirjoitti:

        "Sitten kun sen aika on ja pettänyt puoliso on anomassa anteeksiantoa ja/tai pääsyä takaisin, hänellä näytetään kylmästi ovea. "

        mutta kun ei kaikki petturit tee tuota. siksipä kannattaa ehdottomasti kostaa silloin, kun se on vielä mahdollista.

        Niin, eivät kaikki. Jos olisit siteerannut (lukenut) seuraavankin lauseen, olisit huomannut, että siellä se oli jo sanottu. Näin:

        "Sitten kun sen aika on ja pettänyt puoliso on anomassa anteeksiantoa ja/tai pääsyä takaisin, hänellä näytetään kylmästi ovea. Silloin hänelle valkenee, että on haihattelujensa takia samalla kertaa menettänyt molemmat. Kaikki eivät tietenkään ole tulossa takaisin,"


    • kärpäsestä härkänen

      Miehen kännykässä oli kampaajan puhelinnumero. Harmitonta. Sitten sen kampaajan kännykkänumero. Kai edelleen harmitonta. Sitten sen kampaajan kotinumero. Hmmm... onhan niitä kampaajia, jotka jatkavat tiliä kotona kuutamourakointina.

      Ihmeen usein sille kampaajalle vain piti soitella. Sitten kun miehen kännykkä simkortteineen hävisi ja kesti viikon, ennen kuin puhelin palasi oikealle omistajalleen, niin sillä aikaa se kampaajan työnumero, kännykkänumero ja kotinumero kulkivat miehen lompakossa paperilapulle kirjoitettuna mukana. Se lappunen oli piilotettu aika ovelasti, joten ei se ihan satunnainen turha muistiinpano ollut. Vai oliko miehellä kenties paniikki, ettei saa luottokampaajaa kiinni jos hiukset yllättäen kasvavat?

      Itse lappunen numeroineen ei tietenkään todistanut mitään, mutta kun asiaa rupesi penkomaan ja tilannetta tarkkailemaan, niin kyllähän se kokonaiskuvakin vähitellen selvisi.

      • uskoton uskollinen

        No se kävi sillä miesten brasialaisella tietenkin tällä kampaajalla..

        miksi surette jotain 2 jos homma käy kaikille. 2 säännöllistä seksiä ja aikaa. mies ei käy ammattilaisella. vaimo pysyy puhtaana ja ei sukupuolitauteja kellään..

        Nähdään tässä nyt jotain hyvääkin..

        Tosin usein se 2 hommaa sitten jossain vaiheessa myös sen parisuhteen sitten voi jo sun miestäkin surettaa. Juu ei eroa kun en vaadi sellaista.


      • Sherlock holmes
        uskoton uskollinen kirjoitti:

        No se kävi sillä miesten brasialaisella tietenkin tällä kampaajalla..

        miksi surette jotain 2 jos homma käy kaikille. 2 säännöllistä seksiä ja aikaa. mies ei käy ammattilaisella. vaimo pysyy puhtaana ja ei sukupuolitauteja kellään..

        Nähdään tässä nyt jotain hyvääkin..

        Tosin usein se 2 hommaa sitten jossain vaiheessa myös sen parisuhteen sitten voi jo sun miestäkin surettaa. Juu ei eroa kun en vaadi sellaista.

        Se on paras tapa. Naita merkkeja kun on niin monenlaisia, vaan varmin merkki on kun miehen kayttaytyminen jotenkin muuttuu, sen tajuaa joka nainen jos ei ihan holmo sitten ole.
        Pukeutuminen, tapa puhua (mita kertoo ja mita ei, vaikka kuinka kysyisi niin ei saa suoraa vastausta, kun ei voi kertoa totuutta). puhelin jutut yms.
        Jos haistaa etta jotain on vinosssa, yleensa asia on niin.
        Ja vieda puhelin suihkuun, tyynyn alle, roskien kuljetukseen, tama on aivan naurettavaa jo. Jotain salaillaan.


    • Se on loppu ny stna!

      - varahammasharja
      - dödö
      - parranajovälineet
      - vaihtokalsarit
      - pyyhe
      - partavesi
      - työkänny
      - ylimääräisiä avaimia
      - hammaslankaa
      - kampa
      - nukkaharja (hiukset ja karvat pois vaatteilta)
      jne.

      • ....

        kuin suoraan minun elämästäni! Sitäkös varten se mies muka niitä hampaita kovasti pesee, piti hajusteita ja pesuaineita, puhtaita kalsareita, pyyhkeen töissä. Joo meilä se meni sen varjolla, että jos menee fillarilla töihin niin pitää päästä suihkuun :)


      • nyt näin

        työkännykästään, sanoo asioita joita haluan kuulla. Hän ei ole rehellinen vaimolleen, ja on syytä varautua siihen, ettei minullekaan. Jos pystytte, älkää ryhtykö pettäjiksi/pettäjien kohteiksi.


      • ei kytätä!
        .... kirjoitti:

        kuin suoraan minun elämästäni! Sitäkös varten se mies muka niitä hampaita kovasti pesee, piti hajusteita ja pesuaineita, puhtaita kalsareita, pyyhkeen töissä. Joo meilä se meni sen varjolla, että jos menee fillarilla töihin niin pitää päästä suihkuun :)

        miettinyt, että noin voi todellakin olla, suihkuun on päästävä pyöräilyn jälkeen? Inhottavaa hikisenä ja hien hajuisena olla töissä. Ihan aikuisten oikeesti.
        En käsitä, miksi pitää etsiä jotain merkkejä, pettääkö toinen. Ette ilmeisesti luota puolisoihinne yhtään. Oletteko koskaan luottaneetkaan vai onko vuodet kuluneet niissä ajatuksissa, että jospa se pettää ja mitähän tuokin ele, sana ja liike tarkoittaa? Miten voitte elää noin?
        Mustasukkainen ihminen löytää pettämisen merkkejä jokaisesta asiasta. Jopa vessassa käynnin kestäessä yli minuutin, silloinhan toki toinen soittaa salarakkaalleen, eikö vaan? Vuosia kun aiheettomia epäilyjä ja syyttelyjä kuuntelee, voi lopulta käydä niin, että se puoliso antaa periksi, käy vieraissa. Ihan vaan sen takia, ettei hermo enää kestä. Tehdään se, mistä vuosikausia on epäilty. Sitten mustasukkainen ihminen pääsee sanomaan kaikille, että oikeassa olin, pettihän se.
        Joten etsikää merkkejä pettämisestä. Suutahan ette osaa avata ja puhua asiallisesti asioista. Ettekä ainakaan usko, mitä toinen osapuoli sanoo. Totuutta ette ainakaan. Jos toinen onkin viaton, millä hän sen teille todistaa? Ei millään. Lopettakaa merkkien etsiminen ja eläkää tätä päivää. Huomisesta ei kukaan tiedä.


      • ---miekkonen
        ei kytätä! kirjoitti:

        miettinyt, että noin voi todellakin olla, suihkuun on päästävä pyöräilyn jälkeen? Inhottavaa hikisenä ja hien hajuisena olla töissä. Ihan aikuisten oikeesti.
        En käsitä, miksi pitää etsiä jotain merkkejä, pettääkö toinen. Ette ilmeisesti luota puolisoihinne yhtään. Oletteko koskaan luottaneetkaan vai onko vuodet kuluneet niissä ajatuksissa, että jospa se pettää ja mitähän tuokin ele, sana ja liike tarkoittaa? Miten voitte elää noin?
        Mustasukkainen ihminen löytää pettämisen merkkejä jokaisesta asiasta. Jopa vessassa käynnin kestäessä yli minuutin, silloinhan toki toinen soittaa salarakkaalleen, eikö vaan? Vuosia kun aiheettomia epäilyjä ja syyttelyjä kuuntelee, voi lopulta käydä niin, että se puoliso antaa periksi, käy vieraissa. Ihan vaan sen takia, ettei hermo enää kestä. Tehdään se, mistä vuosikausia on epäilty. Sitten mustasukkainen ihminen pääsee sanomaan kaikille, että oikeassa olin, pettihän se.
        Joten etsikää merkkejä pettämisestä. Suutahan ette osaa avata ja puhua asiallisesti asioista. Ettekä ainakaan usko, mitä toinen osapuoli sanoo. Totuutta ette ainakaan. Jos toinen onkin viaton, millä hän sen teille todistaa? Ei millään. Lopettakaa merkkien etsiminen ja eläkää tätä päivää. Huomisesta ei kukaan tiedä.

        Työpaikkapyöräily ja salilla käynti ovat tosiaankin sellaisia asioita, että niitä varten pitää olla vaatesetit. Itse käyn joskus ennen työpäivää tai sen jälkeen salilla, joten tämmöisinä päivinä minulla on mukana sekä urheiluvaatekerta, normivaatteet ja täydellinen suihkuvarustus.

        "En käsitä, miksi pitää etsiä jotain merkkejä, pettääkö toinen. Ette ilmeisesti luota puolisoihinne yhtään."

        Etpä taida käsittää, että normaali ihminen alkaa epäilemään pettämistä kun se jo mainittavasti häiritsee parisuhdetta. Kyllähän aika harva pitää salasuhdetta yllä siten, että se ei veisi huomiota parisuhteelta.

        "Joten etsikää merkkejä pettämisestä. Suutahan ette osaa avata ja puhua asiallisesti asioista. Ettekä ainakaan usko, mitä toinen osapuoli sanoo"

        Voi jospa kaikki petturit vain myöntäisivätkin tekosensa. Väittäisin että useimmat eivät myönnä, joten kysymällä ei saa varmuutta kuin siinä tapauksessa, jos toinen tunnustaa.

        Eli tuo katsantokanta on aika naiivi ja toimii ainoastaan rehellisten ihmisten kanssa. Rehellinen ihminen ei kyllä yleensä sitten edes petä.

        "Lopettakaa merkkien etsiminen ja eläkää tätä päivää. Huomisesta ei kukaan tiedä."

        Jep, ja sinisilmäinen kumppani huomaakin huomenna, että oma puoliso ei tulekaan enää kotiin. Se siitä sitten.


      • yksi sivuhuomautus
        ---miekkonen kirjoitti:

        Työpaikkapyöräily ja salilla käynti ovat tosiaankin sellaisia asioita, että niitä varten pitää olla vaatesetit. Itse käyn joskus ennen työpäivää tai sen jälkeen salilla, joten tämmöisinä päivinä minulla on mukana sekä urheiluvaatekerta, normivaatteet ja täydellinen suihkuvarustus.

        "En käsitä, miksi pitää etsiä jotain merkkejä, pettääkö toinen. Ette ilmeisesti luota puolisoihinne yhtään."

        Etpä taida käsittää, että normaali ihminen alkaa epäilemään pettämistä kun se jo mainittavasti häiritsee parisuhdetta. Kyllähän aika harva pitää salasuhdetta yllä siten, että se ei veisi huomiota parisuhteelta.

        "Joten etsikää merkkejä pettämisestä. Suutahan ette osaa avata ja puhua asiallisesti asioista. Ettekä ainakaan usko, mitä toinen osapuoli sanoo"

        Voi jospa kaikki petturit vain myöntäisivätkin tekosensa. Väittäisin että useimmat eivät myönnä, joten kysymällä ei saa varmuutta kuin siinä tapauksessa, jos toinen tunnustaa.

        Eli tuo katsantokanta on aika naiivi ja toimii ainoastaan rehellisten ihmisten kanssa. Rehellinen ihminen ei kyllä yleensä sitten edes petä.

        "Lopettakaa merkkien etsiminen ja eläkää tätä päivää. Huomisesta ei kukaan tiedä."

        Jep, ja sinisilmäinen kumppani huomaakin huomenna, että oma puoliso ei tulekaan enää kotiin. Se siitä sitten.

        Eivät asiat yleensä tapahdu, että ensin aletaan epäillä pettämistä ilman mitään syytä. Epäily pettämisestä syntyy siitä, että huomaa suhteessa olevan jotain vialla. Siitä, että kaikki ei ole kohdallaan seuraa sitten vasta se ajatus (muiden selitysten ohella), että olisiko kumppanilla joku toinen. Eri asia sitten, mitä siinä tilanteessa pitää/kannattaa tehdä, mutta eivät nämä kaikki pettämisen merkit suinkaan ole mitään vainoharhaisuutta vaan mahdollisia selityksiä sille, miksi suhde on alkanut kääntyä huonompaan suuntaan.


      • r40
        ei kytätä! kirjoitti:

        miettinyt, että noin voi todellakin olla, suihkuun on päästävä pyöräilyn jälkeen? Inhottavaa hikisenä ja hien hajuisena olla töissä. Ihan aikuisten oikeesti.
        En käsitä, miksi pitää etsiä jotain merkkejä, pettääkö toinen. Ette ilmeisesti luota puolisoihinne yhtään. Oletteko koskaan luottaneetkaan vai onko vuodet kuluneet niissä ajatuksissa, että jospa se pettää ja mitähän tuokin ele, sana ja liike tarkoittaa? Miten voitte elää noin?
        Mustasukkainen ihminen löytää pettämisen merkkejä jokaisesta asiasta. Jopa vessassa käynnin kestäessä yli minuutin, silloinhan toki toinen soittaa salarakkaalleen, eikö vaan? Vuosia kun aiheettomia epäilyjä ja syyttelyjä kuuntelee, voi lopulta käydä niin, että se puoliso antaa periksi, käy vieraissa. Ihan vaan sen takia, ettei hermo enää kestä. Tehdään se, mistä vuosikausia on epäilty. Sitten mustasukkainen ihminen pääsee sanomaan kaikille, että oikeassa olin, pettihän se.
        Joten etsikää merkkejä pettämisestä. Suutahan ette osaa avata ja puhua asiallisesti asioista. Ettekä ainakaan usko, mitä toinen osapuoli sanoo. Totuutta ette ainakaan. Jos toinen onkin viaton, millä hän sen teille todistaa? Ei millään. Lopettakaa merkkien etsiminen ja eläkää tätä päivää. Huomisesta ei kukaan tiedä.

        En usko, että suurin osa ihmisistä oikein etsimällä etsii merkkejä pettämisestä. Ei ainakaan ennen kuin omituisia juttuja alkaa ilmaantumaan. Salakähmäisiä tekemisiä, ihme selittelyitä, jatkuva kännykän räplääminen ja salailu. Juuri näitä klassisia merkkejä. Ehkä sinua itseäsi ei ole petetty, niin et tajua miten pahalta tuntuu, kun tulee se tunne että kaikki ei ole nyt kunnossa. Kun mistään ei saa kiinni eikä periaatteessa halua uskoa, että oma rakas kumppani voisi olla niin sikamainen, että pettää ja valehtelee. Ja kun jotain asiallisesti kysyy, niin silmät ja suu valehdellaan täyteen ja vihjataan vielä päälle, että oletpa sinä mustasukkainen. Siinä tosiaan alkaa epäilemään itseään. Aloin jopa miettiä, että ehkä minun tosiaan pitäisi hakea apua, kun kyselen kaikenlaista ja syyllistän. No joo, kyllähän tämä sitten pettämiseksi paljastui, pettäjä jäi kiinni rysän päältä oikein kunnolla. Kaikki oudot jutut saivat selityksen.

        Niin ja meillä muuten lähettiin tekstareita salapanolle mm. vessasta. Kerran vahingossa yllätin pettäjän vessasta kännykkää räpläämästä. Tietenkin väitti, että vaan vanhoja viestejä poisteli. No mistä sitten niin syyllinen ilme ja paniikki ja miksihän niitä viestejä piti just vessassa poistella. Joopa joo, selvishän tuokin lopulta.


      • yksi pikkujuttu
        r40 kirjoitti:

        En usko, että suurin osa ihmisistä oikein etsimällä etsii merkkejä pettämisestä. Ei ainakaan ennen kuin omituisia juttuja alkaa ilmaantumaan. Salakähmäisiä tekemisiä, ihme selittelyitä, jatkuva kännykän räplääminen ja salailu. Juuri näitä klassisia merkkejä. Ehkä sinua itseäsi ei ole petetty, niin et tajua miten pahalta tuntuu, kun tulee se tunne että kaikki ei ole nyt kunnossa. Kun mistään ei saa kiinni eikä periaatteessa halua uskoa, että oma rakas kumppani voisi olla niin sikamainen, että pettää ja valehtelee. Ja kun jotain asiallisesti kysyy, niin silmät ja suu valehdellaan täyteen ja vihjataan vielä päälle, että oletpa sinä mustasukkainen. Siinä tosiaan alkaa epäilemään itseään. Aloin jopa miettiä, että ehkä minun tosiaan pitäisi hakea apua, kun kyselen kaikenlaista ja syyllistän. No joo, kyllähän tämä sitten pettämiseksi paljastui, pettäjä jäi kiinni rysän päältä oikein kunnolla. Kaikki oudot jutut saivat selityksen.

        Niin ja meillä muuten lähettiin tekstareita salapanolle mm. vessasta. Kerran vahingossa yllätin pettäjän vessasta kännykkää räpläämästä. Tietenkin väitti, että vaan vanhoja viestejä poisteli. No mistä sitten niin syyllinen ilme ja paniikki ja miksihän niitä viestejä piti just vessassa poistella. Joopa joo, selvishän tuokin lopulta.

        Tuo vanhojen viestien poistelu on oikein pettämisen tyyppioire, vaikka vähäpätöiseltä pikkuasialta kuulostaakin. Olennaista ei itse asiassa ole se, että poistelee niitä omituisissa tilanteissa ja paikoissa, vaan se että se pitää kertoa. Vanhojen viestien poistaminen on niin mitätön, nopea ja arkinen tapahtuma, ettei kukaan rupea kuuluttamaan sitä lähietäisyydellä oleville, ellei se ole pelkkä tekosyy sille että kännykkä on kädessä jostain muusta syystä.


    • yäk

      Tässä ketjussa on mainittu yhtenä merkkinä muutokset sukupuolisen kanssakäymisen aktiivisuudessa. Huomasiko muuten kukaan muutoksia ihan jossain yksittäisissä asioissa makkarissa? Minä ainakin ihmettelin, kun mies alkoi yhtäkkiä läpsimään pepulle (mistä en yhtään pitänyt) ja välillä tuntui että koskee jotenkin ihan eri tavalla. Luulin olevani vainoharhainen, mutta kyllä taustalta lopulta paljastui toinen nainen. Oksettavaa!!!

      • Käsikopelo

        Kyllä. Ensin vaimoni harvensi yhteisiä hetkiä noin 1 krt/kk, sitten huone pimennettiin täydellisesti, tämän jälkeen loppui suuseksi, ja viimeiset kerrat vielä mahdollisimman nopeasti. Sen pituinen se.


      • AP. vastaa
        Käsikopelo kirjoitti:

        Kyllä. Ensin vaimoni harvensi yhteisiä hetkiä noin 1 krt/kk, sitten huone pimennettiin täydellisesti, tämän jälkeen loppui suuseksi, ja viimeiset kerrat vielä mahdollisimman nopeasti. Sen pituinen se.

        Eräs "oire" pettämisestä kyllä, on tullut kiimakiintiö täyteen . . . hehehehe. Mutta taustalla saattaa olla kyllä myös joku sairaus tai jopa vaihdevuodet.
        Ja joskus ovelimmat taasen, kuulemma ovat "oman kullan" kanssa päinvastoin, siis aktivoituneet seksuaalisesti. Totta tai tarua, mutta näin olen kuullut tapahtunee, että loppupeleissä taustalla onkin ollut salasuhde.


      • läsnä kolmantena

        Joo tää oli yksi oire jota ihmettelin. Mies oli yhtäkkiä oudon innokas sänkypuuhista, mutta samalla todella poissaoleva. Ja uusia asentoja ja temppuja ja pyyntöjä. Jos pyysin häntä tekemään jotain minun mieliksi, hän vaivaantui tai ärsyyntyi ja innostus lopahti. Eli ilmeisesti kuvitteli sen toisen naisen minun paikalle, ei olisi halunnut minun "häiritsevän".


    • .....

      salilla käyntiä tai fillarointia pitänyt minään tai siis syitä pitää näitä kyseisiä tavaroita töissä, kunnes meillä loppui seksielämä tyystin ja miehellä alkoi aina olla kalsarit hukassa. Alkoi puhua, että joo jos alkaisin käydä (työkaverin kanssa, johon rakastui) salilla kun iltaisin ei ehdi liikkua. No sitten se meni siihen, että mies aina epäili että MINÄ olisin käynyt päiväsaikaan urheilemassa joka oli merkki siitä, että hän oli niin tehnyt. Pyörälläkään ei menty töihin vuosiin ja huom sama tarina vaan jatkui. Mies sitten kävi kai salilla naisen kanssa salaa minulta, että kyllä se viimeinen merkki oli se seksielämän totaalinen lakkaaminen mikä ei näihin päiviin ole palannut. Nyt multa on hermo mennyt ja aion ottaa eron. Miehellä ei nimittäin lihakset koskaan kadonneet mihinkään, vaikka ei siellä salilla vuosiin käynyt. Että mitenkähän se on mahdollista..? Aikamoinen geeniperimä pitää olla jos lihakset pysyy vaikkei liiku :!

      Kyllähän niitä merkkejä tulee sitten todella kytättyä KUN jotain on jo pielessä. On meilläkin käytetty tätä että "poistan vaan vanhoja viestejä"..

      • lihakset merkkinä!

        pahaa siinä on, jos mies salilla käy ja pysyy lihaksikkaana? Tekee sen sinulta salaa, koska heti epäilet pettämistä kun kertoo salille menevänsä. Tuskin se siellä seksiä harrastaa. Mutta sinähän olet jo päätöksesi tehnyt, "merkkien perusteella". Onnea sulle, et sitten osannut suutasi avata.


      • mieti tulevaa jo
        lihakset merkkinä! kirjoitti:

        pahaa siinä on, jos mies salilla käy ja pysyy lihaksikkaana? Tekee sen sinulta salaa, koska heti epäilet pettämistä kun kertoo salille menevänsä. Tuskin se siellä seksiä harrastaa. Mutta sinähän olet jo päätöksesi tehnyt, "merkkien perusteella". Onnea sulle, et sitten osannut suutasi avata.

        Jos teilolä on selvät merkit pettämisestä, ehkei sitä niin kannattaisi miettiä miten saada lisää faktaa.Koska epäilys sinulla jo on ja luottamuspula kannattaisi miettiä jo miten jatkossa ajattelit sitten kun asia oikeasti näyttää toteen. Turhaa energiaa käytät nyt tuohon käräyttämiseen, tärkeämpää olisi miettiä haluatko itse elää pettäjän kanssa vai et.


      • lkmuhylugu
        mieti tulevaa jo kirjoitti:

        Jos teilolä on selvät merkit pettämisestä, ehkei sitä niin kannattaisi miettiä miten saada lisää faktaa.Koska epäilys sinulla jo on ja luottamuspula kannattaisi miettiä jo miten jatkossa ajattelit sitten kun asia oikeasti näyttää toteen. Turhaa energiaa käytät nyt tuohon käräyttämiseen, tärkeämpää olisi miettiä haluatko itse elää pettäjän kanssa vai et.

        Mutta ihminen kun haluaa olla TÄYSIN varma epäilyksistään. Ainakin itse haluan olla täysin varma asiasta.
        Toki luottamuspula tulee muustakin, kuin pelkästä pettämisestä esim. raha-asioiden hoitamisesta.


    • nimi joo

      Roskapussin vieminen venähtää useaksi tunniksi, kun tuli mieleen että piti käydä toimistossa tai muuta selittelyä. Yksinkertaisen ostoksen tekeminen venähtää. Autoa puunataan enemmän. Yöpyi muka autossa kun auto ei lähtenyt käyntiin, tuli vasta aamulla. Puhelimeen puhuminen autossa pihalla( juu työpuhelu), naapureiden käytös muuttui pässiä kohtaan eivät tervehtineet ja naapurin isot pojat käyttäytyi tosi tylysti ( olivat päässeet perille touhuista ennen minua tietysti), epämääräisiä reissuja ilman selitystä, erittäin lipevä mielinkielin imelä kotona. Kyseisen naisihmisen sen siis jota kävi painamassa, käytös oli tosi tylyä mitä ihmettelin. Pässi moitti muka ulkonäköään hämätäkseen ja arvosteli muutenkin, mitä ihmettelin.
      Sellasta peliä! Ei niitä kaikkia enää edes muista, mutta kun toinen on jakomielitautinen kokovartalokyrpä niin sitä ei muuta mikään. Vaikka mitä väittäisi tänään muuttuneensa, niin minä en usko. Ennemmin helvetti jäätyy kun minä tuohon mulkkuun luotan!

      • kyttäri

        Hyvää faktatietoa saa kaupparyhmien bonustiedotteista, joistain jopa kuukausitasolla. Jos pettäjä on siis tarpeeksi pihi ja/tai huolimaton, että vinguttaa bonuskorttia saadakseen hotellihuoneen vähän halvemmalla tai kerätäkseen bonuksia syömisistä ja juomisista ja muista ostoksista. Kyllähän se vähän ihmetyttää, että pettäjälle on ilmaantunut vaikka hotellibonuksia, vaikka ei ole missään reissussa ollutkaan. Siinä on pettäjällä vähän selitettävää, varsinkin kun ihan itse omiin nimiinsä bonukset kerännyt :) Tietty ei kaikki petä hotelleissa tai edes rekisteröi pojoja, mutta kyllä sieltä voi saada vähän osviittaa, jos vaikka ravintelimenot on yhtäkkiä ilman syytä kasvaneet. Kyllä niitä on höveleitä pettäjiä, jotka muka ovelina maksaa käteisellä ja hävittää kuitit, mutta sitten narahtaa bonustiedotteesta :) :) :)


      • nimi joo
        kyttäri kirjoitti:

        Hyvää faktatietoa saa kaupparyhmien bonustiedotteista, joistain jopa kuukausitasolla. Jos pettäjä on siis tarpeeksi pihi ja/tai huolimaton, että vinguttaa bonuskorttia saadakseen hotellihuoneen vähän halvemmalla tai kerätäkseen bonuksia syömisistä ja juomisista ja muista ostoksista. Kyllähän se vähän ihmetyttää, että pettäjälle on ilmaantunut vaikka hotellibonuksia, vaikka ei ole missään reissussa ollutkaan. Siinä on pettäjällä vähän selitettävää, varsinkin kun ihan itse omiin nimiinsä bonukset kerännyt :) Tietty ei kaikki petä hotelleissa tai edes rekisteröi pojoja, mutta kyllä sieltä voi saada vähän osviittaa, jos vaikka ravintelimenot on yhtäkkiä ilman syytä kasvaneet. Kyllä niitä on höveleitä pettäjiä, jotka muka ovelina maksaa käteisellä ja hävittää kuitit, mutta sitten narahtaa bonustiedotteesta :) :) :)

        Pitääpä tarkistaa, hyvä vinkki :) Hän kun nykyisin loukkaantuu verisesti kaikista pieniestäkin kyselyistä. siitä on tullut muka niin rehti kunnon suoraselkäinen mies, ettei pimut enää kiinnosta. Jaa ja koirilta loppuu kusi sitten tässä maailmassa myöskin.


      • pettäjää seurannut
        kyttäri kirjoitti:

        Hyvää faktatietoa saa kaupparyhmien bonustiedotteista, joistain jopa kuukausitasolla. Jos pettäjä on siis tarpeeksi pihi ja/tai huolimaton, että vinguttaa bonuskorttia saadakseen hotellihuoneen vähän halvemmalla tai kerätäkseen bonuksia syömisistä ja juomisista ja muista ostoksista. Kyllähän se vähän ihmetyttää, että pettäjälle on ilmaantunut vaikka hotellibonuksia, vaikka ei ole missään reissussa ollutkaan. Siinä on pettäjällä vähän selitettävää, varsinkin kun ihan itse omiin nimiinsä bonukset kerännyt :) Tietty ei kaikki petä hotelleissa tai edes rekisteröi pojoja, mutta kyllä sieltä voi saada vähän osviittaa, jos vaikka ravintelimenot on yhtäkkiä ilman syytä kasvaneet. Kyllä niitä on höveleitä pettäjiä, jotka muka ovelina maksaa käteisellä ja hävittää kuitit, mutta sitten narahtaa bonustiedotteesta :) :) :)

        Ei fiksu pettäjä noista kärähdä. Pettäjä käyttää aina käteistä, ja bonukset menee toisen naisen kortille ;) Kärähti kerran bonuksista, mutta sai vielä seliteltyä käyneensä metsästysporukan kanssa tanssimassa hotellilla illalla :D Otti opikseen eikä käytä enää kortteja.


      • sdfsdfsdsdfsf
        pettäjää seurannut kirjoitti:

        Ei fiksu pettäjä noista kärähdä. Pettäjä käyttää aina käteistä, ja bonukset menee toisen naisen kortille ;) Kärähti kerran bonuksista, mutta sai vielä seliteltyä käyneensä metsästysporukan kanssa tanssimassa hotellilla illalla :D Otti opikseen eikä käytä enää kortteja.

        petturit eivät tietenkään kärähdä, mutta jo lähtökohtaisesti puolet ihmisistä on keskimääräistä tyhmempiä.


    • ajan kysymys

      Kun pettäjä on euforisessa mielentilassa, niin hän tekee aina jonkin virheen tai parikymmentä. Varsinkin jos tämä kuvittelee, ettei puoliso epäile (vielä) mitään. Jos tämän valehtelijan liikkeitä ja hämäysyrityksiä seuraa pikkutarkasti myyräntyötä tehden, niin aina ne todisteet löytyvät. Pettäjän täytyy olla koulutukseltaan kaksoisagentti, jos muistaa ja osaa peitellä jälkensä 100% varmasti. Aina jää jokin kuitti taskuun, kuitti tipahtaa taskusta autoon, sivuhistoria jää poistamatta, lompakko unohtuu yöksi näkyville, prepaid-simkortti unohtuu piilottamatta takintaskuun, hätävalhe ontuu, auton bensatankki yllättäen jo taas tyhjä, viattoman oloinen käyntikortti seuraa lomallakin lentolaukussa mukana, nukahtaa eikä muista sulkea puhelinta, vajaa kortsupaketti on piilossa, mutta huonossa piilossa, joku nähnyt, joku tietää...

      • sillee se..

        Hiuksia löytyy aina jostain, joko vaatteista, autosta, tai peräti vieraspediltä -kannattaa suurennuslasilla tarkistaa paikat. Yleensä ihmiseltä irtoaa sata hiusta päivässä, kai niistä jokunen jää todisteeksikin..Asiaan sitoutunut kakkonen ei käytä parfyymejä, joku irtosuhde voi hajutodisteita jättääkin, mutta vakituisempi ei.

        Käsitykseni mukaan pettäjä on todella ovela, se on ammatillista toimintaa, aivot on uudessa järjestyksessä tarkoittaen sitä, että uusi suhde on niiin tärkeä, että sen eteen tehdään yötä päivää aivotyötä. Välillä aivoja lepuutetaan lupaamalla vaimolle yhteistä aikaa ja yhteisiä menoja..Tuokin uusi suunnanmuutos voisi herättää epäilyä..

        Kunnon pettäjä toimii pääasiassa päiväsaikaan työaikana. Kannattaa matkamittaria seurata myös, jos on ajettu "harhaan" kuinkakin paljon.

        Jos petturi voi yllättävän hyvin, sen takana voi olla toinen nainen


    • Juuri toi syyllistäminen ja puhelimen tyhjentämina ja alkoi pitää äänettömällä kotona.
      Joka ilta piti lähteä käymään pikaisesti asioilla.

      Suurin osa yhteyden pidosta tapahtui kuitenkin työaikana.

      Mutta sen vaan huomaa...

    • toinenko ollaan

      Eli lyhkäisesti:

      - Ylimääräisiä kilomertejä auton mittariin, noin 20 % luokkaa. Koti > kauppa > koti > työ > koti.
      - Seksielämän lähestulkoon totaalinen loppuminen, syynä kuulemma raskas työt / kaksi työtä.
      - Poissaolevuus joskus, varsinkin kysyttäessä; Onko kaikki hyvin.
      - Puhelimen teletietojen nollaus / txt-viestien hävittäminen.
      - Tietokoneen välimustin tyhjennys
      - Erikoisia googlauksia (paikkoja,ihmisiä tsm.), ei mitään järkevää "selitystä" puolison päättelyn tueksi . . .
      - Galleriaan uusi pfofiili.

      Eli tässä on muutamia "oireita" eli kannattanee lienee alkaa tutkimaan enenmälti ? ? ? ?

      • oma ukko

        Eksyin tälle palstalle kun on alkanut epäillyttää oman miehen käytös ja toiminta. Kieltämättä monen kommentit sopivat yksiin mutta edelleen minun on vaikea uskoa että mieheni todellakin pettäisi minua, on saatava enemmän "todisteita".

        Kuitenkin, miehen käytös on minua kohtaan muuttunut.
        Ei ole enää kiinnostunut minun seurastani, yhteistä aikaa vietetään suunnilleen pakosta ja sen seurauksena on todella paha mieli; ihan kuin olisin pakottanut mieheni olemaan kanssani. Niin väkinäistä se on.
        Seksiä on todella harvoin, pari kertaa puolessa vuodessa suunnilleen. Lisäksi miehen kosketus on jotenkin muuttunut; ei halua esim. sängyssä halata tai välttelee minun halausta.

        Nytkin lähti etuajassa töihin ja antoi sinänsä ihan uskottavan selityksen että miksi tekee niin mutta se, että siitä piti alkaa antaa mittavaa selitystä jo päivää ennen herätti ihmetystä. Asiasta selitettiin liian paljon.

        Muutama viikko sitten kertoi tutustaan joka on alkanut seurustelle naisen kanssa, joka on raskaana toiselle miehelle että "mä en ainakaan pet...pelehtisi naisen kanssa joka on paksuna". Meinasi selvästi sanoa että pettää mutta viime hetkellä korjasi sanojaan että pelehtisi.
        Selvennykseksi vielä että tuon raskaana olevan naisen mies, siis lapsen isä, on jättänyt naisen ja mieheni tuttu on ihan tosissaan alkanut yhteiseloa tämän naisen kanssa mikä on minusta hienoa.

        Kun mainitsin, että meinasit sanoa pettää, että onko itselläsi käynyt mielessä pettäminen vai mitä tuo tarkoitti niin rupesi hermostuneena väittämään vastaan ja melkein suuttui.

        Se, mikä minua eniten mietityttää ja saa epäilemään, on se että mieheni vihjailee ja sanoo asiasta, jonka tietää loukkaavan minua. Se liittyy ulkonäkööni ja on minulle arka paikka ja mieheni tietää sen. Siksi minua loukkaakin että miksi mieheni tekee niin. Jos toisesta välittää niin ei edes vitsailumielessä sano mitään sellaista jonka tietää toiselle olevan arka paikka, näin mminä ajattelen.
        Ulkopuolisilta olen tottunutkin saamaan kommenttia ja pystyn ne käsittelemään mutta se että mieheni on alkanut tekemään samaa saa minut aika hajalle ja aseettomaksi.

        Mieheni on vajaan vuoden ollut uudessa työpaikassa ja siellä on naisiakin ja onkin käynyt mielessä että onko hän iskenyt silmänsä siellä johonkuhun...

        Välillä hän puhuu eräästä naisesta, sanotaan vaikka X:tä ja yleensä tyyli on paheksuva, negatiivinen.
        Esim. "menin tarjoamaan apuani X:lle kun ohi mennessäni näin että sen voimat oli kovilla siinä hommassa mutta ei se halunnut apua, kumma tyyppi."
        Tai sitten "X on tosi ihme tyyppi, hirveä nirppanokka ja aina nyrpeänä."

        Mutta tuo, että on alkanut minua mollaamaan ja tuntuu tekevän sen ihan tietoisesti loukkaa minua eniten ja saa minut epäilemään että kaikki ei ole niin kuin pitäisi.


      • 47547
        oma ukko kirjoitti:

        Eksyin tälle palstalle kun on alkanut epäillyttää oman miehen käytös ja toiminta. Kieltämättä monen kommentit sopivat yksiin mutta edelleen minun on vaikea uskoa että mieheni todellakin pettäisi minua, on saatava enemmän "todisteita".

        Kuitenkin, miehen käytös on minua kohtaan muuttunut.
        Ei ole enää kiinnostunut minun seurastani, yhteistä aikaa vietetään suunnilleen pakosta ja sen seurauksena on todella paha mieli; ihan kuin olisin pakottanut mieheni olemaan kanssani. Niin väkinäistä se on.
        Seksiä on todella harvoin, pari kertaa puolessa vuodessa suunnilleen. Lisäksi miehen kosketus on jotenkin muuttunut; ei halua esim. sängyssä halata tai välttelee minun halausta.

        Nytkin lähti etuajassa töihin ja antoi sinänsä ihan uskottavan selityksen että miksi tekee niin mutta se, että siitä piti alkaa antaa mittavaa selitystä jo päivää ennen herätti ihmetystä. Asiasta selitettiin liian paljon.

        Muutama viikko sitten kertoi tutustaan joka on alkanut seurustelle naisen kanssa, joka on raskaana toiselle miehelle että "mä en ainakaan pet...pelehtisi naisen kanssa joka on paksuna". Meinasi selvästi sanoa että pettää mutta viime hetkellä korjasi sanojaan että pelehtisi.
        Selvennykseksi vielä että tuon raskaana olevan naisen mies, siis lapsen isä, on jättänyt naisen ja mieheni tuttu on ihan tosissaan alkanut yhteiseloa tämän naisen kanssa mikä on minusta hienoa.

        Kun mainitsin, että meinasit sanoa pettää, että onko itselläsi käynyt mielessä pettäminen vai mitä tuo tarkoitti niin rupesi hermostuneena väittämään vastaan ja melkein suuttui.

        Se, mikä minua eniten mietityttää ja saa epäilemään, on se että mieheni vihjailee ja sanoo asiasta, jonka tietää loukkaavan minua. Se liittyy ulkonäkööni ja on minulle arka paikka ja mieheni tietää sen. Siksi minua loukkaakin että miksi mieheni tekee niin. Jos toisesta välittää niin ei edes vitsailumielessä sano mitään sellaista jonka tietää toiselle olevan arka paikka, näin mminä ajattelen.
        Ulkopuolisilta olen tottunutkin saamaan kommenttia ja pystyn ne käsittelemään mutta se että mieheni on alkanut tekemään samaa saa minut aika hajalle ja aseettomaksi.

        Mieheni on vajaan vuoden ollut uudessa työpaikassa ja siellä on naisiakin ja onkin käynyt mielessä että onko hän iskenyt silmänsä siellä johonkuhun...

        Välillä hän puhuu eräästä naisesta, sanotaan vaikka X:tä ja yleensä tyyli on paheksuva, negatiivinen.
        Esim. "menin tarjoamaan apuani X:lle kun ohi mennessäni näin että sen voimat oli kovilla siinä hommassa mutta ei se halunnut apua, kumma tyyppi."
        Tai sitten "X on tosi ihme tyyppi, hirveä nirppanokka ja aina nyrpeänä."

        Mutta tuo, että on alkanut minua mollaamaan ja tuntuu tekevän sen ihan tietoisesti loukkaa minua eniten ja saa minut epäilemään että kaikki ei ole niin kuin pitäisi.

        katsonut puhelinta tai tietokonetta löytyisikö lisää todisteita? Kaikenlainen erilaisuus voi merkitä toista naista. Se ettei teillä ole seksiä ja mies on alkanut olla sinulle ilkeä kertoo kenties siitä että hän haluaa sinun tajuavan itse lähteä litomaan..sori, mutta ainoa keino selvittää asia on pamahtaa työpaikalle ilmoittamatta, tutkia housuntaskut, kännykkä, tietokone, lähteä perään kun sanoo menevänsä johonkin, laittaa nauhuri kotiin jos vaikka soittaisi naiselle..mikähän se arka paikka sinulle on? Jos sellainen mille et todella voi mitään niin pää pystyyn. Jos annat sellasen asian vaivata ja syödä itsetuntoa niin tässä maailmassa ei miestä löydy joka sinut haluaa oikeasti. Itsevarmuus on ykkösjuttu. Ilkeä miehesi satuttaa sinua tahallaan koska tietää että se sinua haavoittaa. Saattaa olla ihastusta kun noin puhuu, mutta tuskin se nirppanokka kun eikö ihmiset ylistä sitä ketä ihailee..?


      • ota selvää
        oma ukko kirjoitti:

        Eksyin tälle palstalle kun on alkanut epäillyttää oman miehen käytös ja toiminta. Kieltämättä monen kommentit sopivat yksiin mutta edelleen minun on vaikea uskoa että mieheni todellakin pettäisi minua, on saatava enemmän "todisteita".

        Kuitenkin, miehen käytös on minua kohtaan muuttunut.
        Ei ole enää kiinnostunut minun seurastani, yhteistä aikaa vietetään suunnilleen pakosta ja sen seurauksena on todella paha mieli; ihan kuin olisin pakottanut mieheni olemaan kanssani. Niin väkinäistä se on.
        Seksiä on todella harvoin, pari kertaa puolessa vuodessa suunnilleen. Lisäksi miehen kosketus on jotenkin muuttunut; ei halua esim. sängyssä halata tai välttelee minun halausta.

        Nytkin lähti etuajassa töihin ja antoi sinänsä ihan uskottavan selityksen että miksi tekee niin mutta se, että siitä piti alkaa antaa mittavaa selitystä jo päivää ennen herätti ihmetystä. Asiasta selitettiin liian paljon.

        Muutama viikko sitten kertoi tutustaan joka on alkanut seurustelle naisen kanssa, joka on raskaana toiselle miehelle että "mä en ainakaan pet...pelehtisi naisen kanssa joka on paksuna". Meinasi selvästi sanoa että pettää mutta viime hetkellä korjasi sanojaan että pelehtisi.
        Selvennykseksi vielä että tuon raskaana olevan naisen mies, siis lapsen isä, on jättänyt naisen ja mieheni tuttu on ihan tosissaan alkanut yhteiseloa tämän naisen kanssa mikä on minusta hienoa.

        Kun mainitsin, että meinasit sanoa pettää, että onko itselläsi käynyt mielessä pettäminen vai mitä tuo tarkoitti niin rupesi hermostuneena väittämään vastaan ja melkein suuttui.

        Se, mikä minua eniten mietityttää ja saa epäilemään, on se että mieheni vihjailee ja sanoo asiasta, jonka tietää loukkaavan minua. Se liittyy ulkonäkööni ja on minulle arka paikka ja mieheni tietää sen. Siksi minua loukkaakin että miksi mieheni tekee niin. Jos toisesta välittää niin ei edes vitsailumielessä sano mitään sellaista jonka tietää toiselle olevan arka paikka, näin mminä ajattelen.
        Ulkopuolisilta olen tottunutkin saamaan kommenttia ja pystyn ne käsittelemään mutta se että mieheni on alkanut tekemään samaa saa minut aika hajalle ja aseettomaksi.

        Mieheni on vajaan vuoden ollut uudessa työpaikassa ja siellä on naisiakin ja onkin käynyt mielessä että onko hän iskenyt silmänsä siellä johonkuhun...

        Välillä hän puhuu eräästä naisesta, sanotaan vaikka X:tä ja yleensä tyyli on paheksuva, negatiivinen.
        Esim. "menin tarjoamaan apuani X:lle kun ohi mennessäni näin että sen voimat oli kovilla siinä hommassa mutta ei se halunnut apua, kumma tyyppi."
        Tai sitten "X on tosi ihme tyyppi, hirveä nirppanokka ja aina nyrpeänä."

        Mutta tuo, että on alkanut minua mollaamaan ja tuntuu tekevän sen ihan tietoisesti loukkaa minua eniten ja saa minut epäilemään että kaikki ei ole niin kuin pitäisi.

        Voi se olla se nirppanokkakin. Olen todennut, että pettäjällä on tarve mainita tästä uudesta ihmisestä puolisollaan. Nyt jälkeenpäin muistan koska mies mainitsi minulle salasuhteestaan. Se oli mielestäni ihan tyhjänpäiväinen juttu ja jo silloin mietin, että mitähän minäkin tuolla tiedolla teen. Haukkuminen taas on välttelytekniikkaa, mies yrittää hämätä väärille raiteille ettei epäilys varmasti heräisi.

        Tai no, voi olla että miehelläsi on jokin henkilökohtainen kriisi, ei petä, eikä asialla ole sinun kanssasi mitään tekemistä. Ota kuitenkin selvää. Vinkkejä siihen riittää kun luet näitä keskusteluja.


      • betssiina
        ota selvää kirjoitti:

        Voi se olla se nirppanokkakin. Olen todennut, että pettäjällä on tarve mainita tästä uudesta ihmisestä puolisollaan. Nyt jälkeenpäin muistan koska mies mainitsi minulle salasuhteestaan. Se oli mielestäni ihan tyhjänpäiväinen juttu ja jo silloin mietin, että mitähän minäkin tuolla tiedolla teen. Haukkuminen taas on välttelytekniikkaa, mies yrittää hämätä väärille raiteille ettei epäilys varmasti heräisi.

        Tai no, voi olla että miehelläsi on jokin henkilökohtainen kriisi, ei petä, eikä asialla ole sinun kanssasi mitään tekemistä. Ota kuitenkin selvää. Vinkkejä siihen riittää kun luet näitä keskusteluja.

        Oma ukko jäi pettämisestä kiinni, ja merkit joista tämän tajusin:

        * Kävi suihkussa aina ennen lähtöään

        * Puhui ko henkilöstä säälittäviä Esim. " Sen nuorimmainen muksu on kipeenä, ja vien sinne nyt tän leffan lainaan.. " " Meen sinne vasta kymmenen jälkeen kun sen muksun nukkuvat"

        * tekstiviestejä tuli monta päivittäin, yleensä on ukolle tullut vain 2-3 viestiä per päivä, jos sitäkään.

        * FACEBOOK

        * Seksielämämme muuttui


    • tämä näin

      Vapaa-ajalla työpaikalle käymään....etenkin viikonlopulla. Puhelut ja mesettelyt työpaikalta ;)

      • Pettäjä

        ketjuun osallistuneille vinkeistä. Nyt tiedän entistä paremmin, mitä kaikkea pitää välttää, että en jää kiinni pettämisestä. Tekstareita ja lokitietoja olen toki poistanut, mut kumpi on parempi, poistaa kaikki kaveriviestitkin vai jättää muutama viaton talteen hämäykseksi? Kyselettekö, vahtijat, miksi tietokoneen sivuhistoria on poistettu?


      • ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤000000¤¤¤¤
        Pettäjä kirjoitti:

        ketjuun osallistuneille vinkeistä. Nyt tiedän entistä paremmin, mitä kaikkea pitää välttää, että en jää kiinni pettämisestä. Tekstareita ja lokitietoja olen toki poistanut, mut kumpi on parempi, poistaa kaikki kaveriviestitkin vai jättää muutama viaton talteen hämäykseksi? Kyselettekö, vahtijat, miksi tietokoneen sivuhistoria on poistettu?

        nestepää ihan omalta puolisoltasi. Pyydä vaikka samalla, että tekee itselleen palveluksen ja heittää tollasen selkärangattoman luuserin mäkeen.


      • Uolevi Tampio

        minäkin käyn viikonloppuisin monta kerta töissä soittelemassa naisilleni. Ei mene edes omaan puhelinlaskuun.


      • hävetä saa
        Uolevi Tampio kirjoitti:

        minäkin käyn viikonloppuisin monta kerta töissä soittelemassa naisilleni. Ei mene edes omaan puhelinlaskuun.

        ei ole kaikki kotona,sen huomasin 30 vuotisen avioliiton aikana patologisen pettäjän kanssa. Oli lopultakin suuri helpotus kun jäi rysän päältä kiinni viimeisen kerran ja en antanut enää anteeksi.
        Suurta tuskaa saa aikaan pettäjä koko perheelle.


      • täytyy myöntää
        Uolevi Tampio kirjoitti:

        minäkin käyn viikonloppuisin monta kerta töissä soittelemassa naisilleni. Ei mene edes omaan puhelinlaskuun.

        kyllä sä ainakin taloudellinen olet. Kaikki on kotiapäin mitä ilmaseksi saa.


      • hyvä kun pääsin siit
        täytyy myöntää kirjoitti:

        kyllä sä ainakin taloudellinen olet. Kaikki on kotiapäin mitä ilmaseksi saa.

        painajainen oli hajuveden tuoksu miehen kauluksessa, siitä pettäjän huomaa, turha valehdella et kaupassa myyjä suihkautti leikillään hajuvettä.
        Tai, olen työmatkalla viikon pohjois-suomessa ja palaa ruskettuneena kotiin, valehdellen taas olleensa vaikkapa beetakaroteeni kapseli kuurilla...hah,hah..kyllä pettäjällä mielikuvitusta riittää..


      • Uolevi Tampio
        täytyy myöntää kirjoitti:

        kyllä sä ainakin taloudellinen olet. Kaikki on kotiapäin mitä ilmaseksi saa.

        ja kun olen vielä aika komia poika, niin ei ne naisetkaan juuri mitään maksa.


      • huvittunut vaimo
        Uolevi Tampio kirjoitti:

        ja kun olen vielä aika komia poika, niin ei ne naisetkaan juuri mitään maksa.

        Minun mieheni oli niin Oskarin arvoinen näyttelijä, etten osannut mistään arvata mitä oli menossa. En tosiaan ole sinisilmäinen tyttönen eikä tämä salarakas ollut ensimmäinen eikä varmasti viimeinen. Näin jälkikäteenkään ajateltuna en olisi voinut arvata. Sikäli huono homma, sillä seuraavan kerran hän on varmasti yhtä hyvä näyttelijä. Hän ei jäänyt kiinni, joka oli kyllä ajan kysymys, sillä puolet kavereistani ja sukulaisistani tiesivät asiasta. Sen verran julkisesti ja tahallaan hän toimi. Kiinnijäämisen pelko pakotti itse kertomaan asiasta.
        Palstalla monet ovat kirjoitelleet kännykän piilottelusta. Se on pomminvarma merkki. Itseäni suuresti nauratti kun mieheni meni suihkuunkin kännykän kanssa ja nukkui kännykkä tyynyn alla. Tämä tapahtui siis suhteen jo paljastuttua ja muka loputtua. Kyllä mieheni tiesi sen, että minä tiedän ja tajuan.
        Riidan haastaminen ja syyllistäminen on kanssa hyvä merkki. Haastetaan riitaa, jotta voidaan lähteä ulos ”tuulettumaan” sopivasti pariksi tunniksi tai sitten kaverille katsomaan lätkämatsia. Minun mieheni meni kaverille saunomaan tai auttamaan remontissa ja oikeasti siis tapaamaan salarakastaan sinne kaverille.
        Joululahjaksi ajattelin osaa pienen Oskar patsaan, tietääkö kukaan mistä niitä voisi ostaa?


      • vanhempi akka
        huvittunut vaimo kirjoitti:

        Minun mieheni oli niin Oskarin arvoinen näyttelijä, etten osannut mistään arvata mitä oli menossa. En tosiaan ole sinisilmäinen tyttönen eikä tämä salarakas ollut ensimmäinen eikä varmasti viimeinen. Näin jälkikäteenkään ajateltuna en olisi voinut arvata. Sikäli huono homma, sillä seuraavan kerran hän on varmasti yhtä hyvä näyttelijä. Hän ei jäänyt kiinni, joka oli kyllä ajan kysymys, sillä puolet kavereistani ja sukulaisistani tiesivät asiasta. Sen verran julkisesti ja tahallaan hän toimi. Kiinnijäämisen pelko pakotti itse kertomaan asiasta.
        Palstalla monet ovat kirjoitelleet kännykän piilottelusta. Se on pomminvarma merkki. Itseäni suuresti nauratti kun mieheni meni suihkuunkin kännykän kanssa ja nukkui kännykkä tyynyn alla. Tämä tapahtui siis suhteen jo paljastuttua ja muka loputtua. Kyllä mieheni tiesi sen, että minä tiedän ja tajuan.
        Riidan haastaminen ja syyllistäminen on kanssa hyvä merkki. Haastetaan riitaa, jotta voidaan lähteä ulos ”tuulettumaan” sopivasti pariksi tunniksi tai sitten kaverille katsomaan lätkämatsia. Minun mieheni meni kaverille saunomaan tai auttamaan remontissa ja oikeasti siis tapaamaan salarakastaan sinne kaverille.
        Joululahjaksi ajattelin osaa pienen Oskar patsaan, tietääkö kukaan mistä niitä voisi ostaa?

        Täällä e-bayssä on Oscar-jäljitelmiä

        http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=oscar statue

        Kannattaa huutaa ajoissa, niin ehtii jouluksi Suomeen. Eivätkä ole kalliita.


    • kakkakkakkkak

      Mun mies on jääny kiinni pettämisestä. En olis saanu tietää, jos en olis penkonu roskiksia. Näin alas sitä tarvii mennä. No nyt sitten tapahtuneesta on kulunut aikaa ja jouluna on ollu ihan hirveä tekstiviestirumba. Yölläkin pitää näpytellä. Suuttui ihan hirveästi kun sanoin, että mitä sä keskellä yötä tekstailet. Kuulema pitää saada olla naispuolisia kavereita. Et joku vaan tekstaa hälle. Ihme kun äijän numeroa ei saa mistään tiedustelusta ja on vaihtunu monesti niin miten joku muutaman vuoden takainen tuttava voi saada numeron selville. Tietysti puhelimesta poistettu kaikki mahdollinen. En tiiä, meinas jo pakata kamppeensa kun ei kuulema kestä tätä epäilyä. Mä toivon et lähtis. Miks mun pitäis tehdä mitään. Tekstailkoon mitä lystää mut jos on lähdössä niin tervemenoa. En tajua mitä vielä odottaa...

      • 535t4y

        Äijä kiertoon. Ainoa järkevä ratkaisu.


      • lopeta epäily

        Mies odottaa sinun leppyvän ja lopettavan epäilyn. Kun epäilet häntä, niin hänellä ei ole kivaa. Koeta nyt ottaa itseäsi niskasta kiinni, ja yritä olla mieliksi. Miehelle olisi iso urakka, jos joutuisi siitä lähtemään. Sikäli miehesi on tyhmä, kun tekstailee sellaisella puhelimella, jota sinä pääset katsomaan.


    • anneli
    • muero1

      "Taitaapi olla useimmiten toisinpäin, että pettäjä on paatunut valehtelija ja luonnevikainen, eikä tunnusta mitään, ennenkuin rysän päältä on saatu kiinni, pahimmat kieltävät vielä siinäkin vaiheessa!!!! "

      Juuri näin! Kokemusta löytyy. On uskomatonta millainen pokka joillain voi olla!

    • ergfexrgbergbv

      Seksi muuttuu, sen aistii kun mies joutuu pakottamaan itsensä siihen, ei laukea, (orgasmin saa mukamas muttei siemensyöksyä), vessareissut venyy puoleen tuntiin pahimmillaan (joo mä pelasin puhelimella), suihku samaan aikaan päällä jottei runkkausääniä kuulu kun tekstailee salarakkaan kanssa..

    • 11+19

      Omalla kohdalla ex-puolisolla pitkähkö salasuhde, esiintyi melkein näitä kaikki täällä kirjoitettuna.

      tässä oleellisimmat, tunnet sen nahoissasi.

      - yllättävä ja selittämätön käytöksen muuttuminen edelliseen verrattuna
      - Puhelin on äänettömällä ja aina poissa näkyviltä (kun ennen lojui pöydällä) ja puhelin aina mukana. Jopa suihkuun mennessä kylpytakin taskussa. Jos puhelin on pöydällä, niin ainakin se on näyttö alaspäin ettei näe kun viestiä pukkaa.
      - epäselvä tunne koko ajan siitä, että kaikki ei ole kunnossa ja että toinen valehtelee. se ei jää tuntematta

      Ja vielä bonuksena pohjalle omat lisäykseni listoihin.
      - Aina viiskymppisiä lompakossa, vaikka ennen ei käyttänyt kuin korttia
      - Puhelinkäyttäytymisen muutos. Ennen vastasi melkein palavereistakin, että soitan kohta. Nyt ei sitten yhtäkkiä ei voi vastata puhelimeen kun oli kaverin kanssa lounaalla.

    • Käyttäkääpäätänne

      Aika amatööripettäjiä. Tosi tekijä viestittää kakkosille vain töistä ja työpuhelimesta josta tietenkään onneton kumppani ei tiedä ja on samanlainen kusipää kun aina. Itse en ainakaan koskaan ole jäänyt kiinni enkä aio..

      • Viisaskin...

        menee joskus vipuun. Työyhteisössä jos kanssasi työskentelee yksikin toinen, niin riski jäädä kiinni on olemassa..etenkin jos tuo onneton kumppani alkaa epäilemään ja sattuu tuntemaan työkaverisi...


    • "Merkki"

      kun naapurin inhottava mies onkin yllättäen mukava...siis todennäköisesti tietää enemmän kuin sinä, ja silloin on parempi olla hyvissä väleissä naapurin kanssa ettei se lipsauta vahingossa tietojaan miehelleen.

      • "merkki"

        siis: ettei lipsauta tietojaan sinulle.


    • petti vuosia,hyi

      tai millä ajalla kävis muiden luona, kunnes kaikki selviää mitä ne ylityöt olikin..

    • Voi huhu

      Mieheni on monesti ravintola illan jälkeenjäänyt kavereiden kanssa pelaamassa korttia ja on tullut aamu hämärässä kotiin vähän ennen heräämistä. Nyt kun olen miettinyt asiaa tarkemmin, niin hänhä on viettänyt yönsä naisen luona.

    • kepardiwww

      Oma mies lopetti tupakoinnin, alkoi käyttää suuvettä, aloitti liikunnan, kotona oli aina puhelin kourassa, juoksi hiustenleikkuussa ja parranajossa jatkuvasti, alkoi käyttää uusia sanontoja, ei enää käynyt kanssani missään, oli aina töissä, kävi toisinaan suihkussa kesken työpäivän, uhosi saavansa prinsessa madeleinenkin, kiinnostui MML:sta vaikka hylkäsi omat lapsensa, puhelinlaskut oli 150€, aina riideltiin jos ylipäätään puhuttiin. Sain kiinni puolen vuoden odotuksen jälkeen, vaisto sanoi koko ajan että pettää ja olihan merkit tosi selkeät normaaliin verrattuna.

    • Omakeissi

      Meillä se ilmeni niin, että ensin seksi väheni, sitten se loppui kokonaan. Samoihin aikoihin vaimolla alkoi olla ihmeen pitkiä työpäiviä. Kun ennen tuli AINA ajoissa töistä kotiin, niin nyt alkoi junat olemaan myöhässä, töissä pikapalavereita, piti jäädä kirjoittamaan raporttia ym. Vaimo alkoi myös panostamaan ulkonäköönsä ostamalla kalliita vaatteita ja meikkaamaan reilusti enemmän ja useammin.

      Ja sitten se roskien vienti. Ihminen joka ei aiemmin koskaan vienyt roskia, kiinnostui yllättäen hommasta niin perusteellisesti, että niitä piti viedä joka päivä. Puolityhjää roskapussia lähdettiin kiireessä kuskaamaan ulos ja takaisin tultiin 20 - 30 minuutin päästä. Itselläni hommassa meni 2 minuuttia. Hauskinta oli kun vaimo lähti maitokauppaan. Sinne piti tottakai tälläytyä. Takaisin palasi 2 tunnin kuluttua ja sieltä kaupasta oli löydetty yksi maito, yksi jugurtti ja paketti kahvia. Tuskin oli käynyt lähelläkään kauppaa vaan taisivat tuotteet olla kakkosmiehen jääkaapista.

      Myös puhelinta alettiin pitämään mukana joka paikassa. Aina ennen se sai olla enimmäkseen keittiön pöydällä, mutta nyt sitä pidettiin visusti kädessä ja puhelin kulki mukana joka paikkaan, myös suihkuun ja vessaan.

      Lopulta vaimo sitten ilmoitti, että on löytänyt uuden ja haluaa minusta eron. Muutti melkein samantien uuden rakkaansa luokse asumaan. Olivat yhdessä muutaman kuukauden ja sitten erosivat. Vaimo tuntui lopulta itsekin olevan ihmeissään omasta keitoksestaan. Jälkeenpäin on kysellyt kuulumisia, mutta eipä elämässäni mikään enää hänelle oikein kuulu.

    • amatöörinmerkkejä

      Taitava pettäjä ei muuta käytöstään kotona, ei panosta ulkonäköön, ei muuta käyttäytymistään seksissä. Aika amatööri pitää olla jos antaa vieraan sekoittaa päänsä niin totaalisesti, ettei osaa olla varovainen.
      Joskus pettäjällä tulee vaikeaa oman itsensä kanssa ja haluaakin jäädä kiinni. Haluaa kakkosesta eroon ja jättää päätöksen vakisuhteen jatkumisesta puolisolle. Pelkuruutta.

    • OmaanKotiin

      Tuttuja juttuja, petti jo kerran, mutta päätimme jatkaa kuitenkin koska takana pitkä yhteinen taival.
      Nyt on jo jonkun aikaa ollut tuttuja merkkejä,
      - sähköposteja avattu joka paikkaan.
      On haettu Googlesta ohjeita sähköpostn
      salaukseen. Tietokoneella ja työkännys-
      sä kaikenlaista "paskaa"... piilota, salaa,
      älä näytä, tallenna viestit sinne ja sinne,
      allekirjoita viestit digitaalisesti, on chattii, hangautsii, skypee , pilvee, cromee ja kalenterii, keskustele ystäviesi kanssa, fb, ja sitä ja tätä jne jne.
      - työpuhelin on kova juttu, sieltä sitä
      tavaraa löytyy vaikka millä mitalla.
      helppo nakki työpäivän aikana kaivata
      rakastaa, korostetaan sydänhymiöillä
      söpöillä eläinten kuvilla.
      - niin ja niistä sähköpostin viesteistä,
      ne tietysti piilotetaan kansioihin, on ylä
      ja alikansioo ja varmaan keskellä vielä
      yksi ylimääräinen. Piilotetaan tiedostoon
      mistä myöhemmin haetaan niitä kun
      ikävä on kova..
      - sivuhostoriat poistetaan puhelimesta ja
      pöytäkoneelta, joskus tosin unohtanut
      tehdä sen ja niin mulle on kaikenlaista
      selvinny.
      - kalja maistuu useana päivänä viikossa,
      eihän täällä muuten kestä ollakkaan.
      - silloin kun on mahdollista työnpuitteissa
      tavata tämä rouva, käydään suihkussa
      tietysti ennen töihin lähtöä. Edellisenä
      päivänä hän pesee työvaatteensa
      huuhteluaineita säästämättä, tuoksu
      käy nenään varmaan kilometrin päässä.
      - ruokatunnilla kotona käydessä AINA ihan tajuton kiire.... Rouva odottelee
      Siellä rakastaan.
      - piti vielä laittaa että kaikki aika minkä olen töissä, hän viettää pöytäkoneella.
      Tiedän siitä mitä näen, ennen on ollut kova huolehtimaan vaikkapa imuroinnista, vessojen pesusta ja muista kotiaslareista, mutta nyt jättää kaiken mulle vaikka olis vapaalla. Kostan sen sitte niin etten laita ruokaa muuta kun viikonloppuisin jos silloinkaan. Mikä hiton piika minä hänelle olen...
      Tämä kyseinen nainen on sama jonka kanssa teki temput aikaisemmin, ystävä, kuten asia ilmaistaan, ja paskat.
      Olen kysynyt useastikkin mitä nää kaikki koneelta ja puhelimesta löytyvä paska on ja pyytänyt tunnustamaan, mutta kun ei tunnusta. Kehtaa vielä sanoa että minä olen kaiken ite asentannu tehdessäni tutkimuksia.
      Rouvan mies taas uskoo tietysti vaimoaan ..!
      Eroa ei mies suostu hakemaan, haluaa kiillottaa sädekehäänsä lastensa silmissä, mutta siinä ei tule onnistumaan koska lapsillamme on aivot joilla osaavat ajatella ihan itse.
      No minä tälläkertaa odottelen ja vieroitan itseäni tästä kodista. Toista kertaa en anteeksi anna. Kaikki paljastuu aikanaan just silloin kun he alkavat tuudittautua sellaseen turvallisuuden tunteeseen ja se myötä tulevat varomattomiksi.
      Meinaan nimittäin lähteä pää pystyssä, he ovat ansainneet toisensa, niin kovasti on vaivaa nähnyt kumpainenkin.

    • Epäilevänainen

      Seurustelukumppanini ei enää pidä puhelintaan näkyvillä, aina taskussa mutta ei se näytä paljoa pirisevänkään. Hän sanoo että olen vainoharhainen kun ihmettelen asiaa.

    • Epäilevänainen

      Puhelin seuraa taskussa aina. Meni suihkuunkin niin ei varmasti jätä pöksyjänsä muualle kuin vessaan jossa on suihkussa. Nukkuu niin, että puhelin on siellä pöksyjen taskussa vieressään lattialla. Jokin haiskahtaa, on vain niin vahva tunne.

      • Epäilevänainen

        Lisäyksenä: Ei auta Stay-Up:it, ei auta suihkunraikas nainen, ei auta hyväilyt, aloite seksiin ja vaikka kehuu kauniiksi…seksi on hyytynyt ja sillä siisti. Jokin on vialla!


    • mainosmies666

      120e alkukonsultointi. 280e/tehtvä päivä liikumiseen laitettavat (polttoaine, lippu tapahtumaan, taksi jne.) kulut. Selvitetään pettikö.
      Voidaan myös suoranaisesti testata, miten puoliso toimii optimoiduissa loukkutilanteissa.
      Uuden kandidaatin taustojen syynäys alk. 800e.
      Vain varsinaisilta tutkimuspäiviltä velotetaan.
      Myös tekninen osaaminen ja laitteisto laajamittaiseen tarkkailuun.
      Lain puitteissahan nyt tietysti, tai vastuunsiirtona asiakkaalle.
      Salassapito 110%.
      Käteinen tai Bitcoin.
      www.nalkkiinjai.com

    • "Yksi hailee mies tai nainen."

      On kaksi hailee. Miehet "pettävät" useimmiten aivan erisyistä kuin tytöt, ja "pettäminen" näkyy miehen käytöksessä eri tavoilla kuin tyttöjen käytöksessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe