Olen alkanut halveksia miehiä

turhauttavaa

En haluaisi halveksia, mutta luettuani esimerkiksi tämän palstan keskusteluja ja niissä esiintyvää miesten jatkuvaa pinnallisuutta ja tekopyhyyttä, alkaa mielipiteeni mennä aina vain negatiivisempaan suuntaan.

Joo, joo, tiedetään, miehet ovat visuaalisia olentoja ja naisen ulkonäkö merkitsee heille paljon. Mutta tarkoittaako se sitä, että miesten oikeasti täytyy vihata ja halveksia rumempia ja lihavampia naisia ? En minäkään pidä kaikkia miehiä ulkonäöllisesti kovinkaan viehättävinä, mutta ei se silti tarkoita, että vihaisin heitä.

Ja mitä tuohon pinnallisuuteen tulee, niin just joo. Miehet sanovat, että se on osa heidän biologiaansa etsiä mahdollisimman kauniita ja nuoria naisia, ja naisen pitää vain oppia hyväksymään se. Mutta sitten kun ajatellaan sitä tosiseikkaa, että saman biologisen selityksen mukaan naisen on normaalia etsiä vaikkapa varakasta ja menestyvää miestä, joka tuo turvaa perheelle, niin jopa ovat samat miehet parkumassa, kuinka kauhean pinnallisia naiset ovat, ja kuinka naisen velvollisuus on osata katsoa pinnan alle ja nähdä se huippumies jossain, mikä päällepäin näyttää pelkältä roskaläjältä.

50

1134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus on paras

on onnellisimmillaan yksin ilman miehiä. Totta kirjoitat. Toisaalta nämä palstan miehet tekevät meille naisille palveluksen näyttämällä mitä mies oikeasti naiselta haluaa ja millainen mies sisimmältään on. Kunpa kaikki teinitytötkin lukisivat näitä ja avaisivat silmänsä jo nuoresta, ei heillekään menisi enää rakkausplörinä läpi. Suomen väkiluku tosi laskisi ja sinkkuus lisääntyisi, mutta eiköhän se sitä tee muutenkin.

En pidä miehistä enää, toivon että olisin ajatellut näin jo nuoresta, olisi monet itkut jääneet itkemättä. Mutta parempi tajuta asiat myöhään kun ei millonkaan. Naisen on paras miehettä.

En vihaa miehiä, mutta en kunnioitakaan.

• <>< fish

Rajoitat elämääsi huimasti. Miehissä on hauskaa juttuseuraa, mukavia puhekavereita ja fiksuja keskustelutovereita. Sitten on vielä kivaa peli-, ruoka- ja hengausseuraa. Toki on naisissakin. Mutta pointtini on, että missaat puolet näistä mukavista ihmisistä, jos suhtaudut, että puolesta maailmaa on pysyttävä kaukana.

• 2323

No sä et ole vielä sitten joutunut kohtaamaan seksuaalifriikkejä noita homostelijoita trendi biseksuaaleja yms sekopäitä jotka ryntäilevät sielä sun täällä sotkemassa niitä vähiäkin ihmissuhteita ongelmiensa kera. Saatikka sitten vielä jos ovat naimisissa olevia spedejä.

• ...

Ei ehkä kuiteskaan kannata halveksia kaikkia miehiä sillä perusteella, että jotkut katkeroituneet peräkammarin pojat haukkuu naisia sinkut palstalla.

• gfgtrgrtgrgrtgrtg

Tämän palstan aktiivisimmat ja äänekkäimmät kirjoittajat ovat juuri näitä 25 v neitsyt -peräkammarinpoikia.

Luusereita, jotka syyttävät omasta naisettomuudestaan naisia

• on

Se tässä eniten pelottaakin, että mitä jos nämä jutut ovatkin sitä, mitä mieltä miehet oikeasti ovat asioista. Tuntemattomana kun on helppo puhua suunsa puhtaaksi ja sanoa mitä oikeasti ajattelee, kun ei tarvitse pelätä joutuvansa vastuuseen sanomisistaan.

• Niin tosielämässä kuin suomi24 palstoillakin, sekä naisissa että miehissä on omat kylähullunsa. Toisaalta yleensä ainoastaan ne koviten rääkyvät saa äänensä esiin, jolloin ne hieman hiljaisemmat järjen sanat jää kuulumattomiin :)

• älkää_viittikö

...vaan turha provoviesti muiden joukossa. Että todella joku ottaisi tästä palstasta jotain oppia oikeeseen elämään. Ei kukaan aikuinen. Miksi tätä samaa jankutetaan päivästä toiseen. Unohtakaa nyt jo noi ikivanhat kliseet, ei niistä saa irti enää kunnon provoakaan, kuten tästäkin viestistä näkyy. Uusia juttua kehiin.

• Tietysti tästä

voi ottaa oppia oikeaan elämään, itse asiassa enemmän kuin oikeasta elämästä, koska täällä sanotaan totuus!

• nainen21v_

Jep niin. Kivahan se että miehet kuitenkin reilusti valaisee asiaa mitä ajattelevat, siispä sinkkuna parempi..
      Pakitin tuossa yhden miehen josta välitin oikeasti koska pyörii mielessä mitä täällä kirjoitellaan.

• Mulla on ihan

sama juttu, en enää viitsi edes vaivautua. Sanon vain heti ei kiitos ja ajattelen, että vältyinpäs taas yhdeltä "kunnon mieheltä".

• murhauttavaa

Luin muutaman Seiskan, ja nyt tiedän, että koko ihmiskunta on halveksittava. Typerä, naurettava, surkea...

En haluaisi halveksia kaikkia ihmisiä (itseni mukaanlukien), mutta Seiskaa riittävästi luettuani minun on pakko. Me olemme kaikki pelkkää pohjamutaa, arvotonta liejua. Hyi helvetti!

• 19+15

No mitäs ihmellistä tossa on? Sekä miehissä että naisissa ne jotka eivät kelpaa
      parkuvat vastakkaisen sukupuolen pinnallisuutta ja elämän epäoikeudenmukaisuutta.

• 1+9

Minun mielestäni usein kuullut "täällä on vain muutama peräkammarinpoika kylähullu, ei miehet oikeasti ole tuollaisia"-tekosyyt ovat aika heppoisia. Luen monenlaisia keskustelupalstoja, yleensä kulttuuri- ja politiikka-aiheisia, ja kumma kyllä miehillä näyttää olevan melko samankaltaisia (ja yhtä ristiriitaisia ja järjenvastaisia) ajatuksia ainakin kolmessa eri Länsi-Euroopan maassa ja Yhdysvalloissa, kolmella eri kielellä. Tuskinpa vaan samat anonyymit trollit kiertävät joka palstalla. Suurin osa vaikuttaa olevan koulutustasoltaan ja älykkyysosamäärältään melko korkealla tasolla, eli mikään perähikiän sukurutsainen sivistymättömyyskään ei kelpaa sovinismin tekosyyksi.

Huvittavaa on sekin, miten paljon rajummalla kädellä ja vähäisemmin perustein miehet ovat yleensä yleistämässä naisista. Miehet harvemmin tunnustavat mitään poikkeuksia yleistyksiinsä, sanoen: "kaikki tuntemani naiset eivät tietenkään ole samanlaisia, mutta ikävien kokemusteni mukaan on pakko päätellä, että..." (tai edes lisäisivät sanoja "yleensä" tai "harvemmin" tämänkaltaiseen kommenttiin) Ei, vaan kun pari pissistä käyttäytyy koppavasti ja kanamaisesti baari-illan aikana, niin KAIKKI NAISET OVAT SAMANLAISIA. Yleensä kun naiset ilmaisevat samanlaisia yleistäviä mielipiteitä miehistä, tai vaikka toisistaan, poikkeukset kyllä tunnustetaan. Itse asiassa ne on ihan pakko tunnustaa, sillä miehet pitävät huolta siitä, että jokainen pienikin aukko argumentissa johtaa koko argumentin ampumiseen verenhimolla alas.

Ovatko kaikki miehet samaa mieltä kaikesta? Ei tietenkään. Muttako vain muutama kylähullu asialla? Ei. Lukuunottamatta kaikista ekstreemimpiä neitsytfetissejä, tämän palstan ajatussotku on ihan keskivertoa nykymiesten aivotoimintaa. Keskivertoa siis: eli riman yläpuolelta löytyy joitakin, jotka ihan oikeasti pitävät naisia tasavertaisina ihmisinä, ja riman alapuolelta löytyy... jotain aivan muuta. Tehkää siitä päätelmänne. Minä olen tehnyt jo omani.

• 20+11

Laita noitten ulkomaalaisten paljostojen osoitteet.

• 18+17
        20+11 kirjoitti:

siis palstojen

• 12+15
        20+11 kirjoitti:

En totta helvetissä laita. Ei ne mitään sinkkupalstoja ole, eivätkä minun vakiopaikkani kuulu kenellekään täällä.

Mutta seuraapa jonkin aikaa vaikka Guardianin CiF-osastoa. Lue erityisesti kaikkien vähänkin naisiin tai naisasioihin viittavien - tai naisten kirjoittamien - juttujen kommentteja, niin ei tarvitse kovinkaan rivien välistä päätellä millaisia ah niin sivistyneet ja oikeudenmukaiset liberaalimiehetkin ovat ajatuksiltaan.

• 9+18
        12+15 kirjoitti:

En totta helvetissä laita. Ei ne mitään sinkkupalstoja ole, eivätkä minun vakiopaikkani kuulu kenellekään täällä.

Mutta seuraapa jonkin aikaa vaikka Guardianin CiF-osastoa. Lue erityisesti kaikkien vähänkin naisiin tai naisasioihin viittavien - tai naisten kirjoittamien - juttujen kommentteja, niin ei tarvitse kovinkaan rivien välistä päätellä millaisia ah niin sivistyneet ja oikeudenmukaiset liberaalimiehetkin ovat ajatuksiltaan.

CiF on siis Comment is Free: http://www.guardian.co.uk/commentisfree

• 10+12
        12+15 kirjoitti:

Ois kiinnostanu lähinnä noi muut kuin englanninkielinen.
        Mutta ei väkisin.

• 4+17

Tyhmät ihmiset tuovat kärkkäimmin esille tyhmiä mielipiteitään.
        Näinhän se aina menee sekä netissä että muuallakin.
        Hetkinen...

• ap.

Jos tällaisia mielipiteitä esiintyisikin vain ja ainoastaan tällä palstalla, niitä voisikin pitää pelkästään joidenkin nettitrollien sekoiluna, Mutta kuten sanottua, samanlaista tekstiä miesten esittäminä löytyy sen verran useasta paikasta, (Olen tutustunut lähinnä suomen- ja englanninkielisiin sinkku-, treffi- ja ihmissuhdepalstoihin) että epäilykset tuollaisten mielipiteiden ja käsitysten yleisyydesta miesten keskuudessa alkavat väkisinkin nostaa päätään

• ak
        ap. kirjoitti:

Jos tällaisia mielipiteitä esiintyisikin vain ja ainoastaan tällä palstalla, niitä voisikin pitää pelkästään joidenkin nettitrollien sekoiluna, Mutta kuten sanottua, samanlaista tekstiä miesten esittäminä löytyy sen verran useasta paikasta, (Olen tutustunut lähinnä suomen- ja englanninkielisiin sinkku-, treffi- ja ihmissuhdepalstoihin) että epäilykset tuollaisten mielipiteiden ja käsitysten yleisyydesta miesten keskuudessa alkavat väkisinkin nostaa päätään

Minäkin olen huomannut. Alkaa tuntua siltä, että kaikki miehet, enemmän tai vähemmän sen itse tiedostaen, halveksivat naisia. Minä en ainakaan pysty mihinkään parisuhteeseen tietäen, että mies kuitenkin ajattelisi minun olevan jotenkin huonompi ja vähemmän. Joten yksin vaan sitten.

• Darth
        ak kirjoitti:

Minäkin olen huomannut. Alkaa tuntua siltä, että kaikki miehet, enemmän tai vähemmän sen itse tiedostaen, halveksivat naisia. Minä en ainakaan pysty mihinkään parisuhteeseen tietäen, että mies kuitenkin ajattelisi minun olevan jotenkin huonompi ja vähemmän. Joten yksin vaan sitten.

Minusta yhteiskunnan teennäisyys, arvottomuus ja moraalin rappio johtaa väistämättä sukupuolten väliseen sotaan, jossa molemmat sukupuolet kadottavat arvostuksensa ja luottamuksensa toisiin. Naisten kirjoituksista voi saada aivan vastaavan käsityksen, että naiset pohjimmiltaan vihaavat miehiä ja eivät koskaan voi rakastaa miestä omana itsenään. Ollakseen rakastamisen arvoinen on pystyttävä pitämään kulissit 24/7. Ja sitten kun erehtyy tekemään olonsa liian kotoisaksi omassa kodissaan ja lepäämään sohvalla, vaimo lähtee lapsien kanssa. Luulen että tunne siitä ettei kelpaa omana itsenään on varsin yleinen nykyaikana sukupuolesta riippumatta.

En usko, että miehet halveksivat naisia, mutta feministejä hyvinkin. Laasasen blogi taas tykittää, mihin ruotsissa feminismi on mennyt. Feministi naiset tehtailevat raiskaus syytöksiä, kun seksikumppani ei olekaan mitä itse toivoi. Miksi naiset niin kovasti tahtovat vapautta, jos eivät halua kantaa vastuuta omista teoistaan vaan odotetaan yhteiskunnan tai suvun kantavan vastuun heidän puolestaan? Vapaassa yhteiskunnassa nainen on valitsija sukupuoli, mutta kykeneekö nainen kantamaan valinnan vapaudestaan itse vastuun? Niinkauan kuin vastaus on "ei", sukupuolten sota vain kiihtyy.

• Jäännöserä
        ak kirjoitti:

Ihan naurettava väite, että kaikki miehet halveksivat naisia. Taitaa olla suhteellisuudentaju hämärtynyt.
        Itse en ainakaan halveksi naisia yhtään vaikka olen juuri tällainen jo melko vanhakin
        mies joka ei ole seurustellut koskaan.

• vato retro

Se on tavallaan ihan oikein että heikkoja miehiä ja lihavia naisia halveksutaan. Evoluutio pysähtyisi, jos ideaali mies olisi Uuno Turhapuron näköinen työtön atk-nörtti. Ja ideaali nainen pystyyn nostettua sikaa muistuttava feministi ja YH. Mikä se ahkeran palkinto olisi kaikesta yrittämisestä, kaunistautumisesta, työnteosta ja kuntoilusta, jos kaikenmaailman suohirviöt olisivat yhtä haluttuja kuin ns. kauniit ihmiset ?.

Sosiaaliturva on vinouttanut jo pahasti evoluutiota. 50-luvulla nämä vittumaiset jokinorsut ja laiskat pultsarit olisivat kuolleet nälkään. Nykyäänhän saa olla henkilökohtaisesti vaikka kuinka rempallaan, eikä käy kuinkaan.

• west coast

ei tämä sossuilu tule kestämään edes meidän elinaikaa, se tulee olemaan kova paikka feministeille koska sitten joutuu olemaan vähintään asiallinen miehille.

• Aijaajooh

Miten niin pysähtyisi? Ja vaikka pysähtyisi, niin mitä väliä sillä olisi? Eihän evoluutiolla ole nykytiedon mukaan mitään Suurta Suunnitelmaa, eikä se takaa että "parhaat" menestyisivät parhaiten. Lähinnä se on vain lajien sopeutumista vallitsevaan ympäristöön. Parhaiten sopeutuvat menestyvät. Nykyäänkin ne "rumat ja tyhmät" lisääntyvät vähintään yhtä paljon kuin kauniit ja koulutetut.

• Kiva satu
        west coast kirjoitti:

ei tämä sossuilu tule kestämään edes meidän elinaikaa, se tulee olemaan kova paikka feministeille koska sitten joutuu olemaan vähintään asiallinen miehille.

Mitähän toi sossuilukin käytännössä on tarkoittavinaan? Meinaatko esim. pärjätä ilman lääkärinpalveluja, jos mieslääkäreitä ei satu olemaan paikalla? Eiköhän sos.palvelujen romahdettua, jos niin katastrofien seurauksena käy, tule voimaan vaihtotalous. Jos miehet kokevat silloinkin pärjäävänsä ihan omillaan (kun taas naiset muka ei edes oppis), niin silloinhan vasta monta yksinäistä miestä tuleekin, ja harva pääsee sukuaankaan jatkamaan, jos ei osaa käyttäytyä (Käyhän se tasoitus näinkin, vai mitä?). Ehkä monikaan ei kumminkaan suostu mihinkään naisenryöstöihin aitoa rakkautta kaivatessaan.

• Niinpä!

Totta. Ja tosiaan on ihan turha itkeä, että ei kaikki miehet... Joo, ei, ei kaikki miehet. Mutta suurin osa kuitenkin ja minua ei ainakaan kiinnosta kahlata kahtakymmentä vuotta sian paskassa siinä toivossa, että sieltä jostain ehkä mahdollisesti löytyy timantti.

Täältä näkee hyvin mitä miehet ajattelee ja millaisia miehet oikeasti on -ja miten valheellisia miehet on oikeassa elämässä! Naiset sentään on aitoja omia itsejään myös irl, mutta miehet esittävät mitä vain pillun toivossa. Kuvottavaa ja säälittävää!

Kuten joku jo ehdottikin, niin nuorille tytöille voisi koulussa alkaa opettamaan totuutta miehistä. Säästyisi monelta hyväksikäytöltä ja sydänsurulta.

• jiikoo83

pitäisi opettaa myös totuutta naisista. Ja naiset eivät todellakaan ole omia aitoja itsejään todellisessa elämässä. Monesti vasta pidemmän aikaa naista tunnettuasi alat huomata miten hän aidosti toimii ja hänen todellisia mielipiteitään. Kyllä se avo-/avioero miestä opettaa sitten viimeistään.

Kyllähän naisissa on paljon hyviä tyyppejä, mutta aika ison kanssa ei kiinnosta olla missään tekemisissä.

• mies olen

Yllä monet ovat todenneet, kuinka heidän mielestään useat älykkäät ja korkeastikoulutetutkin miehet niin täällä kuin kansainvälisillä foorumeillakin esittävät (perusteettoman) negatiivisia näkökantoja naisista. Voisiko joku kertoa, mitä nämä näkokannat ovat? Aloittaja tuo esille kolme näkökantaa:'

Teesi 1: Miehet vihaavat ja halveksivat rumemmpia ja lihavampia naisia.

Teesi 2: Miehet etsivät ulkoisesti kauniita nuoria naisia.

Teesi 3: Miesten mielestä naisten tulisi sivuuttaa "pinnalliset" tekijät, kuten miehen varakkuus ja menestys, ja etsiä miestä sisäisen kauneuden perusteella.

Tässäkö ne teesit ovat, vai oliko vielä lisäksi jotain muuta olennaista?

Voisitko osoittaa kohdan jossa oli mainittu "älykkäät ja korkeakoulutetut" miehet. Vai oliko tämä TAAS sitä yleistys-paskaa jota tältä palstalta saa jatkuvasti lukea? Joillain on ihmeellinen käsitys että kaikki naista saamattomat miehet ovat (edellämainittujen ominaisuuksien lisäksi) kunnollisia ja komeita.

• mies olen
        ******************** kirjoitti:

Voisitko osoittaa kohdan jossa oli mainittu "älykkäät ja korkeakoulutetut" miehet. Vai oliko tämä TAAS sitä yleistys-paskaa jota tältä palstalta saa jatkuvasti lukea? Joillain on ihmeellinen käsitys että kaikki naista saamattomat miehet ovat (edellämainittujen ominaisuuksien lisäksi) kunnollisia ja komeita.

Nimim. 1 9 kirjoitti:
        "Suurin osa vaikuttaa olevan koulutustasoltaan ja älykkyysosamäärältään melko korkealla tasolla"

Miksi pyydät osoittamaan, etkö ole lukenut tätä ketjua?

Kenellä esimerkiksi on sellainen käsitys, että "kaikki naista saamattomat miehet ovat (edellämainittujen ominaisuuksien lisäksi) kunnollisia ja komeita"? Voisitko osoittaa?

• Nuori mies 23v

Teesi 1: Miehet vihaavat ja halveksivat rumemmpia ja lihavampia naisia.
        V:
        Riippuu naisesta. Ei saa olla kovin lihava, mutta ei tarvitse olla ihan "luuviulukaan". Hieman "pyöreämpikin" kelpaa.

Teesi 2: Miehet etsivät ulkoisesti kauniita nuoria naisia.
        V: Tässä olen nuorena miehenä vähän erimieltä. Nuori nainen tietysti pitää olla koska olen itsekkin nuori mies, mutta ei sekään paha asia olisi jos nainen sattuisi olemaan minua 5v vanhempi.
        Ei ole pakko olla viimeisen päälle meikattu.
        Ei ole pakko pukeutua yleisen muodin mukaisesti. Parempi jos pukeutuu omalla tyylillään.
        Ei ole pakko käyttää hajuvettä.
        Ei ole pakko olla tatuointeja tai lävistyksiä, korvakoruja. Jos lävistyksiä on niin niitä saa olla hillitysti,
        Ei myöskään ole pakko värjätä hiuksiaan.
        Nainen päättäköön itse omasta ulkonäöstään, omapa on kehonsa. Kunhan kuitenkin pitää edes joten kuten huolta fyysisestä kunnostaan ja lihasvoimistaan ettei ihan heikkokuntoinen ole.

Teesi 3: Miesten mielestä naisten tulisi sivuuttaa "pinnalliset" tekijät, kuten miehen varakkuus ja menestys, ja etsiä miestä sisäisen kauneuden perusteella.
        V: Tässä olen täysin samaa mieltä, mielestäni henkilö joka ajattelee paljon toisen varakkuutta ja menestystä on vain toista hyväksi käyttävä idiootti sukupuolesta riippumatta.
        Itse en nyt juuri naista etsi, mutta ehkä joskus. Kunhan toin oman todellisen kantani asiaan. Mielestäni naisen ulkonäkö on se toissijainen asia. Paljon tärkeämpiä ovat naisessa luotettavuus ja käytöstavat. Molemmin puolin pätee sanat "Moni kakku päältä kaunis". Olenhan itsekkin ulkonäöltäni luonnollinen ja mitään hiusvärejä, tatuointeja yms. en tule itseeni koskaan ottamaan. Muutenkin sellaisen naisen joka pysyisi ikuisesti lapsettomana on vaikea löytää. Kaikki naiset joita olen nähnyt haluavat lapsia.

• ak

Eivät ne naisiin kohdistetut negatiiviset kommentit eri keskustelupalstoilla (ja irl) ole pelkästään ulkonäköön liittyviä juttuja. Minä olen itse kiinnittänyt huomiota sellaiseen yleiseen vähättelyyn ja halveksuntaan, tyyliin: naiset eivät osaa, ymmärrä, kykeny, pysty, ovat tyhmempiä, huonompia jne. Ja tällaisia löytyy pilvin pimein ihan asiallisiltakin palstoilta, uutissivustoilta yms. Ihan oma lukunsa ovat sitten kommentit tyyliin: "Huora kaipaa kunnon raiskausta" ja muu vastaava paskanjauhanta.

• jkjkflkj

Yllätys, yllätys: suurin osa (ellei jopa kaikki) ihmisistä on ajattelemattomia idiootteja. Mielenrauhan löytää helpoiten, kun tämän faktan hyväksyy ja pääsee sen yli. Tärkeintähän on kuitenkin oman pään sisällön ronkkiminen ja oman maailmankuvansa kehittäminen, jolloin maailman muuttaminen on ainakin jälkikasvun kautta mahdollista. Niin kauan kuin suomi24-palstalla olevan miehen mielipide ei minun käytännön elämääni kosketa, en ota sitä liian vakavasti, vaikka eriävän mielipiteeni esitänkin. Provosoituminen on varmin tapa menettää uskottavuus.

• Älynainen21v:

Olen samaa mieltä. Sillä mitä täällä uhotaan ja meuhkataan ei ole mitään merkitystä minun elämääni.

• Fucklig

"Joo, joo, tiedetään, miehet ovat visuaalisia olentoja ja naisen ulkonäkö merkitsee heille paljon."

Aivan, se on miehille tärkein yksittäinen tekijä parinvalinnassa, kun taas naisille se on itsevarmuus.

"Mutta tarkoittaako se sitä, että miesten oikeasti täytyy vihata ja halveksia rumempia ja lihavampia naisia ? En minäkään pidä kaikkia miehiä ulkonäöllisesti kovinkaan viehättävinä, mutta ei se silti tarkoita, että vihaisin heitä."

Ei tarkoita, mutta kuka nyt oikeasti vihaa lihavia naisia? Minäkään en pidä lihavia naisia viehättävinä, mutta kyllä olen muuten sellaisten kanssa ollut tekemisissä. Lihavuus on tosin itse aiheutettu tila, jonka voi muuttaa, ihan niin kuin mies voi parantaa itsevarmuutta esim. deittikoutsien avulla. Jos on naamastaan karun näköinen, voi sanoa vaan, että tasan ei käy onnenlahjat, ei jokainen mieskään ole pitkä ja tumma.

"Mutta sitten kun ajatellaan sitä tosiseikkaa, että saman biologisen selityksen mukaan naisen on normaalia etsiä vaikkapa varakasta ja menestyvää miestä, joka tuo turvaa perheelle, niin jopa ovat samat miehet parkumassa, kuinka kauhean pinnallisia naiset ovat, ja kuinka naisen velvollisuus on osata katsoa pinnan alle ja nähdä se huippumies jossain, mikä päällepäin näyttää pelkältä roskaläjältä."

Kuka parkuu, Suoli24:n pari atm-trollia? Miten dna:han koodattu käyttäytyminen parinvalinnassa voisi olla pinnallista, sehän on ihan päinvastoin. Ainoa asia, mitä itse olen kommentoinut pinnallisuudesta, on se, että pelkästään se ei tee ihmistä pinnalliseksi, jos arvostaa ulkoista kauneutta vastakkaisessa sukupuolessa tai pitää huolta omasta ulkonäöstään. Samalla logiikalla on kai sitten pinnallista valita mieluummin mökki kauniilla järvimaisemalla kuin loma-asunto, jonka terassilta näkyy betoniseinä. Itse arvioin ihmisen pinnallisuuden tai syvällisyyden sen mukaan, pystyykö hänen kanssaan keskustelemaan syvällisesti tai muuten harrastaa jotain muutakin kuin arkipäivän rutiineja.

• <>< fish

Oikeasti? Ottaako joku näiden palstojen juttuja niin tosissaan? Voi hyvänen aika!

Tämähän on paikka, jonne kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa ja vain nimimerkki täytyy ilmoittaa. Täällä voi kuka tahansa valittaa jostakin mikä nyt itseä sattuu risomaan ilman, että kukaan saa loppujen lopuksi tietää kuka tämän teki. Totta kai täällä ihmiset vaikuttaa pinnallisilta, koska harva täällä kovin syvällisesti puhuu. Miehet ja naiset osaavat molemmat tehdä itsensä aivan yhtä typeränoloisiksi täällä Suomi24ssä valittamalla pinallisista ja helpoista seikoista, jotka eivät oikeasti ole edes ongelmia.

Täällä saa valittaa ja kertoa mielipiteitään, mutta kyllä nyt kannattaa täällä jonkinlaisella lähdekritiikillä liikkua.

Johan se naurettavuus pitäisi nähdä tässä jättimäisessä mies-nainen-vastakkainasettelussa! Kaikki me ollaan ihmisiä, ei miehet ja naiset NIIIN paljon toisistaan eroa. Miehissä ja naisissa on molemmistta PERSOONIA! Me ollaan erilaisia. Kaikki! Jotkut sukupuolistereotypiat kuihtuvat ihmisten persoonallisten erojen rinnalla! Meitä on moneen junaan ja osaa jää vielä asemallekin.

Kyllä siinä menettää paljon, jos alkaa halveksumaan puolta maailmasta yhden keskustelualueen takia NETISSÄ! Ei täällä kenenkään tarvitse ottaa kirjoituksistaan vastuuta, joten miksi kukaan ottaisi??

Gee!

• ap.

"Tämähän on paikka, jonne kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa ja vain nimimerkki täytyy ilmoittaa. Täällä voi kuka tahansa valittaa jostakin mikä nyt itseä sattuu risomaan ilman, että kukaan saa loppujen lopuksi tietää kuka tämän teki. Totta kai täällä ihmiset vaikuttaa pinnallisilta, koska harva täällä kovin syvällisesti puhuu. Miehet ja naiset osaavat molemmat tehdä itsensä aivan yhtä typeränoloisiksi täällä Suomi24ssä valittamalla pinallisista ja helpoista seikoista, jotka eivät oikeasti ole edes ongelmia. "

No, itsekin pitäisin näitä juttuja vain nettitrollailuna, jos niitä olisi vain tällä palstalla. Vaan kun olen nähnyt samanlaista tekstiä erittäin monella muullakin netin keskustelupalstoilla ja blogeissa. Joten väkisinkin alkaa ihmetyttämään, että onko moinen ajatusmaailma kovinkin yleinen miesten keskuudessa.

"Kyllä siinä menettää paljon, jos alkaa halveksumaan puolta maailmasta yhden keskustelualueen takia NETISSÄ! Ei täällä kenenkään tarvitse ottaa kirjoituksistaan vastuuta, joten miksi kukaan ottaisi?? "

Aivan. Toisaalta taas on niinkin, että netin nimettömyyden suojissa moni voi sanoa suoraan. mitä asioista ajattelee, kun ei -kuten sanottua- tarvitse pelätä joutuvansa vastaamaan sanomisistaan.

• mies olen

"Kaikki me ollaan ihmisiä, ei miehet ja naiset NIIIN paljon toisistaan eroa. Miehissä ja naisissa on molemmistta PERSOONIA! Me ollaan erilaisia. Kaikki! Jotkut sukupuolistereotypiat kuihtuvat ihmisten persoonallisten erojen rinnalla!"

Niin kauan kuin mies haluaa seksiä ensisijaisesti naisen kanssa, ei miehen, ja nainen ensisijaisesti miehen kanssa, niin kaksinapaisuus on elämän vahvimpia ja keskeisimpiä ellei keskeisin voima. Ei pidä vähätellä. Naisen ja miehen maailma ovat monessa suhteessa hyvin erilaisia, mistä seuraa myös erilaisia käyttäytymismalleja. Esimerkki: esiäitiemme määrä on noin kaksinkertainen verrattuna esi-isiemme määrään (siis lisääntyviä naisia tuplasti enemmän kuin lisääntyviä miehiä).

• Gordon Gekko
        ap. kirjoitti:

"Tämähän on paikka, jonne kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa ja vain nimimerkki täytyy ilmoittaa. Täällä voi kuka tahansa valittaa jostakin mikä nyt itseä sattuu risomaan ilman, että kukaan saa loppujen lopuksi tietää kuka tämän teki. Totta kai täällä ihmiset vaikuttaa pinnallisilta, koska harva täällä kovin syvällisesti puhuu. Miehet ja naiset osaavat molemmat tehdä itsensä aivan yhtä typeränoloisiksi täällä Suomi24ssä valittamalla pinallisista ja helpoista seikoista, jotka eivät oikeasti ole edes ongelmia. "

No, itsekin pitäisin näitä juttuja vain nettitrollailuna, jos niitä olisi vain tällä palstalla. Vaan kun olen nähnyt samanlaista tekstiä erittäin monella muullakin netin keskustelupalstoilla ja blogeissa. Joten väkisinkin alkaa ihmetyttämään, että onko moinen ajatusmaailma kovinkin yleinen miesten keskuudessa.

"Kyllä siinä menettää paljon, jos alkaa halveksumaan puolta maailmasta yhden keskustelualueen takia NETISSÄ! Ei täällä kenenkään tarvitse ottaa kirjoituksistaan vastuuta, joten miksi kukaan ottaisi?? "

Aivan. Toisaalta taas on niinkin, että netin nimettömyyden suojissa moni voi sanoa suoraan. mitä asioista ajattelee, kun ei -kuten sanottua- tarvitse pelätä joutuvansa vastaamaan sanomisistaan.

kuinka monella naisella tai miehellä on enää kovin hunajaista käsitystä vastakkaisen sukupuolen jäsenistä keskimäärin. Lähtien jo siitä, että yleensä "ne" on kiinnostuneet ihan eri asioista. Kyllä naisten kanssa töitä on pystynyt tekemään. Sieltä joukosta löytyy myös aina silloin tällöin hienoja yksilöitä, joiden kanssa seurustella tai kaveerata. Opiskeluaikoina useamminkin. En odotakaan (enää) mitään sen laajempaa yhteensopivuutta.

• Money man

Niin onko sitten pahempi vika katsella kaunista naista ja ottaa sellainen seuraksi kuin nainen joka jahtaa vain rahaa.... kumpi on sitten moitittavampaa ja kummassa toista mielestasi kaytetaan enemman hyvaksi(kirjoitusvirheet johtuu ulkomaantehtavista ja aakkoset puuttuu koneesta sorry.) Jos mielestani nainen on kaunis niin silloin vissin pidan hanesta,mutta jos katsot miesta vain rahan takia niin eiko se ole vain huoran merkki. Etta tallaista vain talla kertaa.

• <>< fish

I accept your challenge.

ap.:

Kun ei olla kasvotusten ihmisten kanssa, ihmiset sanovat ajatuksiaan hyvin suoraan. Jonkin verran rajoittaa se, mikäli oma nimi pitää siihen laittaa, mutta jossei sitä tarvitse pistää, niin ihan sama mikä palsta on kyseessä, niin ihmiset voivat puhua ihan yhtä suoraan. Ja vaikka se omalla nimellä pitäisikin tehdä, ei se silti aina lannista ihmisiä kirjoittamasta. Johan sen näkee siinäkin, miten paljon helpompi on vakavista asioista puhua jonkin mesen välityksellä, kuin kasvotusten.

Se, mitä ihmiset kirjoittavat tällaisilla keskustelupalstoilla, ei varsinaisesti kerro heidän ajatustavoistaan paljon mitään. Lähinnä sen, mitä he tänne kirjoittavat. Ja senkin perin kärjistetysti.

Oletetaan stereotyyppinen fiktiivinen tilanne, että asun alueella, jossa asuu paljon vanhuksia. Heillä on tapana toimia kaupan kassalla hitaasti, jäädä juttelemaan ja laskeskelemaan paljonko se nyt on markoissa ja kaivelemaan kolikoita hitaasti taskussaan. Parin kuukauden päästä minua ärsyttää. Ei se silti saa minua kuulostamaan ikävältä ihmiseltä, kun puhun kavereilleni tästä. Silti kuulostaa kauhealta jos käyn kirjoittamassa suomi24ään, että "Hitaat mummot kaupassa ärsyttävät! Eikö niitä Euroja jo voisi oppia käyttämään!" Vaikka se olisi prikulleen se, mitä minä ajattelen, sen ilmaisemin noin saa sen kuulostamaan ikävältä.

Täällä ihmiset kirjoittavat hyvin suoraan ja hyvin pienistä asioista.

En itse tiedä, mikä miesten yleinen ajatusmaailma on, sillä omaan tuttavapiiriini ei kuulu ainuttakaan miestä, jonka näkisin tällaisessa valossa, vaikka useampia miehiä siihen kuuluukin. Muiden ajatusmaailmasta en tiedä mitään, enkä mene heitä siitä tuomitsemaan.

Tänne kirjoittaa vain osa ihmisistä, pieni osa ihmisistä. Kaikilla ei ole blogeja. Kaikki eivät kirjoita sellaista blogeihinsa. Oletko nähnyt miehin kirjoittamia blogeja, joissa ei puhuta ikävistä asioista. Kiinnitätkö niihin mitään huomiota. Lisäksi netissä omista ajatuksistaan kirjoittaa tietynlaisia ihmisiä. Kaikki eivät jaa niitä muille. Se, mitä netissä näkee, on vain pieni osa totuudesta. Ei kannata muuttaa käsityksiään sellaisiksi.

Gordon Gekko:

Minulla on. Minun koko tuttavapiirilläni melko lailla on. Miksei olisi hunajainen käsitys? "niistä" löytyy varmasti ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneet samoista asioista ja samasta sukupuolesta varmasti ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneet eri asioista. Molemmista joukoista löytyy hienoa yksilöitä ja kauheita yksilöitä. Itselläni ei yhteisymmärryksen suhteen vaikuta tippaakaan se, mitä sukupuolta toinen on. Ajatuksista ja asenteista minun yhteisymmärrykseni on kiinni, ei siitä minkä muotoinen keho sillä on. En ole huomannut vielä juurikaan eroa siinä määrässä saman sukupuolen ihmisiä ja vastakkaisen sukupuolen ihmisiä joita voin, ja en voi ymmärtää.

mies olen:

Jos ihmisen elämä pyörii pelkästää seksin ympärillä, ehkä niin. Tai no, ei sittenkään, sillä molemmilla sukupuolilla on himo vastakkaiseen pääsääntöisesti. Molemmat tietävät tämän himon ja halun, oli se sitten kumpaan sukupuoleen tahansa. Miten se, kenen kanssa haluaa seksiä ja kenen ei, vaikuttaa elämän kaksinapaisuuteen? Seksi on harraste, seksi on tyydyte himoille, seksi on nautinnonhakukeino, seksi on halujen toteutusta. Ei se ole koko elämä. Myös suklaapirtelö on himojen helpotusta, myös retkeily on halujen toteuttamista, myös kaljanjuonti on nautinnonhakukeino. Seksi vaan sattuu olemaan erittäin voimakas tyydyte, sillä seksiaalinen himo on erittäin voimakas himo.

Naisen ja miehen maailmojen erot rajoittuvat niihin pieniin eroihin seksuaalisissa himoissa, kehon muodoissa ja kehon tuntemuksissa ja koostumuksessa sekä joissakin bioligisissa ajattelutapaeroissa. Nämä tulevat väkisin. Loput on kulttuuria. Se, miten huomiota kiinnitetään, se, mikä ajatellaan soveliaaksi ja mikä ei, se, miten pukeudutaan, puhutaan, käyttäydytään. Kaikki tämä on opittua. Tämän läpi voi nähdä. Ei tarvitse mennä kulttuurin takia muiden mukana, niin kuin ankanpoikanen. Saa mies ymmärtää naista ja nainen miestä, jos niin haluaa. Olen itse todistanut, että se toimii toisinpäin ja ihmissuhteeni, että se toimii toisinkin päin. Miksei mies voi käyttää hametta. Koska kulttuuri kieltää sen. Koska kaikki katsoisivat kieroon, koska miehen ei vain kuulu käyttää sitä, koska se on epämiehekästä. Pff...

Ja se esiäitijuttu... Mies on aina ollut useamman naisen kanssa, kuin nainen miehen kanssa. Sekin on ollut kulttuuria. Tämä johtui ehkäisyn puutteesta. Nykyään sitä ongelmaa ei edes ole.

• <>< fish

yleisesti:

Luuletteko miehet todella, että ette voisi kuvitella jokseenkin osuvasti, miltä tuntuu, jos alavatsaanne kynsitään sisältä päin, niin kuin joku ruopisi sisusta irti ja pistelisi erikoikoisilla ja vaihtelevalla määrällä piikkejä tai veitsiä.

Luuletteko naiset todella, että ette voisi jokseenkin osuvasti kuvitella sitä, millaista on, kun nivuksissa tuntuu lämmin, mutta ei varsinaisesti lämmin tunne, joka pukkaa kehonosaa sen sisältä päin niin, ettei se voi pysyä samassa asennossa enää.

Vaikeampi minun on tajuta, miltä syöpä tuntuu, oli se syöpäpotilas sitten mitä sukupuolta tahansa.
        Niille jotka eivät hoksanneet vertauksen merkitystä: Se tarkoitti, että erilaisuus ja ymmärtämisvaikeus tulee muista asioita, kuin sukupuolesta, nimittäin vaikka sukupuoli vaikuttaakin, sen vaikutus on hyvin pieni verrattuna muihin asioihin ihmisen elämässä, jotka tekevät ihmisestä sellaisen, kuin hän on.

• ei oo

No ei oo miehet tuollasia kaikki

• ****der_mann

Der Mann antaa piut ja paut kaikelle toissijaiselle dissaamiselle lajitovereiden kesken, ja sen sijaan pukee päälleen vakosamettihousut, röyhelöpaidan, ray-banin wayfarerit ja steppailee pitkin sateesta kiiltäviä yökatuja.

• mikä järjetön

ignorance.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe