Myydään ipod nano vihreä.
kaupan päälle myös laturi ja USB- liitin.
Ei naarmuja melkein UUSI!
16 GB:n muisti.
Hinta noin 120€
Mukana myös videokamera,askelmittari ja radio.
Myydään IPOD nano 100-120 €
9
1051
Vastaukset
- ?
onko sinun ipod vielä mytävänä?
- edinhho
juuuu nostin hinnan sittenkin 200€
- upealahjatilaaheti
edinhho kirjoitti:
juuuu nostin hinnan sittenkin 200€
miksi myyt? mitä vikaa kun et pidä? :)
- djfisjfsoi
upealahjatilaaheti kirjoitti:
miksi myyt? mitä vikaa kun et pidä? :)
180e näyttää olevan apple storessa uutena.
- pppaaaaaa
djfisjfsoi kirjoitti:
180e näyttää olevan apple storessa uutena.
Musta n. 1kk vanha ipod nano 16 gb! takuuta jäljellä ja kuitit löytyy! Mukaan saa autolaturin ja tavallisen verkkovirta laturin sekä kaikki mitä alkuperäisessä pakkauksessa tulee mukaan! Hinta ois 125 €.
- kiinnostunut 111
pppaaaaaa kirjoitti:
Musta n. 1kk vanha ipod nano 16 gb! takuuta jäljellä ja kuitit löytyy! Mukaan saa autolaturin ja tavallisen verkkovirta laturin sekä kaikki mitä alkuperäisessä pakkauksessa tulee mukaan! Hinta ois 125 €.
Oisin kiinnostunut ostamaan ipodin. Minkä värinen on? Mitä vikoja? Tuleeko muka kuulokkeita ja latauspiuha?
- pppaaaaaa
kiinnostunut 111 kirjoitti:
Oisin kiinnostunut ostamaan ipodin. Minkä värinen on? Mitä vikoja? Tuleeko muka kuulokkeita ja latauspiuha?
väri on musta. Ei ole mitään vikoja ja jos niitä sattuisi ilmaantumaan niin takuu mikä on vielä voimassa korjaisi ne. Mukaan tulee kuulokkeet, usb-kaapeli, laturi verkkovirtaan sekä toinen laturi joka toimii auton pistokkeessa. laitappas minulle s-postia niin jutellaan lisää! [email protected]
- kiinnostunut 111
pppaaaaaa kirjoitti:
väri on musta. Ei ole mitään vikoja ja jos niitä sattuisi ilmaantumaan niin takuu mikä on vielä voimassa korjaisi ne. Mukaan tulee kuulokkeet, usb-kaapeli, laturi verkkovirtaan sekä toinen laturi joka toimii auton pistokkeessa. laitappas minulle s-postia niin jutellaan lisää! [email protected]
Sori löysin halvemmalla muualta.
- mohjuj
pppaaaaaa kirjoitti:
Missä päin ipod sijaitsee? nouto, posti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764