Rakastunut somaliin!

Bertta Bidraldi

Olen retkahtanut korvia ja pimpin perukoita myöten tajuttoman hyvän-näköiseen somaliniggeriin.Sänkypuoli toimii todella hyvin,tämä isomunainen adonis kääntelee minua nussiessaan kaikkiin mahdollisiin ja muutamiin mahdottomiinkin asentoihin.Mutta kommunaakito on ongelma.Somaliniggeri ei puhu sanaakaan suomea eikä juuri englantiakaan.Osaa ilmaista elekielellä kyllä milloin tarvitsee ruokaa,seksiä ja rahaa.
Yhteisen tuttavansa kautta on ilmaissut minulle häntä ei kiinnosta tippaakaan suomen tai englannin kielen opettelu.No,jos ei pysty kommunikoimaan niin eihän silloin tule riitojakaan.Mutta hieman turhauttavaa,vaihdanko miestä vai alan opiskelemaan somalin kieltä?
Hyvää kesän jatkoa kaikille.

12

564

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai palloa jalassa ?

Mulle ainakin ihan uskomaton juttu, että joku voi olla noin pimee. Ett menee ja ihastuu somppuun tai yleensä kehenkään naista alistavaan musuun. Tämähän on selvä provo.

• 13

mies kuulemma alista vaan akka kertoi olevansa onnen kukkuloilla. Parempi kun ei kumpikaan osaa toistensa kieltä ja onni säilyy, jos muu toimii :DDD sillä suomiukotkin hakevat kielitaidottomia naisia akoiksiin jotta saavat olla rauhassa henkisen puolen kanssakäymiseltä. Kun eivät yleensä siihen kykenekään vaikka osaisivat naisen kanssa samaa kieltä.

• hyi yöäks sentään
        13 kirjoitti:

mies kuulemma alista vaan akka kertoi olevansa onnen kukkuloilla. Parempi kun ei kumpikaan osaa toistensa kieltä ja onni säilyy, jos muu toimii :DDD sillä suomiukotkin hakevat kielitaidottomia naisia akoiksiin jotta saavat olla rauhassa henkisen puolen kanssakäymiseltä. Kun eivät yleensä siihen kykenekään vaikka osaisivat naisen kanssa samaa kieltä.

Mutta vaikka olisikin mies, jos on länsimaalainen vääräuskoinen mies, hakeutuuko musut suhteeseen silti tämän samaa sukupuolta olevan kanssa, jota ei osaa oikein halveksiakaan kun se ei ole nainen ja johon ei toisaalta tiedä,miten suhtautuakaan ?

• Sossutantta

Ihanainen suomineito, oletko jo varannut ajan ympärileikkaukseen. Somaleilla kun on sellainenkin viehättävä tapa. Mitäs sillä häpykielellä tekee, häiritsee vain miehen keskittymistä omaan nautintoonsa. Ja somalimies on kauneuden huipentuma tullessaan. Jopa hänen perskarvansa väriset ihanasti puhdistuen ympäristöönsä samalla.

Hae sosiaalitoimistosta avustusta tuota leikkausta varten. Varmasti myötäelämistä ja onnenjakamista löytyy kunnan toimistosta tuollaista upeaa kulttuuria kohtaan.

• Paavo Pesusieni

Eikö suomalaisella miehellä ole muuta tekemistä kuin kiusata itseään kuvittelemalla, miltä naisesta tuntuu rakastella somalimiehen kanssa?! Mene hyvä mies ulos haukkaamaan happea vielä toistaiseksi kesäisen aurinkoiseen ulkoilmaan. Saat sinäkin hieman punaa poskillesi vihreän sijaan.

• Anonyymi

Ja sitten Hannu / Tyyne heräsi..

• bidraldi

Nimimerkkisi kertoi minulle, että tarkoituksesi on saada minut juttelemaan kanssasi.

Alempana Paavo Pesusienellä olikin jo tähän hyvä kommentti. Oletko aina ollut transseksuaalinen vai ilmenikö nämä piirteet vasta kun pääsit peräkammaristasi ulos ja näit ensimmäisen somalimiehen?
      Ei siinä mitään, helteisinä päivinä se seksi varmaan onkin helpommin mielessä. Ikävä, että suhteesi nigerian somaliin ei luonnistunut kielierojenne vuoksi. Transseksuaalisuus on rikkaus, joten älä hyvä Pertti/Bertta luovu siitä yhden mulkun somalimiehen takia, joka ei ymmärtänyt miehistä vetovoimaasi. Hyviä miehiä löytyy vaikka tilastollisesti ovat vähän harvassa. Tällä palstalla seikkailee toinenkin monikulttuurisista suhteista ja maahanmuuttoasioista kiinnostunut transseksuaalinen persoona, joka myös käyttää bidraldi tunnistetta. Etsi hänet käsiisi ja viettäkää yhdessä oikein rattoisia hetkiä.
      Kaikkea hyvää sinulle ja onnea kaapistatulemiselle. Helsingissä on kuulema liike, joka myy kauniita naistenkenkiä miehille (isot koot), eli ei muuta kuin shoppailemaan ja etsimään ja ulkoistamaan sisäistä naistasi.

• zandabab

voi teitä suomalaisia kun keskustelu kääntyy somaliin niin alatte heti kysyä ympärileikauksesta ja burkasta mitä lienekin. burka on se mitä afganistanilaiset käyttävät se sininen verho sitä somaliassa ei käytetä eikä edes tiedetä siitä. ettekö voi puhua jostain positiivisesta asiasta somaleiden suhteen heti rynnäätte mielikuvituksien kanssa. teillä on paljon ennakkoluuloja korvinne ja sielunne on taynnä ennakkoluuloja.
      war waan layaabanahay ciddaan dad ley iska daba dhigtaan sanad walba. sooomalidu waa dad laya qaano qabiil iyo dhaqan ahaan waa dad sharaf leh oo walaalo ah. war iskadaa soomalida doqon yahow cad.waaaaaaaaaaaaaryaaaaaaaa ma imaqleysaa. wacelliiinyohow

• YUIOP

Somalialaisten ollessa kyseessä ei mitään positiivista aihetta vaan yksinkertaisesti voi löytyä. Afrikan mustalaisia kun ovat. Takaisin Afrikan sarveen. Terve menoa!

• Huntu kuin huntu

Kyllä ne siellä Somaliassa jonkinsortin huntuja käyttävät

• Anonyymi

Hyi helevata joku haiseva somppu.
      Et taida kyllä olla näöllä pilattu :D
      Heti ku on muksut hankittu ja kansalaisuus saatu ni hoidat yksinäs viittä ruskeeta mutupentua ja tää ukko seilaa jo ties missä.

• Anonyymi

Olen eläessäni nähnyt vain yhden hyvän näköisen somalikundin, joten tämän täytyy olla sama gubbe!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe