Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kaksoisleuka?

läskiäkö

painan alle kuusikymmentäkiloa mutta silti on kaksoisleuka tai lähes siltä sivulta katsottuna näyttää tai jos katsoo kasvoja peilistä esim. levätessä. Ilmeisesti tämä on periytyvä vaiva koska 1. en ole ylipainoinen päinvastoin 2. vanhemmillani ei vastaavaa ollut mutta mummollani oli paha kaksoisleuka sekä ylipainoa.

Mitä tehdä? mielestäni kaksoisleuka (tai sen alku) on tosi ällöttävän näköinen etenkin nuorella

5

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thtrhthrth

      millää muulla pois ku sellasella kiinteytyslaitteella, sellanen o esim. Riolla. Tilasin Anttilasta viime keväänä. Siihe kuulu lisäks johtava geeli ja sitä pitää aina laittaa ku alkaa käyttää kyseistä laitetta. Miä oon ainaki saanu sillä mahtavia tuloksia.

      • wwegwrgwg

        sillä sekin vaikuttaa.. jos se on sellasta lapsenpyöreyttä, nii se kyl häviää ku muuttaa ruokailutottumuksia ja ku pituutta alkaa kasvaa.. ite täytän 21 kohta.


      • rhtrhtrh
        wwegwrgwg kirjoitti:

        sillä sekin vaikuttaa.. jos se on sellasta lapsenpyöreyttä, nii se kyl häviää ku muuttaa ruokailutottumuksia ja ku pituutta alkaa kasvaa.. ite täytän 21 kohta.

        alko tulee kaksari takas ku söin määrällisesti liia paljo ja yhdessä ton Rion kanssa oon saanu tosi hyviä tuloksia. Eli mulla ainaki kaksari tulee helposti, ol mullaki kersana lapsenpyöreyttä ja kaksari hävis ku aloin kasvaa pituutta, mutta ny ku en enää kasva, nii mun on nyt sit piettävä huoli syömisistäni, just se määrä o ratkaseva.


      • thrthrth
        rhtrhtrh kirjoitti:

        alko tulee kaksari takas ku söin määrällisesti liia paljo ja yhdessä ton Rion kanssa oon saanu tosi hyviä tuloksia. Eli mulla ainaki kaksari tulee helposti, ol mullaki kersana lapsenpyöreyttä ja kaksari hävis ku aloin kasvaa pituutta, mutta ny ku en enää kasva, nii mun on nyt sit piettävä huoli syömisistäni, just se määrä o ratkaseva.

        "alko tulee kaksari takas ku söin määrällisesti liia paljo ja yhdessä ton Rion kanssa oon saanu tosi hyviä tuloksia."

        siis tossa tapahtu virhe. ku mä vähensin annosten kokoa nii yhessä ton rion kanssa tul tosi hyviä tuloksia.


      • thrthrth kirjoitti:

        "alko tulee kaksari takas ku söin määrällisesti liia paljo ja yhdessä ton Rion kanssa oon saanu tosi hyviä tuloksia."

        siis tossa tapahtu virhe. ku mä vähensin annosten kokoa nii yhessä ton rion kanssa tul tosi hyviä tuloksia.

        Netistä löytyy kasvojumppaohjeita kuukkeloimalla, ja jos haluaa todella hyviä tuloksia, kannattaa ostaa/lainata Marja Putkiston Kasvoklinikka - kirja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe